Klinkt goed, koop ik 'm tegen die tijd over voor 0,01 BTCPelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:33:
[...]
Ja de chart staat op dit moment zeker dik in het groen
Maar ik hoop dat ik over 5 jaar vreselijke spijt heb van de aankoop.. soort pizza idee
Pelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:26:
[...]
Ik had een fiat.. maar deze verkocht en een ev gekocht van een deel btc.. volgens mij klopt er niks van wat ik aan het doen ben..
chikun arise
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
Ik doelde op Litecoin.. Ken je klassiekersYES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:44:
[...]
Interessant project, dikke tech ook. En Layer 1 ook nog, potential BTC killer denk ik!
[Afbeelding]
Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Ecoflow Delta Pro | 450x Nera | Home Assistant
LTC up = BTC up.
Wetmatigheid in de wereld van de magische internetmuntjes.
Die klassieker ken ik dan blijkbaar niet
Oké, even geGoogled, ik snap die klassieker ook gewoon niet, had er bij moeten zijn denk ik
[ Voor 19% gewijzigd door YES op 30-06-2023 10:54 ]
LTC heeft er ook aardig zin in!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wen btc 15% up op de deelie?BTC100K2021 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:47:
LTC up = BTC up.
Speaking off klassiekers...YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:52:
[...]
Oké, even geGoogled, ik snap die klassieker ook gewoon niet, had er bij moeten zijn denk ik
Hoes ist @Ngangatar ?
UberLurker Departement #GG.
Uit de oude doos / opa verteltYES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:52:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ain_to_me_the_inside_ltc/
Slaat ook nergens op maar hij blijft wel hangen
[ Voor 6% gewijzigd door Acidrain op 30-06-2023 10:57 ]
Ja die had ik dus gelezen net, haha. Maakt het allemaal niet duidelijker maar dat hoeft ook niet. Mooi dat soort onuitlegbare inside jokesAcidrain schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:56:
[...]
Uit de oude doos / opa vertelt
https://www.reddit.com/r/...ain_to_me_the_inside_ltc/
Slaat ook nergens op maar hij blijft wel hangen
Mn dochter heeft vandaag haar kinderfeestje, ze word 8 jaar!
Nu is het een ruimte feestje (ja het is best een tomboy) en heeft mij vrouw deze gemaakt.
Dit voorspeld een goed weekend mannen!
Nu is het een ruimte feestje (ja het is best een tomboy) en heeft mij vrouw deze gemaakt.
Dit voorspeld een goed weekend mannen!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
meeste zullen dat niet kennen hier. Te lang geleden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Klopt, in die jaren (ervan uitgaande dat dit over 2013-2017 max gaat) heb ik ooit wel eens iets gelezen over Bitcoin en dat je dat kon minen. Zelfs even proberen uit te zoeken hoe dat nou werkte maar helaas nooit iets mee gedaan. Had ik maar, had ik maar.anti elppa schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:05:
[...]
meeste zullen dat niet kennen hier. Te lang geleden
Nee de onmetelijke wijsheid om in crypto te stappen eind 2017 en volle bak in XRP te gaan, dat was wel erg slim
Zag m vanmorgen nog rijden:Skrunsies schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:56:
[...]
Speaking off klassiekers...
Hoes ist @Ngangatar ?
Ik herinner mij de dagen nog dat ik ltc verkocht voor 8dollar hahahaha.
ja waren mooie tijden. Ik heb ze vooral erg lang gemined. Heb er ook best nog wel watroflexx schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:24:
Ik herinner mij de dagen nog dat ik DOT niet verkocht voor 50 dollar hahahaha.roflexx schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:24:
Jij wint!Skrunsies schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:52:
[...]
Ik herinner mij de dagen nog dat ik DOT niet verkocht voor 50 dollar hahahaha.
Geeft niks jonge! Ik heb mijn GLMR niet voor 90k verkocht, en mijn TRAC niet voor 90k etc etc...
[ Voor 18% gewijzigd door zwembroek op 30-06-2023 11:58 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Strong niet verkocht op $1000, iemand anders? 👀
PS ik ben ook aan het ontwaken, nog een bevestiging van de bullmarkt?
[ Voor 42% gewijzigd door exelletor op 30-06-2023 11:57 ]
Beetje in de wachtkamer momenteel. 31k is een lastige horde blijktexelletor schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:56:
Euhm BTC niet gekocht op 100 dollar, 1000 dollar, 10000 dollar, 20000 dollar...exelletor schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:56:
Strong niet verkocht op $1000, iemand anders? 👀
Maar wel op 30k
Jaja LTC en BCH maar laten we de echte drek ook niet vergeten...
Mijn VET heeft ook nog even te gaan
Straks HK of China weer aan boord dus dan gaan die gure CCP muntjes, hoi Ant/Neo Ven/Vet, gewoon weer moon natuurlijk. Het is en blijft (on)voorspelbare crypto
Mijn VET heeft ook nog even te gaan
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ADA
VET
KSM
CELR
ZIL
LINK
DOT
FTM
AVAX
NEAR
SOL
HOT
MATIC
Het overzicht dus helemaal kwijt. Welke schrijven jullie echt 100% af en kan ik ondanks de -60% plusminus verlies het beste omzetten in BTC of Eth in plaats van forever HODL
? Moet de grote verhuizing van Binance nog doen.
VET
KSM
CELR
ZIL
LINK
DOT
FTM
AVAX
NEAR
SOL
HOT
MATIC
Het overzicht dus helemaal kwijt. Welke schrijven jullie echt 100% af en kan ik ondanks de -60% plusminus verlies het beste omzetten in BTC of Eth in plaats van forever HODL
AllemaalAlterBridge schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:11:
ADA
VET
KSM
CELR
ZIL
LINK
DOT
FTM
AVAX
NEAR
SOL
HOT
MATIC
Het overzicht dus helemaal kwijt. Welke schrijven jullie echt 100% af en kan ik ondanks de -60% plusminus verlies het beste omzetten in BTC of Eth in plaats van forever HODL? Moet de grote verhuizing van Binance nog doen.
Ik ga niks voor iemand anders afschrijven, de stelregel is wel de troep die je hodled kan je in de toekomst afschrijven en de muntjes die je nu verkoopt gaan gegarandeerd x200.AlterBridge schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:11:
ADA
VET
KSM
CELR
ZIL
LINK
DOT
FTM
AVAX
NEAR
SOL
HOT
MATIC
Het overzicht dus helemaal kwijt. Welke schrijven jullie echt 100% af en kan ik ondanks de -60% plusminus verlies het beste omzetten in BTC of Eth in plaats van forever HODL? Moet de grote verhuizing van Binance nog doen.
Zero.
Hmmm, in that case....Pelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:16:
[...]
Ik ga niks voor iemand anders afschrijven, de stelregel is wel de troep die je hodled kan je in de toekomst afschrijven en de muntjes die je nu verkoopt gaan gegarandeerd x200.
@AlterBridge, verkoop je DOT jes maar
Hebben we er straks weer een walvis bij....
Vergeet @Taro geen PM te sturen. Voor ons BTC whales is een hidden topic. Hoef je niet tussen de garnalen te zitten.
edit: BTC vergeten... Even toegevoegd voordat er andere wannabe (LTC
[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 30-06-2023 12:22 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
zwembroek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:20:
Tering ik zie dat BCH een mooie run heeft gehad. Die heb jij toch voor een appel en een ei laatst weggedaan @elektriekert ?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/B85ZFC4JmDR99hPXYHhqMEmq.gif?f=user_large)
Rond de 100$ ja, hier heb ik weer Bitcoin en Ethereum van gekocht dus het verlies is minder dan wanneer ik het nu zou vergelijken, maar toch…
F Y
ik heb zelfs BTC gekocht op 57kSkrunsies schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:59:
[...]
Euhm BTC niet gekocht op 100 dollar, 1000 dollar, 10000 dollar, 20000 dollar...
Maar wel op 30k![]()
nothing stops this train
Je moet zelf weten waarom een muntje in jouw portfolio zit. We roepen al maanden dat Bitcoin the way is. Dat de dominatie waarschijnlijk omhoog zal gaan. Niemand weet hoe het zal lopen, wie weet blijven ze leeg lopen, of volgende week is het weet altsreason.AlterBridge schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:11:
ADA
VET
KSM
CELR
ZIL
LINK
DOT
FTM
AVAX
NEAR
SOL
HOT
MATIC
Bitcoin - A weapon of mass disruption
alles weg doen BEHALVE DOTAlterBridge schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:11:
ADA
VET
KSM
CELR
ZIL
LINK
DOT
FTM
AVAX
NEAR
SOL
HOT
MATIC
nothing stops this train
LTC/BTC pairing op de weekly en monthly ook mooi hoor 
USDT pairing sowieso, maar das logisch
USDT pairing sowieso, maar das logisch
[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 30-06-2023 12:37 ]
nothing stops this train
FTFYGelukszoekr schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:28:
[...]
Je moet zelf weten waarom een muntje in jouw portfolio zit. We roepen al maanden dat Bitcoin the way is. Dat de Tominatie waarschijnlijk omhoog zal gaan. Niemand weet hoe het zal lopen, wie weet blijven ze leeg lopen, of volgende week is het weet altsreason.
elektriekert schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:24:
[...]
[Afbeelding]
Rond de 100$ ja, hier heb ik weer Bitcoin en Ethereum van gekocht dus het verlies is minder dan wanneer ik het nu zou vergelijken, maar toch…
F Y
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ha!! Ik ben niet meer bij te halen dit seizoen! De Max Verstappen van de buy high, sell low hier. Nooit eerder was er een tweaker met zo'n grote voorsprong voor het begin van de bullrunzwembroek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:37:
[...]
Goed voor de buy high sell low punten jonge! We moeten @Pelox toch een beetje blijven uitdagen.
Zero.
Pelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:39:
[...]
Ha!! Ik ben niet meer bij te halen dit seizoen! De Max Verstappen van de buy high, sell low hier. Nooit eerder was er een tweaker met zo'n grote voorsprong voor het begin van de bullrun
[ Voor 9% gewijzigd door YES op 30-06-2023 12:41 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Toch een concurrent zie ik..ScuL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:42:
Ik zei toch dat ADA gas ging geven.
[Afbeelding]
Damnit. Hier ging mijn stop loss af
Zero.
In dit geval hebben de trendlijnen je genekt. Soms zit het mee, soms zit het tegen.ScuL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:42:
[Afbeelding]
Edit: gezien je oranje supportlijn eronder, waarom je S/L daar gezet?
[ Voor 7% gewijzigd door YES op 30-06-2023 12:45 ]
AlterBridge schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:11:
ADA
VET
KSM
CELR
ZIL
LINK
DOT
FTM
AVAX
NEAR
SOL
HOT
MATIC
sh4d0wman schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:20:
[...]
Hebben we er straks weer een walvis bij....
Vergeet @Taro geen PM te sturen. Voor ons BTC whales is een hidden topic. Hoef je niet tussen de garnalen te zitten.
edit: BTC vergeten... Even toegevoegd voordat er andere wannabe (LTC) whales opduiken.
Omdat het risico te groot werd als hij nog lager zou zakken (qua inzet)YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:43:
[...]
Edit: gezien je oranje supportlijn eronder, waarom je S/L daar gezet?
Die zooi gejodeld sinds 2017, je moet een keer je verlies nemenzwembroek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:37:
[...]
Goed voor de buy high sell low punten jonge! We moeten @Pelox toch een beetje blijven uitdagen.
Ah, good old RRRScuL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:46:
[...]
Omdat het risico te groot werd als hij nog lager zou zakken (qua inzet)
Meestal kies ik er in zo'n situatie voor de trade niet te doen. Is jouw ervaring dat vaker goed dan fout gaat?
Maar, maar, dit is toch gal GA dot?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Tijd voor!ScuL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:42:
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
maar maar, zou jij galgaDOT dumpen dan?
nothing stops this train
Ik vond het het risico waard maar had niet verwacht dat we zo laag door de trendlijn zouden zakkenYES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:49:
[...]
Ah, good old RRR
Meestal kies ik er in zo'n situatie voor de trade niet te doen. Is jouw ervaring dat vaker goed dan fout gaat?
Anyway heb het goedgemaakt met BTC
Trouwens LTC gaat ook lekker zeg
[ Voor 4% gewijzigd door ScuL op 30-06-2023 13:12 ]
Ik realiseer me nu dat de kans nu wel steeds groter wordt dat BTC niet meer onder de 25k te koop zal zijn. Wellicht is het FOMO, maar ik overweeg mijn laatste gereserveerde bedrag nu ook maar te besteden, want als die horde van 31k eenmaal is genomen…
JJ1984 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:16:
Ik realiseer me nu dat de kans nu wel steeds groter wordt dat BTC niet meer onder de 25k te koop zal zijn. Wellicht is het FOMO, maar ik overweeg mijn laatste gereserveerde bedrag nu ook maar te besteden, want als die horde van 31k eenmaal is genomen…
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
ik had et er al lang in gesmeten.JJ1984 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:16:
dit is financieel advies
When 32K?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Welke alt's je in je profiel houdt moet je vooral zelf weten. Je zult namelijk altijd zien dat als je vandaag een alt besluit te dumpen op ons advies, dat ze morgen met een of andere aankondiging komen. Je moet vooral kijken hoe ze het doen ten op zichte van BTC en/of ETH op de langere termijn. Als ze het vergelijkbaar of slechter doen had je beter BTC en/of ETH kunnen aanhouden.AlterBridge schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:11:
ADA
VET
KSM
CELR
ZIL
LINK
DOT
FTM
AVAX
NEAR
SOL
HOT
MATIC
Edit: vanaf 1 juli gaat Celsius ook een zooi alt's verkopen voor ETH en BTC.
[ Voor 4% gewijzigd door jvel92 op 30-06-2023 13:46 ]
2017 wil zijn coin terug.Matadores schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 13:29:
NEO gaat best lekker……vandaag. 😙
31k babe?!
Edit:
[ Voor 216% gewijzigd door YES op 30-06-2023 14:18 ]
Sorry, ik lig er bovenopTominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:06:
heeft iemand de 31k babe van jaapio al klaar staan?
Mag weg, dubbelop
[ Voor 100% gewijzigd door YES op 30-06-2023 14:18 ]
Dubbeltop?YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:17:
Mag weg, dubbelop
Zero.
nee man, we gaan er echt wel door hoor. Geduld ff. De knal omhoog gaat alleen maar groter wordenYES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:17:
Mag weg, dubbelop
Oh nee ik poste gewoon dubbel, is niet zo dat ik er geen geloof in heb hoor.anti elppa schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:22:
[...]
nee man, we gaan er echt wel door hoor. Geduld ff. De knal omhoog gaat alleen maar groter worden
Zijn er ook weer door nu trouwens
Ja eens, kwestie van tijd tot een dikke pegel omhoog. Zoveel tests al gehad, de weerstand zal niet fors meer zijn vermoed ik.
Eth wordt ook interessant met de 2K in het zicht. Duurt nog wel ff, loopt wat achter op de kudde.
Eth wordt ook interessant met de 2K in het zicht. Duurt nog wel ff, loopt wat achter op de kudde.
Zolang het geen dubbelflop wordt vind ik het goed
Is dat een TA indicator?YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:27:
[...]
Zolang het geen dubbelflop wordt vind ik het goed
Die man gaat echt mega rijk worden denk ik, want hij hodl tot moon and beyond.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:35:
Zelfs Saylor staat inmiddels 70 millies in de plus:
[Afbeelding]
Dat kan maar 1 ding betekenen; 12k incoming.
Als je het vaak genoeg roept en genoeg volgers krijgt, wordt het dat vanzelf
Klein bier ook, 70 miljoen winst.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:35:
Zelfs Saylor staat inmiddels 70 millies in de plus:
[Afbeelding]
Dat kan maar 1 ding betekenen; 12k incoming.
Verwijderd
Hij heeft bijna 5 miljard in Bitcoin zitten, volgens mij is hij al aardig rijkTominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:36:
[...]
Die man gaat echt mega rijk worden denk ik, want hij hodl tot moon and beyond.
Jij rekent de inflatie niet mee...Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:40:
[...]
Hij heeft bijna 5 miljard in Bitcoin zitten, volgens mij is hij al aardig rijk
Zero.
Van 5 miljard dollar kan je met deze inflatie net 2 rondjes bier betalen toch?Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:40:
[...]
Hij heeft bijna 5 miljard in Bitcoin zitten, volgens mij is hij al aardig rijk
Ik denk dat ‘t wel gecompliceerder ligt. Het geld wat hij in bitcoin stopt is waarschijnlijk grotendeels van andere investeerders/leningen. Het kopen van de microstrategy stonk is zo goed als bitcoin kopen maar dan voor boomers die bang zijn om het zelf aan te schaffen.
Er zijn partijen die geen BTC willen aanschaffen, misschien om legal redenen. Wat ze dan doen is $MSTR aandelen kopen zodat ze een verkapte manier hebben om hier toch in mee te liften..Tominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:36:
[...]
Die man gaat echt mega rijk worden denk ik, want hij hodl tot moon and beyond.
Heb ook wat van die riedel die goed hard gekelderd is: DOT, SOL, OSMO, NEAR en natuurlijk CRO en BNBAlterBridge schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:11:
ADA
VET
KSM
CELR
ZIL
LINK
DOT
FTM
AVAX
NEAR
SOL
HOT
MATIC
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
MicroStrategy is gewoon een dying software business. Zou er ongeacht hun BTC exposure ver vandaan blijven.
Verwijderd
Tominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:42:
[...]
Van 5 miljard dollar kan je met deze inflatie net 2 rondjes bier betalen toch?![]()
Ik denk dat ‘t wel gecompliceerder ligt. Het geld wat hij in bitcoin stopt is waarschijnlijk grotendeels van andere investeerders/leningen. Het kopen van de microstrategy stonk is zo goed als bitcoin kopen maar dan voor boomers die bang zijn om het zelf aan te schaffen.

Maar ze is wel lief....
Verwijderd
'Zaken gaan kut baas... Verkopen lopen terug, de jeugd verlaat het bedrijf en we krijgen die upgrades niet rond...'Chaes schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:46:
MicroStrategy is gewoon een dying software business. Zou er ongeacht hun BTC exposure ver vandaan blijven.
'Oke mooi kut, flikker alles maar in Bitcoin dan.'
Ik zie diezelfde medewerker alweer bij Saylor op kantoor komen toen BTC de 16k besloot te bezoeken.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 14:50:
[...]
'Zaken gaan kut baas... Verkopen lopen terug, de jeugd verlaat het bedrijf en we krijgen die upgrades niet rond...'
'Oke mooi kut, flikker alles maar in Bitcoin dan.'
'Ehmm baas.. over die Bitcoin hè...'
Nice! 5 jaar eerder dan gedacht met pensioen!Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:00:
Hier even wat longterm TA, (gewoon ruwe hopium dus) 200k+ in november 2025.
[Afbeelding]
Hodl.
Zero.
34500$ median price in green year. Zitten we nog onder, heerlijke vooruitzichten.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:00:
Hier even wat longterm TA, (gewoon ruwe hopium dus) 200k+ in november 2025.
[Afbeelding]
Hodl.
Kleine broer van BTC, direct je jaarsalaris inknallen!Tremio schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:06:
Iemand die ook heeft geinvesteerd in $WTK (Wadzpay)? Hoorde gisteren op de radio een samenwerking met Blackrock/Nasdaq en iets over EFT's etc.. iemand die me er meer over kan vertellen?
[Afbeelding]
Zitten de bitcoin shorts nog lekker
Oei, flinke short squeeze...
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
drukt ff iemand op sell
Dikke rode kaars jonguh!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/y3ZxCGjlmaPJ2hQwhoAau283.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/xr3IxYAbrOL1sLMFJbAYtjSU.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Tr0FgjU7EiKS7v2JGAcFDBTx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7ljV4OSzdWm8QjHbMWqm1E44.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/00HscFCVSnFXXMKXj5AFLX7U.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AnNAAT5pS2IjNKoufbU0pfdg.jpg?f=fotoalbum_large)