De fase sinds de 2-0 is eigenlijk het beste Ajax dit seizoen. Niet van europees niveau maar wel progressie.Quad schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:19:
Zodra de snelheid er meer in zit, zit er ook direct meer voetbal in. En lijkt het zowaar ergens op.
Hoeveel bier heb jij op?Megupe schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:21:
Zondag belangrijke pot, daarom Berghuis eruit.
Win je zondag bij psv haak je gewoon weer aan voor directe plaatsing Champions league
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik denk dat Ajax het dieptepunt wel heeft bereikt, dus vanaf heden weer beetje positivisme richting de club.
We zijn er nog lang niet (2-3 seizoenen).
Brighton hoeft natuurlijk niet meer, maar de laatste 10 minuten is het spel niet onaardig.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Bergwijn in de winter verkopen aan de zandbak. Boer je er nog goed aan ook.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Lijkt af en toe wel of Ajax tegen een Portugees team speelt
Wilde die in de zomer helaas zelf niet.HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:28:
Bergwijn in de winter verkopen aan de zandbak. Boer je er nog goed aan ook.
Hoeveel ballen raakt Ajax kwijt door over de zijlijn te trappen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als ik zo snel en fysiek was als Bergwijn zou ik verdorie wat meer acties proberen ipv continue die ballen terug te tikken.
Echt ongelooflijk
Echt ongelooflijk
Ik weet niet of Veronica het geluid wat laag heeft gezet. Maar het publiek geeft 0 sfeer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Het is echt een enorm eenzijdige wedstrijd. Het is dat Brighton ook geen risico neemt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wilt de bal altijd in de voeten, dat niemand hem ooit even duidelijk maakt dat je ook diep kan gaan.Harribo schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:29:
Als ik zo snel en fysiek was als Bergwijn zou ik verdorie wat meer acties proberen ipv continue die ballen terug te tikken.
Echt ongelooflijk
Inderdaad. Ajax komt alleen af en toe aan de bal door sporadisch concentratieverlies van Brighton, maar verder worden ze volledig weggespeeld.ph4ge schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:31:
Het is echt een enorm eenzijdige wedstrijd. Het is dat Brighton ook geen risico neemt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Al dit serieus is bij Bergwijn kan er eindelijk iemand met pit in komende tijd
Tadic erin
Bergwijn eruit, dan speelt Ajax in ieder geval weer 11 tegen 11.
[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 27-10-2023 08:25 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik gun niemand een blessure maar Bergwijn er nu af is alleen maar goed.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Er zijn zoveel nieuwe namen voor mij, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om uit te leggen hoe Ajax nu staat?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
@Vos er weer bij, met z'n ik kan de tweede helft niet kijken. Die moest snel z'n tenue aantrekken!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
17e in NL, virtueel 4e in Europa.ph4ge schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:33:
Er zijn zoveel nieuwe namen voor mij, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om uit te leggen hoe Ajax nu staat?
Kom op Ajax, laatste kwartier ff vol gas naar voren. Niks te verliezen
[ Voor 12% gewijzigd door Megupe op 26-10-2023 22:34 ]
Anders zouden ze inderdaad met 18501 tegen 11 spelen, wordt een beetje druk.M@cer schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:32:
Bergeijk eruit, dan speelt Ajax in ieder geval weer 11 tegen 11.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gaaei lekker laten staan, doet weer z'n best en niets verkeerd.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Je telt er 1 teveelMaarten_E schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:35:
[...]
Anders zouden ze inderdaad met 18502 tegen 11 spelen, wordt een beetje druk.
Er zijn 10 medespelers, geen 11.
Trainingspotje voor Brighton
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zeker gezien zijn tegenstanderQuad schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:35:
100x beter dan Rensch en ook 100x meer inzet.Quad schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:35:
Op een standaard speelveld wordt 18501 of 18502 al gauw gerommel in de marge.alexbl69 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:36:
[...]
Je telt er 1 teveel![]()
Er zijn 10 medespelers, geen 11.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je hebt dan toch wel een coach nodig die stevig in zijn schoenen staat en ervaring heeft.Malfunctions schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:17:
[...]
Ik snap ook niet dat Maduro dat niet heeft veranderd. Maar misschien laat hij dat aan van 't Schip.
Maar Bergwijn moet je zo snel mogelijk lozen. Hopelijk krijg je er vanuit de zandbak nog wat geld voor.
Ik hoop dat van 't Schip er wat van kan maken. Je snapt gewoon niet de onzekerheid bij de spelers in het elftal. Daar moet toch een systeem in te coachen zijn, zodat ze weten wat ze moeten doen en houvast hebben.
Ajax staat nu weer zo ver terug dat bha 75m van het veld als rondotje kan gebruiken
Je ziet dat ze na de 2-0 het wel prima vinden, zeker met het volle programma snap ik dat wel.Bossie schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:37:
Trainingspotje voor Brighton
Hoezo zou je dat niet snappen? Dat kwam door een coach zonder tactisch inzicht, die constant spelers voor de bus gooit en elke week andere keuzes maakte. Wie wordt daar nu zeker van?tweakduke schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:38:
[...]
Je hebt dan toch wel een coach nodig die stevig in zijn schoenen staat en ervaring heeft.
Ik hoop dat van het Schip er wat van kan maken. Je snapt gewoon niet de onzekerheid bij de spelers in het elftal. Daar moet toch een systeem in te coachen zijn, zodat ze weten wat ze moeten doen en houvast hebben.
Een trainingspotje dit. Ik ben benieuwd naar het balbezit percentage.
Toch is het best een prestatie van formaat om als #17 van de eredivisie slechts 2-0 achter te staan tegen de #7 van de premier league. iets op trots op te zijn
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
ph4ge schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:41:
66%ph4ge schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:41:
Dat is zeker zo, maar nog steeds onbegrijpelijk dat het zo'n puinhoop is. Ze kunnen elkaar soms amper aanspelen of een bal aannemen. Dan is het toch ver afgezakt als voetballer.Exocet schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:41:
[...]
Hoezo zou je dat niet snappen? Dat kwam door een coach zonder tactisch inzicht, die constant spelers voor de bus gooit en elke week andere keuzes maakte. Wie wordt daar nu zeker van?
Telt een bal op de paal niet als schot op doel?
Ajax heeft 2 schoten op doel, niet 1
Ajax heeft 2 schoten op doel, niet 1
Verwijderd
Zo... voorzet van het seizoen daar van Gaaei.
Mijn hemel.
Mijn hemel.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2023 22:45 ]
Gaai de nieuwe Manolev? Haha
Gaaei knalt de bal het kanaal vast over.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Dat is de schuld van Steijn… oh wachtHarribo schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:45:
Gaaie goede voorzet
En toch... eredivisie teams zouden vaker dit soort wedstrijden moeten spelen, kan je veel van leren
Volgens mij is Gaaei gewoon op.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als het verschil te groot is leer je er niks van.Harribo schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:46:
En toch... eredivisie teams zouden vaker dit soort wedstrijden moeten spelen, kan je veel van leren
Eerste Europese overwinning voor Brighton ooit.. blijft bijzonder dat er nog dit soort clubs bestaan.
Zero.
Dit ajax kwam duidelijk voor de 0-0. Busje parkeren zoals normaal tegen ajax gebeurd. imo van het nivo johan cruyf die zingt.
en ja dat singletje 7" heb ik in mijn bezit
Veruit de meeste voetbalclubs hebben nog nog nooit een Europese overwinning geboekt.Pelox schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:48:
Eerste Europese overwinning voor Brighton ooit.. blijft bijzonder dat er nog dit soort clubs bestaan.
7K op je feestje?HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:50:
Dit ajax kwam duidelijk voor de 0-0. Busje parkeren zoals normaal tegen ajax gebeurd. imo van het nivo johan cruyf die zingt.![]()
Ongelofelijk wat zijn Taylor en Bergwijn een stelletje slappe zakken.
Ja het loopt niet bij de club, maar ga dan in ieder geval de ballen uit je broek werken, ga voetballen of blijf lekker thuis.
Edit, vond mijn opmerking net ff te grof
Ja het loopt niet bij de club, maar ga dan in ieder geval de ballen uit je broek werken, ga voetballen of blijf lekker thuis.
Edit, vond mijn opmerking net ff te grof
[ Voor 95% gewijzigd door Megupe op 26-10-2023 22:58 ]
Kansloos, triest kansloos
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vroeger hadden we een Klaassen of Donny hiervoor.Harribo schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:48:
En als je dan een mogelijkheid krijgt... hebben we Taylor...
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Zelden zo’n kansloos Ajax gezien. Typische donderdag avond pot.
Wat die gaat toch steeds in het elftal doet:?
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 26-10-2023 22:52 ]
XXXVI
Echt bizar wat het verschil tussen Ajax en Feyenoord is als je beide wedstrijden van vandaag en gisteren bekijkt.
Inderdaad, die hoef je niet aan te spelen rond de zestien, komt niks uit.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ftfygws24 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:53:
[...]
Inderdaad, die hoef je niet aan te spelen rond de zestien, komt niks uit.
Bizar inderdaad. Echt compleet tegenovergesteld met voorgaande jaren in de Europese campagne.Chrisjuh_15 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 22:51:
Echt bizar wat het verschil tussen Ajax en Feyenoord is als je beide wedstrijden van vandaag en gisteren bekijkt.
Feyenoord gaat wel overwinteren, Ajax alleen als er een wonder gebeurt…
Brighton een van de best voetballende ploegen op dit moment, aldus Brobbey.
Dat wilde ik net aanstippen. Het is dus geen schande.DeKever schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:02:
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Verwijderd
Ik heb niks bijzonders gezien bij dat zogenaamde beste voetballende team van dit moment, wat een slap gelul, maar goed Brobbey mist nog wel iets meer dan alleen voetbal intelligentie.ST10©DE schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:03:
[...]
Dat wilde ik net aanstippen. Het is dus geen schande.
Sorry, de sarcasme smiley moest erbij.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:04:
[...]
Ik heb niks bijzonders gezien bij dat zogenaamde beste voetballende team van dit moment, wat een slap gelul, maar goed Brobbey mist nog wel iets meer dan alleen voetbal intelligentie.
Deed ie mee?DeKever schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:02:
Nou, qua stand valt het mee, maar zoals verwacht heeft het ontslag van Steijn weinig uitgemaakt. Toch zag ik bij vlagen wel redelijke combinaties, maar ook weer een erbarmelijke verdediging.
Nu afwachten wat ze tegen PSV doen.
Nu afwachten wat ze tegen PSV doen.
8-0 verliezen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Ook Taylor vindt het een heel goed spelende ploeg…..
Verwijderd
Hij heeft het in ieder geval goed kunnen zien, want hij stond erbij en keek er naar.ST10©DE schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:09:
Ook Taylor vindt het een heel goed spelende ploeg…..
Bij ESPN weer tenenkrommend, wekenlang niks negatiefs over Steijn, nu gelijk enorm kritisch op Maduro die net bezig is.
En kennelijk hadden ze verwacht dat Ajax wel even Brighton zou winnen, ongelooflijk wat een niveau, hadden we maar iets van het niveau match of the day, waar wel objectieve analyses gemaakt worden.
En kennelijk hadden ze verwacht dat Ajax wel even Brighton zou winnen, ongelooflijk wat een niveau, hadden we maar iets van het niveau match of the day, waar wel objectieve analyses gemaakt worden.
Ik denk dat als we over 10 jaar op dit seizoen terug kijken we de conclusie trekken dat Tahirovic, vd Boomen en Akpom de grote miskopen van Mislintat zijn. Niet alleen vanwege die spelers zelf, maar ook omdat daarmee de grootste problemen van Ajax in stand zijn gehouden. Taylor en Bergwijn. Taylor op het middenveld... Spijtig dat Ajax zo diep is gevallen dat zo'n man je belangrijkste middenvelder moet voorstellen.
Verwijderd
Ik bedoel, als het waar is dat Maduro Steijn een mes in zijn rug heeft gestoken.Exocet schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:11:
Bij ESPN weer tenenkrommend, wekenlang niks negatiefs over Steijn, nu gelijk enorm kritisch op Maduro die net bezig is.
Dan heeft hij nu in ieder geval nog niet bewezen dat die het beter kan.
Net zoals de spelers die zo goed hebben getraind en een positieve vibe hadden.
De enige die mij positief opviel was... was...
Ben benieuwd of Van 't Schip deze boot weer op koers krijgt.
Dieper zinken kunnen ze niet zou je zeggen.
Maar als deze spelers nog steeds zo futloos op het veld rondlopen de komende maanden word het een lastig verhaal.
Noa Vahle heeft de Hans Kraaij tactiek meegenomen om woorden in de mond van Maduro te leggen. Jammer, want ze kan dit beter.
Maduro probeert het netjes te houden.
Maduro probeert het netjes te houden.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Helene is toch positiefVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:15:
[...]
Ik bedoel, als het waar is dat Maduro Steijn een mes in zijn rug heeft gestoken.
De enige die mij positief opviel was... was...![]()
![]()
wie eigenlijk?
Maar als deze spelers nog steeds zo futloos op het veld rondlopen de komende maanden word het een lastig verhaal.
Als het waar is... waar denk je dat dat verhaal vandaan komt? Van de trainer die meer bezig is met de media dan met tactiek.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:15:
[...]
Ik bedoel, als het waar is dat Maduro Steijn een mes in zijn rug heeft gestoken.
De enige die mij positief opviel was... was...![]()
![]()
wie eigenlijk?
En vervolgens Maduro na twee trainingen afrekenen... Lachwekkend
Verwijderd
Wat is die Aletha toch een slechte interviewer zeg.
Echt een beetje "Koffietijd" praatjes om maar gezellig te doen.
Echt een beetje "Koffietijd" praatjes om maar gezellig te doen.
Verwijderd
Nee, al 3 maanden.Exocet schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:20:
[...]
Als het waar is... waar denk je dat dat verhaal vandaan komt? Van de trainer die meer bezig is met de media dan met tactiek.
En vervolgens Maduro na twee trainingen afrekenen... Lachwekkend
Want Maduro is deel van de staf geweest en zou de spelers ondertussen goed moeten kennen.
Hij weet wat de spelers wel en niet kunnen en zou daarop moeten anticiperen.
Maduro is er nu niet 2 dagen, nee...
Van 't Schip? Ja, daarop zou ik zeggen "Geef hem een wedstrijd of 4/5 de kans om progressie te zien."
Maar Maduro?
Hij kan het beter vind die, anders zegt die niet ja tegen deze klus.
Op basis van deze week, is dan nog niet het geval.
Er is gewoon geen Ajax waardig elftal zo simpel is het, als je je beste spelers verkoopt en er blijft niets over, je vult het aan met middelmaat of minder zelfs, wat moet je dan verwachten?
Geen plek 17 in de eredivisie, maar top 5 gaan ze ook niet spelen. Europees heb je niks te zoeken nu.
Geen plek 17 in de eredivisie, maar top 5 gaan ze ook niet spelen. Europees heb je niks te zoeken nu.
Mmmhhh slechte zaak. Europa League en Conference League zou toch de toernooien zijn waarbij Nederland punten moet sprokkelen.
Nu heeft alleen Feyenoord en PSV punten gepakt.
Nu heeft alleen Feyenoord en PSV punten gepakt.
Was Taylor een paar seizoenen niet een talent dat heel erg gehyped werd?Kist schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:12:
Taylor op het middenveld... Spijtig dat Ajax zo diep is gevallen dat zo'n man je belangrijkste middenvelder moet voorstellen.
Ik sheb de wedstrijd gekeken, david tegen goliath. Brighton heeft niet echt op volle kracht hoeven spelen. Als die bal op de paal erin was gegaan, dan had het een wedstrijd kunnen worden, maar verder liep er niets speciaals rond bij Ajax.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De Britten zijn trots:
BronBrighton gave Ajax a footballing lesson here. Let’s run that again: Brighton, a club that spent 34 years outside the English top flight before their return in 2017, took the inventors of modern football, the mighty Ajax, to school under the floodlights of Falmer. It’s the sort of occasion you’d imagine Brighton fans won’t have difficulty recalling in future, regardless of where this European tour ends up.
Als je met de enorme investering die Ajax heeft gedaan niet top3 draait, dan is er gewoon sprake van wanbeleid. In een normaal bedrijf zouden de aandeelhouders dan toch behoorlijk wat herrie maken en het bestuur laten vervangen.Martinusz schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:27:
Er is gewoon geen Ajax waardig elftal zo simpel is het, als je je beste spelers verkoopt en er blijft niets over, je vult het aan met middelmaat of minder zelfs, wat moet je dan verwachten?
Zo'n eerste goal laat wel zien waar een nieuwe trainer moet beginnen. Achterin wat degelijker neerzetten met lui die inzicht hebben. Dan daarvoor wat spelers zetten die inzet tonen en zo nodig rugdekking verlenen. Pijnlijk, om de nummer 9 (en nog één) gewoon uit het oog te verliezen in de 16...
Wat een onzin. Als die vindt dat die het beter kan, heeft die een andere visie en die moet je overbrengen. Dat kost tijd. De hoofdtrainer bepaald.Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:24:
[...]
Nee, al 3 maanden.
Want Maduro is deel van de staf geweest en zou de spelers ondertussen goed moeten kennen.
Hij weet wat de spelers wel en niet kunnen en zou daarop moeten anticiperen.
Maduro is er nu niet 2 dagen, nee...
Van 't Schip? Ja, daarop zou ik zeggen "Geef hem een wedstrijd of 4/5 de kans om progressie te zien."
Maar Maduro?
Hij kan het beter vind die, anders zegt die niet ja tegen deze klus.
Op basis van deze week, is dan nog niet het geval.
Daarbij, Hoezo zou die anders niet ja zeggen? Ajax had gewoon iemand nodig om even voor de groep te staan. Als je verantwoordelijkheidsgevoel hebt zeg je dan toch ja? Bovendien was hij eerste assistent toch alleen maar logisch dat hij vooruit geschoven wordt als interim? Dat gebeurt al decennia zo in het voetbal.
Feyenoord doet het al een aantal jaartjes toch best leuk in Europa. Van Conference League finale naar kwartfinale Europa League en nu waarschijnlijk minstens bij de laatse 16 Champions Leaguehulkie schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:02:
[...]
Bizar inderdaad. Echt compleet tegenovergesteld met voorgaande jaren in de Europese campagne.
Feyenoord gaat wel overwinteren, Ajax alleen als er een wonder gebeurt…
Toch een leuke stijgende lijn.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 26-10-2023 23:44 ]
Enorme investering…tja er was ook enorme leegloop. Maar het geld dat is uitgegeven is veel te veel voor de kwaliteit die gekocht is. Daarbij slechte keuzes maken, gekke keuze in trainer, maar ook bestuurlijk etc. Kortom alles wat beetje was opgebouwd is volledig weer weg nu.dr.lowtune schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:35:
[...]
Als je met de enorme investering die Ajax heeft gedaan niet top3 draait, dan is er gewoon sprake van wanbeleid. In een normaal bedrijf zouden de aandeelhouders dan toch behoorlijk wat herrie maken en het bestuur laten vervangen.
Maar hij werkt zo hard. Nou dat vind ik ook wel meevallen. Zweet altijd als een otter na 5 minuten gelopen te hebben met een sukkeldrafje, en worstelt een aantal keer met zijn directe tegenstander. Dat is zijn bijdrage. Daarbij springen de meeste ballen van zijn voet, mist hij teveel grote kansen, kan niet echt koppen en slim druk zetten doet tie ook al niet. Leipzig lacht zich echt nog steeds dood om die 18 miljoen.
Die hele aanval is misschien nog wel de slechtste linie van Ajax. Iedereen geeft af op de verdediging en het middenveld maar wat Bergwijn en Brobbey laten zien gaat ook helemaal nergens over. En dan heb je nog Forbes die eigenlijk nog in Jong Ajax hoort.
Maduro begint met 'zuur gevoel' bij Ajax: 'Maar we zijn niet overklast'
Maduro heeft op z'n tablet op de bank blijkbaar naar een andere wedstrijd gekeken
.
En dan nog een beetje Cruijffiaanse logica...
Maduro zag zijn ploeg dan ook nauwelijks kansen creëren en voor rust een tegengoal krijgen. "Zo'n doelpunt is juist wat ze willen"
No shit sherlock...
Hij vond dat Ajax het in de tweede helft beter deed. Wat hij er niet bij vertelt is dat dat enkel te danken is aan het feit dat Brighton het wel best vond en in standje 'reserve' ging.
Maduro heeft op z'n tablet op de bank blijkbaar naar een andere wedstrijd gekeken
Maduro zag zijn ploeg dan ook nauwelijks kansen creëren en voor rust een tegengoal krijgen. "Zo'n doelpunt is juist wat ze willen"
No shit sherlock...
Hij vond dat Ajax het in de tweede helft beter deed. Wat hij er niet bij vertelt is dat dat enkel te danken is aan het feit dat Brighton het wel best vond en in standje 'reserve' ging.
Ach ja, hij kan ook de waarheid vertellen en dan gelijk zijn biezen pakken met de media die hem dan afmaken.alexbl69 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 07:55:
Maduro begint met 'zuur gevoel' bij Ajax: 'Maar we zijn niet overklast'
Maduro heeft op z'n tablet op de bank blijkbaar naar een andere wedstrijd gekeken.
No shit sherlock...
Het ergste vond ik nog wel dat lange moment van balbezit van Brighton in de tweede helft. Zo hoog was het tempo niet eens, maar ze stonden gewoon vijf minuten lang schaapachtig te kijken hoe ze de bal rond aan het spelen waren, terwijl je 2-0 achter staat. Lijkt het verslagen Duitse leger wel dit team.
Ja was tenenkrommend om te zien. Al vermoed ik dat dit deels ook de opdracht was (ver en massaal terugrekken), waardoor BHA ook rustig kon tikken.Dimitri_Klokov schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:03:
Het ergste vond ik nog wel dat lange moment van balbezit van Brighton in de tweede helft. Zo hoog was het tempo niet eens, maar ze stonden gewoon vijf minuten lang schaapachtig te kijken hoe ze de bal rond aan het spelen waren, terwijl je 2-0 achter staat. Lijkt het verslagen Duitse leger wel dit team.
https://www.nu.nl/voetbal...van-hem-zelf-gehoord.html
Die Berghuis vind ik in de media toch echt wel (ook eerder) redelijk genuanceerd overkomen. Waarom maken we hem niet aanvoerder (mits hij fit is)?
Verdedigender dan Ajax speelde kan bijna niet. Ze hebben de hele wedstrijd met z'n allen op de eigen helft gestaan en ballen naar voren getrapt.eric.1 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:36:
Zo'n eerste goal laat wel zien waar een nieuwe trainer moet beginnen. Achterin wat degelijker neerzetten met lui die inzicht hebben. Dan daarvoor wat spelers zetten die inzet tonen en zo nodig rugdekking verlenen. Pijnlijk, om de nummer 9 (en nog één) gewoon uit het oog te verliezen in de 16...
Maar even: Je moet toch punten halen om Europees te overwinteren? dan zou je nu toch er alles aan doen om in geval van een achterstand toch te scoren en belangrijke punten te halen? Als je overwintert heb je nog een paar maanden om voor de volgende Europese wedstrijd aan je team te werken. Nu leek het i.m.o. heel erg op 'prima, we overwinteren niet. We blijven gewoon domweg verdedigen, ook al staan we achter'. Dus heel erg gelaten en compleet accepteren dat je geen goal gaat maken, terwijl je achter staat en de punten zelf hard nodig hebt.Megupe schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:06:
[...]
Ja was tenenkrommend om te zien. Al vermoed ik dat dit deels ook de opdracht was (ver en massaal terugrekken), waardoor BHA ook rustig kon tikken.
Qua instelling niets, qua uitvoering kan het wel iets verdedigenderph4ge schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:35:
[...]
Verdedigender dan Ajax speelde kan bijna niet. Ze hebben de hele wedstrijd met z'n allen op de eigen helft gestaan en ballen naar voren getrapt.
Maar de manier waarop Ajax gisteren weggespeeld is, was pijnlijk. Ik zie weinig perfectief met deze organisatie en dit materiaal.
[ Voor 5% gewijzigd door ZieMaar! op 27-10-2023 08:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024