SEC says Spot #Bitcoin ETF filings are inadequate.
[ Voor 15% gewijzigd door sjorremans op 30-06-2023 15:39 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Nee, je weet er blijkbaar meer van dan anderen. Maar klinkt als een standaard manier om marketing uit te voeren voor een shitcoin. Benieuwd of Blackrock en NASDAQ überhaupt het bestaan van deze coin kennen, ik vermoed van niet, want marketing.Tremio schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:06:
Iemand die ook heeft geinvesteerd in $WTK (Wadzpay)? Hoorde gisteren op de radio een samenwerking met Blackrock/Nasdaq en iets over EFT's etc.. iemand die me er meer over kan vertellen?
[Afbeelding]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Ja, heerlijk, fijn dat je het vraagtknakworst schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:25:
Zitten de bitcoin shorts nog lekker
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
SEC is weer aan het klootviolenTominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:42:
Aardige rejectie
Holy crap! Ik zat net te twijfelen om toch maar in te stappen op 31k want fomo, maar nee, boem! Target gehaald: 30.079
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
PureLOOD schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 10:31:
[...]
dikke BMW = exit. Dikke ev is what the ladies like
kreeg opeens een Kraken melding dat spot order gevuld is, precies deze target mijn buy order neergezet
moet oppassen: straks leer ik het nog dat ik prijsactie herken.
De bodem gekocht (for now)
nothing stops this train
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ze keuren hem al 10 jaar af waarom zouden ze hem nu wel goedkeuren ? alleen omdat het BR is ?Vis schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:50:
Ik dacht dat het eerste weegpunt van de SEC over de ETFs pas over een aantal dagen zou zijn.. wat een manipulatie shizzle weer.
er is teveel onzekerheid en ongereguleerde meuk op de markt op het moment, nog meer dan vroeger heb ik het idee.
Hold up a second, this isn't as bad as headline. The key paragraph is deep in story. Basically SEC wants them to name the "crypto exchange" and give more details on SSA. That's understandable, arguably good news. I was under impression they'd have to update that as well. pic.twitter.com/bh9qn65Xh2
— Eric Balchunas (@EricBalchunas) 30 juni 2023
Belangrijke nuance dit
[ Voor 6% gewijzigd door Nickr92 op 30-06-2023 15:54 ]
Zero.
Stack Sats
https://newsbit.nl/cardan...ve-groei-in-defi-gebruik/Cardano Schudt SEC Schandaal Af: Explosieve Groei in DeFi-Gebruik
Vanmiddag op 0.27400 me Ada geditched en op 0.24700 weer erin, thanks dipper de dippers !
Mooi dat je er weer bent oude permabull!
Mooie test, binnen kanaal dat al dagen loopt, volgende test 34.5k
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ha ja, daar zit ik ook mee: bifi. Waarheen d'r mee?Pelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 15:56:
Zo.. dat was het wat betreft Binance. Nu enkel nog mijn dikke bifi naar een andere wallet sturen.
69K soon!
Op een mooi weekend!
Was jij het niet die zei "na drie keer stuiteren ben ik weg?"Taro schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:21:
30.5k soon of valt de support zo alsnog weg?
[Afbeelding]
Gewoon timeframe omhoog gooien bij de tweede stuiterresusaapje schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:22:
[...]
Was jij het niet die zei "na drie keer stuiteren ben ik weg?"
Correct! De onderkant van de driehoek is afhankelijk van het timeframe nu wel vaak getest. Mocht Bitcoin op de bovenkant afketsen, dan open ik een grote short.resusaapje schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:22:
[...]
Was jij het niet die zei "na drie keer stuiteren ben ik weg?"
En anders tot de yearly uitzoomen, hodl.YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:23:
[...]
Gewoon timeframe omhoog gooien bij de tweede stuiter
[ Voor 3% gewijzigd door Darrell op 30-06-2023 16:27 ]
Ja precies:
if (bounce ≥ 2) then (execute: timeframe > +1)
Zoiets of zo, op repeat. Komt altijd goed.
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 30-06-2023 16:29 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als jij al winst gaat nemen (lees: de angsthaas gaat uithangen) is het wel heel bearish gesteld allemaal!anti elppa schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:57:
lijntje houd tot nu nog perfect. Heb iig de helft van mijn bybit account naar de trezor geschoven. Wilde die long eigenlijk zo lang mogelijk open houden, maar ik moet leren vaker winst te pakken. Dus maar een keer gedaan. Loopt wel weer een x5 ondertussen
Heb toch direct weer een long geopend??? dus ik verwacht echt wel dat we up gaan. Had alleen in 2 weken tijd mijn account x2,2 gedaan. Ff wat winst eruit is gezond en doe ik te weinig. En sowieso, ik sell niet naar Fiat, Ik stack sats op mijn trezorYES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:59:
[...]
Als jij al winst gaat nemen (lees: de angsthaas gaat uithangen) is het wel heel bearish gesteld allemaal!
[ Voor 7% gewijzigd door anti elppa op 30-06-2023 17:01 ]
Geintje natuurlijk!anti elppa schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:00:
[...]
Heb toch direct weer een long geopend??? dus ik verwacht echt wel dat we up gaan. Had alleen in 2 weken tijd mijn account x2,2 gedaan. Ff wat winst eruit is gezond en doe ik te weinig.
i know, maar denk, ligt het toch ff toe, voor ik hier mensen shorts laat openen
Ach joh, als ze dat echt zouden doen op basis van jouw en mijn posts dan hebben ze het toch echt aan zichzelf te danken hoor. Wel nobel van jeanti elppa schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:02:
[...]
i know, maar denk, ligt het toch ff toe, voor ik hier mensen shorts laat openen
Waar het altijd al hoorde, op een wallet waar je je 24 woorden veilig ergens opgeschreven hebt.resusaapje schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 16:12:
[...]
Ha ja, daar zit ik ook mee: bifi. Waarheen d'r mee?
De laatste keer dat je dit zei dropten we echt kneiterhardanti elppa schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:08:
muren omhoog nu flinterdun. Sta er niet van te kijken als we straks weer 1000$ hoger staan
Maar toch, the only way is up.
Als die 30K het houdt zie ik om 22u wel weer n run up as usual.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
hodl da line!zwembroek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 17:53:
Zo ook maar even een plukje bitcoin gekocht. Even voor de support zeg maar.
bull warriors unite. 31k soon, we gaan er weer voor.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
11PlanR schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:11:
Oke getal onder de 10, wie hem raad mag BTC kopen
6,9PlanR schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:11:
Pi!PlanR schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:11:
Stack Sats
-69?PlanR schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:11:
ePlanR schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:11:
PlanR schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:11:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Kan je niet ff control-z doen?exelletor schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:21:
Nav investerinsadviezen in dit topic de top gekocht, kan ik een refund krijgen? 🤔
Heb je het nog steeds niet door? Je moet precies het omgekeerde doen!exelletor schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:21:
Nav investerinsadviezen in dit topic de top gekocht, kan ik een refund krijgen? 🤔
Ik teken opzich voor een bitcoin die stabiel is, kan Eth ff wat terrein winnen. Die heeft nog wat in te halen.
Viel me ook op. Toch een Altsummer incoming?Tominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:27:
De altcoins herstellen aanzienlijk sneller momenteel. Litecoin alweer zowat op de $100, ETH pakt eindelijk de wat dominantere rol en gaat steady.
Ik teken opzich voor een bitcoin die stabiel is, kan Eth ff wat terrein winnen. Die heeft nog wat in te halen.
Precies, en er is even iets nodig om het enthousiasme vast te houden.Tominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:32:
[...]
Zou zomaar kunnen, btc.d is flink gegained dus nu gas terug en de alts die hard gaan.
ik denk ja want eerst gaat BTC naar 35k+
toch? zo gaat het spelletje?
nothing stops this train
Compressie is vaak wel een voorteken van een grote move, breakout of fakeout.. ben benieuwd
Opzich wel logisch dit, van de ETF aankondiging heeft vooral Bitcoin geprofiteerd, niet zo gek dat ie nu minder snel herstelt nu de ETF soort van afgekeurd isTominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:27:
De altcoins herstellen aanzienlijk sneller momenteel. Litecoin alweer zowat op de $100, ETH pakt eindelijk de wat dominantere rol en gaat steady.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nou nee, is niet helemaal afgekeurd. De filing was niet afdoende, is net als met een gemeente, paar komma's anders en dan mag je door.Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:51:
[...]
Opzich wel logisch dit, van de ETF aankondiging heeft vooral Bitcoin geprofiteerd, niet zo gek dat ie nu minder snel herstelt nu de ETF soort van afgekeurd is
Idd. Tis al mooi dat sec nu zo snel reageert. Ze hadden ook niets kunnen zeggen en dan feb 2024 met de uitslag kunnen komen.tomtom901 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:55:
[...]
Nou nee, is niet helemaal afgekeurd. De filing was niet afdoende, is net als met een gemeente, paar komma's anders en dan mag je door.
Nu ff extra info aanvullen en door
FML
Dit topic is gesloten.
![]()
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/KJqXgnGLn2Y9XSpC2wwFey8I.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pNVGieSFNIv7pB65k3EEnr8L.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3ZRR9sfHI5aCvJ4VJV9qpPfV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/SCWM7WNzzk3vTGJfgGvaQodA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bfeRlZSpHRb5lSHCIstLTGOV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/DIR79w3RMRzyo0KPu1UQO7wN.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wR4nXc2HKxGDlzl07czEYy8S.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5i52KhKRJRkh913Szq8F4PpK.png?f=fotoalbum_large)