Fijn dat je het leuk vind, maar er was echt geen hosanna bij Ajacieden.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:32:
Nou, is die hosanna na een overwinning tegen Volendam ook weer snel voorbij.
Die Brobbey toch...
Ik snap het echt niet hoe er nog analisten kunnen zijn die in hem een topspits zien.
Hoe lang speelt die nu al in het eerste? 4? 5 jaar?
En nog steeds maakt die dezelfde kinderlijke fouten als in zijn eerste seizoen.
Er zit geen progressie in, geen stappen in zijn ontwikkeling.
Zet dan lekker Bergwijn in de spits neer, die kan het nooit slechter doen.
Daarvoor is het niveau van de Eredivisie toch echt te laag.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zit even te spieken naar de ranglijst, leuk dat Sparta ook mee blijft doen in de subtop. Lijkt duidelijk te worden dat dat dus niet per se aan Steijn lag, al is men daar bij Ajax inmiddels ook wel achter.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ajax mag de portemonnee trekken om in de winter wat corrigerende factoren te halen.....dat niet doen maakt het allemaal alleen maar moeilijker, want de begroting is natuurlijk ook gebaseerd op een bepaald niveau...ephymerous schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:33:
[...]
Nee hoor, het falen van de voorhoede is structureel.
Verwijderd
Sorry, zeg ook niet perse bij de Ajacieden hier.Exocet schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:33:
[...]
Fijn dat je het leuk vind, maar er was echt geen hosanna bij Ajacieden.
Meer de analisten op TV bij ESPN.
Er werd nog net niet gezegd "Het lek is boven."
Brobbey moet gewoon sneller Passen, dan had je die hele penalty niet tegen
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Wie was ookalweer die persoon die tegen mij zei dat psv bovenaan stond en ajax komende weken volle 9/12(?) punten zou houden
Cause I see you.
Niks tegen de rest trouwens ben gewoon salty op die ene persoon
Cause I see you.
Niks tegen de rest trouwens ben gewoon salty op die ene persoon
Nouja, dat gat van 10 punten wordt niet snel kleiner als je maar een puntje binnensleept tegen de nummer 11. In zulke potten moet je gewoon 3 punten binnenslepen om aan te sluiten.ParaDroid2 schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:30:
[...]
Mwah, dat lijkt me sterk. Met een niet-bestaande middenmoot moet Ajax gewoon minimaal 5e worden hoor.
Na de overwinning tegen Heerenveen deden ze met of ze de CL gewonnen hadden.Exocet schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:33:
[...]
Fijn dat je het leuk vind, maar er was echt geen hosanna bij Ajacieden.
Zei begin van het seizoen al dat Almere kon gaan verrassen maar iedereen dacht toen, en nu nog steeds, dat zij er kansloos weer uit zouden vliegen.Vlassie1980 schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:31:
Voor de Ajacieden: Almere is een pittig tegenstandertje, bij ons op het Kasteel ging het vorige week ook mis: 1-2
Gelukkig vandaag in Volendam wel 3 punten opgehaald
Zoals het er nu voor staat blijven ze er gewoon in.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Nou, nu eventjes kijken wat mijn Feyenoord er van bakt.
Thuis tegen AZ, altijd moeilijk.
En het gaat al niet zo makkelijk de laatste 3 weken, dus ik ben erg benieuwd.
Verliezen en je kan het kampioenschap definitief aan PSV overhandigen en met AZ strijden om plek 2.
Belangrijke pot.
Verliezen en je kan het kampioenschap definitief aan PSV overhandigen en met AZ strijden om plek 2.
Belangrijke pot.
Je mag niet meer blij zijn met een overwinning na een hele moeilijke periode?FreakNL schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:35:
[...]
Na de overwinning tegen Heerenveen deden ze met of ze de CL gewonnen hadden.
Mag het, nadat ze zo'n beetje alles verloren wat er te verliezen viel?FreakNL schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:35:
[...]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Sparta heeft de ijzersterke as behouden en daar pakken ze op kwaliteit punten mee. Het spel is echter nog niet om over naar huis te schrijven en de inkomende transfers zijn van minder niveau dan de vertrokken spelers. Vandaag ook geflatteerd gewonnen. Er worden ook 2 sterkhouders gemist. Die zesde plek is dus eigenlijk nog knap.Maarten_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:34:
Zit even te spieken naar de ranglijst, leuk dat Sparta ook mee blijft doen in de subtop. Lijkt duidelijk te worden dat dat dus niet per se aan Steijn lag, al is men daar bij Ajax inmiddels ook wel achter.
[ Voor 3% gewijzigd door FreakNL op 12-11-2023 16:41 ]
Niet meer dan normaal als je laatste staat en eindelijk wint en van de laatste plaats af bent.FreakNL schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:35:
[...]
Feyenoord jaren geleden toen ze bij de streep stonden hadden een wedstrijd tegen VVV , nou dat ging helemaal los en niemand zat toen oh moet je ze zien juichen alsof.....
Ook als het heel slecht gaat mag je uitbundig juichen bij winst
Kleine verdediging voor Brobbey, zijn minuten zijn vrij matig de laatste 4/5 jaar. Vorig jaar was zijn seizoen met veruit het meeste minuten (1645), dat is 18 wedstrijden.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:32:
Nou, is die hosanna na een overwinning tegen Volendam ook weer snel voorbij.
Die Brobbey toch...
Ik snap het echt niet hoe er nog analisten kunnen zijn die in hem een topspits zien.
Hoe lang speelt die nu al in het eerste? 4? 5 jaar?
En nog steeds maakt die dezelfde kinderlijke fouten als in zijn eerste seizoen.
Er zit geen progressie in, geen stappen in zijn ontwikkeling.
Zet dan lekker Bergwijn in de spits neer, die kan het nooit slechter doen.
Ajax mag van geluk spreken dat ze de komende 3 wedstrijden relatief eenvoudige tegenstanders hebben; Vitesse thuis, NEC uit en (het restant van) RKC uit moet toch te doen zijn.
Pas daarna komt er in de vorm van Sparta en PEC thuis weer enige tegenstand.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
Natuurlijk mag dat.Superkiwi schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:38:
[...]
Mag het, nadat ze zo'n beetje alles verloren wat er te verliezen viel?
Deden wij ook na de 0-10 nederlaag toen we van VVV wonnen.
Opluchting doet veel met mensen.
Maar ik bedoel zelf persoonlijk de "analisten" op TV.
Na Volendam en Heerenveen werd er gedaan alsof het lek boven was en Ajax nu wel eventjes de ranglijst zou beklimmen.
Ja, voetbal is een dagvers product.
Maar het ging op ESPN wel erg ver na Heerenveen. (Alleen Perez gaf wat tegengas.)
Elke tegenstander is moeilijk voor Ajax, dat zie je vandaag wel. Al had je gezien de kansen makkelijk moeten winnen.alexbl69 schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:39:
Ajax mag van geluk spreken dat ze de komende 3 wedstrijden relatief eenvoudige tegenstanders hebben; Vitesse thuis, NEC uit en (het restant van) RKC uit moet toch te doen zijn.
Ajax gaat gewoon in geen enkel geval in de top 5 eindigen , dat gat is gewoon enorm.
Lama quote verkeerde
[ Voor 95% gewijzigd door Vos op 12-11-2023 16:41 ]
Dit soort posts van ramptoeristen negeer ik tegenwoordig gewoon. Valt toch niks mee te doen.
Zometeen een gelijkspel? 2-2 ga ik voor!
Verwijderd
Klopt, klopt.Vos schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:39:
[...]
Kleine verdediging voor Brobbey, zijn minuten zijn vrij matig de laatste 4/5 jaar. Vorig jaar was zijn seizoen met veruit het meeste minuten (1645), dat is 18 wedstrijden.
Maar als die progressie zou boeken en een betere spits aan het worden zou zijn, zouden er ook meer minuten gemaakt zijn.
Speelde die zo weinig omdat die niet goed is, of is die zo slecht omdat die niet veel speelde?
Aanval met BBB ( =Berghuis-Brobbey-Bergwijn) is net zo inhoudsloos, talentloos en kansloos als de BBB van Carolineephymerous schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:33:
[...]
Nee hoor, het falen van de voorhoede is structureel.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Oh ja dat was het..Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:40:
[...]
Natuurlijk mag dat.
Deden wij ook na de 0-10 nederlaag toen we van VVV wonnen.
Opluchting doet veel met mensen.
Maar ik bedoel zelf persoonlijk de "analisten" op TV.
Na Volendam en Heerenveen werd er gedaan alsof het lek boven was en Ajax nu wel eventjes de ranglijst zou beklimmen.
Ja, voetbal is een dagvers product.
Maar het ging op ESPN wel erg ver na Heerenveen. (Alleen Perez gaf wat tegengas.)
Maar Feyenoord stond ook niet al te hoog toch?
Ach dit is zo opportunistisch. PSV moet nog tegen AZ, Twente en Feyenoord (2x). Je kan misschien zeggen dat Twente niet meer de vorm heeft die ze hadden tegen bijvoorbeeld Feyenoord, maar de titelrace is echt nog niet gelopen. Wel of niet meedoen in Europa na de winterstop maakt bijvoorbeeld ook een groot verschil. En PSV heeft ook een paar wedstrijden matig gespeeld, dus alleen een blik op de ranglijst is nog enigszins vertekend.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:37:
Nou, nu eventjes kijken wat mijn Feyenoord er van bakt.
Belangrijke pot.
Ajax - Sparta worden gewoon makkelijk 3 punten voor Ajax.alexbl69 schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:39:
Goeie vraag. Hij was ook veel geblesseerd. Aan ene kant wil je hem de minuten geven, aan andere kant moet ie ook scoren.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:41:
[...]
Klopt, klopt.
Maar als die progressie zou boeken en een betere spits aan het worden zou zijn, zouden er ook meer minuten gemaakt zijn.
Speelde die zo weinig omdat die niet goed is, of is die zo slecht omdat die niet veel speelde?
FreakNL schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:42:
[...]
Ajax - Sparta worden gewoon makkelijk 3 punten voor Ajax.
Sorry
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Verwijderd
Normaal zoek ik het eventjes op, maar herbeleef liever niet deze trauma.d-vine schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:42:
[...]
Oh ja dat was het..
Maar Feyenoord stond ook niet al te hoog toch?
Ik zoek het wel ff voor je op!Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:43:
[...]
Normaal zoek ik het eventjes op, maar herbeleef liever niet deze trauma.![]()
Op basis dat wij echt nog nooit een resultaat hebben gehaald in de Arena (op een enkele 0-0 na) en de positie van Sparta geflatteerd is. Het spel is erg matig.
Almere speelt op dit moment veel beter.
Ik heb niet de illusie dat wij iets gaan ophalen in de Arena.
Wel opvallend hoe druk het hier wordt als het slecht gaat met Ajax. En dan niet om een tactische duiding te geven waarom Ajax niet wint, maar alleen maar om grappig bedoelde troll posts te plaatsen.hulkie schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:41:
Dit soort posts van ramptoeristen negeer ik tegenwoordig gewoon. Valt toch niks mee te doen.
Verwijderd
Verliezen en het scheelt 10 punten met PSV.Bao_mi1 schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:42:
[...]
Ach dit is zo opportunistisch. PSV moet nog tegen AZ, Twente en Feyenoord (2x). Je kan misschien zeggen dat Twente niet meer de vorm heeft die ze hadden tegen bijvoorbeeld Feyenoord, maar de titelrace is echt nog niet gelopen. Wel of niet meedoen in Europa na de winterstop maakt bijvoorbeeld ook een groot verschil. En PSV heeft ook een paar wedstrijden matig gespeeld, dus alleen een blik op de ranglijst is nog enigszins vertekend.
Toch wel een aardig aantal.
Heb alleen tweede helft gezien. Ajax was gewoon beter en heeft kansen zat gehad. Tot die 0-1 had Almere in de 2de helft in ieder geval niets gedaan. Leuk voor hen, maar Ajax had wel meer aanspraak op de punten.
Als je naar de posities op de ranglijst kijkt ben ik het met je eens, maar ik schat ze niet slechter in dan Almere. Eenvoudig wordt het allerminst.alexbl69 schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:39:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Vitesse onder de leiding van Sturing (Waarschijnlijk) is altijd wel in staat om vreemde dingen te doen.Superkiwi schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:45:
[...]
Als je naar de posities op de ranglijst kijkt ben ik het met je eens, maar ik schat ze niet slechter in dan Almere. Eenvoudig wordt het allerminst.
Zou er ook niet graag tegen spelen nu.
Tuurlijk. En dan speelt PSV gelijk tegen Twente en wint Feyenoord van PSV en dan is het gat 5 punten. AZ komt er ook nog aan. En stel dat het gat wel 5 punten is in de winterstop dan kan er ook nog van alles gebeuren. Ik heb wel gekkere dingen gezien.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:44:
[...]
Verliezen en het scheelt 10 punten met PSV.
Toch wel een aardig aantal.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben voor PSV en hoop dat we het halen, maar ik moet het nog maar zien.
Dat hij niet het zicht belemmerd van Cillessen ben ik het mee eens. Maar de initiële baan van de bal was recht op Steijn af.JoteW schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:16:
[...]
Die verdediger staat nog meer naar binnen dan Steijn, en zelfs die stond niet in de baan van het schot. Daarnaast maakte Steijn ook geen enkele beweging richting de bal.. Zelfs al haal je B weg, dan nog belemmerd Steijn niet het zicht van Cillessen dus gaat dat hele verhaal van buitenspel wederom niet op.
Maar ik vond het ook terecht dat de goal werd goedgekeurd.
[ Voor 5% gewijzigd door ST10©DE op 12-11-2023 16:49 ]
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik denk ook dat het Ajax tegenzit omdat ze Ajax zijn.
Wat ik ermee bedoel: Waar veel ploegen in een ander seizoen rekenen dat je 0 punten haalt tegen Ajax en daar al in de opstelling rekening mee houden (vooral tegenhouden en verdedigen), zien ze nu een kwetsbaarder Ajax waar wellicht wat te halen valt. Ajax is dat ook niet echt gewend en zit nu ook nog in de hoek waar de klappen vallen. Speelt denk ik ook mee.
Wat ik ermee bedoel: Waar veel ploegen in een ander seizoen rekenen dat je 0 punten haalt tegen Ajax en daar al in de opstelling rekening mee houden (vooral tegenhouden en verdedigen), zien ze nu een kwetsbaarder Ajax waar wellicht wat te halen valt. Ajax is dat ook niet echt gewend en zit nu ook nog in de hoek waar de klappen vallen. Speelt denk ik ook mee.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat kijkt dat irritant met die netten ervoor bij Feyenoord - AZ
Twente komt eraan!
Ik vind dat als ik paar weken terug door iemand word geroepen ja PSV kan het alleen tegen de kleintjes en Ajax pakt sowieso de volle 12 punten volgende wedstrijden.Exocet schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:44:
[...]
Wel opvallend hoe druk het hier wordt als het slecht gaat met Ajax. En dan niet om een tactische duiding te geven waarom Ajax niet wint, maar alleen maar om grappig bedoelde troll posts te plaatsen.
Laat ik me zeker wel even horen ja, mods vonden die post ook oke paar weken terug.
Maar dat is naar hem vanuit mij en niet naar Ajacieden zoals jij die wel normaal doen bedoelt
Dat is wel nodig anders gooien ze aanstekers en urinezakken op het veldJoteW schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:48:
Wat kijkt dat irritant met die netten ervoor bij Feyenoord - AZ
Nouja. Almere ging echt nat tegen Twente/PSV/Feyenoord. Maar voor de rest hebben ze gewoon nipt verloren of gewonnen. Het is gewoon een middenmoter als ze zo door gaan. En dat is, hoe je het went of keert, Ajax in deze hoedanigheid gewoon ook.Maarten_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:48:
Ik denk ook dat het Ajax tegenzit omdat ze Ajax zijn.
De topper
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het ging niet op 12 punten, het ging om 9 punten uit drie wedstrijden:dglavimans schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:49:
[...]
Ik vind dat als ik paar weken terug door iemand word geroepen ja PSV kan het alleen tegen de kleintjes en Ajax pakt sowieso de volle 12 punten volgende wedstrijden.
Laat ik me zeker wel even horen ja, mods vonden die post ook oke paar weken terug.
Maar dat is naar hem vanuit mij en niet naar Ajacieden zoals jij die wel normaal doen bedoelt
En als je daar al geen vertrouwen meer in hebt als volger van Ajax, maar dat zou ook op gaan voor Feyenoord, PSV, AZ, & FC Twente, dan gaat er iets mis met of de club of het verwachtingspatroon.toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:29:
[...]
Ajax gaat niet nog 2-3x verliezen in de competitie, iig zeker niet voor de winterstop. Volendam Heerenveen Almere wordt al gewoon 9 punten.
Ajax geeft het deze wedstrijd gewoon weg door in de laatste minuten zo aan te vallen, onvoldoende mee te verdedigen, én een oerdomme sliding inzetten.
Ik mocht geen verstoppertje spelen toch?toolkist schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:34:
[...]
Prima quote me maar.. En je mag me er op blijven wijzen als ik het verkeerd heb.
Maar dan niet verstoppertje gaan spelen als ik wel gelijk blijk te hebben he?
Tis voor mij gewoon combinatie dat PSV wordt gekeken op hun maximale winst nu ‘maar alleen tegen de kleintjes’Napo schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:53:
[...]
Het ging niet op 12 punten, het ging om 9 punten uit drie wedstrijden:
[...]
En als je daar al geen vertrouwen meer in hebt als volger van Ajax, maar dat zou ook op gaan voor Feyenoord, PSV, AZ, & FC Twente, dan gaat er iets mis met of de club of het verwachtingspatroon.
Ajax geeft het deze wedstrijd gewoon weg door in de laatste minuten zo aan te vallen, onvoldoende mee te verdedigen, én een oerdomme sliding inzetten.
Om vervolgens dingen te lezen dat er wel maximale winst wordt gepakt door Ajax komende potjes
Als dat niet gebeurt, actie/reactie
Is het sneu van mijn kant, sure. Maar onterecht, zeker niet
Sorry kon het niet laten en vergeef me want dit is voor mijn verwerking van het trauma waarin ik verkeerVerwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:43:
[...]
Normaal zoek ik het eventjes op, maar herbeleef liever niet deze trauma.![]()
Ze spelen niet tegen de amateurs van Sparta Nijkerk of Sparta EnschedeFreakNL schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:42:
[...]
Ajax - Sparta worden gewoon makkelijk 3 punten voor Ajax.
[ Voor 3% gewijzigd door 964C2 op 12-11-2023 17:05 ]
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Verwijderd
Alles is uiteindelijk goed gekomen.d-vine schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:03:
[...]
Sorry kon het niet laten en vergeef me want dit is voor mijn verwerking van het trauma waarin ik verkeer
[Afbeelding]
En, het zal vast niet de laatste keer zijn dat we daar als Feyenoord zijnde een keer terecht komen.
Het kan vriezen en het kan dooien.
Dat, en PSV heeft nou juist haar kampioenschappen de laatste jaren verloren tegen de kleintjes.dglavimans schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:59:
[...]
Tis voor mij gewoon combinatie dat PSV wordt gekeken op hun maximale winst nu ‘maar alleen tegen de kleintjes’
Om vervolgens dingen te lezen dat er wel maximale winst wordt gepakt door Ajax komende potjes
Als dat niet gebeurt, actie/reactie
Is het sneu van mijn kant, sure. Maar onterecht, zeker niet
Kijk nou, Vitesse stond er bijna hetzelfde voor. Gaat dus helemaal goed komen dit jaard-vine schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:03:
[...]
Sorry kon het niet laten en vergeef me want dit is voor mijn verwerking van het trauma waarin ik verkeer
[Afbeelding]
Wat een goal!
PSN: Finally_Chris
Snap AZ ook nooit. Die moeten het hebben van leuk en aanvallend voetbal. Maar elke keer als ze (Europees of landelijk) naar een iets betere ploeg gaan, gaan ze opeens uit de dekking voetballen. ZondeLZ86 schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:18:
Gezapige wedstrijd.
Best wel een tang zo van de Wit, niet gemeen maar kan wel heel ongelukkig uitpakken als je met je benen tussen die van de glijdende speler komt te zitten.
De spelers zijn er een zooitje van aan het maken.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:31:
Makkelie is er een zooitje van aan het maken.
Dat heeft de Wit vaker. Zijn speelstijl is lomp waardoor hij vaker dan gemiddeld een nogal onhandige overtreding maakt.jbdeiman schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:22:
Best wel een tang zo van de Wit, niet gemeen maar kan wel heel ongelukkig uitpakken als je met je benen tussen die van de glijdende speler komt te zitten.
Verwijderd
Doordat Makkelie erg inconsequent aan het fluiten is.Napo schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:32:
[...]
De spelers zijn er een zooitje van aan het maken.
Ene keer laat die alles doorgaan zoals Nijhuis om vervolgens zoals Higler voor een schouderduw wel te fluiten.
Verwijderd
Ik hou van harde/stevige voetballers.ParaDroid2 schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:33:
[...]
Dat heeft de Wit vaker. Zijn speelstijl is lomp waardoor hij vaker dan gemiddeld een nogal onhandige overtreding maakt.
Bosvelt, Paauwe, Vreven, Kashia, Van Bommel, Nigel de Jong.
Kan zulke voetballers altijd wel waarderen.
Spelers die 100% in alles wat ze doen geven.
Maar De Wit heb ik altijd zo'n irritant ventje gevonden.
Zo vaak smerige/lompe overtredingen om vervolgens ruzie te zoeken met mensen omdat hij het niets vond.
Altijd klagen en zeiken op de scheids.
Zijn werklust kan ik waarderen, maar niet dat lompe gedrag.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2023 17:36 ]
Je zegt het zelf je hebt harde spelers en je hebt smerige spelers. De Wit is smerig.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:36:
[...]
Ik hou van harde/stevige voetballers.
Zo vaak smerige/lompe overtredingen om vervolgens ruzie te zoeken met mensen omdat hij het niets vond.
Nederland kan wel een harde speler gebruiken trouwens. De beste Nederlandse elftallen hebben altijd harde spelers gehad.
Dat heb ik in mindere mate ook met Van Ginkel, maar die komt soms dan nog wel sympathiek over. Daar heb ik met De Wit geen last van, die komt op mij ook niet sympathiek overVerwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:36:
[...]
Ik heb weinig met dat soort spelers op '10'. Daar hoort w.m.b. gewoon een sierlijke spelers, of een loper te staanVerwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:36:
[...]
Ik hou van harde/stevige voetballers.
Leuk dat je Kashia noemt, wat zou Vitesse die nu goed kunnen gebruiken zeg...
Timber is het enige opwindende deze pot. Vindt 'm al een paar weken de beste Feyenoorder.
Verwijderd
Ik ga eventjes een kraslot kopen bij de slijterij.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:03:
Ik kijk nu al uit naar de 80ste minuut wanneer Alireza gewisseld word.
Gewoon letterlijk de 80ste minuut.
Slot, je bent zo voorspelbaar geworden.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2023 18:30 ]
100 Kudo'sVerwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:03:
Ik kijk nu al uit naar de 80ste minuut wanneer Alireza gewisseld word.
Inderdaad wissel in de 80e minuut
Az creëert niks, wat een teleurstellende topper.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
Maar wat een ongelofelijke slechte wedstrijd. (van beide ploegen.)
Meer een tobber dan een topper.
Wat een saaie wedstrijd.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Staat AZ voor? Beetje rondspelen in de verdediging
Wat is dit voor actie van Bazoer dan, en al helemaal het verongelijkt reageren dat het een overtreding is
Ueda springt echt opvallend hoog. Nog niet heel nuttig, maar toch.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Begrijpelijk. Zware wedstrijden in de benen.carpebios schreef op zondag 12 november 2023 @ 18:38:
Wat een saaie wedstrijd.
Bazoer was meer met trollen dan met voetbal bezig.Napo schreef op zondag 12 november 2023 @ 18:41:
Wat is dit voor actie van Bazoer dan, en al helemaal het verongelijkt reageren dat het een overtreding is
Oh, wist niet dat Bazoer op Tweakers zat. *duikt weg*dr.lowtune schreef op zondag 12 november 2023 @ 18:46:
[...]
Bazoer was meer met trollen dan met voetbal bezig.
Wedstrijd gecontroleerd. 1-0 winst prima.
Tot over 2 weken
Tot over 2 weken
Heel zwak AZ en een heel matig Feyenoord gezien vandaag.
Verstandig en goed antwoord van Clasie over niet willen spelen voor Oranje.
Wat zei hij? (Had de tv al uitgezet)OMX2000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:10:
Ik denk dat Oranje anno 2023 ook te hoog gegrepen is. Met name als Nederland tegen de betere landen moet zie je dat we complete middenvelders missen die fysiek en techniek meebrengen. Daarom ben ik ook zo blij met ReijndersOMX2000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:10:
Moeten we echt elke week nu naar de analyses van Leonne Stentler kijken?
Jup. En het mag vooral niet te lang worden want het moet na elke wedstrijd.Harribo schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:38:
Moeten we echt elke week nu naar de analyses van Leonne Stentler kijken?
Wat mij betreft had het meerwaarde gehad als er een analyse van bijv. 5 min over een speciaal moment zou komen, in plaats van dit.
Had van mij betreft best een uitnodiging voor Oranje mogen ontvangen in zijn huidige vorm.Soulizer schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:36:
Feyenoord geniet van Timber: ''Dominant aan de bal''. Lekker de 2e plek in handen en jagen op psv.
Gelukkig duurt het niet te lang.ParaDroid2 schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:48:
[...]
Jup. En het mag vooral niet te lang worden want het moet na elke wedstrijd.
Ik hoef eigenlijk helemaal geen analyse. Ze hebben ook genoeg voetbal praat programma's.
Mee eens hoor, maar als het dan toch gedaan wordt, heb ik zelf liever één iets diepgaandere analyse dan deze halve minuut waarin werkelijk niets wordt gezegd.Harribo schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:57:
[...]
Gelukkig duurt het niet te lang.
Ik hoef eigenlijk helemaal geen analyse. Ze hebben ook genoeg voetbal praat programma's.
Dit keer 100.Harribo schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:57:
Ik volg de Eredivsie wel, maar ben ook weer niet zo'n grote fan/volger dat ik de behoefte heb volledige Eredivisie wedstrijden live/volledig te kijken op wellicht een enkele topper na ofzo.
De NOS samenvattingen zijn dan een prima manier om toch even de hoogtepunten te zien elke speelronde, echter als je 4 wedstrijden in ~45 minuten wilt samenvatten dan zou ik liever zien dat die tijd maximaal benut wordt om daadwerkelijk voetbal te laten zien.. Dit soort analyses zijn zonde van die tijd en verkorten de samenvattingen zelf, ze kunnen het wmb veel beter naar Studio Voetbal doen, daar heb je ook meer tijd om ze wat uitgebreider te doen voor de mensen die ze wel interessant vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door !mark op 13-11-2023 00:00 ]
Dacht zelf meer aan een flopper.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2023 @ 18:34:
Maar wat een ongelofelijke slechte wedstrijd. (van beide ploegen.)
En dan schakel je daarna over naar Chelsea - City. Dan weet je echt niet wat je ziet.
Een beetje analyse en terugblik in de rust vind ik wel leuk, blijf je er ook wat meer in zitten. Die onmeunige berg reclame kan me gestolen worden, dan heb ik nog liever een slechte analyse. Al hangt het er wel erg van af wie er zit, bij sommigen heb ik allergische reacties.Harribo schreef op zondag 12 november 2023 @ 19:57:
[...]
Gelukkig duurt het niet te lang.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat ik niet begrijp he?
Over Brobbey nog.
Hij had inderdaad op het laatst in de wedstrijd tegen Almere *City de bal in 1x door moeten spelen.
Hij leed daar balverlies.
Maar hoe kan men dan zeggen dat door Brobbey die tegen treffer tot stand kwam?
Daar snap ik niks van?
Dan is die bal toch lang nog niet op de stip? Daar zijn toch dan ook nog heeeel wat Ajacieden voor verantwoordelijk? Ze kunnen die aanval toch tegen houden? Dat is toch dan het grootste probleem?
Om nog maar te zwijgen over Tahirovic zijn actie.
Ik snap niet dat er in de media dan op de man gespeeld wordt, in dit geval nb een spits die op dat moment helemaal voorin loopt.
Dat voelt voor mij behoorlijk scheef.
Tuurlijk, Brobbey moest het veeeel beter doen daar maar om nou het hele verband van die penalty aan hem op te hangen, dat gaat toch veel te ver?
Bijzondere onrechtvaardige analyse vind ik dat.
Ik heb het vaker gezien helaas in de media.
Nu snap ik wel dat een spits van Ajax altijd onder een vergrootglas ligt maar dan klopt dit verhaal voor mij nog steeds niet.
Ik vind Brobbey een nuttige spits. Die zeker wat te leren heeft. Kijkt teveel naar de bal oa
Maar als hij zich daarin kan ontwikkelen heeft Ajax,en misschien ook Oranje, er nog veel plezier van.
Als de media dan toch graag iemand wil aanpakken, pak dan Tahirovic aan. Zo'n actie daar op dat moment, dat was veel crucialer.
Beetje lame vind ik dit.
Over Brobbey nog.
Hij had inderdaad op het laatst in de wedstrijd tegen Almere *City de bal in 1x door moeten spelen.
Hij leed daar balverlies.
Maar hoe kan men dan zeggen dat door Brobbey die tegen treffer tot stand kwam?
Daar snap ik niks van?
Dan is die bal toch lang nog niet op de stip? Daar zijn toch dan ook nog heeeel wat Ajacieden voor verantwoordelijk? Ze kunnen die aanval toch tegen houden? Dat is toch dan het grootste probleem?
Om nog maar te zwijgen over Tahirovic zijn actie.
Ik snap niet dat er in de media dan op de man gespeeld wordt, in dit geval nb een spits die op dat moment helemaal voorin loopt.
Dat voelt voor mij behoorlijk scheef.
Tuurlijk, Brobbey moest het veeeel beter doen daar maar om nou het hele verband van die penalty aan hem op te hangen, dat gaat toch veel te ver?
Bijzondere onrechtvaardige analyse vind ik dat.
Ik heb het vaker gezien helaas in de media.
Nu snap ik wel dat een spits van Ajax altijd onder een vergrootglas ligt maar dan klopt dit verhaal voor mij nog steeds niet.
Ik vind Brobbey een nuttige spits. Die zeker wat te leren heeft. Kijkt teveel naar de bal oa
Maar als hij zich daarin kan ontwikkelen heeft Ajax,en misschien ook Oranje, er nog veel plezier van.
Als de media dan toch graag iemand wil aanpakken, pak dan Tahirovic aan. Zo'n actie daar op dat moment, dat was veel crucialer.
Beetje lame vind ik dit.
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 13-11-2023 13:41 . Reden: Naamsverbasteringen zijn niet nodig. ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024