Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Wat bedoel je?Exocet schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:40:
Dat Russel er mee weg is gekomen met die actie bij de start....
4 man passeren voor bocht 1?
Tja wat wil je als je op rondje 17 harde band gaat wisslen voor softs. .. iedereen ging lang door op hun banden .. Ferrari gingen voor vroege stops.cheiron schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:43:
Onwijs jammer dat Ferrari niet mee kan doen om plek 2/3/4 vandaag. Dat had het een stuk boeiender gemaakt.
https://f1manager.info/ranking/4605
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik denk dat dat komt doordat het hele Mercedes team zich erbij neer heeft gelegd dat Max ongenaakbaar is en ze dus helemaal tevreden zijn met p2/p3.Exocet schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:43:
Goede sfeer in de cooldown! Mag ook gezegd worden
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sainz had er misschien wel kunnen staan met een betere bandenstrategie.cheiron schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:43:
Onwijs jammer dat Ferrari niet mee kan doen om plek 2/3/4 vandaag. Dat had het een stuk boeiender gemaakt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Eigenlijk is daar een hele simpele oplossing voor: gebruik het standaard vocabulaire van Guenter Steiner en je weet zeker dat het niet uitgezonden wordt.HollowGamer schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:43:
Eigenlijk vind ik het wel opvallend dat er een camera is in de green room (of hoe die ook heet). Ze hebben eigenlijk geen enkel moment voor zichzelf.. zou er niet gemaakt voor zijn.
Yep. Ook jammer dat de streak van ALO nu stopt (gemiddeld 3e plek)cheiron schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:43:
Vraag me toch af of Mercedes nu definitief de rest voorbij is. Dat zou ik erg jammer vinden voor met name Aston Martin.
Wil idd TSU wel een keer in die greenroom zienStefanVerkerk schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:45:
[...]
Eigenlijk is daar een hele simpele oplossing voor: gebruik het standaard vocabulaire van Guenter Steiner en je weet zeker dat het niet uitgezonden wordt.
Daarom zou het goed zijn dat er nog meer naar elkaar toe geraced kan worden. Wil ook wel eens andere teams zien, zoals toen bij McLaren en dit seizoen met ALO.
[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 04-06-2023 16:47 ]
Moeten ze wel effe een kleiner director stoeltje daar neerzetten...

(Ok, zal stoppen met lollig doen mods
Verwijderd
*not sure if seriousExocet schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:45:
[...]
Dat ja, als dat geen "gaining an advantage" meer is
- DaniëlWW2
- Niet online
Heeft hij een onderzetter voor zijn WDC trofee die op zijn mini koelkast staat.Chocoball schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:47:
Een mooie metalen fruitschaal, weer eens wat anders dan een bokaal
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
het deuntje zullen ze zeker kennen.HollowGamer schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:47:
Vraag mij af of andere nu ons volkslied ook uit hun hoofd kennen? Door Lewis had ik hetzelfde met zijn volkslied. Bedoel dat niet vervelend, had hetzelfde gezegd over Schumacher.
Daarom zou het goed zijn dat er nog meer naar elkaar toe geraced kan worden. Wil ook wel eens andere teams zien, zoals toen bij McLaren en dit seizoen met ALO.
Britse is ook best bekend natuurlijk.
Maar Oostenrijkse bijvoorbeeld ook pas veel meer gehoord dankzij RB
[ Voor 83% gewijzigd door kraanwagen op 05-06-2023 08:13 ]
idd, lijkt een stuk ontspannender dan voorheen, ook op het podium, mooi om te zien.Exocet schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:43:
Goede sfeer in de cooldown! Mag ook gezegd worden
Russel: I feel a light drizzle here on the podium!Richh schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:48:
Toch nog regen!
Ze mogen de prijs toch niet meer meenemen, dan maar een lelijke fruitschaal.Chocoball schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:47:
Een mooie metalen fruitschaal, weer eens wat anders dan een bokaal
Blimey!Pendaco schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:49:
[...]
Russel: I feel a light drizzle here on the podium!
- DaniëlWW2
- Niet online
Aston is P2 kwijt...StefanVerkerk schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:51:
LEC nu P7 met 42 punten, SAI P6 met 58 punten. Pijnlijk weekend voor LEC.
Het kampioenschap is al beslist en daarom is het ook relaxed. Lewis weet dat hij Verstappen nooit meer kan inhalen dit jaar. Verstappen kan denk ik dit jaar heel veel records gaan breken, want voorlopig zit er niemand in de buurt.sbuter schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:49:
[...]
idd, lijkt een stuk ontspannender dan voorheen, ook op het podium, mooi om te zien.
Deze is toch juist om mee te nemen?TheBrut3 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:49:
[...]
Ze mogen de prijs toch niet meer meenemen, dan maar een lelijke fruitschaal.
Ow, wist ik niet. Waarom niet?TheBrut3 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:49:
[...]
Ze mogen de prijs toch niet meer meenemen, dan maar een lelijke fruitschaal.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die komt overal mee weg, naar pedant ventje (geworden)ThomasG schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:33:
Wel jammer van RUS op P3, met zijn 5 gratis plaatsen op lap 1.
Dacht dat ze de beker niet mee mochten nemen, en deze wel.
[ Voor 100% gewijzigd door TinusTegengas op 04-06-2023 17:40 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Hij heeft 4 van de 5 ingehaald voor de bocht, wordt naar buiten geduwd, neemt de door de FIA ingestelde route en pakt nummer 5 omdat deze wordt opgehoudenVinniedh schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:55:
[...]
Die komt overal mee weg, naar pedant ventje (geworden)
En dan is Russell pedant? Spiegeltje nodig?
Het ene volkslied blijft ook beter hangen dan het andere.HollowGamer schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:47:
Vraag mij af of andere nu ons volkslied ook uit hun hoofd kennen? Door Lewis had ik hetzelfde met zijn volkslied. Bedoel dat niet vervelend, had hetzelfde gezegd over Schumacher.
De hele tekst van het Spaanse volkslied ken ik na 1 keer al uit mijn hoofd
Hoewel, race? Vond het meer een optocht. Geen enkel gevecht voor plaatsen, behalve het momentje tussen Alonso en Ocon. Wat halfbakken verdedigen vanwege het managen van de banden en dankzij DRS op het rechte stuk inhalen.
Leuk voor Max dat hij weer wint maar vandaag waren er alleen maar verliezers, met als grootste verliezer het publiek. Je zal toch voor veel geld een kaartje voor dit drama gekocht hebben.
Deze optocht krijgt van mij een 2
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Maar na vandaag twijfel ik toch een beetje. 24 Seconden op MER een de snelste ronde van 1.16.3

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
[ Voor 94% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-06-2023 17:20 ]
Toch waren er, geloof het of niet, 107 inhaal acties.Marc H schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:14:
Wat een Kilo Utrecht Tango race.
Hoewel, race? Vond het meer een optocht. Geen enkel gevecht voor plaatsen, behalve het momentje tussen Alonso en Ocon. Wat halfbakken verdedigen vanwege het managen van de banden en dankzij DRS op het rechte stuk inhalen.
Leuk voor Max dat hij weer wint maar vandaag waren er alleen maar verliezers, met als grootste verliezer het publiek. Je zal toch voor veel geld een kaartje voor dit drama gekocht hebben.
Deze optocht krijgt van mij een 2
Daar zijn DM's voorHolk schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:19:
[mbr] En dit is nergens voor nodig. [/]
[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-06-2023 17:27 ]
Lewis reed een 1:16:6 een ronde later, dus dat viel wel mee. Ook kwam hij van verder achterop (plek 4, 3) waardoor het gat automatisch groter lijktAvK schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:17:
Der waren hele volksstammen die beweerden dat RB aan het sandbaggen was en dat er waarschijnlijk nog veel meer in die auto zit dan ze laten zien. Dacht zelf steeds dat dat wel een beetje meeviel (resultaten Perez).
Maar na vandaag twijfel ik toch een beetje. 24 Seconden op MER een de snelste ronde van 1.16.3
Hier word toch niemand blij van, de overheersing van Mercedes was saai, dit is precies hetzelfde, slechts een ander poppetje vooraan.
Eens. Al mag er best een dominant jaartje tussen zitten. Dat gun ik elke coureur wel. Maar dit moet niet nog eens drie jaar doorgaan inderdaad.Homeland schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:26:
[...]
Hier word toch niemand blij van, de overheersing van Mercedes was saai, dit is precies hetzelfde, slechts een ander poppetje vooraan.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Imho is het ook Max die een grote rol speelt. Hij heeft ook een aantal zeer opvallende stats.
Maargoed. Mods, vraagje. De grappig bedoelde zure reacties mogen niet. Maar mogen de zuur bedoelde zure reacties wel?
een treffende spreuk
Het verschil was natuurlijk wel dat Mercdes iedere race deed alsof de slechtste auto hadden, en dat het maar de vraag was of ze überhaupt over de finish kwamen.Homeland schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:26:
[...]
Ik wordt er blij van! ...al was het alleen maar vanwege de uitdrukking van Toto..Homeland schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:26:
[...]
Twee collegas die praten, foto is volgens mij van voor de race, niets bijzonders aan te zien maar uiteraard makkelijk om van alles in te gaan zien.
Red Bull's advantage over the next-best car in each #F1 race:
— Phillip Horton (@PHortonF1) 4 juni 2023
Bahrain: 38.6s
Saudi: 20.7s
Australia: 0.1s (SC finish)
Azerbaijan: 21.2s
Miami: 26.3s
Monaco: 27.9s
Spain: 24.0s
Dat was voor de race, foto zegt niet alles
66 x 0.3 is al een kleine 20sec.Holk schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:25:
Lewis reed een 1:16:6 een ronde later, dus dat viel wel mee. Ook kwam hij van verder achterop (plek 4, 3) waardoor het gat automatisch groter lijkt
De Mercedes zat vandaag (nog steeds) niet op het niveau RB19 (Verstappen), is wel een duidelijke tweede. Ze hebben een Sprintweekend nodig, zodat Red Bull de setup niet op orde kan krijgen (zoals o.a. in Brasil 2022).
Jammer dat ze de glimlach van Frédéric Vasseur ook al weg hebben kunnen halen bij Ferrari, tjonge, wat een weekend (weer).
Testing, one, two ...
Zei hij er bij waarvoor?Fauna schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:56:
In de nabeschouwing op F1 tv heeft Will Buxton benoemd dat Russell under investigation zou zijn? Ben benieuwd wat voor staartje dat gaat krijgen...
Ze komen nooit terug op beslissingen bij de FIA, maar die leaving track and gaining advantage in lap 1 verdient inderdaad wel een 2e blik imho.Fauna schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:56:
In de nabeschouwing op F1 tv heeft Will Buxton benoemd dat Russell under investigation zou zijn? Ben benieuwd wat voor staartje dat gaat krijgen...
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Als Perez niet vooraan kwalificeert, en Max valt uit, zijn er grote kansen voor andere teams.Mog schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:06:
Hoeveel GP’s zal Red Bull niet winnen dit jaar? Ik denk 0.
Je zal maar geld hebben betaald voor deze optocht.
Door naar Canada, een van mijn favoriete circuits
Perez zat binnen 5 seconden toch, wellicht dat RBR geklaagd heeft?Fauna schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:56:
een treffende spreuk
:strip_exif()/f/image/tSSTtklSJTEhPalc9LxooBhk.jpg?f=fotoalbum_large)
Charles Leclerc hasn't had the ideal start to this season...
— ESPN F1 (@ESPNF1) 4 juni 2023
🇧🇭 Bahrain: DNF
🇸🇦 Jeddah: 10-place grid penalty
🇦🇺 Australia: DNF
🇦🇿 Baku: Failed to convert pole to victory
🇺🇸 Miami: Crashed in qualifying
🇲🇨 Monaco: 3-place grid penalty
🇪🇸 Spain: Starting from the pit-lane pic.twitter.com/xmlbOnJO8S
En dan is er nog steeds "right to review". Moet er wel nieuw bewijs zijn dat ten tijde van de eerdere beslissing nog niet bekend was.
Gokje: niet meer gewend aan parc ferme procedure waarbij coureurs nu echt eerst gewogen moeten worden en pas daarna mogen drinken? Want de FIA is dat pas sinds eind vorig jaar? begin dit jaar? weer strict gaan handhaven. Daar waar voorheen het wegen pas veel later was in de greenroom en ze dan al lang gedronken hadden (maar dat dus formeel ook niet mocht).MrOleo schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:27:
Mercedes under investigation voor post race foutjes....
[Afbeelding]
Ik ook, ook tijdens de overheersing van Ferrari en eerder redbull altijd blijven kijken. Je blijft het houden. Ook eerder in de geschiedenis was dit het geval. Je ontwikkelt zo'n auto nou eenmaal niet in 1 zomer. Het is een evolutie van jaren.murphydrz schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:32:
[...]
Ik wordt er blij van! ...al was het alleen maar vanwege de uitdrukking van Toto..
Heb weinig spanning gehad deze keer, toch jammer. Een drupje regen had leuk geweest.
ZoietsRobertMe schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:29:
[...]
Gokje: niet meer gewend aan parc ferme procedure waarbij coureurs nu echt eerst gewogen moeten worden en pas daarna mogen drinken? Want de FIA is dat pas sinds eind vorig jaar? begin dit jaar? weer strict gaan handhaven. Daar waar voorheen het wegen pas veel later was in de greenroom en ze dan al lang gedronken hadden (maar dat dus formeel ook niet mocht).
Ff teruggekeken, ze worden netjes direct gewogen, maar daarnaast en daarna staat i.i.g een fysio op te wachten en spullen aan te geven en nemen. En die moeten wegblijven tot na het podium..
erutangiS
Het is alleen niet de dominantie van red Bull maar voornamelijk de dominantie van Verstappen. Best een verschil imo...Homeland schreef op zondag 4 juni 2023 @ 17:26:
[...]
Vaak bu'j te bang!
Zandvoort t/m Abu Dhabi zijn in totaal 10 races, waarvan 3 met sprint race dus Max zal naar Zandvoort moeten gaan met 260 + 24 = 284 punten voorsprong op nummer 2.sambalbaj schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:51:
Zandvoort is zeker net te vroeg voor het kampioenschap van VER?
Verschil met Perez (nr 2) is nu 53 punten, dus Max zal in de komende 5 races (waarvan 2 met sprint) 231 punten meer dan Perez moeten halen.
Samengevat, ja. Zandvoort komt te vroeg om een beslissing in het WK vast te stellen.
Lekker zinloze staat? Max heeft toch echt overduidelijk ‘met de rem erop’ gereden.
Dat weet ik
Alleen werd er gedaan alsof hij nog steeds/ al weer werd onderzocht voor dat incident. Vandaar mijn verwarring.
Aangezien er geen officieel document van is, zal dat dus ook niet het geval zijn.
Mercedes is lang genoeg zelf dominant geweest in voorgaande jaren dus hoeven voor mij niet meer zo te winnen.
Vraag mij af of Max misschien in Japan of Miami winnaar kan gaan worden. Dat zou leuk zijn want dan ben ik er bij
[ Voor 35% gewijzigd door alienfruit op 04-06-2023 19:02 ]
een treffende spreuk
Blijf het apart vinden dat een vleugje regen, een SC of iets wat niets met racen te maken heeft moet bewerkstelligen dat het een leuke race wordt.sus schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:42:
Heb weinig spanning gehad deze keer, toch jammer. Een drupje regen had leuk geweest.
Resultaat 10.000 euro boete.MrOleo schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:27:
Mercedes under investigation voor post race foutjes....
[Afbeelding]
https://www.fia.com/sites...es%20-%20Parc%20Ferme.pdf
[ Voor 14% gewijzigd door MrOleo op 04-06-2023 19:14 ]
erutangiS
Mzz, ik dacht altijd dat het een teamsport was waarbij materieel, constructeurs, tactici , drivers enz enz hard werken om een prestatie neer te zetten. Maar het is dus kennelijk VER die het helemaal alleen doet-tom-562 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 18:45:
[...]
Het is alleen niet de dominantie van red Bull maar voornamelijk de dominantie van Verstappen. Best een verschil imo...
Ene George Russell deed anders een aardige poging...RCBL schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:11:
Blijf het apart vinden dat een vleugje regen, een SC of iets wat niets met racen te maken heeft moet bewerkstelligen dat het een leuke race wordt.
Dat staat er toch helemaal niet? Gezamenlijk zetten ze een enorme prestatie neer die het beide coureurs mogelijk maakt optimaal te presteren. Maar de dominantie zit toch vooral bij VER.RCBL schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:15:
[...]
Mzz, ik dacht altijd dat het een teamsport was waarbij materieel, constructeurs, tactici , drivers enz enz hard werken om een prestatie neer te zetten. Maar het is dus kennelijk VER die het helemaal alleen doet
Die is sowieso al een beetje apart..warp schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:15:
[...]
Ene George Russell deed anders een aardige poging...
"Men" zegt dat Red Bull dominant is. Nee. Max in een Red Bull is dominant. Anders was Perez vandaag wel in de top 5 geëindigd en was hij in Monaco niet 2x gelapt door zijn ploeggenoot.RCBL schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:15:
[...]
Mzz, ik dacht altijd dat het een teamsport was waarbij materieel, constructeurs, tactici , drivers enz enz hard werken om een prestatie neer te zetten. Maar het is dus kennelijk VER die het helemaal alleen doet
Dat bedoel ik te zeggen
Vaak bu'j te bang!
Perez is vandaag toch "gewoon" in de top 5 geeindigd?-tom-562 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:19:
[...] Anders was Perez vandaag wel in de top 5 geëindigd [...]
Je schrijft toch echt: Het is alleen niet de dominantie van red Bull. Zou je alleen en niet omdraaien dan ga ik helemaal met je mee...Toke_gt schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:17:
[...]
Dat staat er toch helemaal niet? Gezamenlijk zetten ze een enorme prestatie neer die het beide coureurs mogelijk maakt optimaal te presteren. Maar de dominantie zit toch vooral bij VER.
Ik was niet de auteur van de post waarop je reageerdeRCBL schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:21:
[...]
Je schrijft toch echt: Het is alleen niet de dominantie van red Bull. Zou je alleen en niet omdraaien dan ga ik helemaal met je mee...
Laat VER nu een lid zijn van Team Red Bull, dus ja Team Red Bull is dominant... VER is een natuurtalent die door de dominantie van team red Bull kan uitblinken...-tom-562 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:19:
[...]
"Men" zegt dat Red Bull dominant is. Nee. Max in een Red Bull is dominant. Anders was Perez vandaag wel in de top 5 geëindigd en was hij in Monaco niet 2x gelapt door zijn ploeggenoot.
Dat bedoel ik te zeggen
Je ziet toch ook overduidelijk verschil tussen team Red Bull/Verstappen en team Red Bull/Perez? Die rijden beide in team Red Bull maar slechts een van beide is dominant in diezelfde wagen. De dominantie toeschrijven aan (team) Verstappen is m.i. wat men hierboven bedoelt en vind ik een heel terecht standpunt.RCBL schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:24:
[...]
Laat VER nu een lid zijn van Team Red Bull, dus ja Team Red Bull is dominant... VER is een natuurtalent die door de dominantie van team red Bull kan uitblinken...
Daar zit ook het grote verschil met Mercedes. De auto was daar dominant, te zien aan dat beide coureurs in dezelfde auto veel dichter bij elkaar lagen en anderen (op uitzonderingen na en tot de komst van Max in een topauto) op afstand zetten. Daarmee wil ik niks af doen aan de kwaliteiten van Hamilton, het gaat te ver om te zeggen dat het alleen de auto is die hem de kampioenschappen gaf.
Je ziet dit nu met de combi Verstappen en Perez.
En in het verleden Hamilton/Bottas en Schumacher/ Barrichello om even 2 voorbeelden te noemen.
Volgens mij is de enige 2x dat een goede wagen door 2 top coureurs werd gereden was Senna/ Prost en Hamilton/ Rosberg
Al had Rosberg het ook maar 1 jaar echt kunnen waarmaken.
En een seizoen moet twee coureurs die voor het kampioenschap kunnen gaan heeft weer zijn eigen problemen. Soms is het ook gewoon goed om een verschil te hebben tussen de nummer #1 en de nummer #2 binnen een team.d-vine schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:40:
Volgens mij is de enige 2x dat een goede wagen door 2 top coureurs werd gereden was Senna/ Prost en Hamilton/ Rosberg
De eerste races kunnen dan nog wel "open" zijn maar daarna krijg je alsnog het verschil in kwaliteit.
Het blijft ook maar de vraag, maken de rijders de wagen of maakt de wagen de rijders. Het blijft een combinatie maar de invloed vanuit de rijder is van buitenaf lastig in te schatten.
[ Voor 14% gewijzigd door Napo op 04-06-2023 19:46 ]
Dit ligt wat mij betreft iets genuanceerder. Als de auto dusdanig goed is ontwikkeld (door het team incl. coureurs) en het is in alle opzichten sterker is dan andere op de grid. Onafhankelijk van de coureur die je erin last rijden rijdt deze wagen voor op alle andere auto's dan is er wel degelijk sprake van een dominante auto. De laatste dominante Mercedes-periode leek daar sterk op.d-vine schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:40:
Een dominante wagen alleen bestaat niet die wordt gemaakt door een top coureur.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |