Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-10 17:25
Ik heb nu voor deze combinatie gekozen voor m'n S23+:

Spigen Glas.tR EZ Fit

Spigen Liquid Air Case

Las hier iets over het zacht worden van de case. Maar we gaan het zien.

[ Voor 90% gewijzigd door Monda op 09-02-2023 17:57 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Ik heb de Magnetic versie van dit hoesje vandaag binnengekregen voor mijn Ultra. Dit in de hoop een aantal MagSafe accesoires te kunnen hergebruiken.

Werkt uitstekend! De magneet is zelfs sterk genoeg om mijn telefoon aan de koelkastdeur te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 12:09
Ik ben mij ook aan het orienteren op een case en screen protector, maar die Whitestone ziet er wel extreem lastig uit zeg. Met die van 15EUR voelde het al klote als het fout ging, voor 48EUR helemaal klote.

Wat betreft cases, voor mijn XS Max heb ik een leather case van Apple, deze beviel mij altijd erg goed. Zijn die van Samsung vergelijkbaar? Ook duur maar dat heb ik er dan nog wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

stfnz schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:09:
Ik ben mij ook aan het orienteren op een case en screen protector, maar die Whitestone ziet er wel extreem lastig uit zeg. Met die van 15EUR voelde het al klote als het fout ging, voor 48EUR helemaal klote.

Wat betreft cases, voor mijn XS Max heb ik een leather case van Apple, deze beviel mij altijd erg goed. Zijn die van Samsung vergelijkbaar? Ook duur maar dat heb ik er dan nog wel voor over.
Lees bij verschillende reviews op bijvoorbeeld Coolblue bij die lederen cases veel negatiefs bij de S22-serie. Ben benieuwd of die van de S23 beter zijn, vraag het me af.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Steeffoon schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 16:31:
[...]

Lees bij verschillende reviews op bijvoorbeeld Coolblue bij die lederen cases veel negatiefs bij de S22-serie. Ben benieuwd of die van de S23 beter zijn, vraag het me af.
Dat is jammer. Dan wacht ik de reacties ff af en als het toch tegenvalt gaat hij retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-09 01:53
Ik heb deze aangeschaft van ESR, heeft een een grotere camera bump met een handige standaard ingebouwd.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/r4wvLBm/20230207-205843.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/0Xssx39/20230207-210201.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/vq1HTvJ/20230207-205931.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/6BS1vNL/20230207-210001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:03
Ik heb voor mijn S23 Ultra 3 hoesjes besteld: de Spigen Tough Armor, de Ringke Onyx en de Nillkin Super Frosted Shield.
De Nillkin en de Ringke vind ik erg op elkaar lijken, waarbij ik de Ringke net iets fijner vind (qua grip en qua knop bediening).
De Tough Armor is inderdaad wat grover en lomper, maar ik vind het nog meevallen. Hij is iets gladder qua vasthouden, maar de knop bediening is ook prima.
Dus ik neig naar de Ringke.

Of is qua bescherming de Tough Armor echt een heel stuk beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:40

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren een S23 besteld. Meteen net zoals bij mijn S10 een Spigen Rugged Armor besteld. Ben er altijd zeer tevreden over geweest. Heeft mijn telefoon (S10) toch een aantal keren goed gered. Deze besteld bij Amazon waar die voor 17euro incl verzenden (omdat ik prime ben) te krijgen was. Dit is goedkoper dan de overige retailers in de buurt.

Met vermelden dat ik op de bouw werk en eigenlijk nog nooit een screenprotector heb gehad. Verder eigenlijk ook nog nooit (of niet noemenswaardig) krasjes gehad op het scherm door stof of zand. Dus hier zie ik vooralsnog vanaf op het moment

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10 14:36
Welke screen protectors gebruiken jullie voor de s23 ultra? Ik heb met mijn vorige telefoons de ervaring om bij de mediamarkt een clearplex screen protector erop te laten zetten. Altijd prima in mijn ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
WhateverSuitsU schreef op zondag 5 februari 2023 @ 13:16:
[...]

Ik heb, gelukkig, nog nooit beschadigingen gehad met 'blote' cases voor de camera's. Ligt er wel aan hoe je ermee omgaat natuurlijk. Gebruik zelf al jaren deze case van Spigen en biedt voldoende bescherming voor mij om de telefoon bijvoorbeeld plat neer te leggen, zonder dat de camera randen te raken zijn.
Besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
dutchnltweaker schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 08:49:
Welke screen protectors gebruiken jullie voor de s23 ultra? Ik heb met mijn vorige telefoons de ervaring om bij de mediamarkt een clearplex screen protector erop te laten zetten. Altijd prima in mijn ervaring.
Ik heb de officiële van Samsung besteld (film, geen glas). Werkt helemaal prima, in combinatie met een Spigen Rugged Armor case. Merkt niet eens dat het erop zit vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-10 20:28
VPIPPFR schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:07:
[...]

Ik heb de officiële van Samsung besteld (film, geen glas). Werkt helemaal prima, in combinatie met een Spigen Rugged Armor case. Merkt niet eens dat het erop zit vind ik.
Ik vraag me toch altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om die dingen er zelf mooi op te plakken. Ik ben de instructievideo aan het kijken van Samsung maar in de tijd dat ik de folie heb gepakt ligt er alweer minimaal 1 stukje stof op mijn scherm.
Ik was zo blij met die voor geplakte folies. Zonde dat ze daar mee gestopt zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 11:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

spartacusNLD schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:43:
[...]

Op mijn huidige S22 Ultra bevalt hij heel erg goed. Ik heb juist liever wat meer bulk dan een kapotte telefoon

Ik heb hem ondertussen vergeleken met de S23 Ultra case en die lijkt wat minder dik te zijn aan de zijkanten (wellicht door de wat meer plat gemaakte zijkanten van de S23U).

Mijn S23U krijg ik later vandaag, net als de whitestone. Dus ik zal hier nog laten weten of ze goed samengaan.
zojuist met onderstaande video uitleg de whitestone geinstalleerd op de S23U. Samen met de UAG MONARCH case past het allemaal perfect. Echt goed! _/-\o_ als je gewoon rustig de stappen volgt en zorgt dat alle stof weg is (tip: doe dit in een vochtige ruimte, bijv na het douchen, dan is er vrijwel geen stof in de lucht aanwezig) dan kan er niks fout gaan. Daarmee ook meteen de vraag beantwoord van @Steeffoon.. verschil met namaak is dat de lijm van whitestone veel beter is en het glas van veel betere kwaliteit is. Je voelt het verschil gewoon niet tegenover het glas van de telefoon zelf. 8) ook hebben ze speciale miniscule gaatjes in de zijkant van het glas zodat lucht er goed uit kan ontsnappen zodat je geen luchtbellen krijgt.

Samen met de Care+ verzekering maakt dat ik me hiermee veel minder druk maak over de telefoon :P

:

[ Voor 35% gewijzigd door spartacusNLD op 08-02-2023 14:20 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Wat is het voordeel van Whitestone ten opzichte van een glazen plaatje? Ik weet van plastic dat het maar zo zo is qua bescherming, puur tegen krassen is het leuk.

Ik kwam ook deze modellen nog tegen, met behulp van UV-lamp. Iemand daar ervaring mee? Ben wel benieuwd wat dát dan doet?
- https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BNH7NK9J
- https://www.amazon.de/-/n...arp_d_product_top?ie=UTF8
- https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BQFCST5G/

Is dat nou een soort glas, of is het eigenlijk plastic?

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:50
Steeffoon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:49:
Wat is het voordeel van Whitestone ten opzichte van een glazen plaatje? Ik weet van plastic dat het maar zo zo is qua bescherming, puur tegen krassen is het leuk.

Ik kwam ook deze modellen nog tegen, met behulp van UV-lamp. Iemand daar ervaring mee? Ben wel benieuwd wat dát dan doet?
- https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BNH7NK9J
- https://www.amazon.de/-/n...arp_d_product_top?ie=UTF8
- https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0BQFCST5G/

Is dat nou een soort glas, of is het eigenlijk plastic?
AFAIK vind je niet snel conventionele glazen protectors voor schermen met een curve. Het verlijmen van de whitestone dome kan ervoor zorgen dat je enkele stofdeeltjes niet meer ziet wanneer de vloeistof zich verspreid tussen het scherm en protector.

Ik heb gisteren de whitestone dome geplaatst en ben er enorm tevreden over. Installatie lijkt een flinke klus maar het zit er vrij snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ah tof.
Ik ben altijd wel iemand van 'in de badkamer zitten met de telefoon' voor het plakken van een glazen screenprotector. Maar dit vind ik met de lijm toch wel "spannend". Zal straks de video eens rustig bekijken. Maar het evenaart dus de kwaliteit van een glazen screenprotector?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Steeffoon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:25:
Ah tof.
Ik ben altijd wel iemand van 'in de badkamer zitten met de telefoon' voor het plakken van een glazen screenprotector. Maar dit vind ik met de lijm toch wel "spannend". Zal straks de video eens rustig bekijken. Maar het evenaart dus de kwaliteit van een glazen screenprotector?
Het is een glazen screenprotector.. alleen het is er eentje ''on steroids'' :9

( of eigenlijk twee.. er zit twee van alles in de verpakking :+ )

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 08-02-2023 14:28 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
Heb die Whitestone ook maar gekocht, overigens iets goedkoper via GSMPunt dan Amazon NL. Hoop wel dat het goed gaat, ben daar niet echt handig mee. Nu 2 weken wachten op de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Zojuist whitestone besteld bij gsmpunt.

Heb nu een glazen protector van 14 euro er op zitten, maar het ziet er niet uit... allemaal puntjes op het scherm en een uitsparing voor de vingerprint sensor :/

Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neyluzz
Steeffoon schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:25:
Ah tof.
De protectors zijn relatief makkelijk te verwijderen van het scherm en laten weinig residue achter. Het lijkt erop dat de lijm niet kanonhard wordt. Ik denk dat je de protector dus makkelijk kan vervangen. Zonder hulpmiddelen kan het maar ik las dat iemand een flosdraadje gebruikte om 'm los te krijgen.

Als jede tijd ervoor neemt om 'm te plaatsen en het in een goed verlichte omgeving doet dan kan er weinig fout gaan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 20:21

Garrett

Watercooler

Knamix schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 15:31:
Zojuist whitestone besteld bij gsmpunt.

Heb nu een glazen protector van 14 euro er op zitten, maar het ziet er niet uit... allemaal puntjes op het scherm en een uitsparing voor de vingerprint sensor :/

Ben benieuwd
pics? zo erg kan toch bijna niet?
Ik twijfel nog over de Whitestone... is wel wat geklieder met lijm, en/of afplakken van knoppen/poorten... maar ja andere glaasjes plakken alleen aan de rand of zijn veel te smal... keuzes keuzes

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 22:04
Garrett schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:54:
[...]

Ik twijfel nog over de Whitestone... is wel wat geklieder met lijm, en/of afplakken van knoppen/poorten... maar ja andere glaasjes plakken alleen aan de rand of zijn veel te smal... keuzes keuzes
niet twijfelen want het is een duur toestel en je zou niet willen dat het scherm kapotgaat. Het kost wat, maar je krijgt twee glaasjes. Het is inderdaad wat tricky, maar de video legt het wel goed uit. Gewoon oppassen dat de lijm in het midden blijven tot het glas erop gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 22:04
spartacusNLD schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:44:
[...]

zojuist met onderstaande video uitleg de whitestone geinstalleerd op de S23U. Samen met de UAG MONARCH case past het allemaal perfect. Echt goed! _/-\o_ als je gewoon rustig de stappen volgt en zorgt dat alle stof weg is (tip: doe dit in een vochtige ruimte, bijv na het douchen, dan is er vrijwel geen stof in de lucht aanwezig) dan kan er niks fout gaan. Daarmee ook meteen de vraag beantwoord van @Steeffoon.. verschil met namaak is dat de lijm van whitestone veel beter is en het glas van veel betere kwaliteit is. Je voelt het verschil gewoon niet tegenover het glas van de telefoon zelf. 8) ook hebben ze speciale miniscule gaatjes in de zijkant van het glas zodat lucht er goed uit kan ontsnappen zodat je geen luchtbellen krijgt.

Samen met de Care+ verzekering maakt dat ik me hiermee veel minder druk maak over de telefoon :P

: [YouTube: S23 Series Installation (RUBBER TYPE)]
Het is inderdaad het geld waard. Vond het zelf wel tricky met de lijm en mogelijk zit er een miniscuul beetje op de speaker, maar ik merk er eigenlij niets van bij bellen of afspelen van muziek, gelukkig. Geen stof te zien noch luchtbellen. Dat met die badkamer is een goei ! Ik heb die aangebracht met mijn kat op 2 meter van mijn, een grote haarbal dus dat was een uitdaging om het scherm stofvrij te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
Garrett schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:54:
[...]

Dit is alleen de vingerprint cut out (dit zie je dus ook als je je toestel gaat gebruiken)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sR4sU1fyqQ8leEVdDCxtWTMtPCo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BPuKraIlzgLRxCKr9gZZ20RW.jpg?f=fotoalbum_large

Ik raad dus zeker een whitestone dome aan als je glas wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Oh dat ziet er niet uit nee, beter een dome glass oid erop dan

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
Knamix schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:57:
Weet iemand of de s23U geleverd wordt met een screen protector vanaf fabriek?
Ja dat weet ik.

Nee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 21:20
Is er al iets van een ander merk te koop wat vergelijkbaar is met de Whitestone?

Ik ben nu ook nog opzoek naar een clear case die langere tijd mooi blijft. Een oud collega van mij had er 1 voor zijn iPhone en die bleef echt lang netjes. Was wel behoorlijk prijzig. Iemand een tip?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

cassiekai schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:25:
Is er al iets van een ander merk te koop wat vergelijkbaar is met de Whitestone?
Nee, veel van hun techniek is gepatenteerd. Dus namaak is er zeker, maar vergelijkbaar is het niet in kwaliteit of installatiegemak. De prijs is idd vrij fors, maar je krijgt er ook echt wel wat voor terug.

(Een nieuw scherm + de wachttijd die op dit onderdeel aanwezig is is veel duurder en vervelender kan ik je meegeven)

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 09-02-2023 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

cassiekai schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:25:
Ik ben nu ook nog opzoek naar een clear case die langere tijd mooi blijft. Een oud collega van mij had er 1 voor zijn iPhone en die bleef echt lang netjes. Was wel behoorlijk prijzig. Iemand een tip?
Is dit iets? https://www.gsmpunt.nl/ho...je-back-cover-transparant

Ze geven aan ''engineered to stay clear''.. dus hopelijk blijft die dan mooi helder i.p.v. van dat vies geel na een tijd.

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 09-02-2023 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boschter
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-09-2024
Ik heb zojuist de whitestone op mijn S23 ultra geïnstalleerd. Super tevreden over, echt een enorm verschil vergeleken met de plastic film van Spigen in hoe het scherm aanvoelt. Verder geen ervaring met andere glazen protectors.

De installatie ziet er complex uit maar is eigenlijk goed te doen. Door alle ondersteunende materialen is het bijna onmogelijk om hem er bijv scheef op te plakken of er lucht onder te krijgen.. Ik ben enorm slecht in screenprotectors plakken (had de Spigen 2 maal verpest), maar whitestone is in 1x gelukt door gewoon rustig alle stappen te volgen.

Vingerafdruk scanner en S pen werken daarnaast beiden nog perfect, en zoals hierboven aangegeven merk je bijna niet dat het er op zit. Mijn eerste keer whitestone maar deze zal ik in de toekomst altijd op mijn telefoons blijven installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
spartacusNLD schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:57:
[...]

Is dit iets? https://www.gsmpunt.nl/ho...je-back-cover-transparant

Ze geven aan ''engineered to stay clear''.. dus hopelijk blijft die dan mooi helder i.p.v. van dat vies geel na een tijd.
Besteld en ben benieuwd. Ze hadden er nog 1. Ik heb bij de aanschaf van het toestel de Samsung Clearview case erbij genomen, maar ga me waarschijnlijk irriteren aan het elke keer open moeten slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
[...]

Als je gewoon rustig de stappen volgt en zorgt dat alle stof weg is (tip: doe dit in een vochtige ruimte, bijv na het douchen, dan is er vrijwel geen stof in de lucht aanwezig) dan kan er niks fout gaan.

[YouTube: S23 Series Installation (RUBBER TYPE)]
Heb je geen last van het vocht op het scherm tijdens het plakken? In een vochtige ruimte zou je dit wel zeggen. In mijn badkamer wordt alles nat als ik wat langer en flink warm douche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Even een vraagje, ik twijfel zelf over 2 type screenprotectors.

De Whitestone en clearplex van mediamarkt.
Ik heb op mijn vorige toestellen met curve altijd de clear plex moeten pakken omdat andere screenprotectors van glas of kuntstof los lieten. Nu is het enige nadel dat als je telefoon valt, clearplex niet helpt, ook denk ik dat met de s pen je continue deukjes gaat zien in de screenprotector (dat is nu al het probleem, nagel afdruk deukjes blijven in de protecoter zitten maar je hebt er geen last van tot een paar puntje).

Nu wil ik die Whitestone wel bestellen, maar waar ik huiverig om ben zijn 2 dingen. Past de screenprotector met elk soort type hoesje? (ik ga zelf een spugen gebruiken). En hoe is de installatie? Ooit eens voor mijn huidige toestel een screenprotector besteld met vloeistof/lijm uit China. Maar dat was totaal geen succes..

Iemand die de ervaring kan delen? Zelf lijkt me de Whitestone de beste keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boschter
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-09-2024
dutchnltweaker schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:21:
Even een vraagje, ik twijfel zelf over 2 type screenprotectors.

De Whitestone en clearplex van mediamarkt.
Ik heb op mijn vorige toestellen met curve altijd de clear plex moeten pakken omdat andere screenprotectors van glas of kuntstof los lieten. Nu is het enige nadel dat als je telefoon valt, clearplex niet helpt, ook denk ik dat met de s pen je continue deukjes gaat zien in de screenprotector (dat is nu al het probleem, nagel afdruk deukjes blijven in de protecoter zitten maar je hebt er geen last van tot een paar puntje).

Nu wil ik die Whitestone wel bestellen, maar waar ik huiverig om ben zijn 2 dingen. Past de screenprotector met elk soort type hoesje? (ik ga zelf een spugen gebruiken). En hoe is de installatie? Ooit eens voor mijn huidige toestel een screenprotector besteld met vloeistof/lijm uit China. Maar dat was totaal geen succes..

Iemand die de ervaring kan delen? Zelf lijkt me de Whitestone de beste keuze.
Zie hierboven mijn reactie mbt het installeren. Ik gebruik zelf dit hoesje van Spigen en deze werkt perfect met de Whistestone protector:
https://www.amazon.nl/Spi...0BJRYJ93V?ref_=ast_sto_dp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

cassiekai schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:18:
[...]

Heb je geen last van het vocht op het scherm tijdens het plakken? In een vochtige ruimte zou je dit wel zeggen. In mijn badkamer wordt alles nat als ik wat langer en flink warm douche.
Nee, de vochtdruppels in de lucht na douchen zijn zo klein dat je daar geen last van hebt (i.i.g niet in mijn badkamer). Ik heb deze truck dan ook niet zelf bedacht maar ergens van het internet geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Boschter schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:33:
[...]

Zie hierboven mijn reactie mbt het installeren. Ik gebruik zelf dit hoesje van Spigen en deze werkt perfect met de Whistestone protector:
https://www.amazon.nl/Spi...0BJRYJ93V?ref_=ast_sto_dp
Tnx, iemand ervaring met de rugged armor versie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
https://www.bol.com/nl/nl...er_confirmation2008093611

Dit hoesje net voor de s23 ultra besteld. Kost maar € 3,95,- (gartis/inclusief verzending)

Als tie niet bevalt dan koop ik een andere maar dan heb ik tenminste 'met spoed' een cover

[ Voor 3% gewijzigd door tottianovic op 09-02-2023 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-08 13:30
Gisteren de Whitestone dome geïnstalleerd. 2x... Ik denk dat de mal die er bij zit niet in orde is. De screenprotector schiet tot 2x toe nu aan de onderkant van de telefoon onder de plastic lipjes door wanneer je de screenprotector op het scherm laat 'vallen'. Met als gevolg dat hij aan de bovenkant het scherm niet bedekt... En ja, de telefoon zit er zo straks als het kan in.

Maar eens contact met whitestone opnemen nu dus. Iemand ervaring met hun klantenservice? Heb het via amazon.nl gekocht overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door samvdheijden op 09-02-2023 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael-El
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-01-2024
Hoe zit dit btw met die Whitestone het zit erop en je wilt het er om wat voor reden dan er weer afhalen? Is dit dan ook eenvoudig te doen en blijven er restjes achter of?

Want ik heb de originele screenprotector van Samsung net erop gedaan en man wat was dat waardeloos zeg. 2 enorme randen in het midden wat er niet af ging.

Nu zit ik ook naar die Whitestone te kijken, normaal nooit zo'n ding op mijn scherm maar deze telefoon is wel erg duur etc dus die wil ik wel eff wat jaartjes mee laten gaan. Want een kras zit er zo op. Belachelijk ook dat dit niet vanuit de fabriek is, pleur er 20 euro bovenop en klaar dan is het scherm ook altijd goed beschermd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samvdheijden
  • Laatst online: 18-08 13:30
Michael-El schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:07:
Hoe zit dit btw met die Whitestone het zit erop en je wilt het er om wat voor reden dan er weer afhalen? Is dit dan ook eenvoudig te doen en blijven er restjes achter of?

Want ik heb de originele screenprotector van Samsung net erop gedaan en man wat was dat waardeloos zeg. 2 enorme randen in het midden wat er niet af ging.

Nu zit ik ook naar die Whitestone te kijken, normaal nooit zo'n ding op mijn scherm maar deze telefoon is wel erg duur etc dus die wil ik wel eff wat jaartjes mee laten gaan. Want een kras zit er zo op. Belachelijk ook dat dit niet vanuit de fabriek is, pleur er 20 euro bovenop en klaar dan is het scherm ook altijd goed beschermd.
Ze zijn er super simpel vanaf te halen zonder restjes. Pak een visitekaartje of bankpasje, en probeer die vanaf een hoekje onder de screenprotector te krijgen. Kan ook met je nagel. Daarna voorzichtig lichtjes trekken totdat de screenprotector vanazelf er af komt. En vooral niet als een lompe hengst alles zo snel mogelijk er af trekken. Dan is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15
tottianovic schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:52:
https://www.bol.com/nl/nl...er_confirmation2008093611

Dit hoesje net voor de s23 ultra besteld. Kost maar € 3,95,- (gartis/inclusief verzending)

Als tie niet bevalt dan koop ik een andere maar dan heb ik tenminste 'met spoed' een cover
Zeflde gedachte hier; deze heb ik gister ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Monda schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:57:
Ik heb nu voor deze combinatie gekozen voor m'n S23+:

Spigen Glas.tR EZ Fit

Spigen Liquid Air Case

Las hier iets over het zacht worden van de case. Maar we gaan het zien.
Wat een kneus ben ik... Heb blijkbaar per ongeluk deze 2 items voor de S23 gekocht ipv de S23+.

Iemand nog interesse in de glasplaatjes Spigen Glas.tR EZ Fit voor de normale S23 voor een klein prijsje? Anders gooi ik ze weg.

De case gaat terug, want die verpakking is nog dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Zo... whitedome glazen protector zit er strak op :)

Was wel even gekut met een niet rechte wasmachine waardoor de vloeistof ging verschuiven.

Eigenlijk mis ik een waterpas in de houder (had een ander goedkoop chinese merk wel) en dat was wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Monda schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 17:57:
[...]

Wat een kneus ben ik... Heb blijkbaar per ongeluk deze 2 items voor de S23 gekocht ipv de S23+.

Iemand nog interesse in de glasplaatjes Spigen Glas.tR EZ Fit voor de normale S23 voor een klein prijsje? Anders gooi ik ze weg.

De case gaat terug, want die verpakking is nog dicht.
Kan je ze niet gewoon retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Knamix schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 21:30:
[...]

Kan je ze niet gewoon retourneren?
Het hoesje wel, maar de glasplaatjes helaas niet. Was te gretig en me van geen kwaad bewust, dus zonder te checken open gemaakt. Echt zonde want kosten 22,- euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:52
NielsFL schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 13:47:
[...]

Ik heb de Magnetic versie van dit hoesje vandaag binnengekregen voor mijn Ultra. Dit in de hoop een aantal MagSafe accesoires te kunnen hergebruiken.

Werkt uitstekend! De magneet is zelfs sterk genoeg om mijn telefoon aan de koelkastdeur te plakken.
Welke accessoires heb je ondertussen getest? Zit de ring laag genoeg zodat bvb een wallet niet voor de onderste camera komt bij de ultra? Geen problemen met de S-Pen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
BlackShadow schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:51:
[...]
Welke accessoires heb je ondertussen getest? Zit de ring laag genoeg zodat bvb een wallet niet voor de onderste camera komt bij de ultra? Geen problemen met de S-Pen?
Het ging mij voornamelijk om de lader in mijn auto en de losse MagSafe lader hier in huis. Die werken allebei perfect. Het enige apparaat dat de magneet niet leuk vind is de gratis draadloze Samsung lader. Die laad een paar seconden en geeft dan een storing.

Het bovenste deel van de ring begint zo'n 3mm boven de onderkant van de onderste camera. Ik heb de wallet zelf niet, maar vermoed dat deze inderdaad zal overlappen met de camera. Helaas is dat met een ander hoesje niet op te lossen. De laad-spoel in de telefoon zit nu eenmaal op die plek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

[...]

: [YouTube: S23 Series Installation (RUBBER TYPE)]
Zojuist toch een wat mindere ervaring gehad met de whitestone.. het zal puur pech zijn maar ik liet de telefoon licht vallen op de hoek van een bureau. En ook precies op de rand van de protector. Direct een barst in de screenprotector. De telefoon zelf is gelukkig niet beschadigd (dus eigenlijk precies wat het moet doen?). Vanmiddag maar nr 2 erop plakken en zelf wat meer voorzichtig zijn met het aparaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
spartacusNLD schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:16:
[...]

Zojuist toch een wat mindere ervaring gehad met de whitestone.. het zal puur pech zijn maar ik liet de telefoon licht vallen op de hoek van een hout bureau. Direct een barst in de screenprotector. De telefoon zelf is gelukkig niet beschadigd (dus eigenlijk precies wat het moet doen?). Vanmiddag maar nr 2 erop plakken en zelf wat meer voorzichtig zijn met het aparaat :P
Doet zijn werk toch? Scherm is heel en dat is helemaal prima :) . Snap de mindere ervaring niet.
Heb je er trouwens een hoesje opzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

dutchnltweaker schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:20:
[...]

Doet zijn werk toch? Scherm is heel en dat is helemaal prima :) .
Heb je er trouwens een hoesje opzitten?
Ja, je hebt gelijk.

Ik gebruik deze case: uitvoering: Urban Armor Gear Monarch Carbon (Galaxy S23 Ultra) Zwart

De telefoon is precies in een hoek op het bureau gekomen dat het hoesje het niet kon opvangen (ook om de zijkanten zit een best dikke rand) en dat de rand van de screenprocector het opving. Wat het zwakste punt van dit stukje glas is natuurlijk. Ik lees nu ook dat het breken juist de bedoeling is trouwens.. die kracht van de impact wordt op deze manier niet overgebracht op het glas van de telefoon. Weer wat geleerd.

[ Voor 31% gewijzigd door spartacusNLD op 10-02-2023 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajunl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:11
Past een hoesje van de s22u op de s23u? Iemand al geprobeerd qua afmetingen zijn de verschillen mm maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

rajunl schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:51:
Past een hoesje van de s22u op de s23u? Iemand al geprobeerd qua afmetingen zijn de verschillen mm maar.
Nee, deze passen niet. Afmetingen en bouw van het toestel zijn veranderd. Ook al zou je dat op 1e indruk niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajunl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:11
spartacusNLD schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:57:
[...]

Nee, deze passen niet. Afmetingen en bouw van het toestel zijn veranderd. Ook al zou je dat op 1e indruk niet zeggen.
Jammer ! Zonde van mijn originele leren cover voor de S22u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
spartacusNLD schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:41:
[...]

Nee, de vochtdruppels in de lucht na douchen zijn zo klein dat je daar geen last van hebt (i.i.g niet in mijn badkamer). Ik heb deze truck dan ook niet zelf bedacht maar ergens van het internet geplukt.
Ik het voor een niet handige Harrie een beetje te doen om hem er netjes op te krijgen? Ik heb nog nooit zelf een screenprotector geplakt. Ik heb filmpjes bekeken op YouTube en zag dat het best wel een hele operatie is en je bent er wel even mee bezig lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

cassiekai schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 11:15:
[...]

Ik het voor een niet handige Harrie het een beetje te doen om hem er netjes op krijgen? Ik heb nog nooit zelf een screenprotector geplakt. Ik heb filmpjes bekeken op YouTube en zag dat het best wel een hele operatie is en je bent er wel even mee bezig lijkt het.
Als je de stappen goed voorbereid, alles netjes klaarlegt. En de video stap voor stap volgt (ondertussen pauzeren dus). Dan ben je in zo'n 5 min klaar. Er kan vrijwel niks foutgaan.

Als je heel zeker wil zijn dat je niks fout doet moet je alvast de video 2 keer kijken en zorgen dat je elke stap goed begrijpt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
spartacusNLD schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:22:
[...]

Ja, je hebt gelijk.

Ik gebruik deze case: uitvoering: Urban Armor Gear Monarch Carbon (Galaxy S23 Ultra) Zwart

De telefoon is precies in een hoek op het bureau gekomen dat het hoesje het niet kon opvangen (ook om de zijkanten zit een best dikke rand) en dat de rand van de screenprocector het opving. Wat het zwakste punt van dit stukje glas is natuurlijk. Ik lees nu ook dat het breken juist de bedoeling is trouwens.. die kracht van de impact wordt op deze manier niet overgebracht op het glas van de telefoon. Weer wat geleerd.
Klopt inderdaad, als het niet breekt gaat die kracht verder richting het scherm van je telefoon waardoor juist die zou kunnen beschadigen. Nu is het alleen maar je protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Klopt het dat er geen hoesjes voor een S23 ultra zijn met auto-wake, behalve die van Samsung zelf?
(De clearview van de S21 ultra had ten minste nog een plastic paneeltje voor het scherm - de clearview van de S23 ultra heeft gewoon een gat waar een sleutel ofzo die in dezelfde broekzak zit gewoon doorheen gaat.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:31
Wat een ellende zeg die screen protector van samsung zelf erop krijgen heb beide protectors verneukt 20 euro de prullenbak in. Ben ik nou echt zo onhandig? Volgde gewoon de stappen maar dat hulpstuk viel eraf van die sticker geen idee of het mijn fout was of dat dat niet hoort te gebeuren..

Iemand tips voor een andere screen protecter die ook door wat minder handige mensen erop gezet kan worden?😅

Telefoon gaat nog maar even terug in de doos dan..

Vind het echt belachelijk dat ze er geen screen protector meer op doen omdat dat zogenaamd slecht voor het milieu zou zijn, ze willen gewoon extra cashen.

Schopje naar accessoires.

[ Voor 22% gewijzigd door 13art op 10-02-2023 16:52 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Stylze schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 13:07:
Wat een ellende zeg die screen protector van samsung zelf erop krijgen heb beide protectors verneukt 20 euro de prullenbak in. Ben ik nou echt zo onhandig? Volgde gewoon de stappen maar dat hulpstuk viel eraf van die sticker geen idee of het mijn fout was of dat dat niet hoort te gebeuren..

Iemand tips voor een andere screen protecter die ook door wat minder handige mensen erop gezet kan worden?😅

In dit topic al aanbod gekomen man:
spartacusNLD in "[Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires"

Kost wel 45 euro, maar je krijgt van alles dubbel. Ik lees hier alleen maar goede verhalen over en heb hem zelf gisteren besteld, vandaag komt die binnen :) .

Betreft dir product: uitvoering: Whitestone Whitestone Dome Glass Samsung Galaxy S23 Ultra Screen ...
Heb je er verder vragen over, kan je ze beter in het accessoire topic stellen.

[ Voor 19% gewijzigd door dutchnltweaker op 10-02-2023 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 01-10 19:41

Vind het echt belachelijk dat ze er geen screen protector meer op doen omdat dat zogenaamd slecht voor het milieu zou zijn ze willen gewoon extra cashen.
Ik heb de Whitestone Dome gekocht en geplakt. Installatie gaat erg precies en kan eigenlijk niet fout gaan, behalve dan dat er een vuiltje bij mij is ondergekomen. Binnenkort even een nieuwe poging wagen (je ontvangt alles om twee screenprotectors te plaatsen). De beste installatie ervaring die ik de afgelopen jaren heb gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 11:52
NielsFL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:12:
[...]

Het ging mij voornamelijk om de lader in mijn auto en de losse MagSafe lader hier in huis. Die werken allebei perfect. Het enige apparaat dat de magneet niet leuk vind is de gratis draadloze Samsung lader. Die laad een paar seconden en geeft dan een storing.

Het bovenste deel van de ring begint zo'n 3mm boven de onderkant van de onderste camera. Ik heb de wallet zelf niet, maar vermoed dat deze inderdaad zal overlappen met de camera. Helaas is dat met een ander hoesje niet op te lossen. De laad-spoel in de telefoon zit nu eenmaal op die plek..
Ik had deze al gevonden, waar hij zelf een de HaloLock magneet op cases plakt.
Op de 2e case plakt hij de HaloLock wat lager:
YouTube: MagSafe for Andriod!? HaloLock MagSafe and great Samsung S22 Ultra C...

Dat lijkt zonder issues te werken en is er wat meer afstand tot de camera's.
Al zijn wireless chargers werken zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het echt belachelijk dat ze er geen screen protector meer op doen omdat dat zogenaamd slecht voor het milieu zou zijn, ze willen gewoon extra cashen.
Ga naar de MediaMarkt en laat hun er een screenprotector opzetten? https://www.mediamarkt.nl.../screenprotector-plaatsen
Of een lokale telefoonwinkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 18:43

Ik had ook liever dat het er standaard op zat maar tot nu toe vind ik de losse Samsung screenprotectors echt de beste die er zijn. Het erop doen is even een handigheidje en er zijn wel instructies te vinden op YouTube. Ik had ook een paar kleine bubbels maar met een dag waren ze weg.

Meeste screenprotectors voelen niet lekker aan en zijn vaak wat dikker. Die van Samsung is dun, verkleurt het scherm niet en voelt aan als glas. Alleen geen oleophobic coating maar voor de rest kan ik ze zeker aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

[MBR] Schopje naar accessoires.[/]
https://www.amazon.nl/dp/...o2ov_dt_b_product_details
Prima protector, deze is voor de S23 Ultra, weet niet welke jij hebt?

Voor als je niet met Whitestone wilt lopen knoeien :P

En voor de prijs, tsja... gewoon goed, vouwt als het ware om de zijkanten heen zodat hoesjes hem niet omhoog duwen :)

I love watercooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:23
Lees veel over screenprotectors, is er zo weinig vertrouwen in Gorilla Glass Victus 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38

KrazyJay

Ik heb de Whitestone (voor het eerst). Ja, het is wat werk, maar ik merk op geen enkele manier dat er een screenprotector op zit (kleur, scherpte), anders dan met de fingerprint reader waar je wat beter moet drukken.

Ik heb er altijd wel iets op zitten, want een kras is makkelijker op te lossen als die niet op het scherm zelf zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

ipje schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:26:
Lees veel over screenprotectors, is er zo weinig vertrouwen in Gorilla Glass Victus 2?
Ikzelf geloof niet zo in de marketingtermen over Gorilla Glass.
Daarnaast is dat vaak bestand tegen zaken als een sleutel, maar zaken als zand hebben een hogere hardheid, waardoor die bijvoorbeeld in de zakken voor krassen kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
KrazyJay schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 21:29:
Ik heb de Whitestone (voor het eerst). Ja, het is wat werk, maar ik merk op geen enkele manier dat er een screenprotector op zit (kleur, scherpte), anders dan met de fingerprint reader waar je wat beter moet drukken.

Ik heb er altijd wel iets op zitten, want een kras is makkelijker op te lossen als die niet op het scherm zelf zit.
Het was bij mij een hele bevalling, ging niet helemaal met die vloeistof enzo. Uiteindelijk wel goed gekomen en kwaliteit is prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:08

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb zelf jaren geleden een Spugen rugged Armor en liquid hoesje voor mijn telefoon besteld. Rugged arnor voelde te grof en te glad, dus liquid gehouden. Nu al zeker 5/6 jaar liquid hoesjes voor mijn telefoon. Prima hoesje, aangezien ik mijn telefoon toch wel dagelijks laat vallen. Door de randen ook geen schade aan het scherm van mijn s21u, ondanks dat ik geen screenprotector gebruik.

Ondanks dat in een gewoontedier ben, nu toch beetje aan het rondkijken wat er nog meer te krijgen is.

Zie ook de Slim Armor did wat meer bescherming geeft en een pinnetje om als standaard te gebruiken
https://www.spigen.com/pr...s23-ultra-case-slim-armor

Echter als je zo websites leest over wat de beste Spugen hoesjes zijn, dan komen ze met die hybrid varianten.

Iemand van jullie deze al eens gehad? Twijfel zelf om gewoon alleen te bestellen en er 2 terug te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Nog een vraag in een tweede post:

Hoe houden jullie die whitedome protectors heel? Die van mij zitten steeds binnen 2 tot 3 weken vol met barsten, stukjes eruit enz. En dan worden de randjes toch wel scherp.

Nu 1 jaar en 10 maandeb de s21u zonder screen protector en zitten nagenoeg geen krassen op. De lenzen hebben zwaarder teijden gehad dan het scherm zelf

Denk wel dat ik voor de s23 ook geen screenprotector ga gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Ik heb me deze besteld voor de ultra , tempered glas bedekt het hele scherm https://www.mobilesupplie...laxy-s23-ultra-zwart.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38

KrazyJay

AndereKoekoek schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:59:

Hoe houden jullie die whitedome protectors heel? Die van mij zitten steeds binnen 2 tot 3 weken vol met barsten, stukjes eruit enz. En dan worden de randjes toch wel scherp.

Nu 1 jaar en 10 maandeb de s21u zonder screen protector en zitten nagenoeg geen krassen op. De lenzen hebben zwaarder teijden gehad dan het scherm zelf

Zo ver ben ik nog niet; het zit er pas een dag op. Wie weet hoe het er in een maand bij hangt. Maar, ik heb hem gecombineerd met de smart cover van Samsung, dus ik heb hoop dat het wel goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda

Ik heb de glasplaat van Spigen (Glas.tR EZ Fit) er momenteel op zitten. Ben er erg tevreden mee. Zit er super strak op en vingerafdruk + aanrakingen werken perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:25
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom er tempered glass - screenprotectors bestaan waarin je ook de circel ziet om aan te geven waar de fingerprint sensor is. Wanneer mijn S23 Ultra uit is, zie je de circel nog waar ik mij uiteraard super aan kan ergeren. Het is een screenprotector van Rosso die ik samen voor een aanbieding heb gekocht met de Leather case van Samsung. Tijd voor een Spigen of Whitedome dus ...

Ik weet het niet zeker, maar hebben jullie ook een soort transparante sticker wat al op de screen is opgezet vanuit Samsung zelf? Hebben jullie die verwijderd bij het aanbrengen van de tempered glass of is het een dunne screenprotector vanuit Samsung zelf net als de vorige modellen?

[ Voor 17% gewijzigd door Lashrom op 11-02-2023 02:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje

Die ellende heb ik ooit gehad met whitedome, stukjes eraf. Daarna geprobeerd te verwijderen, iedere keer stukjes die afbreken. Het leek wel alsof de screenprotector versmolten was met het scherm. Uiteindelijk met een mes alles er vanaf moeten schrapen. Vanaf toen nooit meer een whitedome of een andere screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
ipje schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 07:59:
[...]

Die ellende heb ik ooit gehad met whitedome, stukjes eraf. Daarna geprobeerd te verwijderen, iedere keer stukjes die afbreken. Het leek wel alsof de screenprotector versmolten was met het scherm. Uiteindelijk met een mes alles er vanaf moeten schrapen. Vanaf toen nooit meer een whitedome of een andere screenprotector.
Huh en ik lees hier allemaal andere ervaringen over whitedome? En nu zou die opeens slecht zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Dome alternatief: https://www.amazon.nl/Pro...arp_d_product_top?ie=UTF8

Schijnt weer okee te zijn, op de S22 Ultra had ik die ook, was toen ook top!

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _jero_813
  • Laatst online: 13-06 14:48
AndereKoekoek schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 22:56:
Heb zelf jaren geleden een Spugen rugged Armor en liquid hoesje voor mijn telefoon besteld. Rugged arnor voelde te grof en te glad, dus liquid gehouden. Nu al zeker 5/6 jaar liquid hoesjes voor mijn telefoon. Prima hoesje, aangezien ik mijn telefoon toch wel dagelijks laat vallen. Door de randen ook geen schade aan het scherm van mijn s21u, ondanks dat ik geen screenprotector gebruik.

Ondanks dat in een gewoontedier ben, nu toch beetje aan het rondkijken wat er nog meer te krijgen is.

Zie ook de Slim Armor did wat meer bescherming geeft en een pinnetje om als standaard te gebruiken
https://www.spigen.com/pr...s23-ultra-case-slim-armor

Echter als je zo websites leest over wat de beste Spugen hoesjes zijn, dan komen ze met die hybrid varianten.

Iemand van jullie deze al eens gehad? Twijfel zelf om gewoon alleen te bestellen en er 2 terug te sturen.
Ik heb de Spigen ultra hybrid frost black op mijn S23 op het moment, is de eerste Spigen die ik probeer. Op zich goed hoesje en had deze gekozen vanwege de kleine hogere randjes aan de achterkant zodat het hoesje alleen op die hogere randjes ligt ipv de hele achterkant. Vind de zijkanten eigenlijk iets te glad, mijn vrouw heeft de Ringke fusion matte clear en die zijkanten zijn nog wat stroefer. De Ringke wilde ik zelf ook maar de smoke black variant is nog niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

dutchnltweaker schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:46:
[...]

Huh en ik lees hier allemaal andere ervaringen over whitedome? En nu zou die opeens slecht zijn?
Denk dat het met je gebruik te maken heeft. Ik heb de volgende dag mijn Spigen Liquid omheen gedaan. Eerste val om de hoek drukte het hoesje op de hoek van het hele dunne glasplaatje en meteen een barst.

Vervolgens idd zoals @ipje zegt stukje voor stukje afbreken.

Daarna een soort van refill gekocht met alleen de glasplaat en lijm. Maar exact hetzelfde verhaal...eerste val was meteen een barst.

Misschien dat ik er teveel lucht tussen had ofzo en het sneller breekt. Vandaar mijn vraag hoe andere gebruikers deze heel houden en dan kan het zijn dat er iemand komt met een soortgelijke ervaring als ik.

Betekent niet dat het meteen voor alles en iedereen slecht is.

Werk zelf in de voedingsindustrie. Brokkelend glas betekent dat er meteen een glasprotocol gestart moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Met bescherm hoesjes heb ik altijd een haat/liefde verhouding of beter gezegd soort van verslaving. Na twee jaar heb ik altijd een hele verzameling 😉.
Je koopt een smartphone op kwaliteit en je kiest een kleur. Vervolgens koop ik en denk de meeste gebruikers een cover en weg is de kleur van de telefoon door een bijvoorbeeld een zwarte cover.
Ik probeer het nu bij eentje te houden en wel een transparante van Spigen https://www.gsmpunt.nl/ho...je-back-cover-transparant

Geheel transparant, opstaande randen, anti verkleuring coating, makkelijk te verwijderen en weinig afbreuk aan ontwerp telefoon. De prijs van nog geen 18 euro is mooi meegenomen

Nadeel, ik denk niet de meest robuuste bescherming, maar ben ook niet van plan om hem van een flatgebouw te gooien.

Dus ben je opzoek naar een transparante cover met gemiddelde bescherming voor je telefoon. Voor mij is het tot nu toe (2 dagen) een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 08:45
Heel herkenbaar, ik heb speciaal de sky blue besteld vanwege de kleur. Ik heb het zonde om er dan een volledig bedekkend hoesje er omheen te doen, want dan had ik de eerste de beste leverbare kleur kunnen leiden.

Heeft er iemand ervaring met een hoesje met een ingebouwde kick stand zoals deze:

https://www.gsmpunt.nl/ho...je-back-cover-transparant

Ik weet dat het ookafhankelijk is van de persoon, maar ik ben benieuwd of er mensen die dit super handig vinden of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael-El
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-01-2024
Vanmiddag ook een poging gewaagd met de whitedome. Alles ging goed, netjes. Alleen ging de lijm net ver genoeg door naar onderen. Wat geprobeerd maar de lijm ging langzaam alle kanten op behalve waar het moest. Het zat overal echt perfect behalve onderaan het scherm/telefoon. Uv ding erop alleen helaas alles moest er weer af want onderin kreeg ik het niet goed.

Auto gepakt, naar de Mediamarkt en daar hebben ze nu een silicone protector erop gedaan. Zeker niet de bescherming die ik zocht maar op zn minst voor nu goed. Wanneer die betere er zijn laat ik die erop zetten.

Kortom slechte ervaring met de originele van Samsung en helaas net aan het end ook deze. Voortan ga ik naar de Mediamarkt scheelt een hoop hoofdpijn.

Wel thx voor alle ervaringen want ik lees ook genoeg waarbij het wel goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Michael-El schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 14:59:
Vanmiddag ook een poging gewaagd met de whitedome. Alles ging goed, netjes. Alleen ging de lijm net ver genoeg door naar onderen. Wat geprobeerd maar de lijm ging langzaam alle kanten op behalve waar het moest. Het zat overal echt perfect behalve onderaan het scherm/telefoon. Uv ding erop alleen helaas alles moest er weer af want onderin kreeg ik het niet goed.

Auto gepakt, naar de Mediamarkt en daar hebben ze nu een silicone protector erop gedaan. Zeker niet de bescherming die ik zocht maar op zn minst voor nu goed. Wanneer die betere er zijn laat ik die erop zetten.

Kortom slechte ervaring met de originele van Samsung en helaas net aan het end ook deze. Voortan ga ik naar de Mediamarkt scheelt een hoop hoofdpijn.

Wel thx voor alle ervaringen want ik lees ook genoeg waarbij het wel goed gaat.
Ik heb de Whitestone Dome ook liggen en wil er morgen mee aan de gang. Het is dus niet zo makkelijk als sommige hier zeggen. Ik lees dat het bijna niet fout kan gaan, wel dus. Ik ga het morgen beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Ik heb de transparante Otterbox React case binnen gekregen, maar die gaat terug. Ik vind de opstaande randen bij de camere te groot en de zijkanten zijn niet transparant.

Er zijn ook transparante hardcases. Ik vraag mij af of die wel goed beschermen. Iemand hier ervaring mee? Vermoed wel dat deze niet snel verkleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
cassiekai schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:02:
[...]

Ik heb de Whitestone Dome ook liggen en wil er morgen mee aan de gang. Het is dus niet zo makkelijk als sommige hier zeggen. Ik lees dat het bijna niet fout kan gaan, wel dus. Ik ga het morgen beleven.
Rustig de tijd nemen en vooral zorgen dat je telefoon en houder waterpas staan. Ondertussen effe YouTube raadplegen op een tweede scherm waarbij je bij iedere stap effe op de pauze toets drukt. Voor de rest succes morgen 👍 en zorg ervoor dat je bijgeleverde plakkertjes gebruikt om eventuele vloeistof resten niet op plekken krijgt waar het niet hoort.
Bij mij ging aanbrengen goed, het eraf halen na beschadiging screenprotector was een ramp. Maar dat was mijn persoonlijke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Monda schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 01:44:
[...]

Ik heb de glasplaat van Spigen (Glas.tR EZ Fit) er momenteel op zitten. Ben er erg tevreden mee. Zit er super strak op en vingerafdruk + aanrakingen werken perfect.
Ik krijg die Spigen niet gevonden voor de Ultra, of kijk ik ergens overheen?
Azmodann schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:22:
Ik heb me deze besteld voor de ultra , tempered glas bedekt het hele scherm https://www.mobilesupplie...laxy-s23-ultra-zwart.html
Ben heel benieuwd naar de kwaliteit. Voor die prijs heb ik erg m'n vraagtekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Allereerst test de YouTuber het scherm van de S23 Ultra. Deze is beschermd met een laagje Gorilla Glass Victus 2 en zou daardoor beter bestand zijn tegen barsten en krassen. Nadat JerryRigEverything met meerdere hardheidspennen over het scherm krast, blijkt dat de Ultra niet bovengemiddeld scoort.
https://www.androidplanet...tra-stevigheid-video/?amp

Wel jammer van zo'n toptoestel. Denk het duurste Android toestel op de markt en scoort niet bovengemiddeld op de krastest.

Alhoewel mijn s21u er ook nog goed uitziet en over die telefoon zeiden ze hetzelfde. Nav het artikel toch een screen protector aan het overwegen.

Alhoewel die icm een hoesje niet zo goed blijven zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06:42
Onderstaande van amFilm gekocht, iemand ervaring mee ? Ik word er niet goed van, qua vingerafdruk. Werkt zelden, ook na elke duim dubbel er in zetten. Iemand nog tips ?

https://amzn.eu/d/0jqcOao

Het erop zetten was wel echt een makkie met de bijgeleverde hulp stukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Laatst online: 11:25
Azmodann schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 23:22:
Bij GSMpunt heb ik de Samsung Leather case besteld en nam ik maar een bundel met de tempered glass voor extra korting. Stom genoeg keek ik niet naar het merk, maar heb ik nu een tempered glass waarbij de cirkelvorm zichtbaar is voor de fingerprint sensor. Superlelijk uiteraard. Daarnaast werkt de fingerprint sensor ook niet optimaal. Helaas ben ik ook niet van de tempered glass met liquid. Tot op heden geen enkel tempered glass kunnen vinden zonder gebruik te maken van liquid en zonder de zichtbare cirkel voor de fingerprint. Totdat je deze link met mij heb gedeeld.

Zojuist besteld en ik hoop dat het naar verwachting is. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-10 20:28
AndereKoekoek schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 21:20:
[...]

https://www.androidplanet...tra-stevigheid-video/?amp

Wel jammer van zo'n toptoestel. Denk het duurste Android toestel op de markt en scoort niet bovengemiddeld op de krastest.

Alhoewel mijn s21u er ook nog goed uitziet en over die telefoon zeiden ze hetzelfde. Nav het artikel toch een screen protector aan het overwegen.

Alhoewel die icm een hoesje niet zo goed blijven zitten
"Glass is glass, and glass will scratch at level 6."
Hardstikke leuk al die Gorilla Glass benamingen, maar het blijft 'normaal' glas. Corning adviseert zelf ook totaal niet met krasbestendigheid, alleen met extra bestendigheid tegen vallen en stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkerr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 18:03
Pasgeleden de S23 ultra ontvangen na jarenlang Onplus gehad te hebben.
Wat een karige levering voor dat geld zeg!
Nu dus op zoek naar een screenprotector.
Uiteraard wat modellen voorbij zien komen, is er een wat meer hufterproof?
Ondertussen houd ik ook de website van Quad lock in de gaten, zijn er mensen met eerdere ervaringen met een telefoon op de motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Garrett schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:27:
Dome alternatief: https://www.amazon.nl/Pro...arp_d_product_top?ie=UTF8

Schijnt weer okee te zijn, op de S22 Ultra had ik die ook, was toen ook top!
Ben wel benieuwd naar wat precies het verschil is met Whitestone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Steeffoon schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 23:33:
[...]

Ben wel benieuwd naar wat precies het verschil is met Whitestone?
Andere tray, zelfde UV-lijm principe, geen frontcamera cutout (een plus wat mij betreft, ziet er netter uit zonder cutout)
Uiteindelijke resultaat is gelijkwaardig/vergelijkbaar, en je krijgt 3 glaasjes voor minder geld dan de Whitestone Dome.

Hier nog een video van installatie op de S22 Ultra: YouTube: Mowei Galaxy S22 Ultra Tempered Glass Screen Protector With Liquid A...
(zal dus zelfde zijn als op een S23 Ultra)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:59
Hoi

Wat zijn jullie ervaringen met deze hoes ?

Klopt het dat er krasjes komen in het venster gedeelte?

https://www.coolblue.be/n...310843270932%2Cgn_g%2Cd_m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Iemand die een goede oplader kan adviseren om het maximale uit de S23 ultra eruit te halen?
Heb een lader van mijn p30 pro Huawei geprobeerd die 40watt kan snellader, maar dat is blijkbaar toch een andere techniek... Laadtijd was toch bijna 2 uur...

Officiële oplader 45 watt is 25 euro zonder lader... Voor 30 euro kan ik de 65 watt lader van Samsung kopen. Die ook nog 25 watt en 15 watt kan opladen zonder kabel.

Orman ervaring of suggesties voor andere laders die kwalitatief wel goed zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 16:02
Hier de Spigen Tough Armor binnen maar die gaat weer terug, veel te glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Uberprutser schreef op zondag 5 februari 2023 @ 15:28:
[...]

Omdat je je lader dan ook voor andere dingen kan gebruiken dan alleen je telefoon. Ik kan alles opladen in huis, telefoon, laptops, tablet, headphones zonder na te denken welke oplader ik nodig heb. Met 45w laden de meeste laptops niet of accepteren ze 45w niet eens als optie om überhaupt gevoed te worden (de laadsnelheid wordt overeengekomen door lader en apparaat en de beste wordt gekozen).

Tldr: je telefoon zal er niet sneller van laden maar je hebt wel een toekomst bestendige lader.
Laadt je dan wel op die 65 watt 45 watt? niet dat je opeens minder laadt snelheid krijgt omdat het niet officieel de 45 watt is. Nog advies waar je die het beste kan kopen en met welke kabel?

[ Voor 4% gewijzigd door dutchnltweaker op 12-02-2023 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rindertb
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:34
Vincent91 schreef op zondag 12 februari 2023 @ 12:12:
Hoi

Wat zijn jullie ervaringen met deze hoes ?

Klopt het dat er krasjes komen in het venster gedeelte?

https://www.coolblue.be/n...310843270932%2Cgn_g%2Cd_m
Ik gebruik deze hoesjes al vanaf de S2 en mij bevallen ze goed. Grootste nadeel is dat er geen sluiting op zit. Overigens zit er (voor het eerst) geen plastic venster in het hoesje. Het is een gat. Tja ... Dit is dan wel weer gunstig bij het maken van foto's als je de flap naar achter draait. Het glas van de telefoon (en de lensjes) liggen vrij diep.

Deze van Otterbox heeft wel een sluiting: https://www.otterbox.nl/n...-hoes-black/77-91287.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:59
rindertb schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:12:
[...]
Ik gebruik deze hoesjes al vanaf de S2 en mij bevallen ze goed. Grootste nadeel is dat er geen sluiting op zit. Overigens zit er (voor het eerst) geen plastic venster in het hoesje. Het is een gat. Tja ... Dit is dan wel weer gunstig bij het maken van foto's als je de flap naar achter draait. Het glas van de telefoon (en de lensjes) liggen vrij diep.

Deze van Otterbox heeft wel een sluiting: https://www.otterbox.nl/n...-hoes-black/77-91287.html
Ik heb die otterbox gehad maar het probleem was dat deze je gsm groter en nog zwaarder maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
cassiekai schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 19:02:
[...]

Gelukt?
Pagina: 1 2 ... 9 Laatste