viaplay zegt hetLZ86 schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:19:
[...]
Tja, ze veroorzaken zelf die rode vlag.
f1tv zegt het nu ook, dit hebben de teams zelf veroorzaakt door nooit achter de SC tge willen finishen
Gaan ze nu echt weer rijden?....
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Het is daar altijd 1 april, net als bij Ferrari trouwens.charrel schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:18:
Weten ze dat het 2 april is en niet meer 1 april, wat een grappen halen ze uit bij race control.
"When you grow up your heart dies"
Dat kan toch niet? SC gaat straks naar binnen en de finish lijn is dan het afvlagmoment. Daarvoor mag je niet inhalen volgens mij.G_Dragon schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:18:
Laat Alonso die p1 maar pakken straks
Zo heeft het wel consequenties door 100% risico te nemen bij de herstart. Al is het voor ALO dan wel geluk dat hij nog kan rijden.
Gewoon stand van voor de herstart aanhouden. Niemand benadeeld. En iedereen blij.sjaool schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:18:
[...]
Maar de mensen die nabedeeld zijn, zoals Alonso, hebben nu weer het voordeel. Je doet het nooit goed.
Dat is volgens mij de enige zuivere oplossing.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Masi was een stuk beter dan dit.Jron667 schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:19:
Ze hebben Masi erbij geroepen als ervaringsdeskundige

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Suzuka toont aan dat ze niet kunnen tellen bij race control, dus wie weet hoeveel ronden ze rijden.
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Heeft Netflix het tegenwoordig voor het zeggen in de F1 of zo?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ze hebben allemaal last dat de klok een uurtje verzet is vannacht.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
RUS heeft het zo te zien wel naar zijn zin. Eens een race zo bekijken is ook wel wat waard.
Want? Ze zitten in ronde 58 van 58. Ze hebben dus als het goed is nog zeker 1 lap fuel over. Anders hadden ze het sowieso niet kunnen uitrijden.Edd schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:19:
Serieus? Gaan we nog een rondje rijden?
Hoe zit het dan met de benzine? Straks een tombola aan DSQs, omdat er geen benzinemonster genomen kon worden?
De laps naar de grid tellen gewoon mee als raceronde.
Snap het zelf nog niet.
staande start of rolling start maakt toch niet uit.
ze moeten toch eerst weer rondje rijden en dan zit je op ronde 59 toch?
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat een poppenkast
Ik denk dat ze moeten stoppen met die Amerikaanse benadering met al die cautions en herstarts.
- DaniëlWW2
- Niet online
Verstappen, Hamilton, Alonso, Sainz, Stroll, Perez, Norris, Hulkenberg, Piastri, Zhou #F1 #AustralianGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 2 april 2023
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zit je niet op te letten of zijn ze bij Viaplay weer aan het dagdromen?renegrunn schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:20:
Doe dan nu wel rollende start. Anders weer crash, weer rood en dan afvlaggen
Een opwarmrondje achter de SC en dan de vlag. Geen race.
Ze rijden zo naar buiten en worden meteen afgevlagd. Dit is de laatste ronde.DarkSide schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:21:
Snap het zelf nog niet.
Ik had gekozen voor de stand zoals die was bij de laatste staande herstart. Maar of dat een optie is…
[ Voor 4% gewijzigd door pietr op 02-04-2023 09:22 ]
ALO is behoorlijk boos zo te zien
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
We moeten er natuurlijk wel 4 weken over kunnen napraten, dus alles helpt...
Toch knap dat een race die om 7 uur in de morgen begint alsnog mijn zondag in de war gooit
Nee, want dan benadeel je de coureurs en teams die nog een goede kans hadden om posities te winnen.CrazyFool schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:20:
[...]
Gewoon stand van voor de herstart aanhouden. Niemand benadeeld. En iedereen blij.
Dat is volgens mij de enige zuivere oplossing.
Ze waren S1 nog niet door ná de herstart.Exocet schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:21:
Dus nu mag je ineens de rondes terugdraaien?
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat mag volgens mij als er een rode vlag ontstaat na een herstart, als die nog in S1 valt.Exocet schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:21:
Ja, de rode vlag viel voordat men door sector 1 was.Exocet schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:21:
Waar komt die onzin vandaan? De race is altijd voorzien voor 58 rondjes, de brandstof moet er gewoon zijn om ronde 58 te doen. Daarnaast zijn er redelijk wat trage ronden gereden vanwege de safety cars, vsc,.... Als je dan niet voldoende hebt, heb je jezelf belazerd.Edd schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:19:
Serieus? Gaan we nog een rondje rijden?
Hoe zit het dan met de benzine? Straks een tombola aan DSQs, omdat er geen benzinemonster genomen kon worden?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Viaplay meldt dat het 57/58 staat. Misschien toch 1 ronde racen? Niet officieel allemaal nog.
⏩ PVOutput☀️
Mag t hopenBushie schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:21:
Kan sainz nu nog een straf krijgen? Aangezien de starting order terug gaat
Nee, als het hele veld nog niet voorbij de safety car lijn is en de race wordt stilgelegd, telt die ronde niet.Exocet schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:21:
ViaplayQuad schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:22:
Viaplay meldt dat het 57/58 staat. Misschien toch 1 ronde racen? Niet officieel allemaal nog.

En dan straks allemaal te weinig brandstof in de tank...
Nog 10 minuten wachten!
RACE WILL RESUME AT 17:33 => 09:33
2 Apr 2023, 09:22:32, Lap 58
RACE WILL RESUME AT 17:33 => 09:33
2 Apr 2023, 09:22:32, Lap 58
Die had het uiteindelijk beter/leuker/eerlijker opgelost dan wat er nu gebeurd imhoJron667 schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:19:
Ze hebben Masi erbij geroepen als ervaringsdeskundige
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wel komisch, beetje bij beetje alle koppen chagrijnig gekregen haha
Ik zit niet op te letten.StefanVerkerk schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:21:
[...]
Zit je niet op te letten of zijn ze bij Viaplay weer aan het dagdromen?
Een opwarmrondje achter de SC en dan de vlag. Geen race.
Iets met 9 maand oude dochter waar ik steeds achter aan kan
Hou allemaal maar op over de brandstof, die hebben ze echt wel genoeg.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ja dat dacht ik ook.Aardappelbakker schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:21:
[...]
Ze rijden zo naar buiten en worden meteen afgevlagd. Dit is de laatste ronde.
Maar dan kan je nu toch gewoon meteen het podium ceremonie gaan doen?
zitten we nu in ronde 57 dan denk ik ok.
Maar dit is gewoon onnodig
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Gedeelde smart is halve smart, alle teams lijken nu samen te zweren tegen de wedstrijdleiding

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Nog tien minuten
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik ging/ga er vanuit dat er een rondje terug wordt gegaan. Dus ronde 57 achter de SC, daarna nog 1 rondje racen.Aardappelbakker schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:21:
[...]
Want? Ze zitten in ronde 58 van 58. Ze hebben dus als het goed is nog zeker 1 lap fuel over. Anders hadden ze het sowieso niet kunnen uitrijden.
De laps naar de grid tellen gewoon mee als raceronde.
-
1 ronde toch nog? Staat nu op 57, maar max is de startlijn al voorbij.
Dus 1 achter SC en dan nog 1 racen
Ze hebben ook een aantal ronder rustiger gereden i.v.m SC en outlaps na rode vlaggen.
Zal toch wel brandstof over zijn nu?
Dus 1 achter SC en dan nog 1 racen
Ze hebben ook een aantal ronder rustiger gereden i.v.m SC en outlaps na rode vlaggen.
Zal toch wel brandstof over zijn nu?
[ Voor 37% gewijzigd door MaD_co op 02-04-2023 09:25 ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ze lezen wat ze zien hé, de Allard zegt dat hij 57/58 leest, commentatoren 58/58, ze zeggen zelf dat ze het nog maar even moeten afwachten wat het allemaal officieel wordt.
⏩ PVOutput☀️
Zo, inderdaad. Ik zie de troll reacties over corruptie al komen.oZy schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:23:
Met de kennis van nu: stel je voor dat HAM toch voorbij VER was gekomen.... social media mayhem 🙃
F1TV gaf ook aan dat het op 57 staat. Maar dat ze niet zeker weten of dat om de opstelling gaat of dat er daadwerkelijk een raceronde is teruggedraaid.
10 minuten tot wat precies? Een rondje achter de SC en dan de finishvlag?
30 minuten?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Volgens de regels is dit gewoon nodig. Er kan nog gereden worden, dus doen ze dat ook gewoon.DarkSide schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:23:
[...]
Ja dat dacht ik ook.
In theorie kan er nog iemand uitvallen in de opwarmronde. Dus er bestaat nog steeds de kans dat er coureurs zijn die kunnen stijgen vanaf de startpositie vanuit de pits.
Wel grappig om te lezen dat er mensen zijn die roepen dat ze achter SC hadden moeten finishen.
Riepen diegene dat ook bij de laatste race in 2021? Daar hadden ze achter SC moeten eindigen, maar dat deden ze niet en dit is onder andere het resultaat er van.
Riepen diegene dat ook bij de laatste race in 2021? Daar hadden ze achter SC moeten eindigen, maar dat deden ze niet en dit is onder andere het resultaat er van.
renegrunn schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:23:
[...]
Ik zit niet op te letten.
Iets met 9 maand oude dochter waar ik steeds achter aan kan
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Unk1XXVnk0YrUaOgAUXcPf3m.jpg?f=user_large)
Wat een onzin dit zeg... Had lekker afgevlagd met de stand van vorige ronde...
Denk het niet, want dan is niet de volledige race afstand afgelegd. Zit je daar weer mee.DarkSide schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:23:
[...]
Ja dat dacht ik ook.
iedereen die over hun zondag zeurt...dit is de uitslag, je kan wat anders gaan doen
Om 09:00ish was de vorige herstart, om 09:33 gaan ze verder...
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Gunther ook denk ik. Hul van P3 naar P ergens net binnen de puntenZewatanejo schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:22:
ALO is behoorlijk boos zo te zien
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Die zien zo niets meer bij de start door die laagstaande zon
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ronde terug draaien vind ik echt onzin.TheBrut3 schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:24:
[...]
F1TV gaf ook aan dat het op 57 staat. Maar dat ze niet zeker weten of dat om de opstelling gaat of dat er daadwerkelijk een raceronde is teruggedraaid.
Zo kun je bij de vorige rood ook wel die ronde terug geven denk ik dan.
Laat de ouwe koeien lekker in de sloot man.Dj-sannieboy schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:25:
Wel grappig om te lezen dat er mensen zijn die roepen dat ze achter SC hadden moeten finishen.
Dat weet niemand, en bij de FIA zijn ze nog aan het dobbelen over de aanpakTransportman schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:24:
[...]
10 minuten tot wat precies? Een rondje achter de SC en dan de finishvlag?
https://f1manager.info/ranking/4605
- DaniëlWW2
- Niet online
Of we laten dat gewoon eens...Dj-sannieboy schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:25:
Mooi dat die aston zo stevig is gebouwd.
Dat ding kan je volgens mij door een muur rijden, zonder krasjes.
Go max. Go Alonso....
Dat ding kan je volgens mij door een muur rijden, zonder krasjes.
Go max. Go Alonso....
The problem with communication is the illusion it has taken place.
+-
20 voorbij en kleine 10 te gaan.
erutangiS
Ik hoop dat ze nog een ronde krijgen om te racen, want als ze straks afvlaggen na de SC ronde hadden ze de race beter al kunnen afvlaggen bij die code rood.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Fia: " it ain't over till the fat lady sings"bvbal79 schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:25:
iedereen die over hun zondag zeurt...dit is de uitslag, je kan wat anders gaan doen
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik wandel in het bos van Epe met F1TV op de telefoon. De race had al afgelopen moeten zijnbvbal79 schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:25:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als ze nog langer wachten moeten ze de koplampen nog op de wagens installeren

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Je zou natuurlijk een statement kunnen maken en nu op regenbandjes vertrekken.
Inhalen mag toch niet.
PSN-id: Chrasher
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 14 (ALO) AND 55 (SAI) UNDER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
2 Apr 2023, 09:26:03, Lap 58
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 14 (ALO) AND 55 (SAI) NOTED - CAUSING A COLLISION
2 Apr 2023, 09:25:54, Lap 58
2 Apr 2023, 09:26:03, Lap 58
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 14 (ALO) AND 55 (SAI) NOTED - CAUSING A COLLISION
2 Apr 2023, 09:25:54, Lap 58
TSU heeft er de pest in en veroorzaakt zo nog een rode vlag.
Nou, recap:
Ze hebben 57 rondes gereden, maar omdat Max in de pitsstraat VOORBIJ de finishlijn staat, staat de teller inmiddels op 58 rondes.
Ze moeten dus nog één ronde rijden.
In die opwarmronde kan dus nog steeds iemand uitvallen. Daarom moet er gewoon gereden worden.
Simpeler kun je het niet omschrijven.
Ze hebben 57 rondes gereden, maar omdat Max in de pitsstraat VOORBIJ de finishlijn staat, staat de teller inmiddels op 58 rondes.
Ze moeten dus nog één ronde rijden.
In die opwarmronde kan dus nog steeds iemand uitvallen. Daarom moet er gewoon gereden worden.
Simpeler kun je het niet omschrijven.
Sainz 5 sec. Dat word een hele dure voor hem.
Nu afvlaggen is geen optie, de klok word dan een ronde terug gedraait, dat heeft twee nadelen:
1. Er kunnen geen straffen worden uitgedeeld
2. De veroorzakers komen mogelijk weer in de punten
1. Er kunnen geen straffen worden uitgedeeld
2. De veroorzakers komen mogelijk weer in de punten
Op regenbanden rijden op een baan die nog niet "wet" verklaard is mag ook niet.Chrasher schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:26:
Je zou natuurlijk een statement kunnen maken en nu op regenbandjes vertrekken.Inhalen mag toch niet.
Dus als Max zometeen stilvalt heeft hij de race toch gewonnen?bvbal79 schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:25:
Ik zag spetters op een vizier, dus zou terecht zijnChrasher schreef op zondag 2 april 2023 @ 09:26:
Je zou natuurlijk een statement kunnen maken en nu op regenbandjes vertrekken.Inhalen mag toch niet.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Alpine out, Sainz 5 seconden penalty. Mijn hele F1 manager gaat door het gootje in de laatste ronde
Flickr PSN ID= cheironnl
Ok 5 seconden, maar hoe gaan ze over de finish, heel langzaam onder sc of ... ?
Hoeveel plaatsen zal dat zijn.
Hoeveel plaatsen zal dat zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door MrOleo op 02-04-2023 09:28 ]
erutangiS
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |