spartacusNLD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:43:
[...]
Op mijn huidige S22 Ultra bevalt hij heel erg goed. Ik heb juist liever wat meer bulk dan een kapotte telefoon
Ik heb hem ondertussen vergeleken met de S23 Ultra case en die lijkt wat minder dik te zijn aan de zijkanten (wellicht door de wat meer plat gemaakte zijkanten van de S23U).
Mijn S23U krijg ik later vandaag, net als de whitestone. Dus ik zal hier nog laten weten of ze goed samengaan.
zojuist met onderstaande video uitleg de
whitestone geinstalleerd op de S23U. Samen met de
UAG MONARCH case past het allemaal perfect. Echt goed!

als je gewoon rustig de stappen volgt en zorgt dat alle stof weg is (tip: doe dit in een vochtige ruimte, bijv na het douchen, dan is er vrijwel geen stof in de lucht aanwezig) dan kan er niks fout gaan. Daarmee ook meteen de vraag beantwoord van @
Steeffoon.. verschil met namaak is dat de lijm van whitestone veel beter is en het glas van veel betere kwaliteit is. Je voelt het verschil gewoon niet tegenover het glas van de telefoon zelf.

ook hebben ze speciale miniscule gaatjes in de zijkant van het glas zodat lucht er goed uit kan ontsnappen zodat je geen luchtbellen krijgt.
Samen met de Care+ verzekering maakt dat ik me hiermee veel minder druk maak over de telefoon
:
[
Voor 35% gewijzigd door
spartacusNLD op 08-02-2023 14:20
]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB