Bespreek dat maar lekker over dertig minuten, nu nog even PSV kijken.Megupe schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:36:
Ok, genoeg geleuter over psv.
Wat doet Taylor nou weer in de basis....
Hopen dat ze niet meer scoren, dan klopt mijn poule!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Poe ook Schip blijft Taylor en Bergwijn maar opstellen. Hoezo toch?!
XXXVI
Commentator zegt Lang binnen een maand terug lol
Denk eerder 3.dglavimans schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:43:
Commentator zegt Lang binnen een maand terug lol
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Bergwijn was vorige week wel oké had ik het idee? Wat me wel verbaast is het aanvallende middenveld. Taylor is de meest verdedigende speler. Nu is het Almere maar maar tochephymerous schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:41:
Poe ook Schip blijft Taylor en Bergwijn maar opstellen. Hoezo toch?!
Bizarre middenveld waarmee Ajax straks gaat spelen... Leuk om Mikautadze te zien op 10, maar de overige middenvelders zijn te aanvallend. Taylor op 6!?
Ajax zit nu in een fase dat het stabiel moet staan en vooral punten pakken, maakt niet echt uit hoe. Punten geven vertrouwen en van daaruit kan je doorbouwen. Het is wel erg aanvallend inderdaad.D-e-n schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:43:
[...]
Bergwijn was vorige week wel oké had ik het idee? Wat me wel verbaast is het aanvallende middenveld. Taylor is de meest verdedigende speler. Nu is het Almere maar maar toch
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Sabari gaat erin komen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tilman, was een misser zeg.
De scherpte ontbreekt echt nu bij PSV.
Wow, wat een goal zeg. My god. 4-0 alweer, volgens mij nu al bijna het hele seizoen drie goals per wedstrijd.
Cadeautje en ze pakken hem niet uit.
Twente kennende spelen ze tegen PSV als kampioen kandidaat #1 om week erop tegen laagvlieger als degradatie kandidaat #2 (Vitesse is imho #1) te spelen en punten te verspelen.D-e-n schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:23:
[...]
Twente is momenteel totaal niet vorm, iets wat ik al vreesde toen ze dat tegen Feyenoord nog wel waren. Die gingen dat niveau natuurlijk nooit zolang volhouden
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Alleen tegen Utrecht 'maar' 2 goals, verder (in de eredivisie) minimaal 3.Zingo schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:52:
Wow, wat een goal zeg. My god. 4-0 alweer, volgens mij nu al bijna het hele seizoen drie goals per wedstrijd.
Wat een gemiste kansen zeg.
Had echt 6-0 of 7-0 moeten zijn, maar goed, 3 punten zijn binnen
Zo en wij kunnen weer achterover zitten kijken wat de rest doet
Ajax had ik andersom, 0-4 voor Ajax zo. En gelijk spel voor de andere wedstrijd om dezelfde tijd.Megupe schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:05:
Dat het 4-0 zou worden hadden jullie al kunnen weten, zie ook mijn voorspelling.
[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 12-11-2023 14:07 ]
12 wedstrijden 36 punten
AlLeEn teGeEn de KleIntjes
AlLeEn teGeEn de KleIntjes
Zo, nu kunnen we rustig bekijken wat de rest doet vandaag. Had zomaar 7-0 kunnen zijn, de aanval speelt echt goed, maar tegelijk missen we er ook nog teveel (zie Lens als voorbeeld).
Nu mogen jullie over Ajax praten ;-)
Nu mogen jullie over Ajax praten ;-)
Bizar toch hoe weinig tegenstand PSV tot nu toe heeft gehad van de kleinere en normaal redelijke middenmoot. Maar die zijn echt echt slecht dit jaar. Heerenveen, Vitesse, Utrecht echt bizar slecht.
PSV maakt er knap gebruik van. Scorend vermogen is echt hoog in de ploeg, en de zwakheden totaal niet uitgebuit door de tegenstander zover.
Maar binnenkort de echte test. Dan krijgen ze linkerrijtje concurrenten achter elkaar. Als ze daar ook zo goed doorkomen weten we w.s. wel wie er kampioen gaat zijn dit jaar.
Feyenoord gaat nat op de eerste 2 potjes dit seizoen waarin de ploeg nog niet compleet was.
PSV maakt er knap gebruik van. Scorend vermogen is echt hoog in de ploeg, en de zwakheden totaal niet uitgebuit door de tegenstander zover.
Maar binnenkort de echte test. Dan krijgen ze linkerrijtje concurrenten achter elkaar. Als ze daar ook zo goed doorkomen weten we w.s. wel wie er kampioen gaat zijn dit jaar.
Feyenoord gaat nat op de eerste 2 potjes dit seizoen waarin de ploeg nog niet compleet was.
[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 12-11-2023 14:17 ]
Allemaal waar hoor.LZ86 schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:16:
Bizar toch hoe weinig tegenstand PSV tot nu toe heeft gehad van de kleinere en normaal redelijke middenmoot. Maar die zijn echt echt slecht dit jaar. Heerenveen, Vitesse, Utrecht echt bizar slecht.
Wat ik over Feyenoord vind is dat we helaas aanvallend vaak niet scherp genoeg zijn. Ik ziet het liefst Stengs, Timber en Wieffer (als die goed speelt) op het middenveld. Paixao of (geblesseerd) op rechts. Ivanusec op links. Zerrouki speelde een keer echt goed in de CL, maar daarna ging het minder soepel.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Om er maar weer eens een cliché in te gooien: Feyenoord zijnde moet je wedstrijden tegen clubs als Fortuna gewoon winnen, incompleet of niet.LZ86 schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:16:
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
@OMX2000
Eens dat Stengs op tien moet maar ik vond vooral het verschil tussen Geertruida op rechts en Nieuwkoop op rechts schokkend.
Eens dat Stengs op tien moet maar ik vond vooral het verschil tussen Geertruida op rechts en Nieuwkoop op rechts schokkend.
Het was vooral het feit dat ze bijna een hele pot met tien speelden wat ze de das omdeed.Superkiwi schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:32:
[...]
Om er maar weer eens een cliché in te gooien: Feyenoord zijnde moet je tegen clubs als Fortuna gewoon winnen, incompleet of niet.
Ik ga waarschijnlijk nu wel wat over mij heenkrijgen, maar toch:
Wie bij de KNVB vond het verstandig om rondom een CL-wedstrijd Twente en Feyenoord te plannen? Dacht dat de KNVB juist wilde kijken naar de verdeling van wedstrijden rondom Europese wedstrijden, zodat de Europees spelende ploegen eventueel krachten konden sparen in de aanloop ernaar toe? Hetzelfde geldt voor Feyenoord natuurlijk dat ook na een CL wedstrijd PSV tegen zich krijgt.
Wie bij de KNVB vond het verstandig om rondom een CL-wedstrijd Twente en Feyenoord te plannen? Dacht dat de KNVB juist wilde kijken naar de verdeling van wedstrijden rondom Europese wedstrijden, zodat de Europees spelende ploegen eventueel krachten konden sparen in de aanloop ernaar toe? Hetzelfde geldt voor Feyenoord natuurlijk dat ook na een CL wedstrijd PSV tegen zich krijgt.
Kijk nou, Ihattaren aanwezig in Almere
Vraag je je dat ieder jaar af? Is toch altijd al zo?Maarten_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:33:
Ondanks dat het hoort bij het zijn van een topclub ben ik het helemaal met je eensMaarten_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:33:
(...)
Er is een paar jaar geleden vanuit de KNVB uitdrukkelijk gezegd dat hier rekening mee gehouden zou worden, blijkbaar niet. 2 CL-spelende ploegen tegen elkaar in het weekeinde nadat zij CL hebben gespeeld lijkt mij te voorkomen.Vos schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:34:
[...]
Vraag je je dat ieder jaar af? Is toch altijd al zo?
Was dat niet met meer dagen rust ofzo? Dit jaar had bijv. PSV een weekend vrij?Maarten_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:36:
[...]
Er is een paar jaar geleden vanuit de KNVB uitdrukkelijk gezegd dat hier rekening mee gehouden zou worden, blijkbaar niet. 2 CL-spelende ploegen tegen elkaar in het weekeinde nadat zij CL hebben gespeeld lijkt mij te voorkomen.
Sutalo speelt toch de bal? Lijkt mij vooral ongelukkig.
Ow de Almere speler krijgt geel.
Ow de Almere speler krijgt geel.
[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 12-11-2023 14:38 ]
Het lijkt wel of die gasten van AC in slowmotion lopen
Goeie actie van Bergwijn. Prima wedstrijd voor hem om zijn vertrouwen te tanken.
Dat was nog niet het ergste.Maarten_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:33:
Dat je op dinsdag na een verliespartij daar hoort dat je een pingel had moeten krijgen en Twente met 10 man verder had gemoeten vond ik nog erger.
Precies dit. En Twente deed precies wat ze moesten doen. Intensief spelen tegen een team waarvan de tank niet vol is.Maarten_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:33:
Vandaag zag je in de 1e helft dat PSV ook niet 100% erin ging. Speel je dan tegen een goed en fel spelende tegenstander, dan verlies je gewoon.
Aparte plaatsing van de uitsupporters zo direct naast de 'ultras' (proest) van Almere. Aan de ene kant wel slim omdat ze elkaar niet kunnen zien.
Bassie krijgt een drukke administratie vanmiddag..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wie is die scheids en wat heeft hij met Bas Nijhuis gedaan?
Jeetje wat speelt Almere toch fanatiek fysiek zeg haha
Volgens mij mag de KNVB alleen rekening houden met voldoende rusttijd rond te spelen Europese wedstrijden. Het toewijzen van een op papier makkelijke/moeilijke tegenstander afhankelijk van drukte in het programma lijkt me niet de bedoeling.Maarten_E schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:33:
Is bij de Graafschap ook.Superkiwi schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:45:
Aparte plaatsing van de uitsupporters zo direct naast de 'ultras' (proest) van Almere. Aan de ene kant wel slim omdat ze elkaar niet kunnen zien.
Uitvak bij Twente zit juist pal boven ouder-kind vak. Dat is pas idioot. Vaak genoeg rotzooi (bekers met pis of vuurwerk) naar beneden gegooid.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Eerlijk is eerlijk, zoveel strijdlust als vandaag heb ik bij Ajax dit seizoen nog niet gezien.
Brobbey is goed aan het afschermen vandaag. Al heb ik wel het idee dat hem dat niet echt moeilijk gemaakt wordt.
De meeste ploegen kunnen dat enkel alleen opbrengen tegen de directe concurrenten. Zie je wel vaker.dr.lowtune schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:56:
Eerlijk is eerlijk, zoveel strijdlust als vandaag heb ik bij Ajax dit seizoen nog niet gezien.
Waarom gaan die simpele passes van Ramaj toch zo ontzettend vaak fout?
T is niet best om te kijken deze wedstrijd
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bergwijn en Berghuis mogen wel gaan douchen, brengen veel te weinig.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Echt he?Agent47 schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:03:
T is niet best om te kijken deze wedstrijd
Volgens mij heb ik nog exact nul kansen geteld
2, schot van Bergwijn net naast en schot van Berghuis op de keeperSuperkiwi schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:08:
[...]
Echt he?
Volgens mij heb ik nog exact nul kansen geteld
Als het nog veel langer 0-0 blijft zie ik Almere nog wel er op het laatst 1 in prikken voor de overwinning
Kunnen zich niet motiveren tegen de kleintjes, ow wacht.gws24 schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:05:
Het grootste probleem is Taylor die niet op tijd aanschuift. Verdedigend is dat prima, maar hij mag wel eens wat meer naar voren mee bewegen.
Dan zijn er meer aanspeelmogelijkheden en kom je wat sneller door de verdediging.
Dan zijn er meer aanspeelmogelijkheden en kom je wat sneller door de verdediging.
Ik hoop zo ontzettend veel dat beide naar de zandbak vertrekken.gws24 schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:05:
5 minuten erbij....
Gaat mooi gelijk op. Kan nog alles worden.
Ik had niet verwacht dat Nijhuis nog irritanter zou kunnen worden. Hij fluit niet partijdig, maar het is nu of fluiten voor helemaal niets of doorlaten gaan bij een zware overtreding.
Ik vond em minder irritant toen je wist dat hij sowieso niet ging fluiten
Ik vond em minder irritant toen je wist dat hij sowieso niet ging fluiten
Maar, geen tegengoal vlak voor rust.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit was al genoeg geweest.tweakduke schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:14:
Het grootste probleem is Taylor
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Blij dat Marciano gewoon benoemd waar het op staat. Het gebrek aan inzet en vernuft. Zo had ik Taylor al benoemd, maar je kunt heel wat anderen erbij pakken wat ze allemaal nalaten.
Die jongens hebben veel voor de club betekend. Ze verdienen nog wel wat meer kansenKist schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:17:
[...]
Ik hoop zo ontzettend veel dat beide naar de zandbak vertrekken.
hey! doe eens niet, ik zie wat je probeert te doenNapo schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:34:
[...]
Die jongens hebben veel voor de club betekend. Ze verdienen nog wel wat meer kansen
hij scoort ook alleen omdat ie buitenspel stond
Taylor scoort!!!!! niet.....
Je hebt bijna meer plezier bij een wedstrijd van Ajax dan van je eigen club volgens mijcarpebios schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:43:
Taylor scoort!!!!! niet.....
Hangt af van de uitslag hahaTerranova schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:45:
[...]
Je hebt bijna meer plezier bij een wedstrijd van Ajax dan van je eigen club volgens mij
Dat was ook wel heel saai eenrichtingsverkeer. Maar daar scoorde Taylor toch wel bijna, al was het een halve centimeter te ver naar buiten waardoor die weer terugkwam.Terranova schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:45:
[...]
Je hebt bijna meer plezier bij een wedstrijd van Ajax dan van je eigen club volgens mij
Als iemand nog twijfels had of Ajax Brighton wel even zou verslaan, zie hier. Ook wonderboy Schippie krijgt deze hoop stront niet aan het voetballen. Wat is dit armoedig zeg
Wrijf het er maar incarpebios schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:54:
[...]
Dat was ook wel heel saai eenrichtingsverkeer. Maar daar scoorde Taylor toch wel bijna, al was het een halve centimeter te ver naar buiten waardoor die weer terugkwam.
Maar zo raar is het ook niet als Taylor een keer zou scoren. Die had er vorige seizoen iig meer dan 10 in liggen. Niet slecht voor een middenvelder
Deze had hij verdient, maar een enorme dosis pech was daar aanwezig.Terranova schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:56:
[...]
Wrijf het er maar in![]()
Maar zo raar is het ook niet als Taylor een keer zou scoren. Die had er vorige seizoen iig meer dan 10 in liggen. Niet slecht voor een middenvelder
Schippie is toch ook nooit een toptrainer geweest? Gewoon prima als tussenpaus. Niet meer dan dat. Dit Ajax heeft naast een betere selectie ook gewoon een buitenlandse trainer nodig die zich van Ajax DNA geen bal aan trektMiki schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:54:
Als iemand nog twijfels had of Ajax Brighton wel even zou verslaan, zie hier. Ook wonderboy Schippie krijgt deze hoop stront niet aan het voetballen. Wat is dit armoedig zeg
Dat ben ik wel met je eens, maar volgens mij is het bij veel Ajax fans, en misschien ook wel binnen de organisatie wel een uitdrukkelijke wens, haast een vereiste, om dat Ajax DNA wel te hebben....Kist schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:59:
[...]
Schippie is toch ook nooit een toptrainer geweest? Gewoon prima als tussenpaus. Niet meer dan dat. Dit Ajax heeft naast een betere selectie ook gewoon een buitenlandse trainer nodig die zich van Ajax DNA geen bal aan trekt
Ik denk dat een frisse wind zeker kan helpen, maar dan moet dat wel een kans krijgen natuurlijk.
Prachtige aanval en doelpunt
Verrassend zeg...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Man man man, Ajax toch.
Waarom ga je met twee verdedigers op één aanvaller af???
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 12-11-2023 16:01 ]
Goed uitgespeeld.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
fucking Gaaei, waarom loop je naar de zelfde man als Bergwijn. Bergwijn kan het niet zien, jij wel
Geniet van het leven..... wel mooi nummer zo na een doelpunt ^^
Nog een rondje gifbeker
Ajax:”Ja, oke dan…”
Ajax:”Ja, oke dan…”
Amateuristisch verdedigd.Quad schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:01:
Goed uitgespeeld.
Wat? Hato aanvoerder?
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Bergwijn eraf, dat is opvallend
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wtf AKBAM!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024