✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://f1manager.info/ranking/4605
Hopelijk 2 protesten, 1 voor de straf en 1 voor het voordeel van russell tov piastri.Jasphur schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:27:
Jammer voor TSU dit. Benieuwd of er na de race nog protest wordt aangetekend
erutangiS
Reden waarom ik gewoon gekozen heb voor zelfstandig typen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
1 | VER | 1:17.611 |
2 | HAM | 1:20.310 |
3 | RUS | 1:19.163 |
4 | PER | 1:18.476 |
5 | SAI | 1:18.785 |
Je kunt hem tegenwoordig prima trainen. Krijg gewoon Perez te zien en ook bij andere namen doet die niet moeilijk.G_Dragon schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:31:
[...]
Reden waarom ik gewoon gekozen heb voor zelfstandig typen
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

erutangiS
Rondetijden voor ronde 66
1 | VER | 1:17.708 |
2 | HAM | 1:19.120 |
3 | RUS | 1:19.045 |
4 | PER | 1:20.063 |
5 | SAI | 1:18.447 |
- DaniëlWW2
- Niet online
En Aston.Hippocampus schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:32:
Mercedes pakt hier toch wel een bak punten tov Ferrari.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
8e versnelling wordt geblokkeerd. 😁Cass Casey schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:32:
24 seconden. Volgende race met een arm op zijn rug rijden?
Eens. Ze doen het gelukkig veel beter dan ik had verwacht.Quad schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:32:
Mooi weekend voor Mercedes.
Haha, wat een anti-climax hè?MrOleo schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:33:
Lambiase wordt elke race minder enthousiast bij de finish/overwinning.
GP: "Well controlled, another win"
Max: "yeah"
---RAWE CEEK!!!---
Deed ie deze race al, toch?Cass Casey schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:32:
Volgende race twee handen achter zijn rug, als dat niet helpt krijgt ie een blinddoek om
Bedoel je 't verloop van de race, of de mod-moeite om dit topic gedurende de race schoon te houden?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik kan niet tegen het boe geroep (tegen wie dan ook).
Oh ja, die Shakira haat ik enorm, net als haar muziek.
Gewoon gelift denk ik.Holk schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:33:
Lewis probleempjes laatste ronde? Verloor 3 seconden om en nabij
Wel blij Max wint, just another day at the office.
[ Voor 3% gewijzigd door U123456 op 04-06-2023 16:34 ]
Gewoon keihard ‘boe’ roepen als je Shakira hoort zingen. 😁HollowGamer schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:33:
Ben ik de enige die het geluid uitzet bij de uitreikingen zo?
Ik kan niet tegen het boe geroep (tegen wie dan ook).
Oh ja, die Shakira haat ik enorm, net als haar muziek.
Toen was HAM VER BOT. Nu is het VER HAM RUS.Pendaco schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:33:
2x Mercedes op het podium, oude tijden herleven!
Grand ChelemG_Dragon schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:32:
Achievement unlocked for Verstappen: "The Perfect Weekend"
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Verwijderd
Hoezo gratis plaatsen?ThomasG schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:33:
Wel jammer van RUS op P3, met zijn 5 gratis plaatsen op lap 1.
Hij had toch ook gewoon een megastart?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mee eens, op naar het volgende circuit :-)NoFearCreations schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:33:
Dood saaie race. Alleen maar inhaal acties aan het einde van het rechte stuk.
Ik heb lovely race al afgestreept.StefanVerkerk schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:35:
Nou, ik ga de bingokaart alvast even opzoeken. "Great audience!"
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Vaak bu'j te bang!
Continue to pushStefanVerkerk schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:35:
Nou, ik ga de bingokaart alvast even opzoeken. "Great audience!"
Thanks to everyone in the factory
Hij is de auto nog niet uit
en terecht, ze zijn van erg ver gekomen..... netjes.
En Perez, tsja, de curse of second driver..... Hij denkt dat ie de beste is/kan zijn, totdat topklasse rijders als Russel schijnbaar out of nowhere punten pakken....
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Nee? Hij sneed de bocht af. En green straf. Maar dat is een Mercedes special. Want heeft Hamilton ook al vaak gedaan.Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:35:
[...]
Hoezo gratis plaatsen?
Geblinddoekt of drempels op de weg leggen.Cass Casey schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:32:
JeroenTheStig schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:34:
Leuk om ook eens een keer een middenmoter op het podium te zien. Zal ongetwijfeld een uitbundige sfeer worden.

Ja maar dat is geen leuke narrative die je lekker het internet op kan slingeren. Dus het feit dat RUS een goede start had en PER en GAS al had ingehaald voor bocht 1, is allemaal nepnieuws.Verwijderd schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:35:
[...]
Hoezo gratis plaatsen?
"Back at the factory" - uiteraard ooksambalbaj schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:35:
'Mega job' kan op de bingokaart.
Best crowd ever komt vast nog.
Ga je toch lekker cricket of basketbal kijkenAnimal_X schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:34:
Lekker midagdutje gedaan. Het is dat MV wint maar 23s voorsprong... Wat een saaie snurkrace.
Mag je ook voor jezelf bingo roepen?dglavimans schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:35:
Incoming ‘hou de bingokaart gereed’ comments
Is Fantastic Crowd al langskomen?dglavimans schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:35:
...zet de joker ook in.Exocet schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:35:
[...]
Continue to push
Thanks to everyone in the factory
Hij is de auto nog niet uit
Die heb ik gelukkig ook op mijn kaart
This gonna be good
Verwijderd
Ik heb net de herhaling gekeken vanuit zijn cockpit.ThomasG schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:36:
[...]
Nee? Hij sneed de bocht af. En green straf. Maar dat is een Mercedes special. Want heeft Hamilton ook al vaak gedaan.
Hij was voor die bocht al 4 man voorbij

Inderdaad. De reacties hier zijn voorspelbaarder dan Hamilton’s interviews.dglavimans schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:35:
Edit. Vooruit. Dit interview is wel érg standaard
[ Voor 10% gewijzigd door Cass Casey op 04-06-2023 16:40 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
:strip_exif()/f/image/VlJ8kfF6yVXwhU65Kdi52eon.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door G_Dragon op 04-06-2023 16:40 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-06-2023 16:40 ]
mooi dubbel gescoored.powah33 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:37:
[...]
...zet de joker ook in.
Die heb ik gelukkig ook op mijn kaart
Daar zijn ze al heel lang mee bezig, denk dat ze uiteindelijk meer de Coca Cola richting in willen gaan. Een alledaagse drink.U123456 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:36:
Player 0.0 op de helm van VER? Is dat een merk van Heineken?
Hamilton weer op het podium natuurlijkDaniëlWW2 schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:40:
[modbreak] Kan het weer ophouden met de lollige en zure reacties.[/]
Aja rest van de race was niet zo.. Hoop volgende week weer beter
Wil graag de replay eens zien!Exocet schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:40:
Dat Russel er mee weg is gekomen met die actie bij de start....
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat is het ook gewoon. Elke keer weer en ik wist allang wat er ging komen.
Ik vond het eigenlijk niet zo'n relax interview en meer standaard, omdat de interviewer en hem niet de beste vrienden zijn (zacht uitgedrukt volgens mij).Cass Casey schreef op zondag 4 juni 2023 @ 16:39:
[...]
Inderdaad. De reacties hier zijn voorspelbaarder dan Hamilton’s interviews.
Edit. Vooruit. Dit interview is wel érg standaard
- Martin Brundle
Daar zat wel iets met Horner.
[ Voor 22% gewijzigd door sambalbaj op 04-06-2023 16:42 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
“Think Lewis, think. What were those things again I would say during the podium interviews”
Leuk voor max fans maar voor f1 fans echt gaap feest.
Fingers crossed dat er nog wat concurrentie komt. Max kan 2 dnf's pakken en staat nog eerste... Zo vroeg al in seizoen. Misschien kunnen we hem overhalen effe lange vakantie inplannen en 2 races missen voor de spanning dit seizoen
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |