FirePuma142 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 18:14:
Nee, je brengt achteraf nuances aan die je eerder achterwege liet die je oorspronkelijke boodschap significant veranderen. Prima dat je er een keer naast zit, maar zeg dat dan ook in plaats van je in allerlei ongeloofwaardige bochten te wringen.
Vandaar dat ik net zei, dat je mijn berichten anders interpreteert.

Je schrijft eerder dat het voor beiden van toepassing is, die nu. Nu verander je, niet voor het eerst, van invalshoek. Zoals je in je eerste zin hierop volgend ook doet. Daar is nu namelijk ineens wel van toepassing op de RB19.
Die nu riep ik toch in het eerdere bericht dat je aanhaalt ook? Ik licht het toe, en opeens zou ik nuances aanbrengen achteraf?

Nogmaals, ik denk echt dat het in jouw interpretatie zit.
In de spanne van enkele zinnen refereer je met nu alleen aan de RB20 maar ook aan de RB20/RB19. Het kan niet beiden tegelijkertijd correct zijn.
Ik ging ervan uit dat je de berichten van mij wel zou snappen, maar schijnbaar had je meer duiding nodig. Die krijg je, vervolgens zeg je dat ik nuances aanbreng die er eerst niet zijn.

Nu trek je ineens de conclusie dat er wel hinder is voor de RB19, maar dat die verwaarloosbaar is. Zonder enige onderbouwing overigens. Dus de sidepod upgrade van de RB19 heeft geen enkele impact gehad van de korting op windtunneltijd. De komende upgrade in Barcelona ook niet. Waarom dan überhaupt nog een windtunnel of CFD gebruiken voor mid season updates? Het heeft toch geen effect volgens jou.
Nogmaals, voor het ontwerp is er geen hinder geweest. De doorontwikkeling is dat wel. Dat zijn twee heel andere dingen en processen. Als je dat niet begrijpt, kan ik daar verder ook niets aan doen, want dat is jouw interpretatie.
Ik denk dat je de voorsprong van de RB19 aan het begin van het seizoen vergeet als je het over de impact van mid season upgrades hebt. Zolang die voorsprong er is, kun je niet simpelweg de conclusie trekken dat er geen impact is. Daar zijn veel meer variabelen voor nodig.
We gaan het zien hoe de voorsprong halverwege het seizoen is, wat er dan van overblijft. Maar nogmaals, voor het ontwerkproces is er geen hinder geweest, dat proces is ook allang en breed klaar en is vorig jaar gedaan. De doorontwikkeling van de auto heeft er misschien hinder van, maar dan hebben ze daar uiteindelijk de 2024 auto alleen maar meer mee. Dus ik neem aan dat zij daar een balans in gaan aanbrengen of al hebben.
Ik ben er ondertussen wel een beetje klaar mee, je bent ondertussen al 10 keer van standpunt veranderd.
Zoals ik al eerder zei: jij interpreteert mijn berichten anders, dat hoeft echt niet per se aan mij te liggen, zoals jij het wel elke keer stellig brengt. Ik had daarnaast ook allang aangegeven "let's agree to disagree", fijn dat we het nu dan eindelijk daar
wel over eens zijn.