Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Alonso denkt van niet...VidaR-9 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:05:
Gaat er nog iemand snellere tijd neerzetten? Lijkt me sterk gezien de druppels.
Exocet schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:05:
Max een keer niet vooraan
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ja, maar in het verleden gebruikte de FIA een rode vlag ook als excuus om de hele bui voorbij te laten gaan. Japan 2022 en Monaco 2022.
Ze zijn deze Q vrij traag met rood uithangen. Q1 met Zhou reed Zhou onderhand alweer weg toen eindelijk de rode vlag kwam, nu stond Piastri er ook al enige tijd voor de rode vlag kwam.sambalbaj schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:04:
[...]
Bleef ook nog best lang geel dus de klok bleef lopen.
ALO is het met je eensVidaR-9 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:05:
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Best leuke startvolgorde toch?VidaR-9 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:05:
Alo is het met je eens.VidaR-9 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:05:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Sainz staat voor Max in de pitsstraat nu
Staat niet vooraan bij het stoplicht
Gamertag: timmie271
Eerste keer dat hij stil staat voor iemand en het ook magMarrtijn schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:06:
Sainz op zijn favoriete plek, recht voor anderen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Inderdaad, het wiel lag er af bij Piastri, die kwam echt zelf niet meer wegTransportman schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:06:
[...]
Ze zijn deze Q vrij traag met rood uithangen. Q1 met Zhou reed Zhou onderhand alweer weg toen eindelijk de rode vlag kwam, nu stond Piastri er ook al enige tijd voor de rode vlag kwam.
[ Voor 16% gewijzigd door StefanVerkerk op 17-06-2023 23:07 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Staat ie nou weer in de weg?StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:06:
[...]
Sainz staat voor Max in de pitsstraat nu
Niet zeker, maar het differentieel vangt dan de klap op? dan zou de bak het overleven..Ptiel schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:05:
[...]
Daarom juist, de as die dat wiel aandrijft is verbonden met de versnellingsbak.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat lijkt mij juist het probleemricardo246 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:04:
[...]
Ik zag het wiel rechts achter de grootste klap opvangen.
Ik denk dat de bak het gered heeft
Het was best wel een flinke klap rechtstreeks op het wiel
Want het diff zit gescheiden van de bak?ricardo246 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:08:
[...]
Niet zeker, maar het differentieel vangt dan de klap op? dan zou de bak het overleven..
[ Voor 30% gewijzigd door -tom-562 op 17-06-2023 23:10 ]
Vaak bu'j te bang!
Kunnen beter de ondersteunende teams wisselenAmaze86 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:07:
Die Le Mans hypercar ferrari kunnen ze beter inzetten.
Die hypercar legt het af tegen een F1 wagen, zelfs de Ferrari.Amaze86 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:07:
Die Le Mans hypercar ferrari kunnen ze beter inzetten.
"When you grow up your heart dies"
Zal niet nodig zijn aangezien die niet meer rijdt.StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:07:
Ik zie Max Sainz zo nog wel inhalen
Dat was een snelle edit
[ Voor 7% gewijzigd door TinusXIII op 17-06-2023 23:09 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max: Cannot generate at the moment
GP: Box Max, Box
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 17-06-2023 23:09 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Jup, die is stoerWaah schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:08:
Oke ik heb weinig met crowd shots. Maar die DRS hoed is wel goud
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
HUL is de verrassing!Dj-sannieboy schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 22:07:
Hopelijk wat verrassingen tijdens de kwalificatie!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Idem voor HAM. Bij Max nu Full Wets eronder?Robkazoe schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:10:
SAI haalde bocht 1 al niet eens meer.
Correct. En hij zit nog in de auto ook. Setje extreme wets scrubben zo?Illegal_Alien schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:10:
Max met Full Wets ?
Nope, die zullen zoveel langzamer zijn dat het de moeite niet waard is.Illegal_Alien schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:10:
Max met Full Wets ?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
⏩ PVOutput☀️
Even oefenen?Illegal_Alien schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:10:
Max met Full Wets ?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die zit toch buiten de versnellingsbak casing?-tom-562 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:08:
[...]
Dat lijkt mij juist het probleemAchterwiel --> aandrijfas --> bak
Het was best wel een flinke klap rechtstreeks op het wiel
[...]
Want het diff zit gescheiden van de bak?Dat is gewoon een integraal onderdeel van de bak.
Misschien niet voor dit topic op dit moment, we gaan het morgen zien of de bak gewisseld wordt.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hulk gaat gelijk achteruit bij de startWaah schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:12:
Alonso en Ham naast elkaar morgen, Hulkenberg een mooie buffer tussen dat gevecht. Ben benieuwd! Ik verwacht vuurwerk
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Je mist Alonso.Spotmatic schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:12:
Dit wordt morgen dus gewoon een VER HAM RUS...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik denk eerder VER ALO HAMSpotmatic schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:12:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik verwacht dat Aston Martin er dit weekend ook nog wel bij zit. Niet zoals vorig weekend.Spotmatic schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:12:
Ik moet het nog maar zien
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
ALO was met de regen eigenlijk de hele sessie wel sneller als beide mercs. Dus zo zeker is dat nog niet.Spotmatic schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:12:
Eerst maar zien of de Mercs echt zo snel zijn in het droge of dat het enkel Barca was.
Dat zou mooi zijn.
https://f1manager.info/ranking/4605
Canada 2023: Perez, Leclerc eruit Q2, Alo P2, Hulk: Hold my beer -> Alo P3.
erutangiS
Zoveel heeft die er nog niet (zeker in verhouding met zijn overwinningen) dus goed voor zijn stats.renegrunn schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:13:
Max rijgt dit seizoen de pole's ook wel aan elkaar zeg
Morgen een droge race? Dan kan ik op tijd het bed in gelukkig.Waah schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:14:
[...]
ALO was met de regen eigenlijk de hele sessie wel sneller als beide mercs. Dus zo zeker is dat nog niet.
Eerst maar zien of de Mercs echt zo snel zijn in het droge of dat het enkel Barca was.
Verwachting was wel droog morgen volgens mij.Hippocampus schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:15:
[...]
Morgen een droge race? Dan kan ik op tijd het bed in gelukkig.
Precies wat ik bedoel. Vorig jaar waren het er 7 over het hele seizoen. Nu staat de teller al op 5 (vanWaah schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:14:
[...]
Zoveel heeft die er nog niet (zeker in verhouding met zijn overwinningen) dus goed voor zijn stats.
voor een zachtere huid
Hoe lastig ook hoop ik een podiumplek voor Nico,
[ Voor 51% gewijzigd door Chocoball op 17-06-2023 23:19 ]
Was er weer niet, maar ook wel pech met tactiek dit keer. Williams gewaagd maar goed gegokt. Balen dat Albon zijn eerste lap niet goed deed.JB schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:15:
PER pruts0r!
Ben benieuwd hoe de grid er morgen échte uit ziet met al het blokkeren... Sainz is nog under investigation voor Gasly en alleen Gasly? Want sainz zat eigenlijk wel 3 auto's in de weg in die ene bocht volgens mij.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Haha, met afstand de beste, krijgt...Arthur345 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:17:
In tegenstelling tot Nelson vond ik dit een behoorlijke anti climax. Hij krijgt toch een pole met dank aan een rode vlag.
En race om 14.00, dus volgens die voorspelling droog met mogelijk aan het einde iets van miezer wat ze mogelijk niet eens merken als ze rijden.StefanVerkerk schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:17:
Montréal morgen (bron: Weerplaza.nl)
[Afbeelding]
Ja, want het leek er niet echt op dat hij het zonder zou krijgen.... Er was door de regen niemand meer onder de 1:26 gekomenArthur345 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:17:
In tegenstelling tot Nelson vond ik dit een behoorlijke anti climax. Hij krijgt toch een pole met dank aan een rode vlag.
Niks tactiek, zat ook op soft in dezelfde ronde als Max. Gewoon niet goed genoegWaah schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:17:
[...]
Was er weer niet, maar ook wel pech met tactiek dit keer. Williams gewaagd maar goed gegokt. Balen dat Albon zijn eerste lap niet goed deed.
Ben benieuwd hoe de grid er morgen échte uit ziet met al het blokkeren... Sainz is nog under investigation voor Gasly en alleen Gasly? Want sainz zat eigenlijk wel 3 auto's in de weg in die ene bocht volgens mij.
Nou dat denk ik niet. Denk niet dat er iemand in de buurt was gekomen.Arthur345 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:17:
Je denkt dat zonder rode vlag hij hem niet had gepakt? Max is gewoon weer een stuk sneller, net als vorige keer met regen hier. Alleen toen was Alo 2e en nu hulkenberg er nog ff tussen.Arthur345 schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:17:
Eigenlijk had FP2 gewoon FP3 moeten zijn. Kwa spanning en sensatie.
MAX wint en Alonso laat Lewis zien hoe je moet racen,
ik koop in iedergeval wel wat bingo kaarten.
https://f1manager.info/ranking/4605
En Stroll is nog UI.Waah schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:17:
[...]
Was er weer niet, maar ook wel pech met tactiek dit keer. Williams gewaagd maar goed gegokt. Balen dat Albon zijn eerste lap niet goed deed.
⏩ PVOutput☀️
*Netherlandssjaool schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 23:20:
Max gooit er maar weer eens een I come from Holland in.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |