Peter Bosz, de prijzen pakkerT. Gefeliciteerd PSV.
De Duitse vrouwen kregen er bij het WK gewoon 16 minuten bij.
Niemand weet tot de dag van vandaag waar die 16 minuten extra tijd op gebaseerd waren. Kwade tongen beweren dat het was om Duitsland naar de volgende ronde te helpen.
Dat belooft wat dit seizoencarpebios schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:56:
Bijna 7 minuten blessure. Waar ging dit over zeg.
Lang niet slecht die doelpuntenmaker.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als jij ergens 10x meer kan verdienen, 10x betere budgets hebt en 10x meer personeel.. blijf jij dan wel bij je huidige werkgever?Bossie schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:54:
[...]
Er meerdere redenen om niet altijd voor een grotere payout te kiezen, laten we vooral blijven doen alsof de Premier League het walhalla is?
De PL behoort gewoon bij de top van de wereld, dat is moeilijk te ontkennen. De Eredivisie is dat niet, dat is maar een kleine competitie. Niemand zend het uit, dacht zelfs in België niet (meer).
Ja, de PL is 100% het walhalla als speler/trainer.Bossie schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:54:
[...]
Er meerdere redenen om niet altijd voor een grotere payout te kiezen, laten we vooral blijven doen alsof de Premier League het walhalla is?
Zwaardere tegenstand krijg je niet.
Gefeliciteerd Psv
Zag er weer goed uit van Psv
Zag er weer goed uit van Psv
Nou PSV wordt dus geen kampioen
. Bosz eerste prijs sinds 2005!
Vermakelijke pot, had Feyenoord wel als winnaar verwacht.
Vermakelijke pot, had Feyenoord wel als winnaar verwacht.
Ik vrees ervoor.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als die Kroaat komt gaat Paixao naar rechts lijkt me.Rubman schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:55:
[...]
De rechterkant moet echt versterking krijgen zowel voor als achter.
Ik vroeg me inderdaad al af waar die extra extra extra tijd van een minuut of 8 vandaan kwam.mavaros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:57:
[...]
De Duitse vrouwen kregen er bij het WK gewoon 16 minuten bij.
Niemand weet tot de dag van vandaag waar die 16 minuten extra tijd op gebaseerd waren. Kwade tongen beweren dat het was om Duitsland naar de volgende ronde te helpen.
En dan te bedenken dat er maar 2 nieuwe zijn (Pepi en Lang). Hopelijk komt er nog een goede verdediger.ph4ge schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:54:
Het is duidelijk dat de nieuwe spelers bij PSV meer toevoegen dan de nieuwe spelers bij Feyenoord. Aanvallend moet er echt wat bij.
Oh en wat een enorm verschil dat Boscagli terug is en goed uit zijn blessure lijkt te zijn gekomen. Die was al heel goed, maar als je er een jaar ligt is de kans aanzienlijk dat je minder terug komt.
Nee al sinds vorig seizoen nietfloriz87 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:55:
Heeft Dilrosun iets goeds gedaan aan de bal?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Voor zover we aan het zweven waren staan we nu weer met beide benen op de grond. Wel genoten van de wedstrijd ergens. Voelde niet als een gezapig oefenpotje.
Psv verdiend gewonnen denk ik. Feyenoord gewoon slecht aan de bal. Slechte passing en hard rennen als een blind paard. Werk aan de winkel!
Psv verdiend gewonnen denk ik. Feyenoord gewoon slecht aan de bal. Slechte passing en hard rennen als een blind paard. Werk aan de winkel!
Misschien, maar dat houd niet in dat je altijd maar elke kans moet gaan pakken.HollowGamer schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:57:
[...]
Als jij ergens 10x meer kan verdienen, 10x betere budgets hebt en 10x meer personeel.. blijf jij dan wel bij je huidige werkgever?
De PL behoort gewoon bij de top van de wereld, dat is moeilijk te ontkennen. De Eredivisie is dat niet, dat is maar een kleine competitie. Niemand zend het uit, dacht zelfs in België niet (meer).
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nice interim bondscoach Koeman gaat zo de schaal uitdelen
Wel precies de 2 die het verschil maakte.ElPaco schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:58:
[...]
En dan te bedenken dat er maar 2 nieuwe zijn (Pepi en Lang). Hopelijk komt er nog een goede verdediger.
Oh en wat een enorm verschil dat Boscagli terug is en goed uit zijn blessure lijkt te zijn gekomen. Die was al heel goed, maar als je er een jaar ligt is de kans aanzienlijk dat je minder terug komt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Babadi is toch ook 'nieuw', in de zin van, vorig jaar niet bij het 1e?ElPaco schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:58:
[...]
En dan te bedenken dat er maar 2 nieuwe zijn (Pepi en Lang). Hopelijk komt er nog een goede verdediger.
Zat toen bij Jong inderdaad. Dan is Boscagli ook nieuw, die heeft vorig jaar niet gespeeld door die blessure.toolkist schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:59:
[...]
Babadi is toch ook 'nieuw', in de zin van, vorig jaar niet bij het 1e?
Dan komt er weer een derde seizoen. Feyenoord moet met Slot doorgaan waar ze mee begonnen zijn: beleid maken. Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn maar je moet zodanig beleid voeren dat de kans op feest er in elk geval is.HollowGamer schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:45:
[...]
Het is echt maar de vraag of het tweede seizoen beter wordt/kunt herhalen.
Nieuw bij de selectie of eruit geweest zijn met een blessure is wel een wereld van verschil. Boscagli hoeft niet te 'wennen' aan bij het 1e te zitten, die kent de kleedkamer al, etc.ElPaco schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:00:
[...]
Zat toen bij Jong inderdaad. Dan is Boscagli ook nieuw, die heeft vorig jaar niet gespeeld door die blessure.
Toch juist mooi dat Slot er een jaar aan heeft geplakt
Er waren wat opstootjes, maar verder wel sportief, dat mag ook eens gezegd worden.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:58:
Voor zover we aan het zweven waren staan we nu weer met beide benen op de grond. Wel genoten van de wedstrijd ergens. Voelde niet als een gezapig oefenpotje.
We hoeven niet lief voor elkaar te worden, maar gele kaart ok, en dan weer verder.
PSV heeft terecht gewonnen. De zwakheden aan Feyenoord kant kwamen duidelijk naar boven.
Middenveld is gewoon lam. En Pedersen en Dilrosun kunnen echt niet meer.
Misschien niet zo gek om Geertruida te verkopen voor zo veel mogelijk en drie extra spelers erbij halen. Dus naast degene die ze al wilden halen.
Middenveld is gewoon lam. En Pedersen en Dilrosun kunnen echt niet meer.
Misschien niet zo gek om Geertruida te verkopen voor zo veel mogelijk en drie extra spelers erbij halen. Dus naast degene die ze al wilden halen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Grootste opstootje was ook snel bijgelegd. Dus geen compleet doorgeslagen spelers.HollowGamer schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:02:
[...]
Er waren wat opstootjes, maar verder wel sportief, dat mag ook eens gezegd worden.
We hoeven niet lief voor elkaar te worden, maar gele kaart ok, en dan weer verder.
Ik hoop echt dat het hem lukt, maar verleden resultaten geven geen garantie voor de toekomst.D-e-n schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:01:
[...]
Dan komt er weer een derde seizoen. Feyenoord moet met Slot doorgaan waar ze mee begonnen zijn: beleid maken. Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn maar je moet zodanig beleid voeren dat de kans op feest er in elk geval is.
Het kan zomaar een ... seizoen worden, dus ik had die trein wel genomen.
Maar goed, we shall see. Pas één wedstrijd onderweg.
Deze wedstrijd zegt nog weinig. 1ste wedstrijd. Gelijk een prijs etc. Nog niet alle aankopen binnen en ga maar zo door. Maar PSV met de nieuwe voetbalstijl bevalt mij wel. Veel beter naar te kijken.
Dat laatste zeker weten. Want dat boekhoudvoetbal was echt te droevig.carpebios schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:06:
Deze wedstrijd zegt nog weinig. 1ste wedstrijd. Gelijk een prijs etc. Nog niet alle aankopen binnen en ga maar zo door. Maar PSV met de nieuwe voetbalstijl bevalt mij wel. Veel beter naar te kijken.
Gaat een leuk seizoen worden.
En sommige spelers moeten meteen hun telefoon hebben.
Heeft Bosz toch de poedelprijs onder de prijzen gewonnen.
Een prijs is een prijs. En vergeet niet dat dit wel de grootste naam van een voetballer staat.mavaros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:14:
Zuurmavaros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:14:
Wel pas in de 2de helft, 1ste helft was het veel gebrei achterin en weinig aanvallend. Veel te statisch allemaal.carpebios schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:06:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Toch zou een prijs tussen de landskampioen en beker winnaar hogere aanzicht moeten hebben. Hoe dan andere landen dit?
Die spelen de wedstrijd in Azië enzodglavimans schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:17:
Toch zou een prijs tussen de landskampioen en beker winnaar hogere aanzicht moeten hebben. Hoe dan andere landen dit?

Float like a butterfly, sting like a bee.
In Engeland doen ze dat wel de Community Shield, daar komt ook de Prins bijvoorbeeld even langs.dglavimans schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:17:
Was er ook niet het volkslied voor de wedstrijd?
Maar het helpt natuurlijk ook niet, dat er niet veel supporters van beide ploegen zitten (50/50 bedoel ik). En wij Nederlanders zijn ook nuchter, onze koning heeft bijvoorbeeld niets met voetbal, maar die nemen we toch niet serieus.
Toch leuk hoe Lang met die kleine jongens omgaat
Yep, echt bizar.
Dacht dat La Liga en Serie A dit al standaard doen.
Heel leuk. Maakte ook een foto van hem met schaal en zo. Maar die Perez beweert dat hij die bal niet wilde voorgeven maar wilde schieten op goal. Ik denk daar anders over.dglavimans schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:20:
Voetfouten bij de inworpentoolkist schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 21:55:
Scheids laat wel veel toe qua verkeerde uitworpen (niet uit de nek), uitworpen 10-15 meter van waar de bal uit ging, etc.
Ik vind hem knettergek, maar hiervoor verdiend hij respect.dglavimans schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:20:
En zo kan opeens een jongen waar ik helemaal niks mee heb heel hoog stijgen.. van alle 11 psv’ers neemt hij toch echt de tijd voor die jongens
Verwijderd
Gefeliciteerd PSV.
Uiteindelijk een terechte overwinning.
Jammer van al die gemiste kansen van Feyenoord.
Maar, er is werk aan de winkel voor Slot en Kloesse.
Pedersen is gewoon een risico op RB
Wiefer was ongelofelijk zwak.
En, nog steeds geen kwaliteit vleugelspeler.
Uiteindelijk een terechte overwinning.
Jammer van al die gemiste kansen van Feyenoord.
Maar, er is werk aan de winkel voor Slot en Kloesse.
Pedersen is gewoon een risico op RB
Wiefer was ongelofelijk zwak.
En, nog steeds geen kwaliteit vleugelspeler.
Dat is een opdracht die hij vanuit PSV heeft opgelegd gekregen.dglavimans schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:20:
Normaal komt hij op een gedragen troon voorbij, en kijkt ie niemand aan.
Wat dat betreft stonden anderen wel vooraan, toen omkijken naar de fans werd uitgedeeld.
niet zo zuur doenmavaros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:26:
[...]
Dat is een opdracht die hij vanuit PSV heeft opgelegd gekregen.
Wat dat betreft stonden anderen wel vooraan, toen omkijken naar de fans werd uitgedeeld.
Ja en die andere 10 moesten zich op de achtergrond houden zodat Lang punten bij mij kon scorenmavaros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:26:
[...]
Manman
Het is waar, want het heeft gestaan op Facebook!dglavimans schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:27:
[...]
Ja en die andere 10 moesten zich op de achtergrond houden zodat Lang punten bij mij kon scoren
Manman
Correctiecarpebios schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:28:
[...]
Het is waar, want hetheeft heb gestaan op Facebook!
Ik ben niet zuur.
Deze gozer is gewoon geen mensenmens. Dat is niet erg, maar in het voetbal hoor je ook om te kijken naar je (jonge) supporters.
Grote voetballers gaan netjes op de foto of geven een handtekening. Dat zijn randzaken die best belangrijk zijn.
Romario liep hier regelmatig om 5.00u ergens in de stad rond te zwalken. Toen had je geen telefoons met foto-optie, maar een handtekening was geen moeite. En hij zei altijd hoeveel doelpunten die in de volgende wedstrijd ging scoren. Dat kwam ook nogeens vrijwel altijd uit.
Lang is nog lang niet op dat punt aangekomen, en ik ben heel benieuwd of dat ooit zal lukken.
Tot die tijd kijk ik uitermate kritisch naar Noa Lang.
Zijn zat voetballers die niet zo uitgebreid de tijd nemen hoormavaros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:44:
[...]
Ik ben niet zuur.
Deze gozer is gewoon geen mensenmens. Dat is niet erg, maar in het voetbal hoor je ook om te kijken naar je (jonge) supporters.
Grote voetballers gaan netjes op de foto of geven een handtekening. Dat zijn randzaken die best belangrijk zijn.
Romario liep hier regelmatig om 5.00u ergens in de stad rond te zwalken. Toen had je geen telefoons met foto-optie, maar een handtekening was geen moeite. En hij zei altijd hoeveel doelpunten die in de volgende wedstrijd ging scoren. Dat kwam ook nogeens vrijwel altijd uit.
Lang is nog lang niet op dat punt aangekomen, en ik ben heel benieuwd of dat ooit zal lukken.
Ik kijk ook kritisch naar Lang maar dit is gewoon klasse
Ik zie op de telegraaf een foto met een vingertje na het doelpunt. Die maniertjes maken het een vervelend mannetje.mavaros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:26:
[...]
Elect a clown, expect a circus.
Zet er 5m prijzengeld op voor de winnaar...dglavimans schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:17:
Dan zijn 95% van de doelpuntenmakers vervelend?Slasher schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 23:19:
[...]
Ik zie op de telegraaf een foto met een vingertje na het doelpunt. Die maniertjes maken het een vervelend mannetje.
Hij is onlangs vader geworden. Dat verandert een mens, vaak in positieve zin.mavaros schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 22:44:
[...]
Ik ben niet zuur.
Ik zit nu de samenvatting te kijken. Waarom wordt Lang uitgefloten door het thuispubliek?
Wel lekker dat PSV de schaal heeft gepakt. Kijkende naar de afgelopen 2 jaar betekent het dat ze in elk geval geen kampioen worden. Dus wij mogen het uitvechten met Feyenoord
Wel lekker dat PSV de schaal heeft gepakt. Kijkende naar de afgelopen 2 jaar betekent het dat ze in elk geval geen kampioen worden. Dus wij mogen het uitvechten met Feyenoord
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ah ja. Rare lui die supporters.ElPaco schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:45:
Lang is van Feyenoord jeugd naar Ajax jeugd gegaan, dat is blijkbaar genoeg reden.
Prima goal van Lang trouwens, ook die volley-voorzet mag er wezen
Ajax gaat dus blijkbaar nog winst maken op daramy. Niet slecht.
Denk dat hij qua voetbal ook beter bij Burnley past
Denk dat hij qua voetbal ook beter bij Burnley past
PSV pakt 3 keer de schaal. 1 keer Ajax kampioen, 1 keer Feyenoord en 1 keer..... PSVSuperkiwi schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:41:
Ik zit nu de samenvatting te kijken. Waarom wordt Lang uitgefloten door het thuispubliek?

Nee nee Niels.sNielz123 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 14:41:
[...]
PSV pakt 3 keer de schaal. 1 keer Ajax kampioen, 1 keer Feyenoord en 1 keer..... PSV
Bosz heeft zijn prijs binnen en Feyenoord heeft haar finale al gespeeld. Gun ons ook eens wat!
Hup Ajax

Er is nog maar 1 finale in het Nederlandse voetbal, veel plezier met de KNVB beker.Superkiwi schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:24:
[...]
Nee nee Niels.
Bosz heeft zijn prijs binnen en Feyenoord heeft haar finale al gespeeld. Gun ons ook eens wat!
Hup Ajax
De dubbel werkt ook voor mij hoorNapo schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:45:
[...]
Er is nog maar 1 finale in het Nederlandse voetbal, veel plezier met de KNVB beker.
Omdat ik de beroerdste niet ben gun ik Feyenoord de beker ook wel.
Mmmhhh niet goed. Volgens de geruchten nadert Feyenoord een akkoord met Leipzig voor 30 miljoen.
Geertruida is onze beste speler op 2 posities.
Tijdens de JC schaal hebben we gezien hoe Pedersen is op de back positie. Leuk voor Feyenoord van 2 jaar geleden, maar nu hebben we echt wel wat meer kwaliteit nodig.
Tijdens de JC schaal hebben we gezien hoe Pedersen is op de back positie. Leuk voor Feyenoord van 2 jaar geleden, maar nu hebben we echt wel wat meer kwaliteit nodig.
is veel geld, kun je denk ik wel een goede vervanger en nog een andere speler mee kopenRussel88 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:18:
Mmmhhh niet goed. Volgens de geruchten nadert Feyenoord een akkoord met Leipzig voor 30 miljoen.
Dat klopt op zich wel denk ik.toolkist schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:07:
[...]
Dan zijn 95% van de doelpuntenmakers vervelend?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En volgens mij heeft hij ook nog wel eens wat denigrerende uitlatingen gedaan over Feyenoord. Hij leek er zelf niet mee te zitten overigens dus hij laat er zijn spel niet door beïnvloeden.ElPaco schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:45:
Lang is van Feyenoord jeugd naar Ajax jeugd gegaan, dat is blijkbaar genoeg reden.
[ Voor 14% gewijzigd door D-e-n op 05-08-2023 16:55 ]
Ik heb echter nog geen geruchten gehoord over backs waar ze mee bezig zijnDeadsy schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:39:
[...]
is veel geld, kun je denk ik wel een goede vervanger en nog een andere speler mee kopen
En die van de playoffs jaNapo schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:45:
[...]
Er is nog maar 1 finale in het Nederlandse voetbal, veel plezier met de KNVB beker.
Dest schijnt 10m te kostenDeadsy schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:39:
[...]
is veel geld, kun je denk ik wel een goede vervanger en nog een andere speler mee kopen
Was het alleen maar fluiten. Bij homofobe spreekkoren wordt de boel stilgelegd. K*nk*rj**d is blijkbaar algemeen geaccepteerd in de KuipSuperkiwi schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 11:41:

XXXVI
Volgens coachend Nederland komen er richting het einde van de competitie altijd ineens een hoop finales bij.Napo schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 15:45:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Playoffs voor Europees voetbal heb je ook nog, zie ik ook niet snel gebeuren, maar p6 is niet uitgesloten als ze heel erg door het ijs zakken.Napo schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:13:
[...]
Fair enough, maar ik kan niet voorstellen dat Ajax op positie 16 eindigt
Het is werkelijk om je kapot te schamen.ephymerous schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:09:
[...]
Was het alleen maar fluiten. Bij homofobe spreekkoren wordt de boel stilgelegd. K*nk*rj**d is blijkbaar algemeen geaccepteerd in de Kuip
Ik vind het wel bijzonder om bij de ene scheldpartij wel te staken en de andere niet. Ik zou het niet erg vinden om dit bij onwelvoegelijke taal in zijn algemeenheid te doen. Zulks ter beoordeling aan de knvb en de clubs. De tijd van lijdzaam toekijken moet maar eens stoppen. Wat is dit voor flauwekul?
Ik vermoed dat in dit specifieke geval Lang dit wel strelend vond op een bepaalde manier, maar dat doet er niet toe.
Ik bedoelde die van die voor europees voetbal, en uiteraard niet voor ajax. Wij worden gewoon kampioenNapo schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:13:
[...]
Fair enough, maar ik kan niet voorstellen dat Ajax op positie 16 eindigt
Ik volg net NL voetbal niet zo maar dat doen ze toch niet allemaal?toolkist schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 00:07:
[...]
Dan zijn 95% van de doelpuntenmakers vervelend?
Elect a clown, expect a circus.
Zo te lezen vaart er weer een geldschip richting Arena..
40m voor Kudus, 35m (zal het wel op uitkomen) voor Alvarez, en nu krijgen we nog een bied'oorlog' voor Daramy ook, Reims schijnt meer geboden te hebben dan Burnley
40m voor Kudus, 35m (zal het wel op uitkomen) voor Alvarez, en nu krijgen we nog een bied'oorlog' voor Daramy ook, Reims schijnt meer geboden te hebben dan Burnley
Je bent geswitched naar PSV? Welkom!toolkist schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:00:
[...]
Ik bedoelde die van die voor europees voetbal, en uiteraard niet voor ajax. Wij worden gewoon kampioen
Wel leuk al dat geld maar een fatsoenlijke basis 11 is belangrijker.
Tja, maar ondertussen blijft er bijna niets meer over qua spelers. Er moet echt heel snel op meerdere plekken kwaliteit bij, en dan moet het ook nog allemaal op elkaar ingespeeld raken. Je kunt zomaar al snel een achterstand oplopen die in de rest van het seizoen onoverbrugbaar blijkt. Ik ben er alles behalve gerust op voorlopig...toolkist schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:04:
Zo te lezen vaart er weer een geldschip richting Arena..
Daar past Daramy niet in en bijvoorbeeld een Kudus wil gewoon weg dus als dat niet lukt ga je er nog maar een stuk minder aan hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
40 miljoen voor Kudus lijkt mij prima. Doet soms best leuke dingen, maar nooit structureel voor een langere periode
Flickr PSN ID= cheironnl
Precies. Misschien ligt het aan de leeftijd, maar geen speler om op te bouwen.cheiron schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:37:
40 miljoen voor Kudus lijkt mij prima. Doet soms best leuke dingen, maar nooit structureel voor een langere periode
Veel en veel te weinig. Die verkopen ze binnen nu en 2 jaar voor het dubbele.cheiron schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:37:
Vergeet niet dat hij als de 'hoer' van het team werd gebruikt bij Ajax. Oh vandaag een rechtsbuiten nodig? Kudus. Volgende week op 10? Kudus. Week erop spits? Kudus.
Van beide spelers was al lang en breed bekend dat ze weg wilden, daar is echt al lang op geanticipeerd.dutchgio schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:21:
Wel leuk al dat geld maar een fatsoenlijke basis 11 is belangrijker.
En zo niet, dan haal Seedorf maar...
https://www.vi.nl/nieuws/...strijd-op-stamford-bridge
[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 05-08-2023 21:59 ]
Bij Ajax gaat hij nooit voor het dubbele verkocht worden. Nog zo'n sezoen en het is 30.toolkist schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:55:
[...]
Veel en veel te weinig. Die verkopen ze binnen nu en 2 jaar voor het dubbele.
Vergeet niet dat hij als de 'hoer' van het team werd gebruikt bij Ajax. Oh vandaag een rechtsbuiten nodig? Kudus. Volgende week op 10? Kudus. Week erop spits? Kudus.
Ik vond in dat licht dit contrast wel tekenend.toolkist schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:57:
Van beide spelers was al lang en breed bekend dat ze weg wilden, daar is echt al lang op geanticipeerd.
/f/image/JK1OcwosO6LiaJcYkpx2VJXp.png?f=fotoalbum_large)
Welke lading wil je nieuws geven?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Serieus, dit mag maar de homofobe variant mag niet?ephymerous schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 19:09:
[...]
Was het alleen maar fluiten. Bij homofobe spreekkoren wordt de boel stilgelegd. K*nk*rj**d is blijkbaar algemeen geaccepteerd in de Kuip
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoop toch niet dat ze Geertruida verkopen.
Dan kan je een hoop ambitie voor dit seizoen direct wel opgeven.......
Dan kan je een hoop ambitie voor dit seizoen direct wel opgeven.......
Vooral ook omdat Kudus meer gaat opleveren dan GeertruidaGonadan schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:24:
[...]
Ik vond in dat licht dit contrast wel tekenend.
[Afbeelding]
Welke lading wil je nieuws geven?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik snap de kop wel. Met het vertrek van Alvarez en Kudus is Ajax al zijn sterkhouders van het mislukte vorig seizoen definitief kwijt. Daar staat nog helemaal niets tegenover. Spelers zoals Berghuis en Rulli kunnen ook nog eens gaan muiten. Over een week begint de competitie en Ajax heeft een selectie staan die volledig uit balans is, waarin ervaren spelers ontevreden zijn en er nog geen enkele aankoop gedaan is van wie je mag verwachten dat hij er meteen staat. Je centrum zijn twee jeugdspelers. Zelfs de selectie maakt zich zorgen om de kwaliteit van de selectie. Een week voordat het seizoen begint.Gynnad schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 01:28:
[...]
Vooral ook omdat Kudus meer gaat opleveren dan Geertruida
Nu zal het vast weer goed komen hoor en zal Ajax vast gewoon uiteindelijk weer competitief zijn, maar met het vertrek van Timber, Tadic, Alvarez en Kudus is wel het laatste beetje dat zich nog positief onderscheidde vorig jaar verdwenen. Dat is toch gewoon ook een ontmanteling?
Al die spelers speelden vorig seizoen net zo hard ondermaats als de rest. Kudus laat het in topwedstrijden vaak afweten. Ik vind het wel prima eigenlijkdonleone83 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 07:44:
Nu zal het vast weer goed komen hoor en zal Ajax vast gewoon uiteindelijk weer competitief zijn, maar met het vertrek van Timber, Tadic, Alvarez en Kudus is wel het laatste beetje dat zich nog positief onderscheidde vorig jaar verdwenen. Dat is toch gewoon ook een ontmanteling?
XXXVI
Haha, daar heb je ook gelijk in. Er is alleen nog helemaal niets voor in de plaats gekomen. Een reservekeeper met wellicht potentie en een jeugdspeler voor wie bijna 20 miljoen betaald is (die ook nog op dezelfde plek speelt als de topaankoop van vorig jaar).ephymerous schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 07:52:
[...]
Al die spelers speelden vorig seizoen net zo hard ondermaats als de rest. Kudus laat het in topwedstrijden vaak afweten. Ik vind het wel prima eigenlijk
Van der Boomen en Tahirovic zijn er ook bijgekomen. Als het goed is zijn ze ook rond net die Medic. Dan ben je er echt nog niet hoor, dat ben ik met je eens, Maar als je zometeen die Sutalo erbij krijgt, en een vervanger voor Kudus op rechtsbuiten, dan is het allemaal al wat minder dramatisch.donleone83 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 08:00:
[...]
Haha, daar heb je ook gelijk in. Er is alleen nog helemaal niets voor in de plaats gekomen. Een reservekeeper met wellicht potentie en een jeugdspeler voor wie bijna 20 miljoen betaald is (die ook nog op dezelfde plek speelt als de topaankoop van vorig jaar).
Je vergeet Van der Boomen en Tahirovic. Verder is het bizar hoe weinig Ajax gehaald heeft tot nog toe. Op zich vind ik een vervanger voor Bergwijn dan wel een goed idee. Die loopt al sinds oktober vorig jaar minder meters per wedstrijd dan Messi. Hoop heel erg dat zo'n zandbak club gek genoeg is om daar 30 mil op te bieden. Grootste miskoop uit de club geschiedenis. Je krijgt er heimwee naar Atouba, Westerman en Gabrich van.donleone83 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 08:00:
[...]
Haha, daar heb je ook gelijk in. Er is alleen nog helemaal niets voor in de plaats gekomen. Een reservekeeper met wellicht potentie en een jeugdspeler voor wie bijna 20 miljoen betaald is (die ook nog op dezelfde plek speelt als de topaankoop van vorig jaar).
Ajax zal vast nog wel wat kopen zoals @Jorizzz zegt. Helaas wat aan de late kant. Zo dramatisch als de media het voorschotelt is het volgens mij niet.donleone83 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 08:00:
[...]
Zeker als Feyenoord en PSV nog een paar sterkhouders verliezen doet Ajax gewoon mee. En met de interesse in Geertruidenberg en Sangare kan dat maar zo.
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024