Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 196 Laatste
Acties:
  • 339.035 views

Onderwerpen

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PSV is het helemaal kwijt

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
PSV komt er de laatste 10 minuten niet meer aan te pas. Ze moeten zich echt kapot schamen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:38

Agent47

I always close my contracts.

Psv vindt het allemaal wel best.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Hoe kan die Turpin in hemelsnaam nog Europees fluiten?
Iedere keer is het hommeles met die vent.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

carpebios schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:52:
Die gaan alleen maar liggen. Wat een matige voetballers.
Met alle respect,
Dat is niet alleen Rangers hoor.

Lang, Xavi Simons, Tadic, Paxiao..
Elke club heeft er wel 1 of 2 van.

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07:08
... Verdedigers!

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:38

Agent47

I always close my contracts.

Maarten_E schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:53:
Schijnt oprecht één van de betere scheidsrechters te zijn….

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:22

gws24

Thinking is hard!

Maarten_E schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:53:
Deze wedstrijd valt het best mee en heeft het imo geen effect gehad op de uitkomst.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:15
En dan midden in een aanval van PSV affluiten. Die Turpin is zo slecht, die past zo centraal in de verdediging van PSV.

WoT stats

• Maarten_E
  • Nu online
Agent47 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:54:
[...]

Schijnt oprecht één van de betere scheidsrechters te zijn….
Iedere keer dat hij werd ingedeeld bij een Nederlandse club was het hommeles met hem. Slechte beslissingen, of heel streng of heel mat, geen peil op te trekken op zijn beslissingen en geen controle op het veld.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:52:
Lekkere speler die Matondo. Subtop eredivisie: halen!
Denk je echt dat de subtop in NL een speler van de Rangers kan halen?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 19:04
toolkist schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:51:
[...]

Wellicht is dit Bosz z'n manier om Stewart wakker te schudden en eindelijk eens een centrale verdediger te halen...
Maar voor de return heb je daar niets aan.
En dat woorde en zeer belangrijke pot

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:58

Niellie41

[object Object]

Daar kwam PSV goed weg zeg.

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:55:
[...]

Iedere keer dat hij werd ingedeeld bij een Nederlandse club was het hommeles met hem. Slechte beslissingen, of heel streng of heel mat, geen peil op te trekken op zijn beslissingen en geen controle op het veld.
maar 1 ding, wel consequent :p

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:08

Quad

Doof

Ik vond Turpin op basis van de tweede helft prima fluiten. Was in elk geval niet aan het marchanderen.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:55:
[...]

Denk je echt dat de subtop in NL een speler van de Rangers kan halen?
Ik bedoel, Ajax heeft genoeg geld, dus.
(Ik maak maar een grapjeeeeee.)

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 14:03
ElPaco schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:55:
En dan midden in een aanval van PSV affluiten. Die Turpin is zo slecht, die past zo centraal in de verdediging van PSV.
Slecht, maar daar was wel sprake van getreuzel, dus vind het wel prima dat hij affluit. Jammer, maar helaas. Had waarschijnlijk ook geen verschil gemaakt. Net als vorig jaar zullen we het thuis moeten afmaken, hopelijk dit keer met meer succes.

• Exocet
  • Niet online
Dit moet je thuis gewoon afmaken, geen slecht resultaat uiteindelijk.
Nog geluk dat je niet verliest.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:08

Quad

Doof

Oja, ik baal dat PSV een gelijkspel als hoogst haalbare had vanavond, revancheren was er niet bij.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:47
Het is duidelijk dat deze twee teams aan elkaar gewaagd zijn.
Het is niet gezegd dat Psv zo maar even door gaat. Voor hetzelfde geld zijn het de Rangers.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:55:
[...]

Ik bedoel, Ajax heeft genoeg geld, dus.
(Ik maak maar een grapjeeeeee.)
"Wij" zijn op basis van de ranglijst tenminste nog subtop. Je zou maar rechterrijtje staan :+

• Exocet
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:57:
Het is duidelijk dat deze twee teams aan elkaar gewaagd zijn.
Het is niet gezegd dat Psv zo maar even door gaat. Voor hetzelfde geld zijn het de Rangers.
Ik kan me echt niet voorstellen dat Rangers in Eindhoven gaat winnen

Verwijderd

toolkist schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:57:
[...]

"Wij" zijn op basis van de ranglijst tenminste nog subtop. Je zou maar rechterrijtje staan :+
Kan alleen maar beter gaan vanaf hier^^

• carpebios
  • Nu online
Exocet schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:58:
[...]

Ik wel, wat een niveau haalt PSV weer.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Harribo
[...]

Het gaat niet om het spel, het gaat om de doelpunten. Rangers liet zien dat het maar een paar kansen nodig heeft.

• Deadsy
[...]

Jinx het maar

• carpebios
  • Nu online
En die 2e goal, we hebben helemaal geen lijntjes gezien van de VAR.

• gws24

gws24

Thinking is hard!

PSV doet zich zelf hier echt tekort, puur qua voetbal zijn ze gewoon beter. Helaas is de verdediging nog gewoon prut en als je aanvallend dan ook net niet goed bent (Lang bracht niet veel imo) wordt het gewoon lastig.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Verwijderd

Heb toch een beetje mijn hoop gevestigd op PSV voor de Nederlandse clubs in Europa. Maar valt toch tegen. Feyenoord zie ik voor nu stijf onderaan eindigen in de CL en Ajax is ook maar afwachten.

• Harribo
gws24 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:00:
PSV doet zich zelf hier echt tekort, puur qua voetbal zijn ze gewoon beter. Helaas is de verdediging nog gewoon prut en als je aanvallend dan ook net niet goed bent (Lang bracht niet veel imo) wordt het gewoon lastig.
En dus wordt het ook weer lastig in de volgende wedstrijd tegen de Rangers.

• Maarten_E
  • Nu online
PSV en een erbarmelijke verdediging, name a better duo.

• Deadsy
De vorige waren er mensen die min of meer hetzelfde hebben gezegd.

Psv beter, Rangers kunnen niet voetballen etc

• Exocet
  • Niet online
Gewoon positief blijven, net als ESPN
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2292-knCvkZ6eVAOvmZOrnPYplw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JVVReVus3AHo0i4xtvmTbzd5.png?f=fotoalbum_large

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Volgens Bosz konden zowel Boscagli als Ramalho niet verder. Mag hopen dat Stewart snel versterking haalt in de laatste linie.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:02:
Heb toch een beetje mijn hoop gevestigd op PSV voor de Nederlandse clubs in Europa. Maar valt toch tegen. Feyenoord zie ik voor nu stijf onderaan eindigen in de CL en Ajax is ook maar afwachten.
Een avondje PSV - Real Madrid lijkt me anders prima vermaak voor de “neutrale” toeschouwer.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:21:
[...]

Een avondje PSV - Real Madrid lijkt me anders prima vermaak voor de “neutrale” toeschouwer.
Zit de neutrale toeschouwer dan te wachten op een afstraffing?

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:11:
Salah-Eddine heeft nog niet laten zien dat ie uberhaupt op het niveau mee kan. Wijndal, hoewel bij AZ, wel. Dus daar is het een kwestie van 'het licht zien'. En dat zie ik eerder gebeuren dan dat Salah-Eddine ineens een goede linksback blijkt te zijn.
Wat mij betreft dus Salah-Eddine verkopen met desnoods een terugkoopclausule.
Inderdaad Salah-Eddine heeft het nog niet voldoende aangetoond maar wat maakt dat Wijndal dat wel heeft gedaan? Vanwege een leuk seizoen AZ, wat ook een middenmoter is, en toen we hem kochten stond hij er al naast bij AZ.
Wat hij in mijn ogen duidelijk heeft laten zien is juist niet op het Ajax-niveau mee te kunnen, althans mentaal niet. Hij kan niet met de druk omgaan, of met tegenslag, het is iets mentaals waarschijnlijk maar hij redt het gewoon niet. Wat maakt dat de kans dat hij mentaal op orde komt groter is dan de kans dat een jonge Salah-Eddine zich nog doorontwikkelt tot wenselijk niveau?
toolkist schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:28:
Op het middenveld, bij subtop, zonder druk., Nu staat ie op linksback bij 1 van de top 3, hele andere koek.
Maar dat is precies waar Wijndal dus nat gaat, van Salah-Eddine moeten we dat nog zien.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 00:39:
[...]

Inderdaad Salah-Eddine heeft het nog niet voldoende aangetoond maar wat maakt dat Wijndal dat wel heeft gedaan? Vanwege een leuk seizoen AZ, wat ook een middenmoter is, en toen we hem kochten stond hij er al naast bij AZ.
Wat hij in mijn ogen duidelijk heeft laten zien is juist niet op het Ajax-niveau mee te kunnen, althans mentaal niet. Hij kan niet met de druk omgaan, of met tegenslag, het is iets mentaals waarschijnlijk maar hij redt het gewoon niet. Wat maakt dat de kans dat hij mentaal op orde komt groter is dan de kans dat een jonge Salah-Eddine zich nog doorontwikkelt tot wenselijk niveau?

[...]

Maar dat is precies waar Wijndal dus nat gaat, van Salah-Eddine moeten we dat nog zien.
Wijndal heeft zich voor die transfer wel het NL elftal ingespeeld, was captain bij AZ, dus het was echt wel langer dat ie 'een leuk seizoen' had.
Tevens, die "jonge" Salah-Eddine is wel 2 jaar jonger dan Wijndal dus dat scheelt ook niks.

En AZ is natuurlijk gewoon structureel subtop...

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:20
Ik heb helaas gisteren de wedstrijd van PSV niet meegekregen, maar na het lezen van wat wedstrijdverslagen durf ik wel te roepen dat PSV er alweer met boter en suiker in gaat volgende week.

Dat gaat dus een nieuw CL-trauma opleveren bij de supporters en de club.

Gelukkig heb ik geen kaartje gekocht voor de aankomende wedstrijd. Dat doe ik pas, als de nieuwe romario echt doorheeft wat zijn rol is en je met goed fatsoen een wedstrijd met maar twee fatsoenlijke verdedigers kan gaan spelen.

Dat zie ik ook in de normale competitie niet terug, maar ik ben dan ook geen fan van PSV. De club waar ik fan van ben neemt geen genoegen met een kinderhand.

@toolkist Iedereen riep een paar jaar geleden ook te roepen dat Real Madrid gehakt zou maken van Ajax. En iedereen weet hoe die gedachte afliep. Real werd vakkundig ontleed en op een zilveren schaal opgedient aan het Spaanse volk.

Daarom hoop ik dat ook een PSV of Feyenoord dat genoegen ooit mogen proeven. Dat lukt niet, wanneer je altijd hoopt op mindere goden als tegenstander, zoals PSV en ook Feyenoord in de voetbalwereld staan.

Hup FCE!

[ Voor 24% gewijzigd door mavaros op 23-08-2023 08:50 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

toolkist schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 07:26:
[...]

Wijndal heeft zich voor die transfer wel het NL elftal ingespeeld, was captain bij AZ, dus het was echt wel langer dat ie 'een leuk seizoen' had.
Tevens, die "jonge" Salah-Eddine is wel 2 jaar jonger dan Wijndal dus dat scheelt ook niks.

En AZ is natuurlijk gewoon structureel subtop...
Wat NL betreft kan ik wel een rijtje maken van spelers die daar gespeeld hebben maar waar ik niet per se warm van word. :P
Maar ik geef toe, zoals ik het nu omschreven heb doe ik hem wel wat te kort.

Ik blijf er echter bij dat als je onder drie trainers nog geen enkel moment het voor elkaar krijgt om je wél in de basis te spelen dat er gewoon iets mist. Aan de andere kant is hij er pas een jaar (het voelt zoveel langer) dus verdient mogelijk ook gewoon nog een kans, maar dan verwacht ik daar nog wel een verhaal bij.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:02:
Ik ben er ook bang voor dat we vlak na de coëfficiënten run van afgelopen jaar er nu toch een heel stuk minder goed voor staan qua niveau in Europa. Eigenlijk zijn alle clubs één of meerdere topspelers kwijtgeraakt afgelopen seizoen en dat zal echt wel invloed hebben op de prestaties.

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:39:
[...]

Wat NL betreft kan ik wel een rijtje maken van spelers die daar gespeeld hebben maar waar ik niet per se warm van word. :P
Maar ik geef toe, zoals ik het nu omschreven heb doe ik hem wel wat te kort.

Ik blijf er echter bij dat als je onder drie trainers nog geen enkel moment het voor elkaar krijgt om je wél in de basis te spelen dat er gewoon iets mist. Aan de andere kant is hij er pas een jaar (het voelt zoveel langer) dus verdient mogelijk ook gewoon nog een kans, maar dan verwacht ik daar nog wel een verhaal bij.
Dat ben ik dan weer helemaal met je eens. Het is dit jaar of aanhaken of afhaken. Wat dat betreft zie ik in Steijn wel iemand die wat dat betreft bij hem door kan dringen, ook al zal het niet meteen zijn. Maar voor hetzelfde geld kiest ie binnen nu en een week nog voor de easy way out...

• Harribo
Rangers en Psv hebben uiteindelijk hetzelfde aantal kansen op het doel gekregen. En dat draait het om. Echt 50/50.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcL0qKwTONnN42duAjpW3guRScM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V0yeqUmrjPMRbTO0I5TgR6LO.jpg?f=fotoalbum_large

Bron : Voetbal Mania app

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:46
Volgens mij draait 't om die twee cijfers die helemaal bovenaan staan ;)

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

toolkist schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:56:
Dat ben ik dan weer helemaal met je eens. Het is dit jaar of aanhaken of afhaken. Wat dat betreft zie ik in Steijn wel iemand die wat dat betreft bij hem door kan dringen, ook al zal het niet meteen zijn. Maar voor hetzelfde geld kiest ie binnen nu en een week nog voor de easy way out...
Maar dan weet je ook genoeg toch? Opgeven is een keuze en als je die te makkelijk maakt ben je sowieso een risicofactor in de groep.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• mavaros
Harribo schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:13:
Rangers en Psv hebben uiteindelijk hetzelfde aantal kansen op het doel gekregen. En dat draait het om. Echt 50/50.

[Afbeelding]

Bron : Voetbal Mania app
Ik zie de hand van Bosz in de cijfertjes terug.

Als hij een fatsoenlijk elftal had gehad, had er volgens de cijfertjes ook zomaar 1-4 kunnen staan of voor mijn part 3-7.

Het feit dat PSV dus 69% van de tijd met de bal liep aan te klooien zonder resultaat, zijn ze in Eindhoven niet gewend. Balbezit en aanrommelen zit niet in het DNA van PSV.

Terug naar uw cijfers. Als je 2-2 maakt met dit soort getallen, heb je gewoon slecht resultaat behaald. En als je op cijfers navigeert, weet je ook dat PSV nog wat betere spelers nodig heeft.

• D-e-n
  • Laatst online: 23:12
[...]

Die Argentijn halen ze natuurlijk ook niet voor de bank. Dus dan heeft Wijndal een probleem.

Toch verbaast het mij hoezeer hij tegenvalt. Ik vond hem in Oranje niet geweldig maar je zou verwachten dat een bepalende speler van AZ toch in elk geval aanhaakt bij de selectie. Maar zelfs dat is niet het geval. Iedere jeugdspeler die niet op krukken loopt kreeg het afgelopen jaar de voorkeur en nu nog steeds zo lijkt het.

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-11 17:14
[...]
Dat konden we vorig jaar ook niet, gelukkig staat Bosz nu aan het roer, niet van Nistelrooy. Verder was ik ook wel benieuwd naar de VAR lijntjes bij de 2e goal van Rangers.

En die 1e goal van Rangers, in de blessuretijd gaan we de bal achterin rondspelen, ipv een roei naar voren, terwijl de tegenstander druk zet. Man, man man, dat zie ik echt te vaak in Nederland (Medic tegen Excelsior).

Hattrick: Thorgal Eagles

• Harribo
JanW schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:24:
Volgens mij draait 't om die twee cijfers die helemaal bovenaan staan ;)
Dat is ook hetzelfde;)
Maar het ging om de discussie in hoeverre Psv een kans heeft de volgende wedstrijd, want mensen riepen dat ze beter waren dan de Rangers qua voetbal.
In balbezit maar daar draait het dus niet om.
mavaros schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:27:
[...]

Ik zie de hand van Bosz in de cijfertjes terug.

Als hij een fatsoenlijk elftal had gehad, had er volgens de cijfertjes ook zomaar 1-4 kunnen staan of voor mijn part 3-7.

Het feit dat PSV dus 69% van de tijd met de bal liep aan te klooien zonder resultaat, zijn ze in Eindhoven niet gewend. Balbezit en aanrommelen zit niet in het DNA van PSV.

Terug naar uw cijfers. Als je 2-2 maakt met dit soort getallen, heb je gewoon slecht resultaat behaald. En als je op cijfers navigeert, weet je ook dat PSV nog wat betere spelers nodig heeft.
Inderdaad betere spelers, betere spelers dan die van de Rangers.

Trouwens ik moet zeggen dat ik Bosz het echt fantastisch vind doen. Dat aanrommelen ligt aan de kwaliteit.
Je ziet de druk, je ziet het idee van spelen. Je ziet de motivatie van de spelers. En dat toch binnen no time.
Erg knap en tenminste ook leuker om naar te kijken.

Overigens, als Lang eens fatsoenlijk leert voor te zetten, had Psv meer kansen op het doel gehad.
Zelfs een keer dat Lang slechts een simpel pass breed kon geven voor een dot van een kans, maar gewoon dat passje niet goed geeft.
Niet dat ik Lang slecht vind, maar het kan een stuk effectiever bij hem.

[ Voor 62% gewijzigd door Harribo op 23-08-2023 09:35 ]

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
D-e-n schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:28:
[...]

Die Argentijn halen ze natuurlijk ook niet voor de bank. Dus dan heeft Wijndal een probleem.

Toch verbaast het mij hoezeer hij tegenvalt. Ik vond hem in Oranje niet geweldig maar je zou verwachten dat een bepalende speler van AZ toch in elk geval aanhaakt bij de selectie. Maar zelfs dat is niet het geval. Iedere jeugdspeler die niet op krukken loopt kreeg het afgelopen jaar de voorkeur en nu nog steeds zo lijkt het.
Wijndal heeft drie verschillende trainers gehad bij Ajax met totaal verschillende visies en bij alle drie is hij binnen de kortste keren op een zijspoor beland. Laten we gewoon constateren dat Wijndal niet bij Ajax past en als ik hem zo zie er mentaal ook iets bij die jongen mis is gegaan na zijn transfer. Ik heb het idee dat hij zelf denkt dat hij het helemaal gemaakt heeft en het voor de rest wel best vind.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

D-e-n schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:28:

De stap van AZ naar Ajax betekent toch ook gewoon een stap extra. Aangezien de geluiden ook zijn dat het afgelopen jaar niet heel best was met de trainingsarbeid kan het ook zijn dat hij bij AZ nog grotendeels op zijn talent kon leunen en nu er gewerkt moet worden hij zich daar onvoldoende toe kan zetten.

Los daarvan probeer ik voorzichtig te zijn met het afbranden van verdedigers (lukt me lang niet altijd) want als de hele linie niet goed staat en een leider mist geeft dat ook veel onzekerheid en onrust, ook bij de backs. Moeten ze nu wel of niet gaan, wanneer neem je van elkaar over, doe je dat überhaupt wel, waar is de killer 6 die een hoop opruimt, etc. Ik ben benieuwd of wat meer stabiliteit in het centrum ook voor meer rust gaat zorgen op de backs en het middenveld.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PolarBear
  • Niet online
Ik zie net dat Šutalo op de lijst staat van Ajacieden die naar Bulgarije gaan, neem aan dat hij dan ook speelgerechtigd is. Ben wel benieuwd of er ooit iemand zijn debuut heeft gemaakt in de basis in een playoff wedstrijd bij Ajax.
  • Jay Gorter
  • Diant Ramaj
  • Devyne Rensch
  • Anton Gaaei
  • Jorrel Hato
  • Owen Wijndal
  • Anass Salah-Eddine
  • Jakov Medić
  • Jorge Sánchez
  • Josip Šutalo
  • Davy Klaassen
  • Kenneth Taylor
  • Mohammed Kudus
  • Branco van den Boomen
  • Silvano Vos
  • Benjamin Tahirović
  • Steven Bergwijn
  • Brian Brobbey
  • Carlos Forbs
  • Steven Berghuis
  • Christian Rasmussen
  • Kristian Hlynsson
  • Mika Godts
  • Olivier Aertssen
  • Charlie Setford

• Exocet
  • Niet online
PolarBear schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:19:
Ik zie net dat Šutalo op de lijst staat van Ajacieden die naar Bulgarije gaan, neem aan dat hij dan ook speelgerechtigd is. Ben wel benieuwd of er ooit iemand zijn debuut heeft gemaakt in de basis in een playoff wedstrijd bij Ajax.
  • Jay Gorter
  • Diant Ramaj
  • Devyne Rensch
  • Anton Gaaei
  • Jorrel Hato
  • Owen Wijndal
  • Anass Salah-Eddine
  • Jakov Medić
  • Jorge Sánchez
  • Josip Šutalo
  • Davy Klaassen
  • Kenneth Taylor
  • Mohammed Kudus
  • Branco van den Boomen
  • Silvano Vos
  • Benjamin Tahirović
  • Steven Bergwijn
  • Brian Brobbey
  • Carlos Forbs
  • Steven Berghuis
  • Christian Rasmussen
  • Kristian Hlynsson
  • Mika Godts
  • Olivier Aertssen
  • Charlie Setford
Nee, hij is niet speelgerechtigd, maar reist wel mee.

• PolarBear
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:37:
[...]

Nee, hij is niet speelgerechtigd, maar reist wel mee.
Ik las het net ook, hadden ze bij Ajax er meteen wel bij mogen zeggen.

• Exocet
  • Niet online
PolarBear schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:39:
[...]

Ik las het net ook, hadden ze bij Ajax er meteen wel bij mogen zeggen.
Ook wel vreemd, tijd genoeg zou je zeggen. Dest deed bij PSV bijvoorbeeld wel gewoon mee.

• PolarBear
  • Niet online
Exocet schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:40:
[...]

Ook wel vreemd, tijd genoeg zou je zeggen. Dest deed bij PSV bijvoorbeeld wel gewoon mee.
Dest heeft geen voorrondes gespeeld dit seizoen.

• Deadsy
[...]

Als psv zich weet te kwalificeren voor de groepsfase dan heb je via psv en Feyenoord al meteen een aardig aantal punten binnen.

Dan nog hopen dat de rest ook een groepsfase haalt zodat je tenminste niet in dezelfde situatie zit als Portugal.

• PolarBear
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:51:
[...]

Als PSV zich weet te kwalificeren voor de groepsfase dan heb je via PSV en Feyenoord al meteen een aardig aantal punten binnen.
8 punten (van de maximaal 34 te behalen in de groepsfase CL bij 2 teams). Met 5 ploegen uit NL is dat 1,6.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hP2u871rqr6b1xch7L94gEmqeJs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Y7A5molkujTEexaCScEhSDGI.png?f=user_large

Verwijderd

Als psv zich weet te kwalificeren voor de groepsfase dan heb je via psv en Feyenoord al meteen een aardig aantal punten binnen.
PSV kwam vorig jaar tot elf coëfficiëntpunten (9 + 2 bonus) alleen in de groepsfase EL met die tweede plek achter Arsenal. Dat lukt je niet in de groepsfase CL tenzij je overwintert in de CL.

• T-MOB
  • Laatst online: 23:23
PolarBear schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:22:
8 punten (van de maximaal 34 te behalen in de groepsfase CL bij 2 teams). Met 5 ploegen uit NL is dat 1,6.

[Afbeelding]
Voor de coefficienten van Nederland is het waarschijnlijk beter als PSV in de Europa League gaat ballen. Die 4 bonuspunten ben je zo weer kwijt aan ingecalculeerd verlies tegen de pot-1-tegenstander. En met een zware loting kan het zelfs een uitdaging zijn om derde te worden in de CL.

Maar CL is natuurlijk beter voor de financien van PSV en het aanzien van het Nederlandse voetbal. Met plek 5 in het vizier moet je imho gewoon ambitieus zijn en een goed resultaat in de CL nastreven.

Regeren is vooruitschuiven

Verwijderd

@Harribo

Omdat jouw cluppie helaas niet meer in de eredivisie zit en je op zoek was naar een nieuwe club om te supporten een aantal dagen geleden.

Het derde shirt van Feyenoord. :P
Toch een vleugje Groningen in de Eredivisie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yCXGVzmk1ivyz8N4UCd7l690Ai8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ls9FlV45rubMbblUPlVzPqSu.png?f=fotoalbum_large

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:39:
[...]

PSV kwam vorig jaar tot elf coëfficiëntpunten (9 + 2 bonus) alleen in de groepsfase EL met die tweede plek achter Arsenal. Dat lukt je niet in de groepsfase CL tenzij je overwintert in de CL.
Voor de punten is het te hopen dat ze geen CL halen.
Aan de andere kant denk ik dat een penningmeester dan serieus buikpijn krijgt in Eindhoven.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02:11
Typhone schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:03:
[...]

Voor de punten is het te hopen dat ze geen CL halen.
Aan de andere kant denk ik dat een penningmeester dan serieus buikpijn krijgt in Eindhoven.
Persoonlijk zou ik dat laatste wel mooi vinden. Als de getallen die langskwamen bij Studio Voetbal kloppen zitten ze super diep in de schulden en toch smijten ze met stapels geld dit seizoen. Wat mij betreft mag onverantwoord beleid gewoon afgestraft worden.

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Kist schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:28:
[...]

Persoonlijk zou ik dat laatste wel mooi vinden. Als de getallen die langskwamen bij Studio Voetbal kloppen zitten ze super diep in de schulden en toch smijten ze met stapels geld dit seizoen. Wat mij betreft mag onverantwoord beleid gewoon afgestraft worden.
Ja dat beleid is extreem op gokken gebaseerd en de noodzaak van CL. Vorig jaar was dat paniekvoetbal met als gevolg dat Gakpo in de winterstop ging. Anders waren de cijfers dramatisch.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:39
[...]

Grapjes over grond en het verkopen daarvan zijn denk ik niet gepast :+

XXXVI

• OMX2000
  • Laatst online: 07:50

OMX2000

By any means necessary...

ephymerous schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:40:
[...]

Worden direct ongegrond verklaard 😋 Heeft er ook mee te maken dat ze daar geen lichtjes meer laten schijnen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Verwijderd

ephymerous schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:40:
[...]

Het doet mij een beetje denken aan het risico wat Feyenoord jaren geleden nam.

Makaay, Gio, Hofland, Landzaat, De Cler.
Werden allemaal gehaald om de CL te halen en kampioen te worden.
Om uiteindelijk 60 Miljoen in de schulden te duiken na 3 seizoenen.

Kan me nog de tijd herinneren van daarna.

Boschaart, Lucius, Swerts waren de grote aankopen... ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2023 15:50 ]

• ElPaco
[...]

Welke bedragen werden daar dan genoemd? Volgens dit artikel had PSV namelijk een eigen kas van minimaal 30 miljoen, is er voor 42 miljoen gehaald en voor 13 miljoen verkocht. Welke diepe schulden zijn er dan?

WoT stats

• D-e-n
  • Laatst online: 23:12
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:48:
[...]

Het doet mij een beetje denken aan het risico wat Feyenoord jaren geleden nam.
En Bosz was toen TD bij Feyenoord gek genoeg.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 23-08-2023 17:06 ]

• ElPaco
Mwene weg bij PSV voor jog een miljoen, gaat weer terug naar Mainz05.

WoT stats

• gws24

gws24

Thinking is hard!

ElPaco schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:50:
[...]

Welke bedragen werden daar dan genoemd? Volgens dit artikel had PSV namelijk een eigen kas van minimaal 30 miljoen, is er voor 42 miljoen gehaald en voor 13 miljoen verkocht. Welke diepe schulden zijn er dan?
Arno Vermeulen lepelde een aantal getallen op maar wel erg simplistisch gesteld; volgens mij weet hij niks van boekhouden en sowieso kwamen een aantal zaken uit het artikel dat je linkt niet ter sprake zoals dat het geld uit die fondsen pas over een aantal jaar afgelost hoeven te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 23-08-2023 17:38 ]

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Volgens mij gaat Sevilla nachtmerries krijgen van Nederlandse RVC's, want geruchten zeggen dat die van Feyenoord er dit keer voor zijn gaan liggen omdat ze de bonus structuur die Sevilla voor Idrissi eiste te hoog vonden _/-\o_ :+

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 22:08
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:38:
@Harribo

Omdat jouw cluppie helaas niet meer in de eredivisie zit en je op zoek was naar een nieuwe club om te supporten een aantal dagen geleden.

[Afbeelding]
Hoe zijn de ervaringen met Castore tot nu toe? Want tot kort geleden was hun quality control erg slecht, van club logo's die onderste boven zaten of los lieten tijdens wedstrijden. Of zelfs er nooit op gezeten hadden.

Verwijderd

Pompi schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:09:
[...]

Hoe zijn de ervaringen met Castore tot nu toe? Want tot kort geleden was hun quality control erg slecht, van club logo's die onderste boven zaten of los lieten tijdens wedstrijden. Of zelfs er nooit op gezeten hadden.
Dit is puur gebaseerd op wat ik op fansites lees of in mijn omgeving mee krijg.
De shirtjes zien er prachtig uit... en daar is alles mee gezegd.

Zelfs bij de Wibra of Action krijg je betere kwaliteit.
Op fansites lees je overal
- Nummers / namen laten los na het wassen.
- Bordeerwerk laat los.
- Kleuren vervagen al na 1 of 2 keer wassen.

En, dat is al als je het juiste product krijgt.
Mensen krijgen shirtjes zonder een nummer/naam terwijl ze daar wel voor hebben betaald.
Of, zelfs gewoon een vreemde naam of verkeerde nummer.

Als je het de meeste fans vraagt is het helemaal waardeloos.
Ikzelf heb er geen ervaring mee omdat ik geen 90 euro voor een shirtje ga neerleggen.
Maar de verhalen zijn niet goed...

• Maarten_E
  • Nu online
Pompi schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:09:
[...]

Offtopic rant:

Castore is ook erg 'fake' imo, ze sponsoren ook Red Bull Racing in de Formule 1 met hun logo's op hun overalls. Dus zou je denken dat zij die overalls maken. Nee, die worden gewoon gekocht bij Sparco, Sparco logo's eraf, Castore logo erop. Wordt gedoogd door Sparco afaik maar vind dat not done.

Verwijderd

Maarten_E schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 18:15:
[...]

Offtopic rant:

Castore is ook erg 'fake' imo, ze sponsoren ook Red Bull Racing in de Formule 1 met hun logo's op hun overalls. Dus zou je denken dat zij die overalls maken. Nee, die worden gewoon gekocht bij Sparco, Sparco logo's eraf, Castore logo erop. Wordt gedoogd door Sparco afaik maar vind dat not done.
Dan zou me het niets verbazen dat ze de huidige collectie bij aliexpress vandaan krijgen om hun eigen naam erop te plakken.
Zulke kwaliteit is het...

• toolkist
  • Niet online
[...]

Dan nog hopen dat de rest ook een groepsfase haalt zodat je tenminste niet in dezelfde situatie zit als Portugal.
¿ mijn post ging over Wijndal

• ElPaco
gws24 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:37:
[...]
Arno Vermeulen lepelde een aantal getallen op maar wel erg simplistisch gesteld; volgens mij weet hij niks van boekhouden en sowieso kwamen een aantal zaken uit het artikel dat je linkt niet ter sprake zoals dat het geld uit die fondsen pas over een aantal jaar afgelost hoeven te worden.
Tja, die zal ook wel geen rekening houden met hoe spelers op de balans worden afgeschreven (transferbedrag/contractjaren per jaar). Alles uit de eigen jeugd staat dus in feite voor 0 op de balans. Alles wat je binnen haalt met verkoop is 'winst'. Daarnaast hebben ze met het bereiken van de playoffs ook weer iets van 5 miljoen verdiend.

Ik snap dat het er uit ziet alsof er enorme risico's worden genomen, maar ik geloof dat dat wel meevalt.

Over hoe het geld wordt besteedt (niet aan een CV), daar heb ik wel mijn bedenkingen bij.

WoT stats

• mavaros
PSV is toch geen arme sloeber club? Dan denk ik eerder aan Feyenoord ofzo.

Rond PSV spelen krachten mee die zorgen dat PSV nooit zal omvallen. Dat is niet hetzelfde als prijzen pakken, maar dat speeltje van de oude Philips krijgt altijd de begroting sluitend.

Er zou voor de grap eens een keertje 60 miljoen in FCE gestoken kunnen worden. Maar dat doet dan weer niemand.

• Harribo
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:38:
@Harribo

Ik waardeer het gebaar! :)
Het zou inderdaad zo het shirt van Groningen kunnen zijn...
Kan helaas toch mijn Groningen hart natuurlijk niet verloochenen

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:41:
[...]

Tja, die zal ook wel geen rekening houden met hoe spelers op de balans worden afgeschreven (transferbedrag/contractjaren per jaar). Alles uit de eigen jeugd staat dus in feite voor 0 op de balans.
Niet helemaal... Ook die spelers krijgen tekengeld bij contractverlenging en bv loyaliteitsfee, fee zaakwaarnemer etc.

• toolkist
  • Niet online
ElPaco schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:41:
[...]

Tja, die zal ook wel geen rekening houden met hoe spelers op de balans worden afgeschreven (transferbedrag/contractjaren per jaar). Alles uit de eigen jeugd staat dus in feite voor 0 op de balans. Alles wat je binnen haalt met verkoop is 'winst'. Daarnaast hebben ze met het bereiken van de playoffs ook weer iets van 5 miljoen verdiend.

Ik snap dat het er uit ziet alsof er enorme risico's worden genomen, maar ik geloof dat dat wel meevalt.

Over hoe het geld wordt besteedt (niet aan een CV), daar heb ik wel mijn bedenkingen bij.
Over een maand of 2 zullen we er meer over kunnen zeggen, rond die tijd worden de cijfers over 22-23 gepubliceerd. 21-22 blijft lastig ivm de corona impact die dat seizoen nog speelde.

Maar goed, volgens de check van de KNVB de laatste keer had PSV 23 punten wat in de categorie 'gezond' valt, dus het zal inderdaad allemaal wel meevallen. En sowieso 180g graden anders zijn dan dat die niksnut van de NOS claimt.

• Harribo
Ik zit er niet heel erg in maar het is niet voor het eerst dat ik hoor dat Psv op te grote voet leeft.
Jaren geleden ook meerdere keren gehoord.

Daarna hoorde je er niks meer over omdat ze dan weer nieuwe investeringen/geld hadden aangeboord.
Ga er vanuit dat Psv zich nu dan ook weer redt.

Hoop dat ze CL halen om meerdere redenen.
Maar heb er helaas vooralsnog niet heel veel vertrouwen in.

• ElPaco
toolkist schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:25:
[...]

Niet helemaal... Ook die spelers krijgen tekengeld bij contractverlenging en bv loyaliteitsfee, fee zaakwaarnemer etc.
In the grand scheme of things is dat natuurlijk relatief weinig geld. Zelf opleiden is nog altijd een van de goedkoopste manieren om aan spelers te komen.

Vervelende van die cijfers die we over 2 maanden te zien krijgen is dat die maar gelden tot 1 juni. Daar zit heel deze transferperiode dus niet in. Enige is dat je dan iets kan zeggen over de financiele stand van zaken voor de transferperiode.

WoT stats

• toolkist
  • Niet online
Na Mats Wieffer is ook Dávid Hancko van Feyenoord volgens Engelse media op de radar van Liverpool verschenen. De Slowaakse verdediger was afgelopen seizoen een van de sterkhouders in het team van Arne Slot en is bij Liverpool in beeld om samen met Virgil van Dijk het centrum te gaan vormen.
Ben benieuwd...

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Nou @Harribo, gezien het nieuwe derde tenue van Feyenoord is die club nu ook een optie?
Ben alweer te laat. }:|

[ Voor 8% gewijzigd door Gonadan op 24-08-2023 11:13 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02:11
Harribo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:47:
Ik zit er niet heel erg in maar het is niet voor het eerst dat ik hoor dat Psv op te grote voet leeft.
Jaren geleden ook meerdere keren gehoord.

Daarna hoorde je er niks meer over omdat ze dan weer nieuwe investeringen/geld hadden aangeboord.
Ga er vanuit dat Psv zich nu dan ook weer redt.

Hoop dat ze CL halen om meerdere redenen.
Maar heb er helaas vooralsnog niet heel veel vertrouwen in.
Houd die troll even binnenboord

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 24-08-2023 20:19 ]

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-11 17:14
Volgens Arno Vermeulen had PSV een belastingschuld van 30 M, vanwege Corona.
Ook werd er bij de Brainport Groep (dacht ik) veel geld (60 M ondertussen) geleend, wat uiteindelijk een keer terug betaald moest worden.

Hattrick: Thorgal Eagles

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:19
Alleen maar goed nieuws bij Feyenoord sinds het gelijkspel bij Sparta.
RVV heeft Idrissi geblokkeerd vanwege aanvullende eisen van Sevilla.
En we hebben onze nieuwe nr 10.
Hierdoor kan Timber zich op z’n eigen plek concentreren en ons overtuigen.
Hopelijk komt die links buiten ook nog en we kunnen dan weer vol voor de titel gaan.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
bregweb schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:05:
Volgens Arno Vermeulen had PSV een belastingschuld van 30 M, vanwege Corona.
Vanwege corona is wellicht niet de juiste omschrijven, door Corona heeft de belastingdienst een regeling opgezet waar bedrijven gebruik van kunnen maken wat PSV in deze heeft gedaan.
Tot en met 30 september 2021 kon vanwege het Covid-19 virus ‘bijzonder uitstel van betaling vanwege coronacrisis’ worden aangevraagd bij de Belastingdienst. PSV heeft uitstel aangevraagd over de periode oktober 2020 tot en met september 2021 voor de loonbelasting, hetgeen leidt tot een langlopende schuld per balansdatum van EUR 24,8 miljoen.
Vanaf oktober 2022 start afbetaling van de opgebouwde belastingschuld. Afbetaling geschiedt in 60 maandelijkse evenredige termijnen
bregweb schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:05:
Ook werd er bij de Brainport Groep (dacht ik) veel geld (60 M ondertussen) geleend, wat uiteindelijk een keer terug betaald moest worden.
Dat zijn inderdaad de partnerfondsen, met twee tranches van 30m
PSV Partnerfonds I: met een vijftal partijen zijn achtergestelde leningen aangegaan tegen gelijke voorwaarden, vastgelegd in een mantelover- eenkomst. Deze middelen dienen voor zowel belangrijke vastgoed investeringen als ook ter versterking van het ‘garantievermogen’. Uiterlijk 2032 dienen de betreffende leningen afgelost te zijn. De eerste 10 jaar zijn aflossingsvrij. Er wordt een rentepercentage van 1,5% vergoed

De Partnerfonds II leningen kennen in totaal een nominaal bedrag van EUR 30 miljoen, welke in seizoen 21-22 voor 50% zijn verstrekt door de partners. Aflossingen zullen starten vanaf 1 juli 2032 in gelijke tranches en daarmee zijn de leningen tot die tijd aflossingsvrij. Er wordt een rentepercentage van 1,5% vergoed
Maar goed, de wereld ziet er een stukje anders uit nu we meer dan een jaar verder zijn. Indien de belastingschuld inderdaad met gelijke delen wordt afgelost is daar al zo'n €4.5m afgelost.

• Trishul
  • Laatst online: 23:28
Russel88 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:15:
Hopelijk komt die links buiten ook nog en we kunnen dan weer vol voor de titel gaan.
Toch opvallend, als je zo op VI leest dan is alles positief over Feyenoord. De nieuwe aanwinst ook, wordt zelfs een 'wonder' genoemd haha. Wow, andere clubs hebben weer liggen slapen zou je dan bijna denken.
Wel gevaarlijk, zonder kritische noot worden ze niet scherp gehouden.

• toolkist
  • Niet online
Ik las in de kop van een vi pro artikel (geen abbo dus geen idee over de details) dat de nr 10 omschreven werd als een 'loopwonder', in die zin dat ie maar diep kon blijven gaan. Is dat wat Feyenoord nodig had? Ik dacht namelijk dat Feyenoord op zoek was naar een creatieve 10, maar dat kan ik helemaal fout hebben?

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 13:16:
[...]

Toch opvallend, als je zo op VI leest dan is alles positief over Feyenoord. De nieuwe aanwinst ook, wordt zelfs een 'wonder' genoemd haha. Wow, andere clubs hebben weer liggen slapen zou je dan bijna denken.
Wel gevaarlijk, zonder kritische noot worden ze niet scherp gehouden.
een loopwonder, net iets anders dan een gewoon wonder ;)

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 19:15
Ik ben geen fan van Idrissi maar hij werd richting het einde van vorig seizoen wel beter en gevaarlijker per wedstijd.
Die Ivanusec mag nu ondertussen ook wel gepresenteerd gaan worden, man wat een lange adem heb je daarvoor nodig.

• wokkelz
mavaros schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:58:
PSV is toch geen arme sloeber club? Dan denk ik eerder aan Feyenoord ofzo.

Rond PSV spelen krachten mee die zorgen dat PSV nooit zal omvallen. Dat is niet hetzelfde als prijzen pakken, maar dat speeltje van de oude Philips krijgt altijd de begroting sluitend.

Er zou voor de grap eens een keertje 60 miljoen in FCE gestoken kunnen worden. Maar dat doet dan weer niemand.
De sloebers van Feyenoord deden het ondanks het financiele wanbeleid wel redelijk.. De laatste tien jaar 2x eerste, 1x tweede, 3x derde, 2x vierde en 1x vijfde.
Onze begroting is nu al iets groter dan die van PSV en Feyenoord kan op veel gebieden nog veel beter.
https://www.voetbalnieuws...jax-feyenoord-en-psv.html
Kortom de komende jaren worden voor de Feyenoorder alleen maar leuker en leuker.

• mavaros
Napo schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:23:
[...]

Vanwege corona is wellicht niet de juiste omschrijven, door Corona heeft de belastingdienst een regeling opgezet waar bedrijven gebruik van kunnen maken wat PSV in deze heeft gedaan.

[...]

[...]

Dat zijn inderdaad de partnerfondsen, met twee tranches van 30m

[...]

Maar goed, de wereld ziet er een stukje anders uit nu we meer dan een jaar verder zijn. Indien de belastingschuld inderdaad met gelijke delen wordt afgelost is daar al zo'n €4.5m afgelost.
Het mag en kan allemaal, maar het deugt niet.

PSV heeft een speciale status, maar FCE heeft al die luxezaken niet. Dat klopt gewoon niet. Zeker niet als de halve stad eigenlijk een blauw wit hart heeft.

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

wokkelz schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:37:
[...]

De sloebers van Feyenoord deden het ondanks het financiele wanbeleid wel redelijk.. De laatste tien jaar 2x eerste, 1x tweede, 3x derde, 2x vierde en 1x vijfde.
Onze begroting is nu al iets groter dan die van PSV en Feyenoord kan op veel gebieden nog veel beter.
https://www.voetbalnieuws...jax-feyenoord-en-psv.html
Kortom de komende jaren worden voor de Feyenoorder alleen maar leuker en leuker.
Als Feyenoord verstandig om gaat met de inkomsten van nu dan is er een goede mogelijkheid dat ze daar een financiële stap gaan maken. Op langere termijn biedt de Rijnmond regio natuurlijk ook veel meer mogelijkheden voor de club mits dat stadion een keer op de schop gaat. Maar dat is volledig van de baan begreep ik.

• wokkelz
Typhone schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:41:
[...]

Als Feyenoord verstandig om gaat met de inkomsten van nu dan is er een goede mogelijkheid dat ze daar een financiële stap gaan maken. Op langere termijn biedt de Rijnmond regio natuurlijk ook veel meer mogelijkheden voor de club mits dat stadion een keer op de schop gaat. Maar dat is volledig van de baan begreep ik.
Ik hoop nog steeds dat ze de Kuip gewoon gaan verbouwen.
De gemeente wilde het nieuwe stadion als aanjager voor de transformatie van het hele gebied op Zuid. Gelukkig is dat van de baan.

• ST10©DE
  • Laatst online: 00:11

ST10©DE

Dus.............

mavaros schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:41:
[...]

Het mag en kan allemaal, maar het deugt niet.

PSV heeft een speciale status, maar FCE heeft al die luxezaken niet. Dat klopt gewoon niet. Zeker niet als de halve stad eigenlijk een blauw wit hart heeft.
Wat deugt er niet aan deze twee zaken?

-FCE had ook gebruik kunnen maken (heeft het misschien zelfs ook wel gedaan) van de coronaregeling van de belastingdienst.

- Die leningen hebben te maken met je eigen netwerk en niks met privileges.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• mavaros
ST10©DE schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:52:
[...]

Wat deugt er niet aan deze twee zaken?

-FCE had ook gebruik kunnen maken (heeft het misschien zelfs ook wel gedaan) van de coronaregeling van de belastingdienst.

- Die leningen hebben te maken met je eigen netwerk en niks met privileges.
Laat dit soort trollen / ongefundeerde meningen eens achtwewege

[ Voor 39% gewijzigd door Outerspace op 24-08-2023 20:20 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024