"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Volgende week donderdag er weer gewoon bij in de Arena!
Kennelijk zijn er nu naast West Ham ook een andere PL club en 2 Saudi clubs met interesse.Epiloque schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:21:
Lekker Ajax! Snap alleen niet waarom Taylor een basisplaats verkreeg boven v.d. Boomen. Kudus moeten ze gewoon houden, maar dat gaat toch niet gebeuren helaas.
Die zal wel gaan ja
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heeft ie in Alkmaar laten doen.Gonadan schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:27:
Haha die commentator bij az mag wel een brilletje laten aanmeten.
Omdat je anders met Berghuis en vd Boomen 2 passende middenvelders hebt. Redelijk dezelfde stijl dus.Epiloque schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:21:
Lekker Ajax! Snap alleen niet waarom Taylor een basisplaats verkreeg boven v.d. Boomen. Kudus moeten ze gewoon houden, maar dat gaat toch niet gebeuren helaas.
- Vervanger Kudus'Wij moeten ons nog wel op een aantal posities versterken', zei Steijn. 'Daar zijn we mee bezig. We hebben nog zeven dagen, dus het wordt hard werken, maar ik heb daar alle vertrouwen in.'
- Vervanger Alvarez
- Aanvallende middenvelder
Zoiets?
Nu hebben ze een rottig gelijkspelletje te pakken, maar eigenlijk hoort AZ gehakt te maken van dat andere team. En dat gebeurt eigenlijk nooit. Dat is best jammer.
Moet lukken met 45 miljoen of, na gisteravond, 55 miljoen.toolkist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:39:
[...]
- Vervanger Kudus
- Vervanger Alvarez
- Aanvallende middenvelder
Zoiets?
Hopen dat z'n zaakwaarnemer na gisteren weer met aanvullende eisen komt. Die vrouw probeert schijnbaar echt extreem te profiteren van die transferTyphone schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 06:08:
[...]
Moet lukken met 45 miljoen of, na gisteravond, 55 miljoen.
Dat je het maar weet
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De technische staf mag het zich ook wel aanrekenen. Van een (jonge) middenvelder die op linksback moet spelen omdat er maar anderhalve back fit is in je selectie kun je dit soort fouten verwachten.
Regeren is vooruitschuiven
Ik snap dat wel. Taylor heeft weliswaar geen goede naam bij het grote publiek, maar is een ander type middenvelder dan Branco. Branco is goed voor de lange nauwkeurige passes, Taylor voor loopvermogen, versnellen naar voren en net wat meer duelkracht.Epiloque schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:21:
Dat is dus de speler die niet komt, volgens mij heeft de Telegraaf het nog geen 1x goed gehad.Ajax zet zijn zinnen op de komst van Atlanta United-speler Thiago Almada, meldt De Telegraaf. De 22-jarige Argentijn kan als aanvallende middenvelder en buitenspeler uit de voeten.
Overal lees ik ook dat veel mensen verwachten dat Eduard Spertsyan als nog komt, maar zou niet weten waar dat op gebaseerd is..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Goede speler in FM, laat maar komenGynnad schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:48:
[...]
Dat is dus de speler die niet komt, volgens mij heeft de Telegraaf het nog geen 1x goed gehad.
Overal lees ik ook dat veel mensen verwachten dat Eduard Spertsyan als nog komt, maar zou niet weten waar dat op gebaseerd is..
Spertsyan is gisteren door Steijn ontkent, dus die komt niet.Gynnad schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:48:
[...]
Dat is dus de speler die niet komt, volgens mij heeft de Telegraaf het nog geen 1x goed gehad.
Daarnaast lijkt me een rechtsbuiten halen als Kudus vertrekt veel meer prioriteit te hebben dan een 10. Hooguit als Klaassen vertrekt.
Wensdenken omdat er nog nergens een echt harde nee gevallen is. Het zijn veel geluiden van 'waarschijnlijk niet', 'moet je dat wel doen' en 'eigenlijk kan dat niet'. Ook vanuit de RvC was het meer kritische vragen dan een harde nee.Gynnad schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:48:
[...]
Maar ik denk ook dat die gewoon niet komt. Tenzij ze écht niets anders kunnen vinden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou ja, Kudus was de enige uit haar portfolio die überhaupt een marktwaarde van meerdere miljoenen heeft toch? Dus dat is vast even wennen.toolkist schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 06:27:
Hopen dat z'n zaakwaarnemer na gisteren weer met aanvullende eisen komt. Die vrouw probeert schijnbaar echt extreem te profiteren van die transfer
Ben ook wel benieuwd of zij daadwerkelijk exorbitant veel eruit probeert te halen, of dat men denkt met een fooi weg te komen omdat het maar een kleinschalige vrouwelijke zaakwaarnemers is en dat zij daar niet mee akkoord gaat.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oneens. Een 10 heeft wat mij betreft de allerhoogste prioriteit. Op rechts kun je Forbs neerzetten, of Conceicao, of Berghuis. Een creatieve 10 hebben we niet echt.Exocet schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:14:
[...]
Spertsyan is gisteren door Steijn ontkent, dus die komt niet.
Daarnaast lijkt me een rechtsbuiten halen als Kudus vertrekt veel meer prioriteit te hebben dan een 10. Hooguit als Klaassen vertrekt.
Blijkbaar komt ze keer op keer met extra eisen, die met name gericht zijn op haar eigen vergoeding...Gonadan schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:21:
[...]
Nou ja, Kudus was de enige uit haar portfolio die überhaupt een marktwaarde van meerdere miljoenen heeft toch? Dus dat is vast even wennen.
Ben ook wel benieuwd of zij daadwerkelijk exorbitant veel eruit probeert te halen, of dat men denkt met een fooi weg te komen omdat het maar een kleinschalige vrouwelijke zaakwaarnemers is en dat zij daar niet mee akkoord gaat.
Yup... Taylor = KlaassenTrishul schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:08:
[...]
Ik snap dat wel. Taylor heeft weliswaar geen goede naam bij het grote publiek, maar is een ander type middenvelder dan Branco. Branco is goed voor de lange nauwkeurige passes, Taylor voor loopvermogen, versnellen naar voren en net wat meer duelkracht.
Vd Boomen = Schone
Ongeveer
Ja dank !Superkiwi schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:29:
@Harribo omdat er dit weekend zo weinig eredivisie voetbal is zendt ESPN (het open kanaal) FC Groningen-Willem II uit.
Dat je het maar weet
Maar heb al kaartje gekocht
Zal mijn Fc Groningen sjaal en sokken weer eens opzoeken....
En witte kleding... een of andere actie...
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 25-08-2023 21:32 ]
Eerste thuisoverwinning van NEC sinds februari
Wat was er gebeurd? Schakel wat laat in.groggy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:50:
Hoezo grijpt de var niet in voor rood?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Inglijden met 2 gesprekte benen door azarkancarpebios schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:58:
[...]
Wat was er gebeurd? Schakel wat laat in.
carpebios schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:58:
[...]
Wat was er gebeurd? Schakel wat laat in.
Terecht of onterecht?
— ESPN NL (@ESPNnl) 27 augustus 2023
🟨 Geel voor Marouan Azarkan na een flinke tackle 👇#pecutr
En ja, als je Nieuwkoop rood geeft omdat hij van achter een speler onbewust op de achillesspees raakt mag je een speler die met twee benen vooruit zo over de bal gaat best wel rood geven.
[ Voor 29% gewijzigd door Napo op 27-08-2023 13:37 ]
En wanneer krijgen spelers nu eens een kaart voor het zeuren bij scheidsrechters?
[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 27-08-2023 13:42 ]
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Los van welke clubs het betrof is dit toch gewoon niet uit te leggen. Hier grijpt de var niet in dat het rood moest zijn. Je zou soms denken dat ze niet allemaal dezelfde spelregel boekjes hebben gehad ofzo.Napo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:37:
[...]
[Twitter]
En ja, als je Nieuwkoop rood geeft omdat hij van achter een speler onbewust op de achillesspees raakt mag je een speler die met twee benen vooruit zo over de bal gaat best wel rood geven.
Ik weet het, wat gechargeerd gesteld zo, maar met dit soort beslissingen blijf je in de hand werken dat er altijd zoveel discussie over ontstaat. Er zijn veel mogelijkheden om de regels aan te scherpen en meer zwart-wit te maken.
Echter denk ik dat een van de redenen is dat men de regels graag zo heeft en houdt, omdat erover gesproken wordt, discussie over is (en blijft) en voetbal zo continu op tv kan zijn, omdat er zoveel over te praten is.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Dat is lang geleden
Helemaal eens. En de analisten op tv praten het goed omdat hij weinig snelheid had en daarmee de “intensiteit” van de overtreding niet zo hoog was. Koekoek.jbdeiman schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:48:
[...]
Los van welke clubs het betrof is dit toch gewoon niet uit te leggen. Hier grijpt de var niet in dat het rood moest zijn. Je zou soms denken dat ze niet allemaal dezelfde spelregel boekjes hebben gehad ofzo.![]()
Ik weet het, wat gechargeerd gesteld zo, maar met dit soort beslissingen blijf je in de hand werken dat er altijd zoveel discussie over ontstaat. Er zijn veel mogelijkheden om de regels aan te scherpen en meer zwart-wit te maken.
Echter denk ik dat een van de redenen is dat men de regels graag zo heeft en houdt, omdat erover gesproken wordt, discussie over is (en blijft) en voetbal zo continu op tv kan zijn, omdat er zoveel over te praten is.
De intensiteitregel is zo'n drama. De inzet bij deze actie zou al afdoende moeten zijn voor een rode kaart.donleone83 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:51:
[...]
Helemaal eens. En de analisten op tv praten het goed omdat hij weinig snelheid had en daarmee de “intensiteit” van de overtreding niet zo hoog was. Koekoek.
Inderdaad echt absurd. Als je op volle snelheid in een duel probeert voor de bal te gaan, te laat bent en ongelukkig iemand raakt, krijg je rood en twee wedstrijden schorsing. Spring je met twee benen vooruit richting de enkels van je tegenstander vanuit bijna stilstand, mag dat blijkbaar.Napo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:52:
[...]
De intensiteitregel is zo'n drama. De inzet bij deze actie zou al afdoende moeten zijn voor een rode kaart.
Ik vraag me dan wel af waarom je dan Lamprou gehaald hebt.Deadsy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:03:
Dus Slot wil nog een doelman halen...waarom?
Die is blijkbaar gehaald voor de trainingen.Napo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:04:
[...]
Ik vraag me dan wel af waarom je dan Lamprou gehaald hebt.
Kan denk ik zeer goed pionnen neer zetten
Uiteindelijk is het helaas te makkelijk uit te leggen.jbdeiman schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:48:
[...]
Los van welke clubs het betrof is dit toch gewoon niet uit te leggen. Hier grijpt de var niet in dat het rood moest zijn. Je zou soms denken dat ze niet allemaal dezelfde spelregel boekjes hebben gehad ofzo.![]()
Ipv na te denken wat ie nou eigenlijk ziet, of feedback aan de grens/4e man te vragen, heeft de scheids alleen als doel om maar zo snel mogelijk een gele kaart te geven.
Waarschijnlijk ook nog een broekie als VAR, of zo'n pipo als die Engelse scheids die nu ie gestopt is toegegeven heeft dat ie z'n vriend niet af wilde vallen als ie als VAR een fout constateerde... \
Maar echt een schandalige beslissing om dit met geel te bestraffen, terug naar de lesboeken met die scheids en VAR.
Eens. Maar breder gezien is het volgens mij inmiddels wel duidelijk dat die intensiteits-regel niet werkt. De KNVB moet terug naar de tekentafel en een duidelijkere lijn trekken.toolkist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:21:
[...]
Uiteindelijk is het helaas te makkelijk uit te leggen.
Ipv na te denken wat ie nou eigenlijk ziet, of feedback aan de grens/4e man te vragen, heeft de scheids alleen als doel om maar zo snel mogelijk een gele kaart te geven.
Waarschijnlijk ook nog een broekie als VAR, of zo'n pipo als die Engelse scheids die nu ie gestopt is toegegeven heeft dat ie z'n vriend niet af wilde vallen als ie als VAR een fout constateerde... \
Maar echt een schandalige beslissing om dit met geel te bestraffen, terug naar de lesboeken met die scheids en VAR.
Verwijderd
Eerste 2 wedstrijden netjes de nieuwe regels volgen en daarna gaan de scheidsrechters gewoon weer hun eigen regels maken.
En, dat is gewoon competitie vervalsing, punt.
Helaas zal dat nooit veranderen, want waar mensen zijn... zijn verschillende interpretaties.
Het verschilt ook gewoon van scheids tot scheids.Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:34:
Dat dit zou gebeuren wisten we toch allemaal?
Eerste 2 wedstrijden netjes de nieuwe regels volgen en daarna gaan de scheidsrechters gewoon weer hun eigen regels maken.
En, dat is gewoon competitie vervalsing, punt.
Helaas zal dat nooit veranderen, want waar mensen zijn... zijn verschillende interpretaties.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
Dat is 3
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large)
En dat is 4-0
Ik heb 6-0. En dat was meer bluf dan een realistische verwachtingtoolkist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:57:
Ik vraag me af of m'n 5-0 voorspelling niet wat te voorzichtig is...
nggyu nglyd
vooralsnog zit ik goed.Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
[...]
Ik heb 6-0. En dat was meer bluf dan een realistische verwachting
Een realistische 6-1 voorspeld hier. We schrijven de puntjes alvast bijLekkerboeie86 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
[...]
Ik heb 6-0. En dat was meer bluf dan een realistische verwachting
6-1 geëindigd
En de spelers de bankrekening vol?Superkiwi schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:25:
[...]
Een realistische 6-1 voorspeld hier. We schrijven de puntjes alvast bij
Gimenez 3 uit 3. Nu hij de penalties mag nemen en vanaf het begin meedoet, moet hij toch wel de top scorers titel pakken.
Best bedrag.Ajax en West Ham United FC hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Mohammed Kudus naar de Londense club. De aanvallende middenvelder stond nog tot en met 30 juni 2025 onder contract bij Ajax. Ajax kwam met West Ham United FC een transfersom overeen van ruim € 43 miljoen. Dat bedrag kan middels variabelen nog oplopen tot ruim € 46 miljoen.
Daarmee heeft Ajax voor 156 miljoen aan spelers verkocht deze periode, totaal kan het nog oplopen tot ruim boven de 160 miljoen.
Voor ca 80 miljoen zijn er aan nieuwe spelers bijgekomen, positief saldo is dus bijna 80 miljoen. Wat een geld.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 27-08-2023 20:09 ]
nggyu nglyd
Overkant was vrij leeg Ja. Dat zitten ook vaak bedrijven etc. Zal wel ook te maken hebben met de vakantie.
Overigens Fc Groningen speelde 0-0 tegen Willem II. Eerste helft ging gelijk op, tweede helft Groningen een stuk beter. Maar ja je moet wel scoren.
Schijnbaar willen ze nog een spits halen als vervanger. Dus dan hebben ze een karrenvracht aan linksbuitens en spitsen maar geen goede rechtsbuiten en nr10.Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:07:
https://www.ajax.nl/artik...oord-over-mohammed-kudus/
[...]
Best bedrag.
Daarmee heeft Ajax voor 156 miljoen aan spelers verkocht deze periode, totaal kan het nog oplopen tot ruim boven de 160 miljoen.
Voor ca 80 miljoen zijn er aan nieuwe spelers bijgekomen, positief saldo is dus bijna 80 miljoen. Wat een geld.
Heb je een bron daarvoor? Het enige wat ik de afgelopen dagen lees is interesse in een verdedigende middenvelder en verder aanvallende middenvelders, ofwel tienen.Kist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:30:
[...]
Schijnbaar willen ze nog een spits halen als vervanger. Dus dan hebben ze een karrenvracht aan linksbuitens en spitsen maar geen goede rechtsbuiten en nr10.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
https://www.vi.nl/nieuws/...-van-georgische-aanvallerGonadan schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:31:
[...]
Heb je een bron daarvoor? Het enige wat ik de afgelopen dagen lees is interesse in een verdedigende middenvelder en verder aanvallende middenvelders, ofwel tienen.
Heeft afgelopen jaren alleen op linksbuiten en 9 gespeeld.
Ah die bedoel je. Eerst maar eens zien wat daarvan klopt en waar hij dan daadwerkelijk gaat spelen.Kist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:41:
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...-van-georgische-aanvaller
Op die manier kan je ook zeggen dat met Akpom de tien al binnen is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Koopje, veel te weinig voor verreweg je beste speler.Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:07:
[...]
Best bedrag.
Twintig miljoen voor een speler van een middelmatig team uit de Lique 1?Kist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:41:
[...]
https://www.vi.nl/nieuws/...-van-georgische-aanvaller
Moet je hem überhaupt willen hebben? Ik heb mij er nog niet in verdiept maar wordt Ajax wel sterker van dit soort spelers vraag ik me af...
Je bedoelt een promovendus uit de ligue 2Harribo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:21:
[...]
Twintig miljoen voor een speler van een middelmatig team uit de Lique 1?
Moet je hem überhaupt willen hebben? Ik heb mij er nog niet in verdiept maar wordt Ajax wel sterker van dit soort spelers vraag ik me af...
Gewoon niet aanstellen en met 20m plus een bonus of wat naar Atalanta gaan en die Argentijn daar ophalen...
Welke Argentijn? Volgens Sofascore zitten er 2 Argentijnen in de selectie. Een 33 jarige verdediger en een 29 jarige doelman. Beiden geen 20 miljoen waard.toolkist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:24:
[...]
Je bedoelt een promovendus uit de ligue 2
Gewoon niet aanstellen en met 20m plus een bonus of wat naar Atalanta gaan en die Argentijn daar ophalen...
nggyu nglyd
Hij bedoelt Atlanta, niet AtalantaQuad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:38:
[...]
Welke Argentijn? Volgens Sofascore zitten er 2 Argentijnen in de selectie. Een 33 jarige verdediger en een 29 jarige doelman. Beiden geen 20 miljoen waard.
Ah, dan heb je keuze uit 20+ Argentijnen. Welke bedoel je @toolkist?
nggyu nglyd
En wat was het gat in de begroting vanwege missen CL?Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:07:
[...]
Best bedrag.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
AlmadaQuad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:42:
[...]
Ah, dan heb je keuze uit 20+ Argentijnen. Welke bedoel je @toolkist?
Ah, Atlanta United, niet Atlanta uit Argentinië.
nggyu nglyd
40m ofzo. Niks schokkends. Is al lang en breed goedgemaakt met de winst van afgelopen seizoen.evleerdam schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:47:
[...]
En wat was het gat in de begroting vanwege missen CL?
[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 27-08-2023 22:10 ]
Ajax. Haal. Deze. Gozer. Nu!
Kijk tipje, deze doelpunten zijn waanzinnig en krankzinnig sommige!
Vanaf circa 50 seconden… krankzinnige doelpunten
[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 27-08-2023 22:12 ]
Hij is zo te zien wel een nr 10, wel iets wat Ajax nodig heeft.
nggyu nglyd
Hij kon ook overal heen, maar wilde voor familie redenen naar de VS en niet naar EuropaQuad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:17:
Als hij echt zo goed is, kwam Manchester City of PSG wel gezien z'n leeftijd.
Hij is zo te zien wel een nr 10, wel iets wat Ajax nodig heeft.
CL vorig jaar vergeten?Typhone schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:37:
Mooi die Kudus. Nergens een bepalende speler geweest bij Ajax tot aan de eerste drie officiële wedstrijden dit seizoen en levert 43 miljoen op. Zonde dat we geen CL hebben dit seizoen maar op deze manier qua geld ook niet hard nodig.
6 wedstrijden van de 87 wedstrijden bepalend zijn is niet echt bepalend in mijn ogen. En dan ga je er nog vanuit dat hij daadwerkelijk bepalend was in de CL dat jaar. Tegen Rangers zeker, maar tegen Napoli en Liverpool zeker niet, ondanks dat hij scoorde. Je kan ook moeilijk bepalend zijn in kansloze nederlagen.
Kudus kan heel goed zijn, maar hij kan ook echt verschrikkelijk slecht zijn. Die wisselvalligheid is de reden dat ik ook nog best wel blij ben met de 43/46 miljoen die ze er voor vangen.
[ Voor 17% gewijzigd door Terranova op 27-08-2023 22:52 ]
Bij 00:50 was ook wel echt een slechte muur, en die gast die een beetje in de buurt staat springt voor het schotSleehond schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:10:
YouTube: Nobody Can Defend Thiago Almada • Atlanta United ᴴᴰ
Ajax. Haal. Deze. Gozer. Nu!
Kijk tipje, deze doelpunten zijn waanzinnig en krankzinnig sommige!
Vanaf circa 50 seconden… krankzinnige doelpunten
Maar ik zou niet te veel naar de goals kijken, het is de MLS. Totaal niet representatief. 9 gemaakt in 23 wedstrijden.
Leuke speler, dat wel
Wie, Franco Negri?bazzemans schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:52:
Die Argentijn in Miami is ook wel aardig. Niks voor Ajax
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Naja, zou denk ik ook wel passen ik het vreemdelingenlegioen dat Mislintat aan het bouwen is.
Dat blijft zo'n verschrikkelijk domme opmerking(geen idee meer welke analyst dat was), Ajax speelde donderdag nog met 6 jeugdspelers en 2 andere Nederlanders. Dat is een fors aantal en bijna 't tegenovergestelde van een vreemdelingenlegioen.bazzemans schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:58:
[...]
Naja, zou denk ik ook wel passen ik het vreemdelingenlegioen dat Mislintat aan het bouwen is.
kom op dit waren de semi profs van Almere City ... dat is geen weerstand....
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 27-08-2023 23:10 ]
MLS is volgens mij niks minder meer dan de Eredivisie bv.GrooV schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:51:
[...]
Bij 00:50 was ook wel echt een slechte muur, en die gast die een beetje in de buurt staat springt voor het schot
Maar ik zou niet te veel naar de goals kijken, het is de MLS. Totaal niet representatief. 9 gemaakt in 23 wedstrijden.
Leuke speler, dat welHoop geld voor een speler die niet bij de Europese (sub)top op de radar staat
Hij staat dan nog wel op 0 doelpunten, er zit iig een goeie kop op @Harribo...Van Veen was in de zomer vol bravoure: de man die vorig jaar namens Motherwell de doelnetten overal in Schotland aan flarden schoot, sprak zich uit: hij ging voor dertig doelpunten. Heeft hij daar drie wedstrijden en nul doelpunten later spijt van? 'Ik ga er niet voor weglopen. Het moet veel beter bij mij, dat lijkt me duidelijk. Ik moet hard aan de bak om te slagen. In de spiegel kijken, niet maar anderen wijzen. Ik ga naar huis en vanavond eens goed nadenken', belooft Van Veen.
Geen excuses, gewoon schuld bij zichzelf zoeken...
https://www.vi.nl/nieuws/...-om-dertig-keer-te-scoren
MLS totaal transferwaarde 1,29 miljard euro. Eredivise 1,01 miljard euro.toolkist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 23:19:
[...]
MLS is volgens mij niks minder meer dan de Eredivisie bv.
ED heeft 18 teams, MLS 29
Gemiddelde prijs per speler ligt ook een miljoen euro lager.
Dus ik schaal de MLS alleen op deze statistieken al lager in. Wil niet zeggen dat ze niet in grotere stadions spelen daar
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
:strip_exif()/f/image/MGHIQ7QPmVkQ5Aj5dkYeQjXO.jpg?f=fotoalbum_large)