Een trio is leuker met 1 condoom. Vind ik.
Haha als ik aan die apparaten zat was ik al lang een stuk stiller geweestDarrell schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:04:
[...]
Is die in de aanbieding en meneer gaat gelijk los.
[Afbeelding]
klopt, er zijn er 2 omdat je voor 2 rondes gaatbarrymossel schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:07:
[...]
Een trio is leuker met 1 condoom. Vind ik.
nothing stops this train
Atleet!Kol Nedra schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:08:
[...]
klopt, er zijn er 2 omdat je voor 2 rondes gaat
Ouderwetse vrijdagavond gezelligheid hier jongens..
Wen sc bbq?
Wen sc bbq?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
If moonNeoflexNL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:13:
Wen sc bbq?
Lijkt me oprecht wel een keer leuk maar toch blijft het een complex gebeuren. Het is een openbaar topic qua meelezen en hoewel we allemaal net onze Schultenbrautjes kunnen betalen kan ik me zomaar indenken dat er ook ongewenste gasten meelezen in dit topic die denken dat we wel smerig rijk zijn of zo?NeoflexNL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:13:
Wen sc bbq?
[ Voor 4% gewijzigd door YES op 30-06-2023 23:17 ]
Kijk, iedereen helemaal woest op de SEC, maar ze geven iedereen gewoon nog één kans om flink in te slaan in die sats, nu aanhaken of nooit weer. Liev van SEC
Nee joh. Tsk.YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:16:
[...]
Lijkt me oprecht wel een keer leuk maar toch blijft het een complex gebeuren. Het is een openbaar topic qua meelezen en hoewel we allemaal net onze Schultenbrautjes kunnen betalen kan ik me zomaar indenken dat er ook ongewenste gasten meelezen in dit topic of zo?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Gaat door dus @NeoflexNL. Does organiseren.
Snap je punt.. aan de andere kant zijn er zat bitcoin meetups dus dat moet toch kunnen?YES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:16:
[...]
Lijkt me oprecht wel een keer leuk maar toch blijft het een complex gebeuren. Het is een openbaar topic qua meelezen en hoewel we allemaal net onze Schultenbrautjes kunnen betalen kan ik me zomaar indenken dat er ook ongewenste gasten meelezen in dit topic die denken dat we wel smerig rijk zijn of zo?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Nou ja, dan misschien idd via pb en dan weet je snel genoeg of het frequente posters zijn idd. Al zegt dat ook niet alles maar dan zou ik het wel aandurven. Pb is on its way.NeoflexNL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:25:
[...]
Ik zie de pb'tjes met geïnteresseerden wel tegemoet
Wie weet komt Gary Gensler langsYES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:16:
[...]
Lijkt me oprecht wel een keer leuk maar toch blijft het een complex gebeuren. Het is een openbaar topic qua meelezen en hoewel we allemaal net onze Schultenbrautjes kunnen betalen kan ik me zomaar indenken dat er ook ongewenste gasten meelezen in dit topic die denken dat we wel smerig rijk zijn of zo?
Wie weet, geven we hem een kopstoor (biertje + jonge jenever).
Ik wil ook een IPA
Thuis tegenwoordig aan de witte wijn want mijn vriendin trekt anders een fles open voor maar één glas.
Thuis tegenwoordig aan de witte wijn want mijn vriendin trekt anders een fles open voor maar één glas.
Ik zeg dan vaak:AlterBridge schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:39:
Ik wil ook een IPA
"Oh maar ik heb nu meer zin in een IPA"
En dan trekt mijn momenteel zwangere vriendin geen fles wijn open. Wel zo fijn.
Edit: en ik mag dan nog een IPA ook!!
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 30-06-2023 23:42 ]
Mijn vrouw drinkt per fles, dus dan boeit dat niet.AlterBridge schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:39:
Ik wil ook een IPA
Lieve Neovlek,NeoflexNL schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 23:25:
[...]
Ik zie de pb'tjes met geïnteresseerden wel tegemoet
Ik kom graag een biertje doen en een sateetje op de twiekers slowchat bbq. Ik doe nog maar twee jaar mee met het hele gebeuren, maar ik heb al heel wat miems gedeeld.
Ik ben wel wat verlegen, maar ik heb begrepen dat er meer zijn die bij hun moeder op zolder wonen en zodoende noch niet gesosialiseert zijn.
Hopelijk tot dan.
PS: mijn echte naam is Henk
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik ben op het moment weer flat, het is te lastig te voorspellen. Ik denk dat de grootste boosts pas komen zodra de Fed de rente gelijk houdt, of beter nog, laat zakken. Ik zie de mid 30k's wel langs komen dit jaar maar het blijft een beetje pruttelen totdat we macro iets stabieler zijnYES schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:46:
[...]
@anti elppa, @ScuL en @Tominatie hoe vinden jullie dit, ik voel me al bijna een permabull!
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
‘Geef’ jij me nou nog een kans om onder 30k te kopen? 🤗ScuL schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 07:59:
[...]
Ik ben op het moment weer flat, het is te lastig te voorspellen. Ik denk dat de grootste boosts pas komen zodra de Fed de rente gelijk houdt, of beter nog, laat zakken. Ik zie de mid 30k's wel langs komen dit jaar maar het blijft een beetje pruttelen totdat we macro iets stabieler zijn
Ik zie de 20k ook nog wel weer getest worden voor de halving. Maar ik hoop van niet .ScuL schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 07:59:
[...]
Ik ben op het moment weer flat, het is te lastig te voorspellen. Ik denk dat de grootste boosts pas komen zodra de Fed de rente gelijk houdt, of beter nog, laat zakken. Ik zie de mid 30k's wel langs komen dit jaar maar het blijft een beetje pruttelen totdat we macro iets stabieler zijn
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
En iedereen is weer Bear....zwembroek schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:14:
[...]
Ik zie de 20k ook nog wel weer getest worden voor de halving. Maar ik hoop van niet .
Die guacamole dip is echt pure diaree man. Er zijn maar weinig dingen die ik echt goor vind..Gipsy King schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:03:
[...]
Got your point , wont happen again.
Goed weekend guys.
[Afbeelding]
Zelfgemaakte guacamole is dan weer.
Hey @Skrunsies :
/f/image/ZinHvtur54tYE6u27Tr73IQw.png?f=fotoalbum_large)
Ik lees dingen als:
Infinite supply, opblaasbare hallucinatie. Gaat het nog wat worden denk je?
/f/image/ZinHvtur54tYE6u27Tr73IQw.png?f=fotoalbum_large)
Ik lees dingen als:
Voor je dit kan maken heb je toch wel wat LSD nodig lijkt mij.DaWayne schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:24:
Hey @Skrunsies :
[Afbeelding]
Ik lees dingen als:
Michael van de Poppe met puntjes op de o zegt ook eens wat goeds.
https://bitcoinmagazine.n...ly-dendert-door-tot-42000
Volgens Van de Poppe zullen crypto-activa naar verwachting de dot-com aandelenmarktzeepbel van eind jaren '90 kopiëren. "De dotcom bubbel was ongeveer $10 tot $15 biljoen waarna deze ook instortte, aangezien prijzen en hype dermate versnellen, wat uiteindelijk ook met crypto zal gebeuren.
https://bitcoinmagazine.n...ly-dendert-door-tot-42000
Volgens Van de Poppe zullen crypto-activa naar verwachting de dot-com aandelenmarktzeepbel van eind jaren '90 kopiëren. "De dotcom bubbel was ongeveer $10 tot $15 biljoen waarna deze ook instortte, aangezien prijzen en hype dermate versnellen, wat uiteindelijk ook met crypto zal gebeuren.
De ingrediëntenlijst ook weleens gezien? Is voornamelijk kaas (ja, kaas) met vaak een vleugje avocado (0.5%?) of avocado aroma.Dacuuu schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:21:
[...]
Die guacamole dip is echt pure diaree man. Er zijn maar weinig dingen die ik echt goor vind..
Zelfgemaakte guacamole is dan weer.![]()
Idd beter zelf maken
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dit kan ik volledig beamen.Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:30:
[...]
De ingrediëntenlijst ook weleens gezien? Is voornamelijk kaas (ja, kaas) met vaak een vleugje avocado (0.5%?) of avocado aroma.
Idd beter zelf maken
I agree, maar in dit geval kijkt men een gegeven paard niet in de bek.Dacuuu schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:21:
[...]
Die guacamole dip is echt pure diaree man. Er zijn maar weinig dingen die ik echt goor vind..
Zelfgemaakte guacamole is dan weer.![]()
Om dan toch nog effe een link te droppen , dit is wel een van de beste versies om te maken , door onze Mil , zouden we van haar ook een crypto babe kunnen maken ? Wel wat meer curves als het gemiddelde dat voorbij komt.Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:30:
[...]
De ingrediëntenlijst ook weleens gezien? Is voornamelijk kaas (ja, kaas) met vaak een vleugje avocado (0.5%?) of avocado aroma.
Idd beter zelf maken
https://miljuschka.nl/de-allerlekkerste-guacamole/
Ja joh!DaWayne schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:24:
Hey @Skrunsies :
[Afbeelding]
Ik lees dingen als:
Ze boren een nieuwe markt aan.. Het zijn allemaal posters op grote rave party’s. Enig idee hoeveel gasten op zo’n feestjes komen? 100 duizenden.
Super move dit!
Dikke adoptie enzo
UberLurker Departement #GG.
In de meeste recepten zie ik ook wel knoflook langskomen, bij haar variant niet?Gipsy King schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:52:
[...]
Om dan toch nog effe een link te droppen , dit is wel een van de beste versies om te maken , door onze Mil , zouden we van haar ook een crypto babe kunnen maken ? Wel wat meer curves als het gemiddelde dat voorbij komt.
https://miljuschka.nl/de-allerlekkerste-guacamole/
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Gok dat ze geen meurende vent wiltTaro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 08:57:
[...]
In de meeste recepten zie ik ook wel knoflook langskomen, bij haar variant niet?
Knoflook is een primaire levensbehoefte. En zolang je het beide eet is het prima
Dit weekend celsius verkoop van assets, gaan we er wat van merken?
Coins #celsius will start selling this weekend for $btc $eth https://t.co/zxG5sXEuvT pic.twitter.com/WZzRvscIk4
— Sanchit (@ssanchitt) 30 juni 2023
keanu_ schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 09:08:
Dit weekend celsius verkoop van assets, gaan we er wat van merken?
[Twitter]
https://zycrypto.com/ada-...rdano-for-first-nft-drop/ADA Eyes Explosive Adoption as $49 Billion Telecom Giant Vodafone Chooses Cardano For First NFT Drop
https://nieuws.btcdirect....trouwen-heeft-in-cardano/
Nee hoor.
Ik geloof sowieso in de cycles en voor een echte bull is het daarvoor nog te vroeg. Mijn gevoel is altijd geweest dat we nog een keer goed lager gaan. En als dat nou rond de 15k of 20k gaat zijn is afwachten. Uiteraard is het een gevoel. Ik handel er wel naar. Wil genoeg geld achter de hand houden om optimaal te kunnen profiteren van dergelijke mogelijkheden. Maar wat mij betreft komen we niet meer onder de 24k. Ik zit nu voor 60% van mijn fat in crypto.
Verwijderd
Een oud gezegde luidt: 'Als QTUM +30% doet op de 24h dan weet je dat de ponzi soon weer down gaat.'
Ik geloof ook in de cycles hoor, ik trade ook niet omdat het mij geld kost en ik geen tijd heb om het te leren en eigenlijk ook geen zin er in hebzwembroek schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:03:
[...]
Nee hoor.![]()
Ik geloof sowieso in de cycles en voor een echte bull is het daarvoor nog te vroeg. Mijn gevoel is altijd geweest dat we nog een keer goed lager gaan. En als dat nou rond de 15k of 20k gaat zijn is afwachten. Uiteraard is het een gevoel. Ik handel er wel naar. Wil genoeg geld achter de hand houden om optimaal te kunnen profiteren van dergelijke mogelijkheden. Maar wat mij betreft komen we niet meer onder de 24k. Ik zit nu voor 60% van mijn fat in crypto.
Wanneer we weer in de buurt van de top komen gaat er weer geld (fiat) uit.
Mochten we nog een keer onder de 25k komen dan kan ik niets anders doen dan er nog een keer geld in te gooien, wellicht bij de 26/27k al wel weer.
Jongens ik zit met een dilemma. Ik zit er aan te denken om mijn 5 eth in te ruilen voor Ada. Wat zouden jullie doen?
Mijn rekensom is 50 cent ada is 4k eth
Met ada ga ik meer gains pakken als eth lijkt me ?
Ik ken mensen die hun nieren hebben verkocht om Cardano te kunnen kopen.r6aw schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:15:
Jongens ik zit met een dilemma. Ik zit er aan te denken om mijn 5 eth in te ruilen voor Ada. Wat zouden jullie doen?
Ik verwacht ada in de bullrun wel echt tegen de 5$ dan pak ik een 20 xzwembroek schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:19:
[...]
Ik ken mensen die hun nieren hebben verkocht om Cardano te kunnen kopen.
En een eth eens 8k in de bull dat is een 4 x
r6aw schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:15:
Verwijderd
Ik zou sowieso alles omzetten naar Bitcoin en daarna breed op straat gaan lopen in mijn blote bast terwijl ik schultenbrau drink en mezelf op mijn borst sla en brul als een bloeddorstige leeuw.r6aw schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:15:
Ik verwacht Ada in de bullrun weer terug op een cent terwijl nieuwe AI of whatever shitcoins gaan moonen.r6aw schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:21:
[...]
Ik verwacht ada in de bullrun wel echt tegen de 5$ dan pak ik een 20 x
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:24:
[...]
Ik zou sowieso alles omzetten naar Bitcoin en daarna breed op straat gaan lopen in mijn blote bast terwijl ik schultenbrau drink en mezelf op mijn borst sla en brul als een bloeddorstige leeuw.
Ik verwacht ADA op $1.50 next bullrun mits ze niet echt sterven aan de fabels van Gary the Sec Fairy. Maar goed als je veel ADA muntjes durft te houden kan dat best een leuk zak centje opleveren. Denk wel dat er grote gains te halen zijn van het bedrag wat je nu aan 4eth kunt vrijspelen in andere coins dan ADA. De grootste bluf zou zijn de echte ETH inruilen voor de koreaanse ETH (ICX) en gewoon net zo hard dromen als dat je bij ADA moet blijven doen.r6aw schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:21:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Gipsy King op 01-07-2023 10:54 ]
Zo als welke coins?Gipsy King schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:46:
[...]
Ik verwacht ADA op $1.50 next bullrun mits ze niet echt sterven aan de fabels van Gary the Sec Fairy. Maar goed als je veel ADA muntjes durft te houden kan sat best een leuk zak centje opleveren. Denk wel dat er grote gains te halen zijn van het bedrag wat je nu aan 4eth kunt vrijspelen in andere coins dan ADA.
Dione, Pepe, RMRK, BIFI, en Ordinals. NFA.
Dat is alleen als je de bodem van ADA precies weet te timen.r6aw schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:21:
[...]
Maar laten we voor het gemak jouw aanamen aanhouden. Wat je vergeet is dat niet alleen de potentiële returns groter zijn maar ook het risico.
Tenminste in mijn ogen is ETH een minder risico volle investering (grotere market cap, bestaat langer ect) dan ADA.
Je wilt bij investeringen altijd kijken naar hoe het risico in verhouding staat tot de returns.
Los daarvan zie ik ADA de komende maanden alleen maar bloeden tegen zijn BTC pair. Dus waarom dan überhaupt het extra risico nemen (again grotere market cap, heeft zich over een langere tijd bewezen). BTC leidt ook altijd in het begin van een bullmarkt. Tuurlijk kan ADA pumpen af en toe maar; over het algemeen verwacht ik een downtrend ten opzichten van BTC. Dus waarom dan het extra risico nemen? Je kan later als ADA klaar is met bloeden tegen BTC altijd nog je BTC omzetten naar ADA. Als wat ik hier beschrijf uitkomt zal je dan meer ADA kunnen kopen met je BTC dan nu het geval is.
Ook heb je het Celsius en CES verhaal.
Ik zou het dus omzetten naar BTC of anders gewoon lekker in ETH laten als je dat wil. Maar zeker niet naar ADA omzetten. Als je het wel doet besef je dan dat je een groter risico neemt. Kan natuurlijk zijn dat je het dat waard vind en het goed uit pakt.
Gezien je vraag zal jij wel heel anders tegen de markt aan kijken. Dit is overigens niet enkel mijn analyse. Ben Cowen kijkt er ook zo tegen aan geloof ik.
Los daarvan DYOR natuurlijk en dit is geen financieel advies
Ben je nou aan het trollen?r6aw schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 10:15:
Verwijderd
Klinkt misschien risicovol, maar ik zit er aan te denken om het huis te verkopen en alles in DOGE te drukken.
Ik zie DOGE wel $2.50 doen in de bull, dat is een ×36 en ik vermoed dat mijn huis dat niet gaat redden.
Ik zie DOGE wel $2.50 doen in de bull, dat is een ×36 en ik vermoed dat mijn huis dat niet gaat redden.
Volgas op Koopzegels !Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 11:04:
Klinkt misschien risicovol, maar ik zit er aan te denken om het huis te verkopen en alles in DOGE te drukken.
Door met Mijn AH premium Koopzegels te sparen, wordt er geen 10%, maar 20% op je boodschappen gerekend. Bij een vol (digitaal) spaarboekje met 490 zegels (€ 49) ontvang je €52. Dat is dus €3 winst, oftewel 6% rente.
Verwijderd
6% rente op een munt met 8% inflatie.Gipsy King schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 11:07:
[...]
Volgas op Koopzegels !
Door met Mijn AH premium Koopzegels te sparen, wordt er geen 10%, maar 20% op je boodschappen gerekend. Bij een vol (digitaal) spaarboekje met 490 zegels (€ 49) ontvang je €52. Dat is dus €3 winst, oftewel 6% rente.
Dikke winst!
Het is een stuk beter dan de rente op de bankVerwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 11:09:
[...]
6% rente op een munt met 8% inflatie.
Dikke winst!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Als je een paar potten pindakaas, hagelslag, pakken pampers en tampons koopt is dat boekje vol. Heb je 6% rente in een week, en is de inflatie misschien maar 1%.Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 11:09:
[...]
6% rente op een munt met 8% inflatie.
Dikke winst!
Verwijderd
Maar ff serieus, het zou mooi zijn als we wisten wat er ging gebeuren. Welke munten compleet naar de vinkentering gaan en welke munten naar het einde van het heelal moonen.
Helaas weten we dat niet, en iedereen die beweert dat wel te weten is gewoon een ordinaire sjacheraar.
Misschien komt er wel helemaal geen bullrun meer en is dit de laatste opleving naar 0, misschien komt er juist wel een mega bullrun en doet ADA $25.
Let the times speak out the truths.
Helaas weten we dat niet, en iedereen die beweert dat wel te weten is gewoon een ordinaire sjacheraar.
Misschien komt er wel helemaal geen bullrun meer en is dit de laatste opleving naar 0, misschien komt er juist wel een mega bullrun en doet ADA $25.
Let the times speak out the truths.
Verwijderd
Mijn vrouw regelt de koopzegels. Ik moet ook altijd een screenshot scannen van de bonuskaart als ik boodschappen doe.anandus schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 11:11:
[...]
Het is een stuk beter dan de rente op de bank
Eigenlijk moet je die opbrengsten compleet afschrijven en meteen herinvesteren in shitcoins voor een leuke yolo.
Maar zover is ze nog niet.
bij 17 sats per hond doe ik mee. Maar dat weet je al zeker 4 jaar gok ikVerwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 11:04:
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Ik had nog een DCA bedrag op Bitvavo en heb daarvoor zojuist RVN gekocht.
Na een grondige due diligence (DD, heb dit altijd al eens willen typen in deze context) kwam ik tot de volgende redenen om deze moonshot aan te schaffen:
- Ravencoin heeft een PoW consensus, sowieso beter dan PoS.
- Het logo is een vogel, als de raket faalt dan vliegt ie gewoon verder met zijn vleugels.
- Euro's zijn nog kutter om te hebben.
- In de bull verwacht ik dat Ravencoin wel €5 waard wordt, dat is een x250. Sowieso beter dan Ethereum.
- Bitcoin is helemaal dure ding joh.
- Ik verwacht andere resultaten dan in het verleden met het kopen van shitcoins.
- Ik heb geen idee wat ik doe.
- Het is zaterdag.
- Ik heb al BTC, bier, hasj en cabanossi voor vanavond, wist niet meer wat ik moest kopen.
Dit is geen financieel advies maar als RVN straks naar de maan vliegt; niet mij bellen als je niets met deze gouden tip gedaan hebt.
Na een grondige due diligence (DD, heb dit altijd al eens willen typen in deze context) kwam ik tot de volgende redenen om deze moonshot aan te schaffen:
- Het logo is een vogel, als de raket faalt dan vliegt ie gewoon verder met zijn vleugels.
- In de bull verwacht ik dat Ravencoin wel €5 waard wordt, dat is een x250. Sowieso beter dan Ethereum.
- Ik verwacht andere resultaten dan in het verleden met het kopen van shitcoins.
- Het is zaterdag.
- Ik heb al BTC, bier, hasj en cabanossi voor vanavond, wist niet meer wat ik moest kopen.
Dit is geen financieel advies maar als RVN straks naar de maan vliegt; niet mij bellen als je niets met deze gouden tip gedaan hebt.
Feit is gewoon dat er veel minder geld nodig is om ravencoin een x250 te laten doen dan een Bitcoin een x5 te laten doen. Potentieel is er zekerVerwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:05:
Ik had nog een DCA bedrag op Bitvavo en heb daarvoor zojuist RVN gekocht.
- Het is zaterdag.
Verwijderd
Ben al ruim 1% kwijt sinds mijn aankoop, bij -10% verkoop ik in paniek.Nopheros schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:26:
[...]
Feit is gewoon dat er veel minder geld nodig is om ravencoin een x250 te laten doen dan een Bitcoin een x5 te laten doen. Potentieel is er zeker
Rinse and repeat, en met wat geluk bijna break even bij een 5 dollar Ravencoin.
Stick to the plan.
Nee joh, gewoon bijkopen bij een dip. Als het uiteindelijk dan op 5 usd staat heb je nog extra winst ook.Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:30:
[...]
Ben al ruim 1% kwijt sinds mijn aankoop, bij -10% verkoop ik in paniek.
Rinse and repeat, en met wat geluk bijna break even bij een 5 dollar Ravencoin.
Stick to the plan.
Altijd mooi die ada "liefde" hier.
Ik heb mooi dca gedaan tot de dip van 0.22$.
Ik zie nog wel een x5-10 hieruit komen. 🚀
En BTC natuurlijk, ook genoeg tech
Ik heb mooi dca gedaan tot de dip van 0.22$.
Ik zie nog wel een x5-10 hieruit komen. 🚀
En BTC natuurlijk, ook genoeg tech
Laten we eerlijk zijn, ADA scoort wel hoog op het lijstje met meest gure sh1tcoins.
Verwijderd
Staat vlak onder Ravencoin geloof ik.Chaes schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:35:
Laten we eerlijk zijn, ADA scoort wel hoog op het lijstje met meest gure sh1tcoins.
Klopt. Maar nog wel net boven CumRocket.
Verwijderd
Jongens ik zit met een dilemma. Ruim een half uur geleden heb ik RVN gekocht maar sta nu al 3% in de min. Wat zouden jullie doen?
@Verwijderd heb je nog wat voor je huis gevangen?
Ik ben aan het overwegen mijn doos in de verkoop te zetten. Maar als een oplichter de Eiffeltoren kan verkopen dan kan ik ook altijd nog "mijn" brug proberen te verpatsen...
Zoeken we daarna wel weer een nieuwe slaapplek.
edit: had je vraag net gezien. Kijk naar de groene palen, die met het hoogste percentage in de plus moet je dan kopen. Kan niet mis gaan
Ik ben aan het overwegen mijn doos in de verkoop te zetten. Maar als een oplichter de Eiffeltoren kan verkopen dan kan ik ook altijd nog "mijn" brug proberen te verpatsen...
Zoeken we daarna wel weer een nieuwe slaapplek.
edit: had je vraag net gezien. Kijk naar de groene palen, die met het hoogste percentage in de plus moet je dan kopen. Kan niet mis gaan
[ Voor 20% gewijzigd door sh4d0wman op 01-07-2023 12:57 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik zou nog even wachten en pas bij -10% verkopen. Mocht hij daarna weer stijgen kun je dan weer terugkopen. Maar pas doen als hij tussen de 10-15% is gestegen. Kans namelijk dat hij daarna weer daalt zodat je dan weer kunt paniekverkopen.Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:51:
Jongens ik zit met een dilemma. Ruim een half uur geleden heb ik RVN gekocht maar sta nu al 3% in de min. Wat zouden jullie doen?
Maar DYOR
Extra RVN kopen om het gemiddelde naar beneden te halen, als dat mag van je vrouw?Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 12:51:
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
is Ravencoin nu dikke hype?
het is wel PoW dus dat is iig dikke tech!
nothing stops this train
Blijkbaar! Ik zou nu zelfs $0,02 netto per dag kunnen verdienen met minen. Gaat helemaal de goede kant opKol Nedra schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 13:22:
Verwijderd
Sowieso, nu ik opzoek ben naar exit liquidity kan ik iedereen deze munt aanbevelen als speculatief hoogstandje.Kol Nedra schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 13:22:
Eigenlijk zou Ravencoin in ieders PF moeten schitteren.
Een echte parel op de bodem van de bodemloze put.
ja dat is interessant om tijdens je werk gewoon op de achtergrond RVN minen, dikke tech!resusaapje schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 13:24:
[...]
Blijkbaar! Ik zou nu zelfs $0,02 netto per dag kunnen verdienen met minen. Gaat helemaal de goede kant op
Doge/LTC minen kan ook, ja oke je pc zal langzamer werken, maar werken op je werk doen we dat echt?
anders Monero minen, die gebruikt weinig rekenkracht
nothing stops this train
Morgen minen én geld toe krijgen 
Ik ben zojuist toch met een klein bedraggie ingefomo’d op LTC.
Btc gaat ook steady wat omhoog, 69k soon?
Btc gaat ook steady wat omhoog, 69k soon?
Daar moet ik nog even over nadenken
In mijn geval gaat de stroom de auto in, lijkt mij beter.
Verwijderd
Ik wil wel 5 kuub stroom gratis van je afnemen. PB me maar indien je interesse hebt.Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:15:
[...]
Daar moet ik nog even over nadenken
In mijn geval gaat de stroom de auto in, lijkt mij beter.
5 kuub nog welVerwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:17:
[...]
Ik wil wel 5 kuub stroom gratis van je afnemen. PB me maar indien je interesse hebt.
Haha inderdaad. Iedereen weet toch dat je stroom in liters meet.
Schep je het dan wel zelf in een tasje?
Gaat BTC er zo uitbreken?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Your friends are not…..ah nevermindVerwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 13:28:
[...]
Sowieso, nu ik opzoek ben naar exit liquidity kan ik iedereen deze munt aanbevelen als speculatief hoogstandje.
Eigenlijk zou Ravencoin in ieders PF moeten schitteren.
Een echte parel op de bodem van de bodemloze put.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/mMliyfuG73u8rgiV3lq7jg8i.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZiHM7sZUeEHD43K5tDZSmunU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1WuEz4WiewEg3YLri4ZXQ6fs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0AUljwxIcfJhpIxQHGODb82v.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Puo2Hg4XpSMvuIRRnWOLMlzL.jpg?f=fotoalbum_large)