Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 14:24
tploumen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:20:
[...]

Door wat voor een hel ga je dan:

1) Toestel moet goed aankomen;
2) Toestel is al in gebruik genomen geweest;
3) Ze moeten het cosmetische hoekje wat alleen bij een bepaalde lichtinval te zien is vinden.
4) Samsung heeft zelf al aangegeven dat het geen productiefout is: https://www.sammobile.com...-defect-is-nothingburger/ (zo prominent als op die foto's is het bij niet)
5) Wat gebeurt er met mijn reeds geregistreerde promoties en cashbacks op het IMEI nummer dat ik zou retourneren.
Waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
S23+ hier, gekocht direct bij Samsung. Op de doos staat Vietnam. Volgens IMEIcheck.com is Product Location Korea en Production Date is 16-02-2023. Ik zie geen gek hoekje.

[ Voor 8% gewijzigd door Dinmi op 24-02-2023 10:41 ]

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:20
tploumen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:55:
[...]

Waar heb je gekocht...?

En heb je ook dat irritante hoekje rechtsonder in je scherm. Als ik Reddit niet gelezen had had ik het waarschijnlijk nooit geweten :( Nu ik weet dat het er zit irriteert het me enorm. Zeker in de wetenschap dat mensen met een toestel waar Made in Korea op doos staat dat probleem niet lijken te hebben.
Mijne komt van mediamarkt en nog geen gebrek gezien. Maar heb nog geen problemen gelezen over de + versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 10:55
Dacht hier niet aanwezig, maar ik heb het ook een klein beetje rechtsonder alleen te zien met een flitslicht erop met scherm uit.

Iedereen heeft er 1 jaar Samsung Care bij ontvangen als goed is, voordat het afloopt hier gebruik van maken indien er problemen zijn.
Ze hebben al gezegd dat het normaal is en waarschijnlijk altijd aanwezig geweest in eerdere versies, maar gewoon nooit gezien, dus let's move on want is onnodige bezigheid om niks :)

Mijn toestel (S23u/Green/512tb) is overigens made in Vietnam op de doos en volgens Imei check is het Korea SEC
en productie datum is 14-01-2023.

[ Voor 14% gewijzigd door beezjeh op 24-02-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
S23 Ultra zwart 1TB, gekocht bij Tele2. Productiedatum 27-1, in Korea. Geen afwijkingen in het scherm.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:39
Tele2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ben er net achtergkomen videos opgenomen met hdr+ woorden ingekort tot 1sec als je via whatsapp verstuurd.
Ik heb hdr+ uitgezet en nieuae filmpje gemaakt en deze wordt wel goed verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-09 16:16
330d schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:22:
Ben er net achtergkomen videos opgenomen met hdr+ woorden ingekort tot 1sec als je via whatsapp verstuurd.
Ik heb hdr+ uitgezet en nieuae filmpje gemaakt en deze wordt wel goed verstuurd.
klopt, kwam er vorige week ook achter. Dan maar geen hdr+ filmpjes versturen via WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:23
krijgen we een 2de update in februari ?

https://www.sammyfans.com...on-camera-modes-and-more/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:53
Dinmi schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:39:
S23+ hier, gekocht direct bij Samsung. Op de doos staat Vietnam. Volgens IMEIcheck.com is Product Location Korea en Production Date is 16-02-2023. Ik zie geen gek hoekje.
Is ook alleen bij de Ultra.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 09:52
The-dragon schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:12:
Ik heb ook een toestel uit vietnam, en ook geen probleem. volgens wat ik gelezen heb op xda zou het vooral voorvallen bij toestellen met productiedatum 11/01/23. Mijn toestel is geproduceerd op 09/01/23
hier ook toestel uit Vietnam en geproduceerd op 9/1/23.
en ik zie niets niets aan mijn scherm zoals hier op de gelinkte foto's te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
Hm, da's niet de firmware die ik heb (Ik zit op AWBD en niet op AWBE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:40
Raar, een security patch van dec 22? Terwijl met de recente update de feb 23 security update is geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
ascent schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:39:
[...]

Hm, da's niet de firmware die ik heb (Ik zit op AWBD en niet op AWBE)
Helemaal onderaan staat dat deze voor china is, de rest heeft 'm al gehad.

The new update is currently available for Galaxy S23, Galaxy S23 Plus, and Galaxy S23 Ultra in China. However, these devices already received February 2023 update in several countries.

bijzonder aan deze tekst is de security patch: security patch released in December 2022

[ Voor 21% gewijzigd door Glassertje op 24-02-2023 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.castello
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 27-07-2024
Zijn er mensen die van een 14 Pro Max overstappen naar de S23 Ultra? Wat zijn jullie bevindingen/ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13:16

g86

Mijn S23U heeft de februari update en ik heb ingesteld dat het scherm van mijn toestel moet inschakelen als ik mijn toestel in mijn hand neem (als die bv. op tafel ligt). Maar dat wil dus niet werken, of toch maar heel soms.
Wat kan de oorzaak zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Zojuist in 3 verschillende winkels gaan kijken en geconstateerd dat alle S23 Ultra's hetzelfde probleem hebben met die lichtsckakering rechtsonder in het scherm. Zelfs eentje waar een sticker op zat "Made in Korea".

Ik denk dat mensen die een toestel "Made in Korea" het probleem proberen te vinden zoals op Reddit. Zo prominent is dat bij mijn toestel uit Vietnam ook niet zichtbaar.

Maar ik daag je uit. Ga eens onder een krachtige lamp staan met je scherm uit en beweeg je toestel vanuit alle hoeken. Gegarandeerd dat jullie een kliene impecfectie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
tploumen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:38:
Zojuist in 3 verschillende winkels gaan kijken en geconstateerd dat alle S23 Ultra's hetzelfde probleem hebben met die lichtsckakering rechtsonder in het scherm. Zelfs eentje waar een sticker op zat "Made in Korea".

Ik denk dat mensen die een toestel "Made in Korea" het probleem proberen te vinden zoals op Reddit. Zo prominent is dat bij mijn toestel uit Vietnam ook niet zichtbaar.

Maar ik daag je uit. Ga eens onder een krachtige lamp staan met je scherm uit en beweeg je toestel vanuit alle hoeken. Gegarandeerd dat jullie een kliene impecfectie zien.
Ik heb verschillende keren gecheckt maar ik zie dit bij mn toestel en komt van Vietnam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Vincent91 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 14:52:
[...]

Ik heb verschillende keren gecheckt maar ik zie dit bij mn toestel en komt van Vietnam
Niet of wel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Ik heb het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Nu online
Ik zie het ook niet, niet onder een felle lamp, en ook bijvoorbeeld niet buiten. Geen imperfecties te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 13:49
Geen enkel probleem hier met mijn S23U uit Vietnam van 14/01/2023.

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09 17:29
Nu 1 dag de s23 gebruikt met SOT van 1u 24m
GPS, wifi, bleutooth & mob internet aan. En nog 73% over. (Debloated)

De S20 die het vervangt heeft vandaag amper SOT gehad en heeft nog maar 43% over.

Wat een wereld van een verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Ik loop tegen iets aan wat ik niet opgelost krijg.
Wanneer ik bijv op tweakers een YouTube link zie en kies voor "Bekijk op YouTube", opent de browser een nieuw tabblad naar de site van YouTube om daar het filmpje weer te geven. De app wordt niet geopend, zoals ik wel had op m'n S10.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

In de YouTube app heb ik de optie "Ondersteunde koppelingen openen" en "Instellwn als standaard" aanstaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Monda op 24-02-2023 19:45 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-09 17:29
Monda schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:44:
Wanneer ik bijv op tweakers een YouTube link zie en kies voor "Bekijk op YouTube", opent de browser een nieuw tabblad naar de site van YouTube om daar het filmpje weer te geven. De app wordt niet geopend, zoals ik wel had op m'n S10.

In de YouTube app heb ik de optie "Ondersteunde koppelingen openen" en "Instellwn als standaard" aanstaan.
Nu je het zegt. Heb ik ook. Heb dan wel kiwi webbrowser en ReVanced YouTube.

Edit: opgelost door Revanced app info te open, als standaard in te stellen en de Ondersteunde webadressen aan te zetten.
Daarna in kiwi browser de instellingen te openen en bij toegankelijkheid "voorkeur voor natie applicaties" aan te vinken.

[ Voor 16% gewijzigd door sn33ky op 24-02-2023 20:20 . Reden: Oplossing toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
sn33ky schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:53:
[...]

Nu je het zegt. Heb ik ook. Heb dan wel kiwi webbrowser en ReVanced YouTube.
Ja irritant. Ik gebruik Samsung browser (beta).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Monda schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:44:

In de browser instellingen is een optie om alles binnen de browser te houden of te openen in bijbehorende apps. "Externe apps starten".
Bijvoorbeeld: https://www.galaxyclub.nl...inks-weer-in-andere-apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
swhnld schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:59:
[...]

In de browser instellingen is een optie om alles binnen de browser te houden of te openen in bijbehorende apps. "Externe apps starten".
Bijvoorbeeld: https://www.galaxyclub.nl...inks-weer-in-andere-apps/
Super! Dankjewel! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dat deed mijn S21 ultra al. Kreeg this gewoon een 6 bij de wifi als ie verbonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Kan iemand Dex draaloos eens uitproberen...? Mijn S23 Ultra vindt namelijk mijn LG televisie niet meer...

Gek genoeg als ik Dex met mijn vorige S21 Ultra opstart vindt de S23 Ultra mijn TV wel. Zodra ik mijn S21 Ultra uitzet vindt mijn S23 Ultra de TV weer niet.

Heeft nog iemand dit probleem...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tploumen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 09:33:
Kan iemand Dex draaloos eens uitproberen...? Mijn S23 Ultra vindt namelijk mijn LG televisie niet meer...

Gek genoeg als ik Dex met mijn vorige S21 Ultra opstart vindt de S23 Ultra mijn TV wel. Zodra ik mijn S21 Ultra uitzet vindt mijn S23 Ultra de TV weer niet.

Helaas ondersteunt mijn TV geen Miracast om het te testen.
Samsung zelf stuurt je op hun site naar de fabrikant voor een software update.
Je zou zelf nog iets kunnen doen met je wifi netwerk door alles terug te schakelen naar Wifi 4 als test.
En melding maken op Samsung Communities, als het breder speelt wordt het langs die weg het snelste opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:42

Werkt met mijn Samsung TV goed, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda

Hier ook geen probleem met een LG Toestel. Jij blijkt wel veel problemen te hebben met je S23U .... als ik jou was zou ik hem echt retourneren/omruilen binnen de wettelijke zichttermijn zonder opgaaf van redenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:07

Hoe bevalt de s23 vergeleken met de S21 ultra? Ik ga dezelfde stap maken nu en ben wel benieuwd.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Komend van een OnePlus kan ik niet vinden hoe ik 't scherm laat oplichten bij een nieuw bericht. Je hebt wel via de edge-control een minuscuul ding bovenin het scherm wat voor sommige apps wel en voor sommige apps geen notificatie geeft op t lockscreen maar ik wil eigenlijk dat het lockscreen gewoon oplicht en de notificatie toont (zonder dat ik de hele dag de always on display aanheb). Wat zie ik over 't hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

ascent schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 13:26:
Komend van een OnePlus kan ik niet vinden hoe ik 't scherm laat oplichten bij een nieuw bericht. Je hebt wel via de edge-control een minuscuul ding bovenin het scherm wat voor sommige apps wel en voor sommige apps geen notificatie geeft op t lockscreen maar ik wil eigenlijk dat het lockscreen gewoon oplicht en de notificatie toont (zonder dat ik de hele dag de always on display aanheb). Wat zie ik over 't hoofd?
Ik kom ook van een OnePlus 6T en een OnePlus 9 Pro. Na 4 jaar OnePlus is het toch wennen om met Samsung te werken. Ik zie wel veel positieve dingen. En mijn "Hey Google" werkt zonder problemen, bij OnePlus heeft dat nooit gewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-09 10:52
Download Glimpse notifications via de Playstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Laatst online: 02-12-2024
Led me know werkt ook goed maar dan mis je wel de always on display.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk-Gemeente
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-06 21:11
Musta schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:42:
[...]

Hoe bevalt de s23 vergeleken met de S21 ultra? Ik ga dezelfde stap maken nu en ben wel benieuwd.
Sneller, nóg beter scherm - en betere batterij-tijd. Ook: hoekiger en er zit een aanwijsstokje in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1sYyE_UwD75lVWxSQ4SDLGepaU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8pDx4E9beASVlygNtVtMSQD.jpg?f=fotoalbum_large
g86 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:27:

Heb nu mijn 2de toestel (S23 Ultra 512gb green Vietnam) uit de doos gehaald en na het verwijderen van de zwarte schermfolie onmiddellijk een Samsung screenprotector geplaatst.
Alle stofjes werden verwijderd, maar één bepaald iets waarvan ik dacht dat het ook een stofje zou zijn kreeg ik niet weg met het bijgeleverde plakkertje. Geen idee wat het is, maar ik kreeg het niet van het scherm. Een imperfectie in het beeldscherm? Is rechts thv de fingerprintreader.
Zie foto (de rest is stof die op de screenprotector ligt).

In elk geval komt het niet van mij, want onmiddellijk na het verwijderen van de zwarte folie de screenprotector geplaatst. Is het een puntje in het scherm dat blijvend is? Ga dat wel niet geretourneerd krijgen om die reden, ze gaan dat weigeren en zeggen dat het mijn schuld is.

Precies toch een scherm dat niet echt kwalitatief is. Anyway, ik heb het gezien en zal het blijven zien: storend!

Het ligt niet aan de screenprotector zelf, want dat "vuiltje" of dat "puntje" was te zien voor ik de screenprotector plaatste. Ik probeerde dat weg te krijgen met het bijleverde plakkertje om stofjes weg te nemen, maar dat lukte niet. Dus heb ik de screenprotector gewoon geplaatst.
Tussen wegnemen van de zwarte schermfolie en het plaatsen van de screenprotector zit amper één minuut tijd.
Iemand een mening hierover?
Als het echt in het glas van het scherm zelf zit: retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:06
Na laatste update, iemand anders last van Android Auto? Werkt voor geen meter meer. Continue verbreken van verbinding, en als hij eindelijk weer verbinding maakt doet geluid het niet.

App niet optimaliseren staat al aan...

Heb al playstore versie geprobeerd, de 8.9 en de laatste bèta versie. Niet mee te werken zo.

Enige dat ik tijdens de rit extra aan had was mobile hotspot voor de Kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
g86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 17:59:
[Afbeelding]

[...]

Iemand een mening hierover?
Als het echt in het glas van het scherm zelf zit: retourneren?
Screenprotector eraf en poetsen met een alcohol doekje. Dan weet je het zeker.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

BillSpaarbank schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:28:
[...]

Screenprotector eraf en poetsen met een alcohol doekje. Dan weet je het zeker.
Thx, is een doekje om brillen te kuisen ook goed?
Alweer een screenprotector voor de vuilbak ... duur grapje die S23 Ultra.

En wat als het toch in het scherm zit? Dan is het zo geleverd geweest.
Retour zonder daarover te spreken? Want denk niet dat een retour om deze reden aanvaard zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14:20
jelleeelco schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:07:
Na laatste update, iemand anders last van Android Auto? Werkt voor geen meter meer. Continue verbreken van verbinding, en als hij eindelijk weer verbinding maakt doet geluid het niet.

Heb al playstore versie geprobeerd, de 8.9 en de laatste bèta versie. Niet mee te werken zo.

Draadloos is compleet waardeloos.
Bedraad werkt wel redelijk. Vind het scherm beetje stotteren.

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajunl
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o_p8CtJcSpBpwm-IPZAJ2C6T0cg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BwjnziUnBaQziehjEbycdgJw.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een verschil met de S22u met nog 18% batt over. Ben er blij mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
g86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:32:
[...]

Thx, is een doekje om brillen te kuisen ook goed?
Alweer een screenprotector voor de vuilbak ... duur grapje die S23 Ultra.

En wat als het toch in het scherm zit? Dan is het zo geleverd geweest.
Retour zonder daarover te spreken? Want denk niet dat een retour om deze reden aanvaard zal worden.
Je gaf hier aan g86 in "[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie" dat het vooraf al op het scherm zelf zat. Je had die protector er nooit op moeten plakken, zo maak je er inderdaad een duur grapje van :+ Pas erop plakken als het scherm smetloos is.

Vaak is een microvezel doekje al voldoende om alles weg te poetsen, ik weet niet wat een brillendoekje met de coating doet.. al zijn die vaak wel relatief mild.

Als het niet weg gaat moet je het toestel direct resetten en retourneren. Wat hierin de beste ethische afweging is laat ik in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

stin00 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:48:
[...]

Je gaf hier aan g86 in "[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie" dat het vooraf al op het scherm zelf zat. Je had die protector er nooit op moeten plakken, zo maak je er inderdaad een duur grapje van :+ Pas erop plakken als het scherm smetloos is.

Vaak is een microvezel doekje al voldoende om alles weg te poetsen, ik weet niet wat een brillendoekje met de coating doet.. al zijn die vaak wel relatief mild.

Als het niet weg gaat moet je het toestel direct resetten en retourneren. Wat hierin de beste ethische afweging is laat ik in het midden.
OK, zal dan een microvezel doekje gebruiken.

Zoals eerder gezegd: na unboxing heb ik de zwarte schermfolie verwijderd en onmiddellijk de screenprotector geplaatst. Op het moment dat ik het 2de deel van de screenprotector wou gladstrijken op het scherm zag ik op die locatie iets kleins. Met het bijgeleverde plakkertje om stofjes te verwijderen kreeg ik het na meermaals proberen niet weg. Ik heb dan maar voor alle zekerheid de screenprotector geplaatst, dan is het op dat moment toch al beschermd... geen idee wat ik ga kunnen wegwrijven als ik het al niet weg kreeg met een plakkertje. :-)

Ivm retour en ethisch: het lijkt banaal als het in het scherm zit. Maar van een toestel van 1.579 euro verwacht ik wel anders. Dat moet perfect zijn. Zelfs bij een toestel van 100 euro hoort dit niet zo uit de box te komen. Het probleem is dat ik dit niet kan opgeven als reden, want verkoper zal altijd zeggen "van zodra uit de box kan er iets met jouw scherm gebeuren, zelfs na 1 seconde" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje

Versie 9.0 is ook al uit. Is hier te downloaden. Misschien helpt het je wel.

Edit: Meteen maar handmatig de Google Play Systeemupdate bijgewerkt naar februari. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Glassertje op 25-02-2023 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Brotuck schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:55:
[...]

Draadloos is compleet waardeloos.
Bedraad werkt wel redelijk. Vind het scherm beetje stotteren.
Ah shit, ben dus niet de enige. Ik zou niet weten hoe ik bedraad kan doen; zodra ik de WiFi uitschakel (maar tel is wel met usb verbonden) knalt AA eruit.

Maar verdomd vervelend zeg, ik gebruik het echt iedere dag..

Andere vraag als het mag... als ik via carplay een podcast luister en ik doe de airpods in, gaat de audio naar mijn airpods. Helaas krijg ik dat met AA niet voor elkaar, de audio blijft over de AA gaan. Iemand een oplossing daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Glassertje schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:10:
[...]

Versie 9.0 is ook al uit. Is hier te downloaden. Misschien helpt het je wel.

Edit: Meteen maar handmatig de Google Play Systeemupdate bijgewerkt naar februari. :)
Thanks! Ik had de beta versie nog, hopelijk werkt dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

De S23U heeft een oleophobic coating. Wordt deze verwijderd als je een film screenprotector van het scherm haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Glassertje schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:10:
[...]
...

Die is hier nog niet beschikbaar als ik op updates controleer bij de Google Play systeem updates.
Hoe kan dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
jelleeelco schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:56:
[...]

Thanks! Ik had de beta versie nog, hopelijk werkt dit...
Ik had verzelfde probleem na de update van de februari patch. Beeldscherm in de auto leek wel een flipperkast. Sprong constant aan en uit. Heb net even viig getest met de laatste update. Het bleef werken, dus hopelijk is het opgelost.
edgarf28 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:10:
[...]

Die is hier nog niet beschikbaar als ik op updates controleer bij de Google Play systeem updates.
Hoe kan dat?
Omdat ik die handmatig hier heb gedownload. De apk's zijn door Google zelf ondertekend en geplaatst. Dus ze zijn veilig en zijn hier altijd veel sneller beschikbaar. Je moet altijd de S+ hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Glassertje op 25-02-2023 21:18 . Reden: aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
g86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 20:10:
[...]

OK, zal dan een microvezel doekje gebruiken.

Zoals eerder gezegd: na unboxing heb ik de zwarte schermfolie verwijderd en onmiddellijk de screenprotector geplaatst. Op het moment dat ik het 2de deel van de screenprotector wou gladstrijken op het scherm zag ik op die locatie iets kleins. Met het bijgeleverde plakkertje om stofjes te verwijderen kreeg ik het na meermaals proberen niet weg. Ik heb dan maar voor alle zekerheid de screenprotector geplaatst, dan is het op dat moment toch al beschermd... geen idee wat ik ga kunnen wegwrijven als ik het al niet weg kreeg met een plakkertje. :-)

Ivm retour en ethisch: het lijkt banaal als het in het scherm zit. Maar van een toestel van 1.579 euro verwacht ik wel anders. Dat moet perfect zijn. Zelfs bij een toestel van 100 euro hoort dit niet zo uit de box te komen. Het probleem is dat ik dit niet kan opgeven als reden, want verkoper zal altijd zeggen "van zodra uit de box kan er iets met jouw scherm gebeuren, zelfs na 1 seconde" ...
Het kan ook een lijmrest van de zwarte folie zijn of iets dergelijks. Grote kans dat je het weg poetst en dat er helemaal geen defect is.

Geen enkel product is 100% perfect.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
edgarf28 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:10:
[...]

Hoe kan dat?
Hier ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:48
Weet iemand hoe je de vibration feedback uit kan zetten als je in gallery een foto gaat editten?

En de vibration feedback als je vanaf het lock screen naar de camera of telefoonfunctie gaat zou ik ook uit willen hebben maar kan dat ook nog nergens vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
danda schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:14:
[...]

Hier ook geen probleem met een LG Toestel. Jij blijkt wel veel problemen te hebben met je S23U .... als ik jou was zou ik hem echt retourneren/omruilen binnen de wettelijke zichttermijn zonder opgaaf van redenen...
Dex is weer gefixt.

Ten aanzien van het hoekje rechtsonder in het scherm: I

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen het heeft. Ik ben vandaag ook in België met mijn vrouw gaan shoppen en daar in diverse telecom winkels gaan kijken. Allemaal hetzelfde probleem. Volgens mij ervaart alleen niet iedereen het als een kleine imperfectie, immers hier is ook weer iemand die claimt dat het probleem bij hem niet speelt. Ik zie het toch wel:

Twitter

En deze youtuber roept ook trots dat hij nergens last van heeft. Mooi wel dus: speel hem af vanaf 1:18 min in slowmotion en je ziet het:

Youtube

Misschien overdrijf ik, maar als je voor een S23 Ultra 1TB gaat ga je voor absolute perfectie.

Omruilen voor een nieuw exemplaar heeft dus geen enkele zin helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door tploumen op 25-02-2023 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

BillSpaarbank schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:19:
[...]

Het kan ook een lijmrest van de zwarte folie zijn of iets dergelijks. Grote kans dat je het weg poetst en dat er helemaal geen defect is.

Geen enkel product is 100% perfect.
Bedankt, maar het was geen lijmrest van die zwarte folie.

Akkoord, geen enkel toestel is 100% perfect ... maar het scherm moet niet minuscule beschadiging / imperfectie uit de box komen. Dat hoort door QC tegengehouden te worden. Als ik dit normaal moet vinden, dan vraag ik mij af waarom ik een screenprotector moet plaatsen om een uit de fabriek beschadigd / imperfect scherm te beschermen?

Gebrekkige QC ... zie eerdere discussie over die bubble rechtsonder. De een heeft het wel, de ander niet. De een heeft het meer dan de andere. Duidelijk een kwaliteitsprobleem, anders had ofwel iedereen het ofwel niemand en had iedereen het evenveel.

Begin al spijt te krijgen dat ik ben weggelopen van OnePlus ...

Screenprotector ga ik pas maandag afnemen, dan komt mijn nieuwe case toe (Spigen Optik Armor met camera lens protector). Ik vind trouwens dat de originele screenprotector van Samsung niet geschikt is voor de Spigen cases, want de randen van de case komen tot aan de rand van de screenprotector.
Ik heb linksboven al een beetje lucht onder de screenprotector, dus die is aan het liften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

tploumen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:44:
[...]

Dex is weer gefixt.

Ten aanzien van het hoekje rechtsonder in het scherm: I

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen het heeft. Ik ben vandaag ook in België met mijn vrouw gaan shoppen en daar in diverse telecom winkels gaan kijken. Allemaal hetzelfde probleem. Volgens mij ervaart alleen niet iedereen het als een kleine imperfectie, immers hier is ook weer iemand die claimt dat het probleem bij hem niet speelt. Ik zie het toch wel:

Twitter
Inderdaad, als ik dat filmpje op Twitter bekijk, dan heeft die persoon het ook. Terwijl hij zegt van niet. 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GFUHedd6H_xt8GDXWFo24LrlLSw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tyGwG8B6njo6M6u9qJzlOxnS.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
g86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:54:
[...]

Inderdaad, als ik dat filmpje op Twitter bekijk, dan heeft die persoon het ook. Terwijl hij zegt van niet. 8)7

[Afbeelding]
Hier nog iemand die trots roept dat zijn scherm in orde is :P :

Youtube

Speel het in slowmotion af tussen 1:18 en 1:22 min en je ziet dat hij duidelijk hetzelfde probleem heeft als alle anderen. Misschien ben ik wel te perfectionistisch 8)7

Zie jij het nu bij jouw toestel ook als je weet waar je op moet letten...?

[ Voor 6% gewijzigd door tploumen op 25-02-2023 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

tploumen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:00:
[...]

Hier nog iemand die trots roept dat zijn scherm in orde is :P :

Youtube

Speel het in slowmotion af tussen 1:18 en 1:22 min en je ziet dat hij duidelijk hetzelfde probleem heeft als alle anderen. Misschien ben ik wel te perfectionistisch 8)7

Zie jij het nu bij jouw toestel ook als je weet waar je op moet letten...?
inderdaad ... een beetje zoals mij ... ik zie ook alles (net zoals dat puntje in mijn scherm, zie eerdere berichten hier wat hoger) ...

duidelijk te zien op dat filmpje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OEn0fRV-cnIIUyK6hpy26tbkgFg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LhdYkAPwk25amnsGogStuXty.jpg?f=user_large

ik heb het inderdaad ook en zag het onmiddellijk na het nakijken van het toestel. op dat moment was ik nog niet op de hoogte van het onderwerp. dus ben er niet bewust naar gaan zoeken. het viel gewoon op.

[ Voor 10% gewijzigd door g86 op 25-02-2023 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Glassertje schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:10:
[...]

Ik had verzelfde probleem na de update van de februari patch. Beeldscherm in de auto leek wel een flipperkast. Sprong constant aan en uit. Heb net even viig getest met de laatste update. Het bleef werken, dus hopelijk is het opgelost.

[...]

Omdat ik die handmatig hier heb gedownload. De apk's zijn door Google zelf ondertekend en geplaatst. Dus ze zijn veilig en zijn hier altijd veel sneller beschikbaar. Je moet altijd de S+ hebben.
Hèhè!! Dat zou gaaf zijn als het nu werkt. Maar de link die je geeft is niet Android Auto maar Main components? Is dat alleen AA, of AA met allerlei extra's? Ik vraag dit omdat AA laatste versie van vandaag is, maar Main Components is deaatsye van 14 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
g86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:06:
De S23U heeft een oleophobic coating. Wordt deze verwijderd als je een film screenprotector van het scherm haalt?
Nee, die coating is niet zo zwak :+ Maar trek die protector eraf, reset de boel en stuur hem netjes terug. Je gaat er nooit gelukkig mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

stin00 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:41:
[...]

Nee, die coating is niet zo zwak :+ Maar trek die protector eraf, reset de boel en stuur hem netjes terug. Je gaat er nooit gelukkig mee zijn.
Nog een retour. Het valt wel mij wel op dat ik bij mijn eerste toestel (die ik retour stuurde om andere reden) hetzelfde "puntje" had op de rechterbovenkant. Kreeg dat toen ook niet weg met een plakkertje.
Ja, nu allemaal niet lachen en zeggen dat het aan mij ligt hé. (ik zie gewoon alles ... slechte eigenschap van me)

Als ik nu ook deze retour moet sturen ... ik wacht nog op mijn geld van mijn 1ste retour. Dat kan nog een kleine 2 weken duren. Als ik nu deze ook retour stuur, dan zit ik al aan 2.558 euro waarvan ik momenteel niet weet of ik die ga terugkrijgen. Ze moeten het maar eens in hun hoofd halen en zeggen "voldoet niet om te retourneren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
stin00 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:41:
[...]

En installeer nooit meer een screenprotector. Waarom zou je zo'n mooi display willen om er vervolgens een plakkertje over te plakken...? Gewoon voorzichtig mee omgaan. Ik heb op mijn S21 Ultra in 2 jaar tijd nog geen enkele microscratch zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86

g86

tploumen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:46:
[...]

En installeer nooit meer een screenprotector. Waarom zou je zo'n mooi display willen om er vervolgens een plakkertje over te plakken...? Gewoon voorzichtig mee omgaan. Ik heb op mijn S21 Ultra in 2 jaar tijd nog geen enkele microscratch zitten.
Humz twijfel: ik lees overal dat Gorilla Glass Victus 2 glas behoorlijk snel krast. Mijn gsm gaat in de zak van mijn broek (waar niets anders in zit). Maar daar moet maar een beetje zand in kruipen en mijn scherm staat onmiddellijk vol krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
g86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:45:
[...]

Nog een retour. Het valt wel mij wel op dat ik bij mijn eerste toestel (die ik retour stuurde om andere reden) hetzelfde "puntje" had op de rechterbovenkant. Kreeg dat toen ook niet weg met een plakkertje.
Ja, nu allemaal niet lachen en zeggen dat het aan mij ligt hé. (ik zie gewoon alles ... slechte eigenschap van me)

Als ik nu ook deze retour moet sturen ... ik wacht nog op mijn geld van mijn 1ste retour. Dat kan nog een kleine 2 weken duren. Als ik nu deze ook retour stuur, dan zit ik al aan 2.558 euro waarvan ik momenteel niet weet of ik die ga terugkrijgen. Ze moeten het maar eens in hun hoofd halen en zeggen "voldoet niet om te retourneren".
Ik vind retourneren van zo'n duur toestel ook een nachtmerrie idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

tploumen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:48:
[...]

Ik vind retourneren van zo'n duur toestel ook een nachtmerrie idd.
dat eerste toestel dat retour ging is niet gebruikt/geconfigureerd/aangezet: dus zal wel geen probleem zijn, denk ik dan. verkoper was daarvan op de hoogte en gewoon een retourlabel ontvangen.

en als ze moeilijk doen: heb daarvoor een rechtsbijstandverzekering 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
jelleeelco schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:26:
[...]

Hèhè!! Dat zou gaaf zijn als het nu werkt. Maar de link die je geeft is niet Android Auto maar Main components? Is dat alleen AA, of AA met allerlei extra's? Ik vraag dit omdat AA laatste versie van vandaag is, maar Main Components is deaatsye van 14 februari.
Nee, deze post was voor jou. Staat onder jouw bericht.

Die main components is de februari update van Google Play Systeemupdate. Was een bericht voor iemand die dat vroeg. Sorry voor de verwarring.

AA Versie 9.0 is ook al uit. Is hier te downloaden. Misschien helpt het je wel. Je moet overigs de arm64-v8a versie hebben.

Na het lezen van mijn vorige bericht snap ik de verwarring. Met de problemen ma de februari patch bedoel ik de 1e update van Samsung de beveiligingsupdates die van de week gehad hebben. Kan wel merken dat het weekend is. 😉

[ Voor 28% gewijzigd door Glassertje op 25-02-2023 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Aangezien ik nog niets van Samsung of TMobile heb terug gehoord en inmiddels de eerste update heb gehad, nog een laatste rant

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9a8rduWjvmmJQJw83BtgfUwDFxg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RqhVzzpmBXgBGfLKUMULdrwB.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een ongelooflijke miskoop is deze Ultra geweest. Nauwelijks in gebruik, haal ik net einde van de dag. Van de week in het buitenland met Navigatie aan was hij om 15.00 leeg.

Deze gaat de la in, totdat Samsung zich een keer meldt. Waarschijnlijk voor goed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 15:23
PWM schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:19:
Aangezien ik nog niets van Samsung of TMobile heb terug gehoord en inmiddels de eerste update heb gehad, nog een laatste rant

[Afbeelding]

Wat een ongelooflijke miskoop is deze Ultra geweest. Nauwelijks in gebruik, haal ik net einde van de dag. Van de week in het buitenland met Navigatie aan was hij om 15.00 leeg.

Deze gaat de la in, totdat Samsung zich een keer meldt. Waarschijnlijk voor goed dus.
Hier gaat gewoon iets echt niet goed. Softwarematig en/of hardwarematig. Die moet je toch gewoon omruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Glassertje schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:03:
[...]

Nee, deze post was voor jou. Staat onder jouw bericht.

Die main components is de februari update van Google Play Systeemupdate. Was een bericht voor iemand die dat vroeg. Sorry voor de verwarring.

[...]

AA Versie 9.0 is ook al uit. Is hier te downloaden. Misschien helpt het je wel. Je moet overigs de arm64-v8a versie hebben.

Na het lezen van mijn vorige bericht snap ik de verwarring. Met de problemen ma de februari patch bedoel ik de 1e update van Samsung de beveiligingsupdates die van de week gehad hebben. Kan wel merken dat het weekend is. 😉
Ahha ok! Ik hoop dat AA nu wel weer werkt, anders gaat deze samsung ook terug...

Het werkte overigens prima de eerste week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 16:43
tploumen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:46:
[...]

Mwah. Heb mn S23 enkele dagen gebruikt zonder screen protector omdat hij nog onderweg was. Héél voorzichtig mee omgesprongen en toch enkele minieme krasjes gezien toen ik screen protector aanbracht. Is zeker niet goed krasbestendig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
jelleeelco schreef op zondag 26 februari 2023 @ 01:20:
[...]

Ahha ok! Ik hoop dat AA nu wel weer werkt, anders gaat deze samsung ook terug...

Het werkte overigens prima de eerste week
Ja hier ook, tot de eerste update.

Je zou ook nog hier kunnen kijken. Zijn genoeg problemen zo te lezen. Je zou eventueel het daar ook nog kunnen melden.

[ Voor 24% gewijzigd door Glassertje op 26-02-2023 02:00 . Reden: Aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Nu online
Mijn S23 Ultra scherm is echt in orde. Ik heb het net nogmaals in de felle zon gecontroleerd. De lijn aan de onderkant is bij mij helemaal netjes recht, geen golfjes of vervormingen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Of-Aaargh schreef op zondag 26 februari 2023 @ 09:07:
Mijn S23 Ultra scherm is echt in orde. Ik heb het net nogmaals in de felle zon gecontroleerd. De lijn aan de onderkant is bij mij helemaal netjes recht, geen golfjes of vervormingen te zien.
iedereen heeft het ... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
g86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:10:
[...]

iedereen heeft het ... :-)
Nope klopt niet want ik heb het ook niet

Op een aantal forums zijn er ook dit niet hebben

Het zal enkel bij aantal batches te zien zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Vincent91 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:15:
[...]

Nope klopt niet want ik heb het ook niet

Op een aantal forums zijn er ook dit niet hebben

Het zal enkel bij aantal batches te zien zijn
Dat zal dan wel zeker? 99,9% heeft het.
Dus: iedereen die het heeft moet het toestel dan maar retourneren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

[Afbeelding]

Erg zuur voor je en snap je frustraties maar je hebt gewoon een brakke toestel ontvangen. Retour binnen zicht termijn niet meer mogelijk? (Je eerdere posts niet gelezen)

Ik ben echt dik tevreden over de s23+, sot van 7 tot 8uur met ruim 1,5 dag gebruik. Ik denk niet dat de ultra hierin minder is als ik de ervaringen van anderen lees

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:10

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Goedemorgen allen, even ingrijpen in de welles/niettes discussie. Heb wat berichten verwijderd. Dit soort discussies hebben totaal geen zin. Laten we het houden bij dat de één het wel heeft en de ander niet zonder dat we elkaar gaan overtuigen. De discussie stopt dus bij deze. Fijne zondag nog allemaal :)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Vincent91 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:53:
[...]

Bij mij ook maar sommige willen dit niet niet geloven,ik weet niet waarom?🤦🤷
Ik kan alleen zeggen dat ik nu meer dan 10 toestellen in mijn handen heb gehad (in Nederland en België) van zowel productie Vietnam als Korea en ze hadden het probleem allemaal op dezelfde wijze. Tevens heb ik via imeicheck.com de productiedata gecontroleerd. Deze waren verschillend van januari tot februari.

Als sommige mensen het "probleem" niet zien is dat natuurlijk top voor hun 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-09 10:52

[Afbeelding]

Hmm kan niet anders dan een defect of een app die erg drained, zie hieronder mijn reguliere S23

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7BZ67age5jue9bgvxnEQL17YPk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XjUIdnIZBMGOHpA5Wu1pxWkP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

tploumen schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:12:
[...]

Ik kan alleen zeggen dat ik nu meer dan 10 toestellen in mijn handen heb gehad (in Nederland en België) van zowel productie Vietnam als Korea en ze hadden het probleem allemaal op dezelfde wijze. Tevens heb ik via imeicheck.com de productiedata gecontroleerd. Deze waren verschillend van januari tot februari.

Als sommige mensen het "probleem" niet zien is dat natuurlijk top voor hun 😀
de vraag blijft: is het een reden om te retourneren? en indien neen, wat met de lange termijn: problemen te verwachten over bv. 2 jaar?
Samsung UK zegt: geen probleem, 't is normaal.
Dat is om te sussen en om te vermijden dat iedereen begint te retourneren. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

g86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 21:50:
[...]

Bedankt, maar het was geen lijmrest van die zwarte folie.

Akkoord, geen enkel toestel is 100% perfect ... maar het scherm moet niet minuscule beschadiging / imperfectie uit de box komen. Dat hoort door QC tegengehouden te worden. Als ik dit normaal moet vinden, dan vraag ik mij af waarom ik een screenprotector moet plaatsen om een uit de fabriek beschadigd / imperfect scherm te beschermen?

Gebrekkige QC ... zie eerdere discussie over die bubble rechtsonder. De een heeft het wel, de ander niet. De een heeft het meer dan de andere. Duidelijk een kwaliteitsprobleem, anders had ofwel iedereen het ofwel niemand en had iedereen het evenveel.

Begin al spijt te krijgen dat ik ben weggelopen van OnePlus ...

Screenprotector ga ik pas maandag afnemen, dan komt mijn nieuwe case toe (Spigen Optik Armor met camera lens protector). Ik vind trouwens dat de originele screenprotector van Samsung niet geschikt is voor de Spigen cases, want de randen van de case komen tot aan de rand van de screenprotector.
Ik heb linksboven al een beetje lucht onder de screenprotector, dus die is aan het liften.
Als ik nu volgende glasprotector van Mowei zou plaatsen.
https://www.amazon.nl/Pro...-Protection/dp/B0BNHDFKN6

Zou "dat puntje" in het scherm dan weggewerkt kunnen worden door de LOCA lijm? Op de productbeschrijving staat: "bestaande krassen en slijtage herstelt en uithardt om een ​​ondoordringbare anti-kras- en slagbeschermingsbarrière van rand tot rand te creëren"
Of is dat maar een verkoopspraatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
g86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:21:
[...]

de vraag blijft: is het een reden om te retourneren? en indien neen, wat met de lange termijn: problemen te verwachten over bv. 2 jaar?
Samsung UK zegt: geen probleem, 't is normaal.
Dat is om te sussen en om te vermijden dat iedereen begint te retourneren. Of niet?
Probleem zal niet erger worden denk ik. Is geen breukje maar niet perfect gelamineerd. Garantie is 2 jaar, daarna koop ik weer een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
tploumen schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:56:
[...]

Probleem zal niet erger worden denk ik. Is geen breukje maar niet perfect gelamineerd. Garantie is 2 jaar, daarna koop ik weer een nieuwe.
Heb je hem in Belgie gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
danda schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:08:
[...]

Heb je hem in Belgie gekocht?
Nee Nederland, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Hier 2x België (zwart en groen) en 2x de screen bubble.

[ Voor 4% gewijzigd door g86 op 26-02-2023 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelleeelco
Wat bedoelen jullie met die screen bubbel. Ik kan op mijn scherm echt niets zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
jelleeelco schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:43:
Wat bedoelen jullie met die screen bubbel. Ik kan op mijn scherm echt niets zien...
Ik dacht deze discussie afgesloten was maar blijkbaar nog steeds niet

Als je het niet hebt goed zo maar kan dit nu afgesloten worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jelleeelco
Och jee neem me niet kwalijk hoor. Slechte ochtend? Heb niet alle berichten doorgenomen, zag alleen discussie over wie het wel en wie niet heeft. Op de fora etcetera kan ik niet zien wat men bedoelt.

Maar ummm, fijne zondag verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
jelleeelco schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:50:
Och jee neem me niet kwalijk hoor. Slechte ochtend? Heb niet alle berichten doorgenomen, zag alleen discussie over wie het wel en wie niet heeft. Op de fora etcetera kan ik niet zien wat men bedoelt.

Er was een mod break vanwege de vele berichten over deze issue en er werd gevraagd om dit stop te zetten maar sommige blijven er over doorgaan 🤷 en nee heb geen slechte zondag

[ Voor 3% gewijzigd door Vincent91 op 26-02-2023 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

jelleeelco schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:50:

inderdaad: maar misschien moet een mod hiervoor een apart topic opstarten zodat daar kan gediscussieerd worden over specifiek alleen die screen bubble in de S23 Ultra.

@13art ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:10

13art

Moderator Mobile
g86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:53:
[...]

inderdaad: maar misschien moet een mod hiervoor een apart topic opstarten zodat daar kan gediscussieerd worden over specifiek alleen die screen bubble in de S23 Ultra.

@13art ? :)
Dat hoeft een moderator niet te doen hoor. Dat mogen de users zelf ook gewoon doen. Zolang het topic maar discussie waarde heeft kan dit.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Vincent91 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:52:
[...]

Er was een mod break vanwege de vele berichten over deze issue en er werd gevraagd om dit stop te zetten maar sommige blijven er over doorgaan 🤷
het is dan ook wel een hot topic hé voor een duur toestel met dergelijk kwaliteitsprobleem ...
voor zij die het niet hebben moet dan niet bashen op zij die het wel hebben en daar heel veel vragen over hebben. dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
g86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:54:
[...]

het is dan ook wel een hot topic hé voor een duur toestel met dergelijk kwaliteitsprobleem ...
voor zij die het niet hebben moet dan niet bashen op zij die het wel hebben en daar heel veel vragen over hebben. dank u.
Als het u stoort doe dan retourzending of stap over naar een pixel ? Elk merk heeft problemen maar daarover zagen helpt ook niet en ook andere personen tegenspreken ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Bij deze een eigen topic voor die screen bubble:

S23 Ultra - screen bubble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Vincent91 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:57:
[...]

Als het u stoort doe dan retourzending of stap over naar een pixel ? Elk merk heeft problemen maar daarover zagen helpt ook niet en ook andere personen tegenspreken ook niet
ik maak mij meer zorgen om dat puntje in mijn scherm onder mijn screenprotector rechts naast de ultrasonic fingerprint reader.
die screen bubble kan ik momenteel mee leven.
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Laatst online: 16:31

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

g86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:58:
[...]

ik maak mij meer zorgen om dat puntje in mijn scherm onder mijn screenprotector rechts naast de ultrasonic fingerprint reader.
die screen bubble kan ik momenteel mee leven.
:+
Retourneer je toestel. Dit puntje krijg je niet weg. Ook niet uit je hoofd ;)
Pagina: 1 ... 14 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos