In de tweede divisie. En dan kunnen ze niet meer promoveren.Polycom schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:29:
Waar moet jong Ajax volgend jaar spelen? Please think of the children.
Gaat weer een afstraffing worden volgend weekend tegen PSV. En FC U kan er ook nog wel wat bijprikken.
PSN: Finally_Chris
Inderdaad, geef die man een kans allemaalcarpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:30:
Steijn mag niet weg voor PSV - Ajax!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:57
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Utrecht blijft ook maar gaan. Dat is echt wel de verdienste van Jans. Daar zit progressie, ook al is de selectie niet top.
Bij Ajax zie je geen enkele vooruitgang.
Bij Ajax zie je geen enkele vooruitgang.
Verwijderd
De spelers blijven dus geen angst 😜carpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:30:
Steijn mag niet weg voor PSV - Ajax!
Apart doelpunt, maar hij zit 2-1
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Knappe goal!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:57
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ha en dan vliegt er 1 gelukkig in, zul je net zien.
Wat zei ik
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Ik snap gewoon niet waarom Steijn daar nog zit.
Buiten zijn trainers kwaliteiten om, heeft hij al zijn spelers al voor de eerste wedstrijd in het seizoen afgevallen.
En dit heeft die daarna nog meerdere malen gedaan.
Spelers gaan niet voor Steijn door het vuur, die doen hun best niet voor een trainer die vind dat je slecht bent.
Ja, het moet ook uit de spelers zelf komen.
Maar als je trainer al geen vertrouwen heeft in je en je teamgenoten, dan straal je dat uit naar je team.
En met dit als resultaat.
Totale wanprestatie.
Heb dit al meerdere malen gezegd.
Ajax heeft echt geen mindere spelers dan een Excelsior, Sparta, Twente.
Buiten zijn trainers kwaliteiten om, heeft hij al zijn spelers al voor de eerste wedstrijd in het seizoen afgevallen.
En dit heeft die daarna nog meerdere malen gedaan.
Spelers gaan niet voor Steijn door het vuur, die doen hun best niet voor een trainer die vind dat je slecht bent.
Ja, het moet ook uit de spelers zelf komen.
Maar als je trainer al geen vertrouwen heeft in je en je teamgenoten, dan straal je dat uit naar je team.
En met dit als resultaat.
Totale wanprestatie.
Heb dit al meerdere malen gezegd.
Ajax heeft echt geen mindere spelers dan een Excelsior, Sparta, Twente.
Toch lekker dat ze tot na de hele interlandperiode gewacht hebben, Steijn straks weg moet en je voor Brighton en PSV dan niemand voor de groep hebt.
….als iemand je vorig jaar had gezegd dat je op een zondagmiddag naar een degradatiekraker tussen FCUtrecht en Ajax zou kijken, dan zou niemand je geloven….
Wel veel intensiteit en dat is leuk om te zien!
Wel veel intensiteit en dat is leuk om te zien!
Borst stuk maar heb je wel een goal terug
Ik vind het nu wel extra zuur voor Volendam. Ze hadden tegen Ajax echt wel kans van slagen. Nu wordt steijn ontslagen, komt een nieuwe trainer en dna gaat alles lopen.
Huub Huub Barbatruc!
Mooi, je ziet de 3-0 en 4-0 komen en dan opeens is het weer een wedstrijd. Leuk voor de pot. En kansen dat Steijn mag blijven
Dat gaat snel
Nee he, wordt het nog gelijk ook.
Steijn mag alsnog oprotten.
Steijn mag alsnog oprotten.
DE WEDEROPSTANDING!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Moeten wij als Feyenoorder juist niet hopen op een ommekeer volgend weekend?PWM schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:33:
Mooi, je ziet de 3-0 en 4-0 komen en dan opeens is het weer een wedstrijd. Leuk voor de pot. En kansen dat Steijn mag blijven
Ajax gaat winnen, let maar op mensen!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Eindelijk een goede aanval waarbij Taylor aanspeelbaar is op het middenveld en opendraait.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
#Steijnmoetnogeenweekmee HUP AJAX!
Utrecht moet meer gas geven. Meer energie in hun spel leggen.
Puntje zou wel lekker zijn inderdaad.D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:34:
[...]
Moeten wij als Feyenoorder juist niet hopen op een ommekeer volgend weekend?
Vandaag gelijkspelletje tegen U voor wat vertrouwen en volgend weekend ook aub
PSN: Finally_Chris
Waar?Miki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:37:
Smerige overtreding van Taylor zeg!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Als Feyenoorder hoop ik dat Ajax er volgende week tegen PSV gewoon staat
Ze zullen er zeker staan hoor!dr.lowtune schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:39:
Als Feyenoorder hoop ik dat Ajax er volgende week tegen PSV gewoon staat
Mensen kunnen hier wel gaan misgunnen Maar zelfs als oer Feyenoorder vind ik het gewoon sneu voor Ajax.
De bal had wel oog voor de manVerwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Zag je dat niet? Hij ging vol voor de bal zonder oog voor de man
Medelij is juist het ergste wat je als Ajacied nu kan krijgenAgent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:41:
Mensen kunnen hier wel gaan misgunnen Maar zelfs als oer Feyenoorder vind ik het gewoon sneu voor Ajax.
Terechte penalty
Bam, daar komt de 2-3!
Kan mij niet voorstellen dat Taylor dat bewust deed. Zo goed kan hij nu ook weer niet voetballenMiki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:40:
[...]
Taylor schoot de bal achteloos vol op de toeter van Descotte
Hoppa en 2-3!
We Worden Kampioen!
We Worden Kampioen!
Pff gaan ze nog winnen ook. Dat was niet de bedoeling.
Dat overdreven juichen na een pingel heb ik nooit zo begrepen, maar goed ,GO AJAX!
Laat een paar clubs PSV aan het zweten krijgen. En dan een spectaculair seizoenseinde met Feyenoord als kampioen.
Mag Ajax tegen PSV een wederopstanding hebben
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ik vind het vooral sneu voor Ron Jans nu.Agent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:41:
Wat gooit Utrecht het helemaal weg zeg. Bizar gewoon.
Je hoort wel eens wat doen ze in de thee in de rust
Maar ik zou die schenker bij Utrecht ontslaan
Maar ik zou die schenker bij Utrecht ontslaan
Tactisch genie is die Steijn toch. Eerst de tegenstander laten snuffelen aan de overwinning en dan wanneer ze denken dat ze er zijn keihard toeslaan. Is kijken of Jans er nog een antwoord op heeft.
Ff er van uitgaande dat ze deze winnen en ze rkc uit die laatste 10 minuten ook zo houden. =6 punten erbij en ga je van plek 16 naar 7-8
Verwijderd
Ik als Ajacied vind het allemaal wel meevallen. Iedere club heeft minder perioden. Feyenoord een aantal jaren terug en PSV heeft eigenlijk al meer dan 10 jaar weinig indruk gemaakt.Agent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:41:
Ajax daarentegen heeft de afgelopen jaren historie geschreven in Europa (voor NL begrippen dan wel) met een EL finale, CL halve finale en het zoekspelen van clubs als Madrid en Dortmund. Ongekende hoogtepunten waarbij er nu een diep dal is. Dat contrast is natuurlijk enorm en doet pijn. Zeker de manier waarop. Het aantal hoogtepunten van de afgelopen jaren is een unieke prestatie in deze tijden en zou ik nooit willen missen, ook als daar dit dal bij hoort.
Ajax komt er wel weer bovenop. Het is goed om ook zelf de gifbeker leeg te moeten drinken, dat maakt de arrogantie (hopelijk) ooo weer wat minder
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2023 13:47 ]
Hoe geef je dit zo weg zeg smh
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
6 wedstrijden lang lopen duiken en dan nu in de 2e helft snap je ineens dat alles draaide om Utrecht te verslaanMiki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:45:
Tactisch genie is die Steijn toch. Eerst de tegenstander laten snuffelen aan de overwinning en dan wanneer ze denken dat ze er zijn keihard toeslaan. Is kijken of Jans er nog een antwoord op heeft.
En dan Volendam ook nog en zit je wellicht op 5-6.Agent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:45:
Ff er van uitgaande dat ze deze winnen en ze rkc uit die laatste 10 minuten ook zo houden. =6 punten erbij en ga je van plek 16 naar 7-8
Dus steijn is eigenlijk gewoon een goede trainer. Met zo'n selectie gewoon Europees voetbal halen.Agent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:45:
Huub Huub Barbatruc!
Op het moment dat Ajax rijp voor de slacht is, toch inzakken om de 2-0 te gaan consolideren. Ze doen het zelf en je zou van Jans toch meer mogen verwachten.dr.lowtune schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:45:
Wat gooit Utrecht het helemaal weg zeg. Bizar gewoon.
Tsja, medelijden of uitlachen, het kan me weinig deren. Wat wil je dat ik bij Ajax kan doen? Als individuele supporter heb je er geen enkele invloed op.dglavimans schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:42:
[...]
Medelij is juist het ergste wat je als Ajacied nu kan krijgen
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Mooi hoe dat gaat. Een paar maanden terug leverde Feyenoord en kampioen in 1 zin een instant ban op. Na 1 succesje wordt er direct al gehoopt op herhaling.OMX2000 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:45:
Laat een paar clubs PSV aan het zweten krijgen. En dan een spectaculair seizoenseinde met Feyenoord als kampioen.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
3-3
Kolere, wat slecht verdedigd
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Damn - de schaal kan weer de ijskast in...
.....HOU STEIJN BIJ AJAX! Kom op Ajax, gas erop!
Iedereen doet ook maar wat in de verdediging bij Ajax
Flickr PSN ID= cheironnl
Bekertje!!
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Wat zijn die degradatieduels toch altijd leuk om te kijken. Staat zoveel op het spel en ze willen allebei toch nog een jaartje door in de eredivisie
Hahaha, wat rampzalig slecht. Flauw om er iemand uit te pikken maar Taylor snapt echt niks. Iedereen ziet wat er gaat gebeuren. Behalve hij.
een treffende spreuk
#SteijnINcarpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:50:
.....HOU STEIJN BIJ AJAX! Kom op Ajax, gas erop!
Ik mis nog een rode kaart in dit potje
Berghuis is er al voor ingevallenAgent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:51:
Vos is al geschorstAgent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:51:
Gorter eraf. Nu wint Ajax
4e keeper? Of is opa weer 'fit'?Agent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:52:
Gorter eraf. Nu wint Ajax
Ja als je geschorst bent heb je wel tijd om hier rond te hangen hè
Net iets te lang weggebleven nadat het scherm op zwart ging
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nu nog 3 voor Utrecht erin en alle keepers hebben er drie doorgelaten
Ik gun Toornstra wel een hattrick.
Utrecht mag winnen met 5-6.
Taylor is echt de grootste dissonant vandaag. Van hem zou je toch echt meer verwachten, hij verspeeld zoveel ballen en meeverdedigen lijkt hij helemaal te zijn vergeten. Rijp voor de verhuur of jong Ajax.
Utrecht speelt thuisRussel88 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:55:
Ik gun Toornstra wel een hattrick.
Lekker terugspeelballetje op de keeper zeg.
Nee, alles is Ajax he
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024