"When you grow up your heart dies"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 20:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Thats what she saidStefanVerkerk schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:51:
HAM: "Your rear end is insane"
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Max boeit het volgens mij toch ook niet zo? Wel natuurlijk van Senna, maar al die show eromheen, is hij volgensmij niet van.Hertog_Martin schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:50:
Toen Hamilton Senna evenaarde een heel media circus en getekende helm etc en nu kon Jenson het geeneens ff benoemen. Max hintte er nog naar, toch trots op.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
After some time, I went back inside and my father asked me how was the car looking.
"Checo Perez" I just replied.
He just smiled and nodded. He knew that it was washed.
Zo hoort het...
Ze hebben de afgelopen tijd ook niet vaak de gelegenheid gehad.d-vine schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:52:
Dit is de eerste keer in a long long time dat ik Max en Lewis een normaal gesprek zie voeren na de race.
Zo hoort het...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Echt pffff. De regie was echt slecht vandaag.Blitzdoctor schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:52:
Film dan door...
Maar dit was wel het toppunt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wie? Senior? Die welExocet schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:53:
Zou Perez er nog in geloven?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ai, carambaaicaramba schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:52:
Today my father asked me to clean his car for him and so I spent the whole morning doing it.
After some time, I went back inside and my father asked me how was the car looking.
"Checo Perez" I just replied.
He just smiled and nodded. He knew that it was washed.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mark WEBBER!!
PER gelooft nog in het WDCExocet schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:53:
van max
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Welja, 1 volledig seizoen danstekkiekiller schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:46:
[...]
[...]
Daarvoor moet hij er toch nog 20 winnen....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Alonso een blij ei.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Die wordt wederom nr. 3 in het eindklassement.... als ie zijn best doet...Exocet schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:53:
Als voetveeg.
Mijn boefje is liev!
Hij blijft leuk
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
[ Voor 85% gewijzigd door tweakduke op 18-06-2023 22:04 ]
Kwam Adrian Newey toch nog eens in aanraking met Ferrari.
Helaas weer 2 weken wachten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Denk meer dat het komt omdat Hamilton weet dat er dit jaar echt niets meer te halen valt. Als het volgend jaar wel weer heel dicht bij elkaar zit, zal de strijd automatisch weer veel intenser en onvriendelijker zijn. Het hoogste wat Hamilton dit jaar kan halen is een 2e plek in de WK-strijd en een 2e plek in de constructeurstitel.sjaool schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:51:
[...]
Het respect is er ook wel. Dit wordt met de jaren steeds beter.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Oostenrijk kan wel spannend worden als Red Bull weer niet in een training de afstelling goed heeftsjaool schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:58:
Vermakelijke race met een mooi podium. Op naar Oostenrijk en Engeland in een double header.
Helaas weer 2 weken wachten.
Vond al die bobo's irritant, die ene ging ook staan juichen en interessant lopen te doen.JB schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:56:
Sloeg Domenicali, Lewis op zijn kont? Volgens mij vond Lewis dat niet perse grappig
En weer een ander gaf Max een klapje in z'n nek, ook erg onrespectvol!HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:59:
[...]
Vond al die bobo's irritant, die ene ging ook staan juichen en interessant lopen te doen.
Ik denk het niet. Ze weten nu ook weer meer wat ze aan elkaar hebben. Lewis weet onderhand ook wel dat het Max om het racen gaat en niet om hem als persoon. Het is net als met andere rivaliteiten in de F1 met de jaren worden ze softer naar elkaar toe en soms zelfs vrienden.Woefdram schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:58:
[...]
Denk meer dat het komt omdat Hamilton weet dat er dit jaar echt niets meer te halen valt. Als het volgend jaar wel weer heel dicht bij elkaar zit, zal de strijd automatisch weer veel intenser en onvriendelijker zijn. Het hoogste wat Hamilton dit jaar kan halen is een 2e plek in de WK-strijd en een 2e plek in de constructeurstitel.
Okay, tussen ROS en HAM zal het dan wel nooit meer goed komen. Er zijn dus uitzonderingen.
Vettel/Hamilton is ook wel een goed voorbeeld. Al was Vettel de laatste jaren sowieso wel veranderd.sjaool schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:00:
[...]
Ik denk het niet. Ze weten nu ook weer meer wat ze aan elkaar hebben. Lewis weet onderhand ook wel dat het Max om het racen gaat en niet om hem als persoon. Het is net als met andere rivaliteiten in de F1 met de jaren worden ze softer naar elkaar toe en soms zelfs vrienden.
Okay, tussen ROS en HAM zal het dan wel nooit meer goed komen. Er zijn dus uitzonderingen.
Dat moet te doen zijn voor ALO
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Elke keer als Max wint, krijgt RB er ook een bijazerty schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:45:
[...]
Geef het nog een race of 10 en het zal de helft zijn
Dus als Max 18x wint, zonder dat Perez er 1 win, pas dan heeft hij de helft van de RB overwinningen (en voor elke win die PER pakt, moet Max er dus 2 meer).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik gok er op dat hij om iets anders schreeuwde en niet omdat hij DotD is gewordenTheBrut3 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:01:
Albon schreeuwt alsof hij wereldkampioen wordt, heerlijk zeg. Terechte DotD.
[ Voor 6% gewijzigd door Edd op 18-06-2023 22:05 ]
-
Er stond gisteren op NU.nl van de voorpagina, dat een bepaalde Belg zijn haren naar tig jaar anders deed. Daar maakte ook heel veel mensen zich druk om (bedoel dat ze een mening hadden over het haar).
Verder vind ik Amber opzicht nog wel leuk om te zien, maar door deze kleding lijkt nu ver in de 40. Dat is jammer voor iemand die bij ViaPlay F1 hip moet uitstralen.
Maar Russell ging even laten zien hoe Mercedes naar het podium gaat rijden

Norris die door McLaren genaaid en in the dark blijft voor zijn actie om een gap te laten voor de double stack.
Albon
Ferrari en Perez waren tegenvallend. Ik had meer van Ferrari verwacht na de SC maar hun call voor een enkele stop was goed. Maar hun pace was erg slecht. Perez die moet vechten voor zijn P2 positie om nog snel een pintje te pakken is typerend. Hij moet alles aangrijpen om punten te pakken. Was zijn wagen zo matig qua setup dat hij de Ferrari’s niet kon bijbenen?
Magnussen en De Vries, ik weet niet wat ik van die actie moest denken. Nyck liet weinig tot geen ruimte in bocht 2 en dan weet je dat Magnussen niet lift. Ik weet het niet…
En dan de unsafe release van Hamilton en Alonso. Ze hebben voor minder een douw gegeven aan een team hiervoor. Maar omdat Fernando voorbij ging aan Lewis hebben ze Lewis gematst? Erg inconsistent
Leuke race in het algemeen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat ie niet zijn mond voorbij praat met de pers zodirekt. Denk dat de FIA niet echt op zijn mening zit te wachten namelijk.Chevy454 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:07:
[…]
Norris die door McLaren genaaid en in the dark blijft voor zijn actie om een gap te laten voor de double stack.
[…]
*knip*tweakduke schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:07:
[modbreak]Commentaar op de uitzendingen mag in:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland
[/]
Commentaar op de moderatie niet in het topic aub, maar per DM.
[ Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 18-06-2023 22:11 ]
Waar zit je? Kom ik je een knuffel geven!Dj-sannieboy schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:00:
Op naar Oostenrijk, al weten we nu al wie er zal gan winnen. Dat mag ik dan live gaan aanschouwen!
Mijn boefje is liev!
Geniale Albon. Terechte DOTD.
de Ferrari's en PER erg veel geluk met die SC, anders had ik die top 10 van PER nog maar moeten zien.
PER gaat ook geen 2e worden in dat kampioenschap op deze manier. Eigenlijk schandalige prestatie met die auto onder zijn kont.
Is een race weekend met sprint en Red Bull is niet altijd gelijk goed uit de startblokken.Dj-sannieboy schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:00:
Op naar Oostenrijk, al weten we nu al wie er zal gan winnen. Dat mag ik dan live gaan aanschouwen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik kan me een event herinneren waar iemand zoals Bottas heel traag reed zodat Max hem niet voorbij kon zodat Lewis en hij konden double stacked. En daar werd niks van gezegd. Dat ze het nu doen is wel goed.BiaggioLuciano schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:09:
Waarschijnlijk om ervoor te zorgen dat ie niet zijn mond voorbij praat met de pers zodirekt. Denk dat de FIA niet echt op zijn mening zit te wachten namelijk.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dus nog on the fence wat je van deze race vindt?Chevy454 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:07:
Zo, een erg velende race om te kijken.
…
Leuke race in het algemeen.
Even terug hierop reageren want timing was nogal ruk met 1 minuut voor de startWognummer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 19:59:
moet hij/zij niet naar bedstel je voor dat ie naar bed moet tijdens hele spannende momenten in de race (of heb je daar personeel voor
)
Hij heet Lando en hij kijkt altijd samen mee naar de F1. Hij weigert ook te gaan slapen als er een race is. En anders wordt hij wel midden in de race wakker als hij de auto’s hoort racen.
En zijn bedtijd is rond 21.30 a 22.30. En is meteen na de race naar dromenland vertrokken.
[ Voor 7% gewijzigd door Chevy454 op 18-06-2023 22:21 ]

Mijn boefje is liev!
Kwam ook op een slecht moment voor hem.
`Chevy454 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:18:
[...]
Even terug hierop reageren want timing was nogal ruk met 1 minuut voor de start
Hij heet Lando en hij kijkt altijd samen mee naar de F1. Hij weigert ook te gaan slapen als er een race is. En anders wordt hij wel midden in de race wakker als hij de auto’s hoort racen.
En zijn bedtijd is rond 21.30 a 22.30. En is meteen na de race naar dromenland vertrokken.
ik keek later nog eens en had hem volgens mij wat te oud ingeschat haha volgens mij is dat nog de leeftijd dat ze heerlijk kunnen slapen wanneer ze willen
wel heel erg leuk dat ie meekijkt ik heb alleen maar meiden en op dit soort avonden word ik gewoon naar boven verbannen
Tot een bepaalde hoogte wel. Hij kon zijn harde banden niet maximaliseren qua levensduur. Maar zelfs dan zou het geen verschil maken. Want de Ferrari’s voor hem deden ook geen stop. De SC heeft juist zijn race gered doordat iedereen voor hen is gaan pitten.
Ik denk dat ook hier het probleem zit bij Checo. Het ligt niet aan hem volgens hem. Hij zit niet goed in zijn vel.
[ Voor 12% gewijzigd door Chevy454 op 18-06-2023 22:41 ]
Hier twee jongens. Nu 12 en 14 maar al wat jaartjes F1 fan.Wognummer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 22:38:
[...]
`
ik keek later nog eens en had hem volgens mij wat te oud ingeschat haha volgens mij is dat nog de leeftijd dat ze heerlijk kunnen slapen wanneer ze willen
wel heel erg leuk dat ie meekijkt ik heb alleen maar meiden en op dit soort avonden word ik gewoon naar boven verbannen
Ze komen alleen om 6 uur 's ochtends uit bed voor de F1 in Australië bijvoorbeeld. Mijn vrouw ook dus het is echt een gezinsdingetje geworden. Een F1 weekend is altijd een beetje feest hier.

(I know, al vele keren ontkracht, maar toch....
Ik denk juist andersom. Button staat op heel goede voet met Max, ik denk dat Max gevraagd heeft “die” vraag niet te stellen. Alleen de 100e voor het team. Max moet dan (anders) steeds zeggen dat ze nu meer races rijden, andere tijden etc, ben ik niet mee bezig (wellus 😁) etc.Hertog_Martin schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:50:
Toen Hamilton Senna evenaarde een heel media circus en getekende helm etc en nu kon Jenson het geeneens ff benoemen. Max hintte er nog naar, toch trots op.
een treffende spreuk
Die podium....hier staan ongeveer 90% van alle wins van alle wins, dit seizoen en laatste seizoen.
Max is wel echt heel erg goed, zit in de flow, kent de nieuwe auto nu, voelt zich happy. Is zeer ervaren. Ja, Max maakt een groot verschil.rik86 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 23:09:
Ik vraag me af wat nu de beste auto is/ hoe dicht de auto’s in de top op elkaar zitten en hoeveel verschil de coureurs dan maken; is Perez gewoon niet zo goed? Is de RB tov de rest al minder stappen aan t zetten? Is Max echt zoveel beter dan de rest?
een treffende spreuk
Alleen met Newey staan er al 200 overwinningen. Benoemde Horner in interview met F1TV. Vandaag dus 200e overwinning voor Newey, 100e voor Red Bull, en 41e van Verstappen. En tenzij ik mij heel erg vergis zijn er dus meer overwinningen geweest met Newey auot's dan de dat deze 11 WCCs bij elkaar hebben behaald. Kleine 100 van Hamilton? 41 Verstappen, en was Alonso niet in de 30 blijven "steken"?Bloodclot schreef op zondag 18 juni 2023 @ 23:12:
[...]
Die podium....hier staan ongeveer 90% van alle wins van alle wins, dit seizoen en laatste seizoen.
[ Voor 7% gewijzigd door RobertMe op 18-06-2023 23:22 ]
Baku 2007 inderdaad voor P2/P3.kevlar01 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 23:22:
Stroll neemt even wraak op Bottas door hem vlak voor de finishlijn nog even in te halen. Meen dat het andersom was in Baku een aantal jaar geleden.
Over Stroll gesproken. Wanneer gaat eens een journalist de vraag stellen aan Mike Krack of Lawrence Stroll wanneer ze iets gaan doen aan die coureur die niet eens in de buurt van teamgenoot finisht niet eens in buurt van podium rijd terwijl teamgenoot 6 uit 8 races op het podium stond?
Ik denk vooral dat de combinatie van de Red Bull auto met Max als coureur héél goed werkt. Max is zeker exceptioneel goed, maar dat geldt ook voor Alonso en Hamilton. Echter moeten alle puzzelstukjes wel op z'n plek vallen en dat is nu precies wat er is gebeurd. Kijkend naar Perez kan je je afvragen of Red Bull écht wel zo'n dominante auto heeft, of dat de auto's misschien toch dichterbij elkaar liggen dan gedacht. De grote slag wordt gemaakt door hoe Max met zijn auto omgaat. Ik ken bijvoorbeeld weinig rijders die zo consistent hun rondetijden kunnen neerzetten als Max. Dat kan alleen als je én erg goed bent én wanneer je een auto rijdt die je prefect ligt en dat is hier het geval naar mijn idee. Het is volgens mij dus ook geen gegeven dat Alonso of Hamilton het WK zou winnen in de huidige Red Bull, net zo dat Max mogelijk geen wereldkampioen was geworden in de Mercedes in 2020. Geef één van deze 3 genoemde coureurs een auto waar ze zich perfect in voelen en ze worden wereldkampioen. Geef ze alle 3 een auto waar ze zich prefect in voelen en dan krijg je het beste/spannendste seizoen ooitrik86 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 23:09:
Ik vraag me af wat nu de beste auto is/ hoe dicht de auto’s in de top op elkaar zitten en hoeveel verschil de coureurs dan maken; is Perez gewoon niet zo goed? Is de RB tov de rest al minder stappen aan t zetten? Is Max echt zoveel beter dan de rest?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
PER wordt ook steeds gespaard door Horner IMHO. Levert gewoonweg niet. Idem.RobertMe schreef op zondag 18 juni 2023 @ 23:24:
[...]
Over Stroll gesproken. Wanneer gaat eens een journalist de vraag stellen aan Mike Krack of Lawrence Stroll wanneer ze iets gaan doen aan die coureur die niet eens in de buurt van teamgenoot finisht niet eens in buurt van podium rijd terwijl teamgenoot 6 uit 8 races op het podium stond?
spoiler:Als ik zelf ook mag antwoorden: nooit. Want natuurlijk gaat Lawrence hiermee "vernederen".
Mijn boefje is liev!
Tsjonge jonge, als Alonso nou eens wel een teamgenoot had. Al werd die steeds 6e, dan hadden ze 2e gestaan in het kampioenschap. Die Lauwrence heeft echt een bak geld over voor zijn zoon. Verschil tussen 2e of 3e in het WCC scheelt volgens mij best wat centen.
voor iemand met een Net Worth van 3.600 miljoen dollar denk ik niet dat die wakker ligt van die paar miljoenTheBrut3 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 23:57:
[...]
Tsjonge jonge, als Alonso nou eens wel een teamgenoot had. Al werd die steeds 6e, dan hadden ze 2e gestaan in het kampioenschap. Die Lauwrence heeft echt een bak geld over voor zijn zoon. Verschil tussen 2e of 3e in het WCC scheelt volgens mij best wat centen.

in 6 jaar is die van 2.4 miljard naar 3.6 miljard gegaan. Das 200 miljoen per jaar er bij dus
Wat als... Dit allemaal tactiek is? Alonso zorgt voor de marketing & inkomsten door elke week op het podium te staan. En Lance zorgt ervoor dat ze niet te hoog eindigen in het WCC en dat ze daardoor meer ontwikkel-/windtunneltijd hebben.TheBrut3 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 23:57:
[...]
Vond die vleugel van Ocon wel heel erg los zitten hoor, gelukkig vloog die er niet van af.
Dus eigenlijk verkloot Max nu Pérez zijn taktiek om meer windtunneltijd te hebben.RobertMe schreef op maandag 19 juni 2023 @ 00:36:
[...]
Wat als... Dit allemaal tactiek is? Alonso zorgt voor de marketing & inkomsten door elke week op het podium te staan. En Lance zorgt ervoor dat ze niet te hoog eindigen in het WCC en dat ze daardoor meer ontwikkel-/windtunneltijd hebben.
Aantal dingen die me opvielen:
De Vries heeft echt niets te zoeken hier, wat een idiote actie weer (toegegeven dat Magnussen ook niet van plan was om toe te geven). Wat mij betreft wordt hij per direct vervangen want dit wordt hem niet meer.
Perez, hoe kan het dat de ene auto met 2 vingers in de neus naar pole en de winst rijdt, terwijl Perez nu de helft van de races niet eens Q3 haalt? Vervolgens in de race is het ook maar wat aanmodderen.
Hetzelfde geldt voor Stroll, die het hele jaar al niet in de buurt komt van Alonso.
Albon heeft het geweldig gedaan, om op oude banden zo lang Ocon achter zich houden.
Over Alpine gesproken, die moeten echt wat aan hun betrouwbaarheid doen. Beide auto's vallen uit tijdens de vrije trainingen, bij Ocon raakt dan ook nog de achtervleugel los. Dat is ook niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
Ferrari had het met de strategie een keer bij het juiste eind!
Ik zou 'm eerder afrekenen op pace dan op deze actie. Ik vond de actie richting in T1/2 prima, en als je dan richting T3 er naast zit snap ik dat je het probeerd. Dat het dan zo uitpakt, tja... kan gebeuren. Hij probeerde het in ieder geval.ParaDroid2 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 07:37:
Ik vond het uiteindelijk een vermakelijke race, voornamelijk door de verschillende tactieken die voor wat gevechten zorgde.
Aantal dingen die me opvielen:
De Vries heeft echt niets te zoeken hier, wat een idiote actie weer (toegegeven dat Magnussen ook niet van plan was om toe te geven). Wat mij betreft wordt hij per direct vervangen want dit wordt hem niet meer.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee, want Red Bull staat nog steeds eerste in het WCC, terwijl AM makkelijk tweede had kunnen/moeten staan, maar derde staat.DoeEensGek schreef op maandag 19 juni 2023 @ 07:13:
[...]
Dus eigenlijk verkloot Max nu Pérez zijn taktiek om meer windtunneltijd te hebben.
In ronde 12 van de GP van Canada met een bijzonder radiobericht, want hij dacht een vogel geraakt te hebben. En gelijk had 'ie! Want wanneer Christian Horner na afloop van de race de pers te woord staat, gaat hij nog eens terug naar dat moment.
"Het meest opvallende moment van Max' race, was dat hij een vogel raakte, die vervolgens in het restant van de race achter zijn brake duct aan de rechter voorkant van zijn wagen vast heeft gezeten. De hele race zat de vogel daar vast, of ja, wat er nog van over was..."
Zelf had Verstappen het ook door. "Na de race zat de dode vogel nog steeds vast in mijn auto. Ik heb medelijden met de monteur die het beest moet verwijderen", lacht hij.
Nou ja, het remmen richting T3 vond ik toch wel erg lomp, maar je hebt wel een punt ja. Z'n pace had ik niet genoemd, maar die was inderdaad ook weer ver ondermaats. Ik zie gewoon geen verbetering terwijl Tsunoda laat zien dat er incidenteel toch best iets mogelijk is met de auto.BM schreef op maandag 19 juni 2023 @ 08:01:
[...]
Ik zou 'm eerder afrekenen op pace dan op deze actie. Ik vond de actie richting in T1/2 prima, en als je dan richting T3 er naast zit snap ik dat je het probeerd. Dat het dan zo uitpakt, tja... kan gebeuren. Hij probeerde het in ieder geval.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |