• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23:14

Op woensdag 1 februari om 19.00 is het Samsung Unpacked event, waarbij de S23's gepresenteerd zullen worden.

Hierbij alvast het topic discussie/ervaring, en wat materiaal wat tot nu toe officieel vanuit Samsung is gereleased. Alle leaks etc bewust even weggelaten, de juiste info komt wel als het zover is.

Wanneer de officiele launch is geweest, zal deze post worden aangevuld met de specs/prijzen/productfoto's.

[Voor 5% gewijzigd door VPIPPFR op 27-01-2023 14:47]

• VPIPPFR
Ik ga zelf voor de S23 Ultra 512GB zwart (of wellicht zelfs 1TB, ligt aan de prijs/aanbiedingen die er zijn).

Mijn laatste Galaxy was ooit een S8, en nu heb ik Poco X3 NFC, dus kan er alleen maar héél erg op vooruit gaan :)

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 00:44
Ik heb prijzen gezien waarbij de ultra 256gb dik €1400 is. Ik hoop het niet want voor 1200 wil ik hem wel nemen, zou toch absurd zijn??

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:50
donleo123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:20:
Ik heb prijzen gezien waarbij de ultra 256gb dik €1400 is. Ik hoop het niet want voor 1200 wil ik hem wel nemen, zou toch absurd zijn??
Tja, als je 1200 ok vind is 1400 hooguit 'erg duur', maar absurd... Dat is 1200 ook eigenlijk ;)

Het is wat de gek ervoor geeft en blijkbaar geeft de gek dit.

Heb de S22ultra afgelopen jaar met wat mooie aanbiedingen voor ~880 (ipv 1349 geloof ik bij introductie) en dat was al veel meer dan ik uit zou willen geven. (Maar die was dus al 1349 bij introductie, dan is 1400 helemaal zo gek nog niet helaas. MAar hopelijk ook nu weer goede aanbiedingen.)

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:12
Heb nu een S22, toen mooie aanbieding via Pepper en nog eens een korting er boven op kunnen kopen.
Zou mij zeer benieuwen of er nu weer zo'n aanbieding gaat komen en je het toestel met 256GB kunt bemachtigen voor 750 euro ;)

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 21:50
Flinke prijs stijging voor Europese S23 modellen...

€950 voor de S23 basis model vind ik toch wel veel.

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:29

burgt

Starbass

Best flink die prijzen. Mijn S21 bevalt opzich nog prima wat betreft snelheid, maar heett waarschijnlijk een issue in het bordje waarop de USB-C zit, die werkt niet goed meer, ook valt af en toe de sim uit en de microfoon. Ik hoop dus op een een mooie inruildeal :)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Albert020
NeverSettle schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:19:
Flinke prijs stijging voor Europese S23 modellen...
[Twitter]
[Twitter]

€950 voor de S23 basis model vind ik toch wel veel.
Is idd veel te duur, dan is mijn S22 waarschijnlijk een meerjarenplan ;)

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
950 is een beste prijs inderdaad, maar itt Apple zijn de Samsungs altijd wel met veel korting te krijgen.
De S22 had vorig jaar een adviesprijs van 850 maar was voor 585 met Galaxy buds pro te krijgen bij introductie.

[Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 25-01-2023 22:37]

• Albert020
Ernemmer schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:32:
950 is een beste prijs inderdaad, maar itt Apple zijn de Samsungs altijd wel met veel korting te krijgen.
De S22 had vorig jaar een adviesprijs van 850 maar was voor 585 met Galaxy buds pro te krijgen bij introductie.
Ik hoop het, we gaan het zien...

• Dikke2342
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:06
Ik wacht op FreekVonk reken maar dat de aasgieren hier hun slag zullen slaan.
Dan schijnt er armoede te zijn in NL nou niets van te zien.

• VPIPPFR
Dikke2342 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:10:
Ik wacht op FreekVonk reken maar dat de aasgieren hier hun slag zullen slaan.
Dan schijnt er armoede te zijn in NL nou niets van te zien.
Freek Vonk?

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-01 13:27
Ernemmer schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:32:
Dit hoop ik inderdaad ook, heb nu nog S10 maar wacht op de S23. Als er dan toch geen mooie aanbieding komt dan toch maar kijken naar Xiaomi 13.

• Vapormax
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:17
Informatie vanwege embargo verwijderd.

[Voor 92% gewijzigd door Microkid op 27-01-2023 13:10]

• Dikke2342
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23:06
Informatie vanwege embargo verwijderd.

[Voor 118% gewijzigd door Microkid op 27-01-2023 13:10]

• revolised
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:24
Ik ben ook van plan de ultra aan te schaffen. Ligt even aan de kleuren welke variant van de ultra, al denk niet dat het de allerduurste wordt.

Kom van een note 10+, dus ik ga er goed op vooruit!

Leuk dat er nu een topic is! Bedankt ts!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-01 22:16
Heb de specs gezien die tot nu toe bekend zijn jezus zeg kunnen ze helemaal niks meer beter maken in 2 jaar tijd? En de prijzen wel flink verhogen. Ze kunnen in ieder geval toch de accu is een flinke upgrade geven ofzo. Het is natuurlijk het event afwachten voor de precieze specificaties maar lijkt erop dat er zo goed als niks echt beter is. MIsschien ga ik voor het eerst geen nieuwste model uitkiezen maar voor een 22 plus ofzo.

Playstation 5 / LG CX 55" /

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:49

MartNL

Ik heb de s22+ wat mij eigenlijk niet bevalt . Maar ik ga straks de s23u halen.

Had voor deze s22+ een huawei-p30-pro die was eigenlijk beter dan de s22+.
Sneller laden betere batterij betere camera's en werkte een stuk smoother.

Ik hoop dat de s23u in iedergeval een upgrade is tegenover de huawei p30 pro.
Wat met de S22+ dus op de meeste punten niet is gelukt.

[Voor 22% gewijzigd door MartNL op 27-01-2023 14:17]

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:05

Vagax

Hehe

MartNL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:14:
Ik heb de s22+ wat mij eigenlijk niet bevalt . Maar ik ga straks de s23u halen.

Had voor deze s22+ een huawei-p30-pro die was eigenlijk beter dan de s22+.
Sneller laden betere batterij betere camera's en werkte een stuk smoother.

Ik hoop dat de s23u in iedergeval een upgrade is tegenover de huawei p30 pro.
Wat met de S22+ dus op de meeste punten niet is gelukt.
Even een vergelijking gemaakt maar de S22 of S23 Ultra moet wel beter zijn, de camera is beter, opladen is sneller, heeft een grotere batterij en heeft dezelfde performance als de P30 Pro (De S22 Ultra niet dan, maar is wel een stuk goedkoper)

Hoe heet de man die naast Superman woont? ... Buurman

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:49

MartNL

Vagax schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:21:
[...]

Even een vergelijking gemaakt maar de S22 of S23 Ultra moet wel beter zijn, de camera is beter, opladen is sneller, heeft een grotere batterij en heeft dezelfde performance als de P30 Pro (De S22 Ultra niet dan, maar is wel een stuk goedkoper)
Klopt dat is op papier ook zo. Maar toch maakte mijn p30 pro mooiere foto's en de selfie cam is helemaal slecht van de s22+.
En op 1 of andere manier is de batterij toch slechter van de s22+ dan mijn p30 pro. Zal wel met optimalisatie te maken hebben van de software.

Ik weet dat op de s22u betere cameras zitten. Die had ik natuurlijk moeten kopen. :/

Maar goed dan maar de s23u >:)

• Vapormax
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18:17
Vermoedelijk zal de s23 beschikbaar zijn vanaf 16 februari.

Gsmarena: "From the dates it becomes clear that Samsung will run a pre-order campaign until February 16. That is as expected, the company traditionally starts sales on the first Friday that comes two weeks after the announcement"

• VPIPPFR
Vapormax schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:43:
Vermoedelijk zal de s23 beschikbaar zijn vanaf 16 februari.

Gsmarena: "From the dates it becomes clear that Samsung will run a pre-order campaign until February 16. That is as expected, the company traditionally starts sales on the first Friday that comes two weeks after the announcement"
Als ze op de 16e meteen leveren prima, ga de 17e een week op vakantie :*)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee