[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 250 251 Laatste
Acties:
  • 1.220.675 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4AYH-VMiQ9fTWaU23Y_38wxOp4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RMuFE2HsIGZQV8GcKNFJqKTr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-mMgsq0IEaQfpIciXUb-gYi3-0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/QEiYkSikISoz9zm0UEkPh64t.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 14:31

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb laatst bij de sluiting mijn coins overgeheveld naar Coinbase en gebruik de Delta app om de koersen wat inde gaten te houden. De laatste tijd met de stijging van de BTC wat actiever mee bezig geweest (stond 80% verlies) en zie nu als ik inlog op coinbase een ander saldo dan de Delta app, met name door het ontbreken van ETH.

Ik heb maar 1 connectie in de Delta app waar ik alleen de coins BTC en ETH heb. De waarde van BTC komt overeen tussen Delta en Coinbase. ETH ontbreekt dus op coinbase.

Iemand suggesties?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:14
zwembroek schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 06:45:
Ik denk dat ik de laatste beer in de slowchat ben. Ik denk nog steeds dat we verrast gaan worden met een stevige correctie. Het zal niet onder de 20k worden, maar 24k zou mij niet verbazen. Ik weet dat de correlatie met aandelen bijna nihil is de laatste tijd maar deze gaan echt behoorlijk rekt. Zou te mooi zijn dat crypto immuun blijkt te zijn.
Denk dat je eerder rekening moet houden met de 30k bodem, gezien dit een belangrijke basis is geweest in eerdere jaren (zowel omhoog als naar beneden).
Maar tja.. ik zie je 24k niet gebeuren. Kies je eigen pad (en zeker niet teveel Benjamin Cowen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:10
ETH heeft er zin in op deze maandagochtend :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:14
sjorremans schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:54:
Alles wel weer.. ik gok vandaag eens op een breakout van ADA (en COTI die door de 0.45-0.46 aan het ploegen is).
:o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:53
sjorremans schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:54:
Is dat zo? Misschien een klein pumpje tegenover fiat, maar tegenover Bitcoin is Ethereum compleet naar de vinketering gegaan de afgelopen maanden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-05 18:27
Ik denk dat ik de laatste beer in de slowchat ben. Ik denk nog steeds dat we verrast gaan worden met een stevige correctie. Het zal niet onder de 20k worden, maar 24k zou mij niet verbazen. Ik weet dat de correlatie met aandelen bijna nihil is de laatste tijd maar deze gaan echt behoorlijk rekt. Zou te mooi zijn dat crypto immuun blijkt te zijn.
Ben C is that you? :P

Nee alle gekheid, zie ik ook nog wel gebeuren. Sterker nog, ik zit te denken om wat winst te nemen. Maar ga dat pas echt doen rond het 39/40 niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:37
I'm with Zwembroek! :9
Het is erg verleidelijk om nu mega bullish te zijn (en het zou ook kunnen hoor, uiteindelijk weten "we" het toch niet), maar ik hou het scenario in mijn achterhoofd van nog een -30/35% zoals historisch gezien voor een halving nog gebeuren zal.

Maar maybe this time it's different :P , door DCA'en maar.

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 02:11
Helaas gaan wij weer geld verbrassen bij de Ikea!

Haha grapje, mijn ballen zijn zwaar gevuld met de private keys naar mijn Crypto.
Gisteren weer eens mijn Excel sheet open gehad. De API naar mijn USD/EUR converter aangepast en sinds de bodem in de bear is de waarde met zo’n 50% omhoog gegaan t.o.v. 7-8 maanden geleden :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:16
Gelukszoekr schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:51:
[...]

Is dat zo? Misschien een klein pumpje tegenover fiat, maar tegenover Bitcoin is Ethereum compleet naar de vinketering gegaan de afgelopen maanden
dit idd en beste is hier naar te kijken ipv tegenover fiat....
zolang dit naar beneden gaat moet je gewoon BTC kopen :)

je kan bijv ook kijken naar ADA/ETH pair......when flip? het stagneert nu (zichtbaar)

maar kijk je naar ADA/BTC dan is het weer niet goed.....

BTC is the only way d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 30-10-2023 12:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:02
Gelukszoekr schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:51:
[...]

Klopt, voor mij de laatste week reden geweest om de DCA ratio aan te passen naar meer ETH en minder BTC.

Gaat ETH nog verder inleveren ten opzichte van BTC? Ongetwijfeld. Ga ik de bodem voor ETHBTC kunnen timen? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:08
Mystikal schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:42:
Ik heb laatst bij de sluiting mijn coins overgeheveld naar Coinbase en gebruik de Delta app om de koersen wat inde gaten te houden. De laatste tijd met de stijging van de BTC wat actiever mee bezig geweest (stond 80% verlies) en zie nu als ik inlog op coinbase een ander saldo dan de Delta app, met name door het ontbreken van ETH.

Ik heb maar 1 connectie in de Delta app waar ik alleen de coins BTC en ETH heb. De waarde van BTC komt overeen tussen Delta en Coinbase. ETH ontbreekt dus op coinbase.

Iemand suggesties?
Staat ETH in staking? Ik weet niet hoe het in Coinbase zit, maar alles wat ik bij Kraken in staking stop komt de API niet meer uit en Delta heeft daar dus ook geen weet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 14:31

Mystikal

It never hurts to help!

Ray_ schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:22:
[...]

Staat ETH in staking? Ik weet niet hoe het in Coinbase zit, maar alles wat ik bij Kraken in staking stop komt de API niet meer uit en Delta heeft daar dus ook geen weet van.
Geen idee, maar bij Delta staat de ETH er wel bij en bij coinbase niet. Als het andersom was, zou dat dan meer te begrijpen zijn, toch?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:08
Mystikal schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:30:
[...]

Geen idee, maar bij Delta staat de ETH er wel bij en bij coinbase niet. Als het andersom was, zou dat dan meer te begrijpen zijn, toch?
Oh sorry, dacht dat het juist ontbrak in Delta. In dat geval: geen idee, iemand die vaker op Coinbase zit kan je waarschijnlijk beter helpen. Je zou niet de eerste zijn die wat muntjes 'kwijt' is door een onduidelijke UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 18:49
Strike heeft een datalek gehad van hun mailinglist in Mailchimp, de mailinglist voor hun waitlist. Ik heb namelijk vandaag spam ontvangen op het heel specifieke adres dat ik speciaal voor die mailinglist had aangemaakt. Ik heb ze een DM via X/Twitter gestuurd, kijken wat er voor antwoord terugkomt... Iemand anders op Twitter heeft ook al hetzelfde opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-05 13:38
Tijd voor de [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:08

Coldcat

HODL

Bartje-bart schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:21:
Tijd voor de [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25
Dat we deel 25 mogen beginnen met het doorbreken van de $35k! kom op dikke stierencoin!

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Nee. Ooit wordt de wereld een grote mash-up waar iedereen alles is en overal nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:09
Glenn Hoddle schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 15:19:
[...]

Nee. Ooit wordt de wereld een grote mash-up waar iedereen alles is en overal nergens.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8Mp2frkaqfp6xf8b-e4IiOGHuk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/pIcU9FSs7e9QlLqteQtCGyt7.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

het wordt eenvoudiger te begrijpen als je beseft dat de realiteit er tegenwoordig in het echt anders uitziet dan in werkelijkheid. Hierdoor leven we in een wereld waarin crypto en fiat precies hetzelfde zijn, namelijk allebei Schrödinger's geld: het is dood en levend tegelijk, je bent rijk totdat er iemand geld nodig heeft, dan blijkt het er niet te zijn en ben je rekt, of andersom, afhankelijk van of je in de realiteit leeft of in de werkelijkheid.

Maar er zullen nog heel wat PepeRealSmurfInu's over de Rubicon of de Styx moeten voor de hele cryptogemeenschap zal inzien dat het leven een grote ponzi is, maar je wel echt zelf de exit liquidity moet meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 23:09
Glenn Hoddle schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 15:44:
[...]

het wordt eenvoudiger te begrijpen als je beseft dat de realiteit er tegenwoordig in het echt anders uitziet dan in werkelijkheid. Hierdoor leven we in een wereld waarin crypto en fiat precies hetzelfde zijn, namelijk allebei Schrödinger's geld: het is dood en levend tegelijk, je bent rijk totdat er iemand geld nodig heeft, dan blijkt het er niet te zijn en ben je rekt, of andersom, afhankelijk van of je in de realiteit leeft of in de werkelijkheid.

Maar er zullen nog heel wat PepeRealSmurfInu's over de Rubicon of de Styx moeten voor de hele cryptogemeenschap zal inzien dat het leven een grote ponzi is, maar je wel echt zelf de exit liquidity moet meenemen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eZ23op103xoyCT51QLZWAZEoFN4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WGJDoYO2xgvhgTM0ER3EOHhE.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jLWIvzWiP_ldJhn4oybM2k6VBPU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qIrXpccj2bbCbcViqZddV1pC.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/95Lk_YTmXxop4BAPpra9-RfnWxg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6vRYa8tx6T8Go04EFNA3MBYf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 09:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Modbreak:Tijd voor SC topic #25, waarin de SEC de Bitcoin ETF eindelijk goedkeurt!

-> [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #25

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Pagina: 1 ... 250 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!