Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-09 10:52
_jero_813 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:07:
[...]

En je wachtwoord van outlook van je werk die je er op wilde zetten? Ik kwam iets tegen dat het erop lijkt dat samsung het wachtwoord daarvan overneemt.
Thnx! Dat was het idd! Kan mn tel eindelijk unlocken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:48
Neco75 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 23:04:
[...]

Thnx! Dat was het idd! Kan mn tel eindelijk unlocken
Top! Mooi dat het gelukt is 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
edgarf28 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Nice! Hier nog niets helaas
Maar ik heb net gisteren m'n CSC veranderd naar ILO om de call recorder te krijgen, dus daar ligt het waarschijnlijk aan
Dan krijg je 'm nu denk ik wel binnen. Zie dat ILO inmiddels in de lijst staat. SEK helaas nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Hoe vinden jullie de vibratie motor? Ik voel deze echt amper tot niet in mijn broekzak ten opzichte van mijn S20+. En alles staat op max qua kracht, met uitzondering van de systeem vibraties, die hoef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gigatech540
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:03

gigatech540

3x Victron 30KW Unifi 10G MMLC

Zebby schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:13:
Hoe vinden jullie de vibratie motor? Ik voel deze echt amper tot niet in mijn broekzak ten opzichte van mijn S20+. En alles staat op max qua kracht, met uitzondering van de systeem vibraties, die hoef ik niet.
Werkt hier prima.
Heb je er een hoesje omheen? Kan mij voorstellen dat met een rubber/silicone zacht hoesje deze de trillingen enigszins dempt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
gigatech540 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:17:
[...]

Werkt hier prima.
Heb je er een hoesje omheen? Kan mij voorstellen dat met een rubber/silicone zacht hoesje deze de trillingen enigszins dempt.
Nee, nog niet, maar die komt er zeker met hoe glad dat ding is :>
Vind het echt een hele snap achteruit, kijken of ik ergens een filmpje kan vinden waar ze dat testen of mijne defect is of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hveck75
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-09 19:17
WouterL schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:53:
De unpacked event code geeft extra korting. Voor 512gb ultra kom je zo uit op 1169! De 256 lijkt niet beschikbaar. Met gratis charge pad.
Iemand toevallig nog een code over 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
hveck75 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:44:
[...]

Iemand toevallig nog een code over 😊
Hehe, inderdaad, ik hou mij ook aanbevolen :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vandaag met 1 uur SOT binnen 8 uur nog 30% over :( Van Samsung nog niets gehoord. Maar bedacht me dat T Mobile het lekker mag gaan oplossen, die ga ik morgen contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

PWM schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:08:
Vandaag met 1 uur SOT binnen 8 uur nog 30% over :( Van Samsung nog niets gehoord. Maar bedacht me dat T Mobile het lekker mag gaan oplossen, die ga ik morgen contacten.
Jij hebt de Ultra?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gigatech540

gigatech540

PWM schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:08:
Grote kans dat een app of cache de veroorzaker is, al de app cache leeg gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

gigatech540 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 19:16:
[...]

Grote kans dat een app of cache de veroorzaker is, al de app cache leeg gemaakt?
Hen een reset gedaan en verder geen apps geïnstalleerd :p Alleen WhatsApp draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Yes. Op de S21 nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 16:43
Zebby schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:13:
Trilmotor is net zoals bij de S22 slecht. In het vorige model hebben ze die anders geplaatst. Ik had gehoopt dat ze zouden leren uit hun fouten maar helaas. Mijn gsm staat altijd op stil. Al meerdere malen meldingen gemist terwijl die gewoon naast mij ligt op de tafel. Tpu cover zal wel een deel absorberen maar bij S21 toch geen last van gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

bluecupra schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:15:
Toen ik mijn S23 besteld heb ik er gelijk een officiële/ Samsung transparante case bij besteld. Vandaag liet ik het toestel bijna vallen gezien het materiaal van deze case (erg) glad is

Zijn er meer met deze ervaring? Heb nu een Spigen Ultra Hybrid case besteld die ik hiervoor ook om mijn S10 had
Daar had ik je ook al voor kunnen waarschuwen. Vooral dat het onderste rand bij je USB-C poort niet goed wordt beschermd is onacceptabel.

Ik ben zelf voor de Spigen ZeroOne gegaan. Deze is perfect voor mij. Scheelt mij weer een Teardown skin kopen bij dbrand.

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb een aparte topic geopend in netwerk over mijn (mesh)wifi problemen
Problemen samsung S23Ultra icm Asus mesh XT8

Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag daar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ascent
330d schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:21:
Ik heb een aparte topic geopend in netwerk over mijn (mesh)wifi problemen
Problemen samsung S23Ultra icm Asus mesh XT8

Als iemand een oplossing weet hoor ik het graag daar.
Heb je de feb patch al? Die fixte iig dingen met wifi(6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03-2023
Ik heb sinds eind vorige week m'n S23 Ultra binnen. Heerlijk toestel.
Ik heb het toestel in het groen besteld en ontvangen. Echter viel me wel op dat de stylus een zwarte bovenkant had. Bij nazicht van de website nu, zie ik dat het topje van de stylus van de groene versie ook een groen topje heeft. Hoe zit dat bij jullie? Heb ik gewoon een verkeerde stylus bij m'n toestel gekregen of is de foto op de Samsung website fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:57
nejona schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:15:
Ik heb sinds eind vorige week m'n S23 Ultra binnen. Heerlijk toestel.
Ik heb het toestel in het groen besteld en ontvangen. Echter viel me wel op dat de stylus een zwarte bovenkant had. Bij nazicht van de website nu, zie ik dat het topje van de stylus van de groene versie ook een groen topje heeft. Hoe zit dat bij jullie? Heb ik gewoon een verkeerde stylus bij m'n toestel gekregen of is de foto op de Samsung website fout? :?
Ik heb een volledig zwarte stylus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14:20
Vincent91 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:20:
[...]

Ik heb een volledig zwarte stylus
Ja mijn stylus is ook helemaal zwart

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nejona
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-03-2023
OK, lijkt standaard zo te zijn dan. Wel jammer want ik vond het net wel heel cool dat de stylus de kleur van de telefoon had. Vraag me af of het bij de andere kleuren ook zo is dan?

[ Voor 18% gewijzigd door nejona op 22-02-2023 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:42
Mijn S22 256GB toch nog voor een mooi prijsje kunnen verkopen en de S23 256GB besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thavini
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19-08 09:49
nejona schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:26:
OK, lijkt standaard zo te zijn dan. Wel jammer want ik vond het net wel heel cool dat de stylus de kleur van de telefoon had. Vraag me af of het bij de andere kleuren ook zo is dan?
Opzich wel gek. Ze adverteren met een gekleurde stylus.

Dat zou toch niet als accessoire appart verkocht worden 8)7 .Je kan ze namelijk wel los kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:59
Wat ik leuk vond toen ik mijn nieuwe S23 Ultra ontving, dat deze 'Made in Korea' is. Puur gevoelsmatig, natuurlijk, want de fabrieksprocessen en kwaliteitscontrole zullen hetzelfde zijn. Maar het idee dat mijn Koreaanse telefoon ook in Korea in elkaar is gezet vind ik wel iets hebben, anders dan wanneer hij uit China of Vietnam zou zijn gekomen.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Of-Aaargh schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:39:
Wat ik leuk vond toen ik mijn nieuwe S23 Ultra ontving, dat deze 'Made in Korea' is. Puur gevoelsmatig, natuurlijk, want de fabrieksprocessen en kwaliteitscontrole zullen hetzelfde zijn. Maar het idee dat mijn Koreaanse telefoon ook in Korea in elkaar is gezet vind ik wel iets hebben, anders dan wanneer hij uit China of Vietnam zou zijn gekomen.
Hah, grappig, vietnam hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13:16

g86

g86 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 03:09:
https://piunikaweb.com/20...fect-in-corner-of-screen/

"Some Samsung Galaxy S23 Ultra users notice 'minor defect in corner of screen', but here's what you need to know"

Iemand die dit ook opmerkt op zijn S23 Ultra? Blijkbaar hebben héél veel of zelfs alle toestellen dit? Ik heb het ook ...

[Afbeelding]
Volgens Samsung UK is dit normaal, en ik had nu een chat met Samsung BE/NL en daar zeggen ze mij dat dit een fabricagefout is ... jah, wat moet ik hier nu van denken? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:31
ascent schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:49:
[...]

Hier ook nu 2 in huis, beide vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
ascent schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:49:
[...]

Mijne is de zwarte 1TB versie, misschien maakt dat uit. Of is het gewoon toeval waar het exemplaar dat je koopt vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Laatst online: 26-09 22:33

Prosperot

Today is a gift...

Met de nieuwe firmware van deze week, lijkt de dataroaming hierin Spanje bij mij af en toe weg te vallen.

Dan heb ik wel bereik en een R bij de streepjes staan, maar geen data (4 of 5g)...

Kan ook toeval zijn, maar gebeurt me toch een aantal keren per dag,en daarmee net iets te vaak...

[ Voor 5% gewijzigd door Prosperot op 22-02-2023 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:44
Zijn er hier mensen die van een Fold overgestapt zijn naar de S23 Ultra? Is de Ultra groter om te dragen in de broekzak of valt dat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:14
g86 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 14:05:
[...]

Volgens Samsung UK is dit normaal, en ik had nu een chat met Samsung BE/NL en daar zeggen ze mij dat dit een fabricagefout is ... jah, wat moet ik hier nu van denken? :-)
Het kan aan mij liggen maar ik heb het niet...
Of-Aaargh schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 13:39:
Hier ook made in Korea...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:48
Hier made in vietnam. Galaxy s23 ultra 512GB phantom black.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

daveytje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:19:
[...]

Het kan aan mij liggen maar ik heb het niet...

[...]

Hier ook made in Korea...
Naar het schijnt komt dit alleen voor bij 'Made in Vietnam'. Heb toch nog nergens gelezen dat het ook voorvalt bij 'Made in Korea'. Dus er zal wel een kwaliteitsverschil zijn tussen beide en is de kwaliteitscontrole in Korea beter dan in Vietnam? Bij Samsung BE/NL lieten ze mij in de Whatsapp chat weten dat het zou gaan om een fabricagefout. Opmerkelijk, want bij Samsung UK denken ze er anders over. Of hoe je een gebrek aan kwaliteit(scontrole) minimaliseert en verdoezelt. Samsung UK 'het is perfect normaal'. Hilarisch voor een toestel van +1500 euro.

Vraag mij af hoe het komt dat er hier slechts enkelingen 'Made in Korea' hebben en de grote meerderheid 'Made in Vietnam'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
g86 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Naar het schijnt komt dit alleen voor bij 'Made in Vietnam'. Heb toch nog nergens gelezen dat het ook voorvalt bij 'Made in Korea'. Dus er zal wel een kwaliteitsverschil zijn tussen beide en is de kwaliteitscontrole in Korea beter dan in Vietnam? Bij Samsung BE/NL lieten ze mij in de Whatsapp chat weten dat het zou gaan om een fabricagefout. Opmerkelijk, want bij Samsung UK denken ze er anders over. Of hoe je een gebrek aan kwaliteit(scontrole) minimaliseert en verdoezelt. Samsung UK 'het is perfect normaal'. Hilarisch voor een toestel van +1500 euro.

Vraag mij af hoe het komt dat er hier slechts enkelingen 'Made in Korea' hebben en de grote meerderheid 'Made in Vietnam'.
Ik heb Made in Korea en heb het niet idd, heb een S23U 512Gb Phantom Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 27-01 14:35
g86 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:43:
[...]

Misschien nogal een domme vraag, maar waar kan je zien waar deze is gemaakt? Ik vind het nergens op de doos/gsm zelf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Sisatitans schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:29:
[...]

Misschien nogal een domme vraag, maar waar kan je zien waar deze is gemaakt? Ik vind het nergens op de doos/gsm zelf :/
Bij de ultra staat het op de box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 27-01 14:35
ascent schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:30:
[...]

Bij de ultra staat het op de box
Zag het juist aan de bovenkant bij de imei staan, ook Vietnam :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:54
Als ik het allemaal zo lees, ben ik blij dat ik voor de + gekozen heb. Kwam zojuist ook al dit tegen over de Ultra.

Het is eigenlijk te gek voor woorden, voor een toestel die zo duur is.

Dit zegt Samsung over de bubbels in het scherm van de S23 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Niet exact. Wel iets anders:

Elke keer als ik buiten ben geweest en thuis kom verbind de telefoon wel met Wi-Fi, maar is er vervolgens geen Internet verbinding. Even vliegtuig-modus aan/uit en dan werkt het weer normaal. Vervolgens geen last van disconnects ofzo.

Of het ook bij andere Wi-Fi netwerken gebeurt moet ik nog testen. Andere telefoons (iPhone+Pixel) hebben er in elk geval geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

NielsFL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 21:48:
[...]

Niet exact. Wel iets anders:

Elke keer als ik buiten ben geweest en thuis kom verbind de telefoon wel met Wi-Fi, maar is er vervolgens geen Internet verbinding. Even vliegtuig-modus aan/uit en dan werkt het weer normaal. Vervolgens geen last van disconnects ofzo.

Of het ook bij andere Wi-Fi netwerken gebeurt moet ik nog testen. Andere telefoons (iPhone+Pixel) hebben er in elk geval geen last van.
Ik had misschien beter toch de Pixel 7 Pro gekocht ... minder dan de helft van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Glassertje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:59:
Als ik het allemaal zo lees, ben ik blij dat ik voor de + gekozen heb. Kwam zojuist ook al dit tegen over de Ultra.

Denkt Samsung dan dat hun klanten seniel zijn, als ze met zo’n slap verhaal komen? De Plus versie heeft ook een scherm dat omwille van stof en water uit meerdere lagen is opgebouwd, maar daar doet dit “geheel normale fenomeen” zich niet voor?
Kom op. 8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Glassertje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:59:

Niet iedereen heeft er last van, het is een hit en mis blijkbaar. Hier geen last van in het huishouden met 2 ultras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:51:
[...]

Niet iedereen heeft er last van, het is een hit en mis blijkbaar. Hier geen last van in het huishouden met 2 ultras.
Scherm probleem heb ik hier ook niet mijn Ultra. Of het is zo klein dat ik het niet kan waarnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

NielsFL schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:54:
[...]

Scherm probleem heb ik hier ook niet mijn Ultra. Of het is zo klein dat ik het niet kan waarnemen.
Ik had het wel bij mijn zwarte en die is retour gegaan. Vandaag is mijn groene toegekomen en morgen ga ik die uit de doos halen. Benieuwd.
Hopelijk niet nogmaals, anders ook retour en is het byebye Samsung voor altijd.
Ik kom van een OnePlus 6T en een OnePlus 9 Pro.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Heb Google gebruikt, maar vind alleen dat er een losse kabel bij m'n S23+ zit en geen blokje. Maar klopt het dat het een kabel met 2x usb-c male aansluiting is? M'n laatste mobiel was een S10 en toen gebruikten ze nog andere kabels.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86

g86

Monda schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 01:28:
Heb Google gebruikt, maar vind alleen dat er een losse kabel bij m'n S23+ zit en geen blokje. Maar klopt het dat het een kabel met 2x usb-c male aansluiting is? M'n laatste mobiel was een S10 en toen gebruikten ze nog andere kabels.
ja, dat klopt. Geen adapter, maar wel een USB C / USB C kabel.

• The-dragon
Was daarnet bezig op men s23u, en het touchscreen reageerde nauwelijks nog, rechts onderaan reageerde de touchscreen zelfs niet meer... na een reboot was het probleem weg. Nog iemand met dit probleem? Lijkt me een softwarebug omdat het weg is na een reboot.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:39
NeWSJuNK schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:08:
Zijn er hier mensen die van een Fold overgestapt zijn naar de S23 Ultra? Is de Ultra groter om te dragen in de broekzak of valt dat mee.
Ik kom van een Fold3. Hij neemt meer plaats in in de breedte, maar in de dikte valt het goed mee. Deze steekt nu wel ietsie uit mijn broekzak, maar dit is broekafhankelijk natuurlijk.

Overall is de impact met case groter dan een Fold wel, dat voel je.

Here's to you Nicola and Bart

• Of-Aaargh
Unrealiac schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 10:11:
[...]

Ik kom van een Fold3. Hij neemt meer plaats in in de breedte, maar in de dikte valt het goed mee. Deze steekt nu wel ietsie uit mijn broekzak, maar dit is broekafhankelijk natuurlijk.

Overall is de impact met case groter dan een Fold wel, dat voel je.
Ik heb ook een Fold gehad. En eigenlijk kan ik niet goed aangeven wat nou de meest 'lompe' is. Ja, opgevouwen is de Fold smaller en lager, maar wel enorm dik, en een stukje zwaarder. Ze zitten allebei in de categorie 'enorm'.

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21-09 19:26

burgt

Starbass

ik heb een paar kleine bubbels onder mijn screenprotector, maar dat is mijn eigen schuld. Scherm zelf is perfect, s23 Ultra is tot nog toe de fijnste telefoon die ik ooit gehad heb, ben er dus zeer tevreden over, nog geen problemen gehad.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Vincent91
Hmmm gaat Samsung volgend jaar terug exynos gebruiken?

Ik dacht dat de 8gen2 dit al had maar blijkbaar niet? If komt dit nog ?

https://www.sammobile.com...phones-exynos/?theme=dark

• Of-Aaargh
Vincent91 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:52:
Hmmm gaat Samsung volgend jaar terug exynos gebruiken?

Ik dacht dat de 8gen2 dit al had maar blijkbaar niet? If komt dit nog ?

https://www.sammobile.com...phones-exynos/?theme=dark
Qualcomm heeft sinds begin dit jaar Snapdragon Satellite, dat kan werken met de 8 Gen2, maar het hangt van de fabrikant van de telefoon af of die daarmee iets wil doen. Nu wil Samsung blijkbaar in navolging van Qualcomm hetzelfde gaan doen voor eigen toekomstige Exynos-chips. Waarom Apple wel, en Snapdragon niet genoemd wordt in het bovengenoemde persbericht van Samsung? Misschien strategische keuze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 22:35

Vagax

Hehe

Voor wie nog geen S23 heeft, Samsung doet vandaag (23 feb) van 16:00 tot 18:00 een soort geocaching/schatkist vinden.

Op 23 locaties in Nederland staan Samsung medewerkers met een S23, wie het eerst een locatie bereikt krijgt de S23.

Samsung Members krijgen extra hints over de locatie hier

Dacht ik deel het even voor als je toevallig bij 1 van de punten in de buurt woont :+

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 14:20
Nou met de nieuwe firmware update is de performance van Android Auto op zijn best redelijk te noemen.
Het stottert behoorlijk, maar blijft met de kabel wel werken. Op de wifi is het een hit en mis op dit moment, maar dit kan je dus niet meer uitzetten tegenwoordig.

[ Voor 11% gewijzigd door Brotuck op 23-02-2023 15:51 ]

Just here for the fun

• ascent
Vagax schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:30:
Voor wie nog geen S23 heeft, Samsung doet vandaag (23 feb) van 16:00 tot 18:00 een soort geocaching/schatkist vinden.

Op 23 locaties in Nederland staan Samsung medewerkers met een S23, wie het eerst een locatie bereikt krijgt de S23.

Dacht ik deel het even voor als je toevallig bij 1 van de punten in de buurt woont :+
Ah, nice! Ik dacht even "Mooi, da's Enschede", maar helaas, het is Hengelo :-)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
g86 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 03:09:
https://piunikaweb.com/20...fect-in-corner-of-screen/

"Some Samsung Galaxy S23 Ultra users notice 'minor defect in corner of screen', but here's what you need to know"

Iemand die dit ook opmerkt op zijn S23 Ultra? Blijkbaar hebben héél veel of zelfs alle toestellen dit? Ik heb het ook ...

[Afbeelding]
Ik heb ook een made in Vietnam toestel en kennelijk ook dit vage hoekje, was me anders nooit opgevallen. Zie het alleen onder een hele felle lamp onder een bepaalde hoek, je moet er echt naar zoeken. Merk er tijdens dagelijks gebruik niets van. Geloof dat ik er wel mee kan leven :+

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 09:12
Vagax schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 15:30:

Haha, ik dacht: mooi in Den Haag. Maar bij nader inzien toch geen zin om naar het centrum te gaan. (zou je daar misschien nog gefilmd worden?)

• ascent
iawees schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 16:08:
[...]

Haha, ik dacht: mooi in Den Haag. Maar bij nader inzien toch geen zin om naar het centrum te gaan. (zou je daar misschien nog gefilmd worden?)
Haha, vast wel! Ze zijn inmiddels allemaal vergeven volgens de socials.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-09 10:52
Ik ben zeer onder de indruk van de batterij, heb een standaard S23. Zelfs beter dan mijn Pixel 7 pro hiervoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4soZBW7j9nNPO1F1GvCLUzIrvPs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DywuUGGGgXWNCnpHiIiyrjca.jpg?f=fotoalbum_large

• g86

g86

Heb nu mijn 2de toestel (S23 Ultra 512gb green Vietnam) uit de doos gehaald en na het verwijderen van de zwarte schermfolie onmiddellijk een Samsung screenprotector geplaatst.
Alle stofjes werden verwijderd, maar één bepaald iets waarvan ik dacht dat het ook een stofje zou zijn kreeg ik niet weg met het bijgeleverde plakkertje. Geen idee wat het is, maar ik kreeg het niet van het scherm. Een imperfectie in het beeldscherm? Is rechts thv de fingerprintreader.
Zie foto (de rest is stof die op de screenprotector ligt).

In elk geval komt het niet van mij, want onmiddellijk na het verwijderen van de zwarte folie de screenprotector geplaatst. Is het een puntje in het scherm dat blijvend is? Ga dat wel niet geretourneerd krijgen om die reden, ze gaan dat weigeren en zeggen dat het mijn schuld is.

Precies toch een scherm dat niet echt kwalitatief is. Anyway, ik heb het gezien en zal het blijven zien: storend!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d1sYyE_UwD75lVWxSQ4SDLGepaU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v8pDx4E9beASVlygNtVtMSQD.jpg?f=fotoalbum_large

• gigatech540

gigatech540

Lijkt gewoon op een stof deeltje onder screen protector.

Ik plaats screen protectors altijd in de badkamer. Douche eerst 5 min met heet water laten lopen. Slaat alle stof neer. Daarna screenprotector plaatsen. Op die manier is het bij mij altijd 100% vrij van stof.

Heb je dit toestel ook al gechecked op de rechter onderzijde "bubble issue"? Aangezien je toestel uit Vietnam hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door gigatech540 op 23-02-2023 17:27 ]

• g86

g86

gigatech540 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:26:
Lijkt gewoon op een stof deeltje onder screen protector.

Ik plaats screen protectors altijd in de badkamer. Douche eerst 5 min met heet water laten lopen. Slaat alle stof neer. Daarna screenprotector plaatsen. Op die manier is het bij mij altijd 100% vrij van stof.

Heb je dit toestel ook al gechecked op de rechter onderzijde "bubble issue"? Aangezien je toestel uit Vietnam hebt.
Ik weet niet of het een stofje uit, het lijkt zo, maar ik betwijfel het. Want ik heb meermaals geprobeerd het weg te nemen met een plakkertje en heb daarvoor zelfs harder geduwd om het weg te nemen. Maar dat lukte niet.
Een miniscuul putje?

Die screen bubble: het is er ook minimaal, maar minder erg dan het vorige toestel dat retour is gegaan. Ik zie het met het blote oog in een bepaalde hoek. Met fel licht zie ik het niet. In elk geval geen invloed op de werking van het beeldscherm. Maak mij dus meer zorgen over dat puntje in foto/bericht hierboven.

• gigatech540

gigatech540

g86 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:31:
[...]

Ik weet niet of het een stofje uit, het lijkt zo, maar ik betwijfel het. Want ik heb meermaals geprobeerd het weg te nemen met een plakkertje en heb daarvoor zelfs harder geduwd om het weg te nemen. Maar dat lukte niet.
Een miniscuul putje?

Die screen bubble: het is er ook minimaal, maar minder erg dan het vorige toestel dat retour is gegaan. Ik zie het met het blote oog in een bepaalde hoek. Met fel licht zie ik het niet. In elk geval geen invloed op de werking van het beeldscherm. Maak mij dus meer zorgen over dat puntje in foto/bericht hierboven.
Heb je gekeken of het niet in de protector zit ? Is immers een film. Lijkt mij sterk dat het in je glas zit. Ik heb wat ervaring met productie lijnen en daar gebruiken ze inspectie camera's, bijna onmogelijk dat zoiets erdoorheen komt.

• g86

g86

gigatech540 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 17:57:
[...]

Heb je gekeken of het niet in de protector zit ? Is immers een film. Lijkt mij sterk dat het in je glas zit. Ik heb wat ervaring met productie lijnen en daar gebruiken ze inspectie camera's, bijna onmogelijk dat zoiets erdoorheen komt.
Het ligt niet aan de screenprotector zelf, want dat "vuiltje" of dat "puntje" was te zien voor ik de screenprotector plaatste. Ik probeerde dat weg te krijgen met het bijleverde plakkertje om stofjes weg te nemen, maar dat lukte niet. Dus heb ik de screenprotector gewoon geplaatst.
Tussen wegnemen van de zwarte schermfolie en het plaatsen van de screenprotector zit amper één minuut tijd.

Ik geloof je zeker en vast qua inspectiecamera's enzo, maar bv. die screen bubble waar zoveel om te doen is ... dat is gewoon een kwaliteitsprobleem. Is mij bevestigd door Samsung BE/NL op Whatsapp als "fabricagefout". Samsung UK zegt dat het normaal is. Als het normaal is, dan zou het bij elk toestel op dezelfde manier zichtbaar moeten zijn en dus niet bij de een wel en bij de ander niet, en bij de een meer of minder dan de ander.

[ Voor 22% gewijzigd door g86 op 23-02-2023 18:29 ]

• g86

g86

Ik heb de pre-installed app Spotify verwijderd (want ik heb een goedkoop abo op Youtube Premium Turkije) omdat ik dat niet gebruik. Nu heb ik mijn wekkers ingesteld (ook een pre-installed app) en als ik mijn wekkergeluid wil wijzigen, dan krijg ik de optie om Spotify muziek af te spelen als wekkergeluid.
Maar is het normaal dat ik die optie krijg als ik Spotify verwijderd heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daveytje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:14
g86 schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 19:39:
Ik heb de pre-installed app Spotify verwijderd (want ik heb een goedkoop abo op Youtube Premium Turkije) omdat ik dat niet gebruik. Nu heb ik mijn wekkers ingesteld (ook een pre-installed app) en als ik mijn wekkergeluid wil wijzigen, dan krijg ik de optie om Spotify muziek af te spelen als wekkergeluid.
Maar is het normaal dat ik die optie krijg als ik Spotify verwijderd heb?
Heb ik ook. Maar als je dan Spotify aanklikt wordt je netjes naar de playstore doorgestuurd

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:39
Bizar:

Heb vandaag een nieuwe S23 Ultra 1TB versie ontvangen via Tele2. Op gesealde doos stond "Made in Vietnam".

Meteen de "Phone Info" app gedraaid van SAM. Deze geeft bij Refurbishment Check aan dat die van mij Refurbished is en dat het toestel gemaakt is in Korea.

Het zou dan natuurlijk aan de app kunnen liggen, maar bij mijn oude S21 Ultra geeft hij wel het juiste aan.

Ook hier een lichte rimpel in de rechter benedenhoek als je onder een bepaalde hoek kijkt.

Iemand van jullie al deze test gedaan...?

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Zojuist is er een update uitgebracht op mijn S23 Ultra :)

Wat het precies inhoudt durf ik niet te zeggen (klikte te snel)

• Glassertje
Knamix schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:48:

Als je na de update naar software update gaat staat onderaan laatste update. Als je die selecteerde zie je de info.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Knamix schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:48:

Waarschijnlijk was die er 20 februari al, toen kreeg iedereen hem binnen in NL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik heb het idee dat m'n camera op mn s23+ niet helemaal goed functioneert. Elke keer als ik een foto maak, zeker van objecten wat dichterbij, zie ik aan de bovenkant een vervaging. Een deel is scherp en een deel is vaag. Heb de verhouding op 4:3 staan, zoom niveau standaard op 1 en alles gewoon op auto. Zie onderstaande foto. Heb ik een instelling niet goed staan of is m'n camera misschien niet goed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3jO6lLzosuOUaV7P5RBMW1XjYRE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/53eezTgwTiEnH7dMFYnr29K8.jpg?f=fotoalbum_large

Sorry voor mezelf quoten, maar had een tijd terug dit gepost. Bij mij is het dus niet alleen bij tekst (S23+).

[ Voor 6% gewijzigd door Monda op 14-03-2023 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

tploumen schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:41:
Bizar:

Heb vandaag een nieuwe S23 Ultra 1TB versie ontvangen via Tele2. Op gesealde doos stond "Made in Vietnam".

Meteen de "Phone Info" app gedraaid van SAM. Deze geeft bij Refurbishment Check aan dat die van mij Refurbished is en dat het toestel gemaakt is in Korea.

Het zou dan natuurlijk aan de app kunnen liggen, maar bij mijn oude S21 Ultra geeft hij wel het juiste aan.

Ook hier een lichte rimpel in de rechter benedenhoek als je onder een bepaalde hoek kijkt.

Heb ik nog niet nagekeken: wil ik het eigenlijk wel weten :? 8)7
Zou wel erg zijn ... volle pot betalen voor een refurbished toestel dat nogmaar net gelanceerd is.
Inderdaad bizar. De vraag is dan ook: wat is er refurbished aan het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
tploumen schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:41:
Bizar:

Klinkt wel bizar! Waar kan ik die app vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glassertje
Hier het zelfde verhaal. Heb alleen een S23+. Op doos staat made in Vietnam maar in die app staat Korea.

Dat made in Korea geeft die pas aan nadat je de serienummer van je telefoon hebt ingevoerd.

De app is sinds 2020 niet meer geüpdatet. Dus snap best dat die het serienummer niet kent. Heb de mijne op 3 februari gekocht. Dus geloof er niet veel van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kiiWOKF6_B67fsE706TlR3Wpxhk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EtXDGcviPBgXOrBZBLDcjFl5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Glassertje op 24-02-2023 02:54 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik zou eerder de info van de fabrikant zelf geloven dan wat een obscure app die al jaren niet meer is geupdated me vertelt.
Weet je ook waar je serienummer en andere telefoongegevens naar toe gestuurd worden als je de app gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
.

[ Voor 99% gewijzigd door dutchnltweaker op 24-02-2023 08:03 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_oOB7H56DjKvm5Epog5bc-pILY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OFMpcQIjICTO4SEhfjqjjAvL.jpg?f=user_large
Is dit een normale accuduur? ik heb de mijn s23 ultra nu ingesteld op max 85% opladen, ik merk dat uiteindelijk in real life bij 84% begint. Op het moment van de screenshot zat ik op 9% batterij.

[ Voor 7% gewijzigd door dutchnltweaker op 24-02-2023 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
dutchnltweaker schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:08:
[Afbeelding]
Is dit een normale accuduur? ik heb de mijn s23 ultra nu ingesteld op max 85% opladen, ik merk dat uiteindelijk in real life bij 84% begint. Op het moment van de screenshot zat ik op 9% batterij.
Thanks voor de tip ik was bij mijn S10 altijd met accubattery aan het kloten die dan een signaal gaf als de accu 80% vol zat. Nu hoeft dat niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Glassertje schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 02:14:
Hier het zelfde verhaal. Heb alleen een S23+. Op doos staat made in Vietnam maar in die app staat Korea.

Dat made in Korea geeft die pas aan nadat je de serienummer van je telefoon hebt ingevoerd.

De app is sinds 2020 niet meer geüpdatet. Dus snap best dat die het serienummer niet kent. Heb de mijne op 3 februari gekocht. Dus geloof er niet veel van.

[Afbeelding]
Waar heb je gekocht...?

En heb je ook dat irritante hoekje rechtsonder in je scherm. Als ik Reddit niet gelezen had had ik het waarschijnlijk nooit geweten :( Nu ik weet dat het er zit irriteert het me enorm. Zeker in de wetenschap dat mensen met een toestel waar Made in Korea op doos staat dat probleem niet lijken te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Monda schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 00:46:
Ik heb het idee dat m'n camera op mn s23+ niet helemaal goed functioneert. Elke keer als ik een foto maak, zeker van objecten wat dichterbij, zie ik aan de bovenkant een vervaging. Een deel is scherp en een deel is vaag. Heb de verhouding op 4:3 staan, zoom niveau standaard op 1 en alles gewoon op auto. Zie onderstaande foto. Heb ik een instelling niet goed staan of is m'n camera misschien niet goed.

[Afbeelding]
Is softwarematige instelling van Samsung, komt ook terug in de reviews. Pak eventueel een andere camera app uit de app store en probeer het daar eens mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 14:24
tploumen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:55:
[...]

Waar heb je gekocht...?

En heb je ook dat irritante hoekje rechtsonder in je scherm. Als ik Reddit niet gelezen had had ik het waarschijnlijk nooit geweten :( Nu ik weet dat het er zit irriteert het me enorm. Zeker in de wetenschap dat mensen met een toestel waar Made in Korea op doos staat dat probleem niet lijken te hebben.
Klopt ik heb het probleem niet, gewoon retour sturen als je je eraan irriteert lijkt mij het beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
danda schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:02:
[...]

Klopt ik heb het probleem niet, gewoon retour sturen als je je eraan irriteert lijkt mij het beste...
Waar is die van jou gemaakt...? (volgens de doos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
tploumen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:05:
[...]

Made in Korea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
En waar gekocht...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
tploumen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:05:
[...]

De mijne komt ook uit Vietnam maar heb het probleem ook niet

Kan het zijn dat het enkel bij een aantal batches of kleuren te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Samsung.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
Ik heb ook een toestel uit vietnam, en ook geen probleem. volgens wat ik gelezen heb op xda zou het vooral voorvallen bij toestellen met productiedatum 11/01/23. Mijn toestel is geproduceerd op 09/01/23

[ Voor 18% gewijzigd door The-dragon op 24-02-2023 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Maar als je aan irriteert snel retourneren en opnieuw bestellen want de promo's lopen af ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
Vincent91 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:10:
[...]

De mijne komt ook uit Vietnam maar heb het probleem ook niet

Kan het zijn dat het enkel bij een aantal batches of kleuren te zien is?
Kunnen jullie even opzoeken wanneer die van jou geproduceerd is: IMEICheck.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike80
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-02 21:28
Ik heb een S23+ en constateer het volgende: als ik een foto maak (originele samsung app) en deze vervolgens open in de samsung gallery en een filter toepas en opsla. Hierna deel ik deze via whatsapp en is de filter weg?

In whatsapp heb ik foto kwaliteit op de hoogste stand staan.

Kan iemand dit 'probleem' reproduceren? Of wellicht een oplossing?

Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
tploumen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:55:
[...]

Waar heb je gekocht...?

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
  1. Not a defect.
  2. Had it on my Note20 Ultra and S22 Ultra, devices worked perfectly fine with no defects, no screen issues etc.
A defect is if it's something broken or not functioning correctly, this has no impact on the device and its not a bubble, you're seeing light bending over display parts under the screen. Chill tf out.
Ik heb het zelf nu ook soortvan gezien heel lichtjes, met heel goed zoeken.. :+ Maar het is inderdaad gewoon lichtinval wat samenhangt met het lichtinval. Er worden zoveel problemen nu hier over gemaakt, terwijl het geen defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The-dragon schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:12:
Ik heb ook een toestel uit vietnam, en ook geen probleem. volgens wat ik gelezen heb op xda zou het vooral voorvallen bij toestellen met productiedatum 11/01/23. Mijn toestel is geproduceerd op 09/01/23
Waar zie je de productiedatum staan?

En misschien gelijk even het linkje naar de XDA bron erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
danda schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:14:
Maar als je aan irriteert snel retourneren en opnieuw bestellen want de promo's lopen af ....
Door wat voor een hel ga je dan:

1) Toestel moet goed aankomen;
2) Toestel is al in gebruik genomen geweest;
3) Ze moeten het cosmetische hoekje wat alleen bij een bepaalde lichtinval te zien is vinden.
4) Samsung heeft zelf al aangegeven dat het geen productiefout is: https://www.sammobile.com...-defect-is-nothingburger/ (zo prominent als op die foto's is het bij niet)
5) Wat gebeurt er met mijn reeds geregistreerde promoties en cashbacks op het IMEI nummer dat ik zou retourneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-dragon
swhnld schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Post in thread '23 ultra screen defect - right bottom corner - mine as well...' https://forum.xda-develop...ell.4556465/post-88192719

Je kunt de productiedatum achterhalen via imei. Het linkje staat in het topic op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
swhnld schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Kun je jouw productiedatum ook even opzoeken via IMEICheck.com ...?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
dutchnltweaker schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:17:
[...]

https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

[...]

Ik heb het zelf nu ook soortvan gezien heel lichtjes, met heel goed zoeken.. :+ Maar het is inderdaad gewoon lichtinval wat samenhangt met het lichtinval. Er worden zoveel problemen nu hier over gemaakt, terwijl het geen defect is.
https://forum.xda-develop...ell.4556465/post-88183885

Bij nader inzien heb ik het toch niet. Ik zie hier iemand met fotos waarbij het echt duidelijk zichtbaar is, Ik probeerde het op mijn scherm echt te zoeken, maar kon zoiets niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
dutchnltweaker schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:29:
[...]

https://forum.xda-develop...ell.4556465/post-88183885

Bij nader inzien heb ik het toch niet. Ik zie hier iemand met fotos waarbij het echt duidelijk zichtbaar is, Ik probeerde het op mijn scherm echt te zoeken, maar kon zoiets niet vinden.
Mijn productie datum is 12/01/23
Pagina: 1 ... 13 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos