sweet summer child, tien procent is niks en deze hype munt stond ooit op 3 dollar.
pRiJs AcTiEelpee schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:06:
[...]
Doopiecash event?![]()
Al zou ik er geld bijkrijgen....
Ik ga alleen naar een event als daar Jim Simons aanwezig is. Niet naar zulke pRiJs AcTiE traders.anti elppa schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:56:
[...]
ik niet. Al krijg ik wat stats en een blik schultbrau toe geschoven, dan nog zal je mij niet zien bij dat soort joetoep pauper cirkeljerk events
Voorlopig zie ik red candles, en een bounce.Tominatie schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:23:
Er zijn geruchten dat Gary Gensler van de SEC gedwongen af moet treden.
Big if true, dikke moon.
Heeft hij dan toch een BNB shortje geopend voordat hij Binance aanklaagdeTominatie schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:23:
Er zijn geruchten dat Gary Gensler van de SEC gedwongen af moet treden.
Big if true, dikke moon.
https://www.thecryptoaler...-gary-gensler-resignation
Waarschijnlijk omdat hij in een eerder filmpje zei dat BTC en ETH geen securities zijn...
En eigenlijk ook insinueerde dat de rest effecten zijn.
https://theblockchainasso...sler-must-recuse-himself/
[ Voor 12% gewijzigd door knakworst op 02-07-2023 17:42 ]
Nice, sell (Lees: buy ivm short...) order vlak boven de onderkant van de driehoek ingesteld:
/f/image/hyW4Rsq6IuD35Yi8Rnum9mlC.png?f=fotoalbum_large)
Zojuist geraakt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/gtFHHDA8NUFzvfoTiPF83oPE.png?f=user_large)
Bij ETH heb ik de onderkant van de BTC triangle niet lekker omgerekend, had beter gekund, maar afijn:
:fill(white):strip_exif()/f/image/0ZYzFGj6VVFklMOV8oUCyBkC.png?f=user_large)
/f/image/kKrwcdRnY76e6mOYi5EzNA2r.png?f=fotoalbum_large)
Helaas dus geen longs kunnen openen, maar ik mag niet klagen... Ik kijk het nu even aan, maar dit bewijst wat mij betreft wel dat TA werkt.
/f/image/hyW4Rsq6IuD35Yi8Rnum9mlC.png?f=fotoalbum_large)
Zojuist geraakt:
:fill(white):strip_exif()/f/image/gtFHHDA8NUFzvfoTiPF83oPE.png?f=user_large)
Bij ETH heb ik de onderkant van de BTC triangle niet lekker omgerekend, had beter gekund, maar afijn:
:fill(white):strip_exif()/f/image/0ZYzFGj6VVFklMOV8oUCyBkC.png?f=user_large)
/f/image/kKrwcdRnY76e6mOYi5EzNA2r.png?f=fotoalbum_large)
Helaas dus geen longs kunnen openen, maar ik mag niet klagen... Ik kijk het nu even aan, maar dit bewijst wat mij betreft wel dat TA werkt.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
Daar mag hij van mij wel weer naartoe, dan koop ik 10 EV's om in de prak te rijden en daarna een Mustang uit '69 met privé benzine keten.mannowlahn schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:54:
[...]
sweet summer child, tien procent is niks en deze hype munt stond ooit op 3 dollar.
Ik zag hem ook, long op de onderkant geopend en nog wat BTC gekocht.Taro schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:35:
Nice, sell (Lees: buy ivm short...) order vlak boven de onderkant van de driehoek ingesteld:
Heeyyyy,
Tominatie terug in topic, bullmarket confirmed.
Tominatie terug in topic, bullmarket confirmed.
XRP = trash
30.424 long geopend op de inverse perp. Kom aan met die short squeeze bitte
Stack Sats
Was die korte dump een startschot ofzo?
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
Zou mooi zijn als ETH ook eens ff wakker wordt en iets gaat doen.
De bounce op de onderkant van de triangle was supermooi, nu wordt de bovenkant als support getest:
/f/image/bv7VHsC77O8SJqpUIEsb9LHI.png?f=fotoalbum_large)
Dat kan heel goed uitpakken
/f/image/bv7VHsC77O8SJqpUIEsb9LHI.png?f=fotoalbum_large)
Dat kan heel goed uitpakken
Ik haal de laatste periode op dezelfde trades (BTC/USD & ETH/USD) lagere percentages op ETH dan op BTC. Wat mij betreft een goed teken, want bij de start van een bullrun doet BTC het altijd beter dan ETH, daarna neemt ETH het stokje over en daarna begint altseason. Zolang BTC ETH outperformed is alles in ordetomtom901 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:20:
Zou mooi zijn als ETH ook eens ff wakker wordt en iets gaat doen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Short, TP: 30196.
Short geopend. Onzekerheid kruipt in de markt.Stovirpi schreef op zondag 2 juli 2023 @ 18:13:
30.424 long geopend op de inverse perp. Kom aan met die short squeeze bitte
Het verbaast mij enigsinds dat we nog geen wick/pumpje hebben gehad richting de 31K. Wel al een dumpje richting de 30K.
Klopt, toen had ik er ~200.mannowlahn schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:54:
[...]
Nu heb ik m'n bags gevuld met een gemiddelde van 0,11€ en wacht ik (on) geduldig op de volgende ATH zodat ik allemaal dingen kan doen die hier niet besproken mogen worden....
Hypotheek aflossen, dikke airco's kopen en andere energierekening verlagende maatregelen en als er dan wat overblijft een Lambo
Even tjekken... Ja, je mag hier gewoon over Lambo's pratenMr. Unexist schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:54:
[...]
Klopt, toen had ik er ~200.
Nu heb ik m'n bags gevuld met een gemiddelde van 0,11€ en wacht ik (on) geduldig op de volgende ATH zodat ik allemaal dingen kan doen die hier niet besproken mogen worden....
Hypotheek aflossen, dikke airco's kopen en andere energierekening verlagende maatregelen en als er dan wat overblijft een Lambo
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Verwijderd
Mr. Unexist schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:54:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5XdhbDMyqPWS2phOgpSvlyhn.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ydbHhGqPYBo0XZlrURaFIuqQ.jpg?f=fotoalbum_large)
'69
De enige 'lambo' die hier zou komen als plotseling vermogen ooit mijn voordeur intrapt.
Poah.Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:09:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
'69
De enige 'lambo' die hier zou komen als plotseling vermogen ooit mijn voordeur intrapt.
Sponsored by BIFI?
Mooie periode om te blijven accumuleren!Alpina schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:22:
Nog een klein Hopium pijpjevoor de zondag.
[Afbeelding]
Ik teken voor $1.5 per stuk de volgende bull ATH, en alles daarboven is uiteraard meer dan welkom!(sinds 2021 mee aan t kutten, te diep erin gegaan toen die rond $1 ging hangen want bodem confirmed je weet, maar nu een mooie GAK en alles blijft voorlopig nog even rentenieren op Kraken)mannowlahn schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:54:
[...]
Excellence does not require perfection.
Een Lambo is ook een besparing op je energierekeningMr. Unexist schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:54:
[...]
Ik blijf hoe dan ook trouw aan m'n Cuore, daar pas tenminste een pallet in als ik weer een goede deal ergens tegenkom
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:32:
[...]
Een Lambo is ook een besparing op je energierekening
Ik blijf hoe dan ook trouw aan m'n Cuore, daar pas tenminste een pallet in als ik weer een goede deal ergens tegenkom
[Afbeelding]
Hee waar gaat die Ice Tea Green met die Cuore naartoe?
@Gelukszoekr lacht en kijkt thuis nog even of zijn ETH node smooth loopt.
Hahaha, daar gaat Superschraper in zijn bespaarmobiel!Gelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:32:
[...]
[Afbeelding]
Zal je tandarts blij mee zijn, even een kuubje aanslag door je mik werken.Gelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:32:
[...]
[Afbeelding]
Overigens besparing van niks. Koop een zak groene thee bij de Chinees en pak graties water uit de kraan en maak t zelf?
Verwijderd
Via kenteken check zag ik dat je bak 69pk heeft.Gelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:32:
[...]
[Afbeelding]
Is toch ook geen toeval, of wel?De auto kan van 0-100km/h in 11,1 seconden (tenzij er 500 liter ijsthee in de kofferbak ligt), heeft een topsnelheid van 160 km/h en een maximum vermogen van 69 PK.
Verwijderd
Not all heroes wear capes.BTC100K2021 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:48:
[...]
Hahaha, daar gaat Superschraper in zijn bespaarmobiel!
True, maar dat vinden ze hier niet te zuipen.Don Guacamole schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:51:
[...]
Zal je tandarts blij mee zijn, even een kuubje aanslag door je mik werken.
Overigens besparing van niks. Koop een zak groene thee bij de Chinees en pak graties water uit de kraan en maak t zelf?
Verzekering: NihlGelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:32:
[...]
[Afbeelding]
Belastingdienst: kosten voor het innen van de belasting zijn bijna hoger
Brandstofverbruik bij zware voet: Een cijfer waar mening Lambo bestuurder jaloers op is
Onderhoud: Alleen een beetje vloeistof en de boel roestvrij houden
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
Je zit dus niet alleen in het vliegtuig opgevouwen om wat knaken te besparen.Gelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:32:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
Hier hetzelfde hoor @Gelukszoekr. Al jaren een Skoda Fabia combi 3 pittertje. Nét geen auto, nét geen fiets.
Brengt me trouw van A naar B en zuipt minder dan de baas.
Prima zat. Dat het eruit ziet als een rollende legosteen zal mij verder echt compleet aan mijn reet roesten.
Prima zat. Dat het eruit ziet als een rollende legosteen zal mij verder echt compleet aan mijn reet roesten.
Ik zie het al wel, hoog tijd voor een bull markt hier..
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Gelukszoekr schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:32:
[...]
[Afbeelding]
Prachtig toch, schijt hebben aan alles en doen wat je zelf wilt. Zo hoort het.Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:35:
[...]
Haha, maar ondertussen wel een ETH node hebben.
Deze man, wat een fucking legend.
En intussen ook nog memes scoren, wat wil je nog meer 👊🏻
Ps, ator moon!
Full send AtornautDon Guacamole schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:37:
[...]
Prachtig toch, schijt hebben aan alles en doen wat je zelf wilt. Zo hoort het.
En intussen ook nog memes scoren, wat wil je nog meer 👊🏻
Ps, ator moon!
Een Fabia is een limo in vergelijking met een CuoreVerwijderd schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:28:
Hier hetzelfde hoor @Gelukszoekr. Al jaren een Skoda Fabia combi 3 pittertje. Nét geen auto, nét geen fiets.
Ik was dit weekend op een kringverjaardag en drie mannen tussen de 45 en 70 begonnen ineens over de CBDC. Net zoiets als Bitcoin. In plaats van Bitcoin. Cryptomunt. En waarom het eigenlijk nodig was?
Is dit nu een bearish signaal? Telt niet helemaal als Bitcoin gesprek hè?
Thanks dat je me met de autokeuze me op m'n plek zet.Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:28:
Verwijderd
Zo. Binance is helemaal leeg, app ook meteen verwijderd.
De persoonlijke cryptowinter is wederom hier, tijd om in winterslaap te gaan.
Koersen negeren FTW, BTC halving here we come!
Hier ook!Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 07:50:
Toch wel een een mijlpaal voor mij. Binance was de eerste exchange waar ik me registreerde en de eerste BTC en ETH aangekocht heb in laat 2021. Natuurlijk de nodige buy-high en sell lows gedaan door proberen de markt te timen. Veel te vroeg verkocht, en daarna uit ongeduld weer hoger terugkopen waarna de boel in elkaar stort. Ook wel eens op de verkoop in plaats van koop knop gedrukt, of een verkeerde limit order ingesteld. Mooie fouten.
Ook een hele berekening gemaakt van BNB destijds. Dat leek een goede deal en een paar van die dikke BNB's gekocht. Dat was de eerste kennismaking met de shitcoin. Het is niets waard, degene die als laatste verkoopt betaald de winsten van de eerdere instappers. Op BNB de dikste winst gemaakt, natuurlijk op de top omgezet in BTC waardoor het alsnog voor een verdampt is.
Maar BNB, wat was het mooi met de maandelijkse launchpads waar je gratis een adrenaline kick kreeg. Al die gure sport coins en soms wat nuttigs. Mooi een paar gratis kratjes in de zak gestoken!
En dan nog de BNB card waar je op de eerste black Friday voor mij dubbele cashback kreeg. Volgens mij is alles wat toen gekocht is gratis geweest als je die bende had aangehouden. Natuurlijk veel te vroeg verkocht. Maar winst is winst! Verleden jaar een dikke aankoop die natuurlijk helemaal misliep.
En dan dat KYC process waar ik nooit doorheen gekomen ben en ze de documenten niet wilden accepteren. Volgens mij voor hogere limieten waar ik nooit aan zal komen.
Tot slot nog een tijd in die ETH pool gemined, kwam er veel te laat achter dat je daar CZ alleen maar rijk mee aan het maken was.
Met het leeghalen van Binance een hoofdstuk van amateurisme afsluiten!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Coldcat schreef op maandag 3 juli 2023 @ 08:47:
[...]
Hier ook!
Toch wel een een mijlpaal voor mij. Binance was de eerste exchange waar ik me registreerde en de eerste BTC en ETH aangekocht heb in laat 2021. Natuurlijk de nodige buy-high en sell lows gedaan door proberen de markt te timen. Veel te vroeg verkocht, en daarna uit ongeduld weer hoger terugkopen waarna de boel in elkaar stort. Ook wel eens op de verkoop in plaats van koop knop gedrukt, of een verkeerde limit order ingesteld. Mooie fouten.
Ook een hele berekening gemaakt van BNB destijds. Dat leek een goede deal en een paar van die dikke BNB's gekocht. Dat was de eerste kennismaking met de shitcoin. Het is niets waard, degene die als laatste verkoopt betaald de winsten van de eerdere instappers. Op BNB de dikste winst gemaakt, natuurlijk op de top omgezet in BTC waardoor het alsnog voor een verdampt is.
Maar BNB, wat was het mooi met de maandelijkse launchpads waar je gratis een adrenaline kick kreeg. Al die gure sport coins en soms wat nuttigs. Mooi een paar gratis kratjes in de zak gestoken!
En dan nog de BNB card waar je op de eerste black Friday voor mij dubbele cashback kreeg. Volgens mij is alles wat toen gekocht is gratis geweest als je die bende had aangehouden. Natuurlijk veel te vroeg verkocht. Maar winst is winst! Verleden jaar een dikke aankoop die natuurlijk helemaal misliep.
En dan dat KYC process waar ik nooit doorheen gekomen ben en ze de documenten niet wilden accepteren. Volgens mij voor hogere limieten waar ik nooit aan zal komen.
Tot slot nog een tijd in die ETH pool gemined, kwam er veel te laat achter dat je daar CZ alleen maar rijk mee aan het maken was.
Met het leeghalen van Binance een hoofdstuk van amateurisme afsluiten!
Tot morgen.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 07:50:
Ik durf te wedden dat er meer in de Cuore pastDarrell schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:48:
[...]
Een Fabia is een limo in vergelijking met een Cuore
Ja, mooi man. Iedereen krijgt een digitale munt door de strot geduwd, ik zie het als bullish voor BitcoinAlterBridge schreef op zondag 2 juli 2023 @ 21:52:
Ik was dit weekend op een kringverjaardag en drie mannen tussen de 45 en 70 begonnen ineens over de CBDC. Net zoiets als Bitcoin. In plaats van Bitcoin. Cryptomunt. En waarom het eigenlijk nodig was?
Breakout soon, zowel ETH als BTC staan op springen!
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 03-07-2023 09:49 ]
nothing stops this train
Check XVG dan gaan, 150%
Stuiptrekkingen van McAfee?
Stuiptrekkingen van McAfee?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
McAfee leeft nog.
Binnenkort weer coin van de week!
@Verwijderd ?Gelukszoekr schreef op maandag 3 juli 2023 @ 09:22:
[...]
Ik durf te wedden dat er meer in de Cuore past
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HS6ASxrS7X1TpPiMBcWqKdcI.jpg?f=user_large)
Ah, Elizaveta Podkorytova. Schoolvoorbeeld van hoe iemand plots een meme kan worden
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
ETH moet naar boven ~2125$ voor een echte breakout. BTC serieus over de 31k$.Kol Nedra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 09:49:
Breakout soon, zowel ETH als BTC staan op springen!
Beiden zie ik met het huidige volume niet gebeuren. Of juist wel en even hard weer omlaag knallen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Verwijderd
@Gelukszoekr Het scheelt niet alles:
Daihatsu Cuore 2008:
Bagageruimte: 210L / 1056L (met neergeklapte achterbank)
Skoda Fabia combi 2009:
Bagageruimte: 480L / 1.460L (met neergeklapte achterbank)
Die Cuore is inderdaad een pittig baasje qua bagageruimte voor een auto van zijn gewichtsklasse! Absoluut schrale atser waardig.
Ik verwacht wel een mooie move naar boven vandaag.MicroWhale schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:46:
[...]
ETH moet naar boven ~2125$ voor een echte breakout. BTC serieus over de 31k$.
Beiden zie ik met het huidige volume niet gebeuren. Of juist wel en even hard weer omlaag knallen.
Vooruit, maar ik hoopte eigenlijk op een praktijktest.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:54:
[...]
Daihatsu Cuore 2008:
Skoda Fabia combi 2009:
Die Cuore is inderdaad een pittig baasje qua bagageruimte voor een auto van zijn gewichtsklasse! Absoluut schrale atser waardig.
1056 liter icetea of 1460 liter icetea, dat scheelt toch ruim een weekend drinken in huize Roellie!Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:54:
[...]
Daihatsu Cuore 2008:
Skoda Fabia combi 2009:
Zozo, respect voor de Fabia. Mijn vorige auto, een E classe haalde dat echt niet. En denk dat jouw Mustang dit ook bij lange na niet zal halen.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:54:
[...]
Daihatsu Cuore 2008:
Skoda Fabia combi 2009:
De meest praktische Lambo, de Urus komt met 616L. Wat een lachertje
Verwijderd
Dan leg ik het alsnog af ben ik bang.Darrell schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:00:
[...]
Vooruit, maar ik hoopte eigenlijk op een praktijktest.
@Gelukszoekr lijkt mij echt zo'n gedreven gniepert die zorgvuldig stapelend iedere cm³ nuttig gebruikt en zelfs nog 14 liter ijsthee ergens in een geheim bespaar vakje onder zijn motorkap kwijt kan.
Ik ben meer zo'n gast die in 3 halen zijn kofferbak volsmijt en er dan al helemaal klaar mee is. Dan rijd ik wel twee keer als het moet.
Ik ben daarmee geen waardige en gedreven tegenstander. Schrale atser zijn doe je niet zomaar even, het is een levensstijl.
Mind is blown. Auto en twee keer rijden? Ik dacht dat jij alleen een spartamet had. Één pak drinken per rit.Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:07:
[...]
Dan leg ik het alsnog af ben ik bang.
@Gelukszoekr lijkt mij echt zo'n gedreven gniepert die zorgvuldig stapelend iedere cm³ nuttig gebruikt en zelfs nog 14 liter ijsthee ergens in een geheim bespaar vakje onder zijn motorkap kwijt kan.
Ik ben meer zo'n gast die in 3 halen zijn kofferbak volsmijt en er dan al helemaal klaar mee is. Dan rijdt ik wel twee keer als het moet.
Ik ben daarmee geen waardige en gedreven tegenstander. Schrale atser zijn doe je niet zomaar even, het is een levensstijl.
Stack Sats
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:07:
[...]
Dan leg ik het alsnog af ben ik bang.
Ik ben meer zo'n gast die in 3 halen zijn kofferbak volsmijt en er dan al helemaal klaar mee is. Dan rijd ik wel twee keer als het moet.
Verwijderd
Ik heb ook een spartamet en zelfs 2 scooters...Stovirpi schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:12:
[...]
Mind is blown. Auto en twee keer rijden? Ik dacht dat jij alleen een spartamet had. Één pak drinken per rit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zCDj7Lp3F0hzS1LC6EtqHEdo.jpg?f=user_large)
En ondanks deze white trash weelde, wil mijn vrouw ook nog een elektrische fiets...
Dit zijn de oorzaken waarom ik geen Ethereum node bezit.
Volgens mij zitten die kabouters daar ook voor iets tussenVerwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:20:
[...]
Ik heb ook een spartamet en zelfs 2 scooters...
[Afbeelding]
En ondanks deze white trash weelde, wil mijn vrouw ook nog een elektrische fiets...![]()
Dit zijn de oorzaken waarom ik geen Ethereum node bezit.
Eén pakStovirpi schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:12:
[...]
Mind is blown. Auto en twee keer rijden? Ik dacht dat jij alleen een spartamet had. Één pak drinken per rit.
Masstje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:21:
[...]
Volgens mij zitten die kabouters daar ook voor iets tussen
Probeer jij elke keer het ritje van onder naar boven an andersom te maken in deze triangle?
Van ETH, BTC, allebei?Oepsje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:57:
[...]
Ik verwacht wel een mooie move naar boven vandaag.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Probeer ik wel ja.YES schreef op maandag 3 juli 2023 @ 12:06:
[...]
Probeer jij elke keer het ritje van onder naar boven an andersom te maken in deze triangle?
De komende uren idd, daarna weer even bullishMicroWhale schreef op maandag 3 juli 2023 @ 12:55:
[...]
Iedereen bullish, jij bearish... hodl dan maar
Respect, mij lukt dat (vooralsnog) absoluut niet
@Taro overigens zie ik ook nog een nieuwe, stijlere trendlijn ontstaan (de blauwe hieronder). Als die geldig is/bevestigd wordt gaan we iets eerder naar de maan hoop ik 
Die uitschieter kwam door een SEC uitspraak dus neem ik zelf niet mee, moet in de praktijk nog blijken of die waarde heeft.YES schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:04:
@Taro overigens zie ik ook nog een nieuwe, stijlere trendlijn ontstaan. Als die geldig is/bevestigd wordt gaan we iets eerder naar de maan hoop ik
[Afbeelding]
Ja dat is waar ook. Daarnaast ook minder waardevol dan de langere trendlijn.Taro schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:06:
[...]
Die uitschieter kwam door een SEC uitspraak dus neem ik zelf niet mee, moet in de praktijk nog blijken of die waarde heeft.
Sh*t! Kreeg zojuist een mail van YT dat de betaling mislukt is..
Liep dus via de Binance Card, geen alternatief op het moment en ook eigenlijk geen zin om dit uit te zoeken / KCY te doen voor een nieuwe kaart..
Dan maar weer een Adblocker..
Liep dus via de Binance Card, geen alternatief op het moment en ook eigenlijk geen zin om dit uit te zoeken / KCY te doen voor een nieuwe kaart..
Dan maar weer een Adblocker..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Ook maar met de grote verhuizing begonnen.
Eerste Linkies naar Bitvavo gestuurd en mn worsten zijn onderweg naar CDC.
Rest gaat voorlopig even naar bitvavo tot mn muntjes genoeg waard zijn om ze veilig te stellen. Gaat overigens bij zowel cdc als bitvavo heel soepel en snel.
Eerste Linkies naar Bitvavo gestuurd en mn worsten zijn onderweg naar CDC.
Rest gaat voorlopig even naar bitvavo tot mn muntjes genoeg waard zijn om ze veilig te stellen. Gaat overigens bij zowel cdc als bitvavo heel soepel en snel.
Zeau,
Ook ik ben (bijna) klaar met Nance. Het was een mooie tijd, BTC van jou, BTC van mij, BTC van ons allebei...
Mijn geliefde galgaDOT laat ik ook staan tot Sint Juttemis in oktober. Dan wordt het automagisch 1:1 omgezet van BDOT in DOT en krijg ik effectief gratis +30% APR. Die gok ga ik nemen. Hopelijk zal dat verstandig blijken te zijn.
Verder nog een stukje BNB. Wellicht dat die nog nodig blijkt te zijn als ik aan het eind van de weg nog dust moet omzetten.
Wat rest is nog meer dust. Helaas van het verkeerde type of té weinig, zodat dat Nance dat mag houden als ik vertrek.
Nog 3,5 maand duimen dat het allemaal goed afloopt. Echter, ik heb door deze shit nog nooit zo'n hoog percentage BTC gehad als nu. Dus sommigen onder jullie zullen trots op me zijn
Nog wat nieuwsgierigheid naar wat jullie met sommige zooi uitspoken:
- BIFI: staat nu te niksen in een wallet op BSC. Ergens ingooien of hodl? (CDC wil me niet)
- AXS: is er nog een gek die AXS ergens laat renderen? Waaro?
Ook ik ben (bijna) klaar met Nance. Het was een mooie tijd, BTC van jou, BTC van mij, BTC van ons allebei...
Mijn geliefde galgaDOT laat ik ook staan tot Sint Juttemis in oktober. Dan wordt het automagisch 1:1 omgezet van BDOT in DOT en krijg ik effectief gratis +30% APR. Die gok ga ik nemen. Hopelijk zal dat verstandig blijken te zijn.
Verder nog een stukje BNB. Wellicht dat die nog nodig blijkt te zijn als ik aan het eind van de weg nog dust moet omzetten.
Wat rest is nog meer dust. Helaas van het verkeerde type of té weinig, zodat dat Nance dat mag houden als ik vertrek.
Nog 3,5 maand duimen dat het allemaal goed afloopt. Echter, ik heb door deze shit nog nooit zo'n hoog percentage BTC gehad als nu. Dus sommigen onder jullie zullen trots op me zijn
- BIFI: staat nu te niksen in een wallet op BSC. Ergens ingooien of hodl? (CDC wil me niet)
[ Voor 7% gewijzigd door resusaapje op 03-07-2023 15:54 . Reden: AXS naar nexo ]
Nexo! up to 36%resusaapje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:54:
Die van mij staan lekker te pruttelen in een BIFI Earnings Pool (OP netwerk) bij Beefy zelf die mij ETH geef.resusaapje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:54:
- BIFI: staat nu te niksen in een wallet op BSC. Ergens ingooien of hodl?
Alles omzetten naar BTC.resusaapje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:54:
Zeau,
AXS laat ik nog even de staking uitzingen. Als dat klaar is betaalt staking de transactieskosten, dus dat vind ik mooi. Het is ook maar een flufje, dus hoe kers.
Nog 3,5 maand duimen dat het allemaal goed afloopt. Echter, ik heb door deze shit nog nooit zo'n hoog percentage BTC gehad als nu. Dus sommigen onder jullie zullen trots op me zijn![]()
Zie defillama voor waar je yield kunt krijgen op je worst: https://defillama.com/yields?token=BIFIresusaapje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:54:
Zeau,
AXS laat ik nog even de staking uitzingen. Als dat klaar is betaalt staking de transactieskosten, dus dat vind ik mooi. Het is ook maar een flufje, dus hoe kers.
Nog 3,5 maand duimen dat het allemaal goed afloopt. Echter, ik heb door deze shit nog nooit zo'n hoog percentage BTC gehad als nu. Dus sommigen onder jullie zullen trots op me zijn![]()
In de BIFI MAXI vault natuurlijk (zoek ff de chain met de hoogste yield). Ik vind het gek dat je dat nog niet gedaan hebt; je koopt een yield aggregator token om er vervolgens geen yield op te pakkenresusaapje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:54:
- BIFI: staat nu te niksen in een wallet op BSC. Ergens ingooien of hodl?
EDIT: En wat @jvel92 hierboven zegt dus
[ Voor 5% gewijzigd door Slonzo op 03-07-2023 14:13 ]
Ha, Nance wilde mn gezicht nog even zien na unusual accoubt activity.
Grote spelert!Darrell schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:25:
Ha, Nance wilde mn gezicht nog even zien na unusual accoubt activity.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/0IqMLaoty8r2HQWsX364mKAL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cIoZMWbzenvAD7h9nB9PZnk9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/u4buggk8kibwMido9NeNpFvL.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hRMj0Lk97s4xzkcq0oea0ovU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WaaSgHTY88RKcb5UPCliH6gQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k10RfjNuvRa8COoiv9tqfxX4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KY96rQwPqZJ4tc3l3H0QhgPB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oRQ5AehKpxb0rS3CXQ2aOigW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lpPD6mleddAoqJ4TxiJBLCj7.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/l36vesAXK4KwDvYP0XFUDogG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6ShIPDmmP2Bzm1DvsbaWOmzn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QDDxdf7OeQU9ksHFBqRePncm.jpg?f=fotoalbum_large)