[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 165 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.718 views

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-01 18:19

Verwijderd

sh4d0wman schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:41:
Schep je het dan wel zelf in een tasje?
Inmiddels met @Taro een afspraak gemaakt, rij nu terug naar huis met een kofferbak vol stroom. 10 vuilniszakken vol gelijkstroom en nog wat aardappelkistjes wisselspanning. Meer dan 5 kuub, echt top.

En tevens bedankt voor de ijskoude IPA Taro! Al zul je wellicht nog niet gemerkt hebben dat ik deze in mijn broekzak had gestopt.

Nu nog even uitvogelen hoe ik dit meevallertje in mijnen kan omzetten.

Iemand nog een gratis en grafisch kaartje voor me liggen toevallig?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Heb besloten dat het uiteindelijk gewoon een ordinaire bullflag is. Huidige koers +3500 -> 34k next.

Let's go!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lt6Ri49K3XkpKaI59YpxBxqur6Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bTNmZiP6G8hu35BNfWzs44Fa.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 15:51:
Heb besloten dat het uiteindelijk gewoon een ordinaire bullflag is. Huidige koers +3500 -> 34k next.

Let's go!

[Afbeelding]
En dat iedereen in verbazing naar die groene candles mag kijken terwijl de alts niet van hun plek komen.

Verwijderd

knakworst schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 15:57:
[...]

En dat iedereen in verbazing naar die groene candles mag kijken terwijl de alts niet van hun plek komen.
Behalve RVN natuurlijk, die gaat naar de maan.

Heb trouwens net ook een nieuw crypto hulpmiddel gekocht:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9X1IEu_Qf6ZpZC4jafGBoTJnwpk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NpNY5xDQ1BLnrfgJCabL2rVZ.jpg?f=fotoalbum_large

Om in te ladderen op Bitcoin. 14 spots, dus 14 spot aankopen gegarandeerd. En dat ×2, echt bizar.

Blijf me verbazen over deze technologie en de diepliggende adoptie ervan in real life toepassingen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CzRjuFmo9aD0w3fSe6wZsm69EpY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KrxkaL6RhCDUHkPY96PLm3K5.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Handig, weet ik dat ik zomer 2025 moet uitcashen op 125k. Dan een nieuwe beer en kunnen we het circus weer herhalen.. of komt er een lenghtening cycle ivm wereldwijde adoptie?

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

resusaapje

h less

Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 15:51:

Let's go!

[Afbeelding]
Meer een wimpel, maar who cares, lasgo!

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:18
resusaapje schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 16:55:
[...]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik werk vandaag in de snackbar en tis rustig. Ik gooide net een frikandel in de frituur en hij kwam zo hopsa na een paar minuutjes boven drijven.

Moon soon.

• Don Guacamole
Tominatie schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 17:52:
Ik werk vandaag in de snackbar en tis rustig. Ik gooide net een frikandel in de frituur en hij kwam zo hopsa na een paar minuutjes boven drijven.

Moon soon.
Alles is rustig. Btc +0,6% op de weekly. Waar maken we ons die hele week druk op..

Verwijderd

Zojuist een bult shitcoins van Binance naar Bitvavo en Coinbase gesluisd.

Nog ff wachten tot mijn dikke Glimmers uit locked staking zijn redeemed, dan zet ik alle overige rotzooi om naar BIFI. Denk dat ik die vervolgens maar op m'n trustwallet klap.

Voelt als een grote voorjaars schoonmaak :Y

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 18:43:
Zojuist een bult shitcoins van Binance naar Bitvavo en Coinbase gesluisd.

Nog ff wachten tot mijn dikke Glimmers uit locked staking zijn redeemed, dan zet ik alle overige rotzooi om naar BIFI. Denk dat ik die vervolgens maar op m'n trustwallet klap.

Voelt als een grote voorjaars schoonmaak :Y
Is trustwallet niet ook van Nance?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Alpina
resusaapje schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:01:
[...]

4

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-01 08:01
resusaapje schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:01:
[...]
Yep. Maar self custody dus geen gedoe met Nance zelf (behalve dat ze het ontwikkelen).

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
resusaapje schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 16:55:
[...]

Mjah, op de hogere timeframes niet meer :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oqusH8wNMGtJVj1yytb3J7wcplg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zYLgvYBK0Y6iQ5jd7acAKOkE.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mocht ik vanavond de Staatsloterij niet winnen, dan ga ik even met mijn vrouw praten op basis van deze tip die ik zojuist ergens zag langskomen. Erg nuttig:
Two incomes are better than one, so make sure your partner has two jobs.

Follow me for more financial freedom advice.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Ik zou ze allemaal wisselen

• Alpina
YES schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:35:
[...]

Ik zou ze allemaal wisselen
Ik denk het ook.

Krijg nu ook persoonlijke bescherming van Twitter om geen shitcoins meer op te zoeken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uhjI1OlYkgVnh-T59DnZtmMjQ9Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vXm5EDZQqYSjDtdiYdEBrzRf.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Alpina schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:40:
[...]

Ik denk het ook.

Krijg nu ook persoonlijke bescherming van Twitter om geen shitcoins meer op te zoeken.

[Afbeelding]
Ik vermoed dat alleen DOGE berichten er na die 300-600 stuks/dag nog doorheen komen:

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Alpina schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:40:
[...]

Ik denk het ook.

[Afbeelding]
Echt heel aardig van Meneer Musk hoor!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Normaal gesproken zou ik nu een short openen, in plaats daarvan probeer ik het lot te tarten en open ik een mooie long, laat die uitbraak nu maar komen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_W8cVe0OVdLH3hDI7z7_bw97LHM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/viScYjeJbWMklSmNrOmzBt17.png?f=fotoalbum_large

Voor de zekerheid uiteraard een stop loss erop ;)

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:46:
Normaal gesproken zou ik nu een short openen, in plaats daarvan probeer ik het lot te tarten en open ik een mooie long, laat die uitbraak nu maar komen!
[Afbeelding]

Voor de zekerheid uiteraard een stop loss erop ;)
Een short op dit punt zou logisch zijn, aan de andere kant staat de bovenkant van de pennant onder druk dus een long is ook niet gek. Laat maar uitbreken die handel :*)

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-01 10:41
Verwachten jullie echt een uitbraak? Weekend is meestal een dode boel met minimaal volume naar mijn idee.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Mr.P!nk schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:57:
Verwachten jullie echt een uitbraak? Weekend is meestal een dode boel met minimaal volume naar mijn idee.
Nee ik verwacht er weinig van, het weekend is moeilijk voorspelbaar door het lage volume inderdaad. Mijn vorige post was gewoon onzin X hopium = haha.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mr.P!nk schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:57:
Ik verwacht uiterlijk dinsdag een uitbraak en op basis van het patroon naar boven met +-3500 USD (niet in één groene daily candle uiteraard).

Voorafgaand aan die uitbraak kan de koers prima weer een stuk naar beneden of sideways blijven gaan.

Dus nee, niet per se nu, maar ik heb op het huidige punt in de driehoek nu zoveel shorts geopend dat het té makkelijk lijkt te worden en dus kan het zomaar de andere kant op gaan. Ik waag dus nu een gecalculeerd gokje.

• YES
  • Nu online

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 20:03:
[...] (niet in één groene daily candle uiteraard).
-O-

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik bedoel uiteraard niet in een minute candle, wel in een uur.

• Don Guacamole
Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 19:42:
[...]

Ik vermoed dat alleen DOGE berichten er na die 300-600 stuks/dag nog doorheen komen:
[Twitter]
Irritant dit. Hoe krijg je anders de bevestiging dat je in de goede shitcoins investeert?
Ons brein moet immers gevuld worden met tweets van influencers die ons bevestigen dat deze coin echt moon gaat straks. Alles gebaseerd op je bevooroordeelde algoritme natuurlijk.

Stel je voor dat tweakers gaat bepalen dat je maar 300 reacties per dag kan bekijken. Voor nu prima maar zodra die eerste groene kaars van 3,5 op de 1h geprint gaat worden komen er 300 reacties binnen het uur!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8LzPH1URwCNKFKw2_fWMDU60cQw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/c9iaFSsUGQVBPf6zaqsg5PGs.gif?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
3, 2, 1...

• Kol Nedra

waar moet ik dan al mijn info halen?

voor de non subs: 600 tweets maar -O-

[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 01-07-2023 20:59 ]

nothing stops this train

• Don Guacamole
Inj heeft er iig zin in.
Nfa maar die wordt komende bull $100

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Don Guacamole schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 21:17:
[...]

Inj heeft er iig zin in.
Nfa maar die wordt komende bull $100
Ja, prachtig, INJ is na BTC & ETH de grootste in mijn pf :)

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:44

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mhm, de Bitvavo app vraagt ineens om mijn adresgegevens. Prima hoor, maar zorg er dan wel voor dat ze daadwerkelijk worden opgeslagen...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Nee, ik hoop dat de rest snel volgt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U3_9DhKCd2_xN1pVFXIuf22kyL0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Pp78pKLIWQ9PKGngjCzE14jQ.png?f=user_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Voor de zekerheid gesloten, toch eerst nog de lagere regionen opzoeken?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQkVSc9XC3syjqQTeV0lTmhwJ60=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gurSyA2CDWaxNmT54elu8obk.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VZJG1pNH-gVVGTxKBycHooy_xX8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VruykfuRm7ZSgYeUZaEt3hlu.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 01-07-2023 21:42 ]

• Don Guacamole
Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 21:41:
Voor de zekerheid gesloten, toch eerst nog de lagere regionen opzoeken?
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SDTrbeS_lMldeGHtBjCGBMOF_rY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZhGNk2UnLKfahvAzRvSW4gYS.jpg?f=fotoalbum_large

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 01:39
Zolang btc Dominance meer afneemt dan toeneemt verwacht ik echt niks.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:57
Verwijderd schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 11:17:
Maar ff serieus, het zou mooi zijn als we wisten wat er ging gebeuren. Welke munten compleet naar de vinkentering gaan en welke munten naar het einde van het heelal moonen.

Helaas weten we dat niet, en iedereen die beweert dat wel te weten is gewoon een ordinaire sjacheraar.

Misschien komt er wel helemaal geen bullrun meer en is dit de laatste opleving naar 0, misschien komt er juist wel een mega bullrun en doet ADA $25.

Let the times speak out the truths.
Waarom zou je nu in bitcoin investeren?

Investeer in een tijdmachine, spring 10 jaar verder, check de interwebs via je 5G chip die het op je netvlies projecteert.... Tradingview checken of iets in die trant.
Daarna terug naar nu, tijdmachine tweedehands verkopen op Marktplaats en je centjes investeren in de Dionneke's en Poopoo 3.0

@Ngangatar kan de was doen...

• elektriekert

• Tominatie
  • Niet online
Op de 1 of andere manier heb ik lijpe litecoin fomo. Nu met een par baco op heb ik er wederom wat geld ingepleurd. De bitcoin zal wel stabiel blijven bewegen met n paar tientjes op en neer dus dan moet je t maar in iets anders zoeken

• Kol Nedra
Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:10:
Morgen minen én geld toe krijgen ;)
[Afbeelding]
Bizar! nieuw record, ik zie nu pas hoeveel het is :*)
morgen straalkacheltjes aanzetten, hopelijk droog weer om die warmte niet in huis te hebben :7

nothing stops this train

Verwijderd

Vet irritant, wil nu BIFI withdrawen van Binance naar Trustwallet, maar vanmiddag ook al DOT en GRT eraf gehaald en nu zit ik op de max withdrawal van 8 miljoen per dag...

Moet ik het alsnog opdelen in meerdere transacties, het zit me ook nooit eens mee -O-

• Kol Nedra
Goedemorgen allemaal, fijne dag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WIpGU3jTFgp38WeNKdOj_NC-LZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WfqNH5R4jJ4Qi2OcjmVm3JJp.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op zondag 2 juli 2023 @ 00:54:
[...]

Bizar! nieuw record, ik zie nu pas hoeveel het is :*)
morgen straalkacheltjes aanzetten, hopelijk droog weer om die warmte niet in huis te hebben :7
Kan je niet iets verzinnen waardoor je zelf ook nog ander voordeel hebt?

Uiteindelijk wordt alles omgezet in warmte, maar straalkachels aanzetten terwijl de aarde al opwarmt voelt echt niet ok. Wat wij hier bijv. doen is de wasmachine, droger, vaatwasser aan, de EV opladen. Alle apparaten met een accu aan de lader (laptops, tablets, telefoons, tandenborstels, PS5-controllers, gordijnmotortjes, etc.). Of evt. de wasmachine of vaatwasser op een hete 90 graden reinigingsstand wat je anders niet zo snel doet maar eigenlijk wel een keer nodig is. Daarnaast de zandfilterpomp en warmtepomp van het zwembad aan. Op deze manier maken wij de 6 uur wel vol.

Ik begrijp dat kachels aanzetten makkelijk is, maar als je wat creatiever bent kan je misschien nuttiger zaken vinden?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik las gisteren waar dit mogelijk vandaan komt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5yc6bjJL286W7GKkU2mY4_19NA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/6Oq5PYEXzAWJ3Ot7KSNlDCZh.png?f=user_large

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:55

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zondag 2 juli 2023 @ 08:28:
[...]

Kan je niet iets verzinnen waardoor je zelf ook nog ander voordeel hebt?
Ik vind het een beetje in categorie zonnepanelen uitschakelen.

Nee het is niet nuttig.

Maar stroom is 60 cent negatief. Blijkbaar is er zo'n overschot dat verbruikers dik betaald moeten worden om er vanaf te komen. We moeten dankbaar zijn dat @Kol Nedra bereid is om zijn kachel aan te zetten, anders worden onze apparaten door overspanning gefrituurd.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
knakworst schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:02:
[...]

Ik vind het een beetje in categorie zonnepanelen uitschakelen.

Nee het is niet nuttig.
Hier schakelen straks de zonnepanelen gedurende die 6 uur automatisch uit en dat vind ik zeker wel nuttig. Er is al een overschot, dus geen behoefte om nog meer terug te leveren. 18 kWh x 20-40 ct x 2 (teruglevering vs extra afname) en dat alles geautomatiseerd laten uitvoeren is wat mij betreft de toekomst.
Maar stroom is 60 cent negatief. Blijkbaar is er zo'n overschot dat verbruikers dik betaald moeten worden om er vanaf te komen. We moeten dankbaar zijn dat @Kol Nedra bereid is om zijn kachel aan te zetten, anders worden onze apparaten door overspanning gefrituurd.
Klopt, ik zeg ook niet dat hij dat niet moet/mag doen, ik vraag alleen of hij geen betere opties heeft. Ditzelfde werd laatst ook in Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic. besproken en daar ontstond een mooie discussie. Om het net te ontlasten helpt alles, zowel minder terugleveren als meer verbruiken en dan maar door een föhn aan te zetten en buiten op het gras te leggen. Maar eigenlijk moeten we naar de oorzaak van het geheel: Met zijn allen stroom gebruiken als er een overvloed is en terugschalen als er minder is zoals doordeweeks rond etenstijd. Dan zet iedereen de oven en afzuigkap aan, auto aan de lader, etc. en dat is het moment dat er een tekort aan stroom ontstaat en opgeschaald wordt door kolencentrales. Als iedereen een financiële prikkel krijgt en/of dit geautomatiseerd wordt zijn absurde tarieven als die van vandaag met 0,43 Euro terugkrijgen per kWh al snel verleden tijd.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:21
Zo, en nu weer OT graag! :)

@MrMrq, de maand Juni is alweer verstreken, dus kijk uit naar de samenvatting!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:17
Taro schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:11:

Klopt, ik zeg ook niet dat hij dat niet moet/mag doen, ik vraag alleen of hij geen betere opties heeft. Ditzelfde werd laatst ook in Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic. besproken en daar ontstond een mooie discussie. Om het net te ontlasten helpt alles, zowel minder terugleveren als meer verbruiken en dan maar door een föhn aan te zetten en buiten op het gras te leggen. Maar eigenlijk moeten we naar de oorzaak van het geheel: Met zijn allen stroom gebruiken als er een overvloed is en terugschalen als er minder is zoals doordeweeks rond etenstijd. Dan zet iedereen de oven en afzuigkap aan, auto aan de lader, etc. en dat is het moment dat er een tekort aan stroom ontstaat en opgeschaald wordt door kolencentrales. Als iedereen een financiële prikkel krijgt en/of dit geautomatiseerd wordt zijn absurde tarieven als die van vandaag met gewoon -0,43 Euro terugkrijgen per kWh al snel verleden tijd.
-0,43 euro terugkrijgen per kWh :? Dat is gewoon betalen :P :+ Je bedoelt 0,43 terugkrijgen per kWh :Y
(mogge ;) )

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Taro schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:11:
[...]

Hier schakelen straks de zonnepanelen gedurende die 6 uur automatisch uit en dat vind ik zeker wel nuttig. Er is al een overschot, dus geen behoefte om nog meer terug te leveren.
Een beetje cryptobro schakelt niet zijn zonnepanelen automatisch uit, maar zijn coinminers automatisch aan :P

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 02-07-2023 09:29 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Tominatie
  • Niet online
Litecoin oOo

• Kol Nedra
@Taro ja heb ook andere methoden die ik ga gebruiken zoals alles opladen van ps4 controller, tandenborstels, scheer apparaat, alvast eieren koken voor de komende week, switch opladen, telefoon en natuurlijk minen

nothing stops this train

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Binance en Neo benoemden dit ook al, geen goede zaak...

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 08:07

MicroWhale

The problem is choice

Taro schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:40:
[Twitter]
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/7y8046Mez14AAAAM/fine-alright.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-01 08:07

MicroWhale

The problem is choice

Kol Nedra schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:40:
@Taro ja heb ook andere methoden die ik ga gebruiken zoals alles opladen van ps4 controller, tandenborstels, scheer apparaat, alvast eieren koken voor de komende week, switch opladen, telefoon en natuurlijk minen
Inderdaad, ff vooruit minen voor de rest van de week. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• Kol Nedra
iemand hier trouwens naar DoopieCash event geweest? Goed feestje geweest? 🙂

nothing stops this train

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:09
Kol Nedra schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:51:
ik niet. Al krijg ik wat stats en een blik schultbrau toe geschoven, dan nog zal je mij niet zien bij dat soort joetoep pauper cirkeljerk events

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

anti elppa schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:56:
[...]

ik niet. Al krijg ik wat stats en een blik schultbrau toe geschoven, dan nog zal je mij niet zien bij dat soort joetoep pauper cirkeljerk events
Ik miste je al...

• Don Guacamole
Oh en waarom heb ik die van de week niet in de dip gekocht?
Dit zagen we van mijlen ver aankomen..

• Tominatie
  • Niet online
Don Guacamole schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:04:
[...]

Oh en waarom heb ik die van de week niet in de dip gekocht?
Dit zagen we van mijlen ver aankomen..
Haha, idd. Deze was zo obvious.
Je bent nog niet te laat, $140 soon!

Als je de chart op de weekly zet, is dit echt een lijpe breakout. Vuurwerk :9B

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Tominatie schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:06:
[...]

Nee, 6,9k soon! Kwestie van geduld.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Tominatie
  • Niet online
Vis schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:37:
[...]

Sluit ik mij bij aan. Als litecoin die $112-113 maar ff’tjes passeert, dan zien we vanzelf 6.9k on the menu. O-)

• Don Guacamole
Tominatie schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:06:
[...]

Het probleem is alleen dat ik geen zin heb om verse fiat erin te gooien, en als je iets omzet dan gaat ltc rekt en je vorige coin moon, dat heb ik vorige bull wel geleerd.
Coin x verkopen die een week later +150% gaat..
wellicht accepteren en focussen op m’n eigen pf

• Kol Nedra
Vis schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KF7laXDiQrBfmgKehbK6dpHknnY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/09AztZsnOzYDG654sI7ChJdl.jpg?f=fotoalbum_large

Je hebt nog gelijk ook! d:)b

nothing stops this train

Verwijderd

Don Guacamole schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:25:
[...]

Het probleem is alleen dat ik geen zin heb om verse fiat erin te gooien, en als je iets omzet dan gaat ltc rekt en je vorige coin moon, dat heb ik vorige bull wel geleerd.
Aaaah, fomo, wat schattig <3

Ik weet serieus amper nog hoe het voelt. De fomo tijd is hier allang voorbij, een coin zien pompen die ik niet bezit doet mij echt helemaal niets meer...

En als ik winst neem wat een week later 50 keer zoveel had kunnen zijn kan dat me ook niets meer verekken. Ben wat dat betreft compleet afgestompt.

Ergens wel jammer... Zou graag weer eens iets voelen in mijn door speculatie verbitterde en hermetisch afgesloten hart.

Daarom hoop ik dat Bitcoin snel ff die $500k hit, misschien dat er dan nog een minimale glimlach kan ontsnappen.

• Tominatie
  • Niet online
THERE WE GO oOo oOo oOo

TITS UP

Edit: OF NEE TOCH NIET _O- -O- -O-

[ Voor 35% gewijzigd door Tominatie op 02-07-2023 11:46 ]

• Don Guacamole
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:40:
[...]

Aaaah, fomo, wat schattig <3

Ik weet serieus amper nog hoe het voelt. De fomo tijd is hier allang voorbij, een coin zien pompen die ik niet bezit doet mij echt helemaal niets meer...

En als ik winst neem wat een week later 50 keer zoveel had kunnen zijn kan dat me ook niets meer verekken. Ben wat dat betreft compleet afgestompt.

Ergens wel jammer... Zou graag weer eens iets voelen in mijn door speculatie verbitterde en hermetisch afgesloten hart.

Daarom hoop ik dat Bitcoin snel ff die $500k hit, misschien dat er dan nog een minimale glimlach kan ontsnappen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KeYjICtCOjKvEzy7ulJlHJVU4aY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TReulyrs8lSOw3XwsoUIteNo.jpg?f=user_large

• Alpina
[...]

Hoooooooold

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35

Darrell

Fiat moonboy

[...]

Ik doe ook niets.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p7JOJrvs0Y9aWtq3UHPmWC1qNnw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VwsFyZCaYAfibDrYgdAs3qFL.jpg?f=user_large

• Nickr92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-01 18:19
Taro schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:40:
[Twitter]
Blijft bijzonder hoe een decentraal netwerk even stopgezet kan worden

:')

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Weet iemand hoe you een withdraw op OKX uitvoerd als je niet verified bent? Ik krijg de melding dat OKX niet meer op de NL markt mag werken dus wou ik mijn funds er afhalen maar dat lukt niet omdat ik niet verified ben en kan me niet verifiëren omdat ik uit NL kom :/

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:55
Helza schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:17:
Weet iemand hoe you een withdraw op OKX uitvoerd als je niet verified bent? Ik krijg de melding dat OKX niet meer op de NL markt mag werken dus wou ik mijn funds er afhalen maar dat lukt niet omdat ik niet verified ben en kan me niet verifiëren omdat ik uit NL kom :/
En support kon je ook niet helpen?

Had een soort gelijk probleem op Binance een tijdje terug en support heeft het prima opgelost.

Daarnaast ben je ook niet echt specifiek, je geeft niet aan wat je wilt verplaatsen. SEPA is wel iets anders als crypto versturen, wordt eerder geblokkeerd door exchanges bijv.

[ Voor 25% gewijzigd door Nopheros op 02-07-2023 12:25 ]

Verwijderd

Helza schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:17:
Al een ticket aangemaakt voor support?

Zie dat ze ook op Telegram en Discord zitten, daar wellicht je ticketnummer onder de aandacht brengen?

Op Telegram of Discord nooit ingaan op privéberichten die naar jou gestuurd worden wanneer er hulp aangeboden wordt.

Wanneer een admin je verder gaat helpen verzoeken ze altijd zelf contact met hen op te nemen. Iedereen die jouw privé benaderd is een oplichter.

• Helza
Via de support chat is er een ticket aangemaakt want ze moesten het escaleren en je krijgt een e-mail als er een update is. Dus word dan weer afwachten als je al een reactie krijgt.
Hoopte dat iemand hier al een vergelijkbaar issue hadden en de oplossing/workaround wisten :)

Bij Binance heb ik gewoon te optie voor withdrawal maar daar was ik gewoon verified dus geen issue gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door Helza op 02-07-2023 12:37 ]

Verwijderd

Helza schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:35:
Via de support chat is er een ticket aangemaakt want ze moesten het escaleren en je krijgt een e-mail als er een update is. Dus word dan weer afwachten als je al een reactie krijgt.
Hoopte dat iemand hier al een vergelijkbaar issue hadden en de oplossing/workaround wisten :)
Wat probeer je te withdrawen? Fiat valuta (euro, usd) of crypto?

Zoals @Nopheros al aangeeft kan het prima zo zijn dat fiat uitbetalingen inmiddels dicht staan maar dat je nog wel crypto kunt withdrawen. Je zou dan je funds om kunnen zetten naar een crypto en deze naar een exchange sturen die wel uitbetaald.

En anders kun je nog proberen om op een nette manier op diverse kanalen (Reddit, Telegram, Twitter, Discord) je ticketnummer en probleem onder de aandacht te brengen.

Geen enkele exchange houdt ervan wanneer er publiekelijk wordt gemaakt dat iemand niets met zijn funds kan, en zo kun je het support proces versnellen.

• Helza
Alleen crypto omdat ik weet dat fiat idd problematisch is. Ik wacht even af tot dinsdag op support en anders idd maar Twitter/discord :)

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Taro schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:15:
[...]

Daar moet ik nog even over nadenken :)

In mijn geval gaat de stroom de auto in, lijkt mij beter.
Lijkt mij ook :P Je kunt de panelen ook uitschakelen? Want terugleveren kost nu geld toch...tenminste met dynamisch.

Verwijderd

In mijn tijd tapte de jeugd stroom uit de lantaarnpalen om rendabel plantjes te kunnen kweken.

De jeugd van tegenwoordig knutselt een hoog ampère vlamboog in de achtertuin om maximaal rendement te vangen op negatieve day ahead prijzen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
souljah1h schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:09:
[...]

Lijkt mij ook :P Je kunt de panelen ook uitschakelen? Want terugleveren kost nu geld toch...tenminste met dynamisch.
Ja, worden hier automatisch uitgeschakeld, zie ook Taro in "Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic."

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 02-07-2023 13:31 ]

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-01 16:31
14 juni - Binance vertrekt uit Cyprus
16 juni - Binance vertrekt uit Nederland
16 juni - Frankrijk start onderzoek naar witwaspraktijken - Binance
19 juni - Binance vertrekt uit Engeland
23 juni - Binance vertrekt uit België
26 juni - Binance vertrekt uit Oostenrijk
29 juni - Binance krijgt geen licentie in Duitsland
29 juni - Binance verliest de Europese bankpartner

Next - Binance wijzigt naam naar Dienance

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02-2025
Gelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:34:

Maar goed dat we hier niet aan plagiaatchecks doen

• Gelukszoekr
Snikkeldrijer schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:42:
[...]

Maar goed dat we hier niet aan plagiaatchecks doen
Dus een post is alleen interessant als je het zelf bedacht hebt?

• Alpina

4

Is de Makro

https://www.nu.nl/economi...-tussen-grootmachten.html

• Snikkeldrijer
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02-2025
Gelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 13:44:
[...]

Dus een post is alleen interessant als je het zelf bedacht hebt?
Waar suggereer ik dat het geen interessante post is?

• elpee
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-01 01:51
Doopiecash event? :+

Al zou ik er geld bijkrijgen....

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
Doopie😂😂😂

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
:O
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8b4CT0Ra05ZOHXY7aIx0X84HVRQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jaSoNf0CY8Q5pdzwjRG89d1g.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra

ergens in Juli:
Europa launched een nieuwe exchange, FTeX (FTX)

nothing stops this train

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-01 09:53

Volgend jaar mica en tada binance is weer back by dope demand

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 07:54

Bye byenance

• Gelukszoekr
Het is voor mij te ver weg, lijkt me verder wel gezellig :)

• resusaapje
  • Nu online

resusaapje

h less

• elektriekert

Binance, het afgereden matras onder de handelsplatformen

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-01 11:34

Denk dat de gevestigde institutionele partijen dit spel slim gespeeld hebben. De huidige grote spelers in crypto "uitschakelen" en straks zelf een groot deel van deze aantrekkelijke markt pakken. Je ziet hier wel aan dat het bij Binance echt aan lobby kracht ontbreekt.

Zie Binance volgend jaar ook niet plotseling terugkeren bij het inwerkingtreding van MICA wetgeving. Althans niet in zijn huidige vorm. Grotere kans dat er een nieuwe partij of een van de bestaande partijen in dit gat springt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4IHcYfOAdwv7NuPF_Hyb1zsDBGk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nptBc3CGKkWuZOjFc9JJif5n.jpg?f=fotoalbum_large

• Mr. Unexist
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:39
Dikke GRRRRRRRT *O*
Pagina: 1 ... 165 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!