[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 167 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.771 views

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:10

Darrell

Fiat moonboy

Meer een slapend garnaaltje wat na een jaar niets withdrawen wakker is geschrokken.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:42
BTFD schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:38:
Sh*t! Kreeg zojuist een mail van YT dat de betaling mislukt is..

Liep dus via de Binance Card, geen alternatief op het moment en ook eigenlijk geen zin om dit uit te zoeken / KCY te doen voor een nieuwe kaart..

Dan maar weer een Adblocker.. ;(
Daarom gebruik je Curve met de anti embarrassment mode :Y)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Verwijderd

Slonzo schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:12:
[...]

In de BIFI MAXI vault natuurlijk (zoek ff de chain met de hoogste yield). Ik vind het gek dat je dat nog niet gedaan hebt; je koopt een yield aggregator token om er vervolgens geen yield op te pakken :P

EDIT: En wat @jvel92 hierboven zegt dus :)
Net zoals dat mensen Bitcoin kopen en vervolgens gewoon met Euro's dingen gaan betalen _O-

Soms denk ik wel eens dat het sommigen om prijsspeculatie te doen is.

Crypto is sowieso een gekaapte hype. Zie die afbeelding uit 2011, en kijk tegenwoordig. Zie je het verschil?

USE Bitcoin vs BUY Bitcoin.

Denk dat deze complete markt dood is over 20 jaar en dat we de enige kans om geld te evolueren hebben verkwanseld door pure hebzucht.

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:34:
[...]

Denk dat deze complete markt dood is over 20 jaar
Maar maar, 2025 heeft toch nog wel een heule dikke blowoff top enzo, toch :?

UberLurker Departement #GG.

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-12-2025
Helza schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:17:
Weet iemand hoe you een withdraw op OKX uitvoerd als je niet verified bent? Ik krijg de melding dat OKX niet meer op de NL markt mag werken dus wou ik mijn funds er afhalen maar dat lukt niet omdat ik niet verified ben en kan me niet verifiëren omdat ik uit NL kom :/
Uiteindelijk gelukt. Via de support chat een vraag over niet kunnen verifiëren omdat ik uit Nederland kom ingediend. Uiteindelijk kom je dan bij een echt persoon uit. Deze heeft het ticket ge-escaleert en vandaag per mail een e-mail ontvangen dat mijn account tijdelijk approved is en ik 7dagen de tijd om de withdraw uit te voeren wat zojuist gelukt is.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
When mooon?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:02

knakworst

Get more sats!

Als het meezit 15.30 uur.

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:34:
[...]

Net zoals dat mensen Bitcoin kopen en vervolgens gewoon met Euro's dingen gaan betalen _O-

Soms denk ik wel eens dat het sommigen om prijsspeculatie te doen is.

Crypto is sowieso een gekaapte hype. Zie die afbeelding uit 2011, en kijk tegenwoordig. Zie je het verschil?

USE Bitcoin vs BUY Bitcoin.

Denk dat deze complete markt dood is over 20 jaar en dat we de enige kans om geld te evolueren hebben verkwanseld door pure hebzucht.
Dat is ook een beetje waarom 2% inflatie wordt gezien als wenselijk. Je merkt er niks van, maar het gegeven dat je geld langzaam minder waard wordt maakt wel dat mensen het uitgeven.

Andersom, een vorm van geld waarbij je er vanuit gaat dat de waarde toeneemt zorgt ervoor dat mensen het juist niet willen uitgeven

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:50
@Verwijderd ook Bitcoin dood over 20 jaar? :o

nothing stops this train

Verwijderd

Kol Nedra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:57:
100% geen idee. Wat weet ik er ook van, ben ook maar een stuk tuig uit het noorden... Zie ik eruit alsof ik een glazen bol heb? Ben toch godverdomme geen waarzegster met een jurk en een houten been, of wel dan?

Of noem je me nou een waarzegster? :(

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-01 08:07

resusaapje

h less

Okee okee, weeeeeeer kyc gedaan. Minimaal flufje rotzooi daar gedumpt en eens kijken hoe het gaat.
Is het zinvol om nexootjes aan te schaffen om van 20% naar 30% te gaan? Of zeggen jullie, je hebt al genoeg shitcoins :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• Kol Nedra
resusaapje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:42:
[...]

Okee okee, weeeeeeer kyc gedaan. Minimaal flufje rotzooi daar gedumpt en eens kijken hoe het gaat.
Is het zinvol om nexootjes aan te schaffen om van 20% naar 30% te gaan? Of zeggen jullie, je hebt al genoeg shitcoins :+
wil je een eerlijk antwoord hebben? :)

nothing stops this train

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

resusaapje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:42:
Laten uitbetalen in NEXO, dan kom je daar na zoveel tijd automatisch aan :+

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

In de BIFI MAXI vault natuurlijk (zoek ff de chain met de hoogste yield). Ik vind het gek dat je dat nog niet gedaan hebt; je koopt een yield aggregator token om er vervolgens geen yield op te pakken :P

Tja, ik wilde steeds klaarstaan om te kopen/verkopen, door die rare fluctuaties :)
Nu Nance wegvalt, blijven alleen CDC (willen me niet) en Gate.io (durf ik niet) over. Dus ja, dan maar iets anders proberen.

Zie ik het nu goed, max 5% APR? :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:44:
[...]

wil je een eerlijk antwoord hebben? :)
Nee. :/

• resusaapje

resusaapje

h less

Slonzo schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:46:
[...]

Laten uitbetalen in NEXO, dan kom je daar na zoveel tijd automatisch aan :+
Goeie!

Ik heb er toch nog zo weinig staan dat het er allemaal niet toe doet. Lekker experimenteren d:)b

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Kol Nedra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:57:
Het kan dat er tegen die tijd wel een andere coin zal zijn met de grootste marketcap. Maar ik denk dat BTC in leven zal blijven omdat het de status heeft van de eerste crypto coin ooit.

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-01 11:28

Chaes

#HODL

Ik zou op Nexo niet hoger gaan dan de Gold tier. Uiteindelijk moet je best veel Nexo tokens hebben voor relatief weinig upside qua rente-inkomsten. Zou ook zeker niet laten uitbetalen in Nexo tokens, verwacht namelijk niet dat die x10 gaat.

• MarcoKramer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:18
Chaes schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:57:
Ik zou op Nexo niet hoger gaan dan de Gold tier. Uiteindelijk moet je best veel Nexo tokens hebben voor relatief weinig upside qua rente-inkomsten. Zou ook zeker niet laten uitbetalen in Nexo tokens, verwacht namelijk niet dat die x10 gaat.
Of wél laten uitbetalen in Nexo en dat om de zoveel tijd omzetten naar wat anders (zolang je maar boven de gewenste tier blijft).

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-01 20:37
Ik zou überhaupt geen extra token houden voor hogere rente-inkomsten uitbetaald in deze extra token. Is mijn inziens de hogere rente niet waard. Liever wat minder rente, maar meer tokens in mijn PF waar ik echt in geloof.

• resusaapje

resusaapje

h less

[...]

*zucht*

Dus. Binance laat BIFI alleen gaan via BSC. Koppel ik MetaMask aan Beefy om te bridgen, staat die d'r niet tussen. Wel BNB Chain, maar die bestaat niet meer.

Iemand een idee?

Anders lijkt er niks anders op te zitten dan alles terug te gooien naar Nance, om te zetten naar ETH, dat via OP te withdrawen en die ETH weer om te zetten naar BIFI.
PCS kent ook alleen BNB chain en ETH native,
Anyswap wel OP, maar ook slechts BNB chain.

Wat zie ik over het hoofd?

Lekker onhandig. Wen adopsion by masses? :|

• Kol Nedra
resusaapje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 16:22:
[...]

*zucht*

Dus. Binance laat BIFI alleen gaan via BSC. Koppel ik MetaMask aan Beefy om te bridgen, staat die d'r niet tussen. Wel BNB Chain, maar die bestaat niet meer.

Iemand een idee?

Anders lijkt er niks anders op te zitten dan alles terug te gooien naar Nance, om te zetten naar ETH, dat via OP te withdrawen en die ETH weer om te zetten naar BIFI.

op beefy.finance kun je toch gewoon bridgen naar ander chain toch?

nothing stops this train

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-01 23:16
@resusaapje Ik hou wel Nexo aan (10% van relatief weinig voor platinum is niet veel) maar zit er ook al een tijdje dus heb er ook al lang geen meer hoeven kopen. Uitbetalen in Nexo en die weer gebruiken voor ETH DCA. Je hebt dan ook 5 maandelijkse gratis withdrawals voor je hardwarewallet of andere adresjes. Ik gebruik ook de Nexo card (via Curve) waarvan de cashback(slechts 2%, maar de EURx vangt ondertussen 13%) ook weer naar DCAs gaat. Elke maand boodschappengeld ernaartoe, nu binnen letterlijk 2 seconden instant sepa.
Ze hebben ook een pro omgeving waar ik wat simpele, soms wekenlange limitorders laat lopen waar ik niet naar wil omkijken (bijv Nexo cashback->usdt)

Ik zou er nu ook geen 10k aanhouden en die rentestanden zijn wel verdacht hoog, maar als intermediair en voor sprokkelsats voor een hardwarehodler is het een goede plek.

(Geen advies of lendershill, alleen mijn ervaring)

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

[...]

*zucht*

Iemand een idee?

Heeft bifi wel metamask support? Met trustwallet kan je hem wel vinden.

Edit: ik kan bifi wel vinden in metamask nadat je naar bnb smart chain network switcht.

[ Voor 5% gewijzigd door Darrell op 03-07-2023 16:40 ]

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-01 10:11

tomtom901

Moderator General Chat
BTC en de top TL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1oYr4GCYHvR_Kqvekl0iTHnPZA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dWblJgch8uyRFC1iG2anDSgu.jpg?f=user_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-01 20:37
[...]

*zucht*

Iemand een idee?

Volgens mij is BNB chain hetzelfde als BSC?

Check even op https://bscscan.com/ en zoek je wallet address. Als je je tokens in je wallet ziet staan, is het goed gegaan.

Edit: vervolgens zou je het gewoon moet kunnen bridgen. Wel even checken of de betreffende bridge jouw chain en token support.

[ Voor 7% gewijzigd door jvel92 op 03-07-2023 16:50 ]

• resusaapje

resusaapje

h less

Kol Nedra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 16:24:
[...]

op beefy.finance kun je toch gewoon bridgen naar ander chain toch?
Ik checkte ff of native op BSC wel te staken was, en daar was m'n worst wel zichtbaar. Terug naar de bridge en hop, opeens ook daar te zien.

Goed, ff bridgen van BSC naar OP. Pending. Wel weg van BSC, nog niet gearriveerd bij OP: Confirmation pending

Okee, view transaction op multichain explorer:
Txhash not found
You can submit txhash to bridge.

:X

Verwijderd

resusaapje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 16:50:
[...]

Ik checkte ff of native op BSC wel te staken was, en daar was m'n worst wel zichtbaar. Terug naar de bridge en hop, opeens ook daar te zien.

Goed, ff bridgen van BSC naar OP. Pending. Wel weg van BSC, nog niet gearriveerd bij OP: Confirmation pending

Txhash not found

Noob.

• resusaapje

resusaapje

h less

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12:06
[...]

Txhash not found

Heb ook het meeste gedoe gehad met dat bridgen, OP etc. :') Nee, ik koop wel gewoon Ethereum of een vage shitcoin.

*trouwens door mijn eigen gebrek aan kennis, voor mensen die er wel verstand van hebben werkt het waarschijnlijk prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Alpina op 03-07-2023 16:58 ]

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
BTC breakout, nu even doorbijten :)

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Moon

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Moon!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
SL geraakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/byTSwClICauUTNBQlG_Q7e2vOS8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IBVjn43vFYPQqe1kvIwX4I3V.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Snap de trade, je hebt hem toch een heel aantal keer succesvol gepakt volgens mij.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
tomtom901 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:09:
[...]

Snap de trade, je hebt hem toch een heel aantal keer succesvol gepakt volgens mij.
Jazeker, kan daarnaast wederom in een wick eindigen met alsnog een succesvolle short, maar dat risico neem ik niet meer op het huidige punt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:10:
[...]

Jazeker, kan daarnaast wederom in een wick eindigen met alsnog een succesvolle short, maar dat risico neem ik niet meer op het huidige punt.
Yep, spannend, even kijken of we door de 31k kunnen :)

• Gelukszoekr
_Gast_ schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:55:
[...]

Het kan dat er tegen die tijd wel een andere coin zal zijn met de grootste marketcap. Maar ik denk dat BTC in leven zal blijven omdat het de status heeft van de eerste crypto coin ooit.
Alles kan, maar Bitcoin heeft niet alleen de hoogste mc puur omdat het de eerste is

• Gelukszoekr
jvel92 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 16:06:
[...]

Ik zou überhaupt geen extra token houden voor hogere rente-inkomsten uitbetaald in deze extra token. Is mijn inziens de hogere rente niet waard. Liever wat minder rente, maar meer tokens in mijn PF waar ik echt in geloof.
Dit inderdaad. Het is het risico van een extra shitcoin niet waard

• Gelukszoekr
[...]

Txhash not found

Dat je funds bij Binance weg moet halen, is wat anders dan dat je de BSC gebruikt..

En ja, bridgen kan even duren voor er überhaupt een transactie gemaakt is

• Chaes

Chaes

#HODL

Driedubbele post @Gelukszoekr, daar staat een adtje op!

• Gelukszoekr
Chaes schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:29:
Driedubbele post @Gelukszoekr, daar staat een adtje op!
Ik stel voor dat we proosten als Bitcoin ècht uitbreekt

• Gelukszoekr
31k aangetikt

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
En daar is die dan weer, de 31k.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Zou ook zeker niet laten uitbetalen in Nexo tokens, verwacht namelijk niet dat die x10 gaat.
Je verwacht dat EUR of USD wel x10 gaan?
Dan cash ik mijn BTC alvast ff uit :+

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 03-07-2023 17:35 ]

• YES
  • Laatst online: 20-01 12:28

YES

Moderator General Chat
tomtom901 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:33:
En daar is die dan weer, de 31k.
Benieuwd of we hem nou eens echt gaan slechten of dat het zometeen gewoon weer dippen wordt.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
YES schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:35:
[...]

Benieuwd of we hem nou eens echt gaan slechten of dat het zometeen gewoon weer dippen wordt.
Idd, hij zou idealiter nu als de nieuwe support moeten gaan dienen :-)

• Chaes

Chaes

#HODL

Slonzo schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:34:
[...]

Je verwacht dat EUR of USD wel x10 gaan?
Dan cash ik mijn BTC alvast ff uit :+
Ik had het over de Nexo-token t.o.v. sommige andere coins die op Nexo staan.
Maar ik houd je niet tegen :Y)

Verwijderd

Zelfs mijn RVN staat in de plus...

Wat een ponzi.

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18-01 20:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2o3RbxRijUlHdYOiiiT87Kw9eQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JNVlxsiwNsgU2jnrstAWyYz5.jpg?f=fotoalbum_large

Laag volume wel. Ook nog resistance level boven ons.

31440 moet gegained worden om van een uitbraak te spreken.

[ Voor 6% gewijzigd door Beug op 03-07-2023 18:02 ]

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-01 16:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBe2JmzwJE_ql2MxEGmIExSe05M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GXQSFWD7IDgd0KTBunZIuJGX.jpg?f=user_large

Ziet het er zo uit vandaag?

• Tominatie
  • Niet online
Is Wraith protocol 4.0 gelaunched vandaag?

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
Verge loopt ook tegen een resistance aan, de plus 169% is toch ff een horde…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t3czo_Kk_7IBY4gK6KnYwL-T44o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aEUL1wb5ZeX1hWxXtEjF9j7s.jpg?f=user_large

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 18:30:
Is Wraith protocol 4.0 gelaunched vandaag?
Las dat Sunerok vandaag een hack wilde oplossen maar per ongeluk een hardfork deed waardoor alle nodes uit sync zijn geraakt, maar Verge daardoor het nieuwe digitale plutonium is geworden als brandstof voor AI.

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EIHd3qgEoiDcJUTR7TYAiy044g8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RRrG7OpSYUipJuVJTATzq5e9.jpg?f=user_large

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 12:06
Wow Verge, back in time.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FICYwAScJDLzKoegF8GdugIUqu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fLRN0a333dqXutkm7qOChSny.jpg?f=fotoalbum_large

De chart is minder spannend :')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4fBAbj9fh1pottWBFmDXSeU8kX4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qdrmfEbSCYR3UTxKEjqkYvNJ.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Maar er is duidelijk een hype gaande op payment coins.

BCH, LTC, nu XVG...

Gewoon ff kijken welke shitcoin nog niet gepumpt heeft, makkelijk geld harken komende weken?

Misschien weer wat NANO kopen.

• Tominatie
  • Niet online
Haha die pornhub samenwerking was ik alweer vergeten _O-

Wat een tijd is dat toch geweest achteraf

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Atom weer bijna bij de 10$ 👍🥳

• Tominatie
  • Niet online
Lage volumes in de markt, maar wel rond de 31K, we mogen niet klagen denk ik.

Moon soon!?

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:36
Meh, 3e poging om 31k te klaren lijkt te mislukken. Mooie kans op een short?

• YES

YES

Moderator General Chat
PHPResource schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:26:
31k! *O*

:+

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:26:
Ben jij nou helemaal besodemieterd!

Moon, lambo soon.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:31
Tominatie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:23:
Lage volumes in de markt, maar wel rond de 31K, we mogen niet klagen denk ik.

Moon soon!?
Sterk idd. Blackrock is nog bezig nieuwe stukken te verzamelen. Als die dat nu gewoon zo ff doen staan we in no time op 33k

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Verwijderd

anti elppa schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:33:
[...]

Sterk idd. Blackrock is nog bezig nieuwe stukken te verzamelen. Als die dat nu gewoon zo ff doen staan we in no time op 33k
Laten we hopen dat al die rijke stinkerds en instuten de 69k moeten kopen.

Wat zou dat mooi zijn, en dan op ze dumpen en op 12k hun panicsells oppikken.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:36
Tominatie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:33:
[...]

Ben jij nou helemaal besodemieterd!

Moon, lambo soon.
@YES Wees gerust, ik zit er vaker naast :+

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nTXj4gqxi0wvlIy5TMH71E_mfwg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/vGtBECkCXfDYL7NxDrNOLPgU.gif?f=user_large

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
40k aan het einde van de week, ff vlammuhhh

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11:03
31.4 gaat eraan vandaag!

• YES

YES

Moderator General Chat
Kan je nog eens een getalletje noemen, BTC wil er meteen naar toe zo lijkt het :+

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
Daar gaan we 🤓

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Kol Nedra
neeeeee! ik ben nog niet klaar met goedkope satjes binnen te harken! :'(

nothing stops this train

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kom boys, knal die fiat er eens in.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nog 200 erbij en dan is de kans groot dat we uit deze range breken ipv dat het wederom een wick wordt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yAY7avgjLwo0Nygn_d67DP2WYrQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BYiAsxg3QoFSJqYRomO4jOHp.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 03-07-2023 21:05 ]

• anti elppa
Long alweer op 30%. Gaat lekker

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXo_Smq_GzxbFLqZ1BZaeaTJejQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tsj6Yav1XUDjbs3jLQ4FkRJ1.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb mijn long vanmiddag gesloten en een nieuwe geopend met meer inleg en hogere leverage (x10) dus hier ook happy days vooralsnog *O*

• Masstje
Ben hier duidelijk die even stijve hark die z’n long open laat vanaf 25k.

Nuja, iemand vroeg me naar de volgende tussenstop… 34.5 it is. Voor vrijdag!

Weet alleen niet welke week

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Mooie palen hoor :+

• Chaes

Chaes

#HODL

Slowly but surely...

• Masstje
Poging 2 7(8)7

• Tominatie
  • Niet online
Gaat lekker oOo

• anti elppa
Masstje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:19:
Ben hier duidelijk die even stijve hark die z’n long open laat vanaf 25k.

Nuja, iemand vroeg me naar de volgende tussenstop… 34.5 it is. Voor vrijdag!

Weet alleen niet welke week
Die vorige vanaf 25.9k had ik ook nog open moeten hebben. Wilde 50% eruit halen om winst te pakken (was ergens vorige week op 30.7k) ipv schuif naar x20 te doen drukte ik op close. Niet erg natuurlijk. Direct 50% naar trezor over gemaakt. En in die 30min dat ik geen positie had kwam die naald naar beneden. Direct weer x10 long geopend op 30.2k. Puur mazzel wel.

Hier kan je het mooi zien trouwens in de bybit app (buy en sell)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x13uXWrS2wOhZ_xE6TCLYcGBJkY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sLxSWtILXLcyYpOJk3Tfz6YN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door anti elppa op 03-07-2023 21:36 ]

• Masstje
anti elppa schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:33:
[...]

Die vorige vanaf 25.9k had ik ook nog open moeten hebben. Wilde 50% eruit halen om winst te pakken (was ergens vorige week op 30.7k) ipv schuif naar x20 te doen drukte ik op close. Niet erg natuurlijk. Direct 50% naar trezor over gemaakt. En in die 30min dat ik geen positie had kwam die naald naar beneden. Direct weer x10 long geopend op 30.2k. Puur mazzel wel.
Het mooie is als die boven de 100% gaat, gaat snel dan.
Maar 30k entry komt wel goed als je de driehoek bekijkt en deze poging nu.

• anti elppa
Masstje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:35:
[...]

Het mooie is als die boven de 100% gaat, gaat snel dan.
Maar 30k entry komt wel goed als je de driehoek bekijkt en deze poging nu.
Ja idd en heb al erg mooie trade hiervoor gehad ook natuurlijk

• elektriekert
  • Laatst online: 12:03
Kol Nedra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:54:
[...]

neeeeee! ik ben nog niet klaar met goedkope satjes binnen te harken! :'(
Het is goed P******* waar ik de naam niet meer van mag noemen :+

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
die breakout zit er zo hard aan te komen... hopelijk gaat het nu echt los

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
keanu_ schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:42:
die breakout zit er zo hard aan te komen... hopelijk gaat het nu echt los
Was de breakout niet zo’n fout pubertijdschrift?
Zat je ook altijd op te wachten voordat ie kwam, lekker babes op de poster!

Eig de sc memes van vroegah

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:51
Don Guacamole schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:43:
[...]

Was de breakout niet zo’n fout pubertijdschrift?
Zat je ook altijd op te wachten voordat ie kwam, lekker babes op de poster!

Eig de sc memes van vroegah
Poh met daarin altijd twee naakte personen op een skippybal of ander item. Diepgaand interview. TETTEN

Stack Sats

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10-2025

Coldcat

HODL

Stovirpi schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:46:
[...]

Poh met daarin altijd twee naakte personen op een skippybal of ander item. Diepgaand interview. TETTEN
Die waren de tijd dan ver voor!

Het mooiste hier zijn ook die schreeuwerige plaatjes met DIKKE TETTEN!

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6la8J2NYvDtpfPrrhCW5xzC6yHs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/33epokWqSlJImUJcXIUGUKC8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbp30dA0JNVjbYx8558Cj0Oc8HI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SYOwzilhhEyteUOnSIQ61xJK.jpg?f=fotoalbum_large

• anti elppa

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Leuk geprobeerd vannacht, maar even geduld nog dus.

• MrFX
  • Laatst online: 07:23
tomtom901 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 06:47:
Leuk geprobeerd vannacht, maar even geduld nog dus.
Blijven proberen eens zal je vrouw overstag gaan >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Masstje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/893VG05wBVg5bEF-aQLqfs3sOAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UnMd7tYArqnBANoVkixxS7pu.jpg?f=fotoalbum_large

Bye binance is echt niet meer mee… ganse nacht boven de 31k.

Dringend tijd om deze te deleten.

• YES

YES

Moderator General Chat
Masstje schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:23:
[Afbeelding]

Bye binance is echt niet meer mee… ganse nacht boven de 31k.

Dringend tijd om deze te deleten.
En hoe staat het ervoor met die mooie houten overkapping? Voldoende inspiratie opgedaan? :+

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
MrFX schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:17:
[...]

Blijven proberen eens zal je vrouw overstag gaan >:)
Ze wil graag een kleine, dus dat voor elkaar krijgen lukt beter dan m00n. :+

• Masstje
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:38:
[...]

En hoe staat het ervoor met die mooie houten overkapping? Voldoende inspiratie opgedaan? :+
Ben blij dat het deze titel maar was als zoekopdracht 8)

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asR8bRoiIWJdTAOMXgrn_VR9QU8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tM4jC35U44QFA6Cx0MFOkhG8.jpg?f=fotoalbum_large

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11-2025

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Iedereen zit klaar voor de breakout?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/JAdlb84z49K1QSIswZB1yKDv.png

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lVrAVyjKsWo504ehqebCNRAU73A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/44DqZv7qAS5ydAmsZJ6Gu225.jpg?f=fotoalbum_large

Cup and handle patroon zal je bedoelen, maar je de cup and handle die je erin geplakt hebt blokkeert de hele boel -O-
Welk timeframe is het eigenlijk?

Anyway, je bent blijkbaar bullish, dus:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B_HfJFtLe2Qh-oQ32sATtzbXgmE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zI62X30EazbTFY5CaLYMwpYK.jpg?f=user_large
Pagina: 1 ... 167 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!