Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 159 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.921 views

Onderwerpen

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Maarten_E schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:49:
Ondertussen in de coëfficiëntenpolonaise: Frankrijk is Nederland genaderd op 0,002 punt.
Feyenoord en PSV gaan dat hopelijk fixen komende CL wedstrijden.

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
DoeEensGek schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:44:
Kom op man! Vanavond gewoon volle bak steunen. Wij zitten net wat weg te werken :9B en zometeen het stadion in!
Wat denk je dat ik daar ging doen dan? Niet dat het geholpen heeft. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:32
Gonadan schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:54:
[...]

Wat denk je dat ik daar ging doen dan? Niet dat het geholpen heeft. :P
Nee daar heeft het niet aan gelegen. Inzet vanaf de tribune was prima. d:)b

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-11 18:17

Agent47

I always close my contracts.

Wat me opviel bij de 0-2 van Brighton:

Niemand stapt in? Gat tussen middenveld en verdediging was wel heel erg groot.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Majin Buu schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:54:
[...]

Feyenoord en PSV gaan dat hopelijk fixen komende CL wedstrijden.
PSV heeft dat woensdag al gedaan door te winnen van een Frans team :) Ajax nog een aardig duit in het zakje doen door te winnen van Marseille.

Doorgaan in de CL levert ook lekker veel op ja.

WoT stats

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:58
Agent47 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:11:

Wat die nummer 7 van Ajax op dat moment doet is mij een raadsel, die sjokt terug alsof hij net een doelpunt heeft gemaakt... Degene die scoort is op dat moment zijn man...duidt nog niet echt op een vechtlust.

Bij de 1-0 gaat ook echt alles mis. Geen enkel besef van wat er om hen heen gebeurt en de rechts-back die in een schijnbeweging trapt die niet werd gemaakt (hij loopt initieel gewoon volstrekt de verkeerde kant op, raar). En tussendoor liepen er wat mensen aardig eenvoudig door de verdediging heen.

Daar moet centraal echt wat ervaring komen die al die lui aan kan sturen.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:26
eric.1 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:24:
[...]

Wat die nummer 7 van Ajax op dat moment doet is mij een raadsel, die sjokt terug alsof hij net een doelpunt heeft gemaakt... Degene die scoort is op dat moment zijn man...duidt nog niet echt op een vechtlust.

Bij de 1-0 gaat ook echt alles mis. Geen enkel besef van wat er om hen heen gebeurt en de rechts-back die in een schijnbeweging trapt die niet werd gemaakt (hij loopt initieel gewoon volstrekt de verkeerde kant op, raar). En tussendoor liepen er wat mensen aardig eenvoudig door de verdediging heen.

Daar moet centraal echt wat ervaring komen die al die lui aan kan sturen.
Die nr 7 is onze aanvoerder en duurste speler.
Toont weer eens aan dat die in de winterstop lekker naar de zandbak mag

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Superkiwi schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:42:
[...]

Positief als in: beter dan de vorige pot tegen Brighton? Dan klopt het toch gewoon en trek je hier een hele scheve vergelijking imo.
Ehmm, nee. Niet in vergelijk met de vorige pot van Ajax. Ik vergelijk gewoon de stemming tijdens de Europese wedstrijden van deze week met elkaar.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Het was gister niet perfect van Ajax, ook niet top.

Maar als ik naar al hun wedstrijden van het jaar kijk dan vond ik ze vrij goed.
Verdedigend nog te veel onnodige fouten en voorin weten ze elkaar niet altijd goed te vinden.
Maar sommige acties voorin waren gewoon mooi.

Van de mikautadze die eerste actie prachtig.
Vraag me af wat hij in de basis als nr,10 zou kunnen.

Ze vonden elkaar soms vrij mooi ondanks dat ze vrijwel nooit samen spelen.

Hoop dat de lijn naar boven zo door gaat.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

De NOS podcast omschreef het als "Van 't Schip is de Ted Lasso van Ajax". Ik denk dat dat zijn functie inderdaad is t/m het volgende seizoen. Vanaf dan kun je weer echt omhoog.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Agent47 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:11:

Je zag het zo gebeuren. We riepen collectief vanaf de tribune 'pak hem dan aan' maar iedereen liep gewoon achteruit en het was wachten op een schot. Je zag duidelijk een knak in het vertrouwen na die fout van Vos. Zonde want een fout kan gebeuren maar als je dan door blijft gaan heb je nog het minste effect, als je er ook nog minder door gaat voetballen maak je het nog erger.

Daar moet echt nog wat gerepareerd worden want qua voetbal zie je veel spelers behoorlijk groeien onderhand. Dat lijkt dus toch voor een groot deel met vertrouwen te maken te hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 10-11-2023 13:29 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:25

Superkiwi

Hoi doei

Forbs moet ook heel snel een basisplaats krijgen. De tandem Forbs-Berghuis gaat goede dreiging vanuit en niet alleen tijdens de wedstrijd van gisteren.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Alleen was Berghuis zelf niet best een kan het niet meer bijhouden. Die zie ik langzaam ook wel richting bank gaan schuiven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb wel vertrouwen in Berghuis. Natuurlijk, hij heeft in de loop der jaren wat van zijn kwaliteit ingeleverd maar hij is nog steeds goed. Wat je zag tegen Brighton was dat hij veelal omringd werd door 3, 4 tegenstanders en het is voor een eenzame Berghuis lastig om daar doorheen te voetballen. Een beetje hetzelfde probleem waar Bassey altijd tegenaan liep, die kon het ook niet in zijn eentje oplossen.
Als je dan ziet dat er met de inbreng van Forbs opeens wél kansen ontstaan vanaf rechts, puur omdat ze er met wat mooie één-tweetjes wél doorheen komen, wil ik Berghuis echt nog niet afschrijven.
Sterker nog, ik denk dat hij met zijn ervaring ook wel een goede aanvoerder zou zijn.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:11

Quad

Doof

Wat is Heracles aan het doen, man man.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:40

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:37:
Wat is Heracles aan het doen, man man.
Hun best doen om weer terug te keren naar het niveau waar ze thuis horen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:40

Player1S

Probably out in the dark

Mag hopen dat die #5 van Willem II flink wat wedstrijden op de tribune mag plaats nemen.

Geluk voor ze dat er geen VAR is anders rood + penalty

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Superkiwi schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:11:
Ik heb wel vertrouwen in Berghuis. Natuurlijk, hij heeft in de loop der jaren wat van zijn kwaliteit ingeleverd maar hij is nog steeds goed. Wat je zag tegen Brighton was dat hij veelal omringd werd door 3, 4 tegenstanders en het is voor een eenzame Berghuis lastig om daar doorheen te voetballen. Een beetje hetzelfde probleem waar Bassey altijd tegenaan liep, die kon het ook niet in zijn eentje oplossen.
Als je dan ziet dat er met de inbreng van Forbs opeens wél kansen ontstaan vanaf rechts, puur omdat ze er met wat mooie één-tweetjes wél doorheen komen, wil ik Berghuis echt nog niet afschrijven.
Sterker nog, ik denk dat hij met zijn ervaring ook wel een goede aanvoerder zou zijn.
Dan moet hij wel stoppen met het koppie laten hangen als het niet lukt. Want dat zal er gisteren teveel in.
Ik ben fan van hem als speler en persoon, maar denk dat hij voorbijgestreefd gaat worden. Op de vleugel kan niet meer, daar is hij te traag en niet creatief genoeg voor. Zodra er dan een creatieve aanvallende middenvelder (wellicht zelfs Mikautadze?) opduikt zal hij die plek om verliezen.

Daarnaast hoop ik op lucratieve verkoop van Bergwijn en dan staat Forbs links.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Gonadan schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:07:
[...]

Dan moet hij wel stoppen met het koppie laten hangen als het niet lukt. Want dat zal er gisteren teveel in.
Ik ben fan van hem als speler en persoon, maar denk dat hij voorbijgestreefd gaat worden. Op de vleugel kan niet meer, daar is hij te traag en niet creatief genoeg voor. Zodra er dan een creatieve aanvallende middenvelder (wellicht zelfs Mikautadze?) opduikt zal hij die plek om verliezen.

Daarnaast hoop ik op lucratieve verkoop van Bergwijn en dan staat Forbs links.
Onderschat niet goed zeer hij nog mazzel had zonder kaarten weg te komen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gonadan schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:07:
[...]
Eens. Al had zijn grote voorganger Ziyech dat ook dus alleen daarop zou ik 'm geen punten in mindering willen geven. Als het loopt en we een vrolijke Berghuis hebben dan kan hij geniaal zijn :)

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 14:56
Superkiwi schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:49:
[...]

Eens. Al had zijn grote voorganger Ziyech dat ook dus alleen daarop zou ik 'm geen punten in mindering willen geven. Als het loopt en we een vrolijke Berghuis hebben dan kan hij geniaal zijn :)
Ziyech bij Ajax was wel echt een klasse of twee beter. Veel meer dreiging, veel meer creativiteit en veel meer defensieve arbeid.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kist schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:11:
[...]
Ziyech bij Ajax was wel echt een klasse of twee beter.
Daar heb je gelijk in en dat zal ik ook niet ontkennen.

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Superkiwi schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:49:
[...]

Die was dan ook geen aanvoerder of kartrekker maar een onberekenbare creatieve speler. Voetballend veel beter dan Berghuis.
Ik heb niets tegen Berghuis maar afgelopen wedstrijd was het niet genoeg van iemand in zijn positie binnen de groep. Hoog zou een echte kartrekker moeten zijn maar ik ben bang dat hij dat gewoon niet echt is. Net als Bergwijn.
Niet dat ze weg moeten maar dan moet iemand anders ze wel op sleeptouw nemen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 14:03

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Vol vertrouwen om de 3 punten vanavond in Enschede te houden.
Op naar de 2e plaats :)F

[ Voor 17% gewijzigd door 964C2 op 11-11-2023 20:01 . Reden: Zin 2e plek toegevoegd ]

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Die had Vlap er wel in mogen schieten

• 964C2

964C2

Eindelijk de voorsprong
Twente heeft weer moeite om te scoren

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11:46
Wat is die Cillessen toch een geweldige kutkeeper _O-

Buiten dat om; hadden we ook wel met 2-0 voor mogen staan. Die van Vlap mocht hangen, al liep Ugalde hem wellicht ook iets in de weg. Het is me verder in ieder geval te tam, te traag, gewoon nog niet heel best.

Op naar een betere 2e helft! })

Twente komt eraan!

• 964C2

964C2

NEC scoort met een oor : ongehoord!

• 964C2

964C2

En de 2e fout van Vlap

• JoteW
Tsja, hier kon je op wachten. Vlap staat weer als een wijf te voetballen, gadverdamme zeg.

Twente komt eraan!

• Quad
  • Laatst online: 13:11

Quad

Doof

Vlap moet misschien minder biertjes drinken met de supporters. :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• JoteW
In ieder geval nog een puntje. Is ook alles wel mee gezegd.

Twente komt eraan!

• 964C2

964C2

Very disappointing 7(8)7

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

Wedstrijd met drie gezichten. Stom om het zo weg te geven. Veerkracht getoond door terug te komen.

• JoteW
Wat loopt die Cillessen te janken? Die gelijkmaker kan toch nooit hinderlijk buitenspel zijn? Of ben ik nou seniel?

A ) Steijn staat naast de baan van het schot
B ) Zijn eigen verdediger veranderd 'm van richting

[ Voor 3% gewijzigd door JoteW op 11-11-2023 22:16 ]

Twente komt eraan!

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
En bij Vitesse weer een var rode kaart voor een ongelukkige botsing, geen enkele intentie om de speler te raken. Schandalig systeem

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:57
forzav schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:32:
En bij Vitesse weer een var rode kaart voor een ongelukkige botsing, geen enkele intentie om de speler te raken. Schandalig systeem
Inderdaad een belachelijke rode kaart

• ST10©DE
  • Nu online

ST10©DE

Dus.............

JoteW schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:13:
Wat loopt die Cillessen te janken? Die gelijkmaker kan toch nooit hinderlijk buitenspel zijn? Of ben ik nou seniel?

Als je B nou weghaald, staat Steijn mijns inziens wel degelijk in de initiële baan van het schot.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 18:38

gws24

Thinking is hard!

Of Steijn wel of niet in de baan van het schot stond doet er niet toe. Waar het om gaat is of hij het zicht van de doelman belemmerde, oftewel hinderlijk buitenspel stond, en dat is hier niet het geval.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:59

FreakNL

Well do ya punk?

JoteW schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:13:

Hij heeft wel een punt. Die bal gaat richting Steijn. Als die “in” de bal stapt gaat dat schot dus ineens de andere kant op. Dus als keeper kun je (nog) niet vol voor de hoek gaan. Als Steijn daar NIET gestaan had had (zelfs) Cillessen hem gehad.

Ik vind dit wel hinderlijk buitenspel. Enige wat je Cillissen wellicht kan verwijten is dat hij Steijn eigenlijk moet negeren en gewoon vol duiken op de originel baan van het schot… Maar zo zijn keepers niet “wired”….

Het gaat niet om zicht. Het gaat erom of Steijn deel (kan) nemen aan het spel… Hii stond niet bij de cornervlag ofzo…

[ Voor 7% gewijzigd door FreakNL op 12-11-2023 01:15 ]

• FreakNL
  • Laatst online: 14:59

FreakNL

Well do ya punk?

forzav schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:32:
Ik twijfel. Hij maakt wel een erg onnatuurlijke beweging met zijn been/voet.

Maargoed Vitesse verliest weer en dat is genieten. Ongelofelijke @@@-club. De @@@ mag je zelf invullen.

[ Voor 14% gewijzigd door FreakNL op 12-11-2023 01:16 ]

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:08

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• JoteW
ST10©DE schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:36:
[...]

Als je B nou weghaald, staat Steijn mijns inziens wel degelijk in de initiële baan van het schot.
Die verdediger staat nog meer naar binnen dan Steijn, en zelfs die stond niet in de baan van het schot. Daarnaast maakte Steijn ook geen enkele beweging richting de bal.. Zelfs al haal je B weg, dan nog belemmerd Steijn niet het zicht van Cillessen dus gaat dat hele verhaal van buitenspel wederom niet op.

Twente komt eraan!

• JoteW
FreakNL schreef op zondag 12 november 2023 @ 01:13:
[...]

Hij heeft wel een punt. Die bal gaat richting Steijn. Als die “in” de bal stapt gaat dat schot dus ineens de andere kant op. Dus als keeper kun je (nog) niet vol voor de hoek gaan. Als Steijn daar NIET gestaan had had (zelfs) Cillessen hem gehad.

Ik vind dit wel hinderlijk buitenspel. Enige wat je Cillissen wellicht kan verwijten is dat hij Steijn eigenlijk moet negeren en gewoon vol duiken op de originel baan van het schot… Maar zo zijn keepers niet “wired”….

Het gaat niet om zicht. Het gaat erom of Steijn deel (kan) nemen aan het spel… Hii stond niet bij de cornervlag ofzo…
Ik geef het op :O

Twente komt eraan!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
gws24 schreef op zondag 12 november 2023 @ 00:47:
Of Steijn wel of niet in de baan van het schot stond doet er niet toe. Waar het om gaat is of hij het zicht van de doelman belemmerde, oftewel hinderlijk buitenspel stond, en dat is hier niet het geval.
niet gezien, maar in het algemeen: er zijn meer vormen van hinderlijk buitenspel dan zicht ontnemen.
denk aan proberen de bal te spelen, of gewoon op zo'n plek staan dat de keeper twijfelt of je iets gaat doen en daarom langer wacht.

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-11 20:19
toolkist schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:38:
[...]

niet gezien, maar in het algemeen: er zijn meer vormen van hinderlijk buitenspel dan zicht ontnemen.
denk aan proberen de bal te spelen, of gewoon op zo'n plek staan dat de keeper twijfelt of je iets gaat doen en daarom langer wacht.
Maar als de verdediging bewust de bal speelt, is het (zie o.a. Atletico Feyenoord) schijnbaar geen buitenspel meer.
In elk geval is het weer een lekker grijs gebied geworden door die vreemde regels. Ik zou je oprecht niet meer kunnen uitleggen of het nu strict volgens de regels wel of niet buitenspel was. 8)7

Voor de duidelijkheid, het gaat me hier niet om de situatie met Feyenoord hiermee te vergelijken maar als voorbeeld waarom ik het niet meer snap.

[ Voor 10% gewijzigd door jbdeiman op 12-11-2023 09:03 ]

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-11 17:31
Een wedstrijd die Feyenoord moet winnen. Winnen we niet van AZ, dan hoeven we het voorlopig niet meer te hebben over het kampioenschap.

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:02:
[...]

Maar als de verdediging bewust de bal speelt, is het (zie o.a. Atletico Feyenoord) schijnbaar geen buitenspel meer.
In elk geval is het weer een lekker grijs gebied geworden door die vreemde regels. Ik zou je oprecht niet meer kunnen uitleggen of het nu strict volgens de regels wel of niet buitenspel was. 8)7

Voor de duidelijkheid, het gaat me hier niet om de situatie met Feyenoord hiermee te vergelijken maar als voorbeeld waarom ik het niet meer snap.
Snap je helemaal. Het zou zoveel duidelijker zijn als ze het zwart/wit maken. Iemand buiten spel->jammer dan, affluiten. Of, en ik zou echt benieuwd zijn naar de resultaten, eens zonder buitenspel gaan spelen.

• toolkist
  • Niet online
Russel88 schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:57:
Een wedstrijd die Feyenoord moet winnen. Winnen we niet van AZ, dan hoeven we het voorlopig niet meer te hebben over het kampioenschap.
Eerst maar eens zien of PSV geen punten verliest tegen Twente, AZ en Feyenoord. Die zie ik ze zomaar alle 3 verliezen, als je ziet hoe makkelijk Ajax al scoorde tegen PSV...

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-11 20:15
Goed, Cocu is dus bij Vitesse opgestapt. Ik vind het altijd lastig om iets te zeggen over een trainer. Het leek niet te lopen, maar in hoeverre dat ook echt aan de trainer lag, weet ik niet zo goed.

Aan de andere kant, als fan van Vitesse heb ik het idee dat de selectie ook weer niet zo slecht is als gezegd wordt. Met Room/Isimat-Mirin/Pinto/Meulensteen/Kozlowski/van Ginkel/Manhoef staat er m.i. een prima basis en dan komt Pröpper ook terug. Het grootste gemis lijkt mij een spits die er gewoon een paar in legt. Maar dan nog zou dit ruim voldoende moeten zijn voor een 12e plek ofzo. Als ik het vergelijk met Groningen vorig jaar, vond ik dat kwalitatief veel bedroevender.

Aan de andere kant, de situatie lijkt een beetje op die van Twente in 17/18, waar ook meer dan prima spelers als Assaidi/Maher/Tighadouini speelden. Voor degradatievoetbal wordt echt wat anders gevraagd blijkt maar weer.

Hopelijk wordt er de komende wedstrijden een paar punten gepakt. Wat mij betreft wordt van Ginkel (na de obligate 3/1 schorsing) in de spits gezet, Pröpper kan dan zijn plek invullen op het middenveld. Dan is eigenlijk alleen linksbuiten en rechtsachter nog een echt zorgenkindje, misschien dat daar dan in de winter iets aan gedaan kan worden.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Belangrijke dag vandaag. Heb echt een beetje aanhaken of afhaken gevoel vandaag. Ben niet onder de indruk van de 3 wedstrijden na Lazio thuis, dus ben wel een beetje bevreesd. Maar als je deze wint, zet je wel een stevige stap naar een goede plek 2. Of plek 1 ooit haalbaar gaat worden, weten we na 3 december. Maar als je deze verliest, hoef je niet te wachten op die wedstrijd :p

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Lekker snel! Ideaal!

WoT stats

• OMX2000
  • Laatst online: 11:38

OMX2000

By any means necessary...

PWM schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:03:
Belangrijke dag vandaag. Heb echt een beetje aanhaken of afhaken gevoel vandaag. Ben niet onder de indruk van de 3 wedstrijden na Lazio thuis, dus ben wel een beetje bevreesd. Maar als je deze wint, zet je wel een stevige stap naar een goede plek 2. Of plek 1 ooit haalbaar gaat worden, weten we na 3 december. Maar als je deze verliest, hoef je niet te wachten op die wedstrijd :p
Yep en PSV blijft gewoon winnen. 80% kans dat die kampioen worden. Maar toch vind ik Feyenoord beter.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Zingo
  • Laatst online: 17-11 22:04
Dat was BAM! Goede goal van Lozano!

• carpebios
Die had mogen zitten.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-11 13:11
Als Lang straks terug is (lol) vind ik het nog helemaal niet zo normaal dat Lozano weer gaat banken hoor

• sNielz123
  • Laatst online: 16-11 09:37
Lozano heeft vroeger ook veel op rechts gespeeld toch?

• carpebios
dglavimans schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:27:
Als Lang straks terug is (lol) vind ik het nog helemaal niet zo normaal dat Lozano weer gaat banken hoor
Speelt die nog bij PSV? :+
Heeft die z'n voet op 6 plaatsen gebroken of zo, dat duurt echt lang voor die eens terug is.

• dglavimans
carpebios schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:32:
[...]

Speelt die nog bij PSV? :+
Heeft die z'n voet op 6 plaatsen gebroken of zo, dat duurt echt lang voor die eens terug is.
Geen idee Rik Elfrink op Twitter zegt dat die er weer langzaam aankomt

Moet zeggen gehaald als de nieuwe Xavi, ben er niet kapot van hoor :p Al is het maar omdat die zoveel wedstrijden mist

Slimme zet van bestuur Lozano te halen als backup valt nu goed uit

• carpebios
dglavimans schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:34:
[...]

Geen idee Rik Elfrink op Twitter zegt dat die er weer langzaam aankomt

Moet zeggen gehaald als de nieuwe Xavi, ben er niet kapot van hoor :p Al is het maar omdat die zoveel wedstrijden mist

Slimme zet van bestuur Lozano te halen als backup valt nu goed uit
Inderdaad, als die speelt is het leuk dat die er bij komt, maar dat was leuk de eerste 5 wedstrijden, nu heb je er echt helemaal niets aan.

• sNielz123
Lang brengt toch echt wel nog een beetje extra tov Lozano. Die geeft dat laatste passje namelijk wel.

• carpebios
sNielz123 schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:36:
Lang brengt toch echt wel nog een beetje extra tov Lozano. Die geeft dat laatste passje namelijk wel.
Ik heb Lang de pass nog niet zien geven hoor :p Lozano wel een doelpunt. :+

• sNielz123
Plus hij is een stuk sympathieker dan dat hij ervoor over kwam.
Idd jammer van de blessure maar dat kan iedereen overkomen

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

OMX2000 schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:22:
[...]

Yep en PSV blijft gewoon winnen. 80% kans dat die kampioen worden. Maar toch vind ik Feyenoord beter.
Leuk dat PSV kampioen wordt en jij Feyenoord beter vindt maar we weten allemaal dat er maar één club de beste is natuurlijk :P

• carpebios
Superkiwi schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:40:
[...]

Leuk dat PSV kampioen wordt en jij Feyenoord beter vindt maar we weten allemaal dat er maar één club de beste is natuurlijk :P
Maar die club speelt gelukkig niet in de ED :+

• sNielz123
Gaan we het daar nu weer over hebben? 🤢🤢🤢

• carpebios
sNielz123 schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:40:
Gaan we het daar nu weer over hebben? 🤢🤢🤢
Wat vinden we van de scheids? :+

• Zingo
Ik twijfel of dat uberhaubt buitenspel is voor de Jong trouwens.

• sNielz123
Knappe goal!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• Zingo
En dat is twee Bam!

• dglavimans
sNielz123 schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:36:
Zie er weinig van want hij speelt al 8 wedstrijden niet voor me gevoel :p

• carpebios
Volgens de commentator ligt PSV op de grond geblesseerd. Mogen we 11x wisselen dan?

• Zingo
Zonde dat overtredingen zoals op Veerman vaak niet gezien worden. Lijkt me gewoon een erg duidelijke, vooral gezien de plek waar het gebeurd.

• sNielz123
Das toch wel vasthouden

• Zingo
Daar werd in de 16 erg veel vastgehouden door PEC, als de bal ook maar enigszins in de buurt kwam twee goede momenten voor de VAR.

• carpebios
de Jong vastgehouden, vrije trap voor PEC?

• carpebios
Dit is ook geen geel dan....

• Zingo
Jezus, scheidsje hoe is dat niet minimaal een gele kaart? Te belachelijk voor woorden. Zit er nu al een paar keer goed langs.

• sNielz123
Komt omdat het verder allemaal een beetje tam is en de wedstrijd al gespeeld aanvoelt.

Daar is de kaart

• carpebios
Hij moest er wel lang over denken.

• carpebios
Die scheids loopt ook best vaak in de weg valt mij op.

• carpebios
Leek eerder een overtreding andersom.

• sNielz123
Thomas trekt zijn been ook net op tijd in 😀

• sNielz123
Wat staat Luuk te slapen. Al de tweede keer

• Zingo
sNielz123 schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:01:
Thomas trekt zijn been ook net op tijd in 😀
Halve seconde later en het was rood. Erg knullige wijze van inkomen, erg veel risico.

• Zingo
Scheids fluit me net te vroeg af daar vind ik.

• sNielz123
Leuk hoe Til en die keeper nog even bijpraten terwijl ze van het veld aflopen.

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:16
toolkist schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:32:
[...]

Eerst maar eens zien of PSV geen punten verliest tegen Twente, AZ en Feyenoord. Die zie ik ze zomaar alle 3 verliezen, als je ziet hoe makkelijk Ajax al scoorde tegen PSV...
Voor PSV volgt zometeen echt de maand van de waarheid. Tussen 25 november en 21 december krijgen ze de volgende serie wedstrijden:
25-11: Twente (uit)
29-11: Sevilla (uit)
3-12: Feyenoord (thuis)
7-12: Heerenveen (thuis)
12-12: Arsenal (thuis)
17-12: AZ (uit)
21-12: Twente (thuis - beker)

Telkens maar 4 of 5 dagen tussen wedstrijden, en alleen tegen Heerenveen kun je misschien een poging doen om niet in je allersterkste opstelling te starten. Het zou me niets verbazen als van de huidige hosanna-stemming niets meer over is tegen de tijd dat iedereen met kerst zit te gourmetten.

Als we het even platslaan door de verschillende competities te negeren: uit deze 7 wedstrijden kan PSV maximaal 21 punten halen. Hoeveel denken jullie dat het er echt worden?

Poll: Hoeveel punten haalt PSV tussen 25 november en 21 december?
0-5
5-10
10-15
15-20
Alle 21 natuurlijk!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=406096&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

• carpebios
Anakha schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:16:
[...]

Voor PSV volgt zometeen echt de maand van de waarheid. Tussen 25 november en 21 december krijgen ze de volgende serie wedstrijden:
25-11: Twente (uit)
29-11: Sevilla (uit)
3-12: Feyenoord (thuis)
7-12: Heerenveen (thuis)
12-12: Arsenal (thuis)
17-12: AZ (uit)
21-12: Twente (thuis - beker)

Telkens maar 4 of 5 dagen tussen wedstrijden, en alleen tegen Heerenveen kun je misschien een poging doen om niet in je allersterkste opstelling te starten. Het zou me niets verbazen als van de huidige hosanna-stemming niets meer over is tegen de tijd dat iedereen met kerst zit te gourmetten.

Als we het even platslaan door de verschillende competities te negeren: uit deze 7 wedstrijden kan PSV maximaal 21 punten halen. Hoeveel denken jullie dat het er echt worden?

Poll: Hoeveel punten haalt PSV tussen 25 november en 21 december?
0-5
5-10
10-15
15-20
Alle 21 natuurlijk!
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk dat ze na deze wedstrijden op de 18e plek staan!

• D-e-n
  • Laatst online: 15:24
toolkist schreef op zondag 12 november 2023 @ 10:32:
[...]

Twente is momenteel totaal niet vorm, iets wat ik al vreesde toen ze dat tegen Feyenoord nog wel waren. Die gingen dat niveau natuurlijk nooit zolang volhouden

• Zingo
Als je tegen Sevilla weet te winnen heb je sowieso EL binnen, dus dat is al top. Als Arsenal dan wint van Lens (deze keer wel) dan heb je aan een gelijkspel tegen Arsenal genoeg om zelfs tweede te worden. Maar dan MOET je wel winnen van Sevilla, anders wordt het erg lastig.

De andere wedstrijden durf ik niets over te zeggen. Scoren doen we meestal wel, het is vooral de vraag of we het achterin dicht weten te houden.

• Zingo
Lekkere tik van Velios, arm goed ver uitstrekken om zeker te weten dat je weet waar je tegenstander staat.

• carpebios

• Zingo
En daar is Luuk weer, 3-0 en door!

• carpebios
Niks aan de hand hoor.

• Zingo
Hey VAR, dat is een strafschop!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:26
Ok, genoeg geleuter over psv.
Wat doet Taylor nou weer in de basis....

• carpebios
Megupe schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:36:
Ok, genoeg geleuter over psv.
Wat doet Taylor nou weer in de basis....
Dit is net het degradatietopic he :+

Pagina: 1 ... 159 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024