Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.035 views

Onderwerpen

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03

Superkiwi

Hoi doei

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hOnRP01E2AL6dsZ2eov5VUnxAPU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UTJ4Yd9RfoSw0tbHlnGzhkeW.png?f=user_large
oOo oOo

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:11

ST10©DE

Dus.............

Bam!

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:54
Blijft onbegrijpelijk dat meneer Jansen die Odgaard maar blijft opstellen boven Lahdo. Lahdo heeft zoveel meer dreiging, doelgerichtheid en snelheid

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 09:40
Lekker Ajax! Snap alleen niet waarom Taylor een basisplaats verkreeg boven v.d. Boomen. Kudus moeten ze gewoon houden, maar dat gaat toch niet gebeuren helaas.

Volgende week donderdag er weer gewoon bij in de Arena!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
Heeft Az nu netten hangen?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Epiloque schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:21:
Lekker Ajax! Snap alleen niet waarom Taylor een basisplaats verkreeg boven v.d. Boomen. Kudus moeten ze gewoon houden, maar dat gaat toch niet gebeuren helaas.

Kennelijk zijn er nu naast West Ham ook een andere PL club en 2 Saudi clubs met interesse.
Die zal wel gaan ja

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Haha die commentator bij az mag wel een brilletje laten aanmeten. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
Gonadan schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:27:
Haha die commentator bij az mag wel een brilletje laten aanmeten. :D
Heeft ie in Alkmaar laten doen. ;)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online

Omdat je anders met Berghuis en vd Boomen 2 passende middenvelders hebt. Redelijk dezelfde stijl dus.

• toolkist
  • Niet online
'Wij moeten ons nog wel op een aantal posities versterken', zei Steijn. 'Daar zijn we mee bezig. We hebben nog zeven dagen, dus het wordt hard werken, maar ik heb daar alle vertrouwen in.'
- Vervanger Kudus
- Vervanger Alvarez
- Aanvallende middenvelder

Zoiets?

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:48
Dat AZ moet eens een keer gewoon helemaal losgaan in Europa.

Nu hebben ze een rottig gelijkspelletje te pakken, maar eigenlijk hoort AZ gehakt te maken van dat andere team. En dat gebeurt eigenlijk nooit. Dat is best jammer.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:39:
[...]

- Vervanger Kudus
- Vervanger Alvarez
- Aanvallende middenvelder

Zoiets?
Moet lukken met 45 miljoen of, na gisteravond, 55 miljoen.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 06:08:
[...]

Moet lukken met 45 miljoen of, na gisteravond, 55 miljoen.
Hopen dat z'n zaakwaarnemer na gisteren weer met aanvullende eisen komt. Die vrouw probeert schijnbaar echt extreem te profiteren van die transfer

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@Harribo omdat er dit weekend zo weinig eredivisie voetbal is zendt ESPN (het open kanaal) FC Groningen-Willem II uit.
Dat je het maar weet ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-11 14:56
Ik heb wel te doen met Twente, Een zware loting en dan zo goed beginnen om uiteindelijk toch waarschijnlijk weer geen groepsfase te halen. Een stunt zat er echt in en dat was voor Twente en de rest van Nederland geweldig geweest. Doodzonde dat de score zover opgelopen is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:23
Ja Regeer zal nog wel even slecht slapen. Zonde dat het op zo'n moment stuk loopt, want tot de kaart vond ik Twente het erg goed doen. Voetballen naar kunnen, maar ook de tegenstander en publiek te irriteren door net te rustig aan te doen overal. Met 11 tegen 11 had een gelijkspelletje er best ingezeten.

De technische staf mag het zich ook wel aanrekenen. Van een (jonge) middenvelder die op linksback moet spelen omdat er maar anderhalve back fit is in je selectie kun je dit soort fouten verwachten.

Regeren is vooruitschuiven

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:28

Ik snap dat wel. Taylor heeft weliswaar geen goede naam bij het grote publiek, maar is een ander type middenvelder dan Branco. Branco is goed voor de lange nauwkeurige passes, Taylor voor loopvermogen, versnellen naar voren en net wat meer duelkracht.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:30
Ajax zet zijn zinnen op de komst van Atlanta United-speler Thiago Almada, meldt De Telegraaf. De 22-jarige Argentijn kan als aanvallende middenvelder en buitenspeler uit de voeten.
Dat is dus de speler die niet komt, volgens mij heeft de Telegraaf het nog geen 1x goed gehad.

Overal lees ik ook dat veel mensen verwachten dat Eduard Spertsyan als nog komt, maar zou niet weten waar dat op gebaseerd is..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:28

Vos

AFCA

Gynnad schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:48:
[...]

Dat is dus de speler die niet komt, volgens mij heeft de Telegraaf het nog geen 1x goed gehad.

Overal lees ik ook dat veel mensen verwachten dat Eduard Spertsyan als nog komt, maar zou niet weten waar dat op gebaseerd is..
Goede speler in FM, laat maar komen ;)

• Exocet
  • Niet online
[...]

Spertsyan is gisteren door Steijn ontkent, dus die komt niet.
Daarnaast lijkt me een rechtsbuiten halen als Kudus vertrekt veel meer prioriteit te hebben dan een 10. Hooguit als Klaassen vertrekt.

• Gonadan

Gonadan

[...]

Wensdenken omdat er nog nergens een echt harde nee gevallen is. Het zijn veel geluiden van 'waarschijnlijk niet', 'moet je dat wel doen' en 'eigenlijk kan dat niet'. Ook vanuit de RvC was het meer kritische vragen dan een harde nee.

Maar ik denk ook dat die gewoon niet komt. Tenzij ze écht niets anders kunnen vinden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 06:27:
Hopen dat z'n zaakwaarnemer na gisteren weer met aanvullende eisen komt. Die vrouw probeert schijnbaar echt extreem te profiteren van die transfer
Nou ja, Kudus was de enige uit haar portfolio die überhaupt een marktwaarde van meerdere miljoenen heeft toch? Dus dat is vast even wennen.
Ben ook wel benieuwd of zij daadwerkelijk exorbitant veel eruit probeert te halen, of dat men denkt met een fooi weg te komen omdat het maar een kleinschalige vrouwelijke zaakwaarnemers is en dat zij daar niet mee akkoord gaat.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:14:
[...]

Spertsyan is gisteren door Steijn ontkent, dus die komt niet.
Daarnaast lijkt me een rechtsbuiten halen als Kudus vertrekt veel meer prioriteit te hebben dan een 10. Hooguit als Klaassen vertrekt.
Oneens. Een 10 heeft wat mij betreft de allerhoogste prioriteit. Op rechts kun je Forbs neerzetten, of Conceicao, of Berghuis. Een creatieve 10 hebben we niet echt.
Gonadan schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:21:
[...]

Nou ja, Kudus was de enige uit haar portfolio die überhaupt een marktwaarde van meerdere miljoenen heeft toch? Dus dat is vast even wennen.
Ben ook wel benieuwd of zij daadwerkelijk exorbitant veel eruit probeert te halen, of dat men denkt met een fooi weg te komen omdat het maar een kleinschalige vrouwelijke zaakwaarnemers is en dat zij daar niet mee akkoord gaat.
Blijkbaar komt ze keer op keer met extra eisen, die met name gericht zijn op haar eigen vergoeding...

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:08:
[...]

Ik snap dat wel. Taylor heeft weliswaar geen goede naam bij het grote publiek, maar is een ander type middenvelder dan Branco. Branco is goed voor de lange nauwkeurige passes, Taylor voor loopvermogen, versnellen naar voren en net wat meer duelkracht.
Yup... Taylor = Klaassen
Vd Boomen = Schone

Ongeveer ;)

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47
Superkiwi schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 09:29:
@Harribo omdat er dit weekend zo weinig eredivisie voetbal is zendt ESPN (het open kanaal) FC Groningen-Willem II uit.
Dat je het maar weet ;)
Ja dank !
Maar heb al kaartje gekocht :)
Zal mijn Fc Groningen sjaal en sokken weer eens opzoeken....
En witte kleding... een of andere actie...

[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 25-08-2023 21:32 ]

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kramer mag de champagne thuis onder de douche gaan ontkurken, dan houdt ie misschien nog een goed gevoel aan deze avond over.

Eerste thuisoverwinning van NEC sinds februari :D

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Hoezo grijpt de var niet in voor rood?

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:41
groggy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:50:
Hoezo grijpt de var niet in voor rood?
Wat was er gebeurd? Schakel wat laat in.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:58:
[...]

Inglijden met 2 gesprekte benen door azarkan

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 12:58:
[...]

En ja, als je Nieuwkoop rood geeft omdat hij van achter een speler onbewust op de achillesspees raakt mag je een speler die met twee benen vooruit zo over de bal gaat best wel rood geven.

[ Voor 29% gewijzigd door Napo op 27-08-2023 13:37 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:36

Quad

Doof

Ja onbegrijpelijk dat daar geen rode kaart voor getrokken is.

En wanneer krijgen spelers nu eens een kaart voor het zeuren bij scheidsrechters?

[ Voor 41% gewijzigd door Quad op 27-08-2023 13:42 ]

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
Napo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:37:
[...]

[Twitter]

En ja, als je Nieuwkoop rood geeft omdat hij van achter een speler onbewust op de achillesspees raakt mag je een speler die met twee benen vooruit zo over de bal gaat best wel rood geven.
Los van welke clubs het betrof is dit toch gewoon niet uit te leggen. Hier grijpt de var niet in dat het rood moest zijn. Je zou soms denken dat ze niet allemaal dezelfde spelregel boekjes hebben gehad ofzo. :+

Ik weet het, wat gechargeerd gesteld zo, maar met dit soort beslissingen blijf je in de hand werken dat er altijd zoveel discussie over ontstaat. Er zijn veel mogelijkheden om de regels aan te scherpen en meer zwart-wit te maken.
Echter denk ik dat een van de redenen is dat men de regels graag zo heeft en houdt, omdat erover gesproken wordt, discussie over is (en blijft) en voetbal zo continu op tv kan zijn, omdat er zoveel over te praten is.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:21

Agent47

I always close my contracts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:57

Grudgie

PSN: Grudgie7

Een wonder. Ze scoren vroeg. :)

• Agent47

Agent47

En tijdelijk gestopt wegens onweer.
Dat is lang geleden

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:48
jbdeiman schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:48:
[...]

Los van welke clubs het betrof is dit toch gewoon niet uit te leggen. Hier grijpt de var niet in dat het rood moest zijn. Je zou soms denken dat ze niet allemaal dezelfde spelregel boekjes hebben gehad ofzo. :+

Ik weet het, wat gechargeerd gesteld zo, maar met dit soort beslissingen blijf je in de hand werken dat er altijd zoveel discussie over ontstaat. Er zijn veel mogelijkheden om de regels aan te scherpen en meer zwart-wit te maken.
Echter denk ik dat een van de redenen is dat men de regels graag zo heeft en houdt, omdat erover gesproken wordt, discussie over is (en blijft) en voetbal zo continu op tv kan zijn, omdat er zoveel over te praten is.
Helemaal eens. En de analisten op tv praten het goed omdat hij weinig snelheid had en daarmee de “intensiteit” van de overtreding niet zo hoog was. Koekoek.

• Napo
  • Niet online
donleone83 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:51:
[...]

Helemaal eens. En de analisten op tv praten het goed omdat hij weinig snelheid had en daarmee de “intensiteit” van de overtreding niet zo hoog was. Koekoek.
De intensiteitregel is zo'n drama. De inzet bij deze actie zou al afdoende moeten zijn voor een rode kaart.

• Agent47

Agent47

Zo’n dak is dan toch wel handig uit nood. Bij sneeuw of donder dus. Niet met regen.

• donleone83
Napo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:52:
[...]

De intensiteitregel is zo'n drama. De inzet bij deze actie zou al afdoende moeten zijn voor een rode kaart.
Inderdaad echt absurd. Als je op volle snelheid in een duel probeert voor de bal te gaan, te laat bent en ongelukkig iemand raakt, krijg je rood en twee wedstrijden schorsing. Spring je met twee benen vooruit richting de enkels van je tegenstander vanuit bijna stilstand, mag dat blijkbaar.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
Dus Slot wil nog een doelman halen...waarom?

• Napo
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:03:
Dus Slot wil nog een doelman halen...waarom?
Ik vraag me dan wel af waarom je dan Lamprou gehaald hebt.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
Napo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:04:
[...]

Ik vraag me dan wel af waarom je dan Lamprou gehaald hebt.
Die is blijkbaar gehaald voor de trainingen.
Kan denk ik zeer goed pionnen neer zetten

• donleone83
Ze zochten nog een doelman voor de O-14. Daarna komen de meesten in de groeispurt.

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 13:48:
[...]

Uiteindelijk is het helaas te makkelijk uit te leggen.
Ipv na te denken wat ie nou eigenlijk ziet, of feedback aan de grens/4e man te vragen, heeft de scheids alleen als doel om maar zo snel mogelijk een gele kaart te geven.
Waarschijnlijk ook nog een broekie als VAR, of zo'n pipo als die Engelse scheids die nu ie gestopt is toegegeven heeft dat ie z'n vriend niet af wilde vallen als ie als VAR een fout constateerde... \
Maar echt een schandalige beslissing om dit met geel te bestraffen, terug naar de lesboeken met die scheids en VAR.

• donleone83
toolkist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:21:
[...]

Uiteindelijk is het helaas te makkelijk uit te leggen.
Ipv na te denken wat ie nou eigenlijk ziet, of feedback aan de grens/4e man te vragen, heeft de scheids alleen als doel om maar zo snel mogelijk een gele kaart te geven.
Waarschijnlijk ook nog een broekie als VAR, of zo'n pipo als die Engelse scheids die nu ie gestopt is toegegeven heeft dat ie z'n vriend niet af wilde vallen als ie als VAR een fout constateerde... \
Maar echt een schandalige beslissing om dit met geel te bestraffen, terug naar de lesboeken met die scheids en VAR.
Eens. Maar breder gezien is het volgens mij inmiddels wel duidelijk dat die intensiteits-regel niet werkt. De KNVB moet terug naar de tekentafel en een duidelijkere lijn trekken.

Verwijderd

Dat dit zou gebeuren wisten we toch allemaal?
Eerste 2 wedstrijden netjes de nieuwe regels volgen en daarna gaan de scheidsrechters gewoon weer hun eigen regels maken.

En, dat is gewoon competitie vervalsing, punt.

Helaas zal dat nooit veranderen, want waar mensen zijn... zijn verschillende interpretaties.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:28

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:34:
Dat dit zou gebeuren wisten we toch allemaal?
Eerste 2 wedstrijden netjes de nieuwe regels volgen en daarna gaan de scheidsrechters gewoon weer hun eigen regels maken.

En, dat is gewoon competitie vervalsing, punt.

Helaas zal dat nooit veranderen, want waar mensen zijn... zijn verschillende interpretaties.
Het verschilt ook gewoon van scheids tot scheids.

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:21:

Waarschijnlijk ook nog een broekie als VAR, of
Jeroen Manschot

• Grudgie

Grudgie

Wieffer is de laatste tijd niet best.

• Grudgie

Grudgie

BAM! Goal!

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

• Harribo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iFitMv6D1fe8nWulqC0KGQjJF9M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MGHIQ7QPmVkQ5Aj5dkYeQjXO.jpg?f=fotoalbum_large

• Agent47

Agent47

Dat is 3

• Grudgie

Grudgie

Lekker hoor.

• Napo
  • Niet online
Wat een spits van FC Almere... Open doel en dan mis je zo _O-

• toolkist
  • Niet online
Ik vraag me af of m'n 5-0 voorspelling niet wat te voorzichtig is...

• Agent47

Agent47

En dat is 4-0

• Agent47

Agent47

Nog een keer Santi :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:01
toolkist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 15:57:
Ik vraag me af of m'n 5-0 voorspelling niet wat te voorzichtig is...
Ik heb 6-0. En dat was meer bluf dan een realistische verwachting :D

• Quad

Quad

Doof

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
[...]

vooralsnog zit ik goed.

• D-e-n
  • Laatst online: 23:12
Ik hoop dat Ueda er nog eentje meepikt :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 16:58:
[...]
Een realistische 6-1 voorspeld hier. We schrijven de puntjes alvast bij :P

• Agent47

Agent47

6-1 geëindigd

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 17:25:
[...]

Een realistische 6-1 voorspeld hier. We schrijven de puntjes alvast bij :P
En de spelers de bankrekening vol? :o

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:19
Prima uitslag. Jammer van de tegengoal, maar dit is lekker. Ook al was het tegen een degradatie kandidaat.
Gimenez 3 uit 3. Nu hij de penalties mag nemen en vanaf het begin meedoet, moet hij toch wel de top scorers titel pakken.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Daar kwam Azarkan (Utrecht) goed weg zeg; die had een donkerrode kaart moeten hebben. Wat een smerige vliegende aanslag.

• Quad

Quad

Doof

https://www.ajax.nl/artik...oord-over-mohammed-kudus/
Ajax en West Ham United FC hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Mohammed Kudus naar de Londense club. De aanvallende middenvelder stond nog tot en met 30 juni 2025 onder contract bij Ajax. Ajax kwam met West Ham United FC een transfersom overeen van ruim € 43 miljoen. Dat bedrag kan middels variabelen nog oplopen tot ruim € 46 miljoen.
Best bedrag.

Daarmee heeft Ajax voor 156 miljoen aan spelers verkocht deze periode, totaal kan het nog oplopen tot ruim boven de 160 miljoen.

Voor ca 80 miljoen zijn er aan nieuwe spelers bijgekomen, positief saldo is dus bijna 80 miljoen. Wat een geld.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 27-08-2023 20:09 ]

nggyu nglyd

• Harribo
Overkant was vrij leeg Ja. Dat zitten ook vaak bedrijven etc. Zal wel ook te maken hebben met de vakantie.

Overigens Fc Groningen speelde 0-0 tegen Willem II. Eerste helft ging gelijk op, tweede helft Groningen een stuk beter. Maar ja je moet wel scoren.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02:11
Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:07:

[...]

Best bedrag.

Daarmee heeft Ajax voor 156 miljoen aan spelers verkocht deze periode, totaal kan het nog oplopen tot ruim boven de 160 miljoen.

Voor ca 80 miljoen zijn er aan nieuwe spelers bijgekomen, positief saldo is dus bijna 80 miljoen. Wat een geld.
Schijnbaar willen ze nog een spits halen als vervanger. Dus dan hebben ze een karrenvracht aan linksbuitens en spitsen maar geen goede rechtsbuiten en nr10.

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:30:
[...]

Schijnbaar willen ze nog een spits halen als vervanger. Dus dan hebben ze een karrenvracht aan linksbuitens en spitsen maar geen goede rechtsbuiten en nr10.
Heb je een bron daarvoor? Het enige wat ik de afgelopen dagen lees is interesse in een verdedigende middenvelder en verder aanvallende middenvelders, ofwel tienen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zonde. Die Kudus gaan we nog missen.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02:11
Gonadan schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:31:
[...]

Heb je een bron daarvoor? Het enige wat ik de afgelopen dagen lees is interesse in een verdedigende middenvelder en verder aanvallende middenvelders, ofwel tienen.
https://www.vi.nl/nieuws/...-van-georgische-aanvaller

Heeft afgelopen jaren alleen op linksbuiten en 9 gespeeld.

• Gonadan

Gonadan

Kist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:41:
[...]

Ah die bedoel je. Eerst maar eens zien wat daarvan klopt en waar hij dan daadwerkelijk gaat spelen.

Op die manier kan je ook zeggen dat met Akpom de tien al binnen is. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online

[...]

Best bedrag.

Koopje, veel te weinig voor verreweg je beste speler.

• Harribo
Kist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 20:41:
[...]

Twintig miljoen voor een speler van een middelmatig team uit de Lique 1?
Moet je hem überhaupt willen hebben? Ik heb mij er nog niet in verdiept maar wordt Ajax wel sterker van dit soort spelers vraag ik me af...

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:21:
[...]

Twintig miljoen voor een speler van een middelmatig team uit de Lique 1?
Moet je hem überhaupt willen hebben? Ik heb mij er nog niet in verdiept maar wordt Ajax wel sterker van dit soort spelers vraag ik me af...
Je bedoelt een promovendus uit de ligue 2 ;)
Gewoon niet aanstellen en met 20m plus een bonus of wat naar Atalanta gaan en die Argentijn daar ophalen...

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:24:
[...]

Je bedoelt een promovendus uit de ligue 2 ;)
Gewoon niet aanstellen en met 20m plus een bonus of wat naar Atalanta gaan en die Argentijn daar ophalen...
Welke Argentijn? Volgens Sofascore zitten er 2 Argentijnen in de selectie. Een 33 jarige verdediger en een 29 jarige doelman. Beiden geen 20 miljoen waard.

nggyu nglyd

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:38:
[...]

Welke Argentijn? Volgens Sofascore zitten er 2 Argentijnen in de selectie. Een 33 jarige verdediger en een 29 jarige doelman. Beiden geen 20 miljoen waard.
Hij bedoelt Atlanta, niet Atalanta

• Quad

Quad

Doof

Exocet schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:41:
[...]

Ah, dan heb je keuze uit 20+ Argentijnen. Welke bedoel je @toolkist?

nggyu nglyd

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:13

[...]

Best bedrag.

En wat was het gat in de begroting vanwege missen CL?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:42:
[...]

Ah, dan heb je keuze uit 20+ Argentijnen. Welke bedoel je @toolkist?
Almada

• Quad

Quad

Doof

Ah, Atlanta United, niet Atlanta uit Argentinië. :+

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:41:
[...]

Ehm ja, die inderdaad.

@Quad Thiago Almada.

• toolkist
  • Niet online
evleerdam schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 21:47:
[...]

En wat was het gat in de begroting vanwege missen CL?
40m ofzo. Niks schokkends. Is al lang en breed goedgemaakt met de winst van afgelopen seizoen.

[ Voor 14% gewijzigd door toolkist op 27-08-2023 22:10 ]

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:05
YouTube: Nobody Can Defend Thiago Almada • Atlanta United ᴴᴰ

Ajax. Haal. Deze. Gozer. Nu!

Kijk tipje, deze doelpunten zijn waanzinnig en krankzinnig sommige!

Vanaf circa 50 seconden… krankzinnige doelpunten

[ Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 27-08-2023 22:12 ]

• Quad

Quad

Doof

Als hij echt zo goed is, kwam Manchester City of PSG wel gezien z'n leeftijd.

Hij is zo te zien wel een nr 10, wel iets wat Ajax nodig heeft.

nggyu nglyd

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:26
Quad schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:17:
Als hij echt zo goed is, kwam Manchester City of PSG wel gezien z'n leeftijd.

Hij is zo te zien wel een nr 10, wel iets wat Ajax nodig heeft.
Hij kon ook overal heen, maar wilde voor familie redenen naar de VS en niet naar Europa

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Mooi die Kudus. Nergens een bepalende speler geweest bij Ajax tot aan de eerste drie officiële wedstrijden dit seizoen en levert 43 miljoen op. Zonde dat we geen CL hebben dit seizoen maar op deze manier qua geld ook niet hard nodig.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:37:
Mooi die Kudus. Nergens een bepalende speler geweest bij Ajax tot aan de eerste drie officiële wedstrijden dit seizoen en levert 43 miljoen op. Zonde dat we geen CL hebben dit seizoen maar op deze manier qua geld ook niet hard nodig.
CL vorig jaar vergeten?

• Terranova
6 wedstrijden van de 87 wedstrijden bepalend zijn is niet echt bepalend in mijn ogen. En dan ga je er nog vanuit dat hij daadwerkelijk bepalend was in de CL dat jaar. Tegen Rangers zeker, maar tegen Napoli en Liverpool zeker niet, ondanks dat hij scoorde. Je kan ook moeilijk bepalend zijn in kansloze nederlagen.

Kudus kan heel goed zijn, maar hij kan ook echt verschrikkelijk slecht zijn. Die wisselvalligheid is de reden dat ik ook nog best wel blij ben met de 43/46 miljoen die ze er voor vangen.

[ Voor 17% gewijzigd door Terranova op 27-08-2023 22:52 ]

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 19:37
Sleehond schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:10:
YouTube: Nobody Can Defend Thiago Almada • Atlanta United ᴴᴰ

Ajax. Haal. Deze. Gozer. Nu!

Kijk tipje, deze doelpunten zijn waanzinnig en krankzinnig sommige!

Vanaf circa 50 seconden… krankzinnige doelpunten
Bij 00:50 was ook wel echt een slechte muur, en die gast die een beetje in de buurt staat springt voor het schot

Maar ik zou niet te veel naar de goals kijken, het is de MLS. Totaal niet representatief. 9 gemaakt in 23 wedstrijden.

Leuke speler, dat wel :) Hoop geld voor een speler die niet bij de Europese (sub)top op de radar staat

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:43
Die Argentijn in Miami is ook wel aardig. Niks voor Ajax :+

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:47
bazzemans schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:52:
Die Argentijn in Miami is ook wel aardig. Niks voor Ajax :+
Wie, Franco Negri?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:43
Naja, zou denk ik ook wel passen ik het vreemdelingenlegioen dat Mislintat aan het bouwen is.

• Terranova
bazzemans schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:58:
[...]

Naja, zou denk ik ook wel passen ik het vreemdelingenlegioen dat Mislintat aan het bouwen is.
Dat blijft zo'n verschrikkelijk domme opmerking(geen idee meer welke analyst dat was), Ajax speelde donderdag nog met 6 jeugdspelers en 2 andere Nederlanders. Dat is een fors aantal en bijna 't tegenovergestelde van een vreemdelingenlegioen.

• Harribo
Feyenoord is weer boven water volgens Studio Voetbal
kom op dit waren de semi profs van Almere City ... dat is geen weerstand.... _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 27-08-2023 23:10 ]

• toolkist
  • Niet online
GrooV schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 22:51:
[...]

Bij 00:50 was ook wel echt een slechte muur, en die gast die een beetje in de buurt staat springt voor het schot

Maar ik zou niet te veel naar de goals kijken, het is de MLS. Totaal niet representatief. 9 gemaakt in 23 wedstrijden.

Leuke speler, dat wel :) Hoop geld voor een speler die niet bij de Europese (sub)top op de radar staat
MLS is volgens mij niks minder meer dan de Eredivisie bv.

• toolkist
  • Niet online
Van Veen was in de zomer vol bravoure: de man die vorig jaar namens Motherwell de doelnetten overal in Schotland aan flarden schoot, sprak zich uit: hij ging voor dertig doelpunten. Heeft hij daar drie wedstrijden en nul doelpunten later spijt van? 'Ik ga er niet voor weglopen. Het moet veel beter bij mij, dat lijkt me duidelijk. Ik moet hard aan de bak om te slagen. In de spiegel kijken, niet maar anderen wijzen. Ik ga naar huis en vanavond eens goed nadenken', belooft Van Veen.
Hij staat dan nog wel op 0 doelpunten, er zit iig een goeie kop op @Harribo...
Geen excuses, gewoon schuld bij zichzelf zoeken...

https://www.vi.nl/nieuws/...-om-dertig-keer-te-scoren

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-11 19:37
toolkist schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 23:19:
[...]

MLS is volgens mij niks minder meer dan de Eredivisie bv.
MLS totaal transferwaarde 1,29 miljard euro. Eredivise 1,01 miljard euro.

ED heeft 18 teams, MLS 29
Gemiddelde prijs per speler ligt ook een miljoen euro lager.

Dus ik schaal de MLS alleen op deze statistieken al lager in. Wil niet zeggen dat ze niet in grotere stadions spelen daar :)
Pagina: 1 ... 39 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024