[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 168 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.230.778 views

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:15
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:22:
[...]

[Afbeelding]

Cup and handle patroon zal je bedoelen, maar je de cup and handle die je erin geplakt hebt blokkeert de hele boel -O-
Welk timeframe is het eigenlijk?

Anyway, je bent blijkbaar bullish, dus:
[Afbeelding]
4H
Ben idd bullish. Maar er zijn ook genoeg redenen om Bearish te zijn.
Heb een haat liefde verhouding met Glassnode
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ydJuu_Lk5MaockaR8ermPpf1NHE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0UF8tl56SopuOGhoeDT71NfA.jpg?f=fotoalbum_large

• dippenispinnen
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08-07-2025
Ik moet nog even mijn flufje van Binance overzetten naar Bitvavo. Wil mijn eigen shitcoins gewoon weer terug kopen, als trouwe en trotse bagholder uit de class van 2017! Hebben jullie nog leuke verse muntjes? Of zit iedereen hier nu met die verrekte longs en shorts te spelen?

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025
dippenispinnen schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:36:
Ik moet nog even mijn flufje van Binance overzetten naar Bitvavo. Wil mijn eigen shitcoins gewoon weer terug kopen, als trouwe en trotse bagholder uit de class van 2017! Hebben jullie nog leuke verse muntjes? Of zit iedereen hier nu met die verrekte longs en shorts te spelen?
Astar

• Moiety
Op Twitter zie ik: LTF bear flags, 4H swing failure, 4H hanging man, 1D + 1W bearish RSI divergence.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8357uUvUTATXozvCFBMJFVhlr2w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yrQ7t691MrYs43VcrybNm3HH.gif?f=user_large

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:20

YES

Moderator General Chat
Moiety schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:39:
Op Twitter zie ik: LTF bear flags, 4H swing failure, 4H hanging man, 1D + 1W bearish RSI divergence.
[Afbeelding]
Dan kan het niet anders dan dat we zo direct keihard naar de maan knallen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/soc_rozzkpkppZ9izpdf1CSlmxY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jd5O3Jn0JNSwkCdeCighCHH8.gif?f=user_large

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:26
Moiety schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:39:
[Afbeelding]
80% van de TA die je nu opdreunt is amper te zien/ totaal niet overtuigend. Voor die bearish divergence moet je met een vergrootglas zoeken.

Wat overigens niet zegt dat we niet gewoon naar beneden kunnen vandaag

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• dippenispinnen
Thanks! Weet iemand waarom die oldschool projecten als XVG en BCH zo aan het pompen zijn geweest?

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 10:44

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:42:
[...]

80% van de TA die je nu opdreunt is amper te zien/ totaal niet overtuigend. Voor die bearish divergence moet je met een vergrootglas zoeken.

je kunt zeggen wat je wilt, maar voor iemand die er geen verstand van heeft klinkt het enorm betrouwbaar als iemand een schijnbaar samenhangende zin kan maken die dat soort termen aan elkaar rijgt. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02-12-2025
Gaan we toch weer naar die 30,6k?

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:42:
[...]

Ik vind de divergence met name op de weekly nog best duidelijk zichtbaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1KEAP5ZkTeWaa6NiR_JfaxXNSjE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v1xhAJc1Bv1dxcEP79YK9lln.png?f=fotoalbum_large

Mijn gevoel zegt dat die indicatoren meer betrouwbaar zijn bij alts en lagere timeframes op de één of andere manier. Daarnaast, één goede groene kaars op de daily/weekly kan die divergence zo ongedaan maken.
Het is een indicator die kan wijzen op een trendreversal, maar juist op die hogere timeframes is er wel wat meer nodig dan alleen een divergence om de trend echt te doen keren., volgens mij.

We zijn de 31k inmiddels wel weer kwijt helaas.

M.a.w.: ik heb momenteel echt geen flauw idee dus ik pas de Pippi Langkous logica toe op mijn openstaande long: "ik heb dat nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan" =/= "ïk heb geen idee waar het heen gaat dus ik denk dat het wel goed komt"

[ Voor 13% gewijzigd door YES op 04-07-2023 09:56 ]

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 19-01 13:26
dippenispinnen schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:43:
[...]

Thanks! Weet iemand waarom die oldschool projecten als XVG en BCH zo aan het pompen zijn geweest?
Ja.
Overigens, je naam, is dat dip penis pinnen? Of dippen is pinnen? Snap er niks van.

Koop tip: pepe. Dat is het helemaal, zelf op facebook gelezen. Wordt groter dan de hondenmunten.
(Nfa, dyor, maar zou nog best wel eens kunnen kloppen zodra Henk en Ingrid weer instappen)

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:02
Masstje schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:23:
[Afbeelding]

Bye binance is echt niet meer mee… ganse nacht boven de 31k.

Dringend tijd om deze te deleten.
dat bericht was dan ook een recapje van vorige week en het weekend. En iemand die niks met binance te maken heeft. Maar oud nieuws indeed.

• YES

YES

Moderator General Chat
Don Guacamole schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:55:
[...]

Ja.
Overigens, je naam, is dat dip penis pinnen? Of dippen is pinnen? Snap er niks van.

Koop tip: pepe. Dat is het helemaal, zelf op facebook gelezen. Wordt groter dan de hondenmunten.
(Nfa, dyor, maar zou nog best wel eens kunnen kloppen zodra Henk en Ingrid weer instappen)
Ik denk dat zijn naam op beide manieren bedoelt is. Als hij zijn penis ergens in wil dippen dan moet 'ie pinnen (blijkbaar accepteren de meisjes van plezier nog geen crypto). En tegelijk als er een goeie dip is in de crypto koersen pint hij snel wat geld richting een exchange om verse sats te kopen.

• dippenispinnen
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:58:
[...]

Ik denk dat zijn naam op beide manieren bedoelt is. Als hij zijn penis ergens in wil dippen dan moet 'ie pinnen (blijkbaar accepteren de meisjes van plezier nog geen crypto). En tegelijk als er een goeie dip is in de crypto koersen pint hij snel wat geld richting een exchange om verse sats te kopen.
DIT DUS

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:29
Zojuist bij de koffieautomaat sta ik naast een collega van de salarisadministratie

"Hey, wat grappig dat ik jouw zie! ik ben een artikel aan het lezen over de mogelijkheden van het uitbetalen van het salaris in Bitcoin".

Adoptie.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:01:
Zojuist bij de koffieautomaat sta ik naast een collega van de salarisadministratie

"Hey, wat grappig dat ik jouw zie! ik ben een artikel aan het lezen over de mogelijkheden van het uitbetalen van het salaris in Bitcoin".

Adoptie.
Bullrun confirmed d:)b

• YES

YES

Moderator General Chat
@anti elppa op de 1h is trouwens een bullish divergence te zien :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IgTcbFT4CjX11dpn3qIjmAyK5Uo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E3hilkZzkBVlyTpj2vze37K4.png?f=fotoalbum_large
(al is de RSI lijn bijna horizontaal, dus geen hele duidelijke)

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 04-07-2023 10:07 ]

• Gelukszoekr
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:07:
@anti elppa op de 1h is trouwens een bullish divergence te zien :+
[Afbeelding]
(al is de RSI lijn bijna horizontaal, dus geen hele duidelijke)
Je hebt te lang naar Madelon gekeken...

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:23:
[...]

Je hebt te lang naar Madelon gekeken...
Nog nooit ook maar een enkel filmpje van haar bekeken. Maar zelfs dat is teveel blijkbaar.

Ik bedoelde dit overigens niet als serieus bullish signaal hoor. Meer dat je, als je maar lang genoeg zoekt, je altijd wel iets kan vinden wat bij je narratief past.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Da_maniaC schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:21:
[...]

Iedereen zit klaar voor de breakout?

[Afbeelding]
De break-out die sinds afgelopen week al wordt aangekondigd door diverse talking heads uit de crypto scène maar nog steeds niet is doorgebroken.

• Gelukszoekr
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:25:
[...]

Nog nooit ook maar een enkel filmpje van haar bekeken. Maar zelfs dat is teveel blijkbaar.
Oke, dan heb ik niks gezegd,

Maar die heeft al zo vaak het woord divergentie in d'r mond heeft genomen....

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:31:
[...]

Oke, dan heb ik niks gezegd,

Maar die heeft al zo vaak het woord divergentie in d'r mond genomen....
Haha, dat wist ik dus oprecht niet :)

Divergences zijn mooi (ik vind het ook gewoon leuk als ik er weer eens één zie), maar m.i. nooit een indicator om direct conclusies aan te verbinden. Het kan een middel zijn die je idee/opzet voor een trade ondersteund maar niet meer dan dat denk ik.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Ik krijg divergentie in m'n broekje van al die bullish praat.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik droomde vannacht dat ik met m'n auto veel te hard door de bocht vloog en toen te water belandde.
Ik schrok wakker. Ik weet niet wat dit gaat betekenen voor de koers.

• Moiety
Tominatie schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:48:
Ik droomde vannacht dat ik met m'n auto veel te hard door de bocht vloog en toen te water belandde.
Dit was mijn droom vannacht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TqhfiVy1NMQcxiTvqQvNJbvVJkU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/5OBz4erFqJznTjukvG0zaX7n.gif?f=user_large

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 09:58:
[...]

Als hij zijn penis ergens in wil dippen dan moet 'ie pinnen
Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:31:
[...]

in d'r mond heeft genomen....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NTEK3rulB1DYJBgM-zOLGOIS_P8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/hqZetxhsOfnKisqV4CEXjSff.gif?f=user_large

UberLurker Departement #GG.

• Gelukszoekr
Ik dacht al, gaat niemand die inkoppen?

• anti elppa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OWzjlZK4dKG3xviA8eIBiQvoEQ8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4a5aCQUPxDIyiEqiNQF9mVMc.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
31K!
*O*

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 04-07-2023 11:16 ]

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Tominatie schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:48:
We all know that feeling...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfbJxloXo5EBKNba4K5FAEVukh8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/9W49ElQc4g1o6cxsPcXUNTSs.gif?f=user_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ppdvqw9dE15uRXIAzzCpcO1owW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YbJ98Nm14j0VETFKCfv9Mbol.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ZQp10bJe5ICJJJeGEONtrs2iSI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/gjttit70j48mqRZT8vPWAqfe.gif?f=user_large

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
>31K be like:

Afbeeldingslocatie: https://gifdb.com/images/high/strip-tease-magical-vanished-0xet609hwsph3d99.gif

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:28

Trackerfire

BTC HODLER

Pffff

BTC 31K --> 100K
BTC 30.9K --> 10K

Wen moon? Wen rekt?

Tijd voor een échte move, maakt niet uit welke kant op :9~

[ Voor 32% gewijzigd door Trackerfire op 04-07-2023 12:13 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• anti elppa
Trackerfire schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:55:
Pffff

BTC 31K --> 100K
BTC 30.9L --> 10k

Wen moon? Wen rekt?

Tijd voor een échte move, maakt niet uit welke kant op :9~
100k gaat nog wel ff duren hoor. Eerst volgend jaar de halving. Daarvoor zie ik echt geen nieuwe ATH.

aan de andere kant blijft het BTC, alles kan. Kans is alleen niet super groot

[ Voor 10% gewijzigd door anti elppa op 04-07-2023 12:07 ]

• Skrunsies
  • Niet online
BTC uitgedrukt in liters :?

Ik

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PP-dK3GGEkiuz6zzydv8NDZZqCY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uUAy5sXyt11XQUWgA2D49xG3.jpg?f=user_large

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

anti elppa schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:04:
[...]

100k gaat nog wel ff duren hoor. Eerst volgend jaar de halving. Daarvoor zie ik echt geen nieuwe ATH.

aan de andere kant blijft het BTC, alles kan. Kans is alleen niet super groot
Zeker weten, probeerde alleen aan te geven dat er praktisch niks gebeurd en mensen c.q. CT c.q. gurus meteen beginnen te roepen en van sentiment veranderen bij een $100 move ;)

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• Trackerfire

Trackerfire

BTC HODLER

Fixed :D

• YES

YES

Moderator General Chat
Blijkt Bitcoin ineens een vloeistof te zijn en helegaar niets met een blokkenketting te maken te hebben. Bitcoin blijft verrassen!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:13:
[...]

Blijkt Bitcoin ineens een vloeistof te zijn en helegaar niets met een blokkenketting te maken te hebben. Bitcoin blijft verrassen!
Zit je daar straks met 100L 'op' je Ledger..

There are you beautiful done with }:O

• anti elppa
Trackerfire schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:12:
[...]

Zeker weten, probeerde alleen aan te geven dat er praktisch niks gebeurd en mensen c.q. CT c.q. gurus meteen beginnen te roepen en van sentiment veranderen bij een $100 move ;)
gebeurd idd bijna niets nee. 2 weken terug stonden we op 26k :9B

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:15:
[...]

Zit je daar straks met 100L 'op' je Ledger..

There are you beautiful done with }:O
Ledger kapot door waterschade. Not your drops, not your liters.

Haha airdrops klopt dan ook niets meer van. Zouden eerder waterdrops zijn.
Gekke cryptospacesea

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06-2025
Kucoin gaat ook al aan de KYC...

Zijn er nog non-kyc platformen om te traden met of zonder leverage?

Misschien toch maar weer eens aan een DEX. Iemand een aanrader? Puur voor btc<>USD(T) trades.

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:17:
[...]

Ledger kapot door waterschade. Not your drops, not your liters.

Haha airdrops klopt dan ook niets meer van. Zouden eerder waterdrops zijn.
Gekke cryptospacesea
Hallo Aegon?

Ja meneer...

Ik heb schade..

Och, wat is er gebeurd?

Nou ik heb water op mijn Ledger...

Oh? Kunt u eens een foto sturen?

Tuurlijk..

Hmmm, maar meneer.. Water op een USB stick, nieuwwaarde is rond de 25 euro... We zullen dit zsm over maken..

Maar, maar meneer.. de waarde was 4 ton.. -O-

• Skrunsies
  • Niet online
Ik heb geen idee als onderstaande link werkt..

Mocht het wel werken kijk dan even. Echt ik heb al 5 minuten de tranen in mijn ogen _O-

Geluid aan _O-

https://www.instagram.com.../?igshid=Y2I2MzMwZWM3ZA==

[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 04-07-2023 12:34 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:47
10mil.btc schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:20:

Misschien toch maar weer eens aan een DEX. Iemand een aanrader? Puur voor btc<>USD(T) trades.
Dit zie ik op MEXC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mk4QbSBHspo6n3vBZEJVNTYnwKw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nJHgr02PqnYpszxU0hSHDeDp.png?f=fotoalbum_large

YOLO

• YES

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:20:
[...]
4 ton meneer, dat lijkt me wat onwaarschijnlijk, hoe denkt u dat aan te kunnen tonen?

Nou, euh.. blockchain en zo..

Luister eens meneer, eerst komt u met een natte USB stick op de proppen en nu begint u over een blokkenketting die 4 ton waard zou zijn. Ik heb hier geen tijd voor, fijne dag nog!

Ja ma..

TUUT TUUT TUUT

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:35:
[...]

4 ton meneer, dat lijkt me wat onwaarschijnlijk, hoe denkt u dat aan te kunnen tonen?

Luister eens meneer, eerst komt u met een natte USB stick op de proppen en nu begint u over een blokkenketting die 4 ton waard zou zijn. Ik heb hier geen tijd voor, fijne dag nog!

Ja ma..

TUUT TUUT TUUT
_O-

• YES

YES

Moderator General Chat
Oké ik ga ff hardlopen. Als ik over 1 a 1,5 uur niets weer gepost heb, heb ik het waarschijnlijk niet overleefd.

In dat geval is mijn passphrase voor de ledger:

bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-01 10:44

MicroWhale

The problem is choice

Skrunsies schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:20:
[...]

"Heb je je passphrase niet meer dan? *gedempt: hey Fredje, ik heb hier weer zo'n sukkel die denkt dat die crypto echt op die usb staat"

"Ehm" ...*rommelt in wat bakjes, bladerend door papieren "Ja, die heb ik nog"

"Nou, voer je passphrase dan gewoon in op een nieuwe..."

TUUT TUUT

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18:05
Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:01:

Adoptie.
Dit betekent dat we nog aan de bear moeten beginnen! _O-

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:36
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:35:
[...]

Ja ma..

TUUT TUUT TUUT
Haha als we crypto vertalen naar Nederlands worden we al helemaal niet meer serieus genomen door de massa. Blokkenketting en luchtdruppels etc.. _O-

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-01 20:37

dYdX is volgens mij de meest uitgebreide.

• YES

YES

Moderator General Chat
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:39:
Oké ik ga ff hardlopen. Als ik over 1 a 1,5 uur niets weer gepost heb, heb ik het waarschijnlijk niet overleefd.

bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7m-DNiaPjtHdiyCUx6Ifp6KpF5A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/j3PNySuwoH0VpUggvhfNuYL1.gif?f=user_large

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:39:

Verkapte "ik loop minimaal een uur aan één stuk door hard"-post.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:18:
[...]

Verkapte "ik loop minimaal een uur aan één stuk door hard"-post.
Denk je dat zo snel te herkennen omdat je zelf een beetje zo bent, of? :+

Als je de tijd tussen die post, en mijn post dat ik nog leefde, bekijkt, weet je dat dit niet zo is.
Ik rekende tijd van hardlopen + even bijkomen en daarna douchen bij elkaar op. Zo'n goede/fanatieke loper ben ik niet hoor, minimaal een uur dan zou ik de ambulance van tevoren vast moeten bellen vrees ik.

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:25:
[...]

Als je de tijd tussen die post, en mijn post dat ik nog leefde, bekijkt, weet je dat dit niet zo is.
Ik rekende tijd van hardlopen + even bijkomen en daarna douchen bij elkaar op. Zo'n goede/fanatieke loper ben ik niet hoor, minimaal een uur dan zou ik de ambulance van tevoren vast moeten bellen vrees ik.
Hardlopen? Is je auto stuk ofzo? :?

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:26:
[...]

Hardlopen? Is je auto stuk ofzo? :?
Auto? Oh dat ding met vier wielen die mijn vriendin altijd mee neemt naar haar werk. Dat vind ik maar een onding.

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:46

resusaapje

h less

YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:27:
[...]

Auto? Oh dat ding met vier wielen die mijn vriendin altijd mee neemt naar haar werk. Dat vind ik maar een onding.
Wel erg handig om je pallet ice tea in te vervoeren

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:33:
[...]

Wel erg handig om je pallet ice tea in te vervoeren
Ik zou niet weten waar je ice tea voor nodig hebt. Water is prima, scheelt je weer fiat die je in sats kan pompen. Net als niet met de auto naar de supermarkt of groothandel te hoeven rijden om een pallet ice tea te halen.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@YES precies jongen, laat de vrouw maar lekker in de file staan met de Lambo. Wij nemen gewoon de helikopter! .... Huh wat? Rennen? Op gouden sneakers toch zeker?

edit: als je maar plezier hebt. Ik heb helemaal geen crypto maar die babes he? Anders was ik hier al lang afgehaakt :P

[ Voor 27% gewijzigd door sh4d0wman op 04-07-2023 14:42 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• YES

YES

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:35:
@YES precies jongen, laat de vrouw maar lekker in de file staan met de Lambo. Wij nemen gewoon de helikopter! .... Huh wat? Rennen? Op gouden sneakers toch zeker?
Als ik naar kantoor ga, fiets ik naar het station om de trein te nemen. En dan pak ik later nog een stuk de bus of de OV fiets.

Lambo's, helikopters, allemaal mooi maar zoals hier wel eens te lezen valt doe ik aan leveraged traden dus dan wordt je gewoon nooit rijk genoeg om van het (door de baas betaalde) OV los te komen :+

• anti elppa
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:40:
[...]

Als ik naar kantoor ga, fiets ik naar het station om de trein te nemen. En dan pak ik later nog een stuk de bus of de OV fiets.

Lambo's, helikopters, allemaal mooi maar zoals hier wel eens te lezen valt doe ik aan leveraged traden dus dan wordt je gewoon nooit rijk genoeg om van het (door de baas betaalde) OV los te komen :+
Ja of je komt na een paar maanden leverage gokkerij op straat terecht met een spuit fentanyl in je arm.....

• resusaapje

resusaapje

h less

sh4d0wman schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:35:

edit: als je maar plezier hebt. Ik heb helemaal geen crypto maar die babes he? Anders was ik hier al lang afgehaakt :P
Hear hear! Idem hier. Heb wel een usb-stick om mee te kunnen praten, maar verder heb ik voldoende aan mijn spaarrekening bij de rabobank.

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

• resusaapje

resusaapje

h less

anti elppa schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:48:
[...]

Ja of je komt na een paar maanden leverage gokkerij op straat terecht met een spuit krokodil in je arm.....
ftfy

• anti elppa
ook mooi spul volgens mij

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:48:
[...]

Ja of je komt na een paar maanden leverage gokkerij op straat terecht met een spuit fentanyl in je arm.....
Ja of een spuit copium of hopium. Kan allemaal. Nu even mijn huis inzetten op een nieuwe beuk omhoog, met leverage zodat ik er 10 huizen mee terug kan winnen, can't go tits up!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-11-2025
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:25:
[...]

Haha nee man. Recreatief loper hier, ben meer een krachtsporter. Ben al blij met ~7k op een rustig tempo.

Wanneer sub-25k BTC? Ben nog steeds cash heavy, permabear dat ik ben. Heb zelfs een cheeky short op de SPX, alhoewel dat niet naked is omdat ik nog een paar long posities heb.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• anti elppa
YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:51:
[...]

Ja of een spuit copium of hopium. Kan allemaal. Nu even mijn huis inzetten op een nieuwe beuk omhoog, met leverage zodat ik er 10 huizen mee terug kan winnen, can't go tits up!
ja je lacht erom, maar zeker in de bullrun van 2017 waren en hele hordes Yanks die gewoon ff extra hypotheek afsloten of persoonlijke leningen om in crypto te pompen......only in the U s of A

• YES

YES

Moderator General Chat
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:52:
[...]

Haha nee man. Recreatief loper hier, ben meer een krachtsporter. Ben al blij met ~7k op een rustig tempo.

Wanneer sub-25k BTC? Ben nog steeds cash heavy, permabear dat ik ben. Heb zelfs een cheeky short op de SPX, alhoewel dat niet naked is omdat ik nog een paar long posities heb.
Haha ik heb net 5,5 km in 33 minuten gelopen, en dat is voor mijn doen vlot. Ik loop ook recreatief dus. En ik doe er ook geen krachtsport bij naast. Zit gewoon met mijn welvaartsbuikje veel teveel op mijn stoel gedurende de dag :+

Denk dat het een beetje om het even is wat BTC gaat doen, of nu echt een keer door die 31.4k heen en iets verder door schieten, of terug omdat die doorbraak maar niet lukt. SPX kan ook nog wel wat omhoog, DXY in een soort compressie die nog een hele tijd door kan lopen. En BTC trekt zich de afgelopen tijd ook weer niet zoveel aan van die twee..
Ben benieuwd :)

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-01 17:19
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:52:
[...]

Dat Benjamin Cowen account gaat je nog geld kosten... :+

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:53:
[...]

ja je lacht erom, maar zeker in de bullrun van 2017 waren en hele hordes Yanks die gewoon ff extra hypotheek afsloten of persoonlijke leningen om in crypto te pompen......only in the U s of A
Tja, ik wilde haast zeggen: "dan vraag je erom."
En dat doe je dan eigenlijk ook gewoon, maar ik zou dan wel blij zijn met een bank die zegt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4N0EoC6LkXFCbM3FwuCdyQEylc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/O7WcwicNUDMth4TDsvYouDPq.gif?f=user_large

Maar ja, freedom hè :+

• resusaapje

resusaapje

h less

Ow, het is alweer 4 juli.

Volgende week dan.

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:03:
[...]

Ow, het is alweer 4 juli.

Volgende week dan.
Independence day in the USA. Beurzen dicht dus die yanks gaan natuurlijk allemaal BTC kopen want onafhankelijkheid!! Moon soon!

:+

• resusaapje

resusaapje

h less

YES schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 14:35:
[...]

Ik zou niet weten waar je ice tea voor nodig hebt. Water is prima, scheelt je weer fiat die je in sats kan pompen. Net als niet met de auto naar de supermarkt of groothandel te hoeven rijden om een pallet ice tea te halen.
Shut up, you're not my mother.

Ik heb geen auto, slechts een rollator, maar ik doe vrolijk mee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MF8UROx5uhxX5yWJBL0zHkbXHwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sw6E8LdYE2Cw9gc3bN9ogNWW.jpg?f=fotoalbum_large

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:54:
[...]

[Afbeelding]
Sorry mam!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

resusaapje schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:54:
[...]

[Afbeelding]
Vol geplaste flesjes? :P

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hij schijt plast gewoon op straat jonguh :o

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/71e6Urr7lqL.jpg

* sh4d0wman kijkt er naar uit om als demente bejaarde dit ding een supermarkt binnen te schuifelen. Bange blikken in 3 2 1 ... >:)

[ Voor 20% gewijzigd door sh4d0wman op 04-07-2023 16:08 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Chaes
  • Laatst online: 15:53

Chaes

#HODL

Wat zien mensen toch in groene ijsthee. Ga dan voor het origineel (wel bruisend uiteraard).

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:25
Over drank gesproken. Gisteren 37,5 liter (1,25 liter per fles) Coca Cola opgehaald bij een duitse supermarkt, kosten: 23,70 euro.

Zelfde hoeveelheid bij de AH (1,5 liter fles) kost gewoon even iets van 62 euro, excl. statiegeld.

Kan ik wel een PLU kaart hebben maar die 3% cashback kan daar niet tegen op _O-

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nopheros schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:30:
Over drank gesproken. Gisteren 37,5 liter (1,25 liter per fles) Coca Cola opgehaald bij een duitse supermarkt, kosten: 23,70 euro.

Zelfde hoeveelheid bij de AH (1,5 liter fles) kost gewoon even iets van 62 euro, excl. statiegeld.

Ja het wordt steeds interessanter om een ritje naar duitsland/belgie te maken voor boodschappen (randstad hier)

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:00

Pak je ook nog op die 23,70€ PLU met Curve of .... ;)
Shoppen zelf regelmatig in Duitsland...Loont zich zekers....

• Nopheros
BoulaMouzer schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:40:
[...]

Pak je ook nog op die 23,70€ PLU met Curve of .... ;)
Shoppen zelf regelmatig in Duitsland...Loont zich zekers....
Ik ben een van de weinigen hier die een cashback kaart heeft zonder Curve :w

Gebruik de Plutus kaart inmiddels al voor 14 maanden, daarvoor de crypto.com kaart gebruikt en daarvoor de Binance kaart.

• Skrunsies
  • Niet online
Daarnet 500 kilo aan Tena lady gescoord. Scheelde mij 2 euro per pak.

Geen idee wat ik er mee moet, maar kon zo’n aanbieding niet aan mij voorbij laten gaan.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-01 19:55

NeoflexNL

Forever young

Skrunsies schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:43:

Geen idee wat ik er mee moet, maar kon zo’n aanbieding niet aan mij voorbij laten gaan.
Ik snap het wel.. als je dochters het huis uit gaan is het toch mooi om ze iets te kunnen meegeven.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Nopheros

Lekker man. Geld wat je bespaard hebt wel in bitcoin steken natuurlijk :F :P

• Gelukszoekr

Doe maar zo!

Ik hoorde laatst dat een kwart van de vrouwen urineverlies heeft. Ik zou het zeker als asset op je Tinderprofiel vermelden.

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:59:
[...]

Doe maar zo!

Ik hoorde laatst dat een kwart van de vrouwen urineverlies heeft. Ik zou het zeker als asset op je Tinderprofiel vermelden.
Die andere driekwart houdt het hun hele leven op? Tering..

• anti elppa
[...]

Doe maar zo!

word tijd dat btc in beweging komt......niveau is echt tot een extreem diepte punt gekomen 8)

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 15:34
#pumphopium #langleve de vrijheid enzo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1z0vQOUpRW88q7sn24i50HI4F4k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pkRNyEl3EWBaDFQZHEe03Xfq.jpg?f=fotoalbum_large

Verwijderd

[...]

Doe maar zo!

Kan wel kloppen, die van mij zeikt constant...

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:59
Nopheros schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:42:
[...]

Ik ben een van de weinigen hier die een cashback kaart heeft zonder Curve :w

Gebruik de Plutus kaart inmiddels al voor 14 maanden, daarvoor de crypto.com kaart gebruikt en daarvoor de Binance kaart.
ik heb de gratis curve en mijn vrouw heeft de Plutus kaart. werkt goed :Y)

en wie weet binnenkort de gratis Renegade kaart. maar die moet nog launchen.
echt zuur dat die Binance card weg gaat :'(
Heb wel de digitale ByBit kaart al maar nog niet gestest

[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 04-07-2023 18:18 ]

nothing stops this train

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:47

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06-2025

2liter coca cola is hier omgerekend 1euro in de filipijnen. Nederlanders worden vet genaaid.

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17:49

Doe DOT nou niet Skrunsies

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-01 14:38
DaWayne schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 18:39:
[...]

Doe DOT nou niet Skrunsies
DOT soon 69 dollar :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Gelukszoekr
roflexx schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 18:35:
[...]
2liter coca cola is hier omgerekend 1euro in de filipijnen. Nederlanders worden vet genaaid.
In Nederland krijgt iedereen in de keten van het moment dat die fles cola Nederland binnenkomt tot het moment dat de consument deze opdrinkt ook iets meer dan €300 per maand betaald.

Maar wel lekker om zo simpel naar de wereld te kijken.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
En graag weer ontopic...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:44

Ik zie wel eens Apex Pro genoemd worden op YouTube, zelf verder geen ervaring mee, dus kan niet zeggen of het goed werkt of niet.
Pagina: 1 ... 168 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!