Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.964 views

Onderwerpen

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 10:31
Napo schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:45:
[...]

Zo onbekend zijn Brobbey, Taylor, & Gorter ook niet.
Waren ze dat maar. Armoe troef. Klaar voor de kelder klasse. Zelfs bij Spakenburg en de IJsselmeervogels hebben ze meer kwaliteit.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:25
Indrukwekkende statistieken voor de eerste helft bij deze titanenstrijd tussen de twee grootmachten. Dit belooft wat voor de tweede helft.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:54:
[...]

Door de onvoorspelbaarheid voelt dat ‘gratis’ kanaal eerder als iets negatiefs dan een plusje. Ik ben benieuwd of de strategie hierachter werkelijk leidt tot meer abonnees voor ESPN totaal. Persoonlijk vind ik het flauw om nu geen Ajax te kijken wat mij juist tegen houdt om dan maar totaal te kopen. Nu krijg ik dat jaarlijks wel gratis van Ziggo bij verlengen contract maar toch.
Zo onvoorspelbaar is het toch niet? Het lijkt hier wel met grote regelmaat terug te komen dat Ajax of Feyenoord niet op het open kanaal wordt uitgezonden, dat die wedstrijden wel uitgezonden worden lijkt daarmee eerder uitzondering dan regel.

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:56:
[...]

Dus geen 6 om 3 maar 2 om 1, je quote dus de verkeerde
Nee?

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:29

gws24

Thinking is hard!

toolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:52:
Het middenveld speelt zo te zien weer verstoppertje. Met Hlynsson die denkt dat ie ergens zowat in de spits moet gaan staan ipv zichzelf aan te bieden en Taylor die zoals zo vaak bewust in de dekking gaat staan zodat ie de bal maar niet krijgt.
Klopt, je ziet keer op keer Hato en Sutalo vragend kijken en wijzen dat ze zich moeten aanbieden.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:57:
[...]

Waren ze dat maar. Armoe troef. Klaar voor de kelder klasse. Zelfs bij Spakenburg en de IJsselmeervogels hebben ze meer kwaliteit.
Overdrijven is ook een vak.

• toolkist
  • Niet online
Wat probeer je mij dan te vertellen?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deze is wel treffend

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:00:
[...]

Wat probeer je mij dan te vertellen?
Het enige wat ik doe is het plaatsen van een afbeelding met de actuele statistieken. Niets meer niets minder.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:56
Als niet ajacied, wat is de koppeling met Ibiza?

Edit: daar gaat m'n voorspelling weer!

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 22-10-2023 13:02 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:34

Agent47

I always close my contracts.

Zo voor rust ook..

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:01:
[...]

Als niet ajacied, wat is de koppeling met Ibiza?
Steijn was in beide interlandweken op Ibiza

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:56
Heb het maar te doen met Steijn, man lijkt 10 jaar ouder in de maanden dat die er zit

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:12

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ajax toch.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:21
En de exit van Steijn is weer een stap dichterbij.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:57

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De conclusie over het middenveld trok ik ook, daar ligt het grootste probleem.

Veel balverlies en staan nooit goed om aan te spelen. En dan zul je zien dat er 1 een keer erin vliegt.

Tweakers Discord

• toolkist
  • Niet online
Taylor is gewoon bang voor de bal... Loopt ie door ipv weg te draaien heeft ie de bal gewoon...

Verwijderd

Steijn zit maandag weer op Ibiza

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:02:
Taylor is gewoon bang voor de bal... Loopt ie door ipv weg te draaien heeft ie de bal gewoon...
Echt schandalig

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Utrecht heeft haar deel voor mijn poule al voldaan. Nu Ajax nog, heb er 3 nodig. d:)b

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:55
Napo schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:02:
[...]

Steijn was in beide interlandweken op Ibiza
Even op vakantie gaan mag blijkbaar niet in een interland weekend.

• dutchgio
dglavimans schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:02:
Heb het maar te doen met Steijn, man lijkt 10 jaar ouder in de maanden dat die er zit
Gelukkig krijgt hij er een kleine vergoeding voor.

• Napo
  • Niet online
Miki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:03:
[...]

Het is ook een non-discussie. Als club met veel internationals ga je niet veel kunnen bereiken als hoofdtrainer. De klachten over dat hij - en wellicht spelers - dan niet in Nederland zijn is nogal spijkers op laag water zoeken. Je zou zelfs kunnen stellen dat het de spelers kan helpen om een week uit de situatie te zijn en vanaf daar weer werken naar resultaat.

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:07

pro_6or

amateur_60r

Sosa kopt hem recht voor de pot en mijn favoriet Taylor zit er weer eens niet op.

Flamingo die ik heel graag weer bij ons, Vitesse, had gezien zit er goed bij. Heeft altijd een goed gevoel voor de ruimte.

een treffende spreuk

• toolkist
  • Niet online
Miki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:03:
[...]

Nee in deze situatie absoluut 100% niet. Als de tent in de fik staat ga je niet lekker ff met vakantie als leidinggevende.,

Al heeft ie 3 man om mee te trainen, dan gaat ie daar maar mee aan de slag zodat iig 3 man begrijpt/leert wat hij wil.

Verwijderd

Napo schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:57:
Zo onvoorspelbaar is het toch niet? Het lijkt hier wel met grote regelmaat terug te komen dat Ajax of Feyenoord niet op het open kanaal wordt uitgezonden, dat die wedstrijden wel uitgezonden worden lijkt daarmee eerder uitzondering dan regel.
Precies zoals je zegt, niet voorspelbaar dus. Ze hadden ook bijvoorbeeld een bepaalde structuur kunnen inbouwen, zoals eerste week van de maand teams a/b/c.

• Exocet
  • Niet online
Ajax kan volgende week beter niet op komen dagen, dan kom je er goed vanaf met een 3-0 nederlaag.
Ze staan volgende week gewoon laatste

[ Voor 17% gewijzigd door Exocet op 22-10-2023 13:05 ]

• jaapstobbe
Hoeveelste keer is dit nu dat Ajax vlak voor tust een goal tegen krijgt?

• Miki
Sutalo en Gaaei spelen vandaag niet eens zo beroerd. Het zijn eerder de eigen kweek die vandaag moeite heeft met en zonder de bal.

• toolkist
  • Niet online
Kunnen ze Steijn niet nu in de rust ontslaan?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verdorie, gestaakt voor 15 minuten.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Napo
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:05:
[...]

Al heeft ie 3 man om mee te trainen, dan gaat ie daar maar mee aan de slag zodat iig 3 man begrijpt/leert wat hij wil.
Waar zou hij dan met die drie man aan moeten trainer? Uitgaande dat het niet de internationals zijn en daarmee dus waarschijnlijk niet de sterkhouders/leiders in het team.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:48
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:05:
[...]

Nee in deze situatie absoluut 100% niet. Als de tent in de fik staat ga je niet lekker ff met vakantie als leidinggevende.,

Waarschijnlijk heeft het weinig invloed op het resultaat van vandaag maar los van of het kwaad kan of niet: het was gewoon niet zo slim. Was er nu niemand in de omgeving die gezegd heeft: "dit geeft misschien een verkeerd signaal af naar buiten toe"?

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 22-10-2023 13:07 ]

• jaapstobbe
Quad schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:06:
Verdorie, gestaakt voor 15 minuten.
Zeker weer een incident met ingeschonken bekertjes thee?

• Napo
  • Niet online
jaapstobbe schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:05:
Hoeveelste keer is dit nu dat Ajax vlak voor tust een goal tegen krijgt?
8 doelpunten tegen gehad voor rust.

• Grudgie

Grudgie

Dit ajax is toch helemaal niks. Kunnen amper een goal maken.

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:44
pro_6or schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:05:
Flamingo die ik heel graag weer bij ons, Vitesse, had gezien zit er goed bij. Heeft altijd een goed gevoel voor de ruimte.
Mee eens, zo jammer dat het niet mogelijk was.. Maar dit jaar wordt weer overleven.

• Agent47

Agent47

En dan moet je donderdag naar brighton en zondag weer naar Eindhoven… brrrr ellende

• toolkist
  • Niet online
Miki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:06:
Sutalo en Gaaei spelen vandaag niet eens zo beroerd. Het zijn eerder de eigen kweek die vandaag moeite heeft met en zonder de bal.
Zo'n Hlynsson is nog in geen jaren klaar om in het 1e te spelen, dus waarom die nu ineens weer mag spelen geen idee. Je hebt ook een speler die met een heerlijk gevoel terug komt van de interlands (Mikautadze) en hop die pleur je weer lekker op de bank...

• Exocet
  • Niet online
Elke week deze complete tactische rommel, die Steijn heeft echt geen enkel idee, er is geen middenveld, lange ballen op de voorhoede.

• jaapstobbe
Goed, wie wordt er interim trainer, en straks de nieuwe trainer?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:05:
Ajax kan volgende week beter niet op komen dagen, dan kom je er goed vanaf met een 3-0 nederlaag.
Ze staan volgende week gewoon laatste
Idd, ik zie dankzij de ESPN reclame dat het volgende week PSV Ajax is. Feyenoord ging er toen met 10-0 af, dat gaat overtroffen worden.

De wederopstanding duurt nog eventjes dan. :P

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• D-e-n
Agent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:07:
En dan moet je donderdag naar brighton en zondag weer naar Eindhoven… brrrr ellende
In Eindhoven gaat Ajax gewoon stunten. Lekker de bus parkeren en snelle counters met Brobbey en Forbs. Of denk ik nu teveel vanuit het belang van Feyenoord? :)

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Quad schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:08:
[...]

Idd, ik zie dankzij de ESPN reclame dat het volgende week PSV Ajax is. Feyenoord ging er toen met 10-0 af, dat gaat overtroffen worden.

De wederopstanding duurt nog eventjes dan. :P
Mogen we het dan ook hebben over de kwaliteit van de reclame? Ik zie toch liever gewoon beelden van oude wedstrijden als opbouw naar zondag :p

• Miki
toolkist schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:07:
[...]

Zo'n Hlynsson is nog in geen jaren klaar om in het 1e te spelen, dus waarom die nu ineens weer mag spelen geen idee. Je hebt ook een speler die met een heerlijk gevoel terug komt van de interlands (Mikautadze) en hop die pleur je weer lekker op de bank...
Ik vraag me af waarom van de Boomen niet op die plek speelt. Zo’n jonkie er bij gooien lijkt me juist niet handig in zo’n beladen duel.
En ik weet dat je fan bent van Mikautadze maar doelpunten scoren tegen Thailand kan mijn oma ook nog wel. Daar hecht ik echt weinig waarde aan. De keren dat hij in de Eredivisie op het veld liep was het niet best.

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 22-10-2023 13:10 ]

• Exocet
  • Niet online
#steijnout

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CYwqEau1LNuRexHVeRJVR2oTk9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RimTQMoNA7CoiblomZ8dkSf6.png?f=fotoalbum_large

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:03
Ajax is niet best, maar dat Utrecht heeft toch ook niks fatsoenlijks gecreëerd tot aan dat zondagsschot dat 9 van de 10 keer naast gaat. Het zit Ajax wat dat betreft ook niet mee.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:06:
[...]

Waar zou hij dan met die drie man aan moeten trainer? Uitgaande dat het niet de internationals zijn en daarmee dus waarschijnlijk niet de sterkhouders/leiders in het team.
Speelwijze, druk zetten, net wat ie allemaal wil. Desnoods praatsessies met beelden om duidelijk te maken wat ie wil. Tis niet dat er helemaal geen spelers meer rondlopen bij Ajax in de interlandperiode.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-11 21:54

Player1S

Probably out in the dark

Maar goed dat RKC gister gewonnen heeft anders was Ajax gewoon laatste als deze tussenstand zo blijft

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• D-e-n
Miki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:10:
[...]

Ik vraag me af waarom van de Boomen niet op die plek speelt.
Dat is geen tien. Die moet de bal voor zich hebben.

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-11 08:39
Jeroenvde89 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:10:
Ajax is niet best, maar dat Utrecht heeft toch ook niks fatsoenlijks gecreëerd tot aan dat zondagsschot dat 9 van de 10 keer naast gaat.
Ja, wat denk je zelf? We staan nummer laatst :+

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

• Miki
D-e-n schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:11:
[...]

Dat is geen tien. Die moet de bal voor zich hebben.
Dat lijkt me gezien het ontbreken van het middenveld niet eens zo gek dan.

• Agent47

Agent47

Die keeper kan gewoon niet duiken. Bij GAE deed die het wel goed. Ajax is gewoon te hoog gegrepen.

• jaapstobbe
Sup4rdurt schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:12:
[...]

Ja, wat denk je zelf? We staan nummer laatst :+
17e, niet overdrijven. Welliswaar is dat directe degradatie....

• Exocet
  • Niet online
Dit dus

• toolkist
  • Niet online
Miki schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:10:
[...]

Ik vraag me af waarom van de Boomen niet op die plek speelt. Zo’n jonkie er bij gooien lijkt me juist niet handig in zo’n beladen duel.
En ik weet dat je fan bent van Mikautadze maar doelpunten scoren tegen Thailand kan mijn oma ook nog wel. Daar hecht ik echt weinig waarde aan. De keren dat hij in de Eredivisie op het veld liep was het niet best.
Ik ben absoluut geen fan van hem, heb geen idee wat te verwachten. Maar iemand die vorig jaar 22x scoorde die kan echt wel iets. En of ie nou tegen Thailand of tegen welke andere tegenstander gaat, het zorgt er ongetwijfeld gewoon voor dat hij met een goed gevoel terugkomt uit die interlandperiode en daar gaat het me om.

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 10:08

MM99

That is the way I am!

Ik weet het niet meer hoor, Ajax speelt zodanig slecht, dat ik niet meer weet of een andere trainer nog veel nut heeft. Aan andere kant, veel slechter kan het niet.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Agent47 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:12:
Die keeper kan gewoon niet duiken. Bij GAE deed die het wel goed. Ajax is gewoon te hoog gegrepen.
Gek is dat, je krijgt verhoudingsgewijs bij GAE meer ballen te verwerken. En bij Ajax zijn eventuele kansen tegen niet veel anders om tegen te houden.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Of Steijn moet een keer langsgaan bij Kwakman, die kan hem ook al prima laten zien wat er nou zo fout is aan dit middenveld...

• Exocet
  • Niet online
MM99 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:14:
Ik weet het niet meer hoor, Ajax speelt zodanig slecht, dat ik niet meer weet of een andere trainer nog veel nut heeft. Aan andere kant, veel slechter kan het niet.
Dat ligt echt aan de trainer, deze spelers kunnen echt wel beter, dat zie je ook als ze internationaal spelen.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Hb6U4Ku-pg2YlihPgeVeic5eJs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AlezhbsvFXkBWw7EwKMImgDT.jpg?f=fotoalbum_large
Vlap gaat de bus straks parkeren tegen Heracles.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Trollen zijn niet gewenst

[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 22-10-2023 13:29 ]

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-11 04:41
Heerlijk? Dit is toch voor niemand leuk, en voor het Nederlands voetbal is het ook niet best.
Als PSV dit jaar eindelijk weer eens kampioen wordt en Ajax eindigd in het rechter rijtje, dan neemt dat zo veel glans van het eventuele kampioenschap weg.

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 22-10-2023 13:29 . Reden: Quote aangepast ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:57
Exocet schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:15:
[...]

Dat ligt echt aan de trainer, deze spelers kunnen echt wel beter, dat zie je ook als ze internationaal spelen.
Je hebt voetballers en mee-voetballers, het lijkt dat Ajax 11 mee-voetballers heeft.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Agent47

Agent47

Technische storing wtf ?

• dutchgio
Het is zo slecht dat ze het beeld maar op zwart hebben gezet.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zelfs ESPN wil ons er niet meer mee vermoeien.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Exocet
  • Niet online
Het is toch duidelijk dat Ajax een technische storing heeft

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-11 21:54

Player1S

Probably out in the dark

Bao_mi1 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:19:
[...]

Heerlijk? Dit is toch voor niemand leuk, en voor het Nederlands voetbal is het ook niet best.
Als PSV dit jaar eindelijk weer eens kampioen wordt en Ajax eindigd in het rechter rijtje, dan neemt dat zo veel glans van het eventuele kampioenschap weg.
Dus als Feyenoord dichtbij blijft en Twente en AZ lang outsiders blijven stelt een titel van PSV niks voor omdat Ajax keer kutseizoen heeft?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:15
ESPN beschrijft de situatie bij Ajax uitstekend

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
Ik ben het daar niet mee eens. Steijn heeft Sparta ook aan het voetballen gekregen, die man verstaat zijn vak echt wel. Dit Ajax heeft het gewoon niet.

• Exocet
  • Niet online
Tristan schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:22:
[...]

Ik ben het daar niet mee eens. Steijn heeft Sparta ook aan het voetballen gekregen, die man verstaat zijn vak echt wel. Dit Ajax heeft het gewoon niet.
Hahahaha, lange ballen counter voetbal bij Sparta is een prima graadmeter. :+

• Napo
  • Niet online
Player1S schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:22:
[...]

Dus als Feyenoord dichtbij blijft en Twente en AZ lang outsiders blijven stelt een titel van PSV niks voor omdat Ajax keer kutseizoen heeft?
De herinneringen die het beste blijven hangen zijn de seizoenen waar je als outside kampioen wordt. Zie een seizoen 2006/2007 als voorbeeld.

Dat doet overigens weinig af aan de glans van andere seizoenen dat een team kampioen wordt.

• D-e-n
[...]

Dat is natuurlijk dikke onzin. Omdat één van de topclubs een kutjaar heeft wil dat niet zeggen dat een landstitel geen glans meer kan hebben. De concurrentie bovenin is groter dan ooit eigenlijk. En voorlopig lijkt het er op dat de kampioen, wie het ook wordt, een hoog aantal punten gaat halen en ook nog eens leuk voetbal speelt dus dat lijkt me al een stuk meer glans dan die laatste titel van bijvoorbeeld het Ajax van De Boer in het verleden.

En als PSV-ers de titel daarom niet willen wil ik hem als Feyenoorder, met alle glans, graag overnemen :)

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 22-10-2023 13:25 ]

Verwijderd

[...]

knip

[ Voor 8% gewijzigd door Outerspace op 22-10-2023 13:30 . Reden: Zie voorgaande reden ]

• dutchgio
Tristan schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:22:
[...]

Ze haalden resultaat, maar goed voetbal was het niet.
Je kon vantevoren al wel invullen dat lange ballen bij Ajax niet zou gaan werken.

• Edwinlzv
  • Laatst online: 22-11 21:06
Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:16:
Het begint nu wel sneu te worden voor ajax

Heerlijk 8)
Binnenkort alleen nog te zien op comedy central met commentaar van Guido Weijers.

Maar even zonder gekkigheid. Het is wel triest om te zien en soms moet je heel diep vallen om vervolgens ijzersterk terug te komen.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 10:31
Quad schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:14:
[...]

Gek is dat, je krijgt verhoudingsgewijs bij GAE meer ballen te verwerken. En bij Ajax zijn eventuele kansen tegen niet veel anders om tegen te houden.
Gorter kan gewoon niet tegen de druk. Komt in alles zo onzeker over.

• Grudgie

Grudgie

Oepsie..

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Man man man

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• carpebios
Huh? ik keek ff niet, toen zag ik de bal eruit gaan en doelpunt?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• dutchgio
Gelukkig hebben we overal doellijn technologie
Deze zit er wel in.
Die andere camera was vrij duidelijk.

[ Voor 43% gewijzigd door dutchgio op 22-10-2023 13:28 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ha, nou dat had ik echt niet gezien.

• carpebios
O ja, die zit ja.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

_O-

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:52
Einde van tijdperk Steijn

Twente komt eraan!

• Agent47

Agent47

Duidelijk. Wel goed om te zien dat het systeem daarin wel werkt

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:15
Donderspeech in de kleedkamer heeft geholpen...
Dom om 2-1 naar 1-2 aan de passen in de poule

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05:56
[...]

Neejoh ik sta gewoon blij in Eindhoven hoor. Dat hele gedoe met glans weg

Elke club die na het seizoen eerste is verdiend dit

Verwijderd

Mooi voor Ron Jans, die had wel een oppepper nodig.

• Miki
Steijn is exit vanavond dat kan niet anders

• Exocet
  • Niet online
Ze gaan gewoon echt degraderen

• carpebios
Tjah, nu positief blijven en voor gaan, Ajax kan dat echt wel ombuigen, maar nu gaat het in de kopjes zitten denk ik.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:19

Polycom

Poes van goud

Waar moet jong Ajax volgend jaar spelen? Please think of the children.

• Grudgie

Grudgie

Dit geeft Utrecht wel vleugels.

• Exocet
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:29:
Tjah, nu positief blijven en voor gaan, Ajax kan dat echt wel ombuigen, maar nu gaat het in de kopjes zitten denk ik.
_O-
Kansloos, moet je eerst kansen krijgen, dit is klaar

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:29

gws24

Thinking is hard!

Volgens mij zag ik een bekertje op het veld belanden bij het vieren van het doelpunt, wordt daar niet meer voor gestaakt?

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Bao_mi1
  • Laatst online: 18-11 04:41
Megupe schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:28:
Donderspeech in de kleedkamer heeft geholpen...
Dom om 2-1 naar 1-2 aan de passen in de poule
Haha ik zet ook al weken lang in op het Ron Jans effect. Nu voorspelde ik een 1-2 voor Ajax en dan hebben we dit...

• carpebios
Steijn mag niet weg voor PSV - Ajax!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
Grudgie schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 13:29:
Dit geeft Utrecht wel vleugels.
Laat ze 3-0 maken en het geloof bij Ajax is echt weg.
Pagina: 1 ... 123 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024