2 wedstrijden gehad, nog... 36 te gaan?Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:31:
[...]
Hij heeft zelf gezegd "Ik ga er 30 inleggen in de KKD"
https://www.espn.nl/voetb...0-goals-zeker-niet-minder
Wat maakt het uit dat Medic uit de tweede Bundesliga komt? Mickey van der Ven werd door Wolfsburg weggehaald uit de kkd en die is voor 50miljoen naar de Spurs gegaan. Vardy was tot vrij hoge leeftijd amateur. Van der Sar is door Ajax als 19 jarige bij de amateurs weggehaald. Kante werd door Leicester weggehaald uit de ligue2.
Gewoon paar voorbeelden. Niveau waar iemand in speelt zegt niet altijd alles. Bedoel Taylor speelt bij Ajax maar zou in de kkd niet eens elke week bepalend zijn.
Gewoon paar voorbeelden. Niveau waar iemand in speelt zegt niet altijd alles. Bedoel Taylor speelt bij Ajax maar zou in de kkd niet eens elke week bepalend zijn.
Verwijderd
Lees nou een keer...
Ik zeg toch niet dat die dat niet gaat halen?
Ik zeg dat die tot nu toe erg tegenvalt.
En, als je naar de laatste 4 wedstrijden kijkt (Ook de laatste 2 oefenwedstrijden van Groningen.)
Dan valt die tot nu toe erg tegen.
Dat is wat ik zeg.
Als je ergens binnenkomt en je zegt "ik ga er 30 inleggen."
Dan mag je toch ook wel wat verwachten, of niet?
Tja kennelijk moet Ajax minimaal met veel jeugdspelers spelen als ze iets kopen alleen grote namen (lees namen die de grote voetbalanalisten kennen anders is het niets) en eigenlijk ook alleen Nederlanders want o, o, o, als je de Eredivisie niet kent kan je niet meedoen.toolkist schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:33:
[...]
Het is alleen een punt wat naar mijn mening nergens op slaat. Vorig seizoen nog speelde Ajax diverse wedstrijden met 3 van de 4 spelers achterin uit de eigen jeugd. Ga maar eens zoeken hoe lang geleden dat voor het laatst gebeurde...
Ajax is een vreemdelingenlegioen, er is geen of slecht beleid, Ajax haalt alleen maar onbekende spelers uit lage competities je kan met nog zoveel feiten komen om het te weerleggen kennelijk geldt alleen de onderbuik.
Volgens mij krijgt de Ajax jeugd meer dan genoeg de kans, is er ook voldoende kwaliteit (alleen is het geen gegeven dat je elk seizoen 3 spelers hebt die er direct staan, laat staan op de posities die je nodig hebt) en zijn transfers en grote clubs vrijwel altijd uitgaande transfers van Ajax naar een grote club en niet omgekeerd.
Hoewel het prima mis kan gaan zie ik een consistent beleid wat Mislintat echt al honderd keer heeft uitgelegd, was bij zijn aantreden al bekend dat de transferperiode echt tot eind augustus duurt en wordt er ipv alleen maar op namen daadwerkelijk gescout op wat een speler toevoegt aan het geheel.
Taylor was dat bij Jong Ajax weldegelijk.Kist schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:36:
Niveau waar iemand in speelt zegt niet altijd alles. Bedoel Taylor speelt bij Ajax maar zou in de kkd niet eens elke week bepalend zijn.
Psst, dat past niet in't beeld wat mensen nu van Taylor hebbenPolarBear schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:45:
[...]
Taylor was dat bij Jong Ajax weldegelijk.
Maar degelijk is wat anders dan "bepalend". Die term werd gebruikt. Verkeerd gelezen....
[ Voor 19% gewijzigd door ST10©DE op 22-08-2023 13:49 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Je weet dat 'wel degelijk' in die context niet hetzelfde betekent als 'hij speelde degelijk'?ST10©DE schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:48:
Maar degelijk is wat anders dan "bepalend". Die term werd gebruikt. Verkeerd gelezen....
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 22-08-2023 13:55 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En ik zeg 'geduld is een schone zaak'. Na twee wedstrijden om het eggie kun je er nog niks van zeggen, ook niet als ie zelf aankomt met dat ie er 30 gaat scoren.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:43:
[...]
Lees nou een keer...
Ik zeg toch niet dat die dat niet gaat halen?
Ik zeg dat die tot nu toe erg tegenvalt.
Dat dat gezien z'n historie erg ambitieus is, daar kan ik me dan wel in vinden.
Ajax nog zonder Akpom en Šutalo naar Bulgarije; Gaaei wel ingeschreven bij UEFA
[ Voor 63% gewijzigd door Gonadan op 22-08-2023 13:59 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze zijn in Nederland niet echt snel met werkvergunning(of Ajax met aanvragen)
Dat geldt alleen voor Akpom, maar ik gok dat de deadline van de UEFA gewoon te snel kwam voor Sutalo. Jammer. Die eerste wedstrijd maar zo goed mogelijk door komen en dan hopelijk in de return thuis met een nog sterkere selectie aan kunnen treden om het af te maken.Terranova schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:28:
[...]
Ze zijn in Nederland niet echt snel met werkvergunning(of Ajax met aanvragen)
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Op zich zouden Avila en Akpom nog geregistreerd moeten kunnen worden als de werkvergunning vandaag of morgen nog komt aangezien ze nog niet europees gespeeld hebben voor hun oude club dit seizoen:
Sutalo kan pas vanaf de groepsfase meedoen omdat hij wel al voor Dinamo europees heeft gespeeld:
edit: Avila had natuurlijk al een werkvergunning voor België maar geen idee of dat dan ook meteen voor heel de EU geld.
bron: https://documents.uefa.co...le-45-Player-lists-Online45.07
List A has to be submitted online by the following deadlines:
4 August 2023 (24.00CET) for all matches in the third qualifying round;
18 August 2023 (24.00CET) for all matches in the play-offs;
4 September 2023 (24.00CET) for all further matches from the first match in the group stage up to and including the final.
45.08
For the qualifying phase and the play-offs, a club may register a maximum of two new eligible players on List A after the above-mentioned deadlines, provided the quota of locally trained players is respected. Such registration must be completed by 24.00CET on the day before the relevant first-leg match and the club’s association must confirm in writing that the new player is eligible to play at domestic level at this time.
Sutalo kan pas vanaf de groepsfase meedoen omdat hij wel al voor Dinamo europees heeft gespeeld:
Tenminste, als ik deze regels goed interpreteer.44.06
As a rule, a player may not play in the UEFA Champions League, UEFA Europa League and/or UEFA Europa Conference League for more than one club in the course of the same season. Exceptionally, however, a player who has been fielded in the preliminary round, or in the first, second, third qualifying round or the play-offs of the UEFA Champions League, UEFA Europa League or UEFA Europa Conference League is entitled to play in the UEFA Champions League, UEFA Europa League or UEFA Europa Conference League for another club as from the group stage.
edit: Avila had natuurlijk al een werkvergunning voor België maar geen idee of dat dan ook meteen voor heel de EU geld.
[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 22-08-2023 14:41 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Nee dat kan pas voor de return, Sutalo inderdaad überhaupt niet tot de groepsfase (zie ook artikel wat ik gelinkt heb, staat het gewoon in).gws24 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:40:
Op zich zouden Avila en Akpom nog geregistreerd moeten kunnen worden als de werkvergunning vandaag of morgen nog komt aangezien ze nog niet europees gespeeld hebben voor hun oude club dit seizoen:
[...]
bron: https://documents.uefa.co...le-45-Player-lists-Online
[...]
Tenminste, als ik deze regels goed interpreteer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In dat artikel staat niks anders dan dat ze nu nog niet ingeschreven zijn maar volgens de regels die ik quote kunnen ze (Avila en Akpom) nog tot 24:00 woensdagavond ingeschreven worden als alles op tijd rond komt. Dest is ook pas sinds gisteren PSV'er en kan vanavond ook al meedoen. Die zal zondag ook nog niet op de squad lijst van PSV gestaan hebben.Gonadan schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:43:
[...]
Nee dat kan pas voor de return, Sutalo inderdaad überhaupt niet tot de groepsfase (zie ook artikel wat ik gelinkt heb, staat het gewoon in).
Overigens staat in hetzelfde artikel dat Sutalo ook nog ingeschreven kan worden wat dus niet kan:
Daarom heb ik niet het idee dat de schrijver van dat stukje genoeg onderzoek heeft gedaan. Er staat wel dat hij navraag heeft gedaan maar ik vraag mij dan af bij wie.Richting de return van volgende week donderdag (31 augustus) is het in theorie mogelijk dat Ajax nieuwelingen Akpom, Šutalo en aanstaande aanwinst Gastón Ávila zal inschrijven bij de UEFA.
Ik kan mij trouwens best voorstellen dat Ajax ze sowieso niet nu al zou inschrijven omdat ze nog helemaal niet meegetraind hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door gws24 op 22-08-2023 14:57 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Of 'gewoon' donderdag al afmakenGonadan schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:30:
[...]
Dat geldt alleen voor Akpom, maar ik gok dat de deadline van de UEFA gewoon te snel kwam voor Sutalo. Jammer. Die eerste wedstrijd maar zo goed mogelijk door komen en dan hopelijk in de return thuis met een nog sterkere selectie aan kunnen treden om het af te maken.
Verwijderd
Het is Ajaxshowtime. Die herschrijven een artikel op basis van de eerste reacties.gws24 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:52:
Daarom heb ik niet het idee dat de schrijver van dat stukje genoeg onderzoek heeft gedaan.
Avila is nog niet rond en ik ga er vanuit dat ze bij Akpom de aanname doen dat die werkvergunning nog wel even duurt.gws24 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:52:
In dat artikel staat niks anders dan dat ze nu nog niet ingeschreven zijn maar volgens de regels die ik quote kunnen ze (Avila en Akpom) nog tot 24:00 woensdagavond ingeschreven worden als alles op tijd rond komt. Dest is ook pas sinds gisteren PSV'er en kan vanavond ook al meedoen. Die zal zondag ook nog niet op de squad lijst van PSV gestaan hebben.
Geen idee waar je het over hebt, ik lees dit in het artikel:Overigens staat in hetzelfde artikel dat Sutalo ook nog ingeschreven kan worden wat dus niet kan:
[...]
Daarom heb ik niet het idee dat de schrijver van dat stukje genoeg onderzoek heeft gedaan.
@toolkist zie hierbovenRichting de return van volgende week donderdag (31 augustus) is het in theorie mogelijk dat Ajax nieuwelingen Akpom en aanstaande aanwinst Gastón Ávila zal inschrijven bij de UEFA. Belangrijke voorwaarde is wel dat er een werkvergunning is geregeld. De regel bij de UEFA is namelijk dat clubs die nu spelers kopen of speelgerechtigd krijgen uiterlijk in de nacht van woensdag op donderdag (23 op 24 augustus) worden ingeschreven bij de Europese bond. Voor Šutalo geldt dat dit niet kan, omdat hij in de voorrondes van de Champions League al uitkwam voor Dinamo Zagreb. Hij is pas vanaf de groepsfase inzetbaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zal aan mij liggen maar ik zie niet in welke paragraaf dat staat? Ik zou ook niet weten waarom hij deze ronde helemaal niet mee zou mogen doenGonadan schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:43:
[...]
Nee dat kan pas voor de return, Sutalo inderdaad überhaupt niet tot de groepsfase (zie ook artikel wat ik gelinkt heb, staat het gewoon in).
[edit] sneller op post drukken tool.. nu staat het antwoord er al 2 minuten
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 22-08-2023 15:00 ]
Dat artikel is dus foutGonadan schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:57:
[...]
Avila is nog niet rond en ik ga er vanuit dat ze bij Akpom de aanname doen dat die werkvergunning nog wel even duurt.
[...]
Geen idee waar je het over hebt, ik lees dit in het artikel:
[...]
Zie 46.02
Article 46 Subsequent registration
46.01
As of the knockout round play-offs, a club may register a maximum of three new eligible players for the remaining matches in the current competition. Such registration must be completed by 2 February 2024 (24.00CET) at the latest. This deadline cannot be extended.
46.02
Any or all of the players from the above quota of three may have been fielded for another club in the qualifying phase, play-offs or group stage of the UEFA Champions League, UEFA Europa League or UEFA Europa Conference League.
Ze hebben het artikel aangepastGonadan schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:57:
Geen idee waar je het over hebt, ik lees dit in het artikel:
[...]
:fill(white):strip_exif()/f/image/TzNWuGq1lu3do5gBFYJd8cLX.png?f=user_large)
Overigens, in die nieuwe versie klopt het nog niet want zij trekken nog steeds de conclusie dat dat pas voor de return zou gelden maar dat zeggen de regels niet.
Een nieuwssite met ninja-edits, dat is nog eens irritant.gws24 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:03:
[...]
Ze hebben het artikel aangepast. Oude versie die bij mij nog open stond:
[Afbeelding]
Overigens, in die nieuwe versie klopt het nog niet want zij trekken nog steeds de conclusie dat dat pas voor de return zou gelden maar dat zeggen de regels niet.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat artikel gaat dan weer over registratie in de winterstop, zie ook de genoemde datum van 2 februari 2024
Ajax heeft toch nog geen werkvergunning voor die spelers? Want pas als die er is mogen ze ingeschreven worden en ik kan me voorstellen dat die werkvergunning er morgenavond sowieso nog niet is?gws24 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:03:
[...]
Ze hebben het artikel aangepast. Oude versie die bij mij nog open stond:
[Afbeelding]
Klopt helemaal, in deze ben je dus afhankelijk van de snelheid van de overheid maar ook die van de knvb die moet bevestigen dat een speler speelgerechtigd is voor de nationale competitie. In ieder geval is het zeer kort dag en je moet je afvragen of je überhaupt wel spelers wil meenemen die nog totaal niet meegetraind hebben. PSV doet dat volgens mij ook alleen maar met Dest omdat van Aanholt nu geblesserd is en ze inclusief Dest maar 5 verdedigers hebben in de selectie.toolkist schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:06:
[...]
Ajax heeft toch nog geen werkvergunning voor die spelers? Want pas als die er is mogen ze ingeschreven worden en ik kan me voorstellen dat die werkvergunning er morgenavond sowieso nog niet is?
Verwijderd
Het is toch ook ongelofelijk...
Van FR12 / Krabbedam.
En, let AUB op de laatste alinea.
Je word gewoon keihard aan een lijntje gehouden.
Trek gewoon de stekker eruit en ga voor een andere speler.
---
Luka Ivanušec maakt definitief de overstap naar Feyenoord. De Rotterdammers hebben een totaal akkoord bereikt over de komst van de 24-jarige buitenspeler, zo meldt 1908.nl. Ivanušec gaat aanstaande vrijdag medisch gekeurd worden door de stadionclub.
Feyenoord en Dinamo Zagreb hebben elkaar gevonden in een vast bedrag van acht en een half miljoen euro, en dat bedrag kan door bonussen nog oplopen naar een totaalbedrag van tien miljoen euro. De Kroaten hebben ook een doorverkooppercentage van tien procent bedongen tijdens de onderhandelingen.
Wanneer Ivanušec de medische keuring met succes doorstaat, gaat de aanvaller, die ook als nummer tien uit de voeten kan, een contract tekenen voor vijf seizoenen. Ivanušec zal naar verluidt nog wel een duel voor Dinamo Zagreb in actie komen. Donderdagavond om 20:00 uur nemen de Kroaten het op tegen Sparta Praag in de play-offs van de Europa League.
--
Van FR12 / Krabbedam.
---
Luka Ivanušec maakt definitief de overstap naar Feyenoord. De Rotterdammers hebben een totaal akkoord bereikt over de komst van de 24-jarige buitenspeler, zo meldt 1908.nl. Ivanušec gaat aanstaande vrijdag medisch gekeurd worden door de stadionclub.
Feyenoord en Dinamo Zagreb hebben elkaar gevonden in een vast bedrag van acht en een half miljoen euro, en dat bedrag kan door bonussen nog oplopen naar een totaalbedrag van tien miljoen euro. De Kroaten hebben ook een doorverkooppercentage van tien procent bedongen tijdens de onderhandelingen.
Wanneer Ivanušec de medische keuring met succes doorstaat, gaat de aanvaller, die ook als nummer tien uit de voeten kan, een contract tekenen voor vijf seizoenen. Ivanušec zal naar verluidt nog wel een duel voor Dinamo Zagreb in actie komen. Donderdagavond om 20:00 uur nemen de Kroaten het op tegen Sparta Praag in de play-offs van de Europa League.
--
Waarom wordt feyenoord aan het lijntje gehouden? Blijkbaar zijn ze dit overeengekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:01:
Van FR12 / Krabbedam.
---
--
Als feyenoord het er niet mee eens was zouden ze het niet gedaan hebben.
Je vraagt je af of de speler dat zelf nog wel wil. Loopt hij wat op dan gaat het feest niet door.
Verwijderd
Omdat dit ook al het excuus was tijdens de CL voorrondes.Megupe schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:05:
[...]
Waarom wordt feyenoord aan het lijntje gehouden? Blijkbaar zijn ze dit overeengekomen.
Als feyenoord het er niet mee eens was zouden ze het niet gedaan hebben.
Hetzelfde als met Ajax - Zagreb en Sutalo. Volgens Mislintat waren ze al een tijd akkoord maar was het meespelen tot in de 3e kwalificatieronde onderdeel van de deal.
Zit een risico aan vast, natuurlijk.
Zit een risico aan vast, natuurlijk.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Hoezo? Als hij direct komt dan ben is hij eerste duel geschorst in CL.na die wedstrijd niet meer. Je moet alleen hopen dat hij niet geblesseerd raakt.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:01:
Van FR12 / Krabbedam.
---
--
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Raar inderdaad.. Wordt tijd voor een harde deadline richting Zagreb.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:01:
Van FR12 / Krabbedam.
---
--
Aparte van dit bericht is vooral dat ze hem dan alleen de eerste wedstrijd tegen Praag zouden willen gebruiken en niet in de return volgende week. Je zou verwachten, net zoals bij de CL playoffs, dat ze hem dan voor beide wedstrijden willen gebruiken.
Zie mijn volgende post hieronder.
Zie mijn volgende post hieronder.
[ Voor 8% gewijzigd door gws24 op 22-08-2023 16:50 ]
Lyon toont interesse in Klaassen
https://www.vi.nl/nieuws/...ssen-lyon-toont-interesse
Ajax is bereid mee te denken mocht Klaassen weg willen, maar als hij niet wil hoeft hij niet weg. Ik hoop persoonlijk dat hij blijft. Niet meer als basis maar om erbij te hebben kan hij wel goud waard zijn, klaagt over het algemeen niet snel, werkt hard en frommelt er vaak toch weer halve kansen in.
https://www.vi.nl/nieuws/...ssen-lyon-toont-interesse
Ajax is bereid mee te denken mocht Klaassen weg willen, maar als hij niet wil hoeft hij niet weg. Ik hoop persoonlijk dat hij blijft. Niet meer als basis maar om erbij te hebben kan hij wel goud waard zijn, klaagt over het algemeen niet snel, werkt hard en frommelt er vaak toch weer halve kansen in.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dus hij is sowieso de eerste komende europese wedstrijd geschorst of dat nou voor Feyenoord of Zagreb is? Zo ja, dan is het inderdaad juist gunstig voor Feyenoord dat hij donderdag nog officieel speler van Zagreb is. Ik neem aan dat aangezien hij donderdag dan toch niet speelt er wel afspraken gemaakt zijn over apart van de groep trainen of iets dergelijks om blessures te voorkomen.Agent47 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:16:
[...]
Hoezo? Als hij direct komt dan ben is hij eerste duel geschorst in CL.na die wedstrijd niet meer. Je moet alleen hopen dat hij niet geblesseerd raakt.
Gaston Avila is nu officieel een speler van Ajax.
bron: https://www.ajax.nl/artik...ontracteert-gaston-avila/Ajax, Royal Antwerp FC en Gaston Avila hebben overeenstemming bereikt over de transfer van de verdediger naar Ajax. De 21-jarige Argentijn tekent een contract tot en met 30 juni 2028. Avila stond bij de Belgische club nog tot en met medio 2027 onder contract. Ajax betaalt een transfersom van € 12,5 miljoen aan Royal Antwerp FC. Dit bedrag kan middels variabelen oplopen tot maximaal € 14,4 miljoen.
Jij snapt het: Als hij NA donderdag komt, mag hij Europees gezien bij Feyenoord meteen mee doen.gws24 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:48:
[...]
Dus hij is sowieso de eerste komende europese wedstrijd geschorst of dat nou voor Feyenoord of Zagreb is? Zo ja, dan is het inderdaad juist gunstig voor Feyenoord dat hij donderdag nog officieel speler van Zagreb is. Ik neem aan dat aangezien hij donderdag dan toch niet speelt er wel afspraken gemaakt zijn over apart van de groep trainen of iets dergelijks om blessures te voorkomen.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ben wel benieuwd of ze Wijndal gaan verkopen of dat ze Salah-eddine wederom gaan verhuren.gws24 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:36:
Gaston Avila is nu officieel een speler van Ajax.
[...]
bron: https://www.ajax.nl/artik...ontracteert-gaston-avila/
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik ga ervan uit dat er voor (zware) blessures een voorbehoud tot ontbinding van de koop is afgesproken.Agent47 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:16:
[...]
Hoezo? Als hij direct komt dan ben is hij eerste duel geschorst in CL.na die wedstrijd niet meer. Je moet alleen hopen dat hij niet geblesseerd raakt.
Ik ook. Het is in ieder geval een sterk signaal naar beide dat wat ze leveren niet goed genoeg is. Vooral Wijndal moet zich zorgen maken imo want gezien zijn ervaring moet hij veel meer brengen. SA kan je nog van zeggen dat hij nog jong is alhoewel die met 21 jaar net zo oud is al Avila.Gynnad schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:49:
[...]
Ben wel benieuwd of ze Wijndal gaan verkopen of dat ze Salah-eddine wederom gaan verhuren.
Wijndal staat onderaan in de pikorde en moet zich echt zorgen maken. Salah-Eddine kan je weer verhuren maar dan wel aan een club waar hij veel speelminuten krijgt. Bij Twente had hij stevige concurrentie waardoor hij logischerwijs er vaak naast stond, dan kan je hem beter zelf blijven trainen en minuten laten maken bij jong of het eerste waar mogelijk.Gynnad schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:49:
Ben wel benieuwd of ze Wijndal gaan verkopen of dat ze Salah-eddine wederom gaan verhuren.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zin in Rangers - PSV! Mooie wedstrijd! Dessers in de basis. Ben benieuwd hoe hij het doet. Verder hoop ik dat PSV gewoon de winst pakt!
Salah-Eddine heeft nog niet laten zien dat ie uberhaupt op het niveau mee kan. Wijndal, hoewel bij AZ, wel. Dus daar is het een kwestie van 'het licht zien'. En dat zie ik eerder gebeuren dan dat Salah-Eddine ineens een goede linksback blijkt te zijn.Gonadan schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:18:
[...]
Wijndal staat onderaan in de pikorde en moet zich echt zorgen maken. Salah-Eddine kan je weer verhuren maar dan wel aan een club waar hij veel speelminuten krijgt. Bij Twente had hij stevige concurrentie waardoor hij logischerwijs er vaak naast stond, dan kan je hem beter zelf blijven trainen en minuten laten maken bij jong of het eerste waar mogelijk.
Wat mij betreft dus Salah-Eddine verkopen met desnoods een terugkoopclausule.
Ik moet zeggen dat Salah-Eddine vorig seizoen een aantal leuke wedstrijden bij FC Twente heeft gespeeld. Misschien moeten de Ajax supporters wat meer geduld met hun spelers hebben ...
Ik zou het niet erg vinden als hij weer verhuurd zou worden. Volgens mij is het een talent.
Ik zou het niet erg vinden als hij weer verhuurd zou worden. Volgens mij is het een talent.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Op het middenveld, bij subtop, zonder druk., Nu staat ie op linksback bij 1 van de top 3, hele andere koek.nocalimero schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:19:
Ik moet zeggen dat Salah-Eddine vorig seizoen een aantal leuke wedstrijden bij FC Twente heeft gespeeld. Misschien moeten de Ajax supporters wat meer geduld met hun spelers hebben ...
't is hier rustig, is PSV al begonnen? (kan het niet zien)
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Ja. Het is vooralsnog een beetje rommelig.
De trainer is niet blij met PSV.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
de Rangers gaan gewoon liggen en krijgen iedere trap mee.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Turpin fluit inderdaad voor alles
Vreselijk
Helaas wisten we dit al met hem
Vreselijk
Helaas wisten we dit al met hem
Dat was een slechte poging zeg.
Waarom laat Lang zich direct zo opnaaien zeg..
Verwijderd
Nou, dat was weer een vleugje echte Lang...
Slaande beweging.
Wat is die jongen toch snel gefrustreerd.
Slaande beweging.
Wat is die jongen toch snel gefrustreerd.
Psv iets beter maar echte grote kansen nog niet gehad.
Gelijkspel vind ik ook prima hier
Gelijkspel vind ik ook prima hier
Volgens mij bekijk je het nogal vanuit je een kant. Dit kan ook de tegenstander uit balans brengen. Ik denk niet dat hij zich laat opnaaien namelijk, maar probeert de ander op te naaien.ParaDroid2 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:30:
Waarom laat Lang zich direct zo opnaaien zeg..
Dat zou kunnen, maar hij begint ook met zijn armen te zwaaien en dat vind ik niet heel slim. Voor je het weet heb je een gele kaart (of erger) te pakken.carpebios schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:31:
[...]
Volgens mij bekijk je het nogal vanuit je een kant. Dit kan ook de tegenstander uit balans brengen. Ik denk niet dat hij zich laat opnaaien namelijk, maar probeert de ander op te naaien.
Hij liep ook al direct weg terwijl de tegenstander heb juist opzoekt terwijl hij op de grond ligt, daarnaast veel anderen inclusief de verslaggever (ziggo) die er meteen een heel verhaal van maaktcarpebios schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:31:
[...]
Volgens mij bekijk je het nogal vanuit je een kant. Dit kan ook de tegenstander uit balans brengen. Ik denk niet dat hij zich laat opnaaien namelijk, maar probeert de ander op te naaien.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ja veel mensen zijn al lange tijd bevriend met hem en kennen van van binnen ven buiten. Die jongen heeft een grote inner cirkel.Bossie schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:32:
[...]
Hij liep ook al direct weg terwijl de tegenstander heb juist opzoekt terwijl hij op de grond ligt, daarnaast veel anderen inclusief de verslaggever (ziggo) die er meteen een heel verhaal van maakt
Ramalho... je houdt je hart vast..
Geeft nu gewoon onnodig een hoekschop weg
Geeft nu gewoon onnodig een hoekschop weg
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 22-08-2023 21:34 ]
Ja het is niet best allemaal. Maar nu floot de scheids net, terwijl er toch iemand viel.Harribo schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:34:
Ramalho... je houdt je hart vast...
Kashia werd vroeger nog weleens een waterpoloër genoemd, daar doet Ramalho me ook aan denken. Met Kashia kwam het echter goed, dus het kan ook nog voor Ramalho!
Kijk, de eerste gele kaart.
Verwijderd
Net zoals Suarez, het is zo'n lieve jongen.carpebios schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:34:
[...]
Ja veel mensen zijn al lange tijd bevriend met hem en kennen van van binnen ven buiten. Die jongen heeft een grote inner cirkel.
Of, Toivonen... Zo'n prachtige kerel.
Berghuis, zo'n lieve knul.
Helaas zijn er van die spelers waarbij soms gewoon de stoppen doorslaan.
Hoop echt dat Lang een klein beetje is opgegroeid.
Maar, je ziet het nu al een aantal wedstrijden. Bij het eerste opstootje staat die al zowaar op ontploffen.
Een klein beetje een tegenstander wat zuigt, dan weet je dat je hem lekker kan opnaaien en dat die wel ontploft.
Ik ben zelf psycholoog en kijk toch wat wedstrijden van PSV. Maar dit was de eerste keer dat ik hem zo zag, en het viel dan ook wel mee naar mijn mening. Maar goed, ik ben n=1.Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:37:
[...]
Net zoals Suarez, het is zo'n lieve jongen.
Of, Toivonen... Zo'n prachtige kerel.
Berghuis, zo'n lieve knul.
Helaas zijn er van die spelers waarbij soms gewoon de stoppen doorslaan.
Hoop echt dat Lang een klein beetje is opgegroeid.
Maar, je ziet het nu al een aantal wedstrijden. Bij het eerste opstootje staat die al zowaar op ontploffen.
Een klein beetje een tegenstander wat zuigt, dan weet je dat je hem lekker kan opnaaien en dat die wel ontploft.
Verwijderd
Volgens mij had die ook zo'n momentje tegen Feyenoord.carpebios schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:38:
[...]
Ik ben zelf psycholoog en kijk toch wat wedstrijden van PSV. Maar dit was de eerste keer dat ik hem zo zag, en het viel dan ook wel mee naar mijn mening. Maar goed, ik ben n=1.
(Kan dat ook verkeerd hebben herinnerd omdat ik die middag nogal gefrustreerd was door mijn eigen ploeg, mijn excuses als dat zo is. )
Witbalans lijkt idd wat te groen afgesteld, ik lette er even op en op mijn laptop (die ik tegelijkertijd gebruik voor fotobewerking) lijken de spelers ook wat geel/groen.carpebios schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:39:
Trouwens, ligt het aan mijn tv of ziet die scheids nogal geel?
Niemand staat goed bij de aanval.
Antibam
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tering zeg. Die verdediging.
Psv kan volgens mij de CL weer vergeten..
Het creëert nog geen grote kansen
Het creëert nog geen grote kansen
Verwijderd
Nog maar een middenvelder aantrekken, Bosz.
Verdediging staat prima.
Verdediging staat prima.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2023 21:47 ]
Een sangaretje. Nou coach, dat worden weer 3 wissels.
Tja welkom in de CL, fouten worden afgestraft. Wanneer gaat PSV dit nou eens snappen?
Het gaat niet om balbezit en tich steek balletjes die op niets gaan
Het gaat niet om balbezit en tich steek balletjes die op niets gaan
Was bezig met het typen van een post dat Rangers echt niet goed is en net op dat moment scoren ze.
Sangare blijft toch ook elke wedstrijd fouten maken.
Sangare blijft toch ook elke wedstrijd fouten maken.
Wat een portie aftands afbraakvoetbal speelt dat Rangers zeg. En het werkt ook nog. Wauw.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
PSV speelt echter een stuk beter dan tegen Vitesse. Niets aan de hand dus.
Lekker klungelen in je eigen strafschopgebied, heel slim
Ik hoop het maar zal je net zien dat het vandaag niet lukt.ElPaco schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:49:
Vorige 2 wedstrijden dat we 1-0 achter kwamen wonnen we met 1-3. Er is nog geen man overboord
Kijk ik een andere wedstrijd? Met de spelers die ze hebben vind ik ze niet slecht spelen. Maken ook fouten. Proberen een beetje druk te zetten. Maar dat PSV niet gescoord heeft hebben helemaal aan zichzelf te danken.Jeroenvde89 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:47:
Wat een portie aftands afbraakvoetbal speelt dat Rangers zeg. En het werkt ook nog. Wauw.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Precies, dit wordt gewoon een overwinning, is ook wel nodig. Dit Rangers kan er niks van, PSV ook niet echt, maar zijn iig nog wel iets beter. Al moeten ze wel eens die aanvallende momenten (met veel ruimte) beter uitspelen.ElPaco schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:49:
Vorige 2 wedstrijden dat we 1-0 achter kwamen wonnen we met 1-3. Er is nog geen man overboord
Gelukkig, ik dacht namelijk dat het door de supporters kwam, ik wilde al aangifte doenOMX2000 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:52:
[...]
Kijk ik een andere wedstrijd? Met de spelers die ze hebben vind ik ze niet slecht spelen. Maken ook fouten. Proberen een beetje druk te zetten. Maar dat PSV niet gescoord heeft hebben helemaal aan zichzelf te danken.
In de herhaling zie je ook Teze die zijn best doet om de bal niet aan te raken. Heerlijke verdediger!
Was het niet altijd de top 3?LZ86 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:55:
Àltijd al gezegd dat PSV het slechtst ervoor staat van de traditionele top 4
Geen wissels.....
dutchgio schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:02:
[...]
Er was een tijd dat het zelfs een top 1 of 2 was
/f/image/BnSKSzBqpxfhBFgZQb2R2OA9.png?f=fotoalbum_large)
AZ en Twente bedoel je dan
Verwijderd
Op basis van de cijfers, denk ik dat Feyenoord 2de gaat worden.carpebios schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:04:
[...]
[Afbeelding]
AZ en Twente bedoel je dan
Harde trap van Veerman, de keeper viel ervan op de grond.
ik zie 6 2en. Dus ik denk 6eVerwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 22:05:
[...]
Op basis van de cijfers, denk ik dat Feyenoord 2de gaat worden.
Toch lekker zo'n back van Ajax. Brengt de nodige rust aan de bal.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024