Bitcoin - A weapon of mass disruption
Omdat ik de trendlijnen eerder zag.Gelukszoekr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:06:
[...]
Ik snap niet waarom je geen horizontale lijnen kiest voor deze prijsactie
Ik snap niet waarom je niet toelicht welke horizontale lijnen je ziet en waarom je die zou kiezen boven de trendlijnen.
[ Voor 3% gewijzigd door YES op 29-06-2023 13:10 ]
Verwijderd
Dikke groene palen rechtstreeks naar de fucking maan, that is.
Dergelijke percentages staan toch niet in verhouding tot het risico dat je neemt, door je tokens in bewaring te brengen bij een derde partij?Gipsy King schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:41:
Btivavo past staking % aan :
https://blog.bitvavo.com/2-new-staking-assets/
[...]
Voor ETH krijg je meer dan het dubbele % aan yield op moment dat je het via Lido of bijvoorbeeld Rocketpool laat lopen.
Voor USDC vergelijkbaar verhaal. Op Coinbase krijg je door gewoon USDC aan te houden in je wallet een 4% APY. Op Aribtrum kun je zelfs 10% APY krijgen. Dergelijke percentages maken het risico nog waard.
YES schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:09:
[...]
Omdat ik de trendlijnen eerder zag.
Ik snap niet waarom je niet toelicht welke horizontale lijnen je ziet en waarom je die zou kiezen boven de trendlijnen.

Volgens mij is dit de range.
ik geef die bovenste lijn echt vrij weinig waarde. die onderste prima. Ik leg over die bovenste toppen een lijn naar beneden. Dat is veel netterGelukszoekr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:23:
[...]
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hierom hou ik dus van shitcoins.
Naar mijn idee zijn we een uurtje geleden juist afgeketst op die bovenste lijn. Maar het blijft toch allemaal maar een persoonlijke interpretatieanti elppa schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:29:
[...]
ik geef die bovenste lijn echt vrij weinig waarde. die onderste prima. Ik leg over die bovenste toppen een lijn naar beneden. Dat is veel netter
Eens, maar vanmiddag gaan we er alsnog doorheen. F##k donderdag dipdag.Gelukszoekr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:23:
[...]
[Afbeelding]
Don Guacamole schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:30:
Ator strong. Ingestapt op $0,13..
[Afbeelding]
idd, alleen laat ik die lijn naar beneden lopen op de 4hGelukszoekr schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:23:
[...]
[Afbeelding]
Hoeveel van die mooi shitcoins had je danDon Guacamole schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:30:
[Afbeelding]
1 of 2 shitcoins als aanvulling op BTC en ETH is niks mis mee. Regelmatig winst pakken (blijft lastig) maar ik heb er tot nu toe al een mooi deel BTC en wat ethers uitgehaald.Don Guacamole schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:30:
[Afbeelding]
Je koopt ook in een ‘bearmarket’ niet in al parabolische top samen met Henk en Ingrid dus zou ook nog even een moonbag laten staan tot volgend jaar ergens?
Maar zoals al aangehaald op een gegeven moment neemt de greed over (hee x20, x50 kan ook nog wel toch?) en dan maak je uiteindelijk die ‘round trip’. Pijnlijk.
Memecoins ver van weg blijven.
Maar om meer BTC en ETH te vergaren werkt dit voor mij prima.
Misschien is er over een paar maanden weer een nieuw pareltje. Is voor mij ook meer een hobby om dat wat bij te houden.
Ik blijf het knap vinden (niet om te slijmen) dat je hem gewoon open laat staan, had hem zelf met zo’n bedrag allang gepakt hahaanti elppa schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 09:17:
[...]
Zeker net gesloten, want hij gaat up![]()
Ik laat die van mij lekker pruttelen
[Afbeelding]
Vind ik ook. Loopt dat niet lastig @anti elppa ?zenith schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:04:
[...]
Ik blijf het knap vinden (niet om te slijmen) dat je hem gewoon open laat staan, had hem zelf met zo’n bedrag allang gepakt haha
Verwijderd
zenith schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:04:
[...]
Ik blijf het knap vinden (niet om te slijmen) dat je hem gewoon open laat staan, had hem zelf met zo’n bedrag allang gepakt haha
oh maar de trade ervoor ben ik 0,03btc kwijt geraakt. Gaat lang niet altijd goed, zolang het over de hele lijn maar up is.Alpina schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:06:
[...]
Vind ik ook. Loopt dat niet lastig @anti elppa ?
[Afbeelding]
Reden dat ik hem open laat is gewoon puur omdat ik echt wel bullish ben nu. Ik zie en move naar de 38-42 range echt wel gebeuren binnen een paar weken.
Tis trouwens al een wonder dat die trade de TT overleeft heeft. Zeker de vrijdagnacht was ik zo lam, dat ik geen idee heb hoe ik ooit mijn bed heb kunnen vinden. Had ook wel een moment geweest dat ik gewoon weer ff een lading shitcoins gekocht had. Aan de andere kant, kon waarschijnlijk mijn telefoon uberhaubt niet meer bedienen/ vinden
[ Voor 20% gewijzigd door anti elppa op 29-06-2023 14:15 ]
Heb best wat shitcoins, al zijn het er een stuk minder sinds binance vertrekt. Qua shitcoins nu INJ, DIone en Ator. En nog wat dust troep.Gipsy King schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:51:
[...]
Hoeveel van die mooi shitcoins had je dan1 of 10.000 , dan weten we of het veranderd in een bergje stront of een berg Vreugde
!
[Afbeelding]
Voor de rest 75% in btc en eth. Dus nee rijk word ik er niet van maar vind het heerlijk om te zien als ze x3 gaan terwijl de rest al weken stabiel hangt. Uiteindelijk omzetten in btc, maar dat vind ik nu nog te vroeg. Alles verkopen sowieso niet. 10% blijft sowieso staan voor de omega moon.
https://www.investmentoff...ing-en-ponzi-constructies
‘Het fenomeen cryptovaluta kan het best worden omschreven als een gigantische akker vol fraude, oplichting en expliciete Ponzi-constructies. Er kan niet in worden geïnvesteerd, alleen gegokt.’
Dat zegt Nicholas Weaver, docent computerwetenschappen bij de Universiteit van California en onderzoeker naar blockchaintechnologie bij het International Computer Science Institute. ‘Ik hoop dat echte institutionele beleggers de flessentrekkerij doorzien, en het geld van hun klanten niet steken in een spot Bitcoin ETF, als er al een dergelijke ETF wordt goedgekeurd.’
Ik zeg: we hebben NU de bodem bereikt. Vanaf hier gaan we omhoog. DCA all the way baby.
Half juli effe uitstappen voor de pullback en weer door. November BTC en ETH in de altcoins proppen en binnenlopen.
Eensch?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Flask pullery. I don't care!
Ik zeg: we hebben NU de bodem bereikt. Vanaf hier gaan we omhoog. DCA all the way baby.
Half juli effe uitstappen voor de pullback en weer door. November BTC en ETH in de altcoins proppen en binnenlopen.
Eensch?
[/quote
Ik zeg doen!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Jij hebt een abbo op dat stukje kwaliteitsjournalistiek? Ik ben wel benieuwd naar de rest van het artikelknakworst schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:20:
Iemand die spijt heeft dat hij nie eerder is ingestapt...
https://www.investmentoff...ing-en-ponzi-constructies
‘Het fenomeen cryptovaluta kan het best worden omschreven als een gigantische akker vol fraude, oplichting en expliciete Ponzi-constructies. Er kan niet in worden geïnvesteerd, alleen gegokt.’
Dat zegt Nicholas Weaver, docent computerwetenschappen bij de Universiteit van California en onderzoeker naar blockchaintechnologie bij het International Computer Science Institute. ‘Ik hoop dat echte institutionele beleggers de flessentrekkerij doorzien, en het geld van hun klanten niet steken in een spot Bitcoin ETF, als er al een dergelijke ETF wordt goedgekeurd.’
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
November volgend jaar?resusaapje schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:49:
Flask pullery. I don't care!
Eensch?
when bodem?Skrunsies schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:26:
Yes!
Come on DOT![]()
Nog een kleine 20x en ik zal er een paar verkopen
:strip_exif()/f/image/qB7YsqN0wVOFY1ht13eEkgEG.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
De mempool is nog lang niet leeg.zwembroek schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 16:19:
Dat Ordinals is ook weer redelijk gezakt. Ben benieuwd of de hype alweer voorbij is.
Dat euhm... voorkennis?Slux schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:58:
De BR Spot ETF hype inmiddels weer voorbij zie ik, misschien toch maar weer eens wat koop ordertjes neer zetten, SOL ziet er wel weer leuk uit
Zoveel adressen met meer dan 10.000BTC zullen er nu wel niet zijn. (Daling van 120 naar 112 adressen)Gipsy King schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:08:
Whales Dumping btc....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Misschien verdelen om onder de SEC z'n arendsoog vandaan te komen? Of de verkoop van enkele instanties die BTC buit gemaakt hebben.
4
[ Voor 6% gewijzigd door Masstje op 29-06-2023 17:18 ]
deze 2 platen zeggen jackshit. Want whales met 10k btc zijn er zo weinig dat ze amper invloed hebben. Dat klopt dan ook, want je ziet niets met de prijs gebeuren. 2e punt, het gaat om adressen, daar kan je geen conclusies uit trekken, want die lui kunnen naar meerdere adressen splitten om het veiliger te maken. Ik heb ook geen enkel adres met meer dan 3 btc.Gipsy King schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:08:
Whales Dumping btc....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Enige wat klopt, ja grote jongens verkopen altijd een heel eind voor de top al. Dat is elke run zo. Soms beginnen ze al meer dan een jaar voor de top.
On top of dat, het aantal btc bij whales neemt al jaren af (buiten de cycles om)
/f/image/FGxTNFg5r23sX6TDtuSbXRcK.png?f=fotoalbum_large)
https://t.me/thuglifetoken
https://twitter.com/thug_life_token
https://www.thuglifetoken.com/
[ Voor 7% gewijzigd door Gipsy King op 29-06-2023 17:38 ]
Precies, ik heb ook geen adressen met meer dan 3 btc.anti elppa schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:20:
[...]
Ik heb ook geen enkel adres met meer dan 3 btc.
Verwijderd
Bordje pap voor morgenvroeg securedSlux schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 17:49:
[...]
Magic eight ball en een heel klein beetje geluk![]()
Heb ze inmiddels weer verkocht op €16.49
Taro schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:56:
TP op 30.599 ingesteld.
:strip_exif()/f/image/FTeJbsSVXiEbtFTsIxxyYUsg.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk had ik hem nog iets hoger ingesteld:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GZRIZhWRwE3SHPg2o8oV55rn.png?f=user_large)
Driehoek nog redelijk intact:
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Als je tp zo mooi kan aantikken. En we vallen terug binnen de driehoek, open je dan geen (kleine) short voor optimal profit?Taro schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:35:
De trade van gisteren die flink in het rood stond uiteindelijk alsnog positief afgesloten en precies geraakt op de piek![]()
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Oh ik loop weer achter zie ik, zit nog met versie 1.0 ook leuke ritjes mee gehad.Don Guacamole schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:26:
[Afbeelding]
Ok, wie heeft deze rommel al?!
Dat zijn toch wel de hype muntjes die je mee moet pakken ben ik na +/-8 jaar achter.
[ Voor 9% gewijzigd door Bartje-bart op 29-06-2023 18:53 ]
Deze TP heb ik gisteravond al ingesteld en ik kwam er zojuist op de terugweg van werk pas achter dat hij was aangetikt. Als ik achter de knoppen had gezeten dan had ik dat zeker direct gedaan ja.Masstje schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:47:
[...]
Als je tp zo mooi kan aantikken. En we vallen terug binnen de driehoek, open je dan geen (kleine) short voor optimal profit?
De bovenkant van de driehoek is zojuist nogmaals aangetikt, BTC & ETH shorts lopen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Same here. Moet zeggen dat ik de positie al grotendeels gesloten heb. BTC toont geen kracht om echt door de 31k te beuken. Het zou mij niks verbazen als we 28.8/29k nog eens gaan opzoeken.Taro schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:35:
De trade van gisteren die flink in het rood stond uiteindelijk alsnog positief afgesloten en precies geraakt op de piek![]()
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Stack Sats
FTX gaat een doorstart maken.Bartje-bart schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:50:
FTT komt tot leven? Wat is er aan de hand?
Straks mooie short sqeeze maybe......Taro schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:53:
[...]
Deze TP heb ik gisteravond al ingesteld en ik kwam er zojuist op de terugweg van werk pas achter dat hij was aangetikt. Als ik achter de knoppen had gezeten dan had ik dat zeker direct gedaan ja.
De bovenkant van de driehoek is zojuist nogmaals aangetikt, BTC & ETH shorts lopen.
[Afbeelding]
XRP = trash
Merci! Ik chase geen green candles. Normaal short ik ze, en 8 vd 10 keer met succes. Zullen we deze gaan chasen met zijn allen?
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Bartje-bart schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:50:
FTT komt tot leven? Wat is er aan de hand?
JUST IN: Bankrupt FTX begins process to relaunch the exchange, WSJ reports.
— Watcher.Guru (@WatcherGuru) 28 juni 2023
Had dit gister al meegekregen, niet opgestapt, ga het zeker ook niet doen. Gure bende.
Kan je wel ritje wellicht op bouwen maar kan zo ook weer als een baksteen vallen. Beetje Luna vibes.
Ik heb slechts 64 van de 80 keer succes…PlanR schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:23:
[...]
Merci! Ik chase geen green candles. Normaal short ik ze, en 8 vd 10 keer met succes. Zullen we deze gaan chasen met zijn allen?
Idd sommige kunnen beter gewoon de stekker eruit trekken FTX is daar 1 van.Don Guacamole schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:46:
[...]
[Embed]
Had dit gister al meegekregen, niet opgestapt, ga het zeker ook niet doen. Gure bende.
Kan je wel ritje wellicht op bouwen maar kan zo ook weer als een baksteen vallen. Beetje Luna vibes.
Bizar dat mensen hier nog in geloven of in willen investeren
Nee. Ik wil niet zeggen dat ik een man van principes ben maar ik heb wel principes.PlanR schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:23:
[...]
Paupertent.
Zeg dan gewoon 4 van de 5 keer...elektriekert schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:48:
[...]
Ik heb slechts 64 van de 80 keer succes…
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
BRRR blijft epic.
ARK zit dus al 2 jaar in de wachtkamer....
Je kan die exchange wel weer herstarten. Hoeft niet zo te zijn dat FTT er dan ook nog is.Don Guacamole schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 19:46:
[...]
[Embed]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dus JIJ vindt die koersstijging speculatie en geen fundamentele waarde hebbenColdcat schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 21:34:
[...]
Je kan die exchange wel weer herstarten. Hoeft niet zo te zijn dat FTT er dan ook nog is.
Hodl de moeder, bullrun is coming. WE HAVE WAITED ALL THIS TIME
Tominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 06:09:
Tering zeg, de koersen en het marktje zien er goed uit. Dit doet mij toch ontwaken. Op de 1 of andere manier voel ik het positieve sentiment terugkeren in de markt. Het zou mij niet verbazen als we echt keiharde groene pegels zien opstijgen de komende tijd. Eth vol door de 2k? Btc richting de 35k?
Even klein berichtje van @Tominatie (welkom terug) en BTC klapt zo door de 31k heen.
Bullish!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
nice!!! nu weet ik het zeker, nu jij hier weer bent, 460k soooon. pas anders je avatar ff aanTominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 06:09:
Tering zeg, de koersen en het marktje zien er goed uit. Dit doet mij toch ontwaken. Op de 1 of andere manier voel ik het positieve sentiment terugkeren in de markt. Het zou mij niet verbazen als we echt keiharde groene pegels zien opstijgen de komende tijd. Eth vol door de 2k? Btc richting de 35k?
we zijn ook nog niet echt voorbij de weerstand. Moeten echt ff voorbij de 31.5k komen, daarna gaat het wel hard gok iktomtom901 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 07:06:
Echt vasthouden wil nog niet lukken..
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Heb mijn best gedaan met een beetje fiatanti elppa schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 07:08:
[...]
we zijn ook nog niet echt voorbij de weerstand. Moeten echt ff voorbij de 31.5k komen, daarna gaat het wel hard gok ik
Heel leuk om hier weer te zijn. Heb door m’n afstuderen/stage en vriendin niet meer veel op de zolder gezeten turende naar de koersen en lachend om domme memes. Een gemis wel.
Over een weekje heb ik eindelijk vakantie en met de huidige leuke trend, wat waarschijnlijk al de aftrap is richting de nieuwe bull, wordt het een mooie tijd!
Halving en EDX nieuws.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Wie verkoopt er dan zijn sats? Zijn dit de oplichters van de baken die je handen zwak aan het maken zijn? Of is bitcoin echt dood
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
mij boddie is ook reddie! Ik ben wholecoiner
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
nothing stops this train
Op 1 juli vervalt de tijdelijke korting op de brandstofaccijnzen en worden benzine, diesel en lpg duurder.Kol Nedra schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:07:
Net getankt bij de pomp.....het was enorm druk!
Ah mooi, de sc bespaar tips! Even tanken met je cashback card uiteraard!souljah1h schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:11:
[...]
op 1 juli vervalt de tijdelijke korting op de brandstofaccijnzen en worden benzine, diesel en lpg duurder.
Ja zou je eens moeten proberen in nog geen 2 minuten een volle lading, kunnen die electra boys nog wat van leren
Geen roestbakkie, wel 18 jaar oud!PureLOOD schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:29:
[...]
Je kan beter een roestbakkie rijden, meer fiat voor BTC, of helemaal geen auto
Niet heel zuinig maar in de 9 jaar dat ik hem heb ook weer niet mega veel onderhoud (doe ik zelf)
Ik hanteer: If it ain’t broken, don’t fix it
Wie koopt er nou een Fiat van z'n BTC, zitten hier voor de Lambo's toch?PureLOOD schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:29:
[...]
In 7,500 km toch al bijna 10 minuten aan een snellader gehangen. Zou zo'n dinosap-boy 50 minuten gekost hebbenSlux schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:28:
[...]
Ja zou je eens moeten proberen in nog geen 2 minuten een volle lading, kunnen die electra boys nog wat van leren
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik had een fiat.. maar deze verkocht en een ev gekocht van een deel btc.. volgens mij klopt er niks van wat ik aan het doen ben..PureLOOD schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 09:29:
[...]
Zero.
Klopt, doe je helemaal fout. Van fiat moet je juist btc kopen..Pelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:26:
[...]
Ik had een fiat.. maar deze verkocht en een ev gekocht van een deel btc.. volgens mij klopt er niks van wat ik aan het doen ben..
ik denk dat de BTC-EV chart er nog niet eens zo slecht uit ziet, met de prijzen van tegenwoordig. Komt vast ook van pas bij het milfhunten, dikke BMW = exit. Dikke ev is what the ladies likePelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:26:
[...]
Ik had een fiat.. maar deze verkocht en een ev gekocht van een deel btc.. volgens mij klopt er niks van wat ik aan het doen ben..
Ja de chart staat op dit moment zeker dik in het groenPureLOOD schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:31:
[...]
ik denk dat de BTC-EV chart er nog niet eens zo slecht uit ziet, met de prijzen van tegenwoordig. Komt vast ook van pas bij het milfhunten, dikke BMW = exit. Dikke ev is what the ladies like
Maar ik hoop dat ik over 5 jaar vreselijke spijt heb van de aankoop.. soort pizza idee
Zero.
Aan de andere kant, hij had fiat en nu niet meer, dus op zich alsnog 50% goed?Don Guacamole schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:27:
[...]
Klopt, doe je helemaal fout. Van fiat moet je juist btc kopen..
En over 3 jaar balen dat je er nog geen fiets van kan kopenPelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:33:
[...]
Ja de chart staat op dit moment zeker dik in het groen
Maar ik hoop dat ik over 5 jaar vreselijke spijt heb van de aankoop.. soort pizza idee
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/fzDOSBA9GeMj3NOf4COqfwTj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7Xfti6FBLHbODCIsG8ppPYGO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vPlB2dgBkuRNL0FwT7h6v6PB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NdRvwgfP7MNt0vn86nW3DBTm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d4l8LdNQu6Zo5VI7CyG2m0M2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/u7Qopo9aQDEDBWbCE0mu9roc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UeJ5qMtihijmro9Fl12BVlGf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CD1bJDvCxxxdUbnf9Rva8yUS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gtUhxL45ATTxgCkW2wIZzASr.jpg?f=fotoalbum_large)