[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.360 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
loewie1984 schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 22:41:
[...]

Mijn indruk is toch dat ie verstandig bezig is. Je kunt wel veel willen, maar als je niet veel cash hebt dan moet je slim zijn.
Er is meer dan genoeg cash. Er zijn alleen ook meer dan genoeg selectiespelers.
RvC/Lenderink wil gewoon niet een nog grotere selectie met de daarbij behorende lasten, dus hebben aangegeven eerst ruimte maken dan mag je investeren. Dat zie je bv aan Tadic die gratis weg mag en Borges die daarna voor zowat 20m gehaald wordt.
Fyi, Ajax heeft het 1e halfjaar vorig seizoen 76m winst gemaakt. Die winst is niet verdwenen in de 2e helft van het seizoen, financieel gezien staat de club er nog meer dan prima voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Ajax is uiteraard bezig met verdedigers aan te kopen maar zowel bij Ito als bij Sutalo zie ik het nog niet zo snel gebeuren.

Komt bij dat eigenlijk, zeker nadat Alvarez weg is,het middenveld eigenlijk nog dringender versterking nodig heeft.
Taylor is te slecht, Klaassen kan het niet belopen. Van de Boomen heeft een aardige pass en drive maar redt het niet alleen daar.
Ik zou, zeker als Berghuis volledige wedstrijden gaat spelen,daarom Kudus ook in het middenveld zetten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 14:19
Harribo schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:11:
Ajax is uiteraard bezig met verdedigers aan te kopen maar zowel bij Ito als bij Sutalo zie ik het nog niet zo snel gebeuren.

Komt bij dat eigenlijk, zeker nadat Alvarez weg is,het middenveld eigenlijk nog dringender versterking nodig heeft.
Taylor is te slecht, Klaassen kan het niet belopen. Van de Boomen heeft een aardige pass en drive maar redt het niet alleen daar.
Ik zou, zeker als Berghuis volledige wedstrijden gaat spelen,daarom Kudus ook in het middenveld zetten.
Die (paar) wedstrijd(en) die hij er nog bij is bedoel je.. Nee, denk dat Ajax er beter aan doet een nieuwe (creatieve) middenvelder aan te kopen. Spertsyan gaat waarschijnlijk niet door, dus benieuwd wie daar de 'B-keus' blijkt te zijn. Merk overigens dat ik als Ajacied echt totaal geen zin heb nog om wedstrijden van deze ploeg te kijken. Loopt (zodra Kudus adios is) geen enkele speler tussen waarvoor ik 'eens even lekker ga zitten'. Het is allemaal grijze middelmaat op dit moment :'(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:56
mefjoew schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:41:
[...]

Loopt (zodra Kudus adios is) geen enkele speler tussen waarvoor ik 'eens even lekker ga zitten'. Het is allemaal grijze middelmaat op dit moment :'(
Grappig ik erger me juist heel vaak aan Kudus en zie hem graag gaan, de hoge transfersom snap ik niet, maar is een leuke bonus. Ok, hij heeft af toe een mooie actie, maar zijn rendement is met 11 goals en 4 assist in de eredivisie echt niet heel bijzonder, voor iemand op zijn positie bij Ajax eigenlijk minimaal en zeker niet dat je dan de eredivisie ontgroeid bent. Het gaat natuurlijk niet enkel om statistiek, maar daarnaast brengt Kudus ook weinig, behalve kampioen onnodig buitenspel en constant niet meeverdedigen waardoor de matige rechtsbacks die we hebben in de problemen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:01:
[...]

Grappig ik erger me juist heel vaak aan Kudus en zie hem graag gaan, de hoge transfersom snap ik niet, maar is een leuke bonus. Ok, hij heeft af toe een mooie actie, maar zijn rendement is met 11 goals en 4 assist in de eredivisie echt niet heel bijzonder, voor iemand op zijn positie bij Ajax eigenlijk minimaal en zeker niet dat je dan de eredivisie ontgroeid bent. Het gaat natuurlijk niet enkel om statistiek, maar daarnaast brengt Kudus ook weinig, behalve kampioen onnodig buitenspel en constant niet meeverdedigen waardoor de matige rechtsbacks die we hebben in de problemen komen.
Sorry maar dan heb je echt geen verstand van voetbal.\

Hij is met afstand de beste speler in de selectie, zeker nu, maar kreeg vorig seizoen (met name begin van het seizoen) veel te weinig speeltijd en werd steeds weer heen en weer gegooid omdat Schreuder maar niet kon bedenken wat de beste opstelling was.
Kijk voor de gein eens hoe z'n stats zijn sinds ie structureel als rechtsbuiten wordt opgesteld, dus zeg maar sinds Heitinga:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LILPiE8ABr_wpUHw0-1I355UNBg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Mi3c973OXPWHjv2BrY81stUH.png?f=user_large

13 gespeeld, 6 doelpunten, 4 assists...

En een rechtsbuiten afrekenen op niet meeverdedigen is al helemaal dubieus.

Die gast gaat nu voor een prikkie naar Brighton, wordt daar meteen de allerbeste speler in de selectie en zie je over een jaar of 2 max in de top van de PL terug nadat ie voor 80+ getransfereerd is....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
Sempy schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:01:
[...]

Zei gisteren nog tegen een collega dat ik denk dat Ajax er best eens beter op kan worden als Kudus vertrekt, precies vanwege wat jij hier zegt. Desondanks is hij wel de enige speler van het huidige Ajax waar ik graag naar kijk. Doet nog eens wat onverwachts en is gewoon beresterk aan de bal.

Lees overigens net dat Bergwijn tot nieuwe aanvoerder is gekozen. Hoop dan dat er een heel ander persoon schuil gaat achter die 'zoutzak'-presentatie van hem (zowel op het veld als in de media), anders is dit straks de verpersoonlijking van de teloorgang van Ajax :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ondertussen in Amsterdam....
Steven Bergwijn (25) volgt Dusan Tadic op als aanvoerder van Ajax. Dat heeft trainer Maurice Steijn besloten.
Zal wel een tactiek zijn om hem met wat meer 'urgency' te gaan laten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:55:
[...]

Hij is met afstand de beste speler in de selectie, zeker nu, maar kreeg vorig seizoen (met name begin van het seizoen) veel te weinig speeltijd en werd steeds weer heen en weer gegooid omdat Schreuder maar niet kon bedenken wat de beste opstelling was.
Kijk voor de gein eens hoe z'n stats zijn sinds ie structureel als rechtsbuiten wordt opgesteld, dus zeg maar sinds Heitinga:
[Afbeelding]

Die gast gaat nu voor een prikkie naar Brighton, wordt daar meteen de allerbeste speler in de selectie en zie je over een jaar of 2 max in de top van de PL terug nadat ie voor 80+ getransfereerd is....
Moet zeggen dat deze statistiek me verbaast. Afijn, verandert niet direct mijn standpunt: heerlijke voetballer, maar maakt het huidige Ajax als team niet altijd beter denk ik. Had ik dan liever gezien dat ze een team om hem heen gingen bouwen? Ja, maar gezien zijn al langer lopende vertrekwens leek me dat niet een heel reële optie helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Denk dat het wel een slimme move is om hem wat meer in de spotlight te zetten, wellicht voelt hij zich dan wat belangrijker en gaan we meer van hem zien.

Wel apart dat hij tijdens de voorbereiding de band helemaal niet gedragen heeft volgens mij?

Edit; blijkbaar wel dus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQ5aWxI8wDZY3Ff-QfYl8wBPy7Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzJ159ppYvUYLdMJYQCXYwkM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Gynnad op 08-08-2023 12:10 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ik vind het geen slimme move, maar een uiterste poging om nog iets te maken van de 30m die ie gekost heeft.
Die gast heeft 0,0 leiderschaps kwaliteiten

[edit]En ondertussen in Griekenland....
Supporter overleden bij rellen: AEK Athene - Dinamo Zagreb uitgesteld
Wordt dus weer iets langer wachten voor Feyenoord en hopelijk Ajax...

[ Voor 38% gewijzigd door toolkist op 08-08-2023 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Misschien gaat hij er beter van spelen, maar het lijkt mij inderdaad geen geschikte aanvoerder.
Zeker na zo'n slecht seizoen is dat wel een opmerkelijke keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
[...]

[Afbeelding]

Ik vind hem ook een geweldige speler, maar erger me wel kapot aan zijn regelmatig buitenspel staan/lopen...
Benieuwd of hij nou wel of niet gaat, las vandaag een gerucht dat ajax en brighton al lang akkoord zijn, maar dat Kudus zelf niet akkoord is.

En heel bijzonder dat Bergwijn aanvoerder is gemaakt. In afgelopen seizoen spatte het "leiderschap" en de werklust er niet van af.
Gynnad schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:26:
Maar goed - wie anders is dan wellicht een valide vraag.

Ik ga er vanuit dat de basis ongeveer als volgt wordt:

Rulli; Hato, Aankoop, Aankoop, Rensch; van den Boomen, Taylor, Tahirovic; Bergwijn, Brobby, Kudus/Berghuis/Forbs.
Heb je wel een goed punt :/

[ Voor 15% gewijzigd door Megupe op 08-08-2023 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14

Rulli; Hato, Aankoop, Aankoop, Rensch; van den Boomen, Taylor, Tahirovic; Bergwijn, Brobby, Kudus/Berghuis/Forbs.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Megupe schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:24:
[...]

Ik vind hem ook een geweldige speler, maar erger me wel kapot aan zijn regelmatig buitenspel staan/lopen...
Betekent iig dat ie scherp staat, en dat heb ik liever dan het gezapige wat een aantal andere spelers op het veld toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:26:

Ik denk dat je nu hoogstens de basis voor de komende 3-4 wedstrijden kunt bepalen, en dat die er eind augustus totaal anders uit ziet.

Ik zie Spertsijan nog prima komen, net als dat ik Rulli nog naar Bayern zie vertrekken.
Sanchez gaat denk ik / hoop ik de voorkeur krijgen boven Rensch. Kwalitatief ook niet denderend maar iig meer inzet.
Dan nog een verdedigende middenvelder, 2 centrale verdedigers en nog een spits/rechtsbuiten. Nee Mislintat is nog lang niet klaar.

[edit]je zet je basis overigens niet echt consequent neer overigens, hato op rechts rensch links? of bergwijn rechts en kudus/berghuis/forbs links? en tahirovic op 8 en taylor op 6? lijkt me ook andersom?

[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 08-08-2023 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52
Ik snap de redenatie van het belangrijk maken van Bergwijn als aanvoerder. Maar hij heeft geen enkele eigenschap die hem daarbij gaat helpen. Hij is geen leider, werkt niet hard, is niet veruit de beste.

Dit kan niet anders dan een drama worden. Zeker als je als trainer straks je aanvoerder moet gaan passeren..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
Malfunctions schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:10:
Ik snap de redenatie van het belangrijk maken van Bergwijn als aanvoerder. Maar hij heeft geen enkele eigenschap die hem daarbij gaat helpen. Hij is geen leider, werkt niet hard, is niet veruit de beste.

Dit kan niet anders dan een drama worden. Zeker als je als trainer straks je aanvoerder moet gaan passeren..
Het is een risicovolle move, daar houd ik dan weer wel van. Wat dat aangaat +1 voor Steijn. Hij maakt sowieso een goede indruk op mij. Ik ben nieuwsgierig naar hoe het uitpakt :)

/edit
Ik was bang voor Klaassen als aanvoerder. Dit lijkt erop dat Steijn ook ziet dat Klaassen geen materiaal is voor de basis.

[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 08-08-2023 13:32 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
ephymerous schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:30:
[...]

Het is een risicovolle move, daar houd ik dan weer wel van. Wat dat aangaat +1 voor Steijn. Hij maakt sowieso een goede indruk op mij. Ik ben nieuwsgierig naar hoe het uitpakt :)

/edit
Ik was bang voor Klaassen als aanvoerder. Dit lijkt erop dat Steijn ook ziet dat Klaassen geen materiaal is voor de basis.
Eens dat Klaassen niet meer in de basis thuis hoort. Maar dat is dan wel weer een ontzettend geschikte aanvoerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
[...]

Selectief een periode eruit pikken zonder westrijden tegen de concurrentie waar hij structureel onzichtbaar was. Allemaal tegen lage clubs op de ranglijst waar je bijna de hele wedstrijd als aanvaller rond hun 16 rondloopt. Als aanvaller bij Ajax krijg je dan zoveel kansen, en dan vliegen er altijd wel de nodige in. Zie ook Klaassen die als middenvelder 8 doelpunten en 3 assists maakt, niet zoveel minder, maar hopelijk zijn het er wel over eens dat Davy geen PL-materiaal is?
Bij balverlies moet je gewoon ook als aanvaller meedoen in de omschakeling om de counter eruit te halen. Feit is dat Kudus daar vaak geen zin in heeft, soms staat hij letterlijk te kijken hoe het mis gaat, en dat er heel veel onnodig puntverlies is geleden door dit soort tegengoals. Als je als aanvaller een vedette-status wil en niet wil meeverdedigen dan moet je er 25-30 per seizoen (ex penalties) inleggen. Dat niveau heeft Kudus niet, dus dan mag hij af en toe ook wat vuil werk opknappen als het niet loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:37:
Selectief een periode eruit pikken zonder westrijden tegen de concurrentie waar hij structureel onzichtbaar was. Allemaal tegen lage clubs op de ranglijst waar je bijna de hele wedstrijd als aanvaller rond hun 16 rondloopt. Als aanvaller bij Ajax krijg je dan zoveel kansen, en dan vliegen er altijd wel de nodige in. Zie ook Klaassen die als middenvelder 8 doelpunten en 3 assists maakt, niet zoveel minder, maar hopelijk zijn het er wel over eens dat Davy geen PL-materiaal is?
Hoezo selectief?
Wellicht dat je niet goed naar het plaatje gekeken hebt, maar dit was de enige reeks waarin ie een tijd lang op dezelfde plaats heeft gespeeld.
Kijk anders ook even naar de CL, 6 gespeeld 4 gescoord incl tegen Liverpool en Napoli.
Of noem eens 1 speler die tegen de directe concurrentie wel opviel afgelopen seizoen?

Verder wordt er volgens mij door me geclaimd dat hij meteen in de top van de PL mee kan, maar alleen dat hij absoluut die potentie heeft. Ik ben er wel 100% van overtuigd dat hij binnen 2 jaar die stap maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Malfunctions schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:35:
[...]

Eens dat Klaassen niet meer in de basis thuis hoort. Maar dat is dan wel weer een ontzettend geschikte aanvoerder.
Niemand van de huidige selectie, dus moet je die van buitenaf halen. Dat kan bv ook zomaar een Ziyech zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 08:56
ephymerous schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:30:
[...]

/edit
Ik had Hato gekozen 😂

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ondertussen claimt een Portugese "transfer expert" dat Ajax en Stuttgart het eens zijn over Ito, 16m+2m, echter is de reputatie van deze Portugees schijnbaar niet heel erg fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rensch...
Die vond dat ie meer leiderschap moet tonen achterin |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Het is ronduit betreurenswaardig dat Bergwijn nu aanvoerder is. Geeft ook aan hoeveel er in een jaar is veranderd. Met de huidige selectie is hij een van de meest logische opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:21:
[...]

Niemand van de huidige selectie, dus moet je die van buitenaf halen. Dat kan bv ook zomaar een Ziyech zijn...
Ziyech is ook geen aanvoerder. Er is in de huidige selectie een schrijnend gebrek aan aanvoerderschap-waardige spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Meer nieuwe namen, en ook ervaren krachten, zullen nog komen. "Die grote jongens worden wel binnengehaald. Waar we naar toe willen is ook de filosofie van de club nastreven: met jonge jongens opleiden en met zoveel mogelijk jonge jongens spelen in het eerste elftal. Dan kijk je in eerste instantie naar de jeugdopleiding, maar de grote namen en de écht ervaren spelers horen daar ook bij", vertelt Steijn, die wellicht doelt op de absolute prioriteit van de Amsterdammers: verdediger Josip Sutalo.
Steijn geeft verder o.a. ook aan dat ze nog kijken naar echte controleur als vervanger voor Alvarez omdat ze Tahirovic nog niet geschikt achten om die rol een seizoen lang te vervullen.

Al met al was ik toen Steijn aangekondigd werd echt 100% tegen, maar is ie met de dingen die hij zegt en doet druk bezig om me bij te draaien.

[edit] voor de liefhebbers de open dag bij Ajax, nu een trainingspartijtje
YouTube: Open Dag Ajax ⚽️ | Seizoen 2023/'24 | Johan Cruijff Arena 🏟

[ Voor 11% gewijzigd door toolkist op 08-08-2023 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Wat zijn de verwachtingen hier van de wedstrijd van vanavond van PSV? Zag niet zo'n poll en weet niet hoe je het kan maken, maar hoop dat PSV toch met een doelpunt of 2 verschil wint. Zeker als Scherpen inderdaad op doel staat, zou dat mogelijk moeten zijn denk ik zo. Al heb ik nog zo mijn twijfels over de verdediging van PSV in combinatie met de aanvallende tactiek van Bosz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:58
Pompi schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 18:41:
Wat zijn de verwachtingen hier van de wedstrijd van vanavond van PSV? Zag niet zo'n poll en weet niet hoe je het kan maken, maar hoop dat PSV toch met een doelpunt of 2 verschil wint. Zeker als Scherpen inderdaad op doel staat, zou dat mogelijk moeten zijn denk ik zo. Al heb ik nog zo mijn twijfels over de verdediging van PSV in combinatie met de aanvallende tactiek van Bosz
Denk dat het wel goed gaat komen vanavond. Wat betreft de verdediging, lastig te voorspellen, "probleem" met deze verdediging is dat ze zowel goede als minder goede periodes hebben gehad. Vorig jaar was het vooral drama, maar ook zonder versterkingen hoop ik dat ze wel weer iets meer naar hun betere dagen gaan spelen. Dan is het nog altijd geen wereldklasse (of iets wat daarbij in de buurt komt), maar dan moet het goed genoeg zijn tegen de ploegen in de voorrondes voor de CL.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Nou wie wint er vanavond?
Poll: Voorspelling Champions League 3e ronde 1e wedstrijd
Winst PSV
Winst SK Sturm Graz
Gelijkspel
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405828&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
Bergwijn weet niet wie de reserveaanvoerders worden binnen de ploeg. "Ik zou het niet weten. Ik hoor het wel".
Dit is toch tekend dat hij een klote aanvoerder is. Een echte aanvoerder wil toch invloed hebben wie de reserveaanvoerders worden.

Het is treurig dat de selectie zo uit balans is dat er geen echte leiders zijn, dat je iemand als Bergwijn nu aanvoerder moet maken. Iemand die vorig jaar totaal niet, maar dan ook echt totaal niet, in beeld was om aanvoerder te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
groggy schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:09:
[...]

Dit is toch tekend dat hij een klote aanvoerder is. Een echte aanvoerder wil toch invloed hebben wie de reserveaanvoerders worden.

Het is treurig dat de selectie zo uit balans is dat er geen echte leiders zijn, dat je iemand als Bergwijn nu aanvoerder moet maken. Iemand die vorig jaar totaal niet, maar dan ook echt totaal niet, in beeld was om aanvoerder te zijn.
Het kan natuurlijk ook gewoon nog niet bepaald zijn, als ze nog ervaren spelers erbij willen halen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• groggy
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:20:
[...]

Het kan natuurlijk ook gewoon nog niet bepaald zijn, als ze nog ervaren spelers erbij willen halen...
Ja alles kan, het zal ook niet bepaald zijn, maar ook dan geef je toch niet zo'n passieve reactie.

Je verwacht een reactie dat ga ik de komende periode met de trainer bespreken. Als aanvoerder wil je je team toch leiden, en invloed heb op de reserveaanvoerders. Hij komt op deze manier echt over als het f-je van vroeger die wisselend aanvoerder zijn zodat ze de tos mogen doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typisch, Sneijder is alweer afgehaakt voor de rol als assistent bij Ajax. Wat trouwens puur een plek was die ie nodig had voor z'n trainers cursus. En nu Ajax het even on hold zet omdat ze druk zijn met belangrijkere zaken is ie op z'n pik getrapt en wil ie al niet meer :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:00

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 19:38:
Typisch, Sneijder is alweer afgehaakt voor de rol als assistent bij Ajax. Wat trouwens puur een plek was die ie nodig had voor z'n trainers cursus. En nu Ajax het even on hold zet omdat ze druk zijn met belangrijkere zaken is ie op z'n pik getrapt en wil ie al niet meer :D
Beste Ajax nieuws van vandaag!

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jammer dat Bogarde in Turkije zit, was een betere optie geweest dan Sneijder. Helemaal nu van der Sar er niet meer zit.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Men denkt hier overduidelijk winst voor PSV. Laat het maar gebeuren! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gvdgvdgvd niet weer die opa

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mag ik raden? Leo Driessen als commentator.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mooi, de eerste zit.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Gunner schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:29:
[...]

Mag ik raden? Leo Driessen als commentator.
Neeeeeeeeee!
Verschrikkelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens mij zijn eerste officiële wedstrijd voor PSV, direct scoren. Netjes.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik snap niet dat hij overal (nog) wordt gekozen. Zelfde met de NOS, geef andere eens de kans.

Gisteren op ViaPlay was een vriendschappelijke wedstrijd op ViaPlay, en die commentator had humor en ook informatie over spelers en mogelijke transfers. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat gezeur op de commentatoren telkens. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-09 10:37

snmght

imho dan he

Wat een schitterend jongensboek! Lekker voor het gevoel bij PSV lijkt me.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
PSV begint goed!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
snmght schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:40:
Wat een schitterend jongensboek! Lekker voor het gevoel bij PSV lijkt me.
Zit jij daar Rik elfrink te plagiaten :p

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Driessen weet gewoon een spannende wedstrijd dood te praten met zijn suffe slaapverwekkende commentaar.

Maar enfin, het is niet anders. Zal de tv wel zachter zetten.
Hoop dat Psv er nog 1 maakt

Babadi verrast me weer positief!

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 08-08-2023 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Lekkere aanval, dit gaat heel makkelijk zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De beste kopper van de Nederlandse competitie.

Edit: Met afstand, prachtig bewust erin gelegd.

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 08-08-2023 20:53 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
LUUK!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Gaat lekker! Dacht nog, waarom laat je je niet vallen Baka, maar dit is zekers beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Malfunctions schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:35:
[...]

Waarom? Die voldeed afgelopen seizoen namelijk ontzettend aan dit rijtje:
Malfunctions schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:10:
Hij is geen leider, werkt niet hard, is niet veruit de beste.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Gonadan schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:54:
[...]

Waarom? Die voldeed afgelopen seizoen namelijk ontzettend aan dit rijtje:

[...]
Hoeveel staat het bij Ajax?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

carpebios schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:55:
[...]

21 patat en 10 fusten bier.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Lekker hoor!

Scherpen zag er niet goed uit.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Die scheidsrechter trapt wel in elke duikeling van Sturm Graz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

gws24 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:56:
Lekker hoor!

Ow had ik niet eens door dat Scherpen op goal staat daar.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Quad schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:55:
[...]

21 patat en 10 fusten bier.
Ik ben onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:54
gws24 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:56:
Lekker hoor!

Dit is meer een fout van de verdediging dan van Scherpen. Die bal was zo verschrikkelijk goed geplaatst. Die verdediger legde Luuk geen strobreed in de weg.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Fijn dat Sturm Graz Scherpen heeft als keeper :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou Benitez zag daar ook niet best uit met die kansloze vrije trap.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:21
Lekker voor NL zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Psv moet eigenlijk nog 1 maken, Sturm heeft nu nog steeds geloof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:55:
[...]

Speltip 4: weet waar je kansen liggen.
Daarom spelen wij dit seizoen een toontje lager ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Tjakka!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• carpebios
BAM!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
3-0 de 2e helft en de uitwedstrijd kan schriftelijk worden afgehandeld wat mij betreft. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Luuk de JONG!!!!!! Lekkere assist ook van Lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Superkiwi schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:01:
[...]

Speltip 4: weet waar je kansen liggen.
Daarom spelen wij dit seizoen een toontje lager ;)
Ja verrek.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Ik dacht dat Lang hem kwijt was, maar ging goed door. En hoezo kan Luik dit soort dingen ineens. Laatst ook al een hakje. Die jongen heeft ineens techniek.

Ik ben blij!

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
Topkeeper die Scherpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Laatst online: 00:04
Scherpen :+

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
@Maarten_E heb je zo'n mooie BAM voor ons? <3

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:40
Scherpen wil terug naar Vitesse. Die bieden meer partij tegen PSV :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

X3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Dat Sturm Graz stormt niet echt over het gras...
Zou zeggen,nog een paar erbij .. scheelt stress voor de return

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Oops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Auw. Hopelijk niets bij lang

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
anti-bam, toegeven dat ze die corner wel netjes inkoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Van Aanholt als een oud wijf de lucht in ...lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Zeer nette goal hoor vanuit een dood moment.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carpebios
Harribo schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:10:
Van Aanholt als een oud wijf de lucht in ...lol
Die zit wel aan de ondergrens ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Hij liep er heel ff bij als Xavi Simons, maar het leek gelijk al weer mee te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:10:
anti-bam, toegeven dat ze die corner wel netjes inkoppen.
Als van Aanholt niet bang is dat ie de bal tegen z'n hoofd krijgt als ie echt springt, dan kan die vent nooit scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Bam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 23:22

ST10©DE

Dus.............

Denk het niet

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:29
Lekker bezig PSV :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ah lullo, had er nu niet aangezeten.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Dat Sturm Graz moet dit Psv echt over heen walsen ... matige ploeg...dit moet je eigenlijk niet spannender maken dan noodzakelijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Is dat nou omdat van Aanholt em nog zo nodig een tikje moet geven terwijl ie er al in zou gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Laatst online: 23:22

ST10©DE

Dus.............

toolkist schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:15:
Is dat nou omdat van Aanholt em nog zo nodig een tikje moet geven terwijl ie er al in zou gaan?
Ja

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

Ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carpebios
Aanholt wisselen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:06
Klopt, goal weggegooid

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Harribo
Ja
(Kon het niet laten)

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 08-08-2023 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die zal zich lekker voelen dan, schuldig aan 2 doelpunten.. 1 tegen 1 niet gekregen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
Nou, leuke eerste helft, beter dan alle wedstrijden onder Ruud? Sturm Graz is natuurlijk niet de beste club, maar zelfs tegen eerste divisieclubs was het onder Ruud minder (imo). Maakt het nieuwe seizoen toch leuker voor de PSV-aanhangers denk ik.
Pagina: 1 ... 17 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024