• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:01

jerry_a

doei

Ook voor de S23+.

hoi

• LarsvdM
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-02 23:08
t3ace schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:31:
[...]

Mijn simkaart heb ik reeds vervangen, met overzetting van nummer, maar dit heeft het probleem niet opgelost.
Ik deel ook even de oplossing. Ik heb mijn toestel teruggezet naar de vorige firmware met behulp van deze video waarmee het probleem is opgelost. YouTube: How to Downgrade Samsung One UI 8 to One UI 7 (Android 16 to 15) | O... De oorzaak ligt dus duidelijk aan de Samsung update die overigens wel aangaf geslaagd te zijn.
Al een nieuwe oplossing? Werkend met One UI 8? Ik heb vaak netwerkprobleem (alleen noodoproepen mogelijk), met alleen 4G of 5G in de stad en (90%) niet in buitengebieden.

[ Voor 7% gewijzigd door LarsvdM op 29-12-2025 17:48 ]

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-02 08:50
Dit weekend maar eens een factory reset uitgevoerd. Geen back-up o.i.d. terug gezet... helemaal vers. Ik hoop dat dit m'n battery drain verhelpt, want waar ik anderhalf jaar geleden nog 40% over had aan het einde van de dag moet ik nu vaak tussen de middag opladen om de dag te halen.

Ik zie nog geen verschil, maar ik moet 'm nog twee weken de tijd geven om in te leren. Ben ik de enige die een verslechtering ervaart? Heb wel eens een battery health diagnose gedaan maar daar kwam niets schokkends uit.

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:55
yinx84 schreef op zondag 4 januari 2026 @ 09:19:
Dit weekend maar eens een factory reset uitgevoerd. Geen back-up o.i.d. terug gezet... helemaal vers. Ik hoop dat dit m'n battery drain verhelpt, want waar ik anderhalf jaar geleden nog 40% over had aan het einde van de dag moet ik nu vaak tussen de middag opladen om de dag te halen.

Ik zie nog geen verschil, maar ik moet 'm nog twee weken de tijd geven om in te leren. Ben ik de enige die een verslechtering ervaart? Heb wel eens een battery health diagnose gedaan maar daar kwam niets schokkends uit.
Dit lijkt mij heel veel werk voor heel weinig opbrengst.

Batterijen gaan nu eenmaal achteruit naar verloop van tijd. Ik weet niet wat je precies had als screen on + screen off tijd? Dat er niks schokkend uit de battery health diagnose kwam, zegt mij dat dit eerder tussen je hoofd zit, dan dat er echt een probleem met je telefoon is.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:52
yinx84 schreef op zondag 4 januari 2026 @ 09:19:

Na anderhalf jaar kan je inderdaad wel een verslechtering van de batterij verwachten. Ik zelf heb de telefoon na 1,5 jaar ter reparatie gestuurd naar Samsung voor een nieuwe batterij van 69 euro, sindsdien gaat de batterij weer meer dan een dag mee.

Wat ik wel heb ingesteld via een routine is dat batterij saving mode aangaat om 23:00 tot 06:00.

PSN : Geraedus

• japie06
Mocht je je afvragen waarom we nog op de september 2025 Google Play update zitten, dat ligt dus aan Samsung.

Er wordt wel gemeld dat er deze maand een nieuwe update komt.

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05:33

W84

Ah, tnx! Vandaar dus. Zelfs 1 augustus hier. :p

• timtwist
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-02 00:43
Ik zit zelfs nog op 1 Juli zie ik net🤔.

• Geraedus
1 September hier. Afgelopen maanden ook niet op gelet.

• chrpmm
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:11
Geraedus schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:57:
1 September hier. Afgelopen maanden ook niet op gelet.
Idem. Ook 1 september. De landcode van mijn toestel lijkt 'portugal' te zijn.
MEO/EUX

• Geraedus
chrpmm schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 07:32:
[...]

Idem. Ook 1 september. De landcode van mijn toestel lijkt 'portugal' te zijn.
MEO/EUX
EUX/EUX hier.

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-02 14:25
Toch vraag is de android updates laat of lijkt het zo?
ice angel schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:25:
Toch vraag is de android updates laat of lijkt het zo?
De S23 serie begint wat ouder te worden en zakt daarmee iets weg in de prioriteiten om als allereerste de updates te krijgen, maar de januari update uitrol is begonnen in Korea, dus komt binnenkort deze kant op:
https://www.sammyfans.com...ores-january-2026-update/

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Januari update rolt binnen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CTWZ1-A1WYP5rFJqZm6WE46NNHg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ig2zlxuG4kZPAqol006x7gii.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 87% gewijzigd door Thombias op 27-01-2026 08:33 ]

• Geraedus
Bedankt voor de herinnering 👌

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:51
Mijn Google Play systeem update staat nog steeds op 1 september 2025. Is dit bij jullie ook het geval? (S23+).

PSN: Mondaatje

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 21:00
Yep. Samsung loopt achter en belooft beterschap in januari, aldus het internet.

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:16

MM99

That is the way I am!

Vandaag kwam ik op kantoor aan en ik was mijn laptop thuis "vergeten". Ik dacht, of ik ga naar de IT om een reserve laptop te vragen, of ik probeer met DEX op mijn S23 Ultra te werken.

Conclusie, het werk prima! Beetje confluence, outlook, browsen gaat prima. Zelfs Excel gaat gewoon goed. Qua snelheid ook niks mee.

Enige jammere blijf dat er maar 1 scherm ondersteund wordt (geen DisplayLink dockings hier).

Waar ik trouwens verassend goed vond, is dat als je telefoon loskoppelt en weer later weer koppelt, onthoud die alle apps die je in laatste DEX sessie hebt geopend. Echt top.

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-03 16:33
Een paar maandjes terug heb ik mijn S23U laten stuiteren en er zit nu een barstje in het scherm, valt me bij normaal gebruik amper op maar loopt net bovenin naar de rechter bovenhoek (van het midden boven naar ongeveer een cm onder de rechterbovenhoek) over de selfiecam heen waardoor je stomme spiegelingen krijgt.

Destijds gekeken voor reparatie maar dat kwam op rond de 300 euro uit, beetje gortig. Voor die prijs dus een 2e hands fold5 gekocht omdat ik dat concept ook wel eens wilde proberen (en bevalt goed), maar ondertussen ligt de S23U hier nog steeds en het blijft een mooie phone.

Wat is de goedkoopste oplossing die er te bedenken is? Ik zag ook videos waarbij je alleen het glas kan vervangen maar ENORM lastig, arbeidsintensief, etc. Dus hoewel zo'n glaasje iets van 10-20 euro is kost het bij de enige toko die ik vond die zo'n reparatie doet alsnog iets van 180 euro (en volledig op eigen risico).

Een lcd/non-samsung scherm erin prikken is ook goedkoper, maar ziet er gewoon veel minder uit en vingerafdruk werkt dan niet meer.

Heb wel eens naar een verzekering gekeken (via ING), maar ja... Die zijn ook omgerekend 135-140 euro per jaar (module elektronica, blijkbaar zit smartphone niet meer in de inboedel allrisk) dus dat is ook niet zozeer de moeite waard hiervoor.

Telefoon is nu bijna 3 jaar oud, maar nog steeds een prima toestel. Anders dacht ik een screenprotector erop voor extra berscherming mbt de barst maar dat lost het selfieprobleem natuurlijk ook niet op (zou dan meer tegen vocht/etc zijn evt)

Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie of hebben mensen hier nog andere tips?

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
m0ridin schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 17:47:
Een paar maandjes terug heb ik mijn S23U laten stuiteren en er zit nu een barstje in het scherm, valt me bij normaal gebruik amper op maar loopt net bovenin naar de rechter bovenhoek (van het midden boven naar ongeveer een cm onder de rechterbovenhoek) over de selfiecam heen waardoor je stomme spiegelingen krijgt.

Destijds gekeken voor reparatie maar dat kwam op rond de 300 euro uit, beetje gortig. Voor die prijs dus een 2e hands fold5 gekocht omdat ik dat concept ook wel eens wilde proberen (en bevalt goed), maar ondertussen ligt de S23U hier nog steeds en het blijft een mooie phone.

Wat is de goedkoopste oplossing die er te bedenken is? Ik zag ook videos waarbij je alleen het glas kan vervangen maar ENORM lastig, arbeidsintensief, etc. Dus hoewel zo'n glaasje iets van 10-20 euro is kost het bij de enige toko die ik vond die zo'n reparatie doet alsnog iets van 180 euro (en volledig op eigen risico).

Een lcd/non-samsung scherm erin prikken is ook goedkoper, maar ziet er gewoon veel minder uit en vingerafdruk werkt dan niet meer.

Heb wel eens naar een verzekering gekeken (via ING), maar ja... Die zijn ook omgerekend 135-140 euro per jaar (module elektronica, blijkbaar zit smartphone niet meer in de inboedel allrisk) dus dat is ook niet zozeer de moeite waard hiervoor.

Telefoon is nu bijna 3 jaar oud, maar nog steeds een prima toestel. Anders dacht ik een screenprotector erop voor extra berscherming mbt de barst maar dat lost het selfieprobleem natuurlijk ook niet op (zou dan meer tegen vocht/etc zijn evt)

Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie of hebben mensen hier nog andere tips?
€ 92 - 110 euro display inclusief touchscreen, prijs afhankelijk van kleur bij mobileparts.shop en origineel. Hele goede ervaringen mee. Geen belangen verder bij deze webshop.

• m0ridin
Wietsee. schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:53:
[...]

€ 92 - 110 euro display inclusief touchscreen, prijs afhankelijk van kleur bij mobileparts.shop en origineel. Hele goede ervaringen mee. Geen belangen verder bij deze webshop.
Hmmm, dat valt nog erg mee eerlijk gezegd... Maar alsnog 2% kans dat ik hem zelf kan fixen voor ~100 euro dus, of 98% kans dat hij daarna helemaal total loss is ;)

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:09

Destijds gekeken voor reparatie maar dat kwam op rond de 300 euro uit, beetje gortig.
Hier hetzelfde, toestel is prima maar de barsten in het dekglas stoorden me.
Na wat zoeken een verzegelde S25U met 1TB geheugen in pinkgold gevonden voor 450 euro meer.
In een hoesje zie je er niets van. :+
En na overzetten nog 550 GB vrij is ook wel weer fijn. _/-\o_

Moest er voor naar de andere kant van Nederland maar gelijk zelfde dag maar opgehaald.
Ik zit dus nu twee topics verderop......

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• m0ridin
@Teijgetje Merk je verschil? Heb het idee dat de 24 en 25u minimale upgrades zijn... zelfs de 26u lijkt me niet echt de moeite waard (vandaar ook de interesse toch nog om de 23u te repareren op de een of andere manier)

• Teijgetje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:09
m0ridin schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:32:
@Teijgetje Merk je verschil? Heb het idee dat de 24 en 25u minimale upgrades zijn... zelfs de 26u lijkt me niet echt de moeite waard (vandaar ook de interesse toch nog om de 23u te repareren op de een of andere manier)
Jazeker, het glas is heel, mijn vinger glijdt er overheen zonder iets te merken...... :+
Maar er zijn inderdaad wat verbeteringen zoals de camera en AI, al gebruik ik dat laatste niet zo veel, het is leuk te zien wat je er mee kan doen af en toe.
Hij is wat sneller, al is dat relatief want de 23 was voor mij ook snel genoeg, mijn Ultra had al 12 GB ram en 512GB geheugen, en het scherm is wat beter.
Het opnemen met voor en achtercamera is grappig, je kan bv als contentmaker commentaar geven waarbij je ook op beeld staat.
Maar verder zijn de upgrades niet wereldschokkend, het voelt als mijn vertrouwde telefoon.
En wat ik echt fijn vind is dat ik al mijn foto`s, vanaf dat ik mijn eerste telefoon had, in het geheugen heb en dus nog 550 GB vrij heb. Er kunnen dus nog 25 jaar foto`s en filmpjes bij. _/-\o_

Verder is het even wennen, hoewel alles overgezet is moet je toch overal opnieuw inloggen of activeren.
Wat soms voor verrassingen zorgt omdat je gewend bent dat alles gelijk werkt als je het nodig hebt.
Zorg dus zeker dat je DigiD en bank activeert voor je op stap gaat............een portemonnee vergeten , oh dan gebruik ik mijn telefoon toch, werd een roundtrip van een uur, gelukkig kwam ik daar "op tijd" achter. :X

Pro-tip: :+
Enige dat handmatig moest was Whatsapp........
Na dat installeren krijg je de keuze om een backup terug te zetten of om het van je telefoon over te beamen.
Omdat er een uur eerder een backup gemaakt was die keuze gemaakt..........blijkt dat je een speciaal wachtwoord hebt voor de versleuteling.
Wachtwoord dus kwijt/geen idee, alle logische combi`s niet geaccepteerd, dan kan je dat wijzigen in de instellingen krijg je te zien......waar je op je nieuwe telefoon niet bij kunt.
Maar op je oude wordt de app ook gelijk vergrendeld.......dus dat kan ook niet meer.
Ik had WA op mijn computer nog openstaan maar toen ik daar naar de instellingen ging............werd ik uitgelogd omdat die aan mijn oude telefoon gelinkt was.

Na wat gekloot, installeren/deleten etc, het wachtwoord toch weten te veranderen en de app opnieuw geinstalleerd.......en de backup op laten halen.
Wat goed leek te gaan....tot een foutmelding omdat die versleuteling aan je oude wachtwoord hangt, niet aan je account.
Dus berichtengeschiedenis kwijt uiteindelijk.

Dus zorg dat je dat wachtwoord hebt voordat je WA over zet.
Aan de pincode heb je niets.
Ik heb geen idee of bij overbeamen van die 3 GB aan berichten direct van de 23 ik ook om een wachtwoord gevraagd had geworden.......

Stay away from negative people, they have a problem for every solution.

• Monda
ascent schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 10:29:
Yep. Samsung loopt achter en belooft beterschap in januari, aldus het internet.
Januari 2027 dan neem ik aan? |:(

Teijgetje schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 23:24:
[...]
Ik heb geen idee of bij overbeamen van die 3 GB aan berichten direct van de 23 ik ook om een wachtwoord gevraagd had geworden.......
Nee, dat was je niet. De lokale backup gebruikt dat wachtwoord niet. Dat is alleen voor de cloud backups. Volgende keer zeker doen! Sterker nog, je kan het alsnog doen, alleen raak je dan je berichten uit de tussentijd kwijt. Moet je de app resetten (storage en cache wissen) en de folder Android/media/com.whatsapp/WhatsApp overzetten naar de nieuwe telefoon.

[ Voor 3% gewijzigd door Llopigat op 02-02-2026 11:09 ]

Zo'n LCD nep-scherm heb ik pas geprobeerd met mijn A52s. Was een scherm van 25 euro dus dat was wel te doen. Het is de telefoon van mijn werk, maar de updates zijn verlopen dus ik wou er niet teveel geld in stoppen. Maar wel de data er nog af krijgen (het scherm deed het helemaal niet meer).

Maar het is nogal waardeloos. De LCD ziet er inderdaad vreselijk veel slechter uit, ook lagere resolutie. Hij blokkeert sommige functies zoals Samsung Pay (bij het invoeren van de PIN reageert het scherm niet, dit schijnt te zijn omdat hij detecteert dat het geen echt Samsung scherm is, zal wel een brute force bescherming zijn). En ook loopt de batterij enorm snel leg, zelfs als hij helemaal uit staat. Dat was met het originele scherm niet. Het nieuwe scherm is ook dikker waardoor de hoesjes niet meer passen.

Zo'n scherm kan ik alleen aanraden als je iets op je telefoon had dat je er niet meer af kan krijgen via USB omdat je hem niet kan unlocken. Om daadwerkelijk te gebruiken, nee. Helaas verkopen ze voor dit model geen officiele schermen (de right to repair lobby was toen nog niet zo ver).

[ Voor 4% gewijzigd door Llopigat op 02-02-2026 11:20 ]

Monda schreef op maandag 2 februari 2026 @ 01:12:
[...]
Januari 2027 dan neem ik aan? |:(
Nee, januari, zonder jaartal. Het gaat imeers volgens de tech site om geruchten. Niet om een officiele verklaring.
Ik gok eigenlijk erop dat het pas komt na de nieuwe S26 serie release (en met de OneUI 8.5 upgrade), die S26 zal nu de grote aandacht krijgen om de lancering voor te bereiden binnen alle blokkades die Google opwerpt voor OEM's tegenwoordig.

• W84

W84

Haha, m'n S23 nog altijd op augustus met de laatste update. Kijk ik op m'n oude S10 en ja hoor... 1 januari 2026 update erop. 8)7

• Monda
W84 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 12:50:
Haha, m'n S23 nog altijd op augustus met de laatste update. Kijk ik op m'n oude S10 en ja hoor... 1 januari 2026 update erop. 8)7
Bizar is dat... Ik krijg net bij het zoeken naar de Google Play systeem update, voor het eerst de melding: Updates zijn tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:34
Ik begreep dat de klemde S26 maar bar weinig extra biedt dan m'n huidige S23 waar ik zoals vaker gezegd enorm enthousiast over ben. By far m'n beste telefoon ooit. Heb het ding volgens mij nu ruim 2 jaar maar het toestel is en voelt nog steeds top aan. Snel, mooi formaat, mooi scherm, accuduur is nog prima.

Ik was eerst overtuigd dat ik na een paar versies geskipt te hebben ik de S26 zou aanschaffen maar ik twijfel steeds meer of het de moeite wel waard is. Meer mensen met die gedachte/twijfel?

Wat nog een overweging kan zijn is omdst het toestel nog zo goed en mooi is, de inruilwaarde ook een stuk hoger zal liggen (via bekende bij een telefoon zaak). Dan heb je wellicht met de S26 niet zozeer een beter toestel maar wel eentje die weer war jaartjes meer mee gaat.

[ Voor 21% gewijzigd door Juancho op 15-02-2026 12:08 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• chrpmm
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 14:11
Juancho schreef op zondag 15 februari 2026 @ 12:06:
...By far m'n beste telefoon ooit. ...ik twijfel steeds meer of het de moeite wel waard is. Meer mensen met die gedachte/twijfel?
Idem, mijn s23 is super en nog steeds bijzonder snel, foto's zijn goed genoeg, batterij is nog prima,...
m.i. Zijn, naast schade, de enige redenen om tegenwoordig een premium toestel te vervangen de updates en de batterij. Zolang de batterij oké blijft, hou ik het toestel tot het uit de updatecyclus valt...
Stel je hebt 1000 Euro betaald voor je telefoon en hebt 5 jaar updates, dan kost de telefoon je 200 Euro per jaar als je de 5 jaar vol maakt.
Echter, stel na 3 jaar kies je voor inruil en krijgt 200 Euro terug, dan heeft de telefoon je 800 Euro gekost over 3 jaar, dus 267 Euro per jaar.
Dus is je telefoon nog goed, en is de verbetering verwaarloosbaar, is de huidige telefoon behouden financieel de betere keuze. Dus als de keuze is of het de investering is, is een rekensom.

Uiteraard zijn er andere afwegingen te maken dan financieel, je wilt gewoon iets anders, dat is een prima reden. Of er is een technologische verbetering, kan ook.

Ik ben niet enthousiast richting de S26 serie op basis van de geruchten dusverre dat er serieuze verbetering is.

• W84

W84

Voor mij ook echt de beste Galaxy tot nu toe en ik zie ook geen meerwaarde in de S26. Ik heb de 256GB versie en het probleem is dat ik bij elke release na de S23 geen verbeteringen zie. De voornaamste reden was voor mij toen de Snapdragon, want de S10 was verschrikkelijk met Exynos. Die batterijduur kon echt niet, Exynos trok heel dat ding leeg. Ik druf Exynos niet eens meer aan eigenlijk. De S24 van m'n vriendin gaat ook als een malle leeg. De S23 is na jaren nog top en ik haal makkelijk een SOT van 7u. Ja ok, in het begin haalde ik makkelijk 10u maar je kan de batterij altijd nog laten vervangen en ik doe altijd opladen tot 100% dus tja ook eigenlijk schuld natuurlijk. :p

De S23 is echt bijzonder snel (en nog sneller met de .5 animatie dev settings) en je merkt helemaal niks dat het een ouder toestel is na allerlei updates (nooit een reset gedaan). En de camera is echt top imo. De kwaliteit vind ik zelfs beter dan de nieuwe toestellen en al helemaal iPhones. Die zijn veel te processed. Dus tja, al met al een sexy topper. Ik ga dat ding nog missen straks als er geen updates meer uitrollen. Ik kijk er al tegenop eigenlijk. :'(

• Geraedus
Al vaker in dit topic gezegd, gewoon de s23u ter reparatie aanbieden en een nieuwe batterij erin laten zetten voor 69 euro.

Heb er geen spijt van en ga ook de S26 overslaan.

Ik heb ook een S23 en ik heb wel afgelopen jaar de S25 gekocht.

Niet dat de S23 niet meer mee kon en ik vind hem ook mooier dan de S25 (mooiere kleuren en de zijkanten vind ik veel mooier). Maar ik heb hem toch gekocht vanwege:

- 4GB extra RAM, ik word nogal gek van apps die steeds refreshen als ik wat anders doe. Vooral in DeX maar ook als ik bijv. een app die natuurgeluiden speelt aan heb staan, en ik open even een emailtje dan knalt die er vaak uit. En ja, ik heb die app uitgezonderd van batterijbesparing, ik weet wat ik doe.
- Toekomstbestendigheid, de S25 heeft 7 jaar ondersteuning en van de S23 is er nog maar 2 jaar van over want die had er maar 5 jaar security en 4 upgrades (waarvan volgens mij er ook nog maar 1 upgrade over is)
- De waarschijnlijk enorm stijgende prijzen komend jaar vanwege de AI geheugencrisis
- Dat de S25 een snapdragon heeft, het was toen al bekend dat de S26 weer naar exynos zou gaan. En ik heb net als @W84 geen vertrouwen meer daarin. Elk jaar zeggen ze weer van: "Ja dit jaar gaat hij echt een knaller worden" en dan valt het altijd weer tegen. Met snapdragon zit je altijd goed, niet alleen qua snelheid maar ook accuduur en modemstroomverbruik. Voorlopig heeft exynos een minnetje voor me en dat verandert pas als er een keer echt een met glanzende reviews komt. Wat me ook vooral stoort is dat we er net zoveel voor moeten neerleggen als de snapdragon versie in Amerika. Die ook andere functies heeft die we hier moeten missen zoals 5G mmWave.

Daarom heb ik de S25 maar meegenomen met black friday, 550 euro. Ik heb hem nog niet in gebruik genomen maar ik ga dat binnenkort wel doen. Ik heb altijd twee telefoons en mijn huidige tweede telefoon is een A52s en die is sowieso aan vervanging toe want de support is al gestopt. Dus de S23 kan die rol mooi overnemen.

Maar ik had ook liever wat langer gewacht, ik maak me alleen zorgen over prijsstijgingen. En als ik bijv. een van beide laat vallen hoef ik in elk geval niet een dure telefoon te kopen tegen de aankomende prijzen. Als ik zie wat de S26 (waarschijnlijk) gaat bieden zie ik daar ook niets interessants in wat de S26 niet biedt. Ik ga altijd voor het kleinste model en dat komt er sowieso altijd bekaaid af. Geen UWB bijvoorbeeld en ik heb Smarttags dus ik had dat graag gewild. Langzamere snelladen. Langzamere flash in de 128GB versie (die met de S26 wel eindelijk verdwijnt schijnt het). Maar de grotere formfactor vind ik vervelend dus ik moet wel aan de kleine. De A52s heb ik een jaar als primaire telefoon gebruikt en na dat jaar irriteerde ik me nog aan de breedte van dat ding dus het went voor mij gewoon niet.

[ Voor 42% gewijzigd door Llopigat op 16-02-2026 03:14 ]

• DJvL
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-02 00:04
Meer mensen die de S23U "sluggish" vinden na de laatste update?
Ook na activering van Vulkan?

Main: Ryzen 5950x (PBO 235|170|170,CO,Scalar 4850x16 stable) | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3866-14) | AMD RX 6800 (uv) || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech

DJvL schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 15:10:
Nee, geen problemen met mijn toestel.
Heb wel een fabrieksinstellingen reset gedaan na de Android 16 upgrade omdat er soms na een grote upgrade problemen ontstaan, en omdat ik als hobby het instellen een beetje bij wil houden.

• Monda
Bij mij juist het tegenovergestelde. Was daarvoor laggy en sluggish. Ik overwoog zelfs een nieuwe mobiel aan te schaffen, maar na de laatste grote update is m'n S23+ weer heerlijk vlot en responsive. Ik doe wel vaak na een update "cleare cache" en Galaxy app booster van Good Guardians. Misschien dat dit helpt? Anders keer een reset? (wel gedoe).

• japie06
Ik merk eerlijk gezegd nooit iets na een update.

• Geraedus
Nee, wel dat Google Play Service opeens meer batterij is gaan gebruiken. 3 a 4% per uur, alsof er iets intern is blijven hangen. Na verwijderen van de play service updates en herinstallatie is het weer genormaliseerd.

Asjemenou, ineens is daar vanochtend een Google Play Systeem Update van 90 MB op mijn S23U. Hij stond bij mij nog op die van 1 september 2025 (ik weet dat er ook mensen zijn die bevroren waren op oudere versies).
Na herstarten zit mijn telefoon nu op de 1 januari 2026 Google Play-systeemupdate.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:43
Hier mijn S23 nu 2,5 jaar in bezit.. Doet het nog top. Wel allemaal mailtjes dat ik een nieuw abbo kan krijgen. Nou jippie zeg, waarom zou ik hem wegdoen?

Ga er gewoon nog 2,5 jaar mee doen, kan makkelijk.. Nieuw toestel biedt geen meerwaarde meer vandaag de dag..

[ Voor 5% gewijzigd door ID-College op 18-02-2026 08:53 ]

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13:15
swhnld schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 08:41:
Asjemenou, ineens is daar vanochtend een Google Play Systeem Update van 90 MB op mijn S23U. Hij stond bij mij nog op die van 1 september 2025 (ik weet dat er ook mensen zijn die bevroren waren op oudere versies).
Na herstarten zit mijn telefoon nu op de 1 januari 2026 Google Play-systeemupdate.
Hier op een S23+ ook update beschikbaar.
Na opstarten kijk ik....November?!? 8)7
(had ook September)

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:43

Prosperot

Today is a gift...

Mijn S23 Google Play zit nu weer op januari 2026

[ Voor 14% gewijzigd door Prosperot op 18-02-2026 10:45 ]

• W84

W84

Prosperot schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:38:
Mijn S23 zit nu weer op januari 2026
Jeetje idd, de update is er eindelijk hoor. Kolere. 8)7

• Geraedus
Hier na de update (Google Play) op 1 November 2025, op de S23 Ultra. Beveilings niveau van de telefoon zelf op 1 Januari 2026

• Elac
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11:22
Hier op de gewone S23 ook de januari update binnen.
Mijne blijft in ieder geval tot de updates stoppen. Daarna kijk ik wel wat er op de markt is en of hij nog door kan met een root en ander os. Kom van een S7 naar de S23.

8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW; homey pro2019

• W84

W84

Hebben trouwens meer hier last van burn-ins aan de linker zijkant van het display? Je ziet het vooral bij grijze achtergronden en tijdens scrollen. Of zit de batterij tegen het scherm aan te drukken? Het viel me laatst opeens op, nooit eerder gezien eigenlijk.

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:27
Geraedus schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 05:38:
[...]

Nee, wel dat Google Play Service opeens meer batterij is gaan gebruiken. 3 a 4% per uur, alsof er iets intern is blijven hangen. Na verwijderen van de play service updates en herinstallatie is het weer genormaliseerd.
Ik heb de telefoon een week uitgezet. Hij ging van 75% naar 42%. Dat lijkt mij niet normaal toch voor een s23u?

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:48
Mijn s23 ook geupdate, is nu november 2025. Geen nieuwe beschikbaar. Vaag hoor allemaal

• japie06
SamSid schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:40:
[...]

Ik heb de telefoon een week uitgezet. Hij ging van 75% naar 42%. Dat lijkt mij niet normaal toch voor een s23u?
Ze gaan volgens mij nooit helemaal uit. Je kan namelijk je telefoon nog vinden via je Google of Samsung account.

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-03 17:56

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

giovanni2903 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:46:
Mijn s23 ook geupdate, is nu november 2025. Geen nieuwe beschikbaar. Vaag hoor allemaal
Raar dat ie dan bij jou november '25 pakt bij de Google Play system update.

Net ook gekeken, stond nog op september '25 en is net bijgewerkt naar januari '26.

Edit: gaat bij mij om een S23U. Jij een reguliere S23 waarschijnlijk?

[ Voor 9% gewijzigd door Dijkertje op 18-02-2026 15:56 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:46
giovanni2903 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:46:
Dijkertje schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:55:
[...]

Net ook gekeken, stond nog op september '25 en is net bijgewerkt naar januari '26.

Hier op mijn S23+ ging 'ie net ook van september 2025 naar januari 2026. Wat ook uitmaakt is of je je telefoon via een provider hebt, of losstaand. Sommige providers willen zelf nog updates toevoegen en vertragen daarmee sommige updates.

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 18-02-2026 16:01 ]

The devil is in the details.

• RvD86
Hahn schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:00:
[...]

[...]

Hier op mijn S23+ ging 'ie net ook van september 2025 naar januari 2026. Wat ook uitmaakt is of je je telefoon via een provider hebt, of losstaand. Sommige providers willen zelf nog updates toevoegen en vertragen daarmee sommige updates.
Hier een 23+
Gekocht via Samsung zelf en zit nu ook op November...

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

W84 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:18:
Hebben trouwens meer hier last van burn-ins aan de linker zijkant van het display? Je ziet het vooral bij grijze achtergronden en tijdens scrollen. Of zit de batterij tegen het scherm aan te drukken? Het viel me laatst opeens op, nooit eerder gezien eigenlijk.
Ik heb het rechts van het scherm, ergens waar ook de edge schuif zit.. niet echt storend, maar er zit wel 'iets'

• Geraedus
Via SamFW maar de laatste firmware voor de Galaxy S23 Ultra gedownload en geinstalleerd en nu is alles op 1 Januari, wel een beetje werk maar nu is alles weer fris geinstalleerd.

• W84

W84

Prosperot schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:03:
[...]

Ik heb het rechts van het scherm, ergens waar ook de edge schuif zit.. niet echt storend, maar er zit wel 'iets'
Hm ok, tnx. Bij mij dus links en ik gebruik verder geen schuifjes of iets wat kan inbranden. Het is idd niet super irritant maar zie het wel vooral met scrollen op sites. Vaag.

• giovanni2903
Dijkertje schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:55:
[...]

ik heb een normale s23 inderdaad, gewoon los gekocht dus geen provider software (ik heb OXM_EUX eux/-/eux/eux, zover ik onthouden heb was EUX provider onafhankelijk). lig er verder ook niet wakker van, vind t wel vreemd :p

[ Voor 19% gewijzigd door giovanni2903 op 18-02-2026 21:54 ]

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-03 21:18

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

Hier S23 Ultra en Google Play system update blijft steken op 1 nov 2025.

Jamesbond007uk

• Monda
Zelfde S23+ KPN. 1 nov 2025.

• Elac
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11:22
Ik heb hem van t mobile en gewoon de January update. Software EUX/-/EUX/TNL

8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW; homey pro2019

• W84

W84

Hier wel netjes binnengekregen dus vandaag en met los gekochte S23 256GB "EUX/-/EUX/EUX".

• Airavab
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-02 21:28
Vandaag een minder leuke ervaring met mijn S23+. Gisteravond de wekker gezet en ik word vanochtend wakker en de telefoon doet helemaal niks meer. Zwart scherm en verder niks. Volume down + power on button en volume up + power on button geprobeerd maar zover nog geen succes. Andere lader gepakt die werkt op andere devices. Daar een half uur aan gelegen maar tot nu toe nog niks. Probeer het nu met mijn powerbank om te kijken of hij daar stroom pakt. Iemand nog tips om dit te verhelpen?

• Maloney
  • Laatst online: 19-02 15:54
giovanni2903 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 21:51:
[...]

ik heb een normale s23 inderdaad, gewoon los gekocht dus geen provider software (ik heb OXM_EUX eux/-/eux/eux, zover ik onthouden heb was EUX provider onafhankelijk). lig er verder ook niet wakker van, vind t wel vreemd :p
Ik heb ook een 'normale' met dezelfde softwareversie maar ben wel naar 1 januari gegaan. Los gekocht bij Belsimpel. Maar goed, het zal wel een keertje gelijk gaan lopen.

• Geraedus
Airavab schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:10:
Vandaag een minder leuke ervaring met mijn S23+. Gisteravond de wekker gezet en ik word vanochtend wakker en de telefoon doet helemaal niks meer. Zwart scherm en verder niks. Volume down + power on button en volume up + power on button geprobeerd maar zover nog geen succes. Andere lader gepakt die werkt op andere devices. Daar een half uur aan gelegen maar tot nu toe nog niks. Probeer het nu met mijn powerbank om te kijken of hij daar stroom pakt. Iemand nog tips om dit te verhelpen?
Wordt de telefoon gedetecteerd als je deze aansluit aan een computer?

Of je telefoon werkt volledig niet meer of het scherm is defect. Maarja dit is ook maar speculeren.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Maloney schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:11:
[...]

Ik heb ook een 'normale' met dezelfde softwareversie maar ben wel naar 1 januari gegaan. Los gekocht bij Belsimpel. Maar goed, het zal wel een keertje gelijk gaan lopen.
Misschien usb c port even schoonmaken? Als er veel stof in zit dan is de connectie slecht.

• Airavab
Geraedus schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:19:
[...]

Wordt de telefoon gedetecteerd als je deze aansluit aan een computer?

Of je telefoon werkt volledig niet meer of het scherm is defect. Maarja dit is ook maar speculeren.
Computer detecteert de telefoon niet. Meerdere kabels geprobeerd
dutchnltweaker schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:32:
[...]

Misschien usb c port even schoonmaken? Als er veel stof in zit dan is de connectie slecht.
Dit als eerste ook gekeken. Krijg met verschillende kabels wel het "klik" gevoel en zie verder ook geen vuil. Natuurlijk nog wel kans dat een pin stuk is. Verder had ik dan nog wel veracht dat ik het oplaad scherm zou krijgen maar zie deze ook niet :-(

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
Airavab schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:39:
[...]

[...]

Dit als eerste ook gekeken. Krijg met verschillende kabels wel het "klik" gevoel en zie verder ook geen vuil. Natuurlijk nog wel kans dat een pin stuk is. Verder had ik dan nog wel veracht dat ik het oplaad scherm zou krijgen maar zie deze ook niet :-(
Kan je proberen met een Qi oplader op te laden (draadloos)? Dat zou dan ook de aansluiting kunnen bevestigen

• Geraedus
[...]

[...]

Loop anders even een service center van samsung bij je in de buurt binnen. Die hebben mogelijk meer opties om te achterhalen wat het probleem is met het toestel.
Denk dat het beste wat je kan doen is een service center van samsung bij je in de buurt bezoeken.
[...]

[...]

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:17
jamesbond007uk schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 21:56:
Hier S23 Ultra en Google Play system update blijft steken op 1 nov 2025.
Na al die berichten ook maar eens bij SamFW gekeken tot ik wat verder keek op mijn toestel.

Als je gaat naar Instellingen, Info Telefoon, Softwaregegevens dan staat daar helemaal onderin:

Niv Android -beveiligingspatch 1 januari 2026.

Lijkt mij in orde.

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 10:27
schumi2004 schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 10:03:
[...]

Na al die berichten ook maar eens bij SamFW gekeken tot ik wat verder keek op mijn toestel.

Als je gaat naar Instellingen, Info Telefoon, Softwaregegevens dan staat daar helemaal onderin:

Lijkt mij in orde.
Dat is een andere update toch?

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:50
[...]

Lijkt mij in orde.
.
Je moet op die pagina iets hoger kijken, bij Google Play-systeemupdate

• schumi2004
Rudolfus schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 10:47:
[...]
.
Je moet op die pagina iets hoger kijken, bij Google Play-systeemupdate
Die staat op november idd maar beveiligingspatches is 1 jan 2026

• Geraedus
Wat ik toch veel opmerk is dat de update wel gedownload en geïnstalleerd wordt maar dat de datum van de Play service niet correct wordt bijgewerkt.

Ik zie dit in dit topic voorbij komen maar ook in de S24 en s25 topics.

Het zou me niet verbazen als we binnenkort nog een kleine update krijgen wat deze bug doet verhelpen.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Hahn schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:00:
[...]

[...]

Volgens mij is dit heel lang geleden en wordt dit niet meer gedaan, er zijn geen branded smartphones tegenwoordig meer. Software is tegenwoordig niet meer vendor locked..

• Airavab
Airavab schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:10:
Nog een korte update langs het service center geweest. Deze dachten eerst een kapotte oplaadport maar na verder onderzoek is naar waarschijnlijkheid het moederbord kapot. Bij Samsung vervangen ze dan de gehele module en kost dit gelijk honderden euro's. Daarmee heb ik de telefoon maar total loss beschouwd. Wel balen dat dit zomaar out of the blue kan gebeuren...

• Geraedus
Airavab schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 10:07:
[...]
Wel balen dat dit zomaar out of the blue kan gebeuren...
Zeg dat wel inderdaad. Gevoelsmatig lijkt het net of apparaten kapot gaan net nadat de garantie verlopen is.

Waar heb je de telefoon precies gekocht? . Je mag verwachten van een apparaat dat deze langer mee gaat dan de garantie periode.

Ik heb een bankstel van 4 jaar oud, met 2 jaar garantie. Nu laad het stiksel los, en in plaats van 135 Euro om dat te laten maken rekenen ze 90 Euro.
De redenering is dat garantie immers iets is waar je een bepaalde periode op moet kunnen rekenen, maar ook dat er gebruik is, dus dan naar verhouding gekeken wordt.
In het verleden ook een keer met een auto gehad dat na de officiële garantie onder coulance ik minder hoefde te betalen dan de volle prijs.

• giovanni2903
Net een gevalletje pech, mn moeder had het met "mijn" s20. Ik 2 jaar gebruikt en zij na een half jaar ineens dat het beeld wit/zwart knipperen was. Ding was niet gevallen oid. Ik ga dan echt niet de moeite doen om bij de verkoper af te dwingen dat ik recht heb op een deugedelijk product voor langer dan 2,5 jaar... Niet iedereen heeft het even breed natuurlijk, maar vaak trek je aan het kortste eind ondat de verkoper vind dat 2 jaar garantie genoeg is, terwijl in de wet staat dat je revht hebt op een deugdelijk product zonder vaststaande einddatum..

• Geraedus
1.9 mb play service update beschikbaar.
- s23 Ultra

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Ook weer een kleintje voor de S23

• schumi2004
Nog steeds 1 nov 2025 Google Play-systeemupdate 8)7

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-03 21:18

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

[...]

Lijkt mij in orde.
Helaas, dat is de firmware datum. is ook al aangegeven door iemand anders :)

Jamesbond007uk

• RvD86
En service play update nr. 3 staat klaar.

Nu een heel kleintje

(Bij mij nog steeds November)

• Airavab
Geraedus schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 10:16:
[...]

Zeg dat wel inderdaad. Gevoelsmatig lijkt het net of apparaten kapot gaan net nadat de garantie verlopen is.

Waar heb je de telefoon precies gekocht? . Je mag verwachten van een apparaat dat deze langer mee gaat dan de garantie periode.
Ik had hem direct bij Samsung gekocht tijdens de release. Er loopt nu een ticket maar daar heb ik weinig hoop op. Heb voor nu een samsung S25+ maar gekocht. Zuur is het zeker aangezien ik vrij weinig verschil merk met de S23+. Ja de batterij gaat nu weer wat langer mee maar dat is het voor het grootste gedeelte ook wel...

Mogelijk dat ik de S25+ nog terug omruil voor een s26+ mochten de reviews erg goed zijn maar dat betwijfel ik

• dutchnltweaker
  • Nu online
Ik heb zelf de s23 ultra, die werkt echt prima alleen kleine beschadigingen en de accu is het afgelopen jaar drastisch naar beneden gedaan. Waar ik eerst 1 keer moest opladen bij intensief gebruik is dat nu 2 a 3 keer. Heeft het zin om te upgrade naar de s26 ultra? Mijn toestel werkt nog steeds meer dan prima met de specs natuurlijk, maar de ondersteuning loopt wel af begin 2028. Andere optie is batterij vervangen, heeft dat zin zo ja hoeveel kost dat?

• Geraedus
Uiteindelijk besloten om de overstap te maken naar de s26 ultra aangezien ze de inruil korting verhoogd hebben + 180euro korting van ING.

• dutchnltweaker
  • Nu online
Geraedus schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:31:
Uiteindelijk besloten om de overstap te maken naar de s26 ultra aangezien ze de inruil korting verhoogd hebben + 180euro korting van ING.
Wat ben je dan totaal kwijt qua bijleggen?

• Geraedus
dutchnltweaker schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:33:
[...]

Wat ben je dan totaal kwijt qua bijleggen?
744 euro.

350 euro voor de S23 Ultra 256 Gb model
En 180 euro van ING

Vorig jaar kreeg ik nog maar 212 euro voor de S23 Ultra, dus ze hebben het verhoogd.

dutchnltweaker schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 20:56:
Ik heb zelf de s23 ultra, die werkt echt prima alleen kleine beschadigingen en de accu is het afgelopen jaar drastisch naar beneden gedaan. Waar ik eerst 1 keer moest opladen bij intensief gebruik is dat nu 2 a 3 keer. Heeft het zin om te upgrade naar de s26 ultra? Mijn toestel werkt nog steeds meer dan prima met de specs natuurlijk, maar de ondersteuning loopt wel af begin 2028. Andere optie is batterij vervangen, heeft dat zin zo ja hoeveel kost dat?
Deel de aankoop over het aantal jaar gebruik, plus inruil of accu vernieuwing, en je hebt de rekensom.
Ik ga niet inruilen dit jaar, mijn S23U is nog steeds goed, en de S26U nauwelijks verbeterd (iets betere lenzen op de camera, plus nieuwe processor).
Misschien de S27U volgende jaar, of gewoon opgebruiken tot 2028.

• Geraedus
swhnld schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:46:
[...]

Deel de aankoop over het aantal jaar gebruik, plus inruil of accu vernieuwing, en je hebt de rekensom.
Ik ga niet inruilen dit jaar, mijn S23U is nog steeds goed, en de S26U nauwelijks verbeterd (iets betere lenzen op de camera, plus nieuwe processor).
Misschien de S27U volgende jaar, of gewoon opgebruiken tot 2028.
Ik had eigenlijk ook niet echt een goede reden om mijn beslissing te verdedigen, maarja de creditcard begon zijn eigen leven te leiden 😜

In iedergeval de komende 7 jaar voorzien.

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:44
Geraedus schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 22:21:
[...]

Ik had eigenlijk ook niet echt een goede reden om mijn beslissing te verdedigen, maarja de creditcard begon zijn eigen leven te leiden 😜

In iedergeval de komende 7 jaar voorzien.
Hoe lang duren die 7 jaar bij jou? 😉

• Geraedus
Highland schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 09:18:
[...]

Hoe lang duren die 7 jaar bij jou? 😉
Ik hoop dat ik het 3 jaar volhoud 😂

• ArjanE007
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12:04
Geraedus schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:39:
[...]

744 euro.

350 euro voor de S23 Ultra 256 Gb model
En 180 euro van ING

Vorig jaar kreeg ik nog maar 212 euro voor de S23 Ultra, dus ze hebben het verhoogd.
Oef, dit had ik niet moeten zien! Heb interesse in de 1tb/16gb versie en ik zal dan, ook met ING, 969 moeten bijbetalen.

Edit: Toch de 1TB S26U skye blue besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door ArjanE007 op 26-02-2026 17:09 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:52
Vraagje over de samsung calendar op mn s23u: hij geeft nu opeens alle afspraken uit mn ms365 exchange account weer in de "verjaardagen agenda" ipv in de gewone agenda. En de gewone agenda kan ik niet meer zien in het lijstje met agenda's.

Hebben jullie een idee hoe ik die weer te zien kan krijgen?
Als ik online in mn ms365 account inlog, dan staat alles gewoon nog goed. Dus verjaardagen in de verjaardagen agenda en gewone afspraken in de gewone agenda.

Account weggooien, opnieuw instellen en uurtje wachten om te syncen heeft de boel weer opgelost.

[ Voor 10% gewijzigd door Raymond op 27-02-2026 21:41 ]

• Monda
Net beveiligingsupdate van februari binnengehaald. 456.57mb. (S23+)
Google Play-systeemupdate nog steeds op november.

[ Voor 33% gewijzigd door Monda op 04-03-2026 09:19 ]

• dutchnltweaker
  • Nu online
Monda schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 09:14:
Net beveiligingsupdate van februari binnengehaald. 456.57mb. (S23+)
Google Play-systeemupdate nog steeds op november.
Voor de ultra komt er nur ook een update binnen.

• Geraedus
Na deze update is de delete cache verwijderd uit de recovery modes.

Pagina: 1 ... 60 61 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos