Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De geschiedenis herhaalt zich niet, maar rijmt welanti elppa schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:35:
[...]
gros weet dat niet helaas. 99,9% gaat rekt straks. Cycle achter cycle achter cycle, dit blijf je altijd zien. Popcorn en schultbrau erbij en enjoy de rektoni show
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
de honger voor een groot bord rektoni met shitcoinsaus, om vervolgens all time bagholder te worden, is sterker dan een zwart gat. De geschiedenis ontsnapt daar niet eens uit. Snappie?resusaapje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:54:
[...]
De geschiedenis herhaalt zich niet, maar rijmt wel
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Meeste van de AI gaat al sinds begin september stevig omhoog. Meeste rond de 80 a 100% stijging al. Deze verachtelijke move van Elon was helemaal niet nodig… as usual.ybos schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:23:
[...]
Maar waarom duikt iedereen hier toch steeds bovenop als n hond in n plas bagger
Iedereen weet dat t een pump and dump actie is?
Of er nou wel of geen usecase in, zorg dat je instapt
https://coinmarketcap.com/view/ai-big-data/keanu_ schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:50:
Vorige run was het web3, nu is het AI.
Of er nou wel of geen usecase in, zorg dat je instapt
:gifsicle():strip_exif()/f/image/f0u2xKAYNzxyJmvbWmHNwq25.gif?f=user_large)
Geel... dus iExec RLC.. ik dacht we voor blauw moesten kiezen..
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 28-10-2023 19:28 ]
Zero.
Gewoon blauw, kan je niet missen.Pelox schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:23:
[...]
Geel... dus iExec RLC.. ik dacht we voor blauw moesten kiezen..
Wie was hier weer totaal verliefd op GRT?
@Anoniem: 1032405, of één van z’n nepaccounts
[ Voor 6% gewijzigd door Masstje op 28-10-2023 19:33 ]
I am GRT.Masstje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:32:
[...]
Gewoon blauw, kan je niet missen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Eens kijken of we er een hunting tripje uit kunnen halen de komende jaren.
[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 28-10-2023 19:52 ]
Zero.
De ardennen is gelukkig niet ver, bagholder PHA confirmed. Denk je dat dit nog goedkomt?Pelox schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:46:
Ik heb een kratje in grt, 2 kratjes in fetch en ook 2 kratjes in Phala. Ik drink al een paar maanden geen alcohol meer, ook geen koffie btw.. dus die paar kratjes/cupjes kunnen er wel vanaf.
Eens kijken of we er een hunting tripje uit kunnen halen de komende jaren.
Staat op -90% dus ik dacht een mooi moment om er een kratje of 2 in te gooien. Ik steek geen grote bedragen meer in alts. Her en der een gokje in een alt ipv een staatslot en wie weet.Masstje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:01:
[...]
De ardennen is gelukkig niet ver, bagholder PHA confirmed. Denk je dat dit nog goedkomt?
Zero.
Anoniem: 1032405
Blue chip.Masstje schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:32:
[...]
Gewoon blauw, kan je niet missen.
:strip_exif()/f/image/wur9ASNGBRoYOzmLWHmqpvcY.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat ziet er vrij short stacked uit. All-in op de button en als je faalt gewoon rebuy. Yolo en succes!
Stack Sats
Gaat al beter. Ff rustig een stackje opbouwen tot de drank inkickt.Stovirpi schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:26:
[...]
Dat ziet er vrij short stacked uit. All-in op de button en als je faalt gewoon rebuy. Yolo en succes!
:strip_exif()/f/image/5MHQPXULg62BBiP9r2B1KS3n.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat lekker he? Weer +25% vandaag.
Ik heb laatst ook een tasje gekocht, begint nu wel wat zwaar te worden
:fill(white):strip_exif()/f/image/bExNBsVHZftASVI0XS7eLzxi.png?f=user_large)
->
:fill(white):strip_exif()/f/image/ERM3g8eUBaCD2VdVseEKlhoT.png?f=user_large)
Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Dan denk ik dat wij ongeveer hetzelfde aantal hebbenTaro schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:53:
[...]
[Afbeelding]
->
[Afbeelding]
Heb je geslapen sinds 23 oktober?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Winst pakken, blijft toch moeilijk. Zeker zo vroeg richting de bull.Taro schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:53:
[...]
[Afbeelding]
->
[Afbeelding]
Iets tussen verstand en greed, maar waar ligt de grens he
Goeie call mannen, heb m helaas niet mee gereden, zou er fomo van krijgen!Alpina schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:09:
[...]
Dan denk ik dat wij ongeveer hetzelfde aantal hebben
Wat een geitenbende is dat dan weerAlpina schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:09:
[...]
Dan denk ik dat wij ongeveer hetzelfde aantal hebben
Veel handelsmogelijkheden ook
Maar winst is winst
Ik kan over het algemeen heel goed winst nemen, net als dat ik vrij snel verlies neem. Daar zit echter wel een keerzijde aan, wat je bijv. bij DOT destijds terugzag. Daar ben ik veel te vroeg uitgestapt en had ik ipv +-5.000 Euro wel 200.000 Euro aan over kunnen houden (bij een perfecte timing van de top, wat niet lukt).Masstje schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:22:
[...]
Winst pakken, blijft toch moeilijk. Zeker zo vroeg richting de bull.
Iets tussen verstand en greed, maar waar ligt de grens he
Denk nu 2x de inleg eruit halen en dan door laten lopen, dan doe je het achteraf altijd prima.
Replace fear of the unknown with curiosity | 33,5 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen
Nu wacht ik nog op de COTI breakout van 0.045
[ Voor 35% gewijzigd door keanu_ op 29-10-2023 08:35 ]
Betreft dus alleen Metamask, ben niet op zoek naar iets waar je het in kunt voeren. Maak nu regelmatig screenshots om het verschil bij te houden, maar zou het liefst gewoon een totaalbedrag zien. Ben natuurlijk terughoudend met 3rd party plugins installeren voor Metamask.
Misschien zelf maar eens wat scripten...
Verwacht je nog een verdere stijging van FET? Populaire munt op het moment maar wen cashenkeanu_ schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:34:
Heerlijk wakker worden met FET en OCEAN
Nu wacht ik nog op de COTI breakout van 0.045
Ergens gelezen dat ze een koers van 0,6 verwachten geen idee of dit niveau gehaald kan/gaat worden.
FET wordt een long play voor mij richting de bullmarket. Die gaat hopelijk wel naar de 2$. Net als OCEAN trouwens.Pinsa schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:58:
[...]
Verwacht je nog een verdere stijging van FET? Populair munt op het moment maar wen cashen
Ergens gelezen dat ze een koers van 0,6 verwachten geen idee of dit niveau gehaald kan/gaat worden.
0.45-0.6 zal de target voor FET worden eerst.
Binnen roken..

Das zo 2008
Verder wel leuk een pokeravondje!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
:fill(white):strip_exif()/f/image/KFbWyifWPiuHYK7VEFRsQJwN.png?f=user_large)
Om op mijn telefoon snel en eenvoudig een overzicht te hebben gebruik ik de Delta app. Ik voer alle aan- en verkopen handmatig in.Taro schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:49:
Ik weet dat Metamask een portfolio tool aanbiedt, maar aangezien ze de waarde per token al laten zien zou het alleen een optelsom van die rijen vereisen en het weergeven van dat totaalbedrag om je hele Metamask pf waarde te tonen. Hoe doen jullie dat? Gebruiken jullie die Metamask portfolio tool, of hou je het ook extern bij via bijv. een Delta achtige tool, of kijk je niet naar het geheel?
Betreft dus alleen Metamask, ben niet op zoek naar iets waar je het in kunt voeren. Maak nu regelmatig screenshots om het verschil bij te houden, maar zou het liefst gewoon een totaalbedrag zien. Ben natuurlijk terughoudend met 3rd party plugins installeren voor Metamask.
In mijn situatie, buy & hodl van BTC en ETH en paar alts heel eenvoudig. Kan me voorstellen dat met handelen het wat tijdrovender wordt of je gebruikt het alleen voor de hodl pot.
Ik houd daarnaast al 10+ jaar mijn aan- en verkopen van de portefeuille bij in Excel. Vind het extra inzicht leuk en hoop tevens dat ik bij eventuele toekomstige vragen van de bank/ Belastingdienst het wat makkelijker heb. Maar ook hier geldt, ik heb nooit in opties etc. gezeten dus relatief eenvoudig 1x in de maand DCA en hodl.
Trust me when I say this is only the beginning.
Heb overigens ook een tijd lang o.a. Delta gebruikt om de complete pf te tracken, maar op een gegeven moment was ik zoveel tijd kwijt aan het controleren en corrigeren van de verschillende saldi omdat er niet altijd goed werd omgegaan met trades, conversies en withdrawals, dat ik er toen mee ben gestopt. Ik heb nu wel in mijn hoofd zitten wat ik waar ongeveer aan bedragen heb staan, maar hou het niet meer centraal bij.
Altijd goed om alles bij te houden, maar ben ik persoonlijk van afgestapt. En mocht ik ooit iets moeten bewijzen dan zoek ik het dan wel uit
Ja grappig he, ik zag deze vanochtend. Dacht dat alleen mijn zoontje dit kon.Taro schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:32:
Mooie glitch.... Iets met de wintertijd neem ik aan
[Afbeelding]
:fill(white):strip_exif()/f/image/8nCXjtRTVf6pFGWmb30uQWmb.png?f=user_large)
Interessant van deze samenwerking wist ik nog niet af, Bullish
Ik dacht dat het een vanzelfsprekendheid was dat de koers altijd naar rechts zou gaan. Weer iets ontkracht.zenith schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:00:
[...]
Ja grappig he, ik zag deze vanochtend. Dacht dat alleen mijn zoontje dit kon.
[Afbeelding]
Ik heb een Excelsheet gemaakt, 3-4 jaar geleden oid, die haalt via coinmarketcap via API’s de waarde eruit.Taro schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:49:
Ik weet dat Metamask een portfolio tool aanbiedt, maar aangezien ze de waarde per token al laten zien zou het alleen een optelsom van die rijen vereisen en het weergeven van dat totaalbedrag om je hele Metamask pf waarde te tonen. Hoe doen jullie dat? Gebruiken jullie die Metamask portfolio tool, of hou je het ook extern bij via bijv. een Delta achtige tool, of kijk je niet naar het geheel?
Via een andere website een API om USD naar EUR te converteren.
Dit deed ik vooral om alle verschillende coins te kunnen tracken.
Daar zijn er tegenwoordig niet veel meer van over overigens.
In principe kan ik bijna alles nu ook in Ledger Live zien op 2 shitcoins na.
Ik heb wel een coinstats app op mijn telefoon maar daar zet ik in mijn PF bij het aantal coins altijd “1”
Om privacy en hopelijk in de toekomst “boormachine” redenen.
Edit: metamask: geen idee
Voor het tracken van mijn portfolio gebruik ik zelf DeBank en Nansen Portfolio. Kwestie van je wallet adres invoeren en de gegeven worden uit de blockchain gehaald en mooi weergegeven. Je hoeft niets te installeren of een connectie te maken met je wallet.Taro schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:49:
Het mooie aan Nansen Portfolio is dat je ook een mooie Analytics pagina hebt dat weergeeft hoe jouw portfolio het doet ten opzicht van BTC en ETH plus een Daily P&L.
Linkjes: https://debank.com/ en https://portfolio.nansen.ai/
Niet bepalen.
Dit is in Friesland, waar ze in de schuur pokeren en de John Deere aanzetten als ze het koud krijgen.
Dan maken die paar peukies ook niet meer uit.
https://coinmarketcap.com/currencies/graphlinq-protocol/
Wen correctie? De alts knallen omhoog. Een correctie zou niet ver weg moeten zijn.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hij kan nog wel even door zo te zien…zwembroek schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:31:
Toen ik deze van de week hier liet zien had ik gewoon moeten kopen pfff..
https://coinmarketcap.com/currencies/graphlinq-protocol/
Wen correctie? De alts knallen omhoog. Een correctie zou niet ver weg moeten zijn.
:strip_exif()/f/image/R2peiPy2qtUCUPjXbUgsm6tn.jpg?f=fotoalbum_large)
Metamask PF?Taro schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:53:
Bedankt voor de tips/reacties, maar ik vroeg heel specifiek naar een optie om in Metamask de waarde van de Metamask pf te tonen en niet van andere wallets
Edit zie dat die al bekend was.
[ Voor 17% gewijzigd door Alpina op 29-10-2023 12:00 ]
Serieuze reacties in het slowchatTaro schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:53:
Bedankt voor de tips/reacties, maar ik vroeg heel specifiek naar een optie om in Metamask de waarde van de Metamask pf te tonen en niet van andere wallets
Hier kunnen mijn autistische trekjes niet mee omgaan

Trust me when I say this is only the beginning.
Inderdaad, jullie kunnen echt slecht lezenAlpina schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:55:
[...]
Metamask PF?
Edit zie dat die al bekend was.
Is https://coinmarketcap.com/currencies/on-chain-dynamics/ dan niet iets voor je?Numbers schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:59:
[...]
Serieuze reacties in het slowchat![]()
Hier kunnen mijn autistische trekjes niet mee omgaan
Mijn les uit de vorige runs is om ook rekening te houden met snoepwikkels(dat is mijn benaming voor shitcoins) die gelocked zijn en in de loop der tijd vrijkomen. Als je naar de mcap kijkt, dan lijkt de grafiek veel minder indrukwekkend.Don Guacamole schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:35:
[...]
Hij kan nog wel even door zo te zien…
[Afbeelding]
What if…exelletor schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:44:
[...]
Mijn les uit de vorige runs is om ook rekening te houden met snoepwikkels(dat is mijn benaming voor shitcoins) die gelocked zijn en in de loop der tijd vrijkomen. Als je naar de mcap kijkt, dan lijkt de grafiek veel minder indrukwekkend.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hSV5KopttUPj8Xi8xlUkRkIy.jpg?f=user_large)
Ach, je kan ze ook niet allemaal hebben hè. Het is net als bij vrouwen, soms kijk je er naar en laat je ze lopen. Blijken ze toch een gemiste kans te zijn. Daarnaast zien er soms goed uit maar laten je helemaal rekt gaan.exelletor schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 12:44:
[...]
Mijn les uit de vorige runs is om ook rekening te houden met snoepwikkels(dat is mijn benaming voor shitcoins) die gelocked zijn en in de loop der tijd vrijkomen. Als je naar de mcap kijkt, dan lijkt de grafiek veel minder indrukwekkend.
Had jij TAO nog? Had er gaarne nog wat meer rond $40 opgepikt. Maar wie weet.Don Guacamole schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:07:
[...]
Ach, je kan ze ook niet allemaal hebben hè. Het is net als bij vrouwen, soms kijk je er naar en laat je ze lopen. Blijken ze toch een gemiste kans te zijn. Daarnaast zien er soms goed uit maar laten je helemaal rekt gaan.
Nou dat ze achter je adres komen omdat je wat overmaakt en die op een of andere manier leegtrekt/onderschept? Of is dat niet reeel?
https://www.reddit.com/r/.../17epqk8/comment/k69u1og/
en aans löpt wa vast
Als jeje seedphrase in 1password had oid dan kunnen dit soort dingen gebeuren, airgapped of nietfilthy rich schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:37:
[...]
Nou dat ze achter je adres komen omdat je wat overmaakt en die op een of andere manier leegtrekt/onderschept? Of is dat niet reeel?
https://www.reddit.com/r/.../17epqk8/comment/k69u1og/

Ja, maar te weinig, ik wacht even op de correctie die onvermijdelijk komt om evt wat meer in te slaan. Komt die niet dan focus ik me op andere..Alpina schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:57:
[...]
Had jij TAO nog? Had er gaarne nog wat meer rond $40 opgepikt. Maar wie weet.
De bodem bereikt voor alle alts en nu proberen weer recht te krabbelen?resusaapje schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:23:
Zow! Wat is er met AXS aan de hand? Ik heb prompt alles verkocht wat ik had
Dropje van 165$ naar 4,5$, er is nog wel een lange weg te gaan.
Wat crypto betreft, begin dit jaar all-in gegaan op Bitcoin en met een kort uitstapje naar Ethereum is hier eigenlijk niet veel aan veranderd. Ik zal nu een deel moeten verkopen. De inleg is dit jaar dus ongeveer x2 gegaan, desalniettemin qua timing natuurlijk ruk met alle positieve vooruitzichten.
Er is hier wel weer wat meer activiteit, vooral over over mooie (leverage) trades, en shitcoins. Soms lukt een trade, en soms pumpt een altcoin, maar laat je niet gek maken met deze ruis. Nog los van de circulating supply en btc.d zal de ETF, halving en renteverlagingen zorgen voor een cocktail waarin Bitcoin helemaal crazy kan gaan. Koop gewoon Bitcoin en hodl. Sim-pel. /shill
Bitcoin - A weapon of mass disruption
IdemDon Guacamole schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:27:
[...]
Ja, maar te weinig, ik wacht even op de correctie die onvermijdelijk komt om evt wat meer in te slaan. Komt die niet dan focus ik me op andere..
Sterkte ermee kerel! Wat betreft Bitcoin ben ik het met je eens, het lastige met altcoins is dat ze nu even leuk gaan, daarna is het echt vooral BTC aan zet. Dus tot aan een full blown altseason te holden is dan vrij lastig.Gelukszoekr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:50:
Ik ben de laatste tijd wat minder actief geweest. Mijn leven staat aardig op z'n kop. Mijn partner en ik gaan uit elkaar. We hebben samen een zoon, en een koophuis. Het mooie is wel dat we wel consensus hebben over het uit elkaar gaan. Dit zorgt ervoor dat we al heel veel dingen in goed overleg geregeld hebben. Geen vechtscheiding hier dus. Nog niet in elk geval, ik heb er wel goed vertrouwen in dat we dat ook zo kunnen houden.
Wat crypto betreft, begin dit jaar all-in gegaan op Bitcoin en met een kort uitstapje naar Ethereum is hier eigenlijk niet veel aan veranderd. Ik zal nu een deel moeten verkopen. De inleg is dit jaar dus ongeveer x2 gegaan, desalniettemin qua timing natuurlijk ruk met alle positieve vooruitzichten.
Er is hier wel weer wat meer activiteit, vooral over over mooie (leverage) trades, en shitcoins. Soms lukt een trade, en soms pumpt een altcoin, maar laat je niet gek maken met deze ruis. Nog los van de circulating supply en btc.d zal de ETF, halving en renteverlagingen zorgen voor een voor een cocktail waarin Bitcoin helemaal crazy kan gaan. Koop gewoon Bitcoin en hodl. Sim-pel. /shill
Heb dit vorige run met ada, link, dot en volgens mij nog een paar alts gehad.
Koop vooral Bitcoin maar als je op dit punt al een paar leuke (nieuwe) alts hebt zou ik die gewoon proberen aan te houden tot volgend jaar .
Sterkte kerel. Zo wordt de gezamenlijke rekening discussie toch nog actueel..Gelukszoekr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:50:
Ik ben de laatste tijd wat minder actief geweest. Mijn leven staat aardig op z'n kop. Mijn partner en ik gaan uit elkaar. We hebben samen een zoon, en een koophuis. Het mooie is wel dat we wel consensus hebben over het uit elkaar gaan. Dit zorgt ervoor dat we al heel veel dingen in goed overleg geregeld hebben. Geen vechtscheiding hier dus. Nog niet in elk geval, ik heb er wel goed vertrouwen in dat we dat ook zo kunnen houden.
Er is hier wel weer wat meer activiteit, vooral over over mooie (leverage) trades, en shitcoins. Soms lukt een trade, en soms pumpt een altcoin, maar laat je niet gek maken met deze ruis. Nog los van de circulating supply en btc.d zal de ETF, halving en renteverlagingen zorgen voor een voor een cocktail waarin Bitcoin helemaal crazy kan gaan. Koop gewoon Bitcoin en hodl. Sim-pel. /shill
Anyway, beter nu verkopen dan vorige maand, en tijdens de komende correctie (als die komt)..
Roelzzzzzz!Gelukszoekr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:50:
Koop gewoon Bitcoin en hodl. Sim-pel. /shill
"btc van haar, btc van mij, btc van mijn moeder, mijn moeder, dus van mij!"
Sterkte kerel. Moeten we een inzamelactie voor je houden?
Nee joh, hoort bij het leven denk ik. Zo'n inzamelactie moet je zeker beperken tot uitzonderingen lijkt meresusaapje schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:25:
[...]
Roelzzzzzz!
"btc van haar, btc van mij, btc van mijn moeder, mijn moeder, dus van mij!"
Sterkte kerel. Moeten we een inzamelactie voor je houden?
Sterkte en succes voor jullie. Hopelijk lukt het om het op een zo goed mogelijke manier te doen, voor jullie zelf en voor jullie zoontje.Gelukszoekr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:50:
Er is hier wel weer wat meer activiteit, vooral over over mooie (leverage) trades, en shitcoins. Soms lukt een trade, en soms pumpt een altcoin, maar laat je niet gek maken met deze ruis. Nog los van de circulating supply en btc.d zal de ETF, halving en renteverlagingen zorgen voor een cocktail waarin Bitcoin helemaal crazy kan gaan. Koop gewoon Bitcoin en hodl. Sim-pel. /shill
Zero.
Sterkte gewenst Roellie.Gelukszoekr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:50:
En kleine mini moon, 35k incomiing
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als je er weer aan toe bent horen we weer graag over je nieuwe moonshot!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Dat het beste van alle voorgaande SC delen het slechtste mag zijn van de komende delenNeoflexNL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:25:
Ondertussen zitten we biiiijna op deel #25 van de SC. Gaat een mooi deel worden, ik voel het!

Laat maar komen!NeoflexNL schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:25:
Ondertussen zitten we biiiijna op deel #25 van de SC. Gaat een mooi deel worden, ik voel het!
Ach nee! Dikke kutzooi!Gelukszoekr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:50:
Heel veel sterkte Roellie en dat jullie er maar uit mogen komen in goed harmonie voor de kleine jongen!
Het zal niet makkelijk worden, maar probeer er voor hem te blijven te zijn.
Pas een beetje op elkaar ( en op jezelf natuurlijk! )
UberLurker Departement #GG.
Jij bent ervaringsdeskundige op dit gebied hè. Ik ben blij dat zoals ik aangaf alles in goede harmonie gaat. De prioriteit ligt ook bij de kleine. We doen ons best. Ik zal verder niet teveel offtopic gaan.Skrunsies schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:41:
[...]
Ach nee! Dikke kutzooi!
Heel veel sterkte Roellie en dat jullie er maar uit mogen komen in goed harmonie voor de kleine jongen!
Het zal niet makkelijk worden, maar probeer er voor hem te blijven te zijn.
Pas een beetje op elkaar ( en op jezelf natuurlijk! )
Wat crypto betreft ben ik super bullish wat Bitcoin betreft, ik hoop voor je dat jij ook onderweg nog wat satjes kan oprapen
Heel veel sterkte man, het leven is helaas lang niet altijd makkelijk:( Hopelijk komen er snel weer mooie, rustigere tijden voor je aan.Gelukszoekr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:50:
PS5
https://beterkado.nl/product-category/mokken/crypto-mokken/
when ASTR mok?
ik heb niet veel met Solana, maar ik vind het design wel erg mooi gelukt
Hmmmm, zeg dat nog eens maar dan fluisterendGelukszoekr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 22:13:
Dit voelt echt wel aardig als Bitcoin bullmarkt sentiment. Weinig levels terugtesten. Dit kan nog maanden zo doorgaan. Lekker hoor
Edit: ik lees van nieuw naar oud en zie net je eerdere bericht... heftige dingen en mijn opmerking hierboven is dan nogal ongepast. Sterkte en succes in de hele situatie!
[ Voor 22% gewijzigd door WarsemaW op 30-10-2023 06:33 ]
Il Capo houdt vol...zwembroek schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 06:45:
Ik denk dat ik de laatste beer in de slowchat ben. Ik denk nog steeds dat we verrast gaan worden met een stevige correctie. Het zal niet onder de 20k worden, maar 24k zou mij niet verbazen. Ik weet dat de correlatie met aandelen bijna nihil is de laatste tijd maar deze gaan echt behoorlijk rekt. Zou te mooi zijn dat crypto immuun blijkt te zijn.
Sterkte ermee, hopelijk blijft alles harmonieus verlopen. En heb je tijd om terug te kopen voor de echte bull cycle begint.Gelukszoekr schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 15:50:
Real World Assetshappymoon schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 07:33:
Iemand enig idee waarom polymesh het zo goed doet?
Omdat shitcoin altseasonhappymoon schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 07:33:
Iemand enig idee waarom polymesh het zo goed doet?
Maktub
Achteraf is het altijd mooi lullen, en natuurlijk kan dit nog gebeuren. Wereldtoneel ziet er niet bepaald rooskleurig uit. Maar juist daarin is Bitcoin zo krachtig en doet wat het moet doen. Digitaal goud zijn.zwembroek schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 06:45:
Ik denk dat ik de laatste beer in de slowchat ben. Ik denk nog steeds dat we verrast gaan worden met een stevige correctie. Het zal niet onder de 20k worden, maar 24k zou mij niet verbazen. Ik weet dat de correlatie met aandelen bijna nihil is de laatste tijd maar deze gaan echt behoorlijk rekt. Zou te mooi zijn dat crypto immuun blijkt te zijn.
Tuurlijk, als WW3 vandaag escaleert gaan we dippen, maar dat is echt maar tijdelijk. Zwarte zwaantjes liggen altijd op de loer.
HODL
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Alles kan natuurlijk. Maar dit lijkt wel steeds meer wishfull thinking te worden.zwembroek schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 06:45:
Ja, de macro is ruk. Al een tijdje. Toch houd Bitcoin zich gewoon sterk, het hele jaar al. Ik geloof wel in de 4-jarige cycle. Vandaar ook dat ik begin dit jaar weer allin ben gegaan. Er is geen garantie dat Bitcoin later in een pre-halving jaar een nieuwe low neerzet, of daar in de buurt komt. Nu begint de tijd wel wat te dringen om nog echt lagere levels op te zoeken. Technisch ziet het er allemaal bullish uit, en fundamenteel net zo. Hoop dat je nog voor een goede prijs aan boord komt brother
Ah, zie nu waarom ik hier minimaal van had toegevoegd, check de supply; er is nog geen 20% Vd coins momenteel in omloop, daar hou ik niet zo van, veel coins die lekker gaan, crashen vervolgens omdat er dan om de zoveel tijd weer coins op de markt worden gedumpt, $OP is hier ook een goed voorbeeld van, heeft hier echt last van.Alpina schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:57:
[...]
Had jij TAO nog? Had er gaarne nog wat meer rond $40 opgepikt. Maar wie weet.
zwembroek schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 06:45:
:strip_exif()/f/image/52Lk74XtcxFFPF7MQ8O7aCF9.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!