Dacht exact t zelfde. Alles rekt even en niet kopen. Terwijl je weet dat ie op weg gaat naar $150..Darrell schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:58:
Zoveel bullish praat over LTC hier de afgelopen dagen en er dan niets mee doen.
FML
Een vriend van me is vol in bitcoin cash gestapt een tijdje geleden.. ik heb hem uitgelachen.Darrell schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:58:
FML
FML
Zero.
@Darrell jaloers omdat je niet gekocht hebt. komen weer andere kansen,😁😋
LTC super ondergewaardeerd dat wisten jullie toch al??!11!
Sowieso 1/4 van 1 Bitcoin moet ie waard zijn ooit. Big potentieel!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
je bent nog niet te laat om een buy hi, sell low te doenDarrell schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:58:
FML
nothing stops this train
Zcash schijnt de volgende te worden.
Stap zelf iig niet in zodat ik straks op $50 een fomo aankoop kan doen. Mark my words..
Stap zelf iig niet in zodat ik straks op $50 een fomo aankoop kan doen. Mark my words..
LTC lekker hoor! Voorlopig nog maar even vasthouden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat BCH ook doet, daar kan je ook alleen maar om lachenPelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:01:
[...]
Een vriend van me is vol in bitcoin cash gestapt een tijdje geleden.. ik heb hem uitgelachen.
FML
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Waar heb je gelezen dat het de volgende is? Ik vraag het voor een vriend...Don Guacamole schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:04:
Zcash schijnt de volgende te worden.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Heerlijke prijsactie vandaag voor zij die met leverage traden. Misschien ook maar eens Bybit overwegen…
Social media, dus dan is het waarzwembroek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:16:
[...]
Waar heb je gelezen dat het de volgende is? Ik vraag het voor een vriend...
Zcash heeft zijn focus op privacy en ZK snarks..
Nough said
Nough said
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik heb die top munten al sinds 2013 en een extra lading in 2016 gekocht. Ik zal ze ook altijd hebben. Good old charlie lee!!! Arise chikunVis schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:02:
LTC super ondergewaardeerd dat wisten jullie toch al??!11!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
ATH van 410 dollar moet verbroken kunnen worden toch?anti elppa schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:26:
[...]
Ik heb die top munten al sinds 2013 en een extra lading in 2016 gekocht. Ik zal ze ook altijd hebben. Good old charlie lee!!! Arise chikun
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ja moet lukken. Alleen in btc pair gaat ie nooit meer een ath krijgen. Geld eigenlijk voor alle shitcoins uit vorige bullrunssjorremans schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:28:
[...]
ATH van 410 dollar moet verbroken kunnen worden toch?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Pelox hoe zit het met jouw oude liefde ltc? Jaren geleden was dat toch jouw bread and butter?Pelox schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:01:
[...]
Een vriend van me is vol in bitcoin cash gestapt een tijdje geleden.. ik heb hem uitgelachen.
FML
Weyooo, ga ff lekker eten en kom terug met dikke vette pumps. Go eth
Ik koop zo nog ff extra bij via coinbase. We need to pamp that boooiii.
Ik koop zo nog ff extra bij via coinbase. We need to pamp that boooiii.
Omdat het van Roger Ver is en ik dat een arrogante kwal vind nooit aangeraakt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:16:
[...]
Wat BCH ook doet, daar kan je ook alleen maar om lachen
Dan maar wat minder winst.
Om die reden ook nooit Binance account gehad, linke Chinees.
XRP = trash
Order gehit op 29.6k..
Bedankt aan diegene wat mij nog onder de 30k een extra kans geboden heeft!
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Poh... ja jaren geleden wel flink gehad ja, maar nu al een jaar of 3 niet meer. Helaas nu 0,0 ltc wel meermaals bijna gekocht.. bijna.Berry powel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:43:
[...]
Pelox hoe zit het met jouw oude liefde ltc? Jaren geleden was dat toch jouw bread and butter?
Zero.
Celsius is permitted to sell or convert any non-BTC and non-ETH cryptocurrencies into BTC or ETH starting on or after July 1, 2023. Celsius holds $70.5 million worth of CEL, $51.8 million in MATIC, $26.2 million in ADA, $17.3 million in LINK, $14.4 million in LTC, and more.Gipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:51:
[Afbeelding]
Whoops, als De Celciuskes dit gaat dumpen dan gaan er wel wat Downhill.
Mag je die smerige Yanks voor bedanken, je weet wel, die gasten die altijd voor het weekend nog even cashen en daarna maandag lopen te janken dat ze de boot missen.BTFD schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:56:
Order gehit op 29.6k..
XRP = trash
Is dat boekwaarde, of de waarde van vandaag?Moiety schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:02:
[...]
Celsius is permitted to sell or convert any non-BTC and non-ETH cryptocurrencies into BTC or ETH starting on or after July 1, 2023. Celsius holds $70.5 million worth of CEL, $51.8 million in MATIC, $26.2 million in ADA, $17.3 million in LINK, $14.4 million in LTC, and more.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ook ik wil de overstap maken naar Kraken. Welke Kraken? Kraken Pro?
Er is maar 1 Kraken. Kraken pro is de trader. Normale kraken is om te converten en aankopen te doen met CC.JJ1984 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:13:
Ook ik wil de overstap maken naar Kraken. Welke Kraken? Kraken Pro?
Of plaid, vandaag nog gebruikt om verse waardeloze euro’s te storten op krakenColdcat schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:14:
[...]
Er is maar 1 Kraken. Kraken pro is de trader. Normale kraken is om te converten en aankopen te doen met CC.
Goeie vraag. Het is een quote van “WuBlockchain”
Log ik na een jaar weer in bij ByBit zie ik daar nog wat Bitcoin staan. Als dit maar geen voorteken is....
JaTominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:18:
Gaat bitcoin nog ‘n poging wagen voor de 31k of wordt het maximaal krabmovement?
ZekerTominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:18:
Gaat bitcoin nog ‘n poging wagen voor de 31k of wordt het maximaal krabmovement?
Ik denk nog een poging.Tominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:18:
Eerst de longs geliquideerd en dan de short sqeeze, en ik kan ernaast zitten.
XRP = trash
Dat kan in de bull toch zomaar een $1 worden. Ik zou het wel in je achterhoofd houden dat je ‘t daar hebt staan.zwembroek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:19:
Log ik na een jaar weer in bij ByBit zie ik daar nog wat Bitcoin staan. Als dit maar geen voorteken is....
[Afbeelding]
Ja dit zijn de vergeten accounts die het verschil kunnen maken tussen een patat mayo of oorlog met ui.Tominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:21:
[...]
Dat kan in de bull toch zomaar een $1 worden. Ik zou het wel in je achterhoofd houden dat je ‘t daar hebt staan.
Tegenwoordig patat met bakje, of je eigen bord meenemen!zwembroek schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:30:
[...]
Ja dit zijn de vergeten accounts die het verschil kunnen maken tussen een patat mayo of oorlog met ui.
Oke, dank. Heb ook nog Bitvavo, maar de fees zijn daar te hoog wat mij betreft.Coldcat schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:14:
[...]
Er is maar 1 Kraken. Kraken pro is de trader. Normale kraken is om te converten en aankopen te doen met CC.
Als ik het goed begrijp, kan ik direct fiat overmaken daar. Dat is namelijk wel een voorwaarde.
[ Voor 13% gewijzigd door JJ1984 op 30-06-2023 20:35 ]
Gewoon een ouderwetse puntzak.Coldcat schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:32:
[...]
Tegenwoordig patat met bakje, of je eigen bord meenemen!
4. Hoeft pas vanaf morgen.Coldcat schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:32:
[...]
Tegenwoordig patat met bakje, of je eigen bord meenemen!
En wat gaat daar dan in? Patat of friet? 🤡
Ff offtopic, iedereen een ath met z’n zonnepanelen gehaald deze maand?!
En weer ontopic: wat is jullie mening over ksm? Heb daar nog wat van liggen maar vraag me af of ik het niet beter in wat nieuws kan steken.. al zal je zien dat t daarna moon gaat natuurlijk.
Waarin? Graag wat meer toelichten ipv alleen een link droppen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Friet. En ja maar de panelen lopen nog, dus er komt nog iets bijDon Guacamole schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:39:
[...]
Zero.
Ja, beste maand in 6 jaar tijd met 822 kWh and still counting.Don Guacamole schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:39:
[...]
KSM heb ik de deur uitgedaan, dat geld zit nu in BTC & ETH.En weer ontopic: wat is jullie mening over ksm? Heb daar nog wat van liggen maar vraag me af of ik het niet beter in wat nieuws kan steken.. al zal je zien dat t daarna moon gaat natuurlijk.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
https://newsbit.nl/ripple...jging-van-15-000-in-2023/Taro schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:42:
[...]
Waarin? Graag wat meer toelichten ipv alleen een link droppen.
Nou drop je weer alleen een link? Graag even een toelichting erbij schrijven. Sowieso altijd verstandig op te letten waar je op klikt, je bent maar zo je funds kwijt, dus zullen veel mensen in dit topic niet zomaar op een link klikken.
Aardig wat paneeltjes dan ?Taro schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:45:
[...]
Ja, beste maand in 6 jaar tijd met 822 kWh and still counting.
[...]
KSM heb ik de deur uitgedaan, dat geld zit nu in BTC & ETH.
Daar zullen de heren en dames van newsbit vast wel op letten als ze zon artikel schrijven denk je ook niet ?Taro schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:47:
[...]
Nou drop je weer alleen een link? Graag even een toelichting erbij schrijven. Sowieso altijd verstandig op te letten waar je op klikt, je bent maar zo je funds kwijt, dus zullen veel mensen in dit topic niet zomaar op een link klikken.
Ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel...Gipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:49:
[...]
Daar zullen de heren en dames van newsbit vast wel op letten als ze zon artikel schrijven denk je ook niet ?
Wat Taro bedoelt is dat als je zomaar een url dropt zonder enige toelichting, het lastiger is voor andere personen in het topic om in te schatten of het een nieuwsartikel, spam ding, phishing link of wat dan ook is. Leg je even uit wat er te lezen is dan heb je in ieder geval iets meer moeite gedaan.Gipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:49:
[...]
Daar zullen de heren en dames van newsbit vast wel op letten als ze zon artikel schrijven denk je ook niet ?
Het stelt weinig voor maar de phishingaccounts op bijvoorbeeld Telegram vis je er zo uit door de teksten die ze zo uit een translator gehaald erbij neer plempen.
Buiten dat aspect vind ik het altijd wel wat toevoegen als de poster van een artikel zijn eigen visie mee geeft.
Wat is dat voor een druivensap dan? Drop maar ff een url van de fabrikantGipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:03:
[...]
Got your point , wont happen again.
Goed weekend guys.
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 30-06-2023 21:07 ]
Lekker pilsen met @Don Guacamole. Lekker manGipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:03:
[...]
Goed weekend guys.
[Afbeelding]
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Friet! Van de patat maakt men friet, volgens onze zuiderburen...Don Guacamole schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 20:39:
[...]
889 kWh 🥳
Ik geniet er nog ff van want 1 augustus gaat het teruglevertarief van 0,168 naar 0,076 bij Vattenfall
NeoflexNL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:11:
[...]
Lekker pilsen met @Don Guacamole. Lekker man
[Afbeelding]
Buy theGipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:03:
[...]
Goed weekend guys.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/F0HKGRgbhpY0lCGI0kTQIoFj.jpg?f=user_large)
Oke oke.. wel weer mooi zo..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Je lampen verkocht om meer BTC te kunnen kopen? Zo te zien hebben we met een echte OG te maken hier.Gipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:03:
[...]
Goed weekend guys.
[Afbeelding]
Hier word ik nou vrolijk van, proost maat 🍻!Gipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:03:
[...]
Goed weekend guys.
[Afbeelding]
Ooooh dit wordt steeds beter hahaha, geniaalNeoflexNL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:14:
[...]
Buy the
[Afbeelding]
Oke oke.. wel weer mooi zo..
944 kwh, alle lampen uit en een glas water, proost.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 30-06-2023 21:20 ]
Zero.
Heel gek sommige posts kan ik liken, andere niet. Is die cbdc er al? Heb ik iets verkeerd gedaan? #totalcontrol 😂
Ik mag mijn eigen posts ook niet liken, terwijl dat altijd vet goeie zijn!!!Beug schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:29:
Heel gek sommige posts kan ik liken, andere niet. Is die cbdc er al? Heb ik iets verkeerd gedaan? #totalcontrol 😂
Die van jou rapporteren is daarentegen geen probleem.YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:30:
[...]
Ik mag mijn eigen posts ook niet liken, terwijl dat altijd vet goeie zijn!!!
Zelfs dát mag ik niet bij mijn eigen posts. Ook dat zal weer samenhangen met de zeer degelijke kwaliteit van mijn posts uiteraard.Darrell schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:40:
[...]
Die van jou rapporteren is daarentegen geen probleem.
Dit gaat hem niet worden. Btc Dominance rekt 
BCH waarom?
BCH waarom?
[ Voor 14% gewijzigd door cooLopke op 30-06-2023 21:45 ]
Nou, ik heb het timeframe even omlaag geschroefd, en dan houdt de BTC/USDT koers zich echt best goed tegen een dalende dominance. Kan natuurlijk altijd nog helemaal rekt gaan, maar het kan ook andersom. Alts krijgen nu even ademruimte om over een tijd als brandstof voor een nieuwe run up van BTC te dienen!
@anti elppa, @ScuL en @Tominatie hoe vinden jullie dit, ik voel me al bijna een permabull!
Klinkt plausibel.YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:46:
[...]
Nou, ik heb het timeframe even omlaag geschroefd, en dan houdt de BTC/USDT koers zich echt best goed tegen een dalende dominance. Kan natuurlijk altijd nog helemaal rekt gaan, maar het kan ook andersom. Alts krijgen nu even ademruimte om over een tijd als brandstof voor een nieuwe run up van BTC te dienen!
@anti elppa, @ScuL en @Tominatie hoe vinden jullie dit, ik voel me al bijna een permabull!
Het is ff de alts die wat lucht krijgen, maar dat zal niet lang duren want de alts raken al snel uitgeput. Die zijn gewend om korte sprintjes te maken. Bitcoin is zich ondertussen aan het voorbereiden op de marathon. Nog even rekken en strekken en de hamstrings warm maken.
Duurt niet lang meer,
35K zeer soon.
Dat hele verhaal en dan met 35K aankomen..Tominatie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:58:
[...]
Klinkt plausibel.
Het is ff de alts die wat lucht krijgen, maar dat zal niet lang duren want de alts raken al snel uitgeput. Die zijn gewend om korte sprintjes te maken. Bitcoin is zich ondertussen aan het voorbereiden op de marathon. Nog even rekken en strekken en de hamstrings warm maken.
Duurt niet lang meer,
35K zeer soon.
Wen 69K?
YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:30:
[...]
Ik mag mijn eigen posts ook niet liken, terwijl dat altijd vet goeie zijn!!!
https://www.instagram.com/elmeleven/YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:06:
[...]
Wat is dat voor een druivensap dan? Drop maar ff een url van de fabrikant
Dit was een blackcurrant passionfruit coconut cake sour ale , ik geef em een 7tje.
[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 30-06-2023 22:41 ]
Klinkt als een hele bek vol. Denk eerlijk gezegd niet dat ik hem heel lekker vind. Ik hou meer van een bittere IPA. Voor mijn gevoel zit deze daar een heel eind vanaf, klopt dat?Gipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:36:
[...]
Www.elmeleven.se
Dit was een blackcurrant passionfruit coconut cake sour ale , ik geef em een 7tje.
HuhBeug schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:36:
@YES , jouw posts kan ik dus niet liken hier. Maar bij deze, I like it.
Edit: en nu wel. Oke oke. Slapen Beug.
Edit: huh
Haha helemaal niet ge-edit
Not yet , doorgezet naar een geflipte AI coin maat van me , maar die ligt met ze lamme hoofd al onder een stoel te Dippen ergens.Mr. Unexist schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:23:
[...]
Maar heb je er zelf wat van aangeschaft??
100% ik heb ook liever een bittere trippel ofzo.YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:38:
[...]
Klinkt als een hele bek vol. Denk eerlijk gezegd niet dat ik hem heel lekker vind. Ik hou meer van een bittere IPA. Voor mijn gevoel zit deze daar een heel eind vanaf, klopt dat?
Deze was smaakvol , zuur met een zoete afdronk , an sich ni slecht.
Hmmmm, misschien ook eens proberen.Gipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:39:
[...]
100% ik heb ook liever een bittere trippel ofzo.
Deze was smaakvol , zuur met een zoete afdronk , an sich ni slecht.
Ben nu eerst aan het besparen om sats te kunnen stacken:
Ach ja, aangezien je vrouw naast je zit zeg ik:barrymossel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:50:
[Afbeelding]
Eenzame avond zonder moon. Weg moon. Helemaal geen moon.
Wel een vrouw naast me die met vreemd aankijkt nu...
Lekkere mossel, Barry
En wellicht een volle Moon !YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:52:
[...]
Ach ja, aangezien je vrouw naast je zit zeg ik:
Lekkere mossel, Barry
Wel glijmiddel gebruiken!!
Secreet gaat naar bed. Ben ik alleen met wijn en zonder moon. Wen?YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:52:
[...]
Ach ja, aangezien je vrouw naast je zit zeg ik:
Lekkere mossel, Barry
Hodl !barrymossel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:56:
[...]
Secreet gaat naar bed. Ben ik alleen met wijn en zonder moon. Wen?
@Tominatie hier zit een man die heftig behoefte heeft aan 69. Wen!!!???barrymossel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:56:
[...]
Secreet gaat naar bed. Ben ik alleen met wijn en zonder moon. Wen?
Als je, zoals ik, een ticket op 6h hebt ziet het er best prima uit. Saai, maar prima.
Lekker aan het
Haha ja, is het te merken?
Sorry
Haha, vrouw moet naar bed omdat dochter vroeg iets moet doen. Nou, dan lig ik nog in bed.barrymossel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:58:
Als je, zoals ik, een ticket op 6h hebt ziet het er best prima uit. Saai, maar prima.
Muhahaha ik ben een slechte vader. Maar wel eentje die jullie studies betaalt!!! Misschien. Als moon.
Barry je praat tegen jezelf. Of tegen je rode wijn. Beiden kan ook.barrymossel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:01:
[...]
Haha, vrouw moet naar bed omdat dochter vroeg iets moet doen. Nou, dan lig ik nog in bed.
Muhahaha ik ben een slechte vader. Maar wel eentje die jullie studies betaalt!!! Misschien. Als moon.
En dat mag in een slowchat. Hork!!YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:02:
[...]
Barry je praat tegen jezelf. Of tegen je rode wijn. Beiden kan ook.
Het wordt weer zo'n avond hoor...
Straks volgt er weer iemand die begint over zijn trio's en dan kan ik weer opruimen...
Straks volgt er weer iemand die begint over zijn trio's en dan kan ik weer opruimen...
:fill(white):strip_exif()/f/image/exklbyZML5T2zNRneZWSohj3.png?f=user_large)
better safe then sorry
nothing stops this train
Als je deze aandoet heb je dan een Green Candle ? Super.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/QKaWl1ftjDRbPl9b9vyOfqGc.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VhTGfRzZFcFOUzrZWSz5T4Tw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/t3pSWzZDdtVDFfBre3CS9txE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3rp6V0KLM4mZyXrhNheEQAZs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ayzzVAyIjp6MduZW57VVHVJ6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5qFRcvVT5ZdXrEQjFIJTF6Tf.jpg?f=fotoalbum_large)