• jelleeelco
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-09 09:06
Brotuck schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:40:
[...]

Ik heb teams als app geïnstalleerd, ik wil geen intune oid op mijn telefoon. Daarop heb ik gewoon mijn zakelijke account ingesteld. Werkt probleemloos eigenlijk.

Ook bellen via whatsapp of telegram werkt gewoon via AA.
Overigens is het switchen naar puur een bluetooth connectie ook vrij snel gedaan en daar werkt het net als bij een headset, dus ook zonder issues.
Dan ligt het wss aan de combinatie van de BMW met de Samsung (of AA in algemeen). Raar hoor...

Ik moet 'bedrijfsportal' installeren anders krijg ik geen toegang tot Teams, maar hoef het verder niet in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-09 14:20
jelleeelco schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:42:
[...]

Dan ligt het wss aan de combinatie van de BMW met de Samsung (of AA in algemeen). Raar hoor...

Ik moet 'bedrijfsportal' installeren anders krijg ik geen toegang tot Teams, maar hoef het verder niet in te stellen.
Er zijn meerdere issues gemeld, dus er zal wel een fix aankomen op korte termijn. Zie mijn post hierboven

Just here for the fun

• Cloclo100
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:44
Zijn er nog mensen die de slaapmodus gebruiken? Ik stel dan in dat alle geluid uit moet, scherm in grijswaarden etc etc. Als dan mijn alarm gaat en ik snooze natuurlijk nog graag 1 of 2 keer, dan gaat toch al vanaf de eerste snooze alle geluid terug aan met een lastige vrouw vandien. Logisch lijkt me als ik het alarm definitief uitzet, dat dan pas het geluid terug aan gaat. Ik zie echter nergens waar ik dit kan aanpassen, zijn er anderen die misschien nog een workaround hebben?

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
edgarf28 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:23:
[...]

Wat maakt deze Chinese toestellen beter dan de S23 Ultra volgens jou?
Camera, handgevoel en snelladen.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 27-01 14:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-H81PyQCCh6NPu5V4S0X7EfBHbk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yKyZqE1NXPTKn7Rdqz02wiSn.jpg?f=fotoalbum_large

Inruiltoestel ontvangen, maar dan nog steeds precies een kras op de camera lens, precies alsof er een stuk metaal uitgehaald is waardoor er dus ook een lichtjes zichtbare gap zit tussen het glas en de lens, wat me zorgen baart over de waterproofing. Wat denken jullie? Deze ook maar terugsturen?

• Robi
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:05
Sisatitans schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:45:
[Afbeelding]

Inruiltoestel ontvangen, maar dan nog steeds precies een kras op de camera lens, precies alsof er een stuk metaal uitgehaald is waardoor er dus ook een lichtjes zichtbare gap zit tussen het glas en de lens, wat me zorgen baart over de waterproofing. Wat denken jullie? Deze ook maar terugsturen?
Dit heb ik ook op die van mij, precies hetzelfde. Volgends mij is dat gewoon normaal hoor ;)

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:15
Robi schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:58:
[...]

Dit heb ik ook op die van mij, precies hetzelfde. Volgends mij is dat gewoon normaal hoor ;)
Ik volgens mij niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IAaRD65BtT25lLTsbf70mrD0REc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EbCLNnjAawaGoMnCU4M9p3Uw.png?f=fotoalbum_large

XPENG G9 Performance 2024

• jelleeelco
  • Laatst online: 27-09 09:06
Brotuck schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:43:
[...]

Er zijn meerdere issues gemeld, dus er zal wel een fix aankomen op korte termijn. Zie mijn post hierboven
Ik had gisteravond een crash van het BMW systeem. Nu alles opnieuw ingesteld... Teams doet het nog steeds niet (calls komen alleen maar binnen op de telefoon, en geen mogelijkheid om het via AA of zelfs carkit Bluetooth te laten afspelen) maar AA crashed niet meer.

Dus teams telefoontjes lekker laten gaan als ik aan het rijden ben. Net van een collega overigens gehoord dat het nu echt strikt verboden is om te vergaderen terwijl je aan het rijden bent, ivm een dodelijk ongeval van een Spaanse collega een jaar terug.

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:29

burgt

Starbass

[Afbeelding]

Bedoel je aan de bovenkant op de lens zelf? Daar zie ik zo geen kras of iets raars.
Of aan de onderkant tussen metalen lens en het glas van de body? Daar zie ik bij mijn groene variant ook een donker plekje, dat is ook zichtbaar op de foto van kramon als je goed kijkt, maar minder opvallend dan bij de witte versie. Lijkt me geen serieus probleem zo op het oog.

Hou hem even n het water zou ik zeggen, gaat hij kapot -> terugsturen :P

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
[Afbeelding]

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat jij je er prettig bij moet voelen. Ongeacht de gap die anderen al of niet hebben.

Voor je gemoedsrust, deel ik een teardown filmpje. Je zult zien dat er onder de glazen achterkant nog een seal bevestigd is. Juist om te voorkomen dat water de camera in loopt.

Zie teardown op YouTube

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:54
jelleeelco schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:28:
[...]

Ik had gisteravond een crash van het BMW systeem. Nu alles opnieuw ingesteld... Teams doet het nog steeds niet (calls komen alleen maar binnen op de telefoon, en geen mogelijkheid om het via AA of zelfs carkit Bluetooth te laten afspelen) maar AA crashed niet meer.

Dus teams telefoontjes lekker laten gaan als ik aan het rijden ben. Net van een collega overigens gehoord dat het nu echt strikt verboden is om te vergaderen terwijl je aan het rijden bent, ivm een dodelijk ongeval van een Spaanse collega een jaar terug.
Er zijn inmiddels alweer een paar versies van Android auto uitgekomen. Misschien kan je die proberen. Zijn te downloaden op apkmirror.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Waar mijn S21 ultra fluitend door de dag ging, red ik met de S23 Ultra net aan 12 uur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vODT7D5tfk378JsF2ISgwCAWrB8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XVJrMLTzRPT4y2SdNPV7CPDG.jpg?f=fotoalbum_large

Zelfde apps, zelfde gebruik. Ik heb hem al ik de Light modus staan, maar op deze manier kan ik beter de S21 pakken.

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-09 22:35

Vagax

Hehe

PWM schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 19:16:
Waar mijn S21 ultra fluitend door de dag ging, red ik met de S23 net aan 12 uur.

[Afbeelding]

Zelfde apps, zelfde gebruik. Ik heb hem al ik de Light modus staan, maar op deze manier kan ik beter de S21 pakken.
Dan moet die of nog jouw verbruik beter inleren of er is misschien iets met je toestel. Uit haast alle reviews en tests die zijn gedaan zou de S23 Ultra langer mee moeten gaan aangezien die efficienter is dan de S21 Ultra, op zijn ergst zou de batterij misschien net hetzelfde uithouden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KIfwpvq.png
Je hebt iets langer sinds de volledige lading en 1 uur langer SOT maar ik tuf op 79% batterij, misschien dat die dan op zijn ergst 69 of 60 procent zou zitten met een uurtje extra SOT.

[ Voor 7% gewijzigd door Vagax op 16-02-2023 19:34 ]

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Op mijn S21 zat nieuw uit de doos een plastic folie op het scherm. Nu 2 jaar in gebruik en zit er nog steeds op.
Heeft de S23 dit ook?

Samsung S23 Ultra 256GB

• The-dragon
  • Laatst online: 27-09 08:48
wvexeltweakers schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:20:
Op mijn S21 zat nieuw uit de doos een plastic folie op het scherm. Nu 2 jaar in gebruik en zit er nog steeds op.
Heeft de S23 dit ook?
Nee de S23 heeft geen screenprotector meer

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:11
The-dragon schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:21:
[...]

Nee de S23 heeft geen screenprotector meer
Dat was bij de vorige generatie (s22) ook al zo

[ Voor 5% gewijzigd door Vincent91 op 16-02-2023 20:23 ]

• The-dragon
Vincent91 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:22:
[...]

Dat was bij de vorige generatie (s22) ook al zo
Geen idee, ik kom van de s10+, die had dit wel nog.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

• Deejac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-04 05:49
Snap er niets van dat er niet standaard een beschermfolie op zit van zegge €3,-.... Heeft iemand een goede suggestie voor de s23 Ultra?

Vanwege "milieu" geen lader leveren, en vervolgens moet je een extra protector kopen met alle extra verpakking etc. van dien.

Wellicht gewoon die van Samsung kopen, maar gun eigenlijk iemand anders de extra omzet....

• donleo123
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 27-09 14:51
Deejac schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:40:
Snap er niets van dat er niet standaard een beschermfolie op zit van zegge €3,-.... Heeft iemand een goede suggestie voor de s23 Ultra?

Vanwege "milieu" geen lader leveren, en vervolgens moet je een extra protector kopen met alle extra verpakking etc. van dien.

Wellicht gewoon die van Samsung kopen, maar gun eigenlijk iemand anders de extra omzet....
Ik heb die van Samsung zelf gekocht. Erop zetten gaat makkelijk met bij geleverde tool en het voelt aan alsof er niks op zit, fingerprint werkt ook zonder problemen. Geen idee hoe sterk hij is maar liever iets dan niks. Zou deze zo weer kopen.

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:31
Waar mijn S21 ultra fluitend door de dag ging, red ik met de S23 net aan 12 uur.

[Afbeelding]

Snap het niet, Je vergelijkt de s21 ultra met een normale s23?

• PWM
  • Niet online

PWM

dutchnltweaker schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:47:
[...]

Snap het niet, Je vergelijkt de s21 ultra met een normale s23?
Nee, beide Ultra's

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:56

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Waar mijn S21 ultra fluitend door de dag ging, red ik met de S23 Ultra net aan 12 uur.

[Afbeelding]

Dit is wel gek, ik haal met de gewone S23 makkelijk 7+ uur sot en 1,5 dag aan standby. En alle resultaten van de S23 die ik voorbij zien komen hebben een betere batterijduur. Hopelijk geen deffect?

iemand iets leuks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 14:24

[Afbeelding]

In de samsung members app kun je bij diagnose controleren of je accu goed is

• PWM
  • Niet online

PWM

danda schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:58:
[...]

In de samsung members app kun je bij diagnose controleren of je accu goed is
Die is goed. Nu maar even koppeling met Windows uit gezet en Teams weggehaald. Kijken of het uitmaakt

• Sisatitans
Robi schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:58:
[...]

Zou je hier eens een foto van kunnen delen? omdat ik toch echt benieuwd ben hoe het er dan bij jou ook uitziet! :0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:19:
[...]

Die is goed. Nu maar even koppeling met Windows uit gezet en Teams weggehaald. Kijken of het uitmaakt
Hoe heb je jou gegevens overgezet van je oude telefoon? Met Smart Switch? Zo ja, dan kan hier iets fout zijn gegaan (schijnt vaker te gebeuren met Smart Switch).

• PWM
  • Niet online

PWM

Gismo1979 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:56:
[...]

Hoe heb je jou gegevens overgezet van je oude telefoon? Met Smart Switch? Zo ja, dan kan hier iets fout zijn gegaan (schijnt vaker te gebeuren met Smart Switch).
Wel gedaan, ging faliekant fout. Wellicht nog een keer iets om naar te kijken.

• Deejac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-04 05:49
donleo123 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:44:
[...]

Ik heb die van Samsung zelf gekocht. Erop zetten gaat makkelijk met bij geleverde tool en het voelt aan alsof er niks op zit, fingerprint werkt ook zonder problemen. Geen idee hoe sterk hij is maar liever iets dan niks. Zou deze zo weer kopen.
Prima, zojuist besteld

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:11:
[...]

Wel gedaan, ging faliekant fout. Wellicht nog een keer iets om naar te kijken.
Of zoveel mogelijk terugzetten zonder gebruik te maken van Smart Switch. Ben je wel even bezig.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dan is er duidelijk iets mis met jouw S23 Ultra, bij een volledige lading hoort deze zo'n 8-11u scherm aan tijd te halen.
Ik haal dagelijks al 7u bij 85% laden en tot 15% gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-09 12:41
edgarf28 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:57:
[...]

Dan is er duidelijk iets mis met jouw S23 Ultra, bij een volledige lading hoort deze zo'n 8-11u scherm aan tijd te halen.
Je vergeet dat hóe je een telefoon gebruikt ook relevant is. SOT is gewoon niet zo'n lekker gemiddelde metric om te vergelijken bij wisselende workloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
edgarf28 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:57:
[...]

Als je alleen maar whatsappjes stuurt en of even browsed snap ik het wel. Dat zou betekenen dat er met elke S23 ultra wat mis is :o .

Ik haal never nooit wat jij haalt, maar ik navigeer, browse, whatsapp/telegram/signal, kijk filmpjes, luister spotify paar uur per dag en game (meeste tijd op 4/5G). Gisteren telefoon 15 uur gebruikt, waarbij ik 5 en een half uur screen time on had en van 100% naar rond de 45% ben gezakt. Nog steeds erg goed in vergelijking met mijn oude telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:00:
[...]

Als je alleen maar whatsappjes stuurt en of even browsed snap ik het wel. Dat zou betekenen dat er met elke S23 ultra wat mis is :o .

Ik haal never nooit wat jij haalt, maar ik navigeer, browse, whatsapp/telegram/signal, kijk filmpjes, luister spotify paar uur per dag en game (meeste tijd op 4/5G). Gisteren telefoon 15 uur gebruikt, waarbij ik 5 en een half uur screen time on had en van 100% naar rond de 45% ben gezakt. Nog steeds erg goed in vergelijking met mijn oude telefoon.
Ik doe alles wat jij opnoemt ook, behalve gamen.
Maar ik stream wel veel (YouTube, YouTube Music, TikTok, nieuws filmpjes etc) en Navigeer ook veel.
Zit wel meeste van de tijd op WiFi.
En heb heavy debloat gedaan en meeste apps in ultieme sluimerstand staan.

Maar als ik zo op YouTube de meeste reviews bekijk van de S23 Ultra dan is rond de 10u scherm aan tijd bij een volledige lading normaal hoor voor de Ultra.
En dat haal ik ook makkelijk.
Scherm op 1440p/120hz en normale energie profiel (met light energie profiel haal ik zelfs 11-12u SOT)

En jij haalt toch ook 5,5u met nog 45% over?
Dan haal je ook zeker 9 a 10u wel hoor als je die 45% ook nog zou gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door edgarf28 op 17-02-2023 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 14:40
dutchnltweaker schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:00:
[...]

Dus kom je alsnog op 10-11 uur en (bijna) anderhalve dag ;)

[Afbeelding]

Heel vreemd, hier is echt iets mis... Als je echt per tijdseenheid checkt, komt er dan een specifieke app bovenaan? Ik hjad dat de KPN tv app op een gegeven moment batterij leek te slurpen, verder is de batterij echt top.

Alleen als ik buiten (dus met hoge helderheid scherm en op 5g ipv wifi) veel bezig ben gaat het wat sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sisatitans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mvVE9DZtkFzo0VUZ5jhLvmHGGpM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0FlEtpRF1SJ2yj4uEwmPHcIi.jpg?f=fotoalbum_large

Even gecheckt op hotspot3d.com en daar merk ik dit precies ook op?.. kunnen nog meer mensen dit bevestigen? Als het dan gewoon eerder normaal is dan stuur ik hem toch niet terug, ik kan me precies gewoon herinneren dat ik hem ook zonder dit heb gezien bij iemand anders al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-09 14:20
Sisatitans schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:54:
[Afbeelding]

Even gecheckt op hotspot3d.com en daar merk ik dit precies ook op?.. kunnen nog meer mensen dit bevestigen? Als het dan gewoon eerder normaal is dan stuur ik hem toch niet terug, ik kan me precies gewoon herinneren dat ik hem ook zonder dit heb gezien bij iemand anders al.
Ik heb dit niet op mijn groene ultra

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aGFeFXuENUS2_35tjm8BI-lUhmI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Il6qZ92QQtVxr98kHof8Jkgi.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet niet zo goed waar we naar kijken cq. zoeken dus heb een fotootje van de lens van mijn S23U gemaakt. Helpt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Na veelvuldig turen onder verschillende felle lampen ben ik geneigd om te zeggen dat ik dit ook heb. Op exact dezelfde plek. Wel iets kleiner. Maar het is zeer lastig te zien in de kleurcombinatie die ik heb. (Grafiet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
edgarf28 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:24:
[...]

Ik doe alles wat jij opnoemt ook, behalve gamen.
Maar ik stream wel veel (YouTube, YouTube Music, TikTok, nieuws filmpjes etc) en Navigeer ook veel.
Zit wel meeste van de tijd op WiFi.
En heb heavy debloat gedaan en meeste apps in ultieme sluimerstand staan.

Maar als ik zo op YouTube de meeste reviews bekijk van de S23 Ultra dan is rond de 10u scherm aan tijd bij een volledige lading normaal hoor voor de Ultra.
En dat haal ik ook makkelijk.
Scherm op 1440p/120hz en normale energie profiel (met light energie profiel haal ik zelfs 11-12u SOT)

En jij haalt toch ook 5,5u met nog 45% over?
Dan haal je ook zeker 9 a 10u wel hoor als je die 45% ook nog zou gebruiken.
En @m0ridin excuus, zie. Net dat het toch rond de 35% was ipv 45%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Ik heb 12gig ram en kan maar 8gig ram gebruiken

Hoe komt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Vincent91 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:50:

Hoe komt dit ?
Bij mij is er ook iets reserved, wel minder. 1.2gb reserved. Zal wel voor OS dingen zijn oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
ascent schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:52:
[...]

Bij mij is er ook iets reserved, wel minder. 1.2gb reserved. Zal wel voor OS dingen zijn oid?
In mn systeem staat er 8gig ram maar op mn doos staat er 12gig ram dus ik dacht dat ik maar 8gig ram had dus blijkt toch meer te zijn dan ik had verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Vincent91 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:50:

Hoe komt dit ?
RAM Plus uitgeschakeld door gebruik lichte modus?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Vincent91 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:56:
[...]

In mn systeem staat er 8gig ram maar op mn doos staat er 12gig ram dus ik dacht dat ik maar 8gig ram had dus blijkt toch meer te zijn dan ik had verwacht
Waar zie je die 8GB RAM precies staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik heb de 512 gb variant met 12gb RAM maar mijn Samsung care zegt "512gb + 8gb RAM" :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zzYIg_GaZZb4jEPUDWhCziGk74=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K3NtBKrhJNLJ12C7ueuCZFRC.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door Vagax op 17-02-2023 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
BillSpaarbank schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:56:
[...]

RAM Plus uitgeschakeld door gebruik lichte modus?
Die heb ik ook uitgeschakeld (RAM plus is ook maar een lapmiddel) en heb wel gewoon 12G in totaal staan. (Met RAMplus was dat dus 20GB waarvan 8GB "nep" :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
stin00 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:05:
[...]

Waar zie je die 8GB RAM precies staan?
Bij ram plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
RAMplus is extra, dus bovenop je basis RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

RAM Plus is extra RAM meegenomen vanuit je opslag, dit is niet je "echte" RAM maar als je bijvoorbeeld 8gb RAM Plus hebt en je S23 Ultra komt al met 12gb RAM heb je technisch gezien 20gb RAM
Iets meer informatie hier

Offtopic: Heb je ook dat je soms zo vaak een woord ziet dat je plots 'vergeet' wat het betekend of dat het raar klinkt? Dat heb ik nu met RAM :+

[ Voor 50% gewijzigd door Vagax op 17-02-2023 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
RAM PLUS heeft niks met je interne 12GB RAM te maken.. RAM PLUS gebruikt SSD opslag als RAM geheugen wanneer je normale 12GB RAM volledig in gebruik is. SSD opslag als ram gebruiken is echter behoorlijk traag, dus ik raad aan om RAM PLUS uit te zetten of op 2GB maximaal. Je zal dit zelden tot nooit gebruiken trouwens, het is niet makkelijk om 12GB RAM vol te krijgen bij normaal gebruik.

Edit: deze uitleg staat ook bij RAM PLUS trouwens.. :+

[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 17-02-2023 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
stin00 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:08:
[...]

dus ik raad aan om RAM PLUS uit te zetten of op 2GB maximaal. Je zal dit zelden tot nooit gebruiken trouwens, het is niet makkelijk om 12GB RAM vol te krijgen bij normaal gebruik.
Heb 't ook uitgezet idd. Heb nog 1.8GB over van de normale RAM en da's wel zat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

De eerste test van de S23 Ultra is nu beschikbaar op DXOMARK, de S23 Ultra staat nu samen met de Pixel 7 en Vivo X90 Pro+ op 10de plek van beste camera's uit alle smartphones (die door hun getest zijn)

https://www.dxomark.com/s...xy-s23-ultra-camera-test/ Het is een gigantische camera review overigens

[ Voor 9% gewijzigd door Vagax op 17-02-2023 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:59
Vagax schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:24:
De eerste test van de S23 Ultra is nu beschikbaar op DXOMARK, de S23 Ultra staat nu samen met de Pixel 7 en Vivo X90 Pro+ op 10de plek van beste camera's uit alle smartphones (die door hun getest zijn)

https://www.dxomark.com/s...xy-s23-ultra-camera-test/ Het is een gigantische camera review overigens
Dus de conclusie is dat als je het alleen om de camera te doen is, je beter een Pixel 7 voor zowat de helft van de prijs kunt kopen... :+

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker

Interessant dat hij de plek deelt met een pixel 7 en de 7 pro juist op plek 2 staat :?
Je zou toch denken dat de kwaliteit van de camera van de s23 ultra toch veel beter is dan de pixel 7 pro? Qua hardware zeker, maar dan in software is blijkbaar de 7 pro beter? in ieder geval weet ik dat de pixel phones hun software zo goedmaken dat de hardware wat minder relevant wordt.

Denk dat merendeels wel met software verbeterd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Of-Aaargh schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Dus de conclusie is dat als je het alleen om de camera te doen is, je beter een Pixel 7 voor zowat de helft van de prijs kunt kopen... :+
Wat ik wel raar vind is dat de pixel 7 review online is gekomen op 16 november en het toestel zelf is uitgekomen op 13 oktober. Zit dus 1 maand tussen, de s23 ultra is pas na 1 februari uitgekomen en de 17e 2 weken staat er al een review online. In de maand van de pixel konden er update gepusht worden om te verbeteren. De s23 serie heeft nog geen enkele update gehad.

Ik denk dat de camera hardware technisch van de S23 ultra echt wel beter is dan de pixel 7, maar google heeft gewoon het maximale uit hun camera hardware gehaald waarbij die dus ''beter'' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024

Nah, in mijn ogen is dat de camera van dit moment, de youtube reviews zeggen dit ook😁

Btw met mijn S20FE worden mijn liggende fotos soms automatisch op staand gedraaid, heel erg irritant.
Ik dacht dat het met de S23U niet meer gebeurd, maar nee dus. Zo af en toe gebeurd dat toch nog. Vooral bij voedselfotos heel apart.
Weet iemand hoe dit komt en of ik het ook kan uitzetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

Tja je moet zelf maar bepalen hoeveel waarde je legt aan zo een review, ik weet dat ze vrij de diepte in gaan met de reviews maar uiteindelijk kan je net zo goed twee foto's vergelijken met elkaar en zeggen of je A of B beter vind.

Onder de lijn scheelt het 7 puntjes op verschillende vlakken maar het blijft een top-segment camera

[ Voor 18% gewijzigd door Vagax op 17-02-2023 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sisatitans
NielsFL schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:05:
[...]

Na veelvuldig turen onder verschillende felle lampen ben ik geneigd om te zeggen dat ik dit ook heb. Op exact dezelfde plek. Wel iets kleiner. Maar het is zeer lastig te zien in de kleurcombinatie die ik heb. (Grafiet).
Hmmm vreemd... ik ga denk ik deze middag eens naar de stad en kijken als de s23 ultras op display dit ook hebben, thanks voor de input wel! Ben benieuwd als nog meer mensen het wel hebben of niet :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Vagax schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:12:
Tja je moet zelf maar bepalen hoeveel waarde je legt aan zo een review, ik weet dat ze vrij de diepte in gaan met de reviews maar uiteindelijk kan je net zo goed twee foto's vergelijken met elkaar en zeggen of je A of B beter vind.

Onder de lijn scheelt het 7 puntjes op verschillende vlakken maar het blijft een top-segment camera
1 vd reden waarom ik mijn S20fe zo snel vervangt is omdat mijn vrouw dr. Eifoon 13 veel mooiere fotos schiet waar ik jaloers van wordt. Nu kan ik mooiere fotos schieten 😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

330d schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:17:
[...]

1 vd reden waarom ik mijn S20fe zo snel vervangt is omdat mijn vrouw dr. Eifoon 13 veel mooiere fotos schiet waar ik jaloers van wordt. Nu kan ik mooiere fotos schieten 😆
Haha ik ook een beetje met mijn vriendin, ik had een OnePlus 7 Pro en nu met de S23 Ultra ben ik de persoon die altijd foto's van alles moet maken want de 10x zoom heeft ze simpelweg niet en de foto's komen mooier overheen dan haar iPhone 13 :)

Moet zeggen dat ze soms op de iPhone 13 er net wel mooier uitkomen, vooral portret maar het verschil mag er wezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-09 11:55

Raar dat de Iphone en Galaxy bijna dezelfde zoom score krijgen, terwijl de eerste geen 10 X optische zoom heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-09 15:18
Vraagje, heeft iemand al een software update gehad voor de S23 Ultra? De patch staat bij mij nog op 1 januari, bij de S22+ van mijn echtgenote staat hij al een tijdje op 1 februari.

Ik heb hem bij Samsung zelf gekocht dus het lijkt me niet dat er iets mis is, maar ik dacht: ik vraag het toch maar even : P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
Theratron schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:05:
Vraagje, heeft iemand al een software update gehad voor de S23 Ultra? De patch staat bij mij nog op 1 januari, bij de S22+ van mijn echtgenote staat hij al een tijdje op 1 februari.
Er is inderdaad nog geen update voor de S23 geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Iemand trouwens een idee hoe je een shortcut naar een activity maakt on OneUI? Met Nova launcher kan zoiets prima, maar ik wilde eerst de default launcher eens proberen. Had wel de 3rd party app "shortcutter" gevonden en die doet ook wel ongeveer wat ik zoek, maar native=beter :-) Specifiek wil ik een linkje naar "cast" hebben, 't liefst in de quicksettings, maar op desktop is ook oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
ascent schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:06:
[...]

Er is inderdaad nog geen update voor de S23 geweest :)
Dank! : )

Één van de dingen waarvan ik hoop dat ze die fixen is de nieuwe batterijen widget. Super handig omdat ik in één oogopslag ook het batterijniveau van de Galaxy Watch 4 en Buds Pro kan zien (en zelfs van de S-pen bij gebruik), maar hij werkt niet lekker samen met Nova launcher. Ik kan de doorzichtigheid niet aanpassen en hij schaalt niet goed... : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Theratron schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:09:
[...]

Één van de dingen waarvan ik hoop dat ze die fixen is de nieuwe batterijen widget. Super handig omdat ik in één oogopslag ook het batterijniveau van de Galaxy Watch 4 en Buds Pro kan zien (en zelfs van de S-pen bij gebruik), maar hij werkt niet lekker samen met Nova launcher. Ik kan de doorzichtigheid niet aanpassen en hij schaalt niet goed... : (
Op de standaard launcher werkt het wel goed. Denk eerder dat het probleem bij nova ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:58
Theratron schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:09:
[...]

Ik hoop dat het mogelijk wordt om maar 2 bolletjes te tonen in plaats van 4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Glassertje schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:37:
[...]

Op de standaard launcher werkt het wel goed. Denk eerder dat het probleem bij nova ligt?
Klopt, als ik de standaard launcher open werkt de "configuratie" knop van de widget wel gewoon. Hoop dat ze het fixen zodat hij ook op andere launchers werkt.
Robbie T schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:02:
[...]

Ik hoop dat het mogelijk wordt om maar 2 bolletjes te tonen in plaats van 4..
Ik gebruik de andere widget met de balken, want op Nova launcher lopen de bollen door elkaar heen en is de boven- en onderkant afgesneden. Maar ik denk niet dat ze het zo maken dat je het aantal bolletjes kan instellen. Ze hebben deze widget namelijk afgekeken van Apple, en daar zie je dan ook lege cirkels als je niet genoeg apparaten hebt om weer te geven. MAAR! Als je op Instellen drukt en de doorzichtigheid helemaal op 0 zet zijn ze zo goed als onzichtbaar. Misschien helpt dat? ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:58
Theratron schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 14:46:
[...]

Klopt, als ik de standaard launcher open werkt de "configuratie" knop van de widget wel gewoon. Hoop dat ze het fixen zodat hij ook op andere launchers werkt.

[...]

Ik gebruik de andere widget met de balken, want op Nova launcher lopen de bollen door elkaar heen en is de boven- en onderkant afgesneden. Maar ik denk niet dat ze het zo maken dat je het aantal bolletjes kan instellen. Ze hebben deze widget namelijk afgekeken van Apple, en daar zie je dan ook lege cirkels als je niet genoeg apparaten hebt om weer te geven. MAAR! Als je op Instellen drukt en de doorzichtigheid helemaal op 0 zet zijn ze zo goed als onzichtbaar. Misschien helpt dat? ; )
Oeh dat is nog wel een goede tip! Thanks. Is mijn ocd brein weer bevredigd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Robbie T schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:34:
[...]

Oeh dat is nog wel een goede tip! Thanks. Is mijn ocd brein weer bevredigd.
Haha, ik heb precies hetzelfde, vandaar dat ik altijd dat soort oplossingen zoek! : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Ik heb nog een vraagje

Ik was onlangs een unboxing aan het zien op YouTube en daar waren er antennes te zien voor mmwave (Amerikaans model)

Maar op mijn eigen model vind ik deze niet

Vraag me af of wij hiervoor ondersteuning hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Vincent91 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:38:

Ik was onlangs een unboxing aan het zien op YouTube en daar waren er antennes te zien voor mmwave (Amerikaans model)
Is dat hetzelfde als UWB, want dat kun je aan of uitzetten in de opties. Of is mmwave speciaal voor een 5G band?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Vincent91 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:38:
Ik heb nog een vraagje

Maar op mijn eigen model vind ik deze niet

Vraag me af of wij hiervoor ondersteuning hebben?
Nee, is bij iPhones ook zo, en waarschijnlijk bij alle telefoons die dat in Amerika wel ondersteunen. Die inkeping zit bij Europese modellen niet in de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Theratron schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:40:
[...]

Nee, is bij iPhones ook zo, en waarschijnlijk bij alle telefoons die dat in Amerika wel ondersteunen. Die inkeping zit bij Europese modellen niet in de rand.
Als ik op vakantie ga naar een land die mmwave ondersteund ,kan ik daar gebruik van maken?

Ik zal het navragen bij support maar had dat al eens gevraagd voor de s22U maar toen wisten ze het niet 😑😬🤐

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax

Vagax

Hehe

ascent schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:39:
[...]

Is dat hetzelfde als UWB, want dat kun je aan of uitzetten in de opties. Of is mmwave speciaal voor een 5G band?
UWB en mmwave zijn twee verschillende dingen, hier een uitleg van iemand van Quora
Don’t confuse it with Verizon’s Ultra-wideband mobile network, though — that’s a completely different 5G mmWave technology using a similar name.

[ Voor 31% gewijzigd door Vagax op 17-02-2023 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Vincent91 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:49:
[...]

Als ik op vakantie ga naar een land die mmwave ondersteund ,kan ik daar gebruik van maken?

Ik zal het navragen bij support maar had dat al eens gevraagd voor de s22U maar toen wisten ze het niet 😑😬🤐
Vraag het nog maar even na voor de zekerheid, maar die inkeping op de Amerikaanse modellen is volgens mij bedoeld voor speciale antennes. En aangezien wij die inkeping niet hebben zullen die speciale antennes ook niet ingebouwd zijn (en zal je die speciale 5G variant dus niet hebben). Althans, dat lijkt mij ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Nvm gelieve te verwijderen.

[ Voor 138% gewijzigd door Glassertje op 17-02-2023 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Theratron schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 15:52:
[...]

Vraag het nog maar even na voor de zekerheid, maar die inkeping op de Amerikaanse modellen is volgens mij bedoeld voor speciale antennes. En aangezien wij die inkeping niet hebben zullen die speciale antennes ook niet ingebouwd zijn (en zal je die speciale 5G variant dus niet hebben). Althans, dat lijkt mij ; )
Volgens Samsung zijn de modellen met mmWave 1 gram zwaarder dan de modellen zonder.
https://www.samsung.com/g...y/galaxy-s23-ultra/specs/
Dus de techniek zal er wel in zitten, maar inderdaad de antennes zijn niet aanwezig.
Nu heeft dat volgens mij ook weinig zin hier gezien wij die banden toch niet beschikbaar hebben bij de providers, maar op vakantie had je het misschien wel kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Sinds vandaag een nieuwe functie Message Guard.

Nieuwe Samsung-functie moet smartphones beter beveiligen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Samsung Knox doet dit toch al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
Vincent91 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 18:27:
[...]

Samsung Knox doet dit toch al ?
Schijnbaar niet. Is alleen voor berichten apps

[ Voor 90% gewijzigd door Glassertje op 17-02-2023 18:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
De eerste update (met feb security patch) schijnt volgende week uit te komen (in Canada in ieder geval)Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13nR_2DVd67zshlTjOiLK7QsLRc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ph7ST4z4pMMW7ybT3CuyEWZI.png?f=fotoalbum_large

Edit:
Meer info over de Europese update:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcQscDftiOR6bWpeZmIq3dfpnZ8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vNwWy8niXxRzjWmUMtT2gxkx.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door edgarf28 op 17-02-2023 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

m0ridin schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:01:
[...]

Dus kom je alsnog op 10-11 uur en (bijna) anderhalve dag ;)

[...]

Heel vreemd, hier is echt iets mis... Als je echt per tijdseenheid checkt, komt er dan een specifieke app bovenaan? Ik hjad dat de KPN tv app op een gegeven moment batterij leek te slurpen, verder is de batterij echt top.

Alleen als ik buiten (dus met hoge helderheid scherm en op 5g ipv wifi) veel bezig ben gaat het wat sneller..
Ik heb hem vandaag een fabrieksreset gegeven met een schone installatie zonder dingen over te zetten. We kijken over 2 dagen wel weer.

Wat grappig dat je dan opeens echt stock stock hebt, zonder instellingen en alles. Dat betekent afgrijselijk grote iconen met 4x3 op de startpagina, grote letters, geen gestures maar knoppen onderin, geluid bij elke toets, etc etc.

Standaard Android is raar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edgarf28 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 20:23:
De eerste update (met feb security patch) schijnt volgende week uit te komen (in Canada in ieder geval)[Afbeelding]
Eerst zien, dan geloven, die hashtag OneUI5 eronder is twijfelachtig gezien de S23 serie al OneUI 5.1 heeft af fabriek. Dat gezegd, er zijn nog 10 dagen tot einde maand dus als de update uitkomt en ze niet gelijk voor maart gaan, is er 10 % kans dat die gelijk heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
Ben toch wel blij met de s23+. Ik heb een unlimited abonnement en kom nu makkelijk de dag door op dataverbinding. Hiervoor had ik de s21+ maar die liep toch wel een stuk sneller leeg, waardoor ik thuis toch maar op WiFi zat.

Kunt inmiddels wel stellen dat Samsung met de exynos chip, de klanten toch wel jaren benadeeld/genaaid heeft. Ook de geruchten dat de s24 weer een nieuwe eigen chip krijgt, vind ik jammer, als dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 01:40

g86

Kan je op de S23 Ultra de namen van apps wijzigen met de standaard launcher of kan dit enkel met bv. Nova Launcher?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
g86 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 22:57:
Kan je op de S23 Ultra de namen van apps wijzigen met de standaard launcher of kan dit enkel met bv. Nova Launcher?
Ik heb even gekeken voor je. Heb de s23+ maar dat moet niet uitmaken. Met standaard launcher lukt het me niet. Nova werkt prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Wat krijg je als je in bed filmpjes loopt te kijken? Juist.. Een waanzinnige accuduur (uiteraard WiFi en lage helderheid)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-YmSlFwodfLQKu8_Nq6TO5zkRM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B3XWWmiOVLjMwgRNmPsZBKyp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:45
Knamix schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 09:35:
Wat krijg je als je in bed filmpjes loopt te kijken? Juist.. Een waanzinnige accuduur (uiteraard WiFi en lage helderheid)
[Afbeelding]
Dit vind jij waanzinnig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15
Batterij gaat altijd trager leeg als je vids kijkt, niks nieuws.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7MpF6itNHTHZXGTqnykb4GW6b-Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gv52gJs7uv44yDw9aQiksibJ.jpg?f=fotoalbum_large

Is jullie accu ook kleiner dan advertised?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Ja dat staat er.

Hiervoor een Pixel 7 Pro gehad die het toch maximaal bij 7 uur houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
ascent schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:24:
[Afbeelding]

Welke app is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 22-09 15:49

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:45
Knamix schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:36:
[...]

Ja dat staat er.

Hiervoor een Pixel 7 Pro gehad die het toch maximaal bij 7 uur houdt.
Dan is die Pixel 7 Pro gewoon slecht qua batterij. Volgens mij iets waar die dingen om bekend staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
ascent schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 11:24:
[Afbeelding]

Ja stond zelfs ergens op de site van Samsung. Je hebt nooit de volle capiciteit van een batterij. Er zit altijd een afwijking/marge in.
Pagina: 1 ... 11 ... 58 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Levertijd & Prijzen
Berichten over accessoires ed mogen hier: [Samsung Galaxy S23-serie] Accessoires
Discussies over de Snapdragon vs de Exynos horen mogen hier: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos