iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Chng heb ik ook een flinke bag van gekochtDon Guacamole schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:44:
[...]
Het is een privacy coin dus dat zit wel goed dan.
$1 soon.
Keihard rekt gaan op deze coins tijdens de bull run kan ook “life changing” zijn.
Ik kijk veel crypto video's, uren per dag. Maar dit kanaal nou net niet. De volgende x10 altcoin tip laat ik aan mij voorbij gaanjvel92 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:01:
[...]
Snap werkelijk waar niet hoe mensen 48 minuten naar zulke video’s kunnen kijken. Laat staan waar ze de tijd vandaan halen. Ik haak al af bij “gloedje nieuwe video”…
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik denk dat het ook per persoon verschillend is welk soort content ze willen consumeren. Heb zelf de voorkeur voor tekst. Dat kan ik snel scannen om te kijken of iets interessant is en alleen de relevante en interessante stukken lezen.Gelukszoekr schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:08:
[...]
Ik kijk veel crypto video's, uren per dag. Maar dit kanaal nou net niet. De volgende x10 altcoin tip laat ik aan mij voorbij gaan
Voor zo’n video moet ik een klein uur gaan zitten en dan ben ik wellicht nog niets wijzer geworden.
Daarom kun je prima in de tijdbalk het stukje zoeken dat je wilt horen , de rest skip je. In 3 min hoor ik wat ik nodig heb wat op de berg data kan voor de abracadabra ga ik nu gokken of niet. Tis 9/10 natte vinger werk al die analisten voeren ook maar hun job uit. Nobody knows welke kant de crypto carousel op gaatjvel92 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:18:
[...]
Ik denk dat het ook per persoon verschillend is welk soort content ze willen consumeren. Heb zelf de voorkeur voor tekst. Dat kan ik snel scannen om te kijken of iets interessant is en alleen de relevante en interessante stukken lezen.
Voor zo’n video moet ik een klein uur gaan zitten en dan ben ik wellicht nog niets wijzer geworden.
Edit : ik moet mijn woorden terugnemen.
https://www.crypto-inside...iden-aldus-crypto-topman/
[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 28-06-2023 20:21 ]
Uren per dag?!Gelukszoekr schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:08:
[...]
Ik kijk veel crypto video's, uren per dag. Maar dit kanaal nou net niet. De volgende x10 altcoin tip laat ik aan mij voorbij gaan
ja jij niet? je moet iets doen toch op je werk
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 20:07:
[...]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Uren per dag. De een verzamelt postzegels, de ander speelt met Lego. Ik kan uren per dag luisteren/kijken naar crypto video's.
Op de fiets naar het werk, in de hangmat, vanaf de bank, tijdens een poker etc.
Hey pssst $INJ 😆Gelukszoekr schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:08:
[...]
Zo te zien is het gebouwd op Ethereum, dan heb ik indirect exposure, helemaal prima
Go INJ!
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Welke kanalen raad je aan? Ik zelf kijk wekelijks even naar technical roundupGelukszoekr schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:08:
[...]
Hopelijk mag dit @Taro, zo niet, verwijder dan maar
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:47:
Succes @YES, ik moet nog even wachten met airco's kopen
[Afbeelding]
Och dat is een obligate opmerking om niet meteen een permaban te krijgen natuurlijk.Vis schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:48:
Idd .. crypto winsten? Hoe dan.. 😅
Nee de airco en verbouwing komen te vroeg, als het richting het eind van de bullrun zou zijn dan had het gekund, nu zou het zonde zijn.
Hmm ja ik ken het gevoel, zou ook heel graag zonnepanelen willen dit jaar, maar denk dat ik die pas volgend jaar ergens ga aanschaffen als ook mijn energie contract afloopt.YES schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:50:
[...]
Och dat is een obligate opmerking om niet meteen een permaban te krijgen natuurlijk.
Nee de airco en verbouwing komen te vroeg, als het richting het eind van de bullrun zou zijn dan had het gekund, nu zou het zonde zijn.
En hopelijk iets meer profits heb kunnen behalen zo'n half jaartje na de halving.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zonnepanelen heb ik al, aankomende maanden een verbouwing en airco erbij.Vis schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:55:
[...]
Hmm ja ik ken het gevoel, zou ook heel graag zonnepanelen willen dit jaar, maar denk dat ik die pas volgend jaar ergens ga aanschaffen als ook mijn energie contract afloopt.
En hopelijk iets meer profits heb kunnen behalen zo'n half jaartje na de halving.
We hebben goed afgelost op de hypotheek en lenen daarom nu weer wat bij binnen de huidige inschrijving. Achteraf was dat geld opsparen misschien nog slimmer geweest maar ach.
Door jouw opmerking realiseerde ik me net trouwens dat mijn initiële inleg in februari 2021 nog altijd ruim verdubbeld is in waarde terwijl we nu weer lekker in de bear zitten. Best een fijne gedachte dat ik komende bullrun, hopelijk, met een dubbel zo groot pf in ga (en dat is buiten DCA gerekend)
Ik ben meer fan van fundamentals, al kan ik Doopiecash ook gek genoeg wel waarderen. Dat is meer TA met soms nog wel leerzaame dingen tussendoor.Berry powel schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:41:
[...]
Welke kanalen raad je aan? Ik zelf kijk wekelijks even naar technical roundup
In 2017 begon ik met Coin Mastery. Dat was elke avond een uur, ik heb echt veel van die kerel geleerd, in de bear van 2018 hield hij ermee op.
Het wisselt een beetje waar ik naar kijk. Ik vind het altijd wel interessant om meerdere inzichten te horen.
https://youtube.com/@IvanOnTech Een dev uit zweden die het spelletje wel snapt. met een beetje door de timestamps scrollen.
https://youtube.com/@InvestAnswers mits het onderwerp een beetje interessant is
https://youtube.com/@CoinBureau zelfde verhaal. Niet alles is even interessant
https://youtube.com/@AltcoinDaily een snelle hap met helaas tegenwoordig meer reclame en minder inhoud
https://youtube.com/@TheCryptoLark relatief korte video's bestaande uit fundamental hopium
https://youtube.com/@bobloukas3493 De bron wat betreft de Bitcoin cycle
https://youtube.com/@SatoshiRadio Elke donderdag 2 uur. Leerzaam en vol van inzichten. Echt wel een tip wat mij betreft.
Auw!Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:47:
Succes @YES, ik moet nog even wachten met airco's kopen
[Afbeelding]
Maar goed, 29.8k geraakt, nog effe een keer 28.6k en ik ben weer all-in btc
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gelukkig compenseren de $TSLA aandelen het vandaag ruimschootsresusaapje schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:13:
[...]
Auw!
Maar goed, 29.8k geraakt, nog effe een keer 28.6k en ik ben weer all-in btc
Had je het ritje naar 30.480 nog meegepakt?
Best wat kratten ipaTaro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:00:
Hopelijk wordt het weer een mooie driehoek, even opveren vanaf hier, bovenkant aantikken en dan koop ik voor elke kamer een airco.
[Afbeelding]
en aans löpt wa vast
Voor meer exposure kan je hier je link ook hier nog ff dumpen:YES schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:46:
Aangezien we hier allemaal on topic willen blijven wil ik even melden dat ik mogelijk crypto winsten ga besteden aan een airco (al denk ik dat die aanschaf te vroeg kom en er dus gewoon fiat in gaat). Mocht iemand zin hebben om mij te helpen/adviseren mbt offertes die ik daarvoor gekregen heb (er zitten hier immers een boel experts), check dan dit topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2195070.
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2179028
Het betreft wel een forum met een aantal snauwsnorren die welles/nietes doen
Zelfde volk als hier duselektriekert schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:42:
[...]
Voor meer exposure kan je hier je link ook hier nog ff dumpen:
Het betreft wel een forum met een aantal snauwsnorren die welles/nietes doen.
Die kunnen we hebbenelektriekert schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:42:
[...]
Voor meer exposure kan je hier je link ook hier nog ff dumpen:
Het betreft wel een forum met een aantal snauwsnorren die welles/nietes doen.
/f/image/1CdZC3HeqvGyeOJjOY9KPbw5.png?f=fotoalbum_large)
Miners on strike. Al 78 minuten geen nieuw blok.
En inmiddels is er wel een blok gevonden. Het heeft Foundry wat tijd gekost...
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 28-06-2023 23:16 ]
Deze positie is RIP.ScuL schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:49:
Cardano long.
Falling wedge op de 4H, RSI ook in een wedge met sterke compressie. momenteel onderkant trendlijn
(SL 0.27)
Zul je altijd zien dat hij nog even doorzakt. Ik probeer het binnenkort weer opnieuw
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik heb vanochtend juist mijn Cardano de deur uitgedaan omdat ik zowel hier als op andere plekken hoorde dat verschillende partijen de komende dagen/weken hun ADA van de hand gaan doen ivm het gedoe met de SEC.ScuL schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:57:
[...]
Deze positie is RIP.
Zul je altijd zien dat hij nog even doorzakt. Ik probeer het binnenkort weer opnieuw
Rond 0.19 USD heb ik nog wat oude kooporders staan.
Nee joh, wij zitten niet in een gouden kooi (nog niet althans) (huis dus)
Edit:
Uitgezonderd : @Taro , @Mooody, @Verwijderd en @Slux in zijn luxe doos met uitzicht op het water.
Dikke dubbele edit: Je super ultra mega perfecte duurzame en zuinige woning
[ Voor 33% gewijzigd door elektriekert op 29-06-2023 11:51 ]
Define "wij"elektriekert schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:02:
[...]
Nee joh, wij zitten niet in een gouden kooi (nog niet althans)
Define "gouden"elektriekert schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:02:
[...]
Iets met dca discussie geen welles/nieteselektriekert schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:02:
[...]
Voorlopig kun je beter naar BTC kijken. BTC dominance heeft een mooi sprongetje gemaakt naar > 52%. Nog 17 te gaan.ScuL schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:57:
[...]
Deze positie is RIP.
Exactly 4 years ago, #ADA / #BTC was at 900 sats (same as today).
— Benjamin Cowen (@intocryptoverse) 28 juni 2023
Approximately 5-6 weeks later, it was at 400 sats.
The Altcoin reckoning can be brutal. pic.twitter.com/QwkDyKMFAY
Boven de 19 cent ga ik ADA niet inkopen, dat is overigens een niveau van eind 2020, begin 2021.
Ik zag gister ook een post van Cowen langs komen maar de laatste tijd is hij zo bearisch dat zijn targets te ver doorschieten. 19 cent zou wel mooi zijn, fijne inkoopprijs.Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:14:
@ScuL
Boven de 19 cent ga ik ADA niet inkopen, dat is overigens een niveau van eind 2020, begin 2021.
Op BTC heb ik trouwens ook een long lopen met SL op 29500
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
"Gouden Kooi" betreft doorgaans primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden die goed zijn en je beletten ergens weg te gaan. Staat dus wat mij betreft los van crypto.
Ik weet van meerdere mensen in dit topic dat dat voor hen speelt op het werk, dus los van hun crypto posities.
In mijn vorige baan ben ik te lang blijven hangen door een mooie lease auto, goed salaris en bonusregelingen. Aan de ene kant zouden veel mensen graag diezelfde voorwaarden hebben, aan de andere kant kan je er serieus door in de problemen komen. Zo heb ik dus vanaf oktober 2022 5 maanden met een zware burn-out thuisgezeten en ben ik nog steeds niet 100% de oude. Ik vermoed zelfs dat ik wel permanente schade heb opgelopen.
Kies altijd voor jezelf, als het tijd is om te gaan kan je beter gaan ipv erin te blijven zitten...
Zo bedoelde ik het
Verwijderd
Ondertussen in Europa:Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:00:
Hopelijk wordt het weer een mooie driehoek, even opveren vanaf hier, bovenkant aantikken en dan koop ik voor elke kamer een airco.
[Afbeelding]
https://nft.news/unraveli...partnership-with-cardano/
[ Voor 12% gewijzigd door cooLopke op 28-06-2023 23:42 ]
Zekers! Daarvan geef ik jou de schuldTaro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:15:
[...]
Gelukkig compenseren de $TSLA aandelen het vandaag ruimschoots
Had je het ritje naar 30.480 nog meegepakt?
Wow, dit wist ik niet, dat is erg heftig. Iemand heel dicht bij mij heeft een hele zware burnout gehad en die is echt niet meer de oude. Dat is echt bizar om mee te maken, hoe diegene daardoor beschadigd is, heel sneu. (sorry voor het 'how can I make this about me' gehalte)Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:24:
[...]
In mijn vorige baan ben ik te lang blijven hangen door een mooie lease auto, goed salaris en bonusregelingen. Aan de ene kant zouden veel mensen graag diezelfde voorwaarden hebben, aan de andere kant kan je er serieus door in de problemen komen. Zo heb ik dus vanaf oktober 2022 5 maanden met een zware burn-out thuisgezeten en ben ik nog steeds niet 100% de oude. Ik vermoed zelfs dat ik wel permanente schade heb opgelopen.
Kies altijd voor jezelf, als het tijd is om te gaan kan je beter gaan ipv erin te blijven zitten...
Zo bedoelde ik het
Hopelijk valt bij jou de permanente schade mee of blijkt het achteraf niet permanent maar dit soort dingen zijn echt ongekend. Veel mensen onderschatten het maar als het te ver gaat. Heftig man!
Beterschap/sterkte!
Verwijderd
https://www.gamma.nl/asso...irco-bari-785-w/p/B131842YES schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:46:
Aangezien we hier allemaal on topic willen blijven wil ik even melden dat ik mogelijk crypto winsten ga besteden aan een airco (al denk ik dat die aanschaf te vroeg kom en er dus gewoon fiat in gaat). Mocht iemand zin hebben om mij te helpen/adviseren mbt offertes die ik daarvoor gekregen heb (er zitten hier immers een boel experts), check dan dit topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2195070.
:strip_exif()/f/image/oFjSpxjwO8pDFcJNvLBLloEM.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen dank pik.
Oké maar kan deze aan mijn 16-voudig geschakelde aggregaten gehangen worden? Dat is een harde eis, als ik die dampen inadem wil ik de volgende dag namelijk ook nog eens een grafstem hebben door de airco die ik vol op mijn keel heb laten blazen.
Verwijderd
Ja tuurlijk, moet denk ik makkelijk kunnen.YES schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:47:
[...]
Oké maar kan deze aan mijn 16-voudig geschakelde aggregaten gehangen worden? Dat is een harde eis, als ik die dampen inadem wil ik de volgende dag namelijk ook nog eens een grafstem hebben door de airco die ik vol op mijn keel heb laten blazen.
En anders gewoon wat extra stroom toevoegen.
Ik tap hier gewoon uit een lantaarnpaal.
En anders gewoon een verlengsnoer naar de buren en als ze gaan zeuren, gewoon je 9mm laten zien. Pistool bedoel dan ik natuurlijk, niet je BIFI.
Lantaarnpalen, die zijn van de overheid!! Vertrouw ik niks van. Nee dan koop ik liever wat zonnenpaneels. Moeten ze de uitkering wel even wat hoger maken want anders word ik nooit onafhankelijk van de overheid!Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:51:
[...]
Ja tuurlijk, moet denk ik makkelijk kunnen.
En anders gewoon wat extra stroom toevoegen.
Ik tap hier gewoon uit een lantaarnpaal.
En anders gewoon een verlengsnoer naar de buren en als ze gaan zeuren, gewoon je 9mm laten zien. Pistool bedoel dan ik natuurlijk, niet je BIFI.
Verwijderd
Zo is dat, fuck de ratrace.Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:24:
[...]
"Gouden Kooi" betreft doorgaans primaire & secundaire arbeidsvoorwaarden die goed zijn en je beletten ergens weg te gaan. Staat dus wat mij betreft los van crypto.
Ik weet van meerdere mensen in dit topic dat dat voor hen speelt op het werk, dus los van hun crypto posities.
Zo bedoelde ik het
Verwijderd
Brian zit er ook niet meer in, hij werd namelijk helemaal para brother.elektriekert schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:02:
[...]
Edit:
Uitgezonderd : @Taro , @Mooody, @Verwijderd en @Slux in zijn luxe doos met uitzicht op het water.
Ik heb ook nog een serieuze zak Ada op le Kraken hangen. Alleen die is met DCA 0.28. weinig nu om te te ditchen... ik ga voor de SuperLong. Wel ga ik hem omlaag brengen als Ada nog verder crashed. ADA heeft in 2023 wel een dubbele bodem nu , als het nu niet meer omhoog knalt , probably real death soon. Do Kwon Mode.Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:14:
@ScuL
[Twitter]
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Gipsy King op 29-06-2023 06:30 ]
Die wilde ADA heeft een absurd grote fan base dus ik verwacht de volgende bullrun/ altseason zeker een mooie stijging(de $1 gaan we heus wel kietelen, en wie weet daar dwars doorheen).Gipsy King schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:27:
[...]
Ik heb ook nog een serieuze zak Ada op le Kraken hangen. Alleen die is met DCA 0.28. weinig nu om te te ditchen... ik ga voor de SuperLong. Wel ga ik hem omlaag brengen als Ada nog verder crashed. ADA heeft in 2023 wel een dubbele bodem nu , als het nu niet meer omhoog knalt , probably real death soon. Do Kwon Mode.
Excellence does not require perfection.
Zojuist heeft iemand op Nance 120.000 ADA gekocht. Was jij dat?Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:59:
[...]
Ik heb vanochtend juist mijn Cardano de deur uitgedaan omdat ik zowel hier als op andere plekken hoorde dat verschillende partijen de komende dagen/weken hun ADA van de hand gaan doen ivm het gedoe met de SEC.
Rond 0.19 USD heb ik nog wat oude kooporders staan.
Nee. Te druk met mijn business haha.Kol Nedra schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 20:07:
[...]
Dat zou je denken hè. Volgens mij verschilt dat heel erg per regio. In onze wereld is ADA groot, in andere delen is men weer helemaal lyrisch over TronRyderr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:38:
[...]
Die wilde ADA heeft een absurd grote fan base dus ik verwacht de volgende bullrun/ altseason zeker een mooie stijging(de $1 gaan we heus wel kietelen, en wie weet daar dwars doorheen).
Ik denk dan dat ik me niet in jouw wereld bevindGelukszoekr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:07:
[...]
Dat zou je denken hè. Volgens mij verschilt dat heel erg per regio. In onze wereld is ADA groot, in andere delen is men weer helemaal lyrisch over Tron
Zeker weten ja(elke regio zijn persoonlijke shitcoin-favorite): spaar ze allemaal! Verkoop orders zetten voor onze betrouwbare Henk en Ingrid, of 亨克和英格麗 (zolang ze mijn zakken maar overnemen voor de vraagprijs)Gelukszoekr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:07:
[...]
Dat zou je denken hè. Volgens mij verschilt dat heel erg per regio. In onze wereld is ADA groot, in andere delen is men weer helemaal lyrisch over Tron
Excellence does not require perfection.
Is dit de Tweakers SC BBQ 2023?Gelukszoekr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:37:
"Creatives opgelet! Leer alles over NFT's en hoe jij dat kan gebruiken als ondernemend kunstenaar. 🎨 Kom 29 JUNI naar de VE gallery in Amersfoort om te luisteren naar de verhalen van ervaring deskundigen en laat jezelf inspireren. Inloop vanaf 14:00 en de eerste spreker start om 14:30 dus wees er op tijd bij."
[Afbeelding]
Dank!Gelukszoekr schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:02:
[...]
Ik ben meer fan van fundamentals, al kan ik Doopiecash ook gek genoeg wel waarderen. Dat is meer TA met soms nog wel leerzaame dingen tussendoor.
In 2017 begon ik met Coin Mastery. Dat was elke avond een uur, ik heb echt veel van die kerel geleerd, in de bear van 2018 hield hij ermee op.
Het wisselt een beetje waar ik naar kijk. Ik vind het altijd wel interessant om meerdere inzichten te horen.
https://youtube.com/@IvanOnTech Een dev uit zweden die het spelletje wel snapt. met een beetje door de timestamps scrollen.
https://youtube.com/@AltcoinDaily een snelle hap met helaas tegenwoordig meer reclame en minder inhoud
https://youtube.com/@TheCryptoLark relatief korte video's bestaande uit fundamental hopium
https://youtube.com/@SatoshiRadio Elke donderdag 2 uur. Leerzaam en vol van inzichten. Echt wel een tip wat mij betreft.
Gelukszoekr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 08:07:
[...]
https://thecryptobasic.co...-ada-tvl-sees-148-growth/Cardano Founder Says Cardano Getting Real Adoption as ADA TVL Sees 148% Growth
Uiteindelijk heb ik me niet bepaald aan mijn plan gehouden en al weer een tijd een long open staan. Nu zit ik te denken over het sluiten van deze omdat deze nu nog royaal in de plus staat en ik de BTC koers momenteel niet super sterk vind. Lastig, lastig.YES schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:33:
01-02-2024 zitten we op 822 dagen baggermarkt mits we niet al eerder aan een nieuwe run beginnen. Ik zet die datum in mijn agenda, dan ga ik een long openen met voldoende ruimte naar beneden die de hele run open moet blijven
[ Voor 12% gewijzigd door YES op 29-06-2023 09:04 ]
Zeker net gesloten, want hij gaat upYES schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:03:
[...]
Uiteindelijk heb ik me niet bepaald aan mijn plan gehouden en al weer een tijd een long open staan. Nu zit ik te denken over het sluiten van deze omdat deze nu nog royaal in de plus staat en ik de BTC koers momenteel niet super sterk vind. Lastig, lastig.
[Afbeelding]
Ik laat die van mij lekker pruttelen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gaat mooiScuL schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:16:
[...]
Ik zag gister ook een post van Cowen langs komen maar de laatste tijd is hij zo bearisch dat zijn targets te ver doorschieten. 19 cent zou wel mooi zijn, fijne inkoopprijs.
Op BTC heb ik trouwens ook een long lopen met SL op 29500
Tja, van weinig naar een beetje ziet er al snel spectaculair uit. Volgens Defillama is de TVL van Cardano dit jaar gegroeid van 150m naar 500m. Om in de vergelijking te blijven, Tron zit op de 5,5b, en Ethereum op de 26b
Mooi dat je deze openheid laat zien Taro, kan dat enorm waarderen.Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:24:
[...]
Zo heb ik dus vanaf oktober 2022 5 maanden met een zware burn-out thuisgezeten en ben ik nog steeds niet 100% de oude. Ik vermoed zelfs dat ik wel permanente schade heb opgelopen.
Zo bedoelde ik het
Zonder jou topic over te willen nemen, wil ik het volgende toch even met je delen.
Rond mijn 23e, zo ongeveer een jaar na de geboorte van mijn oudste dochter, zat ik best wel in een hectisch stukje van mijn leven. Met een dochter die geen fijne levensverwachting had, een baan waarin ik niet gelukkig was en ook nog 5 dagen per week 4 uren per dag moest rijden. 3 HBO opleidingen tegelijk deed en mijn toenmalige vrouw die 4 maanden opgenomen was wegens een ziekenhuis bacterie. Toch proberen alle ballen in de lucht te houden.
Toen de zomervakantie aanbrak en wij een 3 tal weken niks maar dan ook echt lekker niks hebben gedaan, was de terugreis weer een feit..
Deze terugreis was een hel, om de 5 minuten stoppen omdat ik dacht dat ik naar de wc moest, wat vervolgens niet zo was.. 2 baans wegen werden 4 baans wegen, paniek aanvallen.. you name it, echt een hel..
Bij thuis komst, kon ik mijn dochter geen eens meer uit haar maxi cosi tillen. Gek werd ik, zodra de telefoon ging, plat op de grond liggen, doodsbenauwd om weer aan het werk te moeten.. Dit alles heeft een dik jaar geduurd, ben echt diep gegaan.
Achteraf was het logisch, iedere dag onder continue druk en toen de zomervakantie kwam en ik 3 weken niks deed is mijn lichaam geknapt..
Het leven Taro is 1 grote elastiek en geloof me, men kan heel erg veel hebben.. Maar wanneer de rek eruit is, dan is het over.
Uit ervaring kan ik je dan ook melden, dat je nooit weer de oude gaat worden.. Permanente schade kan je het noemen.
Maar probeer hier iets positiefs uit te halen, jij weet nu als geen ander waar je grenzen liggen, merk ze op, handel er naar en pas op jezelf, niemand anders doet dit..
Laat het elastiekje niet te lang op spanning staan kerel, voordat deze knapt... We hebben allemaal maar 1 zo'n elastiekje, wees er zuinig op
UberLurker Departement #GG.
Als je in 6 maanden 300% groeit kan de koers ook wel x2Gelukszoekr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:30:
[...]
Tja, van weinig naar een beetje ziet er al snel spectaculair uit. Volgens Defillama is de TVL van Cardano dit jaar gegroeid van 150m naar 500m. Om in de vergelijking te blijven, Tron zit op de 5,5b, en Ethereum op de 26b
Haha, nee nog open hooranti elppa schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:17:
[...]
Zeker net gesloten, want hij gaat up![]()
[Afbeelding]
Haha heerlijk mananti elppa schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:17:
[...]
Zeker net gesloten, want hij gaat up![]()
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Het is niet zozeer een blik op de ECB maar op Banken in het algemeen en de belangen die zij behartigen. De laatste jaren zijn die niet in het voordeel van de burger gebleken. ECB, privaat of niet, doet hier gewoon aan mee. Een paar van die 'acties' zijn genoemd in mijn vorige post.Stukfruit schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:26:
[...]
Dit is inderdaad een stuk beter. Dank
Wat ik hier in deze reactie terugzie, en wat je extra benadrukt, is dat de ECB een bedrijf zou zijn ipv een onderdeel van de instellingen waaruit de Europese Unie bestaat. Je lijkt ook, zoals ik eerder aangaf, private en publieke middelen door elkaar te halen. Waar komt deze blik op de ECB vandaan?
Ja.Ik ben verder niet voor of tegen de CBDC. Zelf zie ik het alleen als extra betaalmiddel en niet als meer dan dat.
Om een paar punten op te pakken:
[list=1]
• Banken willen winst: klopt, de banken die jij en ik direct gebruiken hebben inderdaad een winstoogmerk. Het zijn commerciële instanties. De ECB is dit niet en de geldschieters zijn dit expliciet ook niet.
• Ontwikkelingen bij de overheid: bedoel je hier de lokale overheden (bv. NL) of de Europese?
Dit heb je verkeerd gelezen: Het gaat om het principe dat ze naar jou toe marketen dat je "klant" bent, terwijl je eigenlijk de leverancier bent. Bij Facebook lever je "een paar ogen" om advertenties te lezen, bij een Energieleverancier lever je je meterstanden om energieverbruik te kunnen voorspellen en bij een bank lever je geld zodat ze dat tot 10x kunnen uitlenen aan een ander. In alle gevallen zie je er als leverancier niks van terug. Er is dus een onbalans in het producten- en dienstenverkeer.• Een beetje als facebook: nee, sorry. Facebook is niet de overheid waarvoor we met z'n allen betalen om publieke voorzieningen te regelen. Ver daarvan. Ik vind dit geen goede vergelijking en daarom ook niets om toekomstige angsten op te baseren.
Dat is nou eenmaal zo? Lees even het boek dat ik aangedragen heb en je snapt waarom we een alternatief moeten gaan vinden. Vanaf de 70-er jaren hebben we ons anker (goud als onderpand voor geld) volledig losgelaten en zijn we ongelimiteerd geld bij gaan drukken. De grootste systemische fout ooit. Het was dus niet 'nou eenmaal zo', maar we hebben het zo gemaakt... dus we kunnen het ook veranderen naar een beter alternatief.• Voor de bank verworden tot een 'verschaffer van middelen' om met 10x inleg winst te mogen maken: dat is nou eenmaal hoe een economie draait. Dat dit eerlijker moet kunnen ben ik overigens wel met je eens, maar dan spreek ik wel 100% vanuit eigen perspectief. Op die manier kan ik namelijk ook zeggen dat Bitcoin of Ethereum niet eerlijk zijn (zoals @Taro geloof ik ook al ergens ongeveer opmerkte), terwijl je hier de verdeling van middelen los zou "moeten" zien van "eigendom".
Bitcoin (en recenter door deflationair ook ETH) lijken een beter alternatief omdat die niet toestaan dat er ongelimiteerd bijgedrukt kan worden als het uitkomt. Ik ben het met je eens dat dat een proces is wat een jaar of 50 gaat duren, maar ja... beter dan van financiële crisis tot financiële crisis leven.
Ja, dit is vanaf 2016 zo. Super goede zaak! Deze wet zou dus uitgebreid moeten worden zodat die controlefunctie niet mag plus specifieke voorwaarden wanneer e.e.a. (transacties, afsluiten toegang) van toepassing zijn.• Als je buiten hun 'ideale profiel' valt, dan zijn ze je liever kwijt dan rijk: ja, dat is inderdaad het probleem met commerciële bedrijven. Daarom hou ik zo uitdrukkelijk de scheiding tussen privaat en publiek aan. Overigens kun je dankzij Europese wetgeving trouwens een Basisbankrekening aanvragen als je niet bij de commerciëlen terecht kan.
[/list]
Ik heb geen angst, heb een fijn leven en doe gewoon mee met bankieren, lever mijn gegevens netjes in als het nodig is en leef on-grid. Echter, ik loop al wat jaren mee en heb geleerd dat: "Als de kans bestaat dat het kan gebeuren, gaat het gebeuren.". Die CBDC gaat er komen, dus ik wil voorkomen dat die kans benut wordt mocht die zich ooit voordoen...Ik lees in je reacties een angst voor dingen die bij commerciële partijen (grootbanken, WeChat, enz) gebeuren, maar niet per se van toepassing zijn op publieke (Europese) middelen. Kun je beter uitleggen waarom je denkt dat dit wel zo zou zijn?
WeChat is een mooi voorbeeld omdat we daar de gevolgen zien van het niet bij wet afdwingen van dit soort rechten. Daar sommeert de overheid WeChat om personen toegang tot die app te ontzeggen, terwijl er (zeker in steden) geen andere mogelijkheid is om te participeren: Huur betalen, eten kopen, etc... gaat/moet allemaal via WeChat Pay.
Het is op dit moment gelukkig niet van toepassing op EU. En ik hoop dus dat er een mooie wet komt die dit soort dingen uitsluit.
De huizencrisis is mede ontstaan doordat mensen in Amerika geen restricties hadden om de overwaarde van hun huis op te nemen. Toen de bank de rente omhoog gooide, konden ze opeens hun schulden niet meer betalen en werden ze er uit gezet. Ik vind het dus logisch dat dit soort dingen bij wet (dat is de enige plaats) afgedwongen worden om de mens tegen zijn eigen hebzucht te beschermen.Verder ben ik net zo stevig tegen bijvoorbeeld een hele bult met maatregelen die het leven voor de armere medemens een stuk moeilijker maken terwijl dat redelijk vaak niet in verhouding staat tot wat men probeert tegen te houden. Moet daar iets aan worden gedaan? Jazeker. Wordt dat gedaan op het niveau van een digitale munt? Niet echt. Dat is waarom ik er niet erg bang voor ben. Lastige maatregelen worden genomen op ander niveau's. Een voorbeeld is de overwaarde van je woning: daar kun je zeker in deze tijd leuke dingen mee doen, maar alleen als je strak in het keurslijf zit. Is dat belachelijk? (het is tenslotte je "eigen" woning) Ja.
Geen idee waarom je dit vraagt, maar het is wel meer on-topicKomt dat door wetgeving die aan alle kanten de boel dicht heeft geslagen? Yep. Zou men dit via analoge of digitale munten regelen? Tell me how.
1. Overdracht van eigenaarschap (kadaster, overheid, verkoper, koper, makelaar)
2. Het opnemen van overwaarde (bank, taxateur, eigenaar)
Doordat het contract het proces begeleidt, kunnen de kosten van de 'financiële adviseur' (1% in geval van 1, een vast bedrag in geval van 2) bespaard worden. Daarnaast kunnen de regels formeel vastgelegd worden in het contract, zodat deze altijd volgens de wet nageleefd worden.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Wij leven nog in juni. Zit jij al een maand verder?D_Jeff schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:20:
Zijn sommige van jullie naar Polen verhuisd met die mooie Binance screenshots? (Polen, Litouwen en Frankrijk hebben namelijk geen moeite met Binance)
dat is Bybit wat je in mijn screens ziet, geen binance. Binance heb ik maar weinig mee gedaan afgelopen jarenD_Jeff schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:20:
Zijn sommige van jullie naar Polen verhuisd met die mooie Binance screenshots? (Polen, Litouwen en Frankrijk hebben namelijk geen moeite met Binance)
Mooie lijst. Maar de belangrijkste ontbreekt. Crypto Arnold.Gelukszoekr schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:02:
[...]
Ik ben meer fan van fundamentals, al kan ik Doopiecash ook gek genoeg wel waarderen. Dat is meer TA met soms nog wel leerzaame dingen tussendoor.
This guy caught PEPE2.0 and made 91 $ETH ($167K) in less than 2 days.
— Lookonchain (@lookonchain) 29 juni 2023
He spent 0.7 $ETH to buy 12T PEPE2.0, and sold for 92 $ETH, a gain of 131x.https://t.co/zwRbOpMCdv pic.twitter.com/YtW817bUDs
Deze kerel gaat ff lekker lambo.
Zou toch prachtig zijn als dit zelf ook eens zou lukken.
kans op winnen loterij is groter dat je het een keer voor elkaar krijgt. En als het dan ook lukt, heeft 99% vd mensen de kloten niet om te verkopen, want mega greed, en neem je die hele geitenbende gewoon weer mee de afgrond inDon Guacamole schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:06:
[Embed]
Deze kerel gaat ff lekker lambo.
Zou toch prachtig zijn als dit zelf ook eens zou lukken.
Klopt, maar las bijvoorbeeld vlak voor de pump van ftt dat er nieuws naar buiten zou komen, niks mee gedaan en vervolgens knalt er even 40% bij.anti elppa schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:18:
[...]
kans op winnen loterij is groter dat je het een keer voor elkaar krijgt. En als het dan ook lukt, heeft 99% vd mensen de kloten niet om te verkopen, want mega greed, en neem je die hele geitenbende gewoon weer mee de afgrond in
Ik ga denk ik een potje maken voor dit soort opportuniteiten. Die zijn er genoeg.
Bij een loterij ga ik altijd rekt.
En erger nog; waarschijnlijk ga je ook nog geloven dat je er verstand van hebt..anti elppa schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:18:
[...]
kans op winnen loterij is groter dat je het een keer voor elkaar krijgt. En als het dan ook lukt, heeft 99% vd mensen de kloten niet om te verkopen, want mega greed, en neem je die hele geitenbende gewoon weer mee de afgrond in
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
hahaahahah iddNeoflexNL schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:26:
[...]
En erger nog; waarschijnlijk ga je ook nog geloven dat je er verstand van hebt..
https://blog.bitvavo.com/2-new-staking-assets/
Below you will find our complete list of assets that are available for Staking with their corresponding rates. We’ve added Axie Infinity (AXS) and Sui (SUI) to our Staking service and adjusted the rates for Cardano (ADA). These rates will be effective on July 4th, 2023.
Cardano (ADA) ~ 2.75%
ARK (ARK) ~ 1.07%
Axie Infinity (AXS) ~ 15.00%
Cosmos (ATOM) ~ 8.00%
Bitcoin Cash (BCH) ~ 1.02%
Bitcoin (BTC) ~ 0.77%
Ethereum (ETH) ~ 1.01%
The Graph (GRT) ~ 3.00%
ICON (ICX) ~ 3.00%
Komodo (KMD) ~ 2.00%
Kusama (KSM) ~ 7.00%
LTO Network (LTO) ~ 5.00%
Luna Classic (LUNA) ~ 2.00%
Luna (LUNA2) ~ 2.00%
NEAR Protocol (NEAR) ~ 5.00%
NEO (NEO) ~ 0.52%
Ontology (ONT) ~ 0.51%
Solana (SOL): ~ 4.00%
Sui (SUI) ~ 2.00%
Tezos (XTZ) ~ 2.50%
Tron (TRX) ~ 1.03%
USD Coin (USDC) ~ 1.75%
VeChain (VET) ~ 0.49%
Waves (WAVES) ~ 5.50%
Oké, ik had mijzelf moeten verduidelijken, ik bedoelde er in dit geval totaal iets anders meeTaro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 23:24:
[...]
Zo bedoelde ik het
Het ging mij letterlijk om het huis zelf, “een perfect huis” hebben
Ik kan me herinneren dat je dit al eens eerder hebt gedeeld, over de burn-out twijfel ik.
Ik vind het wel moedig van je.
Respect daarvoor en bedankt voor het delen.
Vroeger heeft van mij een vriend een burn-out gehad op jonge leeftijd al, die was bezig met een studie om docent te worden, maar hij had heel veel moeite met de kinderen die in zware problemen zaten thuis (agressie in huis bijvoorbeeld).
Uiteindelijk werd het bij hem zo erg dat ie maar een paar uur per nacht sliep en er soms over nadacht om uit het leven te stappen.
Ik kon nooit zo goed bevatten waarom hij in een burn-out zat, hij had nooit zijn verhaal volledig vertelt en wellicht lag dat ook aan onze beperkte mate van compassie, omdat we het gewoonweg niet goed begrepen.
Zijn verhaal heeft ie pas een paar jaar terug echt volledig vertelt en ook de problemen in zijn thuissituatie met zijn oudere broer. Dat was wel klapperen met onze oren.
Ik hoop dat jij je verhaal/gevoelens hebt kunnen delen met je familie en vrienden.
[ Voor 30% gewijzigd door elektriekert op 29-06-2023 11:59 ]
Funds are SAFU.Gipsy King schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:41:
Btivavo past staking % aan :
[...]
Off-Chain Staking (lending)
By opting in for Staking, you agree to lend all of your current and future supported Off-Chain Staking digital assets, such as BTC and USDC, to Bitvavo Custody BV, a Bitvavo Group company. You also agree that Bitvavo Custody lends all those supported digital assets to third-party lending partners. These lending partners perform various activities to earn rewards with the funds borrowed and share these earnings with Bitvavo Custody. Bitvavo Custody in turn distributes parts of these earnings back to you, as a pay-off for lending your digital assets.
Even though Bitvavo Custody carefully selects its lending partners, it may happen that a lending partner defaults and becomes unable to return the digital assets lent to them. This may lead to a full or partial loss.
[ Voor 63% gewijzigd door knakworst op 29-06-2023 11:57 ]
knakworst schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:55:
[...]
Funds are SAFU.
Off-Chain Staking (lending)
By opting in for Staking, you agree to lend all of your current and future supported Off-Chain Staking digital assets, such as BTC and USDC, to Bitvavo Custody BV, a Bitvavo Group company. You also agree that Bitvavo Custody lends all those supported digital assets to third-party lending partners. These lending partners perform various activities to earn rewards with the funds borrowed and share these earnings with Bitvavo Custody. Bitvavo Custody in turn distributes parts of these earnings back to you, as a pay-off for lending your digital assets.
Even though Bitvavo Custody carefully selects its lending partners, it may happen that a lending partner defaults and becomes unable to return the digital assets lent to them. This may lead to a full or partial loss.
Pff 15% op axs maakt nog niet een beetje het verlies goed wat ik op axs heb.Gipsy King schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:41:
Btivavo past staking % aan :
[...]
leuk he. Snap je nu waarom ik uptrends (wil het nu nog niet 100% bullmarkt noemen, al ben ik echt wel bullish) zo fijn vind mbt trading. Bearmarkt kan ik niets mee, maar bullflags zijn zoooo easyYES schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:57:
Ik begin toch steeds meer te zien in trendlijnen, mooi hoe er hier 3 achter elkaar ontstaan die zowel voor support als resistance redelijk betrouwbaar hun ding gedaan hebben. En natuurlijk een mooie beuk door die laatste trendlijn op dit moment
[Afbeelding]
Haha ja altijd leuk. Ik trade er overigens helemaal niet op omdat ik gewoon niet goed ben in het inschatten wanneer de trendlijn doorbroken wordt. Misschien dat ik nog een keer een potje apart moet zetten om echt puur op de bewegingen tussen de trendlijnen te proberen te traden.anti elppa schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:59:
[...]
leuk he. Snap je nu waarom ik uptrends (wil het nu nog niet 100% bullmarkt noemen, al ben ik echt wel bullish) zo fijn vind mbt trading. Bearmarkt kan ik niets mee, maar bullflags zijn zoooo easy
hahahroflexx schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:58:
[...]
Pff 15% op axs maakt nog niet een beetje het verlies goed wat ik op axs heb.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Z97BQ4HeqAVqeJJQwzazPA84.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eqnTEnwxc0Fddxr2SjDJv4MK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OCWEQ5WlnQUXTf6f9OtLABML.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/35KAuNrfGveRGfrNoQKuL38x.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/10P1pfETHT3lwcNUoZqyEMGz.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qp0Y8BMInfR6CfSftoUJlROr.png?f=fotoalbum_large)