[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 196 Laatste
Acties:
  • 338.348 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yakolev
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Sierhuis en Markelo naar Sittard.

Daar ben ik niet ontevreden mee, beide transfervrij opgepikt.

Well, sir, on first sighting the French, I naturally gave the order to advance. That's my style, sir.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Malfunctions schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:28:
[...]

Ik denk dat dat een "keep your friends close, but your enemies closer" gedachte was vanuit Ajax, maar dat ze inmiddels bedacht hebben dat de Telegraaf altijd kut is. Dus heeft het ook geen zin om ze dichtbij te houden.
Ze zijn nog steeds mediapartner. Alleen nu niet direct, maar via hun moederbedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
Feyenoord heeft Ueda binnen. Opvolger van Gimeniz mag eerst een jaartje wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:29
Russel88 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:40:
Feyenoord heeft Ueda binnen. Opvolger van Gimeniz mag eerst een jaartje wennen.
Moeten we die wel weten te houden. Want Benfica raakt hun spits ook kwijt. Alhoewel ik nog steeds de aantrekkingskracht van die club niet snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
D-e-n schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:53:
[...]

Moeten we die wel weten te houden. Want Benfica raakt hun spits ook kwijt. Alhoewel ik nog steeds de aantrekkingskracht van die club niet snap.
Ik ook niet, maar ook niet van de Portugese competitie in principe. Aangezien die over de breedte gezien gewoon stuk zwakker is en de top vergelijkbaar is. Beide competities hebben 3 echte topclubs maar in de Eredivisie is de subtop sterker en breder dan in Portugal. Je hebt er een grote val in kwaliteit als je lager dan de beste 5 ofzo kijkt. Zal dus wel allemaal op het salaris draaien. Denk dat die daar hoger kunnen zijn omdat de clubs hun eigen TV rechten mogen verkopen en ze natuurlijk met Brazilie ook grote 2de afzetmarkt hebben door de taal, terwijl de Eredivisie rechten buiten NL vast nauwelijks iets voorstellen. Benfica pakt bijvoorbeeld rond de 40M euro per jaar aan tv rechten.
On 2 December 2015, Benfica sold its first-team TV rights as well as the distribution and broadcasting rights to NOS in a three-year deal, receiving €40 million per season, with the option to extend the contract to a maximum of ten seasons, totalling €400 million.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
"De focus ligt voor mij en het team op de Johan Cruijffschaal. Natuurlijk is Sturm Graz belangrijk, maar daar zijn we nog niet mee bezig.
Ik weet niet of ik zo blij zou worden als PSV supporter als Luuk de Jong dit zegt. In mijn ogen valt de JC schaal echt totaal weg in belangrijkheid vergeleken met kwalificeren voor de CL, de schaal is leuke prijs maar stelt eigenlijk niks voor en is meer veredelde vriendschappelijke wedstrijd.
Zeker als je dit ziet, denk ik dat hij verkeerde prioriteiten heeft.
En dat kan voornamelijk voor PSV-aanvaller Luuk de Jong een belangrijke wedstrijd zijn. Wanneer de Doetinchemmer vrijdag met de Eindhovenaren als winnaar uit de strijd komt, is hij de speler met de meeste overwinningen in de Johan Cruijff Schaal. "Ik ben nu al Mister Johan Cruijff-schaal toch, ik heb er al vijf?", lacht De Jong.

De spits moet zich vervolgens wel laten corrigeren. Ronald Waterreus won er namelijk zes. "Dan ben ik degene met de meeste overwinningen van de actieve spelers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Pompi schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:08:
[...]

Ik weet niet of ik zo blij zou worden als PSV supporter als Luuk de Jong dit zegt. In mijn ogen valt de JC schaal echt totaal weg in belangrijkheid vergeleken met kwalificeren voor de CL, de schaal is leuke prijs maar stelt eigenlijk niks voor en is meer veredelde vriendschappelijke wedstrijd.

[...]
Ik neem aan dat Pepi de eerste spits wordt. Dan kun je De Jong voor de JC schaal gebruiken, laat hem daar maar op focussen en heb je Pepi voor tegen Sturm Graz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

[...]
Wij (ik) vinden het de 'kanmenietboeienofweemwinnenofnietschaal', voor de spelers blijft het een prijs. En prijzen winnen motiveert. Dus wat dat betreft snap ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dest mag transfervrij weg bij Barcelona, zou misschien nog wel een optie zijn als je Sanchez weet te slijten. Slechter zal het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:49
Auw, 10 miljoen voor een reservespits. Wat is het idee van Feyenoord hierachter dan...

Hopelijk blijft verder alles nu. We hebben verder een prima elftal en ook in de voorbereiding beste tegenstanders verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:15:
[...]

Ik neem aan dat Pepi de eerste spits wordt. Dan kun je De Jong voor de JC schaal gebruiken, laat hem daar maar op focussen en heb je Pepi voor tegen Sturm Graz
Volgens mij is juist de verwachting dat De Jong de komende tijd in de basis begint. Pepi zal nog wel ff moeten wennen aan het hogere niveau lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:19:
Auw, 10 miljoen voor een reservespits. Wat is het idee van Feyenoord hierachter dan...

Hopelijk blijft verder alles nu. We hebben verder een prima elftal en ook in de voorbereiding beste tegenstanders verslagen.
Read my lips, die gast staat binnen no time in de basis... Ik denk niet dat Gimenez de 1e competitie wedstrijd van Feyenoord nog bij Feyenoord zit namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:22:
[...]

Read my lips, die gast staat binnen no time in de basis... Ik denk niet dat Gimenez de 1e competitie wedstrijd van Feyenoord nog bij Feyenoord zit namelijk.
Hoop het toch wel, en anders alleen weg voor een niet te weigeren bedrag. Niet het wisselgeld waar ze kokcu voor verkocht hebben. Maar volgens mij hadden ze inmiddels zelf ook wel door dat dat niet zo handig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:22:
[...]

Benfica raakt zijn spits kwijt aan PSG, goede kans dat die weer bij Feyenoord uitkomen voor de vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nouja,

Als we die Ivanusec nog weten te strikken en de rest blijft nu zitten we qua bezetting breder en beter dan vorig seizoen.

Al zou ik nog wel naar een extra keeper kijken.
Wellenreuther vertrouw ik nog steeds niet en Bijlow een heel seizoen fit lijkt me een utopie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:23:
[...]

Benfica raakt zijn spits kwijt aan PSG, goede kans dat die weer bij Feyenoord uitkomen voor de vervanger.
precies daarom mijn post.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:27:
Nouja,

Als we die Ivanusec nog weten te strikken en de rest blijft nu zitten we qua bezetting breder en beter dan vorig seizoen.

Al zou ik nog wel naar een extra keeper kijken.
Wellenreuther vertrouw ik nog steeds niet en Bijlow een heel seizoen fit lijkt me een utopie
Ondertussen betalen jullie 8m+2 voor een scorende spits, en wij 8m+2 voor een keeper die ooit 4x ingevallen is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:30:
[...]

Ondertussen betalen jullie 8m+2 voor een scorende spits, en wij 8m+2 voor een keeper die ooit 4x ingevallen is...
Ja maar jullie hebben Maurice Steijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 08:58
Gimenez blijft nog wel een jaar bij Feyenoord hoor. Die heeft nog niet eens 1 seizoen volledig gespeeld en had het ook (te) zwaar tegen de CV's van AS Roma.

Ueda wordt nu gehaald om te wennen aan hoe Feyenoord speelt en zal door het aantal wedstrijden ook zeker minuten gaan maken. Feyenoord gaat echt niet zomaar hun spits nu weg doen, helemaal niet met het doel van plek 1/2 aankomend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rendiertje schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:36:
Gimenez blijft nog wel een jaar bij Feyenoord hoor. Die heeft nog niet eens 1 seizoen volledig gespeeld en had het ook (te) zwaar tegen de CV's van AS Roma.

Ueda wordt nu gehaald om te wennen aan hoe Feyenoord speelt en zal door het aantal wedstrijden ook zeker minuten gaan maken. Feyenoord gaat echt niet zomaar hun spits nu weg doen, helemaal niet met het doel van plek 1/2 aankomend jaar.
Als Benfica 40m plus wat bonussen biedt, zeg 5m, dan is Gimenez gewoon vertrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Joh, en de ellende die Ajacieden nu hebben, daar hebben wij ook jaren last van gehad.
Wanbeleid vanuit bestuur, rare aankopen. Slechte trainers/TD ga zo maar verder.

En wie weet komt er een verrassing dit seizoen. Kan alleen maar meevallen als de verwachtingen zo slecht zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 09:02
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 10:51:
[...]

Ze zijn nog steeds mediapartner. Alleen nu niet direct, maar via hun moederbedrijf.
Valentijn moet Valentijn even tegenspreken :D

https://www.ajaxshowtime....-opvolger-van-van-der-sar

[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 04-08-2023 23:59 . Reden: naamverbasteringen ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:55:
Joh, en de ellende die Ajacieden nu hebben, daar hebben wij ook jaren last van gehad.
Wanbeleid vanuit bestuur, rare aankopen. Slechte trainers/TD ga zo maar verder.

En wie weet komt er een verrassing dit seizoen. Kan alleen maar meevallen als de verwachtingen zo slecht zijn.
Och dat jaar moest ooit een keer komen. Daar lijken we bestuurlijk nu doorheen gekomen te zijn. Nu de zooi en te dure krachten uit de selectie nog verkopen en in de plaats daarvan weer talenten halen, zoals ze nu grotendeels lijken te doen... Dan kan het zomaar dit seizoen al goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:43:
[...]

Och dat jaar moest ooit een keer komen. Daar lijken we bestuurlijk nu doorheen gekomen te zijn. Nu de zooi en te dure krachten uit de selectie nog verkopen en in de plaats daarvan weer talenten halen, zoals ze nu grotendeels lijken te doen... Dan kan het zomaar dit seizoen al goedkomen.
Nouja, ze zijn rijkelijk laat met versterkingen tot nu toe, en Misinlat had toch ook gezegd dat het dit seiezoen ws niet op orde kwa,m?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
Ajax heeft definitief beet

Snap eerlijk gezegd erg weinig van deze transfer. Begreep dat ze in de Duitse media erg verbaasd zijn dat er zoveel is geboden op deze doelman en snap niet zo goed welke plek hij moet gaan in nemen. Gaan ze Rulli of Gorter dan toch nog van de hand doen?

[ Voor 50% gewijzigd door Gynnad op 03-08-2023 14:52 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

[...]
Waarom zou je als team niet moeten focussen op de eerstevolgende wedstrijd? Zulke uitspraken zou ik zelfs verwachten als er een wedstrijd tegen Almere City op de planning staat en in de midweek tegen een CL tegenstander.

De belangrijkste wedstrijd is de eerstevolgende, daar moet de focus op liggen. Dat je bepaalde zaken in die wedstrijd wil proberen voor de opvolgende wedstrijd kan, maar dan is het belangrijkste nog steeds die eerstvolgende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gynnad schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:51:

[Embed]

Snap eerlijk gezegd erg weinig van deze transfer. Begreep dat ze in de Duitse media erg verbaasd zijn dat er zoveel is geboden op deze doelman en snap niet zo goed welke plek hij moet gaan in nemen. Gaan ze Rulli of Gorter dan toch nog van de hand doen?
1 wedstrijd Bundesliga gekeept vorig seizoen.
Naar verluid minimaal 8 miljoen voor een tweede keeper?
Dat is waanzin, dan moet er meer spelen en gaat Rulli nog weg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Dan had je beter Olij voor 5-6 miljoen kunnen pakken.

Ik (als Spartaan) ben overigens blij dat ze dat niet gedaan hebben trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
FreakNL schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:11:
Dan had je beter Olij voor 5-6 miljoen kunnen pakken.

Ik (als Spartaan) ben overigens blij dat ze dat niet gedaan hebben trouwens ;)
Aangezien de bron de Telegraaf was, is zeer waarschijnlijk helemaal geen interesse geweest voor Olij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Och, dat zou ook zomaar kunnen hoor. Sparta zegt zelf ook dat ze NIKS van Ajax gehoord hebben..

Alsnog zal Steijn Olij en Kitolano in zijn achterhoofd hebben (de enige twee spelers bij Sparta die eventueel op termijn rijp zouden kunnen zijn voor de top-3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ze schijnen Olij gepolst te hebben, maar daar is het bij gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:53:
[...]

Als Benfica 40m plus wat bonussen biedt, zeg 5m, dan is Gimenez gewoon vertrokken.
Nee dat gaat niet gebeuren.
Er is geen enkele reden om hem te verkopen, tenzij echt voor een absoluut top bedrag en dat is 40/45 echt niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rendiertje schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:19:
[...]

Er is geen enkele reden om hem te verkopen, tenzij echt voor een absoluut top bedrag en dat is 40/45 echt niet.
40-45 is een prima bedrag voor een speler als Gimenez.
Er kunnen nu wel belachelijke bedragen van 60m enzo genoemd worden, maar dan vergeet je even.
0,0 ervaring in de CL en toen ie in de EL tegen een verdedigend sterk team kwam te staan (Roma) was ie nergens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
[...]

Natuurlijk wel, het is een beetje naïef om te denken dat -welke speler dan ook- in die situatie blijft :>

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[...]

40/45m geen absoluut top bedrag?

In de algehele historie van de Eredivisie zijn er maar 9 spelers voor 40m of meer verkocht.
In de afgelopen 5 seizoenen (huidige transferwindow niet meegeteld) waren dat 100 spelers.

Wat is je definitie van een absoluut top bedrag dan? En dan ook wat de context van de Eredivisie daarbij doet.

[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 03-08-2023 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 15:59
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:21:
[...]

Er kunnen nu wel belachelijke bedragen van 60m enzo genoemd worden, maar dan vergeet je even.
0,0 ervaring in de CL en toen ie in de EL tegen een verdedigend sterk team kwam te staan (Roma) was ie nergens te zien.
Tjah, maar hij scoort wel de winnende in de finale in Zuid Amerika dit jaar, niet dat dat heel veel over de kwaliteit zegt (al maakt hij de goals wel gemakkelijk af, wanneer hij kansen krijgt de laatste tijd) maar dat levert wel een verhoging van zijn marktwaarde op.

Ik verwacht dat Santi nog wel een jaartje blijft en dat onze nieuwe spits nog een jaartje kan wennen, volgend jaar dan goed verkopen en de nieuwere spits is al klaargestoomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Napo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 14:51:
[...]

Waarom zou je als team niet moeten focussen op de eerstevolgende wedstrijd? Zulke uitspraken zou ik zelfs verwachten als er een wedstrijd tegen Almere City op de planning staat en in de midweek tegen een CL tegenstander.

De belangrijkste wedstrijd is de eerstevolgende, daar moet de focus op liggen. Dat je bepaalde zaken in die wedstrijd wil proberen voor de opvolgende wedstrijd kan, maar dan is het belangrijkste nog steeds die eerstvolgende wedstrijd.
Ik had eerder iets als het volgende statement verwacht
De JC schaal is geen kleine prijs, maar kwalificatie voor CL is belangrijk voor ons seizoen dus we zullen ons best doen maar onze gedachte zijn meer gericht op de wedstrijd tegen Sturm Graz
Gister liet Genk zien hoe gemakkelijk je het kan verpesten door er na strafschoppen uit te gaan tegen de Zwitserse club Servette.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
jbdeiman schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:30:
[...]

Tjah, maar hij scoort wel de winnende in de finale in Zuid Amerika dit jaar, niet dat dat heel veel over de kwaliteit zegt (al maakt hij de goals wel gemakkelijk af, wanneer hij kansen krijgt de laatste tijd) maar dat levert wel een verhoging van zijn marktwaarde op.

Ik verwacht dat Santi nog wel een jaartje blijft en dat onze nieuwe spits nog een jaartje kan wennen, volgend jaar dan goed verkopen en de nieuwere spits is al klaargestoomd.
Maar daar stond ie "niet eens" in de basis. 1x 90 minuten tijdens de hele Gold Cup (die trouwens over Midden Amerika gaat, net ff wat minder prestigieus). Een of andere 30 jare spits die in de Mexicaanse league speelt heeft daar nog de voorkeur boven hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
jbdeiman schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:30:
[...]

Midden Amerika toch? Want Mexico zit bij de CONCACAF en niet CONMEBOL, waarbij de laatste voor Zuid Amerika is en waarbij ook de sterke landen als Argentinie/Brazilie/etc zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:37:
[...]

Ik had eerder iets als het volgende statement verwacht

[...]

Gister liet Genk zien hoe gemakkelijk je het kan verpesten door er na strafschoppen uit te gaan tegen de Zwitserse club Servette.
Maar hij zegt toch ook niet dat de CL niet belangrijk is, enkel dat ze nu enkel/voornamelijk naar de Supercup kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 01:29
Het lijkt me vooral voor het Nederlandse voetbal belangrijk dat Gimenez blijft. Het kan toch niet zo zijn dat die Portugezen met hun prutcompetitie nu ook al de top van de eredivisie leeg gaan kopen? Dat helpt ook niet in de strijd om die CL-plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 15:21:
[...]

Voor Geertruida willen ze al 35 miljoen, daarbij heeft Te Kloese aangegeven dat hij absoluut blijft.
Enige mogelijkheid is een exorbitant bedrag en dat is, helemaal met het oog van de CL gelden volgend jaar, 45 miljoen echt niet.

De argumenten die jezelf hieraan geeft lijken mij nou precies de reden waarom hij zou moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06

[Embed]

Gorter verhuren (of verkopen) vermoed ik, die was vorig jaar nog onvoldoende en moet spelen om zich te ontwikkelen. Dat kan niet als hij 2e keeper is en niet met Jong Ajax kan spelen omdat hij de bank moet warm houden.Pasveer is voorlopig geblesseerd, dus dan zit je dun in de keepers. Snap dat er dus een keeper bijkomt, maar of dat deze speler voor dit bedrag moet zijn, weet ik zo net nog niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
In tegenstelling tot vroeger hoeven we niet meer te verkopen.
Dus we kunnen onze poot langer stijf houden. Met Gimenez en Geertruida is de kans stukken groter dat we bij de eerste 2 eindigen en in Europa overwinteren.
Dat levert ook geld op. Nu 30 miljoen pakken en 3e worden is rampzalig.
Daarom hoop ik oprecht dat Ajax 3e of lager eindigt. Hierdoor verkleinen we het financiële gat iets meer met Ajax.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rendiertje
Russel88 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:46:
Dus we kunnen onze poot langer stijf houden. Met Gimenez en Geertruida is de kans stukken groter dat we bij de eerste 2 eindigen en in Europa overwinteren.
Daarom hoop ik oprecht dat Ajax 3e of lager eindigt. Hierdoor verkleinen we het financiële gat iets meer met Ajax.
https://twitter.com/Feyenoord/status/1687117600818700289

Gimenez er 1 jaar bij, dus die gaat zeker blijven! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dan had ik het misschien toch fout ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Gimenez held!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Keiharde held Gimenez

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
Over helden gesproken!

Ayase Ueda is met behulp van oud-Feyenoorder en absolute held in Rotterdam door Shinji Ono officieel gepresenteerd bij de Feyenoord.

https://twitter.com/Feyenoord/status/1687043611920121857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Russel88 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 16:46:
Je weet dat dit jaar 3de voorronde CL op gaat leveren? Dus je zou dan als nog aan de inkomsten van de CL kunnen komen en die gaan volgens mij volgend jaar ook nog omhoog. Dus qua rampzaligheid valt het enigszins mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Ik hoop het voor jullie en niet dat het is zodat ze meer voor hem kunnen vragen en dan alsnog verkopen. Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets in voetbalwereld gebeurd. Wil geen debby downer zijn, maar met de gekke bedragen die nu rond gaan voor transfers zal niks mij meer verbazen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 15:10
Pompi schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:09:
[...]

Ik hoop het voor jullie en niet dat het is zodat ze meer voor hem kunnen vragen en dan alsnog verkopen. Zou niet de eerste keer zijn dat zoiets in voetbalwereld gebeurd. Wil geen debby downer zijn, maar met de gekke bedragen die nu rond gaan voor transfers zal niks mij meer verbazen.
Ja man, zoals Ajax dat 8+2 miljoen uitgeeft aan een reservekeeper bedoel je? ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-09 08:14
Poah, Feyenoord is wel ontzettend goed bezig zeg. Denk dat menig PSV en (vooral) Ajax supporter hier zeer jaloers naar kijkt! :D

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:15:
[...]

Ja man, zoals Ajax dat 8+2 miljoen uitgeeft aan een reservekeeper bedoel je? ;-)
Geld zat :p
Alleen een te grote selectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:17:
[...]

Geld zat :p
Alleen een te grote selectie
Ook dat lost zich vanzelf nog wel op. Berghuis sprak vrij dreigende taal in het laatste interview, over Klaassen was Mislintat al vrij open, Alvarez en Kudus willen ook nog steeds weg.

En aangezien Kudus vorig jaar al begon te muiten toen een vrij nietszeggende club als Everton voor de deur stond zal hij na het afgelopen seizoen helemaal elke kans willen grijpen.

[ Voor 20% gewijzigd door donleone83 op 03-08-2023 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:36
Ihattaren is na 2 dagen alweer weg bij zijn nieuwe club.

Er waren mensen die dachten dat het minstens 3 dagen zou duren....

https://www.vi.nl/nieuws/...alweer-weg-bij-samsunspor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:23:
[...]

Ook dat lost zich vanzelf nog wel op. Berghuis sprak vrij dreigende taal in het laatste interview, over Klaassen was Mislintat al vrij open, Alvarez en Kudus willen ook nog steeds weg.

En aangezien Kudus vorig jaar al begon te muiten toen een vrij nietszeggende club als Everton voor de deur stond zal hij na het afgelopen seizoen helemaal elke kans willen grijpen.
Berghuis, Klaassen, Bergwijn, Alvarez, allemaal prima als ze weg willen/gaan. Kudus liever niet, maar als Chelsea of Arsenal echt komen dan hou je em niet meer tegen helaas.
Alleen voor Alvarez en Kudus samen haal je al 70-80m op, dus daar kunnen we best wat leuke spelers voor terughalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JoteW schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:17:
Poah, Feyenoord is wel ontzettend goed bezig zeg. Denk dat menig PSV en (vooral) Ajax supporter hier zeer jaloers naar kijkt! :D
Wat, omdat er 1 speler een contractverlenging heeft gehad? Jaloers worden heeft wel wat meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:28

Vos

AFCA

Pompi schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:09:
[...]

Of bijtekenen, salaris flink omhoog en gelimiteerde transfersom volgend jaar. Geen idee.

Wel goed voor hem, ED en Feyenoord dat ie nog jaar blijft.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• donleone83
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:41:
[...]

Wat, omdat er 1 speler een contractverlenging heeft gehad? Jaloers worden heeft wel wat meer nodig.
Nee, omdat er een lijn te ontdekken valt in het aankoopbeleid van Feyenoord. Omdat we een veelscorende Japanner vastgelegd hebben en de beste spits met een jaartje verlengd heeft. Omdat we door de nieuwe shirtdeal met Castore ook merchandise in LatAm en Azië kunnen gaan verkopen. Omdat de selectie grotendeels intact gebleven is en er vroegtijdig geanticipeerd is. Omdat we niet 1,5 week voordat de competitie start zonder centrale verdedigers zitten en 20 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler en 10 miljoen voor een reservekeeper. Ik denk dat @JoteW dat allemaal bedoelt, vooral omdat het een enorme trendbreuk is met hoe het de afgelopen decennia in de Kuip ging.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JoteW
donleone83 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 19:23:
[...]

Nee, omdat er een lijn te ontdekken valt in het aankoopbeleid van Feyenoord. Omdat we een veelscorende Japanner vastgelegd hebben en de beste spits met een jaartje verlengd heeft. Omdat we door de nieuwe shirtdeal met Castore ook merchandise in LatAm en Azië kunnen gaan verkopen. Omdat de selectie grotendeels intact gebleven is en er vroegtijdig geanticipeerd is. Omdat we niet 1,5 week voordat de competitie start zonder centrale verdedigers zitten en 20 miljoen neerleggen voor een jeugdspeler en 10 miljoen voor een reservekeeper. Ik denk dat @JoteW dat allemaal bedoelt, vooral omdat het een enorme trendbreuk is met hoe het de afgelopen decennia in de Kuip ging.
Exacto! Plus het al vroeg schakelen in aankopen als een Van de Belt, Beelen, Zerrouki. Ze doen geen gekke dingen. Halen spelers voor posities daar waar ze ook écht wat nodig zijn. Die Japanner kan zo mooi wennen achter Giminez, die volgende zomer ongetwijfeld zal verkassen als hij nog zo'n seizoen heeft.

Er is weer een beleid in de kuip. Mooi voor de traditionele top 3! _/-\o_

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Overigens, kleine side-note: knap hoe Noa Vahle zich ontwikkeld als journalist / interviewster / presentatrice. 23 jaar nog maar dat grietje, chapeau

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dat jullie daar blij mee zijn snap ik helemaal. Maar dat wij daar jaloers op moeten zijn?
Zo'n shirt deal, zou eens tijd worden. Vooralsnog verdient Ajax even veel aan commercie als PSV en Feyenoord samen.
Verder kun je wel denken dat je klaar bent voor het nieuwe seizoen qua selectie, maar de markt is nog een maand open (en saudi arabie nog bijna 2 maanden) dus er kan nog van alles gebeuren dus wacht nog maar af :)

En ja natuurlijk had ik graag gehad dat wij wat verder waren maar hoeveel jaar heeft Feyenoord nodog gehad om te herstellen van wanbeleid?

De financiele slagkracht is er gewoon bij Ajax, dus het komt voor eind augustus echt wel goed. tis alleen wachten op verkopen om niet met een selectie van 40 spelers te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Twente aangezet maar na 3 seconden weer uit. Zijn alle fatsoenlijke commentatoren met vakantie of te duur ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Zie geen klap door dat tuig.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nu ben ik wel jaloers @donleone83 ..
Feyenoord is bezig met Lamprou (als 3e keeper).

_/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
Waar zit ik in godsnaam naar te kijken. Twente gaat moeiteloos mee in het niveau van Hammarby. Vlap, Rots, tsja het bekende verhaal van nog geen buitenspelers

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 22:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

[Embed]

Wat mij betreft een duidelijk signaal dat ze Gorter nog steeds niet ver genoeg vinden. Na al dat geneuzel van afgelopen seizoen zal hij nu waarschijnlijk wel verhuurd worden, wat eerder niet mocht. Maar als ik hem was zou ik mij toch eens goed achter de oren krabben welke progressie dan steeds maar niet laat zien en eens kritisch kijken of hij die überhaupt gaat kunnen brengen. Dit is gewoon de zoveelste motie van wantrouwen.
Ik denk dat het richting verkoop gaat uiteindelijk. Het komt er blijkbaar toch gewoon niet helemaal uit.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Rust bij Twente! Mooi moment om even naar de Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024 te kijken :p

Meer dan 70 deelnemers zijn al aangemeld. Veel bekende gezichten uit dit topic strijden om mooie prijzen en eeuwige roem! Ook de frontpage heeft ons initiatief ontdekt. review: Nog een week om je in te schrijven voor de Tweakers FC Eredivisie Voe...

Kom gezellig gratis meespelen. En lees de leuke weekverslagen van Superkiwi en Typhone d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Speler ligt geblesseerd buiten het veld, hinkt snel het veld weer in. Zou automatisch rood moeten zijn en veld afslepen.

Wordt tijd dat de UEFA draconisch hard gaat optreden tegen spelbederf.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
toolkist schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 20:00:
Dat jullie daar blij mee zijn snap ik helemaal. Maar dat wij daar jaloers op moeten zijn?
Zo'n shirt deal, zou eens tijd worden. Vooralsnog verdient Ajax even veel aan commercie als PSV en Feyenoord samen.
Verder kun je wel denken dat je klaar bent voor het nieuwe seizoen qua selectie, maar de markt is nog een maand open (en saudi arabie nog bijna 2 maanden) dus er kan nog van alles gebeuren dus wacht nog maar af :)

En ja natuurlijk had ik graag gehad dat wij wat verder waren maar hoeveel jaar heeft Feyenoord nodog gehad om te herstellen van wanbeleid?

De financiele slagkracht is er gewoon bij Ajax, dus het komt voor eind augustus echt wel goed. tis alleen wachten op verkopen om niet met een selectie van 40 spelers te eindigen.
Ik denk dat je dat laatste ontzettend overschat. Ajax heeft een ontzettend dure selectie met heel hoge salarissen die, op Kudus en Alvarez na, bijzonder weinig waarde meer vertegenwoordigt. Die waarde daalt ook nog erg hard nu CL gemist is en heel Europa heeft kunnen meekijken wat voor schijtseizoen ze gedraaid hebben. Het is niet voor niets dat de interesse in Alvarez en Kudus ook niet echt op gang komt. Bedragen van 40 miljoen + moet ik nog maar zien. En het is ook niet voor niets dat er vooralsnog niet voorgeïnvesteerd mag worden van de RvC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
donleone83 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 18:15:
[...]

Ja of zoals een Deense journalist zegt dat Burnley 16M wil betalen voor Daramy. En dat Ajax dus winst maakt op een speler die niet geslaagd is. |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7
Burnley are ready to pay over €16M for Mohamed Daramy, so that Ajax can end up profiting on him, even if the club has not made much use of his qualities. Vincent Kompany saw Daramy in Parken when he scored against FC Nordsjælland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17
Twente hammerby gaat redelijk gelijk op.
Benieuwd wie door gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Harribo schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:37:
Twente hammerby gaat redelijk gelijk op.
Benieuwd wie door gaat
Hammerby. Lijkt al besloten te zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Die Strand had allang rood en lijfstraf moeten krijgen..... wat een flutschijts weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Player1S schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:48:
Die Strand had allang rood en lijfstraf moeten krijgen..... wat een flutschijts weer.
Dat die Strand een vervelende etterbak is ben ik met je eens, maar de scheids had echt wel erger gekund.

Twente roept het over zichzelf af met dat belabberde spel. Wisselbeleid, Brenet die op rechtsbuiten moet spelen, wat een armoede. Kan toch niet waar zijn dat Taha nog geen 15 minuten kan spelen? Die heeft afgelopen week nog 75 minuten gespeeld tegen GAE.. Enige lichtpuntje is Regeer, brengt iets meer voetbal

[ Voor 10% gewijzigd door JoteW op 03-08-2023 21:55 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

JoteW schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:54:
[...]

Dat die Strand een vervelende etterbak is ben ik met je eens, maar de scheids had echt wel erger gekund.

Twente roept het over zichzelf af met dat belabberde spel. Wisselbeleid, Brenet die op rechtsbuiten moet spelen, wat een armoede. Kan toch niet waar zijn dat Taha nog geen 15 minuten kan spelen? Die heeft afgelopen week nog 75 minuten gespeeld tegen GAE.. Enige lichtpuntje is Regeer, brengt iets meer voetbal
Met een echte scheids was Strand al lekker aan het douchen.

Met zo'n aanfluiting op het veld kun je ook je spel niet maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:36
Als Twente het niet haalt mogen ze van mij punten aftrek krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Player1S schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:56:
[...]

Dus jij vind de scheids de reden dat Twente niet in hun eigen spel komt?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

JoteW schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:59:
[...]

Dus jij vind de scheids de reden dat Twente niet in hun eigen spel komt?
een Scheids zou die Zweden kort houden dus die kunnen dan hun treiter en sloop spel niet spelen. Dus kan Twente ook beter haar eigen spel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Player1S schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:00:
[...]

een Scheids zou die Zweden kort houden dus die kunnen dan hun treiter en sloop spel niet spelen. Dus kan Twente ook beter haar eigen spel spelen.
Hahahah oke, misschien moet je toch eens korfbal overwegen.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

JoteW schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:01:
[...]

Hahahah oke, misschien toch eens korfbal overwegen.
Nee dank je. Dan liever Rugby want daar lopen tenminste scheidsrechters rond. Kun je in het voetbal al jaren niet meer zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Player1S schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:02:
[...]

Nee dank je. Dan liever Rugby want daar lopen tenminste scheidsrechters rond. Kun je in het voetbal al jaren niet meer zeggen.
Kom op zeg, hoe kan je dit ontzettende beroerde spel van Twente nou bij de scheids in de schoenen schuiven. Dan heb je echt 0,0 kijk op het spelletje.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:36

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Player1S schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:02:
[...]

In rugby haalt niemand het in zijn hoofd om iets tegen de scheidsrechter te zeggen, gewoon, uit fatsoen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Harribo
New kids Turbo daar ook gesignaleerd in het publiek :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lwTlfFtLcQbJ1OwVuOxjlJWsBzc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZjZpxqRGJXomaQ6czD4m21h5.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

JoteW schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:03:
[...]

Kom op zeg, hoe kan je dit ontzettende beroerde spel van Twente nou bij de scheids in de schoenen schuiven. Dan heb je echt 0,0 kijk op het spelletje.
Dat maak jij er van en dat zegt genoeg over jou.

Je bent zelf ook stekeblind als je niet in ziet dat de wedstrijd er totaal anders uit zou hebben gezien als er een scheids op het veld stond.
garathane schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:04:
[...]

In rugby haalt niemand het in zijn hoofd om iets tegen de scheidsrechter te zeggen, gewoon, uit fatsoen.
Precies. Als de UEFA integriteit had hadden ze allang actie ondernomen en gezorgd dat er weer scheidsrechters op de velden zouden staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:56:
[...]

Welkom in de wereld van Europees voetbal.
Deal with it. Anders heb je er niks te zoeken want dit gaat zo vaak gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
donleone83 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 21:30:
[...]

Ik denk dat je dat laatste ontzettend overschat. Ajax heeft een ontzettend dure selectie met heel hoge salarissen die, op Kudus en Alvarez na, bijzonder weinig waarde meer vertegenwoordigt. Die waarde daalt ook nog erg hard nu CL gemist is en heel Europa heeft kunnen meekijken wat voor schijtseizoen ze gedraaid hebben. Het is niet voor niets dat de interesse in Alvarez en Kudus ook niet echt op gang komt. Bedragen van 40 miljoen + moet ik nog maar zien. En het is ook niet voor niets dat er vooralsnog niet voorgeïnvesteerd mag worden van de RvC.
Dat komt puur door de grootte van de selectie. Denk je dat Ajax anders 10m voor een reserve keeper uitgeeft en 14 (max 19) voor een linksbuiten waar je Bergwijn ook al hebt?

Even ter herinnering... De half jaarcijfers van Ajax dit jaar waren 76m winst.. Dat is heel veel meer dan wat er nu verloren wordt door geen CL te spelen.
En komt die aandacht voor Alvarez en Kudus niet op gang? Helemaal dikke prima! Alvarez aanvoerder maken (scheelt hem een hoop gele kaarten met de nieuwe regels) en je middenveld en aanval zijn in principe gewoon op orde.

Enneh, wat betreft die centen.. Zo lang dit soort zaken nog gebeuren:
Burnley is volgens Engelse bronnen bereid om rond de vijftien miljoen euro voor Daramy te betalen. Ajax betaalde in 2021 twaalf miljoen aan Kopenhagen.
maak ik me bar weinig zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Tjonge als je toch 10 ballen erin pompt en al die 10 keer raak je die bal daarna niet, wordt steeds weg gekopt, verzin dan maar wat anders??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 16:18
14 miljoen wat op kan lopen tot 19 miljoen, dat valt dan nog mee. Niets bekend over een terugkoop clausule.

Gerucht is dat er wel een terugkoop clausule is van 50 miljoen.

[ Voor 13% gewijzigd door Gynnad op 03-08-2023 22:22 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:19:
14 miljoen wat op kan lopen tot 19 miljoen, dat valt dan nog mee. Niets bekend over een terugkoop clausule.

[Embed]
Die terugkoop clausule zal er echt wel zijn. Zo lang die maar hoog genoeg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:06
Dus per saldo Bassey geruild voor een linksbuiten die onmogelijk slechter dan Bergwijn kan zijn en een reservekeeper die niet 40+ is? Klinkt als een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Die mensen die gooien; eruit pikken, en een globaal stadion verbod geven. :)

Vervolgens kom je binnen met een vingerafdruk/iris (of niet). Dan maar iedereen gaan identificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Hèhè! Hoppa!!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

YES!!!! FUCK YOU HAMMERBY!!!! YES!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nice. En nu dichthouden achterin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Zo wat een stilte. _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Gynnad schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 22:19:

[Embed]
Het is in ieder geval geen 4 miljoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Netjes, volledig terecht.
Met dat antivoetbal van ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Even tot tien tellen helpt

[ Voor 83% gewijzigd door Outerspace op 04-08-2023 09:22 ]

Twente komt eraan!

Pagina: 1 ... 11 ... 196 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Bestuurlijke chaos Ajax:
Der untergang von Mislintat en de bestuurlijke chaos
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2023-2024