Max vind het wel goed, Perez mag met Alonso strijden om de FL.
INCIDENT INVOLVING CAR 31 (OCO) NOTED - LOOSE REAR WING
18 Jun 2023, 21:36:03, Lap 70
MAX netjes hoor ... wat een baas
https://f1manager.info/ranking/4605
Rondetijden voor ronde 69
1 | VER | 1:16.169 |
2 | ALO | 1:15.810 |
3 | HAM | 1:16.391 |
4 | LEC | 1:16.497 |
Lol, die afstand tussen Max en de rest van het veld.
Moet eerlijk toegeven dat ik blij ben voor Max als Nederlander, maar erg goed voor de sport is het niet. Hopelijk volgend seizoen anders.
Moet eerlijk toegeven dat ik blij ben voor Max als Nederlander, maar erg goed voor de sport is het niet. Hopelijk volgend seizoen anders.
Lekker op tijd..StefanVerkerk schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:36:
INCIDENT INVOLVING CAR 31 (OCO) NOTED - LOOSE REAR WING
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Wederom een knappe prestatie van Verstappen. Van harte!

Zal de douane aan het einde klaartstaan om die 200 miljoen te incasseren?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Respect
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
8 jaar Lewis, dus nog zeker 6 jaar Max. Dus nog even volhouden.HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:37:
Ik vind dit zo'n gezeur. Dit was toch een vermakelijke race?
"When you grow up your heart dies"
Rondetijden voor ronde 70
ALO P2! Mooi man.
1 | VER | 1:16.237 |
2 | ALO | 1:16.346 |
3 | HAM | 1:17.169 |
4 | LEC | 1:17.197 |
ALO P2! Mooi man.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Welke douane?Major_ton schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:37:
Lando
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Netjes Perez, geen FL voor Hamilton.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik zag ze weer in de pit staan, dat was toch niet meer de bedoeling?
Fantastisch resultaat voor Albon vandaag. Dik en dik verdiend
PSN: xMaurice93
Perez FL!
1 | VER | 1:16.237 |
2 | ALO | 1:16.346 |
3 | HAM | 1:17.169 |
4 | LEC | 1:17.197 |
5 | SAI | 1:16.905 |
6 | PER | 1:14.481 |
7 | ALB | 1:17.258 |
8 | OCO | 1:17.680 |
Lando maakt het nog even spannend.
Blijkbaar dit keer wel.sjaool schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:36:
[...]
Dat heeft hij vaker geprobeerd en toen lukte het ook niet.
Albon! Dit zal voor hem als een win voelen.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
I stand correctedJasphur schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:25:
Dit gaat hij geen 10 ronden volhouden
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ondanks de SC weer een vrij saaie race.
Alonso fantastisch.
⏩ PVOutput☀️
Adrian Newey gaat mee het podium op zo aldus Horner via teamradio.
Max 41 overwinningen. Gelijk met Senna.
[ Voor 44% gewijzigd door Rivanov op 18-06-2023 21:40 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ben blij dat ik het fout had voor Albon, woooo P7
Norris flink terug gevallen? Penalty of moest hij opzij?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Newey komt naar het podium.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ham rijdt ook nog rondjes
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
2e keer pas?StefanVerkerk schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:39:
Adrian Newey gaat mee het podium op zo aldus Horner via teamradio.
⏩ PVOutput☀️
Ik zou het niet een super vermakelijke race noemen. Zeur niet over dat het saai was, maar het is alsof City alles domineert zoals in het voetbal.sjaool schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:38:
[...]
8 jaar Lewis, dus nog zeker 6 jaar Max. Dus nog even volhouden.
Ik vind dit zo'n gezeur. Dit was toch een vermakelijke race?
Chapeau Ferarri, van P9 en P12 naar 4 en 5.
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 81 (PIA) - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – ESCAPE ROAD INSTRUCTIONS
18 Jun 2023, 21:40:10, Lap 70
18 Jun 2023, 21:40:10, Lap 70
Dat was niet handig van Norris? Zorgde er alleen maar voor dat de achtervolgers dichtbij kwamen.
Knap van GP dat Max niet heeft geprobeerd de snelste ronde te pakken
Knap van GP dat Max niet heeft geprobeerd de snelste ronde te pakken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je hoort aan de stemmen dat het winnen gewoon begint te worden.
Ik had ietsjes rijker kunnen zijn.Marrtijn schreef op zondag 18 juni 2023 @ 19:50:
[...]
1.60 op Hamilton in de top 3 klinkt als gratis geld.
We zullen zien over zo'n 2½ uur of ik er verstand van heb.
“Another the at the office” klinkt niet erg spannend.

GP zei letterlijk: "another day at the office" en nog wat niet enthousiast gebrabbel. Haha.floriz87 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:41:
Je hoort aan de stemmen dat het winnen gewoon begint te worden.
Het is niet de bedoeling als de laatste ronde nog niet loopt, ik zag ze pas toen de laatste ronde bezig was.HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:38:
Ik zag ze weer in de pit staan, dat was toch niet meer de bedoeling?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Staat gewoon keurig in parc fermé?
*pakt de bingokaart vast*

Was het toch ook niet, Max is van een andere klassewerphengel schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:41:
Ik wil wel ruilen hoorwerphengel schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:41:
Tja, dat hebben we dus ook 8 jaar met Mercedes gehad. Het is gewoon wachten tot een ander team zo sterk wordt dat ze Red Bull kunnen aanvallen. Zo is het altijd gegaan in de F1.HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:40:
[...]
Ik zou het niet een super vermakelijke race noemen. Zeur niet over dat het saai was, maar het is alsof City alles domineert zoals in het voetbal.
Wat een hoop WCD op het podium zo weer.
⏩ PVOutput☀️
Die uitdrukking is ironisch. Zo van "dat doen we gewoon effe", "stelt niks voor", enzovoorts.StefanVerkerk schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:41:
[...]
GP zei letterlijk: "another day at the office" en nog wat niet enthousiast gebrabbel. Haha.
[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 18-06-2023 21:44 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Albonso!DoubleDutch schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:41:
Ik zeg Perez eruit, Alonso erin. 🥳🥳
Albon dus DotD, dik verdiend ook.
Verstappen checkte de bird strike
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Je hebt niet erg opgelet hierSinergyX schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:40:
Ben blij dat ik het fout had voor Albon, woooo P7![]()
Volgens mij heeft Max meerdere keren aangegeven dat hij het liefst aan de horizon verdwijnt en zwaar domineert.sly___ schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:43:
Het is te hopen voor Max dat Mercedes volgend jaar mee doet. Hij heeft dat nodig...
De sport heeft het misschien nodig
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Zijn er beelden van?nocalimero schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:43:
Verstappen checkte de bird strike
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
Altijd zo'n dooddoener.. Dit soort talenten zijn juist goed voor de sport. Was Senna ook slecht voor de sport?HollowGamer schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:37:
Bijna helft van de RBR overwinningen door Max. Knap hoor.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geef het nog een race of 10 en het zal de helft zijnRivanov schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:45:
Andere helft van Vettel?Rivanov schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:45:
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
Zou Marko al denken aan een plan B voor Perez ? Lijkt nergens op. Albon terug ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mooi Senna gebbetje van Max:
GP: "win number 41, you know what that means"
Max: "yes, great......... Hope it doesn't stop here though, hehe"
Rivanov schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:45:
Daarvoor moet hij er toch nog 20 winnen....azerty schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:45:
[...]
Geef het nog een race of 10 en het zal de helft zijn
[ Voor 29% gewijzigd door stekkiekiller op 18-06-2023 21:47 ]
True, dat vind ik wel het jammere van deze sport.sjaool schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:42:
[...]
Tja, dat hebben we dus ook 8 jaar met Mercedes gehad. Het is gewoon wachten tot een ander team zo sterk wordt dat ze Red Bull kunnen aanvallen. Zo is het altijd gegaan in de F1.
Max en RB zijn gewoon top, maar ik zou graag nog meer overtakings en actie willen zien.
Voor mij mogen ze de budgets gewoon gelijk maken. Of teams laten overnemen door rijke mensen
Destijds kon je er niet zo zeker van zijn dat Senna zou gaan winnen.talkatoo schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:44:
[...]
Altijd zo'n dooddoener.. Dit soort talenten zijn juist goed voor de sport. Was Senna ook slecht voor de sport?
Nu weet je dat Max gaat winnen, tenzij er iets geks gebeurd (wat niet zo vaak voorkomt).
HAM 
‘An honor to be here with two world champions’

‘An honor to be here with two world champions’
Max kan dus 2 races vakantie nemen en nog op P1 in het kampioenschap staan. Mooie marge voor eventuele problemen...
En WEB 9
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Daarom mag ik lewis niet, je bent 7 keer wereld kampioen. Heb schijt aan de wereld en zeg iets interessants iov het standaard bandje
Ja en realistisch. Niets mis meeExocet schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:48:
Realistische Hamilton, goede teksten en veel detail
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Ham maakt nog even een mental foto van RB ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Vond ik wel mooi dat hij dat zei ... gewoon een goed gesprek dit keer. Lewis begint steeds meer mens te worden
https://f1manager.info/ranking/4605
Jij denkt dat ze na afloop van het weekend door de douane gaan en dan met Transavia terug naar Monaco of zo ?Major_ton schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:37:
Valt mij nog mee dat hij er geen "too soon?" achteraan zei.oZy schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:46:
Mooi Senna gebbetje van Max:
Wel als ze domineren, dan is het niet goed voor de sport. Ik heb het niet over talent, dat hebben ze allemaal, maar we zijn toch ook blij dat Barcelona niet meer elke keer de CL wint?talkatoo schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:44:
[...]
Altijd zo'n dooddoener.. Dit soort talenten zijn juist goed voor de sport. Was Senna ook slecht voor de sport?
Nu is het City, niet dat dit beter is.
Want Max zegt wel iets interessants? (Komt ook elke keer op hetzelfde neer namelijk)Vinniedh schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:48:
Daarom mag ik lewis niet, je bent 7 keer wereld kampioen. Heb schijt aan de wereld en zeg iets interessants iov het standaard bandje
Ham zegt mijn inziens nu meer dan toen hij nog regelmatig op het podium stond.
[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 18-06-2023 21:52 ]
Toen Hamilton Senna evenaarde een heel media circus en getekende helm etc en nu kon Jenson het geeneens ff benoemen. Max hintte er nog naar, toch trots op.
Nee hoor. Komen nog wel wat stratencircuits aanloekf2 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:45:
Echt een "Hé buur, mooi weertje" sfeertje in die cooldown room.

Passagiers van prive jets gaan ook gewoon door de grenscontrole.Sport_Life schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:49:
[...]
Jij denkt dat ze na afloop van het weekend door de douane gaan en dan met Transavia terug naar Monaco of zo ?
Nee, dan is het 'Haha yes' van Max heel afwisselendVinniedh schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:48:
Er was niks mis met Lewis vandaag.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
wel nice om te zien.
HAM en VER gewoon gesprek aan het voeren.
HAM en VER gewoon gesprek aan het voeren.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ze hebben ricciardo toch rondlopen? Hoezo albon terug? Perez kan dan naar AT en De Vries mag gaan corveeën.loekf2 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:45:
Comfortabele stoelen. Not.
Hamilton was ook heel heel groot Senna fan dat speelde vooral meeHertog_Martin schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:50:
Toen Hamilton Senna evenaarde een heel media circus en getekende helm etc en nu kon Jenson het geeneens ff benoemen. Max hintte er nog naar, toch trots op.
Ja Max duidelijk niet op z'n gemak... interessant om te zienStefanVerkerk schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:50:
Echt een "Hé buur, mooi weertje" sfeertje in die cooldown room.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Inderdaad rekenen blijft moeilijk.stekkiekiller schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:46:
[...]
[...]
Daarvoor moet hij er toch nog 20 winnen....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |