Nyck had een prima VT1, maar denk dat hij nu toch veel druk voelde om te presteren. Jammer, jammer
En Nyck ging zo lekker in FP1. Dit is toch wel een rookie fout…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Gaan de boordradio's bij jullie ook zo hard? Ik kijk F1tv met viaplay commentaar.
Stomme vraag, maar kan je in geval van die crash DEV beter je handen van het stuur halen of knal je dan naar voren?
Het leek best hard te gaan.
yep en allard is slecht te verstaan... maar daar mis je weinig aanLA-384 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:12:
Gaan de boordradio's bij jullie ook zo hard? Ik kijk F1tv met viaplay commentaar.
PH-MRK request startup
Nyck zou door zijn Formula E ervaring toch goed moeten gaan op smalle straatjes van een stratencircuit…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nyck wou gewoon wat extra soft banden opsparen voor morgen en zondag
in principe moet je volgens mij altijd je handjes van het stuur houden als je de muur in gaat.HollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:12:
Stomme vraag, maar kan je in geval van die crash DEV beter je handen van het stuur halen of knal je dan naar voren?
PH-MRK request startup
Geen idee, zou er eens opletten.LA-384 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:12:
Ik heb wel weer veel slecht beeld, het hangt gelukkig (nog) niet, maar het lijkt alsof ik 480p aan het kijken ben.
Denk dat het bijgemixte commentaar van Viaplay vrij zacht is. Een boordradio komt dan heel hard door.LA-384 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:12:
Misschien wel eerder.LZ86 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:08:
Oh oh oh de Vries...... Dat stoeltje is ie volgend jaar geheid kwijt
Eraf halen ja. Je zit hartstikke vast met je lichaam dus naar voren knal je niet (en dat wil je ook niet opvangen met je handen/polsen). Terwijl het stuur wild kan reageren door de klap, als de wielen opeens draaien, wat gevaarlijk kan zijn voor je polsen.HollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:12:
Handen los. Mocht je stuur plots omdraaien door de impact kan je zomaar je polsen breken.HollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:12:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Gewoon Engels selecterenLA-384 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:12:
Daily driver; MB R171 SLK280
Denk dat ie te veel druk voelt nu en daardoor deze fout maakte.PatrickC schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:13:
Nyck zou door zijn Formula E ervaring toch goed moeten gaan op smalle straatjes van een stratencircuit…
Trek die hele barrier ff kapot joh...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Peuter die auto ff uit die muur jongens
Zo te zien jullie zeggen allemaal hetzelfde, dat dacht ik dus ook, maar hij had waarschijnlijk te weinig tijd om te reageren?DutchCrownNL schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:13:
[...]
Handen los. Mocht je stuur plots omdraaien door de impact kan je zomaar je polsen breken.
Als je polsen breekt, ben je verder van huis inderdaad.
:fill(white):strip_exif()/f/image/pO3TPYprlu5Rsy746lEt80m5.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/wMOxj5cIzGVBstKMPeFCQXXb.png?f=user_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
2x pijltje omhoog, dan 2 of 3x pijltje naar rechts tot dat camerasymbool is geselecteerd. Vervolgens 1920x1080 @6000kbps kiezen en je bent waarschijnlijk van het gezijk af.HollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:13:
Ik heb wel weer veel slecht beeld, het hangt gelukkig (nog) niet, maar het lijkt alsof ik 480p aan het kijken ben.
Uiteraard, net Haas voor AT omgewisseld in mijn F1 manager. Damnit Nyck.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik kijk via mijn SmartTV (Samsung), zit die setting daar ook?LA-384 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:15:
[...]
Pijltje omhoog, dan 2 of 3x pijltje naar rechts tot dat camerasymbool is geselecteerd. Vervolgens 1920x1080 @6000kbps kiezen en je bent waarschijnlijk van het gezijk af.
6Mbps op 1080p is en blijft teleurstellend, al betaal ik gelukkig niet zoveel als sommige andere.
sommige zitten echt met hun duim in een gat in het stuur... kan dus ook zomaar gebeuren dat je duim los in je handschoen zitHollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:15:
[...]
Zo te zien jullie zeggen allemaal hetzelfde, dat dacht ik dus ook, maar hij had waarschijnlijk te weinig tijd om te reageren?
PH-MRK request startup
Maar wie zouden ze er dan in moeten zetten? Het junior programma van RBR heeft geen talenten momenteel die klaar zijn voor F1, en geen idee wie er dan wel in zou kunnen stappen...
Ja of dat ie toch wilde corrigeren en de bocht halen, wat niet is geluktHollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:15:
[...]
Zo te zien jullie zeggen allemaal hetzelfde, dat dacht ik dus ook, maar hij had waarschijnlijk te weinig tijd om te reageren?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik schakelde pas net bij de crash van DEV in, maar Released in Unsafe Condition bij VER?
[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 28-04-2023 15:18 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
VER noted om loszittende schuimkraag?
www.google.nl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar het was wel een erg onhandige crash.
Committeren aan de bocht terwijl je die al gemist hebt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Under investigation, vanwege de (mogelijk) losse hoofdsteunJasphur schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:17:
Ik schakelde pas net bij de crash van DEV in, maar Unsafe Condition bij VER?
Mijn reviews al gezien?
Ik zou zeggen van wel, heeft die tv Android tv?HollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:16:
[...]
Ik kijk via mijn SmartTV (Samsung), zit die setting daar ook?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Head rest kwam los.Jasphur schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:17:
Ik schakelde pas net bij de crash van DEV in, maar Unsafe Condition bij VER?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat je nog kon inloggen daaro .. bij mij was de pitstraat bijna 2 uur te vroeg dicht. ik kon niets veranderen.cheiron schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:16:
Uiteraard, net Haas voor AT omgewisseld in mijn F1 manager. Damnit Nyck.
https://f1manager.info/ranking/4605
Volgens mij is dat vaker geweest bij rijders en nog nooit een straf geweest. Het is vooral ongemakkelijk voor de coureur.
INCIDENT INVOLVING CAR 1 (VER) NOTED - RELEASED IN AN UNSAFE CONDITION
28 Apr 2023, 15:15:55
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 1 (VER) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - RELEASED IN AN UNSAFE CONDITION
28 Apr 2023, 15:17:38
28 Apr 2023, 15:15:55
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 1 (VER) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - RELEASED IN AN UNSAFE CONDITION
28 Apr 2023, 15:17:38
[ Voor 40% gewijzigd door StefanVerkerk op 28-04-2023 15:18 ]
Mijn maag draait om..Mrkoekie schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:16:
[...]
sommige zitten echt met hun duim in een gat in het stuur... kan dus ook zomaar gebeuren dat je duim los in je handschoen zit
Zit ie nou al aan het bier?MisteRMeesteR schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:17:
VER noted om loszittende schuimkraag?
Nee, bier was op dus maar aan de Heineken 0.0
www.google.nl
Nee, ik denk iets van Tizen?LA-384 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:18:
[...]
Ik zou zeggen van wel, heeft die tv Android tv?
SESSION WILL RESUME AT 15:24
28 Apr 2023, 15:20:29
28 Apr 2023, 15:20:29
Haha nu hoop ik stiekem wel dat de kwalificatie voor half 5 klaar is omdat ik dan vrij ben en Q3 niet wil missen

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het is wel een keiharde sport. Dit heeft dus weer voor DEV een gevolgen, krijg de zoon van Schumacher vibes, die heeft ook geen stuurtje meer.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:17:
Maar het was wel een erg onhandige crash.
Overuren schrijvenG_Dragon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:21:
Haha nu hoop ik stiekem wel dat de kwalificatie voor half 5 klaar is omdat ik dan vrij ben en Q3 niet wil missen![]()
Mijn boefje is liev!
Hahaha geen slecht ideee!
Die lucht.. werken ze daar ook met klimaatdoelen? Ik betwijfel het.
Geen olie op het vuur gooien hé!HollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:22:
Mijn boefje is liev!
Kan je rekenen?HollowGamer schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:22:
spoiler:
Reken er maar niet op 
Als F1 kijken onder werktijd geen probleem geeft, geeft het kijken ervan buiten werktijd toch sowieso geen probleem? Of wordt je om half 5 het gebouw uitgeveegd?G_Dragon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:21:
Haha nu hoop ik stiekem wel dat de kwalificatie voor half 5 klaar is omdat ik dan vrij ben en Q3 niet wil missen![]()
Hmm, dat zou goed nieuws zijn voor DEV, al blijft het schrikbarend.. een auto zonder remmen.

Hmm, dus De Vries is aan het begin van Q1 weer naar binnen gehaald omdat er een alarm af ging in zijn auto. In dat stukje team radio van net werd gesproken over brake by wire? Misschien toch een technisch probleem voor De Vries met een crash tot gevolg?
Haha nee dat geeft ook geen problemenLA-384 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:23:
[...]
Als F1 kijken onder werktijd geen probleem geeft, geeft het kijken ervan buiten werktijd toch sowieso geen probleem? Of wordt je om half 5 het gebouw uitgeveegd?
He?LA-384 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:23:
[...]
Als F1 kijken onder werktijd geen probleem geeft, geeft het kijken ervan buiten werktijd toch sowieso geen probleem? Of wordt je om half 5 het gebouw uitgeveegd?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
De Vries dus met brake by wire problemen. Terug geduwd de garage in om te fixen, men denkt het gefixed te hebben en wordt de baan opgestuurd BOEM
waaorm kijk je in zwart-wit?
PH-MRK request startup
We zitten al op 1Quad schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:01:
[...]
Inderdaad, gaan vast zeker 2 auto's de muur in schat ik.
De vorige keer heb ik de race teruggekeken (was te vroeg), geen nieuws gecheckt en ook geen appjes gekregen. Het voelde goed, had echt het gevoel dat ik live keek.LA-384 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:23:
[...]
Oh nee. Niet weer
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En daar is de tweede rode vlag..
Kost minder inkt
En 2, Q1 is nog niet eens afgelopen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
GP: "Red flag Max, red flag"
Max: "Oh it's a disaster"
Max: "Oh it's a disaster"
It's going to be a looooooooong day
Zucht
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Gasly lekker weekend voor hem
https://f1manager.info/ranking/4605
Dit opruimen gaat wel even duren.
⏩ PVOutput☀️
Ziet er niet lekker uit.Hippocampus schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:27:
GAS heeft de muur ook geraakt.
Elect a clown, expect a circus.
@G_Dragon weer een half uur extra tijd voor tijd
Mijn boefje is liev!
Dat ze een sprintweekend op dit circuit doen, er is normaal al genoeg actie hier 
Gasly had vanochtend ook amper een training na de barbecue in zijn auto.
Gasly had vanochtend ook amper een training na de barbecue in zijn auto.

@Jasphur
Ik mis een A4 met BAKU onder de TV...
Ik mis een A4 met BAKU onder de TV...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Gaat lekker, wordt een latertje vandaag.
Ook weer een harde klap.
Ook weer een harde klap.
Hebben ze deze kwalificatie ook aangepast? Lijkt meer op een soort Battle Royal stijl
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik noemde het voor de sessie begon niet voor niets alvast een shitshow - dit verwachtte ik al.
Heel vervelend voor SAI die nog steeds geen tijd op het bord heeft staan...
Heel vervelend voor SAI die nog steeds geen tijd op het bord heeft staan...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Zucht... Samenvatting kijken wordt wel aantrekkelijk zo...
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Hetzelfde punt als Nyck. Zei het toch.
⏩ PVOutput☀️
Op deze manier is Q3 na je dinerG_Dragon schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:21:
Goed format ook met kwalificeren na FP1, gaat lekker zo.
Ja jongens dit kan niet hoor, 16:30 is de werkdag afgelopen hier

Zit daar iemand met een magneet of zo.....
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"And we've got our back row for Sunday"

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
"Well, this reply didn't age well."PatrickC schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:11:
En Nyck ging zo lekker in FP1. Dit is toch wel een rookie fout…![]()

Wat een zooitje is dit joh, sainz komt ook goed weg
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als het zo nog een keer rood wordt heeft Max er weinig voor hoeven doen.
Wordt spannend voor Sainz, en die is al niet goed met spanning.
Wordt spannend voor Sainz, en die is al niet goed met spanning.
Gasly nu ook geen stoeltje meer volgend jaar?

Laten we de coureurs geen tijd geven om in practice de grens op te zoeken, wat kan er mis gaan....

erutangiS
Ik zeg je dat dit ook voornamelijk komt door weinig FP tijd. Afstellingen half getest enz.
Mijn boefje is liev!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |