Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DiscoNootje
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:08
Hier meldt zich een trotse eigenaar van een nieuwe S23. Na ruim vijf jaar Apple, afkomstig van een 13 Pro, toch maar weer een poging gedaan.

Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. De 'nadelen' die ik jaren geleden ervoer zoals een minder vloeiende UI ervaring en de verplichting om zaken flink te customizen zijn met Android 13 en de 5.1 One UI echt verleden tijd. Alles werkt out of the box prima. Ik heb wel wat typische Android dingen uitgezet of vervangen, zoals de trilmotor, en gestures i.p.v. de backknop. Light performance mode aan. En middels developer mode de animaties op 0.5 gezet i.p.v. 1.

Maar verder.. wat een genot! Eindelijk alles USB-C, alles op dark mode, geen advertenties meer in mijn apps, een goed file management systeem, etc. En wat een batterij prestaties. Ik heb aan het einde van de dag gewoon 50% over, ongelofelijk. Dit soort zaken zijn simpelweg onmogelijk om (goed) te doen op iPhone.

Mis ik iets? Apple biometrics werkt stukken beter. Zowel de face als fingerprint unlock op mijn S23 werkt sub optimaal. Maar verder? Misschien het software update beleid, we gaan het meemaken.

TOP toestel.

[ Voor 3% gewijzigd door DiscoNootje op 18-02-2023 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, volledige reset gedaan, verse installatie, geen historie.

Wel wat apps geïnstalleerd, maar geen echte achtergrond dingen (Teams, Windows koppeling, etc). Na 7 uur en 1:50 SoT zit ik op 50%.

Maar eens kijken hoe Samsung support werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 21:03:
Nou, volledige reset gedaan, verse installatie, geen historie.

Wel wat apps geïnstalleerd, maar geen echte achtergrond dingen (Teams, Windows koppeling, etc). Na 7 uur en 1:50 SoT zit ik op 50%.

Maar eens kijken hoe Samsung support werkt.
Zou hem proberen om te ruilen idd. Kleine 4u scherm aan tijd op een volledige lading voor de S23 Ultra lijkt mij niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Ik zou eens met Accubattery of een vergelijkbare app kijken of je telefoon wel in deep sleep gaat wanneer het scherm uit is.

Het kan natuurlijk een hardware probleem zijn, maar vaak gaat het om een slechte app die voorkomt dat de telefoon gaat slapen.

Als je wat technischer bent zou ik ook een kabel aansluiten en adb logcat een tijdje monitoren. Als apps continue herstarten en crashen (wat veel stroom kost) in de achtergrond kun je dat daar meestal wel goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terko
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-08 12:25
Mijn S23 Ultra heeft zich nu al een aantal keer automatisch herstart terwijl de telefoon gewoon idle op mijn bureau ligt. Ik heb op de officiële Samsung forums en op Reddit ook al een aantal mensen voorbij zien komen die dit probleem ervaren op zowel de Ultra als de S23 en S23+.

Automatisch herstarten in de settings van de telefoon staat uit.

IK WORD ER GEK VAN!

Heeft een van jullie dit probleem ook al ervaren? Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terko schreef op zondag 19 februari 2023 @ 01:48:
Mijn S23 Ultra heeft zich nu al een aantal keer automatisch herstart terwijl de telefoon gewoon idle op mijn bureau ligt. Ik heb op de officiële Samsung forums en op Reddit ook al een aantal mensen voorbij zien komen die dit probleem ervaren op zowel de Ultra als de S23 en S23+.

IK WORD ER GEK VAN!

Kijk eens in de instellingen onder apparaat onderhoud of je iets ziet rondom apps? Kan zijn dat je een crashende app hebt die dit veroorzaakt. Verwijder die en kijk of dat het oplost?

Verder, probeer toestel in recovery te starten en de cache te wissen?

Zijn alle zaken up to date?
Play Store
Galaxy Store
Instellingen - Software update
Instellingen - Info Telefoon - Software Gegevens - Play System updates?

Als al bovenstaande niet helpt, is het fout gegaan met gegevens overzetten vanaf de vorige telefoon en is backup maken en fabriek instellingen reset de laatste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-09 10:52
Ik heb een vreemde bug op mijn S23. Soms laad hij niet verder dan 97%. Ik gebruik altijd dezelfde lader. Wanneer ik toestel herstart, laad hij wel tot 100%. Heeft één van jullie dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars1233211
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-06 10:06
DiscoNootje schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 17:49:
Hier meldt zich een trotse eigenaar van een nieuwe S23. Na ruim vijf jaar Apple, afkomstig van een 13 Pro, toch maar weer een poging gedaan.

Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. De 'nadelen' die ik jaren geleden ervoer zoals een minder vloeiende UI ervaring en de verplichting om zaken flink te customizen zijn met Android 13 en de 5.1 One UI echt verleden tijd. Alles werkt out of the box prima. Ik heb wel wat typische Android dingen uitgezet of vervangen, zoals de trilmotor, en gestures i.p.v. de backknop. Light performance mode aan. En middels developer mode de animaties op 0.5 gezet i.p.v. 1.

Maar verder.. wat een genot! Eindelijk alles USB-C, alles op dark mode, geen advertenties meer in mijn apps, een goed file management systeem, etc. En wat een batterij prestaties. Ik heb aan het einde van de dag gewoon 50% over, ongelofelijk. Dit soort zaken zijn simpelweg onmogelijk om (goed) te doen op iPhone.

Mis ik iets? Apple biometrics werkt stukken beter. Zowel de face als fingerprint unlock op mijn S23 werkt sub optimaal. Maar verder? Misschien het software update beleid, we gaan het meemaken.

TOP toestel.
Leuk, ik kom van de 12 Pro en heb precies de zelfde plus en min punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:31
Iemand ervaring met de cashback van 180 euro vanuit Samsung promo? Heb het op hetzelfde moment aamgevraagd als de draadloze oplader. Die laatste is in 1 week goedgekeurd en verzonden. Die eerst nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
dutchnltweaker schreef op zondag 19 februari 2023 @ 12:28:
Iemand ervaring met de cashback van 180 euro vanuit Samsung promo? Heb het op hetzelfde moment aamgevraagd als de draadloze oplader. Die laatste is in 1 week goedgekeurd en verzonden. Die eerst nog niks gehoord.
Zie dit topic voor dit soort vragen. https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2171622

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:54
Terko schreef op zondag 19 februari 2023 @ 01:48:

IK WORD ER GEK VAN!

Ik zie net in mijn ooghoek het opstartlogo van Samsung op mijn telefoon. Ding ligt gewoon op tafel. Bizarre is dat ik daarna niet opnieuw hoef in te loggen maar meteen de fingerprint kan gebruiken. S23+

BTW ik heb de telefoon helemaal opnieuw ingesteld. Niks overgezet.

Edit : zojuist maar een foutraportage verstuurd via Samsung members.

[ Voor 8% gewijzigd door Glassertje op 19-02-2023 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13:16

g86

Is het normaal dat de ultrasonic fingerprint reader zichtbaar als ik mijn S23 Ultra in fel zonlicht hou met het toestel/scherm uitgeschakeld?
Moet hem nog de eerste keer inschakelen en configureren, maar dit viel wel op bij nazicht van het toestel.
Vraag mij dan af wat er zichtbaar zal zijn als ik het toestel gebruik met 100% schermhelderheid.

[ Voor 5% gewijzigd door g86 op 19-02-2023 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
g86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:32:
Is het normaal dat de ultrasonic fingerprint reader zichtbaar als ik mijn S23 Ultra in fel zonlicht hou met het toestel/scherm uitgeschakeld?
Moet hem nog de eerste keer inschakelen en configureren, maar dit viel wel op bij nazicht van het toestel.
Vraag mij dan af wat er zichtbaar zal zijn als ik het toestel gebruik met 100% schermhelderheid.
Volgens mij hebben we geen ultrasonic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

ascent schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:37:
[...]

Volgens mij hebben we geen ultrasonic toch?
jawel, de S23 Ultra heeft een ultra sonic fingerprint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
g86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:39:
[...]

jawel, de S23 Ultra heeft een ultra sonic fingerprint.
Cool! Ik lees het idd 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Inderdaad, maar dus terug naar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
g86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 19:04:
Inderdaad, maar dus terug naar mijn vraag.

Yep, volledig normaal. Was bij mijn s10+ zo en ook bij s22 Ultra.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

BillSpaarbank schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:03:
[...]

Thx. En wanneer zie je dit dan niet? Want ik ben van plan om te retourneren vanwege dit dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:48
BillSpaarbank schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:03:
[...]

Is mij zelfs nog nooit opgevallen bij mijn S10+ en mijn huidige S23Ultra

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

The-dragon schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:07:
[...]

Is mij zelfs nog nooit opgevallen bij mijn S10+ en mijn huidige S23Ultra
vreemd, ik haal hem uit de verpakking met gewoon het licht van mijn bureau fel zodat ik het toestel kon nakijken.
en bij nazicht van het scherm zag ik de vorm duidelijk van die ultrasonic fingerprint.
hou ik hem vast zonder in het fel licht te houden, dan zie ik dat niet.
alleen vraag ik mij dan af hoe vaak je dat wel ziet met het scherm uit en als je de schermhelderheid op bv 50-75-100% hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
g86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:09:
[...]

vreemd, ik haal hem uit de verpakking met gewoon het licht van mijn bureau fel zodat ik het toestel kon nakijken.
en bij nazicht van het scherm zag ik de vorm duidelijk van die ultrasonic fingerprint.
alleen vraag ik mij dan af hoe vaak je dat wel ziet met het scherm uit en als je de schermhelderheid op bv 50-75-100% hebt.
Heb zonet helderheid op 100% gezet en ik zie niks.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:57
Ik zie dat in mn instellingen dat supersnel Laden verdwenen is

Enkel snelladen

Bij mn s22U was dit wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Vincent91 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:11:

Enkel snelladen

Bij mn s22U was dit wel
Hoeveel amp trekt ie dan als je in ampère oid kijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

The-dragon schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:11:
[...]

Heb zonet helderheid op 100% gezet en ik zie niks.
als jij niets opmerkt en ik merk dat op bij het nakijken van mijn toestel (heeft zelfs nog niet aangestaan), dan is het bij mij een productiefout? Of zie ik spoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
g86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:14:
[...]

als jij niets opmerkt en ik merk dat op bij het nakijken van mijn toestel (heeft zelfs nog niet aangestaan), dan is het bij mij een productiefout? Of zie ik spoken?
Ofwel heb ik slechte ogen :P

Wellicht kun je eens langs gaan bij de MediaMarkt ofzo en eens vergelijken?

[ Voor 11% gewijzigd door The-dragon op 19-02-2023 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
ascent schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:11:
[...]

Hoeveel amp trekt ie dan als je in ampère oid kijkt?
Ik krijg nu melding dat supersnel Laden gestart is en zit aan 70%

Misschien is dit om de batterij te sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
g86 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:09:
[...]

Met het scherm aan zie ik het nooit. Vaak is het met dit soort dingen dat als je het eenmaal gezien hebt dat je het niet meer kunt "unseen".

De scanner zit heel dicht tegen het oledpaneel aan en daardoor kan deze zichtbaar zijn onder fel licht. Ongetwijfeld dat het per exemplaar iets kan verschillen, maar ik garandeer je dat je met het felle licht de scanner bij alle Samsungs kunt waarnemen als je weet waar je naar zoekt. Mijn advies, niet druk om maken en ga genieten van je mooie telefoon.

Ik herken de OCD trekjes wel van mezelf na aanschaf van nieuwe hardware. Als je lang genoeg zoekt is er altijd iets te vinden wat mis kan zijn. Ik heb er zelf gelukkig geen last meer van, maar ik was altijd heel gevoelig voor het gebrek aan uniformiteit van kleurweergave van het scherm. Vooral bij grijsweergave.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vincent91 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 20:11:

Enkel snelladen

Bij mn s22U was dit wel
Doet beide, is nieuwe instelling, snel laden is aan of uit, is het aan dan werken zowel de snel als supersnelladen protocollen. Heb ik getest en in mijn review op Tweakers van de S23 Ultra ook vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

https://piunikaweb.com/20...fect-in-corner-of-screen/

"Some Samsung Galaxy S23 Ultra users notice 'minor defect in corner of screen', but here's what you need to know"

Iemand die dit ook opmerkt op zijn S23 Ultra? Blijkbaar hebben héél veel of zelfs alle toestellen dit? Ik heb het ook ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/noKsCjPoOD65zRNw6vBZ2DUu6Kk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/23O7ippArb3QmQHUf65u3nKX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g86 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 03:09:

"Some Samsung Galaxy S23 Ultra users notice 'minor defect in corner of screen', but here's what you need to know"

Iemand die dit ook opmerkt op zijn S23 Ultra? Blijkbaar hebben héél veel of zelfs alle toestellen dit? Ik heb het ook ...

[Afbeelding]
Kun je een foto van jou situatie plaatsen want dit is dezelfde foto als van de Twitter feed waaruit Punika de foto laat zien? Alle meldingen op internet tonen hetzelfde plaatje namelijk.

Ik zie gelukkig geen probleem op mijn toestel (S23U).

[ Voor 3% gewijzigd door swhnld op 20-02-2023 06:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

swhnld schreef op maandag 20 februari 2023 @ 06:12:
[...]

Kun je een foto van jou situatie plaatsen want dit is dezelfde foto als van de Twitter feed waaruit Punika de foto laat zien? Alle meldingen op internet tonen hetzelfde plaatje namelijk.

Ik zie gelukkig geen probleem op mijn toestel (S23U).
ga straks / later vandaag een foto proberen maken.
blijkbaar zou elke S23U dit hebben, afhankelijk van hoe je het toestel beweegt/bekijkt.
ik zie het hier met het blote oog.

Toestel via Telenet aangekocht (made in vietnam)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gigatech540
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:03

gigatech540

3x Victron 30KW Unifi 10G MMLC

Ik heb dit niet op mijn s23 ultra 1TB. :*)

is het zichtbaar in normaal daglicht? Of alleen met fel licht zoals een zaklamp op een bepaalde hoek?

Zie dat er op reddit ook een topic over loopt.

https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button

Lijkt erop dat het alleen zichtbaar is onder fel licht in een bepaalde hoek.

Volgens iemand op twitter is het normaal. En onzichtbaar tijdens normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15
Wel slecht dat het zichtbaar is, gewoon productiefout van samsung.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Heeft iemand gebruik gemaakt van de inruilactie en al een reactie gehad van L8P (Loop)? Heb telefoon 14-2 ingestuurd en nog niets gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:44

[Afbeelding]
Jep ik heb het ook. Raar als we dit normaal moeten vinden voor een 1500 eur toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Cloclo100 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:23:
[...]

Jep ik heb het ook. Raar als we dit normaal moeten vinden voor een 1500 eur toestel
Ik heb het niet dus zal maar bij aantal modellen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:12
Ik werk enkele dagen vanuit huis en zit na te denken over een draadloze lader voor mijn S23.
Is het goed voor de batterij als je telkens de telefoon eraf haalt en er weer op legt? Bijvoorbeeld om een mail te lezen, appje te beantwoorden, telefoontje aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
TheBoneCollector schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:39:
Heeft iemand gebruik gemaakt van de inruilactie en al een reactie gehad van L8P (Loop)? Heb telefoon 14-2 ingestuurd en nog niets gehoord.
Ik heb ook nog niets gehoord, heb m'n phone zelfs al de 7e verstuurd naar hun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:31

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Roodey schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:37:
Ik werk enkele dagen vanuit huis en zit na te denken over een draadloze lader voor mijn S23.
Is het goed voor de batterij als je telkens de telefoon eraf haalt en er weer op legt? Bijvoorbeeld om een mail te lezen, appje te beantwoorden, telefoontje aan te nemen.
Je telefoon is ontworpen om gebruikt te worden. Op de vraag of het 'goed' is voor je telefoon is maar net hoe je dit definieert. Wil je zo voorzichtig mogelijk met je batterij omgaan dan zorg je ervoor dat deze nooit helemaal ontlaadt en het liefst ook niet volledig oplaadt. Dus hou je batterij tussen de 15 en 85 en dan ga je er het meest voorzichtig mee om.

De vraag is wel of je het echt heel erg gaat merken over de jaren, meestal ga je dan alweer voor een nieuw toestel. Alle fabrikanten hebben al beschermingsmaatregelenen standaard ingebakken.

Constant op 100% houden is niet aan te raden. Je zou draadloos kunnen opladen tot 85% (Samsung heeft die beveiliging als optie genaamd 'batterij beschermen' in hun software wat je kunt aanvinken) en dan je telefoon telkens terug leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Laatst online: 16:31

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

[...]

Ik zie het ook onder fel direct licht rechtsonder op m'n S23 Ultra. Het is voor het eerst dat ik het zie en heb mijn telefoon al eventjes nu. Ik vergelijk het met de scanner onder het glas. Als het scherm uit staat en onder een bepaalde hoek in fel licht kan ik de scanner zien, maar nergens anders merk ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
edgarf28 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:57:
Ik heb ook nog niets gehoord, heb m'n phone zelfs al de 7e verstuurd naar hun
Ze reageren ook nergens op. Als ik de recensies zo lees over L8p ben ik wel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen, ook qua inruilwaarde etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10:39

[Afbeelding]
Dit heb ik ook, het is alleen zichtbaar met het scherm uit en dan op een hele specifieke manier in het licht houden. Voor mij totaal geen probleem. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:59

[Afbeelding]
Ik zie op die foto niet alleen een 'minor defect' op het scherm, maar in dezelfde hoek ook een 'minor defect' aan het frame. Ik vermoed dat 'some Samsung S23 Ultra users' hun telefoon hebben laten vallen :+

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:44
Of-Aaargh schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:13:
[...]

Ik zie op die foto niet alleen een 'minor defect' op het scherm, maar in dezelfde hoek ook een 'minor defect' aan het frame. Ik vermoed dat 'some Samsung S23 Ultra users' hun telefoon hebben laten vallen :+
nog gene ene keer ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Ik heb het proberen fotograferen met mijn tijdelijke A5, maar door te veel bling bling krijg ik het niet op de foto. In elk geval heb ik het en is het te zien in een bepaalde hoek en gewoon in een kamer met enkele lampen aan. Eigenlijk not done voor een toestel van 1.579 euro.
[...]
Inderdaad, ik heb nog een dikke week om mijn toestel te retourneren. Ik twijfel ...
Maarja, wat is het alternatief? Pixel 7 Pro die ook problemen heeft? Of de OnePlus 11 die geen vooruitgang maakt in technologie?
Vincent91 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:29:
[...]
Ik heb het niet dus zal maar bij aantal modellen zijn
Je hebt het 100% zeker ook, alleen heb je het nog niet gezien door nog niet goed te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gigatech540
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:03

gigatech540

3x Victron 30KW Unifi 10G MMLC

Of-Aaargh schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:13:
[...]

Dat viel mij ook op ja. Duidelijk een beschadiging op de rechter hoek.

Overigens is dit een bekend fenomeen en normaal volgens samsung.

https://mobile.twitter.co...tatus/1626952509448400896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
TheBoneCollector schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:10:
[...]

Ze reageren ook nergens op. Als ik de recensies zo lees over L8p ben ik wel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen, ook qua inruilwaarde etc.
Vorig jaar ook een inruil gedaan bij hun, ging goed toen. Duurde toen een week ongeveer totdat ik bevestiging kreeg. Maar nu al ruim 2 weken niets dus, misschien hebben ze het druk idk

Edit: als je het over de duivel hebt, ik heb 20min geleden een mail gekregen dat ze het toestel hebben ontvangen zie ik, maar ze moeten het toestel nog wel gaan controleren

[ Voor 16% gewijzigd door edgarf28 op 20-02-2023 10:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vincent91
De februari update rolt nu binnen op mn s23U

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ObserveSecurity
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Feb update is hier ook binnen op mijn s23U

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6FiBMs8GtOe5Sk3ubeCg6ySPINo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z2DgR1KXahHVnPm16FGiSgkg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Vincent91 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:31:
De februari update rolt nu binnen op mn s23U
Nice! Hier nog niets helaas
Maar ik heb net gisteren m'n CSC veranderd naar ILO om de call recorder te krijgen, dus daar ligt het waarschijnlijk aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Is dit enkel security update of ook stabiliteit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:10
Op de s23 plus komt de update ook binnen rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
Hier komt hij ook binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OGWh0qCEVX-Q-97ylMXEmAIUlpI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JWU4tVj1o9MVXNJmrIDiqr6A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
edgarf28 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Nice! Hier nog niets helaas
Maar ik heb net gisteren m'n CSC veranderd naar ILO om de call recorder te krijgen, dus daar ligt het waarschijnlijk aan
Hier SEK, en ook nog geen update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
ascent schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:02:
[...]

Wat is SEK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Oekraine, vziw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
ascent schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:02:
[...]

Ik heb m'n CSC terug gezet naar EUX en kreeg de update direct binnen daarna

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:31
Zou in dat geval zeker de 85% maximale lading aanzetten bij de batterij instellingen, dan laadt je hem niet constant op 100% vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
edgarf28 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:13:
[...]

Wel gedoe om elke update te switchen. Dwz, neem aan dat je callrecording nu kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
edgarf28 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:13:
[...]

Truc is misschien om de CSC op EUX te zetten, update te draaien en weer terug naar ILO of SEK?

Moet volgens mij werken.

Ik gebruik het toestel zelf nog niet (hoesje moet nog arriveren) dus heb het nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
ascent schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:15:
[...]

Wel gedoe om elke update te switchen. Dwz, neem aan dat je callrecording nu kwijt bent?
Welke methode gebruik je? Met samfw is het 1 minuutje werk +1 minuut rebooten en klaar.

Na de update moet je het inderdaad nog een keertje doen om SEK/ILO weer aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
robbvdb schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:16:
[...]

Truc is misschien om de CSC op EUX te zetten, update te draaien en weer terug naar ILO of SEK?

Moet volgens mij werken.
Dat zal ongetwijfeld werken maar da's bij elke update wel wat gedoe. De vraag is even welke sneller is (SEK, ILO) en hoelang ze op EUX achterlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
ascent schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:15:
[...]

Als je terug gaat ga ik ervan uit dat je call recording kwijt bent, maar belangrijker, NIET de opnames als het goed is!

Iemand die dat eens kan testen? Anders doe ik dat zelf later eens, gezien ik toch nog niet het toestel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

robbvdb schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:17:
[...]

Als je terug gaat ga ik ervan uit dat je call recording kwijt bent, maar belangrijker, NIET de opnames als het goed is!

Iemand die dat eens kan testen? Anders doe ik dat zelf later eens, gezien ik toch nog niet het toestel gebruik.
Call recording? werkt dat op S23U? is toch een beperking op Android in EU?

+ na de update: doen jullie altijd een 'cache partition wipe'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit een batterij bescherm stand in de telefoon die opladen beperkt tot 85%, deze wordt specifiek in de markt gezet voor mensen die vaak hun telefoon op een lader leggen.

De slijtage aan de accu ontstaat juist in dat laatste stukje om hem helemaal vol te krijgen begrijp ik, dus door dat op 85% te beperkten...
Overigens zie je bij verschillende elektrische auto's dat hun 100% ook maar 85% van de werkelijke capaciteit is, om diezelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
NielsFL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:17:
[...]

Welke methode gebruik je? Met samfw is het 1 minuutje werk +1 minuut rebooten en klaar.
Yep, alleen gebruik ik amper m'n windowslaptop dus die moet ergens uit de kast worden gevist en gedoe. 't Zou eenvoudiger zijn als 't gewoon naar de foon komt maar dan een dagje later oid. Dan heb ik 'r niet zoveel problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
g86 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:22:
[...]

Call recording? werkt dat op S23U? is toch een beperking op Android in EU?
Ja, dat werkt. Als je dus je CSC changed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPo8k7zp7l1A5AW_fcxWqPWEKqY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uiWubcFxfdGzS7HlWNG3elaH.jpg?f=fotoalbum_large

Dat is de stand van zaken nu met de updates, zal snel voor andere landen gepusht worden ook sinds het Multi-CSC is de ROM's. Meer kan je hier zien: https://www.sammobile.com...xy-s23/firmware/#SM-S911B

Inderdaad zoals hierboven even via Odin met Home-CSC flashen en klaar. We zitten hier toch nog steeds een beetje op tweakers en niet op het Viva-forum toch :+

[ Voor 6% gewijzigd door robbvdb op 20-02-2023 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
robbvdb schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:26:
[Afbeelding]

Dat is de stand van zaken nu met de updates, zal snel voor andere landen gepusht worden ook sinds het Multi-CSC is de ROM's.

Inderdaad zoals hierboven even via Odin met Home-CSC flashen en klaar. We zitten hier toch nog steeds een beetje op tweakers en niet op het Viva-forum toch :+
Ah, handig. Kun je obv dat overzicht een betere CSC (dan SEK, ILO) vinden met callrecording?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 13:49
De update heeft bij mijn S23+ en S23U het wifi 6E probleem opgelost :)

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
momenol schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:42:
De update heeft bij mijn S23+ en S23U het wifi 6E probleem opgelost :)
Ik had op een aantal plaatsen in mn huis dat de wifi uitviel maar zie nu ook dat het probleem blijkbaar opgelost is

Ik heb enkel wifi6 icoon staan maar hoe kan je zien dat je met wifi6e verbonden bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momenol
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 13:49
Vincent91 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:47:
[...]

Ik had op een aantal plaatsen in mn huis dat de wifi uitviel maar zie nu ook dat het probleem blijkbaar opgelost is

Ik heb enkel wifi6 icoon staan maar hoe kan je zien dat je met wifi6e verbonden bent?
Dan staat er een 6E symbool bovenaan waar de 6 staat.
Enkel als je router 6E ondersteund natuurlijk.

Aankoopgids 2019 Tesla Model 3: https://www.ev-olution.be/2024/12/30/aankoopgids-tweedehands-tesla-model-3-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
momenol schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:48:
[...]

Dan staat er een 6E symbool bovenaan waar de 6 staat.
Enkel als je router 6E ondersteund natuurlijk.
enkel wifi6

denk ook niet dat er veel verschillen zijn tussen beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_buren
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:08
Hier komt nu de beveiligingspatch voor februari 2023 binnen. Op normale S23. Grootte 516 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:40
Hier ook de update binnengekegen, camera app heeft ook een update gekregen maar nog niet in detail gekeken...

Wel wat meer naar de Camera Assistant gekeken, en daar toch wel een aantal itneressante opties...

Picture softening: off, medium, high
Quick tap shutter off, on
Capture speed - regular resulotions: prioritise quality, balance speed and quality, prioritise speed
Capture speed - high resulotions: Prioritise quality, prioritise speed

Misschien toch wel wat mogelijkheden om shutter lag en speed meer te tunen naar snelheid (voor die bewegende kinderen/huidieren in huis waar veel mensen toch over vallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
swhnld schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:22:
[...]

Er zit een batterij bescherm stand in de telefoon die opladen beperkt tot 85%, deze wordt specifiek in de markt gezet voor mensen die vaak hun telefoon op een lader leggen.

De slijtage aan de accu ontstaat juist in dat laatste stukje om hem helemaal vol te krijgen begrijp ik, dus door dat op 85% te beperkten...
Overigens zie je bij verschillende elektrische auto's dat hun 100% ook maar 85% van de werkelijke capaciteit is, om diezelfde reden.
Interessant. Ben benieuwd wat de impact is voor je accu duur/leeftijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neco75
Heb zojuist mijn S23 geupdate en kom er niet meer in. Nadat het toestel is opnieuw gestart en ik de pin code van mijn Sim heb ingevoerd, moet ik mijn telefoon ontgrendelen via een wachtwoord om app-meldingen te ontvangen? Normaal gesproken moet ik dan mijn patroon invoeren, maar dit keer vraagt hij om een wachtwoord.

Heb helemaal geen wachtwoord of pin ingesteld om toestel te vergrendelen, maar een patroon. Ik kom mijn toestel niet meer in, heeft iemand dit ook?

Er staat letterlijk:

Gebruik wachtwoord na opnieuw start.
Uw wachtwoord bevat ten minste 4 teken, waaronder tenminste 1 letter.

Ik kan het toestel zelfs niet opnieuw opstarten, hij blijft maar deze vage melding geven.

Edit: zie foto

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-oKpUt9UXlQrSkCJMN_Qcjk93MI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EM7sMn9aFljh2nZDM4zwqHNx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rIDrUEdaYOi_ttxiULZ_hBUu97k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sq7nKvCHQqFHF764wB45O1rV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door Neco75 op 20-02-2023 15:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Niet online
Volgens mij moet je naast een patroon/vinger/face ook nog altijd een PIN of wachtwoord hebben. Weet je zeker dat je geen wachtwoord of PIN hebt ingesteld?

Misschien heb je hier wat aan: https://eu.community.sams...-fingerprint/td-p/4149578

[ Voor 35% gewijzigd door NielsFL op 20-02-2023 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
NielsFL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:20:
Volgens mij moet je naast een patroon/vinger/face ook nog altijd een PIN of wachtwoord hebben. Weet je zeker dat je geen wachtwoord of PIN hebt ingesteld?
Nope, alleen een patroon ter vergrendeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 21:37

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Neco75 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:22:
[...]

Nope, alleen een patroon ter vergrendeling
Samsung account wachtwoord?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
NielsFL schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:20:

Misschien heb je hier wat aan: https://eu.community.sams...-fingerprint/td-p/4149578
Thnx, er is via het forum een optie om te unlocken, echter kan ik daar niet bij omdat ik dat nooit heb aangezet blijkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neco75
DerOllie schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:34:
[...]

Samsung account wachtwoord?
nee ook niet, heb alles geprobeerd. Het zou aan Intune kunnen liggen volgens het forum die ik net las. Heb gisteren Intune geïnstalleerd op mijn mobiel om mijn werkmail en Teams te kunnen benaderen, echter heb ik daar ook geen wachtwoord oid moeten invullen.

Ik kan het toestel op geen enkele manier recoveren of terugzetten naar fabrieksinstellingen :(

[ Voor 10% gewijzigd door Neco75 op 20-02-2023 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
robbvdb schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:26:
[Afbeelding]

Dat is de stand van zaken nu met de updates, zal snel voor andere landen gepusht worden ook sinds het Multi-CSC is de ROM's. Meer kan je hier zien: https://www.sammobile.com...xy-s23/firmware/#SM-S911B

Kan ik trouwens ook een image hier vandaan downloaden en dan lokaal op m'n telefoon zelf flashen? Zoals de local upgrade optie van de oneplus software bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Neco75 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:39:
[...]

nee ook niet, heb alles geprobeerd. Het zou aan Intune kunnen liggen volgens het forum die ik net las. Heb gisteren Intune geïnstalleerd op mijn mobiel om mijn werkmail en Teams te kunnen benaderen, echter heb ik daar ook geen wachtwoord oid moeten invullen.

Ik kan het toestel op geen enkele manier recoveren of terugzetten naar fabrieksinstellingen :(
Heb je al geprobeerd power + volume down. Na 7 sec. zou die moeten herstarten.

Edit: heb je find my phone ingesteld via Samsung of Google. Daar zou ook een wis knop te vinden moeten zijn. Geen idee of dit alleen werkt als je telefoon volledig unlocked is.

[ Voor 13% gewijzigd door Glassertje op 20-02-2023 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 20:04
Las net op Facebook dat de S23 Ultra op plaats 10 is binnengekomen bij dxo-mark. Dat is niet echt geweldig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
cassiekai schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:27:
Las net op Facebook dat de S23 Ultra op plaats 10 is binnengekomen bij dxo-mark. Dat is niet echt geweldig dus.
Klopt. Maar de s23 is met de first release software getest en anderen vaak wat later, als er al een eerste upgrade is geweest. Schijnt ook dat ze niet de 10x hebben gestest, waar de ultra natuurlijk shined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 20:04
ascent schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:28:
[...]

Klopt. Maar de s23 is met de first release software getest en anderen vaak wat later, als er al een eerste upgrade is geweest. Schijnt ook dat ze niet de 10x hebben gestest, waar de ultra natuurlijk shined.
Ik vermoed ook dat de camera nog behoorlijk wat gaat winnen door software-updates. Dit was ook bij mijn Note 20 Ultra het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
Glassertje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:22:
[...]

Heb je al geprobeerd power + volume down. Na 7 sec. zou die moeten herstarten.

Edit: heb je find my phone ingesteld via Samsung of Google. Daar zou ook een wis knop te vinden moeten zijn. Geen idee of dit alleen werkt als je telefoon volledig unlocked is.
Heb dat al geprobeerd, toestel start opnieuw op en dan vraagt hij opnieuw om diezelfde pin.

Geen find my phone ingesteld, dus helaas werkt dat ook niet

Heb maar een afspraak gemaakt bij een Samsung experience store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Neco75 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:45:
[...]

Heb dat al geprobeerd, toestel start opnieuw op en dan vraagt hij opnieuw om diezelfde pin.

Geen find my phone ingesteld, dus helaas werkt dat ook niet

Heb maar een afspraak gemaakt bij een Samsung experience store
En als je hem via USB aan je pc aansluit, als het scherm dan uit gaat. Dan power +volume up, kom je dan in de recovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neco75
Glassertje schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:54:
[...]

En als je hem via USB aan je pc aansluit, als het scherm dan uit gaat. Dan power +volume up, kom je dan in de recovery?
Echt bedankt voor jullie reacties, maar dat ook al geprobeerd zonder resultaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:48
Neco75 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:51:
[...]

Echt bedankt voor jullie reacties, maar dat ook al geprobeerd zonder resultaat
En je wachtwoord van outlook van je werk die je er op wilde zetten? Ik kwam iets tegen dat het erop lijkt dat samsung het wachtwoord daarvan overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:40
Toen ik mijn S23 besteld heb ik er gelijk een officiële/ Samsung transparante case bij besteld. Vandaag liet ik het toestel bijna vallen gezien het materiaal van deze case (erg) glad is

Zijn er meer met deze ervaring? Heb nu een Spigen Ultra Hybrid case besteld die ik hiervoor ook om mijn S10 had

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
cassiekai schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:27:
Ik vind DXO Mark niet echt een goede review site. Wel een goede bron om wat full size foto’s van verschillende modellen zelf te kunnen vergelijken in veelal dezelfde scènes. Maar hun scoring is te vaag en vaak concluderen ze dingen op basis van beelden waar het gros van het publiek iets anders uit zou concluderen (eigen ervaring en comments die hetzelfde uitten).

Ze doen vaak ook dingen als de zoom beoordelen op interpolatie zoom settings, niet de fysieke zoom settings. Dus dan klagen ze over slechte kwaliteit bij 4,7x zoom als er bijvoorbeeld een 2x en 5x sensor beschikbaar is, of 8,3x zoom terwijl er een 3x en 10x fysieke zoom is. Naar mijn mening beoordeel je dan de algoritmes en niet meer echt de beeldkwaliteit. Ik hecht zelf vaak iets meer waarde aan bijvoorbeeld GSM Arena reviews.

Uit nieuwsgierigheid, hoeveel van jullie schieten foto’s op dat “in-between” zoom niveaus? Ik ben zelf meer van enkel op de fysieke sensor zoom niveaus schieten en desnoods later croppen voor compositie ofzo. Enkel boven de maximale fysieke zoom gebruik ik de digitale zoom 😅.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 18:00
Misschien is het psychisch, of al bekend en heb ik eroverheen gelezen, maar voor m'n gevoel reageert de vingerafdrukscanner en het scherm directer op aanrakingen na de update.

[ Voor 3% gewijzigd door Monda op 20-02-2023 19:50 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
ascent schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:28:
[...]

Inderdaad, eigenlijk best gek.. Pixel serie was een maand na release getest, s23 serie in 2 weken tijd.. Niet heel fair natuurlijk, maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Monda schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:50:
Misschien is het psychisch, of al bekend en heb ik eroverheen gelezen, maar voor m'n gevoel reageert de vingerafdrukscanner en het scherm directer op aanrakingen na de update.
Heb precies hetzelfde, minder fouten. Moet zeggen dat het voor de update ook met gevoeligheid aan en de whitedome screen protector toch nog een hit en miss was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Klopt ik heb het zelfde opgemerkt, vingerafdrukscanner reageert beter/sneller, toestel voelt in het algemeen ietsjes sneller/smoother (nieuwere GPU driver las ik ook op Twitter), batterij lijkt ook iets langer mee te gaan heb ik de indruk, en er zullen ook wel paar camera verbeteringen zijn in de nieuwe firmware (nieuwe camera app versie zag ik al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-09 13:06
Ok, dit is echt weer een hoesjestelefoon. Spekglad in de hand, en niet te gebruiken als hij ""plat"" ligt. Wiebelt alle kanten op tijdens het typen. Alles overzetten is ook meer gedoe dan ik me herinner, helft van de apps moet je opnieuw inloggen/activeren. Nou ja, bijna klaar... Zag in de accessoires thread al wat goede voorbij komen.

Nog belangrijke features die we aan/uit moeten houden na de eerste ervaringen? Ik heb hem wel op WHQD gezet, maar hou altijd animaties uit voor de soepelheid. Multi-app full screen via de Lab ga ik proberen, vind het irritant als ik bepaalde games niet mag 50/50en.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• michelk31
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-03 10:16
De update is binnen wifi 6e werkt nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yargo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 16:43
Heb ook die indruk. Ik denk dat de camera nu wel directer reageert als de shutter knop wordt ingedrukt. Minder vertraging. Of is dat een gedacht?
Pagina: 1 ... 12 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos