Dank, hier ook op de S23UGtrCraft schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 08:14:
December update rolt nu binnen op mijn S23
Dank, hier ook op de S23UGtrCraft schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 08:14:
December update rolt nu binnen op mijn S23
Al een nieuwe oplossing? Werkend met One UI 8? Ik heb vaak netwerkprobleem (alleen noodoproepen mogelijk), met alleen 4G of 5G in de stad en (90%) niet in buitengebieden.t3ace schreef op maandag 24 november 2025 @ 13:31:
[...]
Mijn simkaart heb ik reeds vervangen, met overzetting van nummer, maar dit heeft het probleem niet opgelost.
Ik deel ook even de oplossing. Ik heb mijn toestel teruggezet naar de vorige firmware met behulp van deze video waarmee het probleem is opgelost. YouTube: How to Downgrade Samsung One UI 8 to One UI 7 (Android 16 to 15) | O... De oorzaak ligt dus duidelijk aan de Samsung update die overigens wel aangaf geslaagd te zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door LarsvdM op 29-12-2025 17:48 ]
Dit lijkt mij heel veel werk voor heel weinig opbrengst.yinx84 schreef op zondag 4 januari 2026 @ 09:19:
Dit weekend maar eens een factory reset uitgevoerd. Geen back-up o.i.d. terug gezet... helemaal vers. Ik hoop dat dit m'n battery drain verhelpt, want waar ik anderhalf jaar geleden nog 40% over had aan het einde van de dag moet ik nu vaak tussen de middag opladen om de dag te halen.
Ik zie nog geen verschil, maar ik moet 'm nog twee weken de tijd geven om in te leren. Ben ik de enige die een verslechtering ervaart? Heb wel eens een battery health diagnose gedaan maar daar kwam niets schokkends uit.
Na anderhalf jaar kan je inderdaad wel een verslechtering van de batterij verwachten. Ik zelf heb de telefoon na 1,5 jaar ter reparatie gestuurd naar Samsung voor een nieuwe batterij van 69 euro, sindsdien gaat de batterij weer meer dan een dag mee.yinx84 schreef op zondag 4 januari 2026 @ 09:19:
Dit weekend maar eens een factory reset uitgevoerd. Geen back-up o.i.d. terug gezet... helemaal vers. Ik hoop dat dit m'n battery drain verhelpt, want waar ik anderhalf jaar geleden nog 40% over had aan het einde van de dag moet ik nu vaak tussen de middag opladen om de dag te halen.
Ik zie nog geen verschil, maar ik moet 'm nog twee weken de tijd geven om in te leren. Ben ik de enige die een verslechtering ervaart? Heb wel eens een battery health diagnose gedaan maar daar kwam niets schokkends uit.
PSN : Geraedus
Idem. Ook 1 september. De landcode van mijn toestel lijkt 'portugal' te zijn.Geraedus schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:57:
1 September hier. Afgelopen maanden ook niet op gelet.
EUX/EUX hier.chrpmm schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 07:32:
[...]
Idem. Ook 1 september. De landcode van mijn toestel lijkt 'portugal' te zijn.
MEO/EUX
De S23 serie begint wat ouder te worden en zakt daarmee iets weg in de prioriteiten om als allereerste de updates te krijgen, maar de januari update uitrol is begonnen in Korea, dus komt binnenkort deze kant op:ice angel schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:25:
Toch vraag is de android updates laat of lijkt het zo?
Bedankt voor de herinnering 👌
PSN: Mondaatje
€ 92 - 110 euro display inclusief touchscreen, prijs afhankelijk van kleur bij mobileparts.shop en origineel. Hele goede ervaringen mee. Geen belangen verder bij deze webshop.m0ridin schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 17:47:
Een paar maandjes terug heb ik mijn S23U laten stuiteren en er zit nu een barstje in het scherm, valt me bij normaal gebruik amper op maar loopt net bovenin naar de rechter bovenhoek (van het midden boven naar ongeveer een cm onder de rechterbovenhoek) over de selfiecam heen waardoor je stomme spiegelingen krijgt.
Destijds gekeken voor reparatie maar dat kwam op rond de 300 euro uit, beetje gortig. Voor die prijs dus een 2e hands fold5 gekocht omdat ik dat concept ook wel eens wilde proberen (en bevalt goed), maar ondertussen ligt de S23U hier nog steeds en het blijft een mooie phone.
Wat is de goedkoopste oplossing die er te bedenken is? Ik zag ook videos waarbij je alleen het glas kan vervangen maar ENORM lastig, arbeidsintensief, etc. Dus hoewel zo'n glaasje iets van 10-20 euro is kost het bij de enige toko die ik vond die zo'n reparatie doet alsnog iets van 180 euro (en volledig op eigen risico).
Een lcd/non-samsung scherm erin prikken is ook goedkoper, maar ziet er gewoon veel minder uit en vingerafdruk werkt dan niet meer.
Heb wel eens naar een verzekering gekeken (via ING), maar ja... Die zijn ook omgerekend 135-140 euro per jaar (module elektronica, blijkbaar zit smartphone niet meer in de inboedel allrisk) dus dat is ook niet zozeer de moeite waard hiervoor.
Telefoon is nu bijna 3 jaar oud, maar nog steeds een prima toestel. Anders dacht ik een screenprotector erop voor extra berscherming mbt de barst maar dat lost het selfieprobleem natuurlijk ook niet op (zou dan meer tegen vocht/etc zijn evt)
Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie of hebben mensen hier nog andere tips?
Hmmm, dat valt nog erg mee eerlijk gezegd... Maar alsnog 2% kans dat ik hem zelf kan fixen voor ~100 euro dus, of 98% kans dat hij daarna helemaal total loss isWietsee. schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 19:53:
[...]
€ 92 - 110 euro display inclusief touchscreen, prijs afhankelijk van kleur bij mobileparts.shop en origineel. Hele goede ervaringen mee. Geen belangen verder bij deze webshop.
Hier hetzelfde, toestel is prima maar de barsten in het dekglas stoorden me.m0ridin schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 17:47:
Destijds gekeken voor reparatie maar dat kwam op rond de 300 euro uit, beetje gortig.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Jazeker, het glas is heel, mijn vinger glijdt er overheen zonder iets te merken......m0ridin schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 21:32:
@Teijgetje Merk je verschil? Heb het idee dat de 24 en 25u minimale upgrades zijn... zelfs de 26u lijkt me niet echt de moeite waard (vandaar ook de interesse toch nog om de 23u te repareren op de een of andere manier)
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Januari 2027 dan neem ik aan?ascent schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 10:29:
Yep. Samsung loopt achter en belooft beterschap in januari, aldus het internet.
Nee, dat was je niet. De lokale backup gebruikt dat wachtwoord niet. Dat is alleen voor de cloud backups. Volgende keer zeker doen! Sterker nog, je kan het alsnog doen, alleen raak je dan je berichten uit de tussentijd kwijt. Moet je de app resetten (storage en cache wissen) en de folder Android/media/com.whatsapp/WhatsApp overzetten naar de nieuwe telefoon.Teijgetje schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 23:24:
[...]
Ik heb geen idee of bij overbeamen van die 3 GB aan berichten direct van de 23 ik ook om een wachtwoord gevraagd had geworden.......
[ Voor 3% gewijzigd door Llopigat op 02-02-2026 11:09 ]
Zo'n LCD nep-scherm heb ik pas geprobeerd met mijn A52s. Was een scherm van 25 euro dus dat was wel te doen. Het is de telefoon van mijn werk, maar de updates zijn verlopen dus ik wou er niet teveel geld in stoppen. Maar wel de data er nog af krijgen (het scherm deed het helemaal niet meer).m0ridin schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 17:47:
Een lcd/non-samsung scherm erin prikken is ook goedkoper, maar ziet er gewoon veel minder uit en vingerafdruk werkt dan niet meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Llopigat op 02-02-2026 11:20 ]
Nee, januari, zonder jaartal. Het gaat imeers volgens de tech site om geruchten. Niet om een officiele verklaring.
Bizar is dat... Ik krijg net bij het zoeken naar de Google Play systeem update, voor het eerst de melding: Updates zijn tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.W84 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 12:50:
Haha, m'n S23 nog altijd op augustus met de laatste update. Kijk ik op m'n oude S10 en ja hoor... 1 januari 2026 update erop.
[ Voor 21% gewijzigd door Juancho op 15-02-2026 12:08 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Idem, mijn s23 is super en nog steeds bijzonder snel, foto's zijn goed genoeg, batterij is nog prima,...Juancho schreef op zondag 15 februari 2026 @ 12:06:
...By far m'n beste telefoon ooit. ...ik twijfel steeds meer of het de moeite wel waard is. Meer mensen met die gedachte/twijfel?
[ Voor 42% gewijzigd door Llopigat op 16-02-2026 03:14 ]
Main: Ryzen 5950x (PBO 235|170|170,CO,Scalar 4850x16 stable) | Gigabyte X570 Aorus Elite | Corsair LPX 3600 32Gb (@3866-14) | AMD RX 6800 (uv) || 6450 WP | Ratio IO6 | Model S | Megane E-Tech
Nee, geen problemen met mijn toestel.DJvL schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 15:10:
Meer mensen die de S23U "sluggish" vinden na de laatste update?
Ook na activering van Vulkan?
Bij mij juist het tegenovergestelde. Was daarvoor laggy en sluggish. Ik overwoog zelfs een nieuwe mobiel aan te schaffen, maar na de laatste grote update is m'n S23+ weer heerlijk vlot en responsive. Ik doe wel vaak na een update "cleare cache" en Galaxy app booster van Good Guardians. Misschien dat dit helpt? Anders keer een reset? (wel gedoe).DJvL schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 15:10:
Nee, wel dat Google Play Service opeens meer batterij is gaan gebruiken. 3 a 4% per uur, alsof er iets intern is blijven hangen. Na verwijderen van de play service updates en herinstallatie is het weer genormaliseerd.DJvL schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 15:10:
[ Voor 5% gewijzigd door ID-College op 18-02-2026 08:53 ]
Hier op een S23+ ook update beschikbaar.swhnld schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 08:41:
Asjemenou, ineens is daar vanochtend een Google Play Systeem Update van 90 MB op mijn S23U. Hij stond bij mij nog op die van 1 september 2025 (ik weet dat er ook mensen zijn die bevroren waren op oudere versies).
Na herstarten zit mijn telefoon nu op de 1 januari 2026 Google Play-systeemupdate.
[ Voor 14% gewijzigd door Prosperot op 18-02-2026 10:45 ]
Jeetje idd, de update is er eindelijk hoor. Kolere.Prosperot schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 09:38:
Mijn S23 zit nu weer op januari 2026
8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW; homey pro2019
Ik heb de telefoon een week uitgezet. Hij ging van 75% naar 42%. Dat lijkt mij niet normaal toch voor een s23u?Geraedus schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 05:38:
[...]
Nee, wel dat Google Play Service opeens meer batterij is gaan gebruiken. 3 a 4% per uur, alsof er iets intern is blijven hangen. Na verwijderen van de play service updates en herinstallatie is het weer genormaliseerd.
Ze gaan volgens mij nooit helemaal uit. Je kan namelijk je telefoon nog vinden via je Google of Samsung account.SamSid schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:40:
[...]
Ik heb de telefoon een week uitgezet. Hij ging van 75% naar 42%. Dat lijkt mij niet normaal toch voor een s23u?
Raar dat ie dan bij jou november '25 pakt bij de Google Play system update.giovanni2903 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:46:
Mijn s23 ook geupdate, is nu november 2025. Geen nieuwe beschikbaar. Vaag hoor allemaal
[ Voor 9% gewijzigd door Dijkertje op 18-02-2026 15:56 ]
giovanni2903 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:46:
Mijn s23 ook geupdate, is nu november 2025. Geen nieuwe beschikbaar. Vaag hoor allemaal
Hier op mijn S23+ ging 'ie net ook van september 2025 naar januari 2026. Wat ook uitmaakt is of je je telefoon via een provider hebt, of losstaand. Sommige providers willen zelf nog updates toevoegen en vertragen daarmee sommige updates.Dijkertje schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:55:
[...]
Raar dat ie dan bij jou november '25 pakt bij de Google Play system update.
Net ook gekeken, stond nog op september '25 en is net bijgewerkt naar januari '26.
Edit: gaat bij mij om een S23U. Jij een reguliere S23 waarschijnlijk?
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 18-02-2026 16:01 ]
The devil is in the details.
Hier een 23+Hahn schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:00:
[...]
[...]
Hier op mijn S23+ ging 'ie net ook van september 2025 naar januari 2026. Wat ook uitmaakt is of je je telefoon via een provider hebt, of losstaand. Sommige providers willen zelf nog updates toevoegen en vertragen daarmee sommige updates.
Ik heb het rechts van het scherm, ergens waar ook de edge schuif zit.. niet echt storend, maar er zit wel 'iets'W84 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:18:
Hebben trouwens meer hier last van burn-ins aan de linker zijkant van het display? Je ziet het vooral bij grijze achtergronden en tijdens scrollen. Of zit de batterij tegen het scherm aan te drukken? Het viel me laatst opeens op, nooit eerder gezien eigenlijk.
Hm ok, tnx. Bij mij dus links en ik gebruik verder geen schuifjes of iets wat kan inbranden. Het is idd niet super irritant maar zie het wel vooral met scrollen op sites. Vaag.Prosperot schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:03:
[...]
Ik heb het rechts van het scherm, ergens waar ook de edge schuif zit.. niet echt storend, maar er zit wel 'iets'
ik heb een normale s23 inderdaad, gewoon los gekocht dus geen provider software (ik heb OXM_EUX eux/-/eux/eux, zover ik onthouden heb was EUX provider onafhankelijk). lig er verder ook niet wakker van, vind t wel vreemdDijkertje schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:55:
[...]
Raar dat ie dan bij jou november '25 pakt bij de Google Play system update.
Net ook gekeken, stond nog op september '25 en is net bijgewerkt naar januari '26.
Edit: gaat bij mij om een S23U. Jij een reguliere S23 waarschijnlijk?
[ Voor 19% gewijzigd door giovanni2903 op 18-02-2026 21:54 ]
Jamesbond007uk
8* sunpower max5ac 410 enphase iq7A & 13 jinko 420wp enphase iq8+ ; Zappi ; ME LN 3,5kW; homey pro2019
Ik heb ook een 'normale' met dezelfde softwareversie maar ben wel naar 1 januari gegaan. Los gekocht bij Belsimpel. Maar goed, het zal wel een keertje gelijk gaan lopen.giovanni2903 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 21:51:
[...]
ik heb een normale s23 inderdaad, gewoon los gekocht dus geen provider software (ik heb OXM_EUX eux/-/eux/eux, zover ik onthouden heb was EUX provider onafhankelijk). lig er verder ook niet wakker van, vind t wel vreemd
Wordt de telefoon gedetecteerd als je deze aansluit aan een computer?Airavab schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:10:
Vandaag een minder leuke ervaring met mijn S23+. Gisteravond de wekker gezet en ik word vanochtend wakker en de telefoon doet helemaal niks meer. Zwart scherm en verder niks. Volume down + power on button en volume up + power on button geprobeerd maar zover nog geen succes. Andere lader gepakt die werkt op andere devices. Daar een half uur aan gelegen maar tot nu toe nog niks. Probeer het nu met mijn powerbank om te kijken of hij daar stroom pakt. Iemand nog tips om dit te verhelpen?
Misschien usb c port even schoonmaken? Als er veel stof in zit dan is de connectie slecht.Maloney schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:11:
[...]
Ik heb ook een 'normale' met dezelfde softwareversie maar ben wel naar 1 januari gegaan. Los gekocht bij Belsimpel. Maar goed, het zal wel een keertje gelijk gaan lopen.
Computer detecteert de telefoon niet. Meerdere kabels geprobeerdGeraedus schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:19:
[...]
Wordt de telefoon gedetecteerd als je deze aansluit aan een computer?
Of je telefoon werkt volledig niet meer of het scherm is defect. Maarja dit is ook maar speculeren.
Dit als eerste ook gekeken. Krijg met verschillende kabels wel het "klik" gevoel en zie verder ook geen vuil. Natuurlijk nog wel kans dat een pin stuk is. Verder had ik dan nog wel veracht dat ik het oplaad scherm zou krijgen maar zie deze ook nietdutchnltweaker schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:32:
[...]
Misschien usb c port even schoonmaken? Als er veel stof in zit dan is de connectie slecht.
Kan je proberen met een Qi oplader op te laden (draadloos)? Dat zou dan ook de aansluiting kunnen bevestigenAiravab schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:39:
[...]
Computer detecteert de telefoon niet. Meerdere kabels geprobeerd
[...]
Dit als eerste ook gekeken. Krijg met verschillende kabels wel het "klik" gevoel en zie verder ook geen vuil. Natuurlijk nog wel kans dat een pin stuk is. Verder had ik dan nog wel veracht dat ik het oplaad scherm zou krijgen maar zie deze ook niet
Loop anders even een service center van samsung bij je in de buurt binnen. Die hebben mogelijk meer opties om te achterhalen wat het probleem is met het toestel.Airavab schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:39:
[...]
[...]
Dit als eerste ook gekeken. Krijg met verschillende kabels wel het "klik" gevoel en zie verder ook geen vuil. Natuurlijk nog wel kans dat een pin stuk is. Verder had ik dan nog wel veracht dat ik het oplaad scherm zou krijgen maar zie deze ook niet
Airavab schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:39:
[...]
[...]
Na al die berichten ook maar eens bij SamFW gekeken tot ik wat verder keek op mijn toestel.jamesbond007uk schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 21:56:
Hier S23 Ultra en Google Play system update blijft steken op 1 nov 2025.
Dat is een andere update toch?schumi2004 schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 10:03:
[...]
Na al die berichten ook maar eens bij SamFW gekeken tot ik wat verder keek op mijn toestel.
Als je gaat naar Instellingen, Info Telefoon, Softwaregegevens dan staat daar helemaal onderin:
Niv Android -beveiligingspatch 1 januari 2026.
Lijkt mij in orde.
.schumi2004 schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 10:03:
[...]
Na al die berichten ook maar eens bij SamFW gekeken tot ik wat verder keek op mijn toestel.
Als je gaat naar Instellingen, Info Telefoon, Softwaregegevens dan staat daar helemaal onderin:
Lijkt mij in orde.
Die staat op november idd maar beveiligingspatches is 1 jan 2026Rudolfus schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 10:47:
[...]
.
Je moet op die pagina iets hoger kijken, bij Google Play-systeemupdate
Volgens mij is dit heel lang geleden en wordt dit niet meer gedaan, er zijn geen branded smartphones tegenwoordig meer. Software is tegenwoordig niet meer vendor locked..Hahn schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 16:00:
[...]
[...]
Hier op mijn S23+ ging 'ie net ook van september 2025 naar januari 2026. Wat ook uitmaakt is of je je telefoon via een provider hebt, of losstaand. Sommige providers willen zelf nog updates toevoegen en vertragen daarmee sommige updates.
Nog een korte update langs het service center geweest. Deze dachten eerst een kapotte oplaadport maar na verder onderzoek is naar waarschijnlijkheid het moederbord kapot. Bij Samsung vervangen ze dan de gehele module en kost dit gelijk honderden euro's. Daarmee heb ik de telefoon maar total loss beschouwd. Wel balen dat dit zomaar out of the blue kan gebeuren...Airavab schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 09:10:
Vandaag een minder leuke ervaring met mijn S23+. Gisteravond de wekker gezet en ik word vanochtend wakker en de telefoon doet helemaal niks meer. Zwart scherm en verder niks. Volume down + power on button en volume up + power on button geprobeerd maar zover nog geen succes. Andere lader gepakt die werkt op andere devices. Daar een half uur aan gelegen maar tot nu toe nog niks. Probeer het nu met mijn powerbank om te kijken of hij daar stroom pakt. Iemand nog tips om dit te verhelpen?
Zeg dat wel inderdaad. Gevoelsmatig lijkt het net of apparaten kapot gaan net nadat de garantie verlopen is.Airavab schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 10:07:
[...]
Wel balen dat dit zomaar out of the blue kan gebeuren...
Helaas, dat is de firmware datum. is ook al aangegeven door iemand andersschumi2004 schreef op donderdag 19 februari 2026 @ 10:03:
[...]
Lijkt mij in orde.
Jamesbond007uk
Ik had hem direct bij Samsung gekocht tijdens de release. Er loopt nu een ticket maar daar heb ik weinig hoop op. Heb voor nu een samsung S25+ maar gekocht. Zuur is het zeker aangezien ik vrij weinig verschil merk met de S23+. Ja de batterij gaat nu weer wat langer mee maar dat is het voor het grootste gedeelte ook wel...Geraedus schreef op vrijdag 20 februari 2026 @ 10:16:
[...]
Zeg dat wel inderdaad. Gevoelsmatig lijkt het net of apparaten kapot gaan net nadat de garantie verlopen is.
Waar heb je de telefoon precies gekocht? . Je mag verwachten van een apparaat dat deze langer mee gaat dan de garantie periode.
Wat ben je dan totaal kwijt qua bijleggen?Geraedus schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:31:
Uiteindelijk besloten om de overstap te maken naar de s26 ultra aangezien ze de inruil korting verhoogd hebben + 180euro korting van ING.
744 euro.dutchnltweaker schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:33:
[...]
Wat ben je dan totaal kwijt qua bijleggen?
Deel de aankoop over het aantal jaar gebruik, plus inruil of accu vernieuwing, en je hebt de rekensom.dutchnltweaker schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 20:56:
Ik heb zelf de s23 ultra, die werkt echt prima alleen kleine beschadigingen en de accu is het afgelopen jaar drastisch naar beneden gedaan. Waar ik eerst 1 keer moest opladen bij intensief gebruik is dat nu 2 a 3 keer. Heeft het zin om te upgrade naar de s26 ultra? Mijn toestel werkt nog steeds meer dan prima met de specs natuurlijk, maar de ondersteuning loopt wel af begin 2028. Andere optie is batterij vervangen, heeft dat zin zo ja hoeveel kost dat?
Ik had eigenlijk ook niet echt een goede reden om mijn beslissing te verdedigen, maarja de creditcard begon zijn eigen leven te leiden 😜swhnld schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:46:
[...]
Deel de aankoop over het aantal jaar gebruik, plus inruil of accu vernieuwing, en je hebt de rekensom.
Ik ga niet inruilen dit jaar, mijn S23U is nog steeds goed, en de S26U nauwelijks verbeterd (iets betere lenzen op de camera, plus nieuwe processor).
Misschien de S27U volgende jaar, of gewoon opgebruiken tot 2028.
Hoe lang duren die 7 jaar bij jou? 😉Geraedus schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 22:21:
[...]
Ik had eigenlijk ook niet echt een goede reden om mijn beslissing te verdedigen, maarja de creditcard begon zijn eigen leven te leiden 😜
In iedergeval de komende 7 jaar voorzien.
Ik hoop dat ik het 3 jaar volhoud 😂
Oef, dit had ik niet moeten zien! Heb interesse in de 1tb/16gb versie en ik zal dan, ook met ING, 969 moeten bijbetalen.Geraedus schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 21:39:
[...]
744 euro.
350 euro voor de S23 Ultra 256 Gb model
En 180 euro van ING
Vorig jaar kreeg ik nog maar 212 euro voor de S23 Ultra, dus ze hebben het verhoogd.
[ Voor 5% gewijzigd door ArjanE007 op 26-02-2026 17:09 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Raymond op 27-02-2026 21:41 ]
[ Voor 33% gewijzigd door Monda op 04-03-2026 09:19 ]
Voor de ultra komt er nur ook een update binnen.Monda schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 09:14:
Net beveiligingsupdate van februari binnengehaald. 456.57mb. (S23+)
Google Play-systeemupdate nog steeds op november.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq