Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.035 views

Onderwerpen

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:11

ST10©DE

Dus.............

FCE heeft dus inderdaad gebruik gemaakt van dezelfde coronaregeling. Bovendien hebben ze een lening afgesloten om KUNSTGRAS aan te leggen! The horror!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l6K5VgWjjYI3lHZWDBCGp7rNBvo=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/nSJerXuN6AwFi38aSJifNbKb.png?f=fotoalbum_medium

Waarom zou de gemeente van Eindhoven ingrijpen als FCE een zakelijke lening kan afsluiten? Heb je bewijs? Of is dit een van Hooijdonkje?

[ Voor 62% gewijzigd door Outerspace op 24-08-2023 20:21 . Reden: Don't feed the troll ]

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-11 18:08
toolkist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:30:
[...]

Ik las in de kop van een vi pro artikel (geen abbo dus geen idee over de details) dat de nr 10 omschreven werd als een 'loopwonder', in die zin dat ie maar diep kon blijven gaan. Is dat wat Feyenoord nodig had? Ik dacht namelijk dat Feyenoord op zoek was naar een creatieve 10, maar dat kan ik helemaal fout hebben?
Die creatieve speler kan Stengs blijken te zijn. Deze nieuwe aanwinst is iemand die, naar verluidt, vooral goed past in de pressing die Slot wil spelen. Zoals een Danilo vorig seizoen ook altijd nuttig was, maar dan (mag ik hopen) beter. Scoort ook erg veel voor een 10. Denk dat je met deze aanwinst twee opties hebt qua invulling van je 10-positie. Daarnaast op de vleugels ook mogelijkheden genoeg, helemaal wanneer Ivañusec er is.
Feyenoord lijkt de zaakjes prima voor elkaar te hebben. Twee gelijke spelen verpesten het feest ietwat, maar onderliggende cijfers (XG vs XGA) zien er prima uit. Anderzijds was, op basis puur daarvan, psv vorig seizoen kampioen geworden. Niet op blindstaren dus.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ST10©DE schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:06:
[...]

FCE heeft dus inderdaad gebruik gemaakt van dezelfde coronaregeling. Bovendien hebben ze een lening afgesloten om KUNSTGRAS aan te leggen! The horror!

[Afbeelding]

Waarom zou de gemeente van Eindhoven ingrijpen als FCE een zakelijke lening kan afsluiten? Heb je bewijs? Of is dit een van Hooijdonkje?
Je zou bijna denken dat de Gemeente Eindhoven niets met FC Eindhoven te maken wil hebben en ze ook niet waar nodig steunt, of mja. Dat is wat @mavaros je wil doen laten geloven.

Nog voor de door vele afschuwelijke verkoop van grond onder het Philipsstadion en de Herdgang was er zelfs een verkoop van het stadion, en uiteindelijk als laatste de lichtmasten van FC Eindhoven aan de Gemeente Eindhoven.

De gemeente Eindhoven Is inderdaad niet heel pro-FC Eindhoven. In 2015/16 moest de club zo'n €108.478,- aan huur voor het stadion betalen. Na vele jaren is dat inmiddels gezakt naar € 105.451 }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Napo op 24-08-2023 15:39 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 15:30:
[...]

Je zou bijna denken dat de Gemeente Eindhoven niets met FC Eindhoven te maken wil hebben en ze ook niet waar nodig steunt, of mja. Dat is wat @mavaros je wil doen laten geloven.

Nog voor de door vele afschuwelijke verkoop van grond onder het Philipsstadion en de Herdgang was er zelfs een verkoop van het stadion, en uiteindelijk als laatste de lichtmasten van FC Eindhoven aan de Gemeente Eindhoven.

De gemeente Eindhoven Is inderdaad niet heel pro-FC Eindhoven. In 2015/16 moest de club zo'n €108.478,- aan huur voor het stadion betalen. Na vele jaren is dat inmiddels gezakt naar € 105.451 }:O
En dan TOP Oss... Met dat achterlijk lelijke stadion waarvan de helft een schoolgebouw is... Nou, dat kwam TOP mooi uit die plannen voor de "talentencampus". Om dat gebouw neer te kunnen zetten heeft de gemeente het "stadion" teruggekocht voor 3.2m, in 2017 ofzo... Want om de talentencampus te laten slagen moest er natuurlijk wel vlakbij de "topsportende" "prof"club gebouwd worden :D

[edit] en zie daar hoe TOP Oss dus meestal ergens hoog in de "financieel gezonde clubs ranglijst" scoort, met 27 punten zelfs beter dan PSV

[edit]
@Harribo kijk hier joh, een ranglijst waar FC Groningen (gedeeld) bovenaan staat!

[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 24-08-2023 16:16 ]

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:10:
[...]

En dan TOP Oss... Met dat achterlijk lelijke stadion waarvan de helft een schoolgebouw is... Nou, dat kwam TOP mooi uit die plannen voor de "talentencampus". Om dat gebouw neer te kunnen zetten heeft de gemeente het "stadion" teruggekocht voor 3.2m, in 2017 ofzo... Want om de talentencampus te laten slagen moest er natuurlijk wel vlakbij de "topsportende" "prof"club gebouwd worden :D
Zo kan je van menig KKD club een boek schrijven, Helmond sport doet daar ook goed aan mee, NAC Breda ook niet heel slecht overigens :+

Voetbalclubs worden te onpas gematst door de gemeentes, helemaal als de gemeente eigenaar van het stadion is.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:52
toolkist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:30:
[...]

Ik las in de kop van een vi pro artikel (geen abbo dus geen idee over de details) dat de nr 10 omschreven werd als een 'loopwonder', in die zin dat ie maar diep kon blijven gaan. Is dat wat Feyenoord nodig had? Ik dacht namelijk dat Feyenoord op zoek was naar een creatieve 10, maar dat kan ik helemaal fout hebben?
Een flegmatieke 10 (bijvoorbeeld een type Bullaude) past niet in het spel van Slot. Een 10 moet ontzettend veel druk zetten op de verdediging, gaten trekken voor opkomende middenvelders, in combinatie kunnen spelen met de spits en scorend vermogen hebben. Dat lijkt deze nieuwe aanwinst allemaal te kunnen. Dat was ook (kort omschreven) het profiel van Szymanski. Dat was duidelijk ook niet iemand die continu met steekpasses strooide of met een fabelachtige dribbeltechniek zichzelf vrij speelde. Maar wel degene die als vooruit geschoven pion druk zette op de opbouw van de tegenstander.

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:28:
[...]

Een flegmatieke 10 (bijvoorbeeld een type Bullaude) past niet in het spel van Slot. Een 10 moet ontzettend veel druk zetten op de verdediging, gaten trekken voor opkomende middenvelders, in combinatie kunnen spelen met de spits en scorend vermogen hebben. Dat lijkt deze nieuwe aanwinst allemaal te kunnen. Dat was ook (kort omschreven) het profiel van Szymanski. Dat was duidelijk ook niet iemand die continu met steekpasses strooide of met een fabelachtige dribbeltechniek zichzelf vrij speelde. Maar wel degene die als vooruit geschoven pion druk zette op de opbouw van de tegenstander.
Ok duidelijk. Ik had bij Szymanski wel wat meer het idee van een creatieve middenvelder, maar goed zo enorm vaak heb ik Feyenoord niet gezien :)

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:19
De technische staf verdient de voordeel van de twijfel vind ik. Aankopen van vorig jaar, waren meer dan prima.
Ik had heel veel moeite met de posities van de aankopen.
Maar met een nr 10 en een buitenspeler kunnen we weer mee doen.

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:52
toolkist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 16:46:
[...]

Ok duidelijk. Ik had bij Szymanski wel wat meer het idee van een creatieve middenvelder, maar goed zo enorm vaak heb ik Feyenoord niet gezien :)
Zeker creativiteit, maar dat is een vereiste om op 10 te spelen. Maar als type vooral belangrijk met loopacties, jagen en ruimtes creëren voor anderen en scorend vermogen. Beetje hetzelfde profiel als Guus Til, waarbij Szymanski beter en completer was. Til zet je er ook niet in voor de steekpass.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Pfft Fenerbache heeft een best dik elftal, wordt een flinke kluif voor FC Twente..

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://www.ajax.nl/media/xgjpuq3a/1080x1080ludoajanieuw.png?anchor=center&width=900&quality=85
Branco is z'n plekje kwijt aan Berghuis, jammer.
Kudus mag spelen, alsook Wijndal.

nggyu nglyd

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 00:15
Man, dat Fener heeft toch wel een beste selectie hoor. Erg lastige loting.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Napo
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:00:
Als je niet van Fenerbahce weet te winnen heb je niets te zoeken in de ECL }:O

• Jeroenvde89
Napo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:01:
[...]

De CL bedoel je? :9

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Napo
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:55:
[Afbeelding]
Aan Berghuis, die zal wellicht rechtsbuiten spelen? Of Kudus naar rechtsbuiten zoals hij wel vaker rondgehusselt wordt en Berghuis op 10.
En dan Taylor op de positie van van den Boomen?

[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 24-08-2023 19:09 ]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Napo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:07:
[...]

Aan Berghuis, die zal wellicht rechtsbuiten spelen? Of Kudus naar rechtsbuiten zoals hij wel vaker rondgehusselt wordt en Berghuis op 10.
En dan Taylor op de positie van van den Boomen?
Kudus op rechts, Berghuis staat op 10. Taylor links van Tahirovic.

nggyu nglyd

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47
Jeroenvde89 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:00:
Ja joh, wat een goede spelers.
Eigenlijk onmogelijk op papier

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Napo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:01:
[...]

Dat valt toch wel mee, Fenerbahçe zal een veel sterkere selectie hebben dan menig Conference League deelnemer.

Ik verwacht dat dit een maatje te groot is, zonde van deze loting.
Zeker ook omdat Twente de selectie nog niet op orde heeft.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:04

Player1S

Probably out in the dark

dutchgio schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:14:
[...]

Dat valt toch wel mee, Fenerbahçe zal een veel sterkere selectie hebben dan menig Conference League deelnemer.

Ik verwacht dat dit een maatje te groot is, zonde van deze loting.
Zeker ook omdat Twente de selectie nog niet op orde heeft.
Fenerbahce heeft iets van 50 miljoen uitgegeven deze zomer. Hoe kut het ook is voor onze coefficient dromen, lijkt het me idd geen schande als Twente hierna eruit ligt

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• dutchgio
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:55:
[Afbeelding]
Eerder aan Taylor lijkt me.
Ondanks een mogelijke transfer dus wel gewoon Kudus.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Harribo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:11:
[...]

Ja joh, wat een goede spelers.
Eigenlijk onmogelijk op papier
Mwa vind het wel mee vallen. Op papier grote namen, maar in realiteit veel spelers in de nadagen van hun carriere die dus niet meer de spelers zijn die ze paar jaar geleden waren of spelers die het talent dat hun toe geschreven werd nooit waar gemaakt hebben in de grotere competities.

Fenerbache maar ook een Galatasaray zijn niet meer de namen zoals ze een tijdje geleden waren, ze hebben veel ingeleverd sinds de Lira ingestort is.

Twente heeft wel geluk dat de nieuwe keeper nog niet speelt vandaag.

• Harribo
:)F jaaaa

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:08
BAM!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Napo
  • Niet online
Lekker goaltje, eerste keer paal had een doelpunt moeten zijn maar daarna alsnog scoren :)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hatsikidee!!!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Keiharde dikke bam!

nggyu nglyd

• Typhone
  • Laatst online: 06:49

Typhone

Who Dares Wins

Mooi zo Twente!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Twente op voorsprong in Turkije, knap hoor!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 18:23:
Pfft Fenerbache heeft een best dik elftal, wordt een flinke kluif voor FC Twente..
voorin wel, maar achterin valt toch alles mee? oosterwolde, kardioglu op linksback

• Harribo
Voor zover ik het nu zie,is Fenerbahçe op papier beter maar ik denk dat als Twente zich niet laat imponeren en provoceren en als team hun spelletje spelen, dat het nog best aardig kan uitpakken

• Pompi
Goed dat Twente hun eigen spel speelt en zich niks van de tegenstander en gefluit aantrekt. Dan is dit mooi begin van mogelijk goed resultaat

• nocalimero
Bijna 0-2…

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:51
Vlap en scoren...

• dutchgio
  • Niet online
Pff dat had ook al 0-2 moeten zijn zeg.
Die verdediging lijkt inderdaad niet heel hoogstaand.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat had de 2e moeten zijn. Zonde!

nggyu nglyd

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Pompi schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:21:
Goed dat Twente hun eigen spel speelt en zich niks van de tegenstander en gefluit aantrekt. Dan is dit mooi begin van mogelijk goed resultaat
Ik hoor weinig gefluit, sowieso weinig publiek geluid, erg zachtjes.

nggyu nglyd

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:07
toolkist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:21:
[...]

voorin wel, maar achterin valt toch alles mee? oosterwolde, kardioglu op linksback
Net Ajax :+ voorin denk je nou lekker, totdat je bij verdediging en keeper komt -O-

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Pompi
Quad schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:25:
[...]

Ik hoor weinig gefluit, sowieso weinig publiek geluid, erg zachtjes.
Uhhhm... het is elke keer als Twente aan de bal is. Misschien hoor ik meer door mijn speakers, maar ik vind het niet onduidelijk.

• toolkist
  • Niet online
Zet de tv aan en ben zowaar een keer blij om Leo Driesen te horen... Dan krijgen wij em niet :D

• Harribo
Wat een zeurkousen dat Fenerbahçe.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02:11
Martinusz schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:27:
[...]

Net Ajax :+ voorin denk je nou lekker, totdat je bij verdediging en keeper komt -O-
Weet niet dat gevoel bekruipt al bij Brobbey en Bergwijn, wordt bevestigd bij Taylor en bij de verdediging zit je toch maar even te kijken wat de odds voor ludogorets zijn.

• toolkist
  • Niet online
Martinusz schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:27:
[...]

Das ook alleen deze wedstrijd nog ;)

• Jeroenvde89
Gallery play van Twente nu 8)

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:29:
[...]

Weet niet dat gevoel bekruipt al bij Brobbey en Bergwijn, wordt bevestigd bij Taylor en bij de verdediging zit je toch maar even te kijken wat de odds voor ludogorets zijn.
Brobbey gaat er gewoon 2 scoren vandaag, met 1 assist Bergwijn :p

• Napo
  • Niet online
Goede kopgoal, keeper ziet er niet heel goed uit

• nocalimero
Balen, sat was wel erg toevallig

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

het waren 12 leuke minuten :(

• toolkist
  • Niet online
Keepertje toch...

enneh, sorry voor de jinx :P

• Harribo
Fenerbahçe mag geen gele kaarten ontvangen deze wedstrijd?
Zoveelste overtreding.

Twente gewoon lekker blijven voetballen

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 24-08-2023 19:34 ]

• Harribo
toolkist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:33:
Keepertje toch...

enneh, sorry voor de jinx :P
Kopbal was wel echt heel scherp geplaatst met een boogje

• Harribo
En nu wel geel...

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ja joh.... Ugalde geel

• nocalimero
Harribo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:34:
Fenerbahçe mag geen gele kaarten ontvangen deze wedstrijd?
Zoveelste overtreding.

Twente gewoon lekker blijven voetballen
En dan geeft hij er eentje aan Twente....

• Napo
  • Niet online
Hoe is dit uberhaupt een overtreding :/

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:40
Harribo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:35:
[...]

Ja was een prima kopbal, toch het gevoel dat ie houdbaar was.

XXXVI

• Napo
  • Niet online
ephymerous schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:37:
[...]

Ja was een prima kopbal, toch het gevoel dat ie houdbaar was.
Exact, de snelheid van Unnerstal was niet optimaal en de sprongkracht was net zo veel als die van een omvallende zak aardappels.

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:35:
[...]

Maar enorm langzaam, keeper stond gewoon veel te ver in de andere hoek.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hoe is dat dan geen geel voor Tadic???

Wel weer duidelijk welke club door moet van de corrupte bende

• Harribo
Unnerstall zwak

• Gynnad
Dit kan zo maar eens een rode kaart worden..

• toolkist
  • Niet online
Dit had ook prima rood kunnen zijn, smerige overtreding.

• Napo
  • Niet online
Lomp en dom, zeker die tweede beweging van Regeer

Verwijderd

Dat lijkt mij dik rood voor Twente, zonde en zo dom.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2023 19:41 ]

• Harribo
Begint bij unnerstall...

• Napo
  • Niet online
En daarna de terugspeelbal naar Regeer. Dom, dommer, domst. En dan breng je enkel je eigen team in meer problemen door het pogen voetballend op te lossen.

• Harribo
Nou dat wordt een helft de schade proberen te minimaliseren

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Helaas deze keer wel juiste beslissing.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nou daar gaan je kansen. Man man.

nggyu nglyd

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:21

Agent47

I always close my contracts.

Wat laat die arbitrage zich kennen in dat stadion zeg

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb dus de helft gemist, omdat er weer een storing is bij Ziggo Go.

Was het terecht rood?

• toolkist
  • Niet online
Meer de linksback en een ander die elkaar vol in de dekking proberen aan te spelen ipv de bal gewoon weg te roeien.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Terecht rood.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HollowGamer schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:43:

Was het terecht rood?
Mijns inziens wel

Verwijderd

Was het terecht rood?
100% terecht, geen twijfel.

Vol op het onderbeen van achteren met geen enkele intentie om de bal te spelen.

• toolkist
  • Niet online

Was het terecht rood?
Lokaal wellicht? Hier werkt het prima. En 100% terecht.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:03

Superkiwi

Hoi doei

Jawel. Noppen vooruit op de enkel van het standbeen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Gynnad

Was het terecht rood?
Jep terecht rood - Twente had op 2-0 kunnen komen maar missen de kans, nu 1-1 en daar gaat het niet bij blijven..

• Harribo
toolkist schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:43:
[...]

Meer de linksback en een ander die elkaar vol in de dekking proberen aan te spelen ipv de bal gewoon weg te roeien.
Nee dat is daarna. Unnerstall moet die bal eerder beter wegschieten maar dat was slecht

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 24-08-2023 19:44 ]

• Agent47

Agent47

Kaart was terecht hoor. Als Vlap die 0-2 maakt het je een andere wedstrijd natuurlijk

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:
[...]

Nee dat is daarna. Unnerstall moet die bal eerder beter wegschieten
Dat was fout 1, daarna volgen nog meer domme keuzes die tot dit resultaat leiden.

• toolkist
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:43:
[...]

Jawel. Noppen vooruit op de enkel van het standbeen.
De enkel zit bij mij toch een 10-20cm lager denk ik :D

Verwijderd

Zo zonde,

1-1 of zelfs nog met een 2-1 heb je nog een goede uitgangspositie.
Maar, nu met 10 man?

Verwacht ik dat het deze wedstrijd al word gespeeld.

• Harribo
Napo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:
[...]

Dat was fout 1, daarna volgen nog meer domme keuzes die tot dit resultaat leiden.
In die situatie bracht unnerstall ze door die bal niet goed te raken . Daar was nl geen ruimte.
Unnerstall wist dat wel maar raakt die bal verkeerd

• nocalimero
En als de scheids ook gewoon aan Fener kaarten durft te geven.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Agent47 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:
Kaart was terecht hoor. Als Vlap die 0-2 maakt het je een andere wedstrijd natuurlijk
Tja als ie Oosterwolde tenminste 1x geel en Tadic geel had gegeven ook. Zeker als het commentaar van Ugalde geel waardig is, is de judoworp van Tadic zeker geel en Oosterwolde een optelsom.

• Pompi

Was het terecht rood?
https://old.reddit.com/r/...rd_vs_fenerbah%C3%A7e_43/
Hier te zien.

• Harribo
Ik denk als Twente de schade weet te beperken tot een 2-1, ze thuis echt nog wel kansen hebben.
Daar maar op hopen

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 24-08-2023 19:49 ]

• Pompi
Van Basten is goed bezig zichzelf belachelijk te maken bij Ziggo Sport bij de voorbeschouwing van de wedstrijd van Ajax. Gullit houd zich heel slim stil

• Harribo
Pompi schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:49:
Van Basten is goed bezig zichzelf belachelijk te maken bij Ziggo Sport bij de voorbeschouwing van de wedstrijd van Ajax. Gullit houd zich heel slim stil
Ik kijk nooit naar dat geneuzel vooraf

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:54

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Pompi schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:49:
Hoezo?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
Harribo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:49:
[...]

Ik kijk nooit naar dat geneuzel vooraf
Ik had gehoopt dat het beter was dan wat RTL7 nu doet, maar helaas. Wordt straks wel naar hun switchen want Sierd kan ik niet tegen.

• Pompi
Beetje alles is kut, behalve spelers uit eigen jeugd. Dat er niks goed gaat. Ook dingen als dat ze te laat waren met coach en TD aanstellen, dat omdat ze vorig jaar niks hebben gezegd toen het mis leek te gaan ze nu de aankopen niet voordeel van twijfel geven maar al meteen er commentaar op hebben.

• Agent47

Agent47

Ik kijk ook nooit op Veronica als ik de keus heb. Standaard ESPN

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:51
Agent47 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:44:
Maar dat is één van de zekerheden in het leven. Vlap scoort niet.

Ondergetekende is absoluut geen fan van de speelstijl van Vlap. Til van de Aldi.

• Gonadan

Gonadan

Agent47 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:52:
Ik kijk ook nooit op Veronica als ik de keus heb. Standaard ESPN
Pompi kijkt Ziggo. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Pompi schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:52:
[...]

Beetje alles is kut, behalve spelers uit eigen jeugd. Dat er niks goed gaat. Ook dingen als dat ze te laat waren met coach en TD aanstellen, dat omdat ze vorig jaar niks hebben gezegd toen het mis leek te gaan ze nu de aankopen niet voordeel van twijfel geven maar al meteen er commentaar op hebben.
Oh dat verhaal. Op zich voel ik hetzelfde als hij, ik zie ook nog geen lijn en heb nog geen vertrouwen in de verdediging. Echter heb ik hoop en hij vrees. Ik beschouw het als emotie, hij draagt Ajax en warm hart toe en maakt zich zorgen. Dat merk je.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Agent47

Agent47

Wat zien die opstellingen van EUROPA LEAGUE er lelijk uit zeg

• Napo
  • Niet online
Agent47 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:00:
Wat zien die opstellingen van EUROPA LEAGUE er lelijk uit zeg
Is niet het officiele format, dit is puur de opmaak vanuit de Bulgaren.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 14:03
Wat jammer Twente speelde gewoon echt goed, maar dit gaan ze met 10 man niet redden. Die rode kaart meer dan terecht. Hoop dat ze het op 1-1 kunnen houden maar waarschijnlijker 2-1, hopelijk niet meer, dan iig nog een kans volgende week. Had ze vooraf geen kans gegeven, maar ze speelden echt vrij goed imo. Hopen op een AZ-scenario.

• Harribo
Ik durf geen Twente meer te kijken nu.... Dan maar Ajax.
Pagina: 1 ... 36 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024