[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 163 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.920 views

Onderwerpen

Verwijderd

Harribo schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:44:
Wat ik niet begrijp he?
Over Brobbey nog.

Hij had inderdaad op het laatst in de wedstrijd tegen Almere Dorp de bal in 1x door moeten spelen.
Hij leed daar balverlies.

Maar hoe kan men dan zeggen dat door Brobbey die tegen treffer tot stand kwam?
Daar snap ik niks van?
Dan is die bal toch lang nog niet op de stip? Daar zijn toch dan ook nog heeeel wat Ajacieden voor verantwoordelijk? Ze kunnen die aanval toch tegen houden? Dat is toch dan het grootste probleem?
Om nog maar te zwijgen over Tahirovic zijn actie.

Ik snap niet dat er in de media dan op de man gespeeld wordt, in dit geval nb een spits die op dat moment helemaal voorin loopt.
Dat voelt voor mij behoorlijk scheef.

Tuurlijk, Brobbey moest het veeeel beter doen daar maar om nou het hele verband van die penalty aan hem op te hangen, dat gaat toch veel te ver?
Bijzondere onrechtvaardige analyse vind ik dat.
Ik heb het vaker gezien helaas in de media.
Nu snap ik wel dat een spits van Ajax altijd onder een vergrootglas ligt maar dan klopt dit verhaal voor mij nog steeds niet.

Ik vind Brobbey een nuttige spits. Die zeker wat te leren heeft. Kijkt teveel naar de bal oa
Maar als hij zich daarin kan ontwikkelen heeft Ajax,en misschien ook Oranje, er nog veel plezier van.

Als de media dan toch graag iemand wil aanpakken, pak dan Tahirovic aan. Zo'n actie daar op dat moment, dat was veel crucialer.
Beetje lame vind ik dit.
Heel simpel, en dit word er al vanaf de F-jes ingestampt.

Als je 1 doelpunt voorstaat in de slotfase, dan is balbezit heilig.
Ja, Taylor liet zich daarna weer kinderlijk opzij zetten.
Ja, Tahirovic maakte een onnodige tackle.
Maar als Brobbey gewoon een simpele pass over 5 meter had gegeven in plaats van het vanaf de middenlijn zelf te proberen, dan was er niets aan de hand geweest.

Ik zie Brobbey trouwens geen top-spits meer worden.
Daarvoor maakt die niet genoeg progressie.
Zie het eerlijk gezegd meer als een Castagnois 2.0
Gigantisch veel talent, maar weggegooid omdat ze denken het op dat talent zelf te kunnen doen.
Geen progressie in ontwikkeling en ook weinig interesse om het er zelf aan te werken.

Om eventjes te vergelijken.
Brobbey is maar 1 jaar jonger dan Gimenez.
En Gimenez heeft meer progressie geboekt in 1 jaar dan Brobbey heeft gedaan in de afgelopen 5 jaar.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik denk dat het al een wereld van verschil had gemaakt in de ontwikkeling van Brobbey als hij 2 jaar met Slot had gewerkt in een goed draaiend team. Verder is het natuurlijk grote onzin om die 2-2 bij Brobbey neer te leggen, dan kun je diegene die de bal naar Brobbey speelde ipv rust te nemen en hem terug spelen naar een vrijstaande verdediger ook aanwijzen. Er gebeurde nog een hele hoop slechts na het balverlies van Brobbey. De tackle die de penalty veroorzaakte, die is echt 100x dommer/slechter dan het balverlies.

Only fools are enslaved by time and space.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat van 't Schip het beter neerzet dan Steijn, maar dat het nog steeds niet veel soeps is.....

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 20:21
dr.lowtune schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:54:
Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat van 't Schip het beter neerzet dan Steijn, maar dat het nog steeds niet veel soeps is.....
Op zich logisch natuurlijk. Rensch/Gaaei, Sutalo, Sosa, Taylor, Tahirovic, Bergwijn en Berghuis spelen veel en vaak niet goed genoeg. In sommige gevallen eigenlijk nooit goed genoeg. Dan heb je toch al 6-7 spelers in het veld die niet het gewenste niveau hebben.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Om het volledig op Brobbey af te geven is niet eerlijk en ook niet het complete verhaal.
Op het moment dat hij balverlies lijdt, staat Ajax in de counter met 5 man op 1 lijn voorbij de middenlijn, dat is veel te veel en te gek voor woorden. Er was geen middenveld, dus kan er bij verlies ook niet aangesloten of opgevangen worden.
Ajax stond in 2 seconden van overtal voorin naar 2 man te kort in de linie voor de verdediging.

Dit betrof een tactische fout. Natuurlijk moet Tahirovic niet zo'n overtreding maken, maar die man was niet bij hem in de buurt geweest als voor hem de linie werd gehouden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:49
Ajax mist een goede verdedigende / controlerende middenvelder. Tahirovic kan dat zijn, hij speelt best goed maar heeft helaas last van af en toe kortsluiting. Misschien zit dat er nog een beetje bij hem in door z'n tijd in Italië onder Mourinho.

Taylor wordt niks op 6, Vos heb ik ook m'n twijfels bij op 6. Denk dat hij meer tot z'n recht komt op 8, maakt teveel overtredingen op 6.
Tahirovic of Mannsverk op 6, helaas is die laatste geblesseerd. Ik denk dat dat al een hoop kan schelen op het middenveld voor de balans. Voor nu zou ik toch Tahirovic laten staan op 6. Alternatieven zijn op dit moment geblesseerd of minder.

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:47:
Ik denk dat het al een wereld van verschil had gemaakt in de ontwikkeling van Brobbey als hij 2 jaar met Slot had gewerkt in een goed draaiend team.
Niet geheel mee eens,

Onder Ten Hag werd hij vaak gepasseerd omdat zijn kwaliteiten niet goed genoeg waren.
Om vervolgens naar RB Leipzig te gaan omdat die niet wou banken.

Ja, Slot heeft fitte en team-spelers nodig.
Maar het moet nog altijd uit de speler zelf komen om dit voor elkaar te krijgen.
Brobbey wilt niet aan zichzelf werken om individueel beter te worden (niet mijn mening, maar wat je al jaren van ajax watchers en analisten op tv hoort)

Gimenez werd vorig jaar ook op de bank gezet toen die er niet klaar voor was.

Kijk bijvoorbeeld naar een Xavi Simons.
Ja, het is een irritant ettertje op het veld en ik hou er niet van.
Maar als je de verhalen overal leest werkt die zich wel elke dag helemaal uit de naad om beter te worden, fitter te worden, sterker te worden.
Als Brobbey deze zelfde motivatie kan vinden dan zie ik hem best wel grote stappen maken.
Maar hoe lang horen we al niet dat Brobbey slecht is met zijn aannames en afwerken?

Ik denk als hij fysiek niet zo sterk was, dan was die allang weg geweest bij Ajax en had die bij een FC Twente ofzo gespeeld.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:58

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik vond Brobbey juist een sterke wedstrijd spelen. Verder 1e helft niet heel goed van Ajax, maar 2e helft best goed gespeeld, er zit wat mij betreft duidelijk progressie in het spel. Persoonlijk mensen afkatten in een niet draaiend elftal heeft niet zo veel zin. De meesten spelen nog steeds onder hun niveau. Ik zie dit echt nog wel een stuk verbeteren.

Je kan simpelweg niet verwachten dat van 't Schip dit in een paar weken rechtbreidt.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:55

ST10©DE

Dus.............

Ik zou het wel grappig vinden als Vitesse Steijn gaat aanstellen en hun eerst komende wedstrijd gelijk gaan winnen.......

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Verwijderd

ST10©DE schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:44:
Ik zou het wel grappig vinden als Vitesse Steijn gaat aanstellen en hun eerst komende wedstrijd gelijk gaan winnen.......
Ik verwacht dat het gewoon Mister Vitesse word tot de winterstop.

Sturing. :)

Verwijderd

TTLCrazy schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:42:

Je kan simpelweg niet verwachten dat van 't Schip dit in een paar weken rechtbreidt.
Waarom niet?

Prima, we geven hem aan aantal weekjes als voorbereiding... mee eens.
Hij zit er nu 2 weken dus ik vind dat je de komende 2/3 wedstrijden nu echt wel meer progressie moet gaan zien.

Daarmee bedoel ik niet te zeggen dat er verwacht moet worden dat er van Real Madrid gewonnen moet worden.
Maar wel dat de "normale" wedstrijden tegen NEC / Vitesse wel goed moeten gaan aflopen
Dat er iets meer lijn komt in het aanval spel en zekerheden op het middenveld.

Anders had je net zo goed Steijn kunnen laten zitten. :P

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:59
Harribo schreef op maandag 13 november 2023 @ 10:44:
Wat ik niet begrijp he?
Over Brobbey nog.

Hij had inderdaad op het laatst in de wedstrijd tegen Almere [mbr]*City[/] de bal in 1x door moeten spelen.
Hij leed daar balverlies.

Maar hoe kan men dan zeggen dat door Brobbey die tegen treffer tot stand kwam?
Daar snap ik niks van?
Dan is die bal toch lang nog niet op de stip? Daar zijn toch dan ook nog heeeel wat Ajacieden voor verantwoordelijk? Ze kunnen die aanval toch tegen houden? Dat is toch dan het grootste probleem?
Om nog maar te zwijgen over Tahirovic zijn actie.

Ik snap niet dat er in de media dan op de man gespeeld wordt, in dit geval nb een spits die op dat moment helemaal voorin loopt.
Dat voelt voor mij behoorlijk scheef.

Tuurlijk, Brobbey moest het veeeel beter doen daar maar om nou het hele verband van die penalty aan hem op te hangen, dat gaat toch veel te ver?
Bijzondere onrechtvaardige analyse vind ik dat.
Ik heb het vaker gezien helaas in de media.
Nu snap ik wel dat een spits van Ajax altijd onder een vergrootglas ligt maar dan klopt dit verhaal voor mij nog steeds niet.

Ik vind Brobbey een nuttige spits. Die zeker wat te leren heeft. Kijkt teveel naar de bal oa
Maar als hij zich daarin kan ontwikkelen heeft Ajax,en misschien ook Oranje, er nog veel plezier van.

Als de media dan toch graag iemand wil aanpakken, pak dan Tahirovic aan. Zo'n actie daar op dat moment, dat was veel crucialer.
Beetje lame vind ik dit.
Brobbey reageerde ook wat defensief voor de NOS-camera. Het professionele antwoord was dat hij dat beter had moeten doen, maar desalnietemin gematigd tevreden terugkeek op zijn wedstrijd inclusief twee assists.

Maar verder ben ik het helemaal met jou eens.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

DeKever schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:29:
[...]

Brobbey reageerde ook wat defensief voor de NOS-camera. Het professionele antwoord was dat hij dat beter had moeten doen, maar desalnietemin gematigd tevreden terugkeek op zijn wedstrijd inclusief twee assists.

Dat doet-ie in feite altijd, net als Bergwijn, etc.

Gewoon aangeleerd onfatsoen.

Ik zou als (al dan niet bonds)coach zorgen dat ze dat snel afleren...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• DeKever
Ramzzz schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:40:
[...]

Dat doet-ie in feite altijd, net als Bergwijn, etc.

Gewoon aangeleerd onfatsoen.

Ik zou als (al dan niet bonds)coach zorgen dat ze dat snel afleren...
Onfatsoen vind ik niet. Eerder een beetje hoekig. Ik vind het wel mooi. Mag zo'n jongen ook gewoon chagrijnig worden van zo'n vraag?

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

DeKever schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:48:
[...]

Onfatsoen vind ik niet. Eerder een beetje hoekig. Ik vind het wel mooi. Mag zo'n jongen ook gewoon chagrijnig worden van zo'n vraag?
Nee, het is bijzonder dik er bovenop gelegde laatdunkende argwaan (bij voorbaat), op basis van vooringenomenheid over ‘de media’.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:44

Superkiwi

Hoi doei

Voor allebei valt wat te zeggen.
Die NOS verslaggever mag wel wat betere (lees: minder zuigende) vragen stellen en Brobbey mag wel eens een cursus mediatraining krijgen; hij antwoord altijd heel kortaf, praat vrij onverstaanbaar en komt heel ongeïnteresseerd over.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Superkiwi schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:12:
Voor allebei valt wat te zeggen.
Die NOS verslaggever mag wel wat betere (lees: minder zuigende) vragen stellen en Brobbey mag wel eens een cursus mediatraining krijgen; hij antwoord altijd heel kortaf, praat vrij onverstaanbaar en komt heel ongeïnteresseerd over.
Ik probeer me op 1 onderwerp tegelijk te storten, en het ging over Brobbey. ;)

Maar desgewenst wil ik best mijn eigen dedain over (sport)verslaggevers uiten. :+

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ramzzz schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:42:
[...]
Ik probeer me op 1 onderwerp tegelijk te storten, en het ging over Brobbey. ;)
Het ging over Brobbey voor de NOS-camera toch?
Maar desgewenst wil ik best mijn eigen dedain over (sport)verslaggevers uiten. :+
Nou laten we dat maar niet doen :+

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:26
DeKever schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:29:
[...]

Maar hij speelde toch ook niet slecht?
Inderdaad, dat defensieve gedrag viel mij ook op .
Toch vind ik het wel te begrijpen. Hij baalt ervan dat hij niet scoorde, dat hij die bal niet doortikte en dat ze knullig een 3 punten weggeven.
En het is natuurlijk al een tijdje gemekker om hun heen.
Je ziet hem geïrriteerd en toch houdt hij zich redelijk netjes, knap vind ik.

En hij heeft een beetje een nonchalante houding maar ik denk dat dat zijn etiketje is . Niet wie hij werkelijk is.
Als ik mij bijvoorbeeld herinner hoe hij doorzettingsvermogen toonde bij wedstrijden toendertijd tegen Atalanta etc dan zie je iemand die veel drive heeft.

Ik hoop voor hem dat hij ook iets van de kritiek oppikt om eraan te werken. Dan kan hij echt nog heel goed worden.
Zo niet, dan blijft het een aardige spits in de marge.
Dat is mijn mening tenminste.

Trouwens dat semi arrogante gedrag, wat Bergwijn soms ook inderdaad heeft, vind ik niet zo boeiend.
Als hij zich maar ontwikkelt.
Uiteindelijk gaat het mij wat ze op het veld laten zien.

Zo vond ik interviews met Ziyech ook altijd ongemakkelijk, maar als hij tegen Real Madrid in de CL de winnende treffer maakt...mij hoor je niet meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 13-11-2023 23:28 ]

• DeKever
Harribo schreef op maandag 13 november 2023 @ 23:24:
[...]

Maar hij speelde toch ook niet slecht?
Inderdaad, dat defensieve gedrag viel mij ook op .
Toch vind ik het wel te begrijpen. Hij baalt ervan dat hij niet scoorde, dat hij die bal niet doortikte en dat ze knullig een 3 punten weggeven.
En het is natuurlijk al een tijdje gemekker om hun heen.
Je ziet hem geïrriteerd en toch houdt hij zich redelijk netjes, knap vind ik.

En hij heeft een beetje een nonchalante houding maar ik denk dat dat zijn etiketje is . Niet wie hij werkelijk is.
Als ik mij bijvoorbeeld herinner hoe hij doorzettingsvermogen toonde bij wedstrijden toendertijd tegen Atalanta etc dan zie je iemand die veel drive heeft.

Ik hoop voor hem dat hij ook iets van de kritiek oppikt om eraan te werken. Dan kan hij echt nog heel goed worden.
Zo niet, dan blijft het een aardige spits in de marge.
Dat is mijn mening tenminste.

Trouwens dat semi arrogante gedrag, wat Bergwijn soms ook inderdaad heeft, vind ik niet zo boeiend.
Als hij zich maar ontwikkelt.
Uiteindelijk gaat het mij wat ze op het veld laten zien.

Zo vond ik interviews met Ziyech ook altijd ongemakkelijk, maar als hij tegen Real Madrid in de CL de winnende treffer maakt...mij hoor je niet meer.
Brobbey speelde zeker goed, hij verraste me. Ik heb dan ook nooit begrepen wat Ajax in hem zag, dus dat kan al snel. Maar zoals hij eergisteren tweede helft speelde, dan is hij een plaag voor iedere defensief ingestelde eredivisieploeg.

En ja, die interviews doen er verder niet zoveel toe. Leuk om over te hebben na de wedstrijd. Misschien slecht voor de commerciële waarde.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:53

Sagat

Is pappa x2!

Als voetballer krijg je vorstelijk betaald, de media te woord staan hoort er dan bij. En wel eens, de verslaggever was wat irritant, maar op dat vlak doet onze nl aanvoerder het wat mij betreft een stuk beter. En dat mag je ook verwachten, ouder, speelt in engeland stuk meer meegemaakt.

Bergwijn met zijn 'bommetjes' vind ik dan een stuk schrijnender.

En de analogie met Ziyech vind ik een mooie, zolang de spelers op het veld presteren maakt het verder geen zak uit of ze aardig, charmant zijn of goede interviews geven ,echter 'wij' mogen er dan ook wel weer wat van vinden ;)
/polder mode off

10 second ninja DONE

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:24:
Gigantisch veel talent, maar weggegooid omdat ze denken het op dat talent zelf te kunnen doen.
Geen progressie in ontwikkeling en ook weinig interesse om het er zelf aan te werken.
Hij vraagt om extra training, hij werkt zich een slag in de rondte op het veld ipv balletje te wachten, dus nee, hoe je erbij komt dat hij er niet zelf aan wil werken zie ik niet.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik snap uberhaupt niet dat Brobbey na z'n spel zondag commentaar krijgt, als je vergelijkt hoe hij speelt t.o.v. Taylor, Bergwijn en met name Berghuis.
Hoe die laatste in de 1e helft speelde, was ie na 5 minuten al rijp voor de wissel. Z'n "schoten" op goal of recht op de keeper of naast, z'n voorzetten blind van 'hier is ie en zoek het maar uit', vooral geen oog hebben voor medespelers die er beter voor stonden (Brobbey een paar keer), als ie er geen zin in heeft moet ie dat gewoon tegen van 't Schip zeggen dan hoeft ie niet eens op de bank te gaan zitten....

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11 13:20
toolkist schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:41:
Ik snap uberhaupt niet dat Brobbey na z'n spel zondag commentaar krijgt, als je vergelijkt hoe hij speelt t.o.v. Taylor, Bergwijn en met name Berghuis.
Zegt dat iets over Brobbey, of meer over die andere drie? Ik denk inderdaad dat Brobbey tegen Almere prima speelde, maar dat staat dan wil in de context van de tegenstander. Hij zal niet iedere wedstrijd van niveau drie verdedigers bezig kunnen houden, en dan komen zijn gemiste kansen weer meer prominent aan bod. Uiteindelijk, hoe je het wendt of keert, is hij niet efficient/effectief genoeg, punt. En daar word je als aanvaller op afgeregend ongeacht de prestaties van de anderen in het elftal.

Van de drie genoemde snap ik sowieso nog amper waarom ze een kans krijgen. Taylor is gewoon veel te zwak en verliest te vaak de bal op een onhandige positie. Bergwijn kostte Ajax eigenlijk gewoon erg direct punten, gewoon totale onwil om even terug te rennen (ongeacht wat hij verdedigend zou hadden gedaan). En Berghuis, sjah, ik krijg het gevoel alsof het altijd al een beetje een giftig mannetje is - laat staan als het tegen zit.

Maar...achterin zit er ook gewoon 0 vooruitgang in. Die missen gewoon volstrekt het overzicht, lijkt het. Dat krijg je niet zo snel getraind, dus wat daar moet gebeuren is mij een raadsel. Ik zie daar geen oplossing voor anders dan hopen dat iemand anders opstaat om die plaatsen beter in te vullen én leiding te geven.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:02
eric.1 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 13:43:
[...]

Zegt dat iets over Brobbey, of meer over die andere drie? Ik denk inderdaad dat Brobbey tegen Almere prima speelde, maar dat staat dan wil in de context van de tegenstander. Hij zal niet iedere wedstrijd van niveau drie verdedigers bezig kunnen houden, en dan komen zijn gemiste kansen weer meer prominent aan bod. Uiteindelijk, hoe je het wendt of keert, is hij niet efficient/effectief genoeg, punt. En daar word je als aanvaller op afgeregend ongeacht de prestaties van de anderen in het elftal.

Van de drie genoemde snap ik sowieso nog amper waarom ze een kans krijgen. Taylor is gewoon veel te zwak en verliest te vaak de bal op een onhandige positie. Bergwijn kostte Ajax eigenlijk gewoon erg direct punten, gewoon totale onwil om even terug te rennen (ongeacht wat hij verdedigend zou hadden gedaan). En Berghuis, sjah, ik krijg het gevoel alsof het altijd al een beetje een giftig mannetje is - laat staan als het tegen zit.

Maar...achterin zit er ook gewoon 0 vooruitgang in. Die missen gewoon volstrekt het overzicht, lijkt het. Dat krijg je niet zo snel getraind, dus wat daar moet gebeuren is mij een raadsel. Ik zie daar geen oplossing voor anders dan hopen dat iemand anders opstaat om die plaatsen beter in te vullen én leiding te geven.
Makkelijk afgeven op die gasten achterin als er voor je 3 (taylor, berghuis en bergwijn) van die dissonanten spelen.

Ik zie een 4-4-2 wel zitten eigenlijk. Met Brobbey en Akpom als duo voorin (evt Mikautadze).
En dan aan de zijkant de snellere jonge gasten.

[ Voor 4% gewijzigd door Megupe op 14-11-2023 14:01 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Sagat schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 09:40:
Als voetballer krijg je vorstelijk betaald, de media te woord staan hoort er dan bij.
Ze worden betaald om te voetballen. De rest is bijzaak. Het zou mij persoonlijk een worst zijn of een speler mediageniek is. Wat mij betreft mag een speler er voor kiezen om niet voor de camera te komen, het gaat om het voetbal en niet om de rest van het circus. En kijkende naar het niveau van de gemiddelde inerviewer zou ik er zelf ook voor kiezen om weg te blijven, dat heeft niks met voetbal te maken maar alles met sensatie zoeken. Elke team heeft een aanvoerder en een trainer, zet die voor de camera, klaar.
En wel eens, de verslaggever was wat irritant, maar op dat vlak doet onze nl aanvoerder het wat mij betreft een stuk beter. En dat mag je ook verwachten, ouder, speelt in engeland stuk meer meegemaakt.
En zo hypocriet als de pest. Dat mensen uberhaupt waarde hechten aan dergelijke interviews :X

9 van de 10 keer is het A zeggen en B denken, sterker nog, A zeggen en B doen. Al dat media gedoe er om heen maakt alles nog hypocrieter dan de FIFA en UEFA samen, onderstreept door die achterlijke aanvoerdersbanden in diverse uitvoeringen, die haaks staan op het gevoerde beleid en de graaicultuur. Dat laatste van zowel de organisaties als de spelers zelf

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:53

Sagat

Is pappa x2!

Han schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:32:
[...]
Ze worden betaald om te voetballen. De rest is bijzaak. Het zou mij persoonlijk een worst zijn of een speler mediageniek is. Wat mij betreft mag een speler er voor kiezen om niet voor de camera te komen, het gaat om het voetbal en niet om de rest van het circus. En kijkende naar het niveau van de gemiddelde inerviewer zou ik er zelf ook voor kiezen om weg te blijven, dat heeft niks met voetbal te maken maar alles met sensatie zoeken. Elke team heeft een aanvoerder en een trainer, zet die voor de camera, klaar.
[...]
En zo hypocriet als de pest. Dat mensen uberhaupt waarde hechten aan dergelijke interviews :X

9 van de 10 keer is het A zeggen en B denken, sterker nog, A zeggen en B doen. Al dat media gedoe er om heen maakt alles nog hypocrieter dan de FIFA en UEFA samen, onderstreept door die achterlijke aanvoerdersbanden in diverse uitvoeringen, die haaks staan op het gevoerde beleid en de graaicultuur. Dat laatste van zowel de organisaties als de spelers zelf
We horen geregeld dat voetballers of zelfs scheidsrechters niet voor de camera willen komen, of niet mogen van trainer/club....

Interviews hypocriet, ja kan je wat voor zeggen. Neemt niet weg dat er blijkbaar toch behoefte is om de spelers te horen in zowel goede als slechte tijden. Over het algemeen is het met alle mediatrainingen vaak toch wel saaier dan 'vroeger' en dat is wsl ook exact de reden dat ze Brobbey voor de camera halen.
Levert goede tv of iig kijkcijfers en 'engagement' op.

Over graaicultuur haha ja ook eens, maar ik kies er maar voor om me daar niet te druk over te maken.
Het zou mooi zijn als de sport schoon en eerlijk zou worden, maar als dat uberhaupt al ooit zal gebeuren, zal dat niet op korte termijn zijn.ben niet van plan om de sport dan maar 10-20 jaar te boycotten.

10 second ninja DONE

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:33
Arno Vermeulen in de VoetbalPodcast: "We hadden grote moeite om elkaar te verstaan, door de kleine afmetingen van de interview ruimte. Ook was er veel achtergrond herrie, ik heb daardoor een gedeelte van het antwoord van Brobbey niet gehoord"

Brengt misschien iets van nuance aan over dit interview

Hattrick: Thorgal Eagles

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

bregweb schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 16:14:
Ook was er veel achtergrond herrie, ik heb daardoor een gedeelte van het antwoord van Brobbey niet gehoord"
Zelfs met de microfoon onder zijn neus is Brobbey vaak lastig te verstaan, hij praat nu eenmaal vrij zacht en een beetje binnensmonds. Ook daar kunnen ze bij de mediatraining wel wat aan sleutelen.

Maar goed, meer woorden ga ik aan Brobbey de geïnterviewde niet vuilmaken, ik kijk liever naar Brobbey de voetballer ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23
Megupe schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:00:
Makkelijk afgeven op die gasten achterin als er voor je 3 (taylor, berghuis en bergwijn) van die dissonanten spelen.

Ik zie een 4-4-2 wel zitten eigenlijk. Met Brobbey en Akpom als duo voorin (evt Mikautadze).
En dan aan de zijkant de snellere jonge gasten.
Je brengt het een beetje alsof het een soort 4-2-4 wordt, met snelle buitenspelers die vooral moeten aanvallen? Het probleem is dan dat Ajax sterke middenvelders mist, de ruimtes zijn al zo groot bij balverlies en als je dan met maar 2 spelers centraal op het middenveld gaat spelen is dat denk ik vragen op problemen.

Ajax mist een bepaald type middenvelder dat vooral het vuile werk opknapt en meters maakt. Het is op zich logisch dat te compenseren met een extra middenvelder maar dat gaat dan wel ten koste van de bezetting aan de zijkant, dan zou je echt een type Dumfries op de flanken moeten hebben die de hele zijkant bespelen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:26

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Han schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:32:
Ze worden betaald om te voetballen. De rest is bijzaak. Het zou mij persoonlijk een worst zijn of een speler mediageniek is. Wat mij betreft mag een speler er voor kiezen om niet voor de camera te komen, het gaat om het voetbal en niet om de rest van het circus.
Dat is wel weer wat kort door de bocht. De sport verdient geld omdat mensen ernaar kijken, doordat er geld binnen gehaald wordt kunnen spelers exorbitante salarissen krijgen voor stomweg tegen een balletje trappen. Maar we moeten niet gaan doen alsof dat circus geen bijdrage heeft in het totaal van inkomsten waar de spelers zelf ook gewoon van profiteren.
En kijkende naar het niveau van de gemiddelde inerviewer zou ik er zelf ook voor kiezen om weg te blijven, dat heeft niks met voetbal te maken maar alles met sensatie zoeken.
Dat kan ik dan weer alleen maar met je eens zijn. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Jaren geleden....in het overleg bij Fc Groningen...
" Nee, die Dallinga, nee die kan er echt weinig van, gelukkig hebben we Postema, een geweldige spits..."

De rest is geschiedenis. Heel kenmerkend voor de Fc Groningen afgelopen jaren, totaal geen kijk op kwaliteit.

Gisteren was op tv noord de vader van Dallinga te gast. Super trots natuurlijk. Mooi.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:58
Harribo schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:46:
Jaren geleden....in het overleg bij Fc Groningen...
" Nee, die Dallinga, nee die kan er echt weinig van, gelukkig hebben we Postema, een geweldige spits..."

De rest is geschiedenis. Heel kenmerkend voor de Fc Groningen afgelopen jaren, totaal geen kijk op kwaliteit.

Gisteren was op tv noord de vader van Dallinga te gast. Super trots natuurlijk. Mooi.
Nou orakel, ga jij maar van te voren bepalen wie het wel en niet gaan halen. Ik voorspel dat je hiermee erg veel geld gaat verdienen.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:02
ph4ge schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:29:
[...]

Je brengt het een beetje alsof het een soort 4-2-4 wordt, met snelle buitenspelers die vooral moeten aanvallen? Het probleem is dan dat Ajax sterke middenvelders mist, de ruimtes zijn al zo groot bij balverlies en als je dan met maar 2 spelers centraal op het middenveld gaat spelen is dat denk ik vragen op problemen.

Ajax mist een bepaald type middenvelder dat vooral het vuile werk opknapt en meters maakt. Het is op zich logisch dat te compenseren met een extra middenvelder maar dat gaat dan wel ten koste van de bezetting aan de zijkant, dan zou je echt een type Dumfries op de flanken moeten hebben die de hele zijkant bespelen.
Heb je een goed punt, maar met deze spelers 433 spelen vind ik ook niet ideaal.

En niet 424, mijn intentie was 442 (met inderdaad snelle spelers) maar gezien de huidige bezetting met enige terughoudendheid.

[ Voor 7% gewijzigd door Megupe op 15-11-2023 12:49 ]

• Harribo
Beavbusi schreef op woensdag 15 november 2023 @ 11:41:
[...]

Nou orakel, ga jij maar van te voren bepalen wie het wel en niet gaan halen. Ik voorspel dat je hiermee erg veel geld gaat verdienen.
Hij heeft niet eens de kans gehad he?

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:34:
[...]

Hij heeft niet eens de kans gehad he?
Waarom heeft hij niet eens een kans gehad?

• Harribo
Napo schreef op woensdag 15 november 2023 @ 15:43:
[...]

Waarom heeft hij niet eens een kans gehad?
In totaal 74 minuten, toen vonden ze hem dus al niet goed genoeg. Dat noem ik eigenlijk geen echte kans.
Waarom weet ik niet.
In de jeugd was hij, samen met Postema, een van de smaakmakers als ik mij het goed herinner.
Maar Postema vonden ze blijkbaar wel goed voor het hoogste niveau. Nou als je ergens bijna geen fluit aan hebt ..

Het gaat niet alleen om Dallinga he? Fc Groningen had er jarenlang geen kijk op.

[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 15-11-2023 17:52 ]

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:52
Weet niet of de vraag hier hoort maar waar halen jullie je voetbalnieuws vandaan? Ik nu van VI maar ik word gek van de reclame die in de weg zit. Voetbalzone heb ik ook wel gezien (klikbait) dus zoek nu iets waar ik mij prettiger in kan lezen.

©2004

• Harribo
hk12nl schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 09:28:
Weet niet of de vraag hier hoort maar waar halen jullie je voetbalnieuws vandaan? Ik nu van VI maar ik word gek van de reclame die in de weg zit. Voetbalzone heb ik ook wel gezien (klikbait) dus zoek nu iets waar ik mij prettiger in kan lezen.
Ik zoek ook nog zoiets en had al gezocht maar tevergeefs.
Trouwens, installeer een adblocker, dat scheelt.
Vi vind ik eigenlijk nog de beste site tot nu toe.
Kijk zelf op voetbalnieuws maar dat gaat vnl over Ajax.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:52
Harribo schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:18:
[...]

Ik zoek ook nog zoiets en had al gezocht maar tevergeefs.
Trouwens, installeer een adblocker, dat scheelt.
Vi vind ik eigenlijk nog de beste site tot nu toe.
Kijk zelf op voetbalnieuws maar dat gaat vnl over Ajax.
Goeie. Dat scheelt al een hoop. Wel jammer dat ie niet lekker werkt voor de web app. Dan maar weer via safari benaderen. Dan werkt het prima 😄👍

©2004

• Napo
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 15 november 2023 @ 17:50:
[...]

In totaal 74 minuten, toen vonden ze hem dus al niet goed genoeg. Dat noem ik eigenlijk geen echte kans.
Waarom weet ik niet.
In de jeugd was hij, samen met Postema, een van de smaakmakers als ik mij het goed herinner.
Maar Postema vonden ze blijkbaar wel goed voor het hoogste niveau. Nou als je ergens bijna geen fluit aan hebt ..

Het gaat niet alleen om Dallinga he? Fc Groningen had er jarenlang geen kijk op.
Geen kijk of een andere keuze maken.

Uiteindelijk zijn er gewoon veel factoren die meespelen en daat is op dat moment niet altijd de foute keuze maar ligt ook gewoon aan de situatie, de trainer, de rest van het team, de ontwikkeling van de speler.

• Harribo
Napo schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:14:
[...]

Geen kijk of een andere keuze maken.

Uiteindelijk zijn er gewoon veel factoren die meespelen en daat is op dat moment niet altijd de foute keuze maar ligt ook gewoon aan de situatie, de trainer, de rest van het team, de ontwikkeling van de speler.
Klopt alleen Fc Groningen wist jarenlang alleen maar foute keuzes te maken, ook knap. Niet alleen Dallinga.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:35:
[...]

Klopt alleen Fc Groningen wist jarenlang alleen maar foute keuzes te maken, ook knap. Niet alleen Dallinga.
Tja, Arsenal zag het niet zitten in Harry Kane waar hij in de jeugd speelde, dat soort dingen gebeuren. Geen idee welke andere spelers je op doelt buiten de paniekaankopen van afgelopen winterstop maar er was paniek en spelers gehaald op naam [Manu/Willems] of amper gescout en dus gegokt. Dat laatste hoort een beetje bij paniek. Maar Flederus is weg en ik neem aan dat je op hem doelt.

Only fools are enslaved by time and space.

• Harribo
LoneRanger schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 19:40:
[...]

Tja, Arsenal zag het niet zitten in Harry Kane waar hij in de jeugd speelde, dat soort dingen gebeuren. Geen idee welke andere spelers je op doelt buiten de paniekaankopen van afgelopen winterstop maar er was paniek en spelers gehaald op naam [Manu/Willems] of amper gescout en dus gegokt. Dat laatste hoort een beetje bij paniek. Maar Flederus is weg en ik neem aan dat je op hem doelt.
Pak bijna alle aankopen van de laatste jaren, zo erg is het. Op Strand Larsen,Willems,ngonge en vooruit, Duarte,na.
Vanaf dat Gudde en Fledderus aan het roer kwamen, tel maar uit.
Vooral die hele grote berg vierde rangs Scandinaviërs.
Toen was er geen paniek, Groningen was een prima eredivisionist.
Fledderus zeker inderdaad, maar ook na Fledderus zijn er ,in dit geval, paniekaankopen gedaan die niet renderen.
Kevin van Veen kan ik nog begrijpen als aankoop, maar de rest?
En wat een Postema daar bijvoorbeeld jaren doet,is mij een raadsel.

Over Dallinga, bijzonder dat hij tot nu toe overal slaagt waar hij kansen krijgt. Maar "heel toevallig" niet bij fc Groningen.
Dat is dus geen toeval, ze hebben geen kijk op spelers de laatste jaren. Dat probeer ik steeds duidelijk te maken.

En nu is het een redelijk kkd team, alleen zonder scorend vermogen. Tja, laat het spelletje nu net daar om gaan...

Schreuders de laatste wedstrijden wel een lichtpuntje.

[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 19-11-2023 10:41 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-11 10:55

Vos

AFCA

Dallinga was ook niet succesvol bij Emmen ;) al was ie 17/18 .

• Harribo
Vos schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:39:
Dallinga was ook niet succesvol bij Emmen ;) al was ie 17/18 .
Oh ja? :) Hoeveel speeltijd kreeg hij daar?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Van den Boomen heeft een operatie aan zijn knie ondergaan en is pas na de winterstop terug.

https://www.ajax.nl/artikelen/blessure-voor-van-den-boomen/

[ Voor 42% gewijzigd door Gynnad op 20-11-2023 13:20 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:17

Agent47

I always close my contracts.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

Santiiii

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Napo
  • Niet online
Timber raakt de lat bij een open kans, Excelsior rondt af. Al had Bijlow die wel moeten kunnen hebben?

• Agent47

Agent47

Juist je hoort 0-3 voor te staan en het is 1-1
Feyenoord periode 2006-2019 flashbacks dit

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Had de keeper ook wel mogen hebben.

• Agent47

Agent47

Stop er maar mee. Al die kansen gaan mis vandaag

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Haha Gimenez _O-
Wat een misser.

• Napo
  • Niet online
Een eerste helft vol kansen voor Feyenoord waar ze er maar één weten te maken.

Dat Excelsior weet te scoren is een verrassing maar dat Feyenoord er uit al die kansen niet minimaal nog één in heeft weten te prikken is een grotere verrassing.

• Agent47

Agent47

Nou wat grappig

• Napo
  • Niet online

Als je zo'n kans weet te missen wordt het wel een grap ja.

• Napo
  • Niet online
En als de kansen missen al niet erg genoeg is valt ook Nieuwkoop zo te zien uit met een blessure :|

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Heb je de 2-0 van Roma tegen Ajax gezien in de vrouwen CL? Dat was ook grappig. Deze misser doet daar niet voor onder.

• Napo
  • Niet online
Dat werd tijd, prima voorzet en afronding.

• Agent47

Agent47

Lekkere assists van minteh

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:22

OMX2000

By any means necessary...

Op de brommert

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Agent47

Agent47

Dat balletje wegtrappen moet iedereen met geel bestraft krijgen, ongeacht welke minuut. Wat een ellende is dat

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

3 goals Feyenoord, houden zo graag 👌🏻

• Agent47

Agent47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTOauMo0-aUKpBhdKaez-Clpyog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uoIqo9GPTZk3mzCIGS2iBmvL.jpg?f=user_large

1-3

• carpebios
  • Laatst online: 18-11 08:08
Ik had geen tegendoelpunt voor Feyenoord. Maar het mag zo blijven inderdaad.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Napo
  • Niet online
Man man man, hoe kan je jezelf zo in de problemen brengen :/

• Agent47

Agent47

Wieffer is overschat

• Agent47

Agent47

Onnodig lang lastig gemaakt. Santi wel weer met een hattrick *;

Op naar atletico thuis dinsdag.

• carpebios
Wat een entree bij Twente zeg.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Nou, eerst de dochter maar eens naar een feestje brengen, die mist is over 30 minuten wel weg zeker.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-11 13:11
Nog maar even stofzuigen denk

• carpebios
Het is begonnen zie ik.

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-11 09:37
Het is nog slordig allemaal

• sNielz123
Varretje hoor

• Napo
  • Niet online
Pwoah, smerig hard.

• sNielz123
Die gaat eraf denk ik

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:22

pro_6or

amateur_60r

Donker rood dit.

een treffende spreuk

• Agent47

Agent47

Terecht rood

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Waar zit die vent nou naar te kijken, what the hell.

een treffende spreuk

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Poah, dat is dik rood.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-11 22:06
Flinke aanslag.

• carpebios
Meer dan terecht, en dat publiek zeg. Schaam je.

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Uiteindelijk wel de juiste beslissing, erg hard. Waarom doe je zoiets.

een treffende spreuk

• sNielz123
Voor hetzelfde geld breek je zijn been doormidden

• OMX2000
  • Laatst online: 20:22

OMX2000

By any means necessary...

Cadeau voor PSV. En ze hadden het moeilijk.

Dus hup, PSV is kampioen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Exocet
  • Niet online
OMX2000 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:14:

Wat een geluk, Twente was beter.

• carpebios
OMX2000 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:14:

Dit is geen cadeau hoor, je kan zo je speler een paar weken/maanden kwijt zijn.
Twente was zwakker mijn inziens.

[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 25-11-2023 19:14 ]

• sNielz123
Het komt niet slecht uit maar die Hilgers doet het toch echt zelf

[ Voor 46% gewijzigd door sNielz123 op 25-11-2023 19:15 ]

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Hilgers kan dit zich alleen zelf aanrekenen. Slechte aanname maar laat het dan, zelfs laatste moment kan je nog intrekken. Echt zonde van de wedstrijd idd.

Publiek is helaas tegenwoordig overal infantiel.

een treffende spreuk

• carpebios
Fluit Lozano maar uit, daar groeit die hopelijk van.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23
Terechte rode kaart. Dat de VAR bij Twente Feyenoord sliep maakt deze beslissing natuurlijk niet minder terecht.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• carpebios
Hij fluit wel makkelijk hoor.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-11 10:55

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:18:
Terechte rode kaart. Dat de VAR bij Twente Feyenoord sliep maakt deze beslissing natuurlijk niet minder terecht.
En wat te zeggen van die bij Emmen 5 jaar terug ;)

• sNielz123
Vos schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:21:
[...]

En wat te zeggen van die bij Emmen 5 jaar terug ;)
Of Vitesse in 1994

• carpebios
1 schot op doel hahahaha, PSV toch.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-11 09:01
Of wat te denken van die ene rode kaart bij FC Wageningen tijdens Ajax-FC Wageningen in 1981. Zonder die kaart waren ze nooit failliet gegaan.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• sNielz123
Ongelooflijk dat Unnerstall nog bij Twente speelt eigenlijk

• carpebios
Maarten_E schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:26:
Of wat te denken van die ene rode kaart bij FC Wageningen tijdens Ajax-FC Wageningen in 1981. Zonder die kaart waren ze nooit failliet gegaan.
Of die rode kaart die ik van mijn vriendin kreeg....

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:34
ph4ge schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:18:
Je kan er ook op wachten dat Twente wat ze tegen Feyenoord deden niet tegen PSV gaan doen. Ze zijn sowieso minder in vorm de laatste tijd

• sNielz123
carpebios schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 19:27:
[...]

Of die rode kaart die ik van mijn vriendin kreeg....
Vervelende week is dat altijd!
Pagina: 1 ... 163 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024