Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Want hij zat overal op een paar cm of minder van de muur.
www.google.nl
"When you grow up your heart dies"
Grid / tijd / centen?
Kun je toch zelf terugkijken?Sinned123 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:16:
ik hoop dat we nog een onboard krijgen van die laatste sector.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Niet online
Supermax zijn. S3 is zijn sector.MisteRMeesteR schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:12:
Wat doet VER in S3 dan…. Dafuq

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En de afstandmeter graag
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kun je sowieso op youtube vinden over een paar uur. F1tv released altijd de pole lapSinned123 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:16:
Zou hij ook met S3 schoenen rijden
www.google.nl
Had ook wel tof geweest, maar die laatste ronde van Verstappen was wel echt top!werphengel schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:17:
Toch wel een beetje jammer dat Alonso niet op pole staat. 🥺
Ik kijk hem nu terug op de onboard cam. F1TV Pro for the win.jaapstobbe schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:17:
[...]
Kun je sowieso op youtube vinden over een paar uur. F1tv released altijd de pole lap
"When you grow up your heart dies"
Jammer voor Alonso dat hij net geen pole kon pakken, had het hem wel erg gegund
Wat wij willen weten, wat doet die Taylor Swift met Alonso?
Wat een gekke 3 laatste minuten. Dat was een 2021 gevoel.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Pole lap komt ook altijd terug op het Youtube kanaal van Formula 1.Sinned123 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:16:
Ik wilde net postte (niet dat ik er verstand van heb): 'hij haalt het niet' lol.darkdesign schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:17:
[...]
Had ook wel tof geweest, maar die laatste ronde van Verstappen was wel echt top!
Volgende kans Hongarije?Miki schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:18:
Geweldige kwalificatie en de bevestiging dat de RB19 het echt van de rechte stukken moet hebben icm DRS. Op “langzamere” circuits met veel bochten zijn de verschillen met de andere teams een heel stuk kleiner.
Jammer voor Alonso dat hij net geen pole kon pakken, had het hem wel erg gegund
27 May 2023, 17:18:05
www.google.nl

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bl44t
Ja speciaal voor Monaco (Lec komt er vandaan), de vlag van Monaco is rood/wit.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:21:
Ik vind de witte overal van Ferrari niet mooi, of is dit iets speciaals?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
www.google.nl
Verwijderd
Australië gemist?MisteRMeesteR schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:21:
Najah, morgen iig geen P1-P2 finish voor Red Bull voor het eerst dit seizoen
Ah ok, snap hem nu, maar blijf hem niet mooi vinden, sorry.SinergyX schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:22:
[...]
Ja speciaal voor Monaco (Lec komt er vandaan), de vlag van Monaco is rood/wit.
---RAWE CEEK!!!---
Dat is vanwege Charles’ thuis race, daarom heeft alleen hij een speciale pak.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:21:
Ik vind de witte overal van Ferrari niet mooi, of is dit iets speciaals?
15cm palen onder die voeten van haarHollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:21:
Tjeses, is zij zo groot?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bis morgen.
- DaniëlWW2
- Niet online
QFT.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:12:
[...]
Ik zou Leclerc en Alonso zeker niet afschrijven hier.
De RB19 mag dan een ontiegelijk monster zijn, maar langzame bochten is niet de grote sterkte.
Ze is ook gewoon 1.88 dus niet klein.
Maar jongens wat een feest van een Q.. dan jammer dat de race zo saai is als het droog blijft.
Ik zat ook al te kijken ... die vond ik blond mooierHippocampus schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:22:
Crap, is dat Sharapova? Had ik niet door.
https://f1manager.info/ranking/4605
- DaniëlWW2
- Niet online
Het is de Monaco special voor hem, alweer.
Wat is de standaard grid penalty voor impeding? 5 plaatsen?NoFearCreations schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:22:
Lec gaat gridpenalty krijgen, gegarandeerd.
Thanks, ik ben 1.70m.TrekDr0p schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:24:
[...]
Ze is ook gewoon 1.88 dus niet klein.
Maar jongens wat een feest van een Q.. dan jammer dat de race zo saai is als het droog blijft.
Tja, de herhaling gezien en eerste reactie was eigenlijk slam dunk. Das pech, podium positie weg… Op een gegeven moment blijkt gewoon dat Leclerc gewoon een inside joke heeft om de Monaco go iedere keer te verpesten. Tjonge jonge.StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:19:
FIA STEWARDS: TURN 9 INCIDENT INVOLVING CARS 4 (NOR) AND 16 (LEC) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
27 May 2023, 17:18:05
Verwijderd
Geen pole position en niet eens voorin.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:24:
Leclerc is de lul. Die gaat 5 plaatsen gridstraf krijgen...
Het is de Monaco special voor hem, alweer.
Misschien dit keer dan een omgekeerde vloek voor de race en heeft ie een keer mazzel
- DaniëlWW2
- Niet online
Of hij probeert weer te overcompenseren en crasht.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:26:
[...]
Geen pole position en niet eens voorin.
Misschien dit keer dan een omgekeerde vloek voor de race en heeft ie een keer mazzel
Zou wat zijn als zijn broer Arthur Monaco eerder weet te winnen dan hij.Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:26:
[...]
Geen pole position en niet eens voorin.
Na wat gegoogled. zijn de meeste 3 plekken.Catmandos schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:25:
[...]
Wat is de standaard grid penalty voor impeding? 5 plaatsen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wow, dat was echt mega gevaarlijk, langzaam, midden op de weg, midden in de tunnel, norris kan geen kant op.BiaggioLuciano schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:26:
[...]
Tja, de herhaling gezien en eerste reactie was eigenlijk slam dunk. Das pech, podium positie weg… Op een gegeven moment blijkt gewoon dat Leclerc gewoon een inside joke heeft om de Monaco go iedere keer te verpesten. Tjonge jonge.
erutangiS
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Echt stom van LEC, was ook aan het recoveren en zat er ff niet helemaal bij, misschien had Ferrari de champagne al ontkurkt in de pits en hebben ze hem niet gemeld dat NOR met een snelle ronde er aan kwam.MrOleo schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:29:
[...]
Wow, dat was echt mega gevaarlijk, langzaam, midden op de weg, midden in de tunnel, norris kan geen kant op.
Slordig
Net even on board van Norris terug gezien, maar dat is geen twijfel meer. Dat wordt gewoon een gridstrafMrOleo schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:29:
[...]
Wow, dat was echt mega gevaarlijk, langzaam, midden op de weg, midden in de tunnel, norris kan geen kant op.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik vraag me echt af of het team hem wel verteld had dat Norris eraan kwam.PalingDrone schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:34:
[...]
Echt stom van LEC, was ook aan het recoveren en zat er ff niet helemaal bij, misschien had Ferrari de champagne al ontkurkt in de pits en hebben ze hem niet gemeld dat NOR met een snelle ronde er aan kwam.
Slordig

Waarom duurt het zo lang? Wanneer is 'after the race' precies?PalingDrone schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:34:
[...]
Echt stom van LEC, was ook aan het recoveren en zat er ff niet helemaal bij, misschien had Ferrari de champagne al ontkurkt in de pits en hebben ze hem niet gemeld dat NOR met een snelle ronde er aan kwam.
Slordig
Mijn gok is ook dat dit foutje van de pitwall kwamDaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:36:
[...]
Ik vraag me echt af of het team hem wel verteld had dat Norris eraan kwam.
Ze moeten om 18u bij de stewards komen.HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:37:
[...]
Waarom duurt het zo lang? Wanneer is 'after the race' precies?
Was er eerder niet een momentje dat het team zei dat er niemand was en opeens zat Sainz voor Leclerc?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:36:
[...]
Iets met een Monegask in Monaco..HollowGamer schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:37:
[...]
Waarom duurt het zo lang? Wanneer is 'after the race' precies?
Maar ook omdat de interviews al gaande zijn, straf uitdelen is dan makkelijker na alles
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
PalingDrone schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:34:
[...]
Slordig
Ja, vooral stom van die engineer die zit te slapen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:36:
[...]
Dat die vent daar nog werkt...
erutangiS
Gezien het trackrecord van Ferrari werkt hij daar al een hele tijdMrOleo schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:38:
[...]
[...]
Ja, vooral stom van die engineer die zit te slapen.
S-s-stay stay out stay out!MrOleo schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:38:
[...]
[...]
Ja, vooral stom van die engineer die zit te slapen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee volgens mij was het in Q2 dat Sainz niet aan de kant was gegaan voor Leclerc omdat Sainz het blijkbaar ook niet gezegd was.Chocoball schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:38:
[...]
Was er eerder niet een momentje dat het team zei dat er niemand was en opeens zat Sainz voor Leclerc?
Sainz brak zijn ronde af ergens tussen tabac en exit swiming pool. Vervolgens dus Leclerc die "achter" hem reed (bekend gegeven uiteraard voor het team & Sainz) en dan krijg je dit. Gewoon een "onhandige" plek om af te breken / uberhaupt langzaam te rijden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:41:
[...]
Nee volgens mij was het in Q2 dat Sainz niet aan de kant was gegaan voor Leclerc omdat Sainz het blijkbaar ook niet gezegd was.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Alonso stond op dat moment op P1, en Alonso had de langzaamste S3 van de top 10. So yeah, achteraf gezien niet moeilijk om daar (veel) goed te makenIngelogd schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:50:
sector 1 op achterstand (kan nog, nu een ijzersterk sector 2), sector 2 grotere achterstand (zet wanhopig blik op, conclusie al getrokken dat pole het niet gaat worden
), sector 3 (jeetje, even bijkomen
).
Las ruedas delanteras y traseras derechas de Verstappen después de la quali. 👁
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 27 mei 2023
Right Front and rear Verstappen wheels after the quali. 👁 pic.twitter.com/vIQ2uMGQvZ
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Wat is Max toch een fijne gast, dat hij met de accountnaam van Albert Fabrega op 'n velgen rond rijdt!!
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Dat doet elke coureur, wist je dat niet? De velgen zijn immers een standaard component. Dus iedereen rijdt met sponsoring van het Twitter account van Fabrega rondt.Major_ton schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 17:57:
[...]
Wat is Max toch een fijne gast, dat hij met de accountnaam van Albert Fabrega op 'n velgen rond rijdt!!
Alleen McLaren heeft er Google sponsoring op zitten, geen Fabrega...RobertMe schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:05:
[...]
Dat doet elke coureur, wist je dat niet? De velgen zijn immers een standaard component. Dus iedereen rijdt met sponsoring van het Twitter account van Fabrega rondt.
Die moeten steeds Googlen om de Twitter app te vinden.CH4OS schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:05:
[...]
Alleen McLaren heeft er Google sponsoring op zitten, geen Fabrega...
een treffende spreuk
Mogen ze nu nieuwe banden vragen omdat ze nu beschadigd zijn
Self reflection is the school of wisdom
Hopelijk morgen ook een toffe race.
Perez ging veel te snel. Zelfs al lag de bocht achter de huizen ging hij te snel en kon hij de bocht niet halen.
Perez:
De achterkant brak ineens uit, geen idee waarom.
Wie zullen we eens geloven?
- DaniëlWW2
- Niet online
Het was zo overduidelijk dat hij de bocht miste en niet afbrak maar doorzette dus.RobertMe schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:19:
Buxton:
Perez ging veel te snel. Zelfs al lag de bocht achter de huizen ging hij te snel en kon hij de bocht niet halen.
Perez:

Bocht? Welke bocht? Die lag de vorige ronde toch echt achter de huizenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:21:
[...]
Het was zo overduidelijk dat hij de bocht miste en niet afbrak maar doorzette dus.
-
Beide is waar.RobertMe schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 18:19:
Buxton:
Perez:
Weergaloze laatste sector...alles of niets.....
Eigenlijk zouden ze hier alleen maar moeten kwalificeren voor de WK punten.
Ik had t Alonso wel gegund, wat een held.
- DaniëlWW2
- Niet online
Yup!
Wil je dan ook niet reageren op die modbreak door precies te doen wat die modbreak zegt dat we hier niet verder gaan bespreken.
[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-05-2023 18:48 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
“Over een maand is de Merc net zo snel als de Bull”-confirmed
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |