• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22-03 09:04
Bespreek hier alles omtrent de accessoires van de Samsung Galaxy S23-serie.

Overige zaken:

[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie
[Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen

• VPIPPFR
Telefoon is besteld (Ultra), nu op zoek naar een screenprotector en hoesje..

Iemand als iets moois tegengekomen ergens?

Wat ik begrepen heb is dat de officiele screenprotector van Samsung voor de S22 Ultra eigenlijk gewoon een hele goede keuze was.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
officiële leren hoesje lijkt me wel heel nice of anders het officiële siliconen hoesje

• VPIPPFR
Ik zit te kijken naar een wat stevigere variant.. Otterbox, UAG Monarch, die richting op.

Heb twee kleine kinderen rondlopen die er nog wel eens mee aan de haal willen gaan. Maar geen ervaring met dit soort hoesjes, beetje bang dat het meteen heel bulky wordt. Iemand een tip?

[Voor 8% gewijzigd door VPIPPFR op 01-02-2023 23:02]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:26
VPIPPFR schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 23:02:
Ik zit te kijken naar een wat stevigere variant.. Otterbox, UAG Monarch, die richting op.

Heb twee kleine kinderen rondlopen die er nog wel eens mee aan de haal willen gaan. Maar geen ervaring met dit soort hoesjes, beetje bang dat het meteen heel bulky wordt. Iemand een tip?
Probeer Spigen eens in de Thin versies, heb ik nu om mijn S21 Ultra.
https://www.spigen.com/collections/galaxy-s23-ultra

• VPIPPFR
swhnld schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 23:35:
[...]

Probeer Spigen eens in de Thin versies, heb ik nu om mijn S21 Ultra.
https://www.spigen.com/collections/galaxy-s23-ultra
Ik heb al mn telefoons tot nu toe Spigen Rugged Armor gehad, en zeer tevreden. Echter lijkt die nog niet op een NL webshop verkrijgbaar. Via Spigen website alleen tegen veel te hoge shipping / lange levertijd helaas ..

• swhnld
VPIPPFR schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 23:57:
[...]

Ik heb al mn telefoons tot nu toe Spigen Rugged Armor gehad, en zeer tevreden. Echter lijkt die nog niet op een NL webshop verkrijgbaar. Via Spigen website alleen tegen veel te hoge shipping / lange levertijd helaas ..
Je kunt de webshop van bijvoorbeeld appelhoes contacteren en vragen wanneer ze hem verwachten, staat op pre order bij hun.
Of je probeert een model wat wel op voorraad is?

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-03 20:59
[...]

Ik heb hem via Amazon gevonden, ook nog voor lagere prijs;
https://www.amazon.nl/Spi...7502&s=electronics&sr=1-1

Ik ga voor de tough armor, https://www.amazon.nl/Spi...7569&s=electronics&sr=1-2

Volgens de checkout is de verkoper gewoon Spigen Korea

PS4 PSN: Dazzler2120

• VPIPPFR
Dazzler2120 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Ik ga voor de tough armor, https://www.amazon.nl/Spi...7569&s=electronics&sr=1-2

Thanks voor de tip, kon hem gisteren niet vinden op Amazon!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:05
Spigen hoesjes meestal ook wel tevreden maar ik vind ze vaak wel bulky. Die Thin series even naar kijken.

Die officiele leren ziet er ook wel lekker uit!

https://www.spigen.com/co...al?variant=41527924359215

Deze lijkt me wel wat, iemand ervaring met deze met een vorig model Samsung ?

[Voor 39% gewijzigd door rolandos582 op 02-02-2023 10:47]

• JohnHeroHD
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-03 17:48
Zit er niet out-of-the-box een screenprotector op?

Dat was met mijn S20+ wel zo. Heerlijk was dat. Goeie kwaliteit. Ieder ding wat ik er zelf op plak voelt toch niet zo fijn als degene die er ooit op zat (en ik haat het opplakwerk).

Nu is hij, op een case na, al een paar maanden naakt (de S20+).

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:22
Als iemand nog een pre-registratie code heeft, houd ik me aanbevolen. Helaas niet ingeschreven :/

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:58
k heb een code ontvangen voor die wireless charger van mobiel.nl. Kan ik het toestel dan wel ergens anders kopen en dan alsnog die code gebruiken? Lijkt mij van niet maar je weet het nooit :)

Oftewel moet de pre-registratie email met code matchen met het aankoopbewijs?

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-03 16:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

Voor wie op zoek is naar hoesjes: https://www.smartphonehoe...samsung-galaxy-s23-ultra/

hier al op voorraad voor alle s23 versies & via ing punten kan je 20% korting krijgen.

Zelf zojuist deze besteld: https://www.smartphonehoe...on-fiber/category/151427/ op mijn s22 ultra gaf deze zeer goede bescherming. 8)

[Voor 50% gewijzigd door spartacusNLD op 02-02-2023 13:58]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• rolandos582

Deze 2 besteld, voor dat geld... Morgen in huis waarschijnlijk. Maar eens zien hoe ze bevallen!

Screenprotector moet ik nog wel achteraan... Iemand al een goede gevonden?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-03 15:20

E-Vix

Nu met sneeuw!

Fonzerelli schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:26:
k heb een code ontvangen voor die wireless charger van mobiel.nl. Kan ik het toestel dan wel ergens anders kopen en dan alsnog die code gebruiken? Lijkt mij van niet maar je weet het nooit :)

Oftewel moet de pre-registratie email met code matchen met het aankoopbewijs?
Ik denk dat die codes vrij generiek per aanbieder zijn. Ik heb een 'persoonlijke' code van KPN ontvangen voor de voorinschrijving, maar die lijkt alles behalve persoonlijk (of het moet heel erg veel toeval zijn).
Ik verwacht dat je code officieel moet matchen met je aankoopbewijs, maar wellicht dat deze de komende dagen nog wel gedeeld worden voor andere aanbieders.
Wellicht kan iemand het bevestigen voor de KPN. Ik maak uit de code op dat deze van KPN is en via een Direct Mail is verstuurd in 2023 :D

Verder, wie op zoek is naar een een origineel transparant Samsung hoesje en Samsung screenprotector. Bij mobiel.nl kan je deze als bundel meebestellen voor €29,95. Het hoesje los is al duurder.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-03 19:23
[...]

Ik ben geneigd om deze te kopen:

https://www.amazon.nl/-/e...gen&qid=1675342285&sr=8-4

UAG en Otterbox zijn immens duur

• cy-gor25
Dazzler2120 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Je was me voor, per ongeluk al dezelfde link gepost. Goede ervaringen met tough armor voor iPhone dan wel. Mindere ervaringen met rugged armor (beetje te flexibel) en ultra hybrid (wordt geel en ook te flexibel)

• VPIPPFR
cy-gor25 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 13:57:
[...]

Ik ben geneigd om deze te kopen:

https://www.amazon.nl/-/e...gen&qid=1675342285&sr=8-4

UAG en Otterbox zijn immens duur
Zijn inderdaad vrij overpriced. Aan de andere kant, voor een apparaat van €1000+ een paar tientjes bezuinigen op de bescherming ervan is ook dubbel :)

Ben nu voor de Rugged armor gegaan, altijd goede ervaring mee gehad en ook om gewoon iets te hebben als de telefoon morgen binnenkomt.

De tough armor vind ik zelf minder fijn. Had hem op de S8, maar vond de glad plastic feel van de achterkant vrij goedkoop aanvoelen. Ook de kickstand was meer een 'flimsy' gimmick dan echt nuttig vond ik. Maar wie weet is dit inmiddels al weer flink verbeterd.

Even kijken hoe deze Rugged bevalt, mocht het toch te dun blijken, zal ik alsnog een UAG oid overwegen.

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11
Bestaan er kwalitatieve hoesjes met magnetische portefeuille/wallet zoals voor Apple (magsafe)?
De enige die ik vind zijn op AliExpress, maar lijkt me niet voldoende kwalitatief, ook lees ik in de reviews dat de magneet vaak niet sterk genoeg is.

[Voor 37% gewijzigd door BlackShadow op 02-02-2023 14:37]

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
rolandos582 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 12:55:
[Afbeelding]

Deze 2 besteld, voor dat geld... Morgen in huis waarschijnlijk. Maar eens zien hoe ze bevallen!

Screenprotector moet ik nog wel achteraan... Iemand al een goede gevonden?
geinig, precies zelfde covers besteld. Zeer goede ervaringen met Spigen tot nu toe

• cy-gor25
VPIPPFR schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:16:
[...]

Zijn inderdaad vrij overpriced. Aan de andere kant, voor een apparaat van €1000+ een paar tientjes bezuinigen op de bescherming ervan is ook dubbel :)

Ben nu voor de Rugged armor gegaan, altijd goede ervaring mee gehad en ook om gewoon iets te hebben als de telefoon morgen binnenkomt.

De tough armor vind ik zelf minder fijn. Had hem op de S8, maar vond de glad plastic feel van de achterkant vrij goedkoop aanvoelen. Ook de kickstand was meer een 'flimsy' gimmick dan echt nuttig vond ik. Maar wie weet is dit inmiddels al weer flink verbeterd.

Even kijken hoe deze Rugged bevalt, mocht het toch te dun blijken, zal ik alsnog een UAG oid overwegen.
Inderdaad wel wat glad. Misschien is dit dan beter:

https://www.amazon.com.be...pigen%2Caps%2C116&sr=8-27

• rolandos582
SYQ schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:39:
[...]

geinig, precies zelfde covers besteld. Zeer goede ervaringen met Spigen tot nu toe
Heb een rugged armour gehad, top ding maar wel wat bulky in mijn ervaring. Ik vind tegenwoordig zo min mogelijk wel lekker. Heb ook vaak een clear cover bijvoorbeeld. Ben benieuwd.

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
BlackShadow schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:24:
Bestaan er kwalitatieve hoesjes met magnetische portefeuille/wallet zoals voor Apple (magsafe)?
De enige die ik vind zijn op AliExpress, maar lijkt me niet voldoende kwalitatief, ook lees ik in de reviews dat de magneet vaak niet sterk genoeg is.
Kwam deze tegen op Amazon: https://www.amazon.nl/dp/B0BRQPHPWB?ref=emc_p_m_5_i

Niet echt goedkoop, dus ik wacht de reviews wel even af.

• Knamix
  • Laatst online: 22-03 12:51
Weet iemand of de s23U geleverd wordt met een screen protector vanaf fabriek?

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03
Zitten er op de 23 modellen ook weer automatisch screen protectors? kwam er pas later achter bij de s21 plus dat deze ook al een screen protector erop had zitten bij aankoop, scheelt weer speuren en zelf lopen kloten met dat tempered glass er netjes op krijgen.

Playstation 5 / LG CX 55" /

• Stylze
Knamix schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:57:
je was me net voor haha, hoop het wel!

• Knamix
  • Laatst online: 22-03 12:51
Stylze schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:59:
[...]

je was me net voor haha, hoop het wel!
Helaas.... Net een bevestiging gekregen dat deze er niet op zit vanaf fabriek

• BlackShadow
NielsFL schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:08:
[...]

Kwam deze tegen op Amazon: https://www.amazon.nl/dp/B0BRQPHPWB?ref=emc_p_m_5_i

Niet echt goedkoop, dus ik wacht de reviews wel even af.
Spigen heeft ook eentje, maar vind hem nergens leverbaar in BE/NL:
https://www.spigen.com/co...it?variant=41537765015599

EDIT:
De magnetische ringen zijn ook apart verkrijgbaar, die plak je dan langs de buitenkant op je hoesje:
https://www.amazon.com.be...&pd_rd_i=B09BZ17JM7&psc=1
https://www.amazon.com.be...bd087f4d582ef3d32da045c37

[Voor 42% gewijzigd door BlackShadow op 02-02-2023 17:42]

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-02 15:37
heb nooit echt een screenprotector nodig gehad gelukkig, maar dat gaat toch ook ten koste van de kwaliteit van het scherm (wat je te zien krijgt)?
Heb je zo'n mooi scherm en dan kan je er niet van genieten.

• rolandos582
Daarom doe je er dus een glazen protector op. Ik zie meestal echt wel krassen enzo op het scherm. Misschien ook afhandelijk waar en hoe je ermee loopt. Ritsen etc.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:10
De S22 was wel echt gevoelig voor krassen, hoop dat de S23 wat minder gevoelig is. Wel screenprotector erbij besteld van Samsung. Als je maar in de buurt van het strand kwam had je al krassen op je scherm. Als ik dan kijk naar mijn Note 8, bijna 4 jaar als gebruiksartikel behandeld, de wereld een paar keer rond en een keer overheen gereden met de auto (don't ask) en zag er nog uit als nieuw.

[Voor 12% gewijzigd door Uberprutser op 02-02-2023 17:20]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Stylze
Mangafan2 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 17:16:
heb nooit echt een screenprotector nodig gehad gelukkig, maar dat gaat toch ook ten koste van de kwaliteit van het scherm (wat je te zien krijgt)?
Heb je zo'n mooi scherm en dan kan je er niet van genieten.
nee hoor met goede screen protector merk je niet echt dat ie erop zit, gezien de prijs van het toestel kunnen die 2 tientjes voor goede screen protector er wel af, scheelt gezeik met scherm weer laten repareren als er krassen op zitten.

• NielsFL
  • Niet online
Screen protector van Selencia blijkt een miskoop. Hij blokkeert de fingerprint reader.

• Stylze
Ik heb maar de overprized leathercase van samsung + protection screen daar besteld.
Kreeg opeens mail dat telefoon morgen al komt van dynalogic terwijl ze bij vodafone
zeiden dat het wel paar weken kon duren..

Dacht even rustig weekje tijd te hebben om nog voor case te kijken maarja wil niet hebben dat ik die tel laat vallen zo en nog geen case heb haha.

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:10
Ikzelf heb een leren hoesje van Bellroy voor mij S22 ultra, ik zie dat hij er voor de s23 ultra ook is. Ik ben zeer tevreden over dit merk, ik werk in de bouw ( dan wel als uitvoerder ) maar in mijn broekzak krijgt hij toch regelmatig met vocht, stof en zand etc te maken en hij blijft in zeer goede staat.

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:56
JohnHeroHD schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:08:
Zit er niet out-of-the-box een screenprotector op?

Dat was met mijn S20+ wel zo. Heerlijk was dat. Goeie kwaliteit. Ieder ding wat ik er zelf op plak voelt toch niet zo fijn als degene die er ooit op zat (en ik haat het opplakwerk).

Nu is hij, op een case na, al een paar maanden naakt (de S20+).
Bij mijn S22 Ultra heb ik een whitedome screenprotector 'geplakt'. Die losse dingen zijn vaak inderdaad wat geprutst en dan toch weer een vuiltje hoe vaak je hem ook schoongemaakt had maar ik heb wel hele goede ervaringen met die whitedome. Helaas zijn ze erg prijzig dus ik twijfel nog om deze weer aan te schaffen.

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

NielsFL schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:36:
Screen protector van Selencia blijkt een miskoop. Hij blokkeert de fingerprint reader.
Hmm, dat zou balen zijn. Heb hem ook in bestelling. Zal mijn ervaring ook delen.

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-03 08:55
Heb de Samsung s23 Plus in Cream besteld deze komt vandaag binnen. Heb hiervoor de volgende accessoires besteld bij Bol.com

[Voor 0% gewijzigd door Yasintha op 03-02-2023 09:17. Reden: winkel toevoegen]

• rolandos582
Iemand al ervaringen met screen protectors en S22 plus? Twijfel welke ik erop wil plakken maar ik wil wel dat de vingerafdruk goed werkt...

• Lobmans
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 10-02 09:16
Hier alvast de groene leather backcase van Samsung bestelt tesamen met m'n toestel (s23U groen)

Voor het toestel zelf was ik sowieso gebonden aan Coolblue (gekocht via cafetariaplan op het werk) dus daar dan ook maar gekeken voor hoesje alhoewel de keuze er vrij beperkt was. Maar bon, ik ben op zich altijd vrij voorzichtig met m'n toestellen geweest (op 15 jaar smartphones nog maar één keer een echte barst in een scherm gehad) dus normaal gezien gaat die wel voldoende bescherming bieden. Ik gebruik een case meestal ook vooral om wat extra grip te hebben, zo zonder case durven de meeste smartphones toch wel glad aanvoelen.

Ik twijfel nu alleen nog serieus of ik wel of niet een screenprotector laat plaatsen. Tot nu toe eigenlijk nooit gebruikt, maar gezien de prijs en grootte van het scherm heb ik ergens schrik dat ik het me toch ga beklagen ik het deze keer niet doe, zeker als ik hier lees dat de S22 krasgevoelig was.

Iemand ervaring met Clearplex-folie? In welke mate valt het op dat die op het toestel zit (zowel qua zicht als qua gevoel/gebruik)? Qua valschade gaat zo'n folie wellicht weinig nut hebben, maar als ik een screenprotector neem dan is het vooral om kleinere krasjes te voorkomen.
https://www.jdsystems.exe...clearplex-screenprotector

• NielsFL
  • Niet online
Ojjorz schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 08:55:
[...]

Hmm, dat zou balen zijn. Heb hem ook in bestelling. Zal mijn ervaring ook delen.
Ik heb de Selencia zojuist vervangen door de officiele Samsung screen protector. Nu werken vingerafdrukken wel goed.

Overigens is die officiele protector een erg dun stukje film dat volgens mij niet heel veel bescherming biedt, dus ik zoek nog wat beters..

• swhnld
DarkFire1985 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 21:29:
[...]

Bij mijn S22 Ultra heb ik een whitedome screenprotector 'geplakt'. Die losse dingen zijn vaak inderdaad wat geprutst en dan toch weer een vuiltje hoe vaak je hem ook schoongemaakt had maar ik heb wel hele goede ervaringen met die whitedome. Helaas zijn ze erg prijzig dus ik twijfel nog om deze weer aan te schaffen.
Die heb ik nu ook, maar voor de S23u ga ik nu een Spigen proberen, die zou naadloos aan moeten sluiten op de Spigen hoes die ik besteld heb.

• cy-gor25
swhnld schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:15:
[...]

Die heb ik nu ook, maar voor de S23u ga ik nu een Spigen proberen, die zou naadloos aan moeten sluiten op de Spigen hoes die ik besteld heb.
Alleen is dat ook weer een folie, geen glas dus minimale bescherming?

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:25
NielsFL schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:36:
Poeh, toch wel enigszins weggemoffeld in de specificaties:
Werkt met vingerafdrukscanner: nee.
Ietwat misleidend dat zo'n protector 4.5/5 sterren scoort op meer dan 1000 beoordelingen (op smartphonehoesjes.nl).

• NielsFL
  • Niet online
zzattack schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:07:
[...]
Ietwat misleidend dat zo'n protector 4.5/5 sterren scoort op meer dan 1000 beoordelingen (op smartphonehoesjes.nl).
Erg misleidend. Wie wil er nou een protector die de vingerafrdukscanner blokkeert? En dan staat er nog 'onze keuze' bij ook..

• Bad Pino 1976
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 20-03 17:47
Gisterenavond telefoons binnen gekregen (voor de vrouw en ik) S23 + de ULTRA 1T, gelukkig niet hoeven te wachten tot 2 weken na de release
Vandaag de spigen tough armor casing (green metallic)

...
Ja ook heel erg mooi!
De oude note 10+ kan in de la als reserve...

Heel Snel....!!
En idd die nachtfotos zijn wel echt een stuk beter......
First impressions so far

Volgende keer eerst de topicwaarschuwing lezen svp. Hoesje = accessoire en hoort daarom in het accessoire topic. Heb het bericht verplaatst.

[Voor 74% gewijzigd door 13art op 04-02-2023 10:32]

• rolandos582
SYQ schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:39:
[...]

Beide vandaag ontvangen, erg vergelijkbaar aan elkaar. Ook qua gewicht, 35gr vs 37gr. Spigen iets gladder, die andere iets ruiger. Ik begin met spigen, maar eens zien hoe het bevalt :)

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

zzattack schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:07:
[...]

Poeh, toch wel enigszins weggemoffeld in de specificaties:

[...]

Nou, ik ben er dus ook door misleid... Als je de reviews ook leest lijken ze die gek te scoren. Mensen die aangeven dat het een onding is, zouden alsnog 4 sterren geven?! Volgens mij plaatsen ze reviews over de hele bestelling (incl sterren voor bezorging) bij een specifiek product.

• Boschter
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 21-03 16:36
In ben gegaan voor een hoesje van spigen en heb er ook direct de folie screenprotector bij genomen zodat hij in iedergeval een beetje beschermd is. Mocht er iemand een goede glazen screenprotector testen dan hoor ik het graag!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-03 18:34
Ik heb net de whitestone screen protector geïnstalleerd op mijn 23 ultra en die zit als een huis en mijn vingerafdruk scanner werkt ook nog als een trein...was bij mijn 22 ultra wel anders...alleen maar problemen gehad met whitestone en vingerafdruk scanner.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
rolandos582 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:13:
[...]

Beide vandaag ontvangen, erg vergelijkbaar aan elkaar. Ook qua gewicht, 35gr vs 37gr. Spigen iets gladder, die andere iets ruiger. Ik begin met spigen, maar eens zien hoe het bevalt :)
Idd, spigen gaat terug jammer. Hopelijk komt nillkin snel met een s23 variant die ik nu gebruik op m'n s21 die is echt heerlijk stroef https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Edit: Ah gister was die er nog niet, nu wel 😀 https://www.bol.com/nl/nl...dI0w.2_6.7.ProductPageUrl

[Voor 15% gewijzigd door SYQ op 03-02-2023 23:43]

• rolandos582
SYQ schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:41:
[...]

Idd, spigen gaat terug jammer. Hopelijk komt nillkin snel met een s23 variant die ik nu gebruik op m'n s21 die is echt heerlijk stroef https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Edit: Ah gister was die er nog niet, nu wel 😀 https://www.bol.com/nl/nl...dI0w.2_6.7.ProductPageUrl
Die spigen heeft een rand rondom het hele scherm, dat is niet zo fijn typen. Het Ringke hoesje doet dat beter, die heeft in het midden een lager gedeelte waardoor je niet tegen een opstekende rand aan komt. Voorlopig die even proberen!

• SKB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-03 08:32
Heeft er toevallig nog iemand een code voor een gratis lader voor de S23?

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-03 16:24
hebben mensen hier nog tips voor een leuke tripod voor de s23?

ik zit zelf te denken aan de :
https://www.quadlockcase....vice=Galaxy%20S23%20Ultra

ben best wel fan van de quadlock cases. gebruikte ze met de oude tel ook op de fiets en bureaustand e.d.
maar ze zijn wel wat dik (maar dit moet minder zijn met de nieuwere MAG versies hoor ik)

• Boschter
Michel242186 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:08:
Ik heb net de whitestone screen protector geïnstalleerd op mijn 23 ultra en die zit als een huis en mijn vingerafdruk scanner werkt ook nog als een trein...was bij mijn 22 ultra wel anders...alleen maar problemen gehad met whitestone en vingerafdruk scanner.
Waar heb je deze gekocht? En hoe zit het qua installatie/verwijderen? Hij lijkt moeilijk te verwijderen als er bijv een barst in de protector komt.

• Michel242186
Boschter schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 11:50:
[...]

Waar heb je deze gekocht? En hoe zit het qua installatie/verwijderen? Hij lijkt moeilijk te verwijderen als er bijv een barst in de protector komt.
Gekocht bij Amazon.nl en verwijderen is vrij simpel hoor...kan soms wel wat afbreken...maar verder heb ik altijd whitestone gehad en nooit problemen gehad met verwijderen.

• VPIPPFR
Heb de Spigen Rugged Armor case erop zitten, vind het een prima case!

Daarbij de officiële Samsung film screenprotector, echter niet helemaal lekker erop gezet. Resultaat: paar horizontale strepen in het midden van het scherm, te zien wanneer het scherm uitstaat. Beetje jammer, gelukkig zater er twee in de verpakking, dus heb nog een poging te gaan.

(Edit: na een uur of twee zijn de strepen gelukkig vanzelf weer verdwenen, screenprotector ziet er nu prima uit!)

De QR code op de verpakking voor de installatie instructie kwam uit op een heel ander filmpje, lekker bezig Samsung :D

[Voor 10% gewijzigd door VPIPPFR op 06-02-2023 07:53]

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:02
VPIPPFR schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 15:35:
Heb de Spigen Rugged Armor case erop zitten, vind het een prima case!

Daarbij de officiële Samsung film screenprotector, echter niet helemaal lekker erop gezet. Resultaat: paar horizontale strepen in het midden van het scherm, te zien wanneer het scherm uitstaat. Beetje jammer, gelukkig zater er twee in de verpakking, dus heb nog een poging te gaan.

De QR code op de verpakking voor de installatie instructie kwam uit op een heel ander filmpje, lekker bezig Samsung :D
Die strepen had ik ook, zo erg dat het glitcht met de pixels als de telefoon aan is. Poging 2 was niet veel beter. Misschien maar langs coolblue of samsung om er een op maat door hun op te laten zetten.

• VPIPPFR
daveytje schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 18:12:
[...]

Die strepen had ik ook, zo erg dat het glitcht met de pixels als de telefoon aan is. Poging 2 was niet veel beter. Misschien maar langs coolblue of samsung om er een op maat door hun op te laten zetten.
Nu, en aantal uur later zijn de strepen gelukkig zo goed als helemaal verdwenen. Blijkbaar kan het zich zelf ook nog wat corrigeren!

• Anniedrew
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:11
Michel242186 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 13:52:
[...]

Gekocht bij Amazon.nl en verwijderen is vrij simpel hoor...kan soms wel wat afbreken...maar verder heb ik altijd whitestone gehad en nooit problemen gehad met verwijderen.
Heb je toevallig een link van deze specifieke screenprotector via Amazon? Ik ben onzeker of ik de juiste bestel 8)7

• cy-gor25
Anniedrew schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 21:08:
[...]

Heb je toevallig een link van deze specifieke screenprotector via Amazon? Ik ben onzeker of ik de juiste bestel 8)7
Deze: https://www.amazon.nl/dp/...1&linkCode=ogi&th=1&psc=1

• gigatech540
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:50
Voor mijn S23 ultra 1tb heb ik de otterbox strada en een whitestone dome uv glas besteld. Krijg volgende week alles binnen, dat is niet erg aangezien de 15e het toestel pas geleverd wordt. 8)

• BlackShadow
De Spigen Slim Fit (ACS05609) bevalt hier goed op mijn S23 Ultra.
Lage randen links en rechts, iets hogere randen boven en onder waardoor het glas de tafel niet raakt bij neerleggen.
Zeer dunne rand rondom de camera's, waardoor ze beschermd zijn bij neerleggen, de telefoon ligt zo stabieler dan zonder case.
Dunnere uitsparing rond de pen, waardoor hij er nog steeds makkelijk uit kan.

• Ram-G-maN
  • Laatst online: 22-03 14:51
BlackShadow schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:24:

[Afbeelding]
Als ik deze video moet geloven komen er een hele reeks accessories op basis van een case met een aansluiting erop. Weliswaar niet magnetisch maar goed.
YouTube: Galaxy S23 | S23+ | S23 Ultra: Cases & add-ons | Samsung

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

• Anniedrew
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:11
Ik twijfel tussen een case waarbij ik de lenzen kan afsluiten voor externe invloeden bij de S23 Ultra of een waar deze gewoon 'bloot' liggen. Zijn er mensen met positieve/negatieve ervaringen omtrent beschadigingen van de lenzen gedurende de levensduur?

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:18
wat is de ideale oplader voor de 23U

25watt of 45watt

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:58
Vincent91 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:35:

25watt of 45watt
Accessoires-topic?

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-03 13:05

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Nee, wordt zonder geleverd.

Zag te laat dat dit niet de laatste reactie was ;) antwoord was al bekend.

[Voor 16% gewijzigd door WhateverSuitsU op 05-02-2023 13:12]

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-03 13:05

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Anniedrew schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:01:
Ik twijfel tussen een case waarbij ik de lenzen kan afsluiten voor externe invloeden bij de S23 Ultra of een waar deze gewoon 'bloot' liggen. Zijn er mensen met positieve/negatieve ervaringen omtrent beschadigingen van de lenzen gedurende de levensduur?
Ik heb, gelukkig, nog nooit beschadigingen gehad met 'blote' cases voor de camera's. Ligt er wel aan hoe je ermee omgaat natuurlijk. Gebruik zelf al jaren deze case van Spigen en biedt voldoende bescherming voor mij om de telefoon bijvoorbeeld plat neer te leggen, zonder dat de camera randen te raken zijn.

• Uberprutser
Vincent91 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:35:

25watt of 45watt
Ik heb de Samsung trio adapter, kan 65 watt dus ook mn laptop en alle andere dingen opladen die ik heb. Ideaal

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• rolandos582
Met 25W laad mijn S23+ al op in een uur, hoe snel gaat dat dan wel niet met 65W?

• Ram-G-maN
  • Laatst online: 22-03 14:51
Anniedrew schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:01:
Ik heb wel eens een S5 gehad waarbij het camera glas was gesneuveld omdat mijn case niet toereikend was. Ik heb sindsdien altijd gekeken naar cases die de camera's zo veel mogelijk beschermen.

De originele Samsung Clear Case (EF-QS918) voor de S23 Ultra is zo goed als waardeloos. Deze is namelijk flush met de camera lenzen en deze kunnen krassen krijgen als je gewoon op een tafel legt.

Daarom heb ik nu de Spigen ZeroOne case. Die beschermt zowel je onderste rand van je telefoon beter als de camera's aan de achterzijde omdat die fractie dieper liggen in de case. Bovendien ziet het er heel cool uit met mijn Steam Deck met stickers van dbrand.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:22
rolandos582 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:27:
Met 25W laad mijn S23+ al op in een uur, hoe snel gaat dat dan wel niet met 65W?
Niet sneller. Uit de test bleek dat er geen verschil in zit tussen 25 en 45 watt.

• Vincent91
rolandos582 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:27:
Samsung laad maar op met 45watt dus waarom zou je voor 65 watt gaan?

• Uberprutser
Vincent91 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 14:47:
[...]

Samsung laad maar op met 45watt dus waarom zou je voor 65 watt gaan?
Omdat je je lader dan ook voor andere dingen kan gebruiken dan alleen je telefoon. Ik kan alles opladen in huis, telefoon, laptops, tablet, headphones zonder na te denken welke oplader ik nodig heb. Met 45w laden de meeste laptops niet of accepteren ze 45w niet eens als optie om überhaupt gevoed te worden (de laadsnelheid wordt overeengekomen door lader en apparaat en de beste wordt gekozen).

Tldr: je telefoon zal er niet sneller van laden maar je hebt wel een toekomst bestendige lader.

[Voor 6% gewijzigd door Uberprutser op 05-02-2023 15:31]

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-02 21:09
Heb de S23U met de onderstaande hoes via Amazon

https://www.spigen.com/co...or?variant=41528478466095

• JohnHeroHD
Heeft iemand ervaring met magnetische USB-C kabels?

Mijn vorige S20+ heeft namelijk een slechte USB-C connector. Omdat ik hem altijd tijdens het autorijden via USB-C op de auto aansluit (helaas ondersteund mijn auto geen draadloze Android Auto).

Dus zit er aan te denken om een magnetische USB-C kabel te kopen, zo een waar je het topje van in je telefoon laat zitten en dus niet de hele tijd zo'n kabel er in en eruit haalt. Hopelijk krijg ik dan geen gezeur met de connector.

Maar werkt dat een beetje? Gaat dat ook goed i.c.m. een case? Of is het een leuk idee maar ver bij vandaan blijven?

• bjvdven
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-03 14:37
JohnHeroHD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 07:28:
Heeft iemand ervaring met magnetische USB-C kabels?

Mijn vorige S20+ heeft namelijk een slechte USB-C connector. Omdat ik hem altijd tijdens het autorijden via USB-C op de auto aansluit (helaas ondersteund mijn auto geen draadloze Android Auto).

Dus zit er aan te denken om een magnetische USB-C kabel te kopen, zo een waar je het topje van in je telefoon laat zitten en dus niet de hele tijd zo'n kabel er in en eruit haalt. Hopelijk krijg ik dan geen gezeur met de connector.

Maar werkt dat een beetje? Gaat dat ook goed i.c.m. een case? Of is het een leuk idee maar ver bij vandaan blijven?
Misschien een beetje een shot in the dark maar heb je wel eens met een tandenstoker je usb-c poort leeggehaald? Die van mij zit elke maand vol stof en daardoor gaat ie mekkeren tijdens het autorijden. USB-C is volgens mij juist een stuk robuuster dan andere poorten.

Heb verder geen ervaring met magnetische kabels.

RX 7900XTX, 5800X3D, MSI B450 GAMING PRO CARBON AC, G.skill 16GB 3600cl14 b-die, Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 09:14

Acradavos

Poetsfanaat

rolandos582 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 10:43:
Spigen hoesjes meestal ook wel tevreden maar ik vind ze vaak wel bulky. Die Thin series even naar kijken.

Die officiele leren ziet er ook wel lekker uit!

https://www.spigen.com/co...al?variant=41527924359215

Deze lijkt me wel wat, iemand ervaring met deze met een vorig model Samsung ?
Ik had de Liquid op mijn S21, maar ze worden op een gegeven moment erg slap.

Fractal Design Meshify S2 Black | i9-9900K @ 5,0 Ghz | Aorus Z390 Pro | Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC | Corsair Vengeance 32 GB RGB Pro 3200 Mhz | Corsair RM750x | 2x Samsung 970 Evo Plus 1TB

• JohnHeroHD
bjvdven schreef op maandag 6 februari 2023 @ 08:29:
[...]

Misschien een beetje een shot in the dark maar heb je wel eens met een tandenstoker je usb-c poort leeggehaald? Die van mij zit elke maand vol stof en daardoor gaat ie mekkeren tijdens het autorijden. USB-C is volgens mij juist een stuk robuuster dan andere poorten.

Heb verder geen ervaring met magnetische kabels.
Haha, toevallig inderdaad al geprobeerd, en er kwam heel veel stof en pluisspul uit, maar bood geen oplossing voor de haperende connectie. Ook de kabel uitgesloten door een andere kabel te pakken. Dat was echt een defectrakende poort.

• Vincent91
Nope geen screen protector

Dat was bij de s22 ook niet zo

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-03 09:14

Acradavos

Poetsfanaat

Zojuist voor mijn S23 Ultra de Spigen Liquid Air en Rugged Armor besteld. Tevens een NeoFlex screenprotector, alhoewel ik wel mijn twijfels heb. (water screenprotector)

In het verleden ook deze gehad, dus die ook maar besteld. Vooral makkelijk vanwege het aanbrengtooltje. :)

Fractal Design Meshify S2 Black | i9-9900K @ 5,0 Ghz | Aorus Z390 Pro | Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC | Corsair Vengeance 32 GB RGB Pro 3200 Mhz | Corsair RM750x | 2x Samsung 970 Evo Plus 1TB

• NielsFL
  • Niet online
JohnHeroHD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 07:28:
Ik heb dit een tijdje gehad bij een vorig toestel. Het werkt op zich OK, als in: hoesje was geen probleem en laden werkte.

Maar je hebt wel de hele tijd een stukje metaal uitsteken waar in je zak, en elders, krachten op komen te staan. Waar jij denkt hier mee de poort te ontlasten was mijn angst juist dat deze hierdoor zou breken.

• Vincent91
Zojuist het originele smart view cover ontvangen voor de s23 ultra

Mooi en degelijk en er kan nu ook een pasje in

Bij de vorige generatie kon dit niet

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-03 14:33
Op mijn S23 onderstaande glasplaat en hoesje van spigen gedaan, echt top kwaliteit en vooral erg makkelijk te bevestigen!

https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details

• NielsFL
  • Niet online
Kieft91 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:51:
Op mijn S23 onderstaande glasplaat en hoesje van spigen gedaan, echt top kwaliteit en vooral erg makkelijk te bevestigen!

Werkt je vingerafdruklezer goed met deze glasplaat?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Michel242186 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:08:
Heb je er toevallig ook nog een case op zitten?

Ik krijg morgen de whitestone binnen voor een S23U en wil deze combineren met een UAG MONARCH.. ben benieuwd of deze goed samengaan.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

• Michel242186
spartacusNLD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:08:
[...]

Ik krijg morgen de whitestone binnen voor een S23U en wil deze combineren met een UAG MONARCH.. ben benieuwd of deze goed samengaan.
Ja ik heb de officiële samsung leather case

• Dazzler2120
Michel242186 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:13:
[...]

Ja ik heb de officiële samsung leather case
Ik ben me ook nog aan het oriënteren voor een beschermglaasje... Hoe is de vingerafdruk herkenning i.c.m. dit glaasje? Heeft het een merkbaar (negatief) effect?

Overigens in het algemeen, wat is het verschil tussen een glaasje en iets als een film of folie erover heen? Zitten er grote kwalitatieve verschillen tussen het soort screenprotector?

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22-03 14:33
NielsFL schreef op maandag 6 februari 2023 @ 14:37:
[...]

Werkt je vingerafdruklezer goed met deze glasplaat?
Ja werkt helemaal goed!

• Michel242186
Dazzler2120 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:30:
[...]

Ik ben me ook nog aan het oriënteren voor een beschermglaasje... Hoe is de vingerafdruk herkenning i.c.m. dit glaasje? Heeft het een merkbaar (negatief) effect?

Overigens in het algemeen, wat is het verschil tussen een glaasje en iets als een film of folie erover heen? Zitten er grote kwalitatieve verschillen tussen het soort screenprotector?
de vingerafdruk werkt gewoon zoals het hoort....geen verschil.

ik vind glas prettiger dan bijvoorbeeld plastic.
En plastic is veel kras gevoeliger.

• Eagle_1
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-03 09:40
De Rugged Gadget case van Samsung vind ik ook wel interessant

https://www.samsung.com/u...ase-titan-ef-rs918cbegus/
https://www.gsmpunt.nl/ho...-rugged-gadget-case-zwart

Beschikt ook over een pas houder (helaas maar 1 pas?).
Iemand hier toevallig al ervaring mee. Kan nergens terugvinden wat de afmetingen zijn en als ik zo de afbeeldingen zie kan ik me voorstellen dat het geheel er wel wat dikker van wordt.
En zijn er mogelijk 2 passen in te proppen? :P

edit: typo

• cy-gor25
spartacusNLD schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:08:
[...]

Whitestone werkt wel goed. De installatiekit is uitgebreid,maar de instructievideo was duidelijk.
Hoe bevalt de monarch? Niet te bulky?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

cy-gor25 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:41:
[...]
Whitestone werkt wel goed. De installatiekit is uitgebreid,maar de instructievideo was duidelijk.
Hoe bevalt de monarch? Niet te bulky?
Op mijn huidige S22 Ultra bevalt hij heel erg goed. Ik heb juist liever wat meer bulk dan een kapotte telefoon

Ik heb hem ondertussen vergeleken met de S23 Ultra case en die lijkt wat minder dik te zijn aan de zijkanten (wellicht door de wat meer plat gemaakte zijkanten van de S23U).

Mijn S23U krijg ik later vandaag, net als de whitestone. Dus ik zal hier nog laten weten of ze goed samengaan.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:38
(jarig!)
Ik vind bijna 50,- euro wel extreem veel geld voor een screenprotector.
Ik zoek voor m'n S23+ ook een glazen plaatje, waarbij de ontgrendeling met vingerafdruk nog goed werkt, tot max 20,- euro. Bestaat dit überhaupt? :/

Ik kwam deze bijv tegen, maar kan niets vinden mbt de werking van ontgrendelen via vingerafdruk.

https://www.amazon.com/dp...%2F&asc_campaign=Commerce

[Voor 25% gewijzigd door Monda op 07-02-2023 09:14]

PSN: Mondaatje

• Dazzler2120
Ik heb het hem in ieder geval zojuist besteld... €50,- voor een beschermglaasje is veel geld, maar om je telefoon t.w.v. €1400,- veiliger te houden, is de prijs wel 'redelijk'.

• Dazzler2120
Monda schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:03:
[...]

Ik zoek voor m'n S23+ ook een glazen plaatje, waarbij de ontgrendeling met vingerafdruk nog goed werkt, tot max 20,- euro. Bestaat dit überhaupt? :/

Ik kwam deze bijv tegen, maar kan niets vinden mbt de werking van ontgrendelen via vingerafdruk.

Het algemeen devies is dat je met Spigen altijd wel redelijke kwaliteit hebt.
Volgens de instructievideo wordt aangeraden om ná installatie van het glaasje opnieuw je fingerprint (2x) toe te voegen.

• cy-gor25
Monda schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:03:
[...]

s23 ultra heeft een gekromd scherm. S23+ is plat dus dan volstaat:

https://www.spigen.pl/pl/...axy-s23-plus-clear-138345

• Boschter
Zojuist ook de Whistestone besteld voor mij S23U nadat ik 2x het Neo Film van Spigen had verpest. Is mij niet gelukt om hem er op te krijgen zonder luchtbelletjes, ook na een tijd wachten gaan die niet weg. Wel erg tevreden met de Liquid Air Case van Spigen. Hopelijk verloopt de Whitestone installatie wat soepeler
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee