Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.734.625 views

Onderwerpen

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

martyw schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 22:57:
Hopelijk kun je goed met je toekomstige buren opschieten
[Afbeelding]

[...]

https://www.funda.nl/koop/zwanenburg/huis-42201471-ijweg-48/

Je deelt je ruime vootuin... Ik zou een muurtje zetten zoals op rechts ook gedaan is ...
[Afbeelding]
Vind het wel erg goed van de makelaar dat deze foto’s met lijnen zijn toegevoegd. Maakt een hoop duidelijk.
Verder een huis dat er van binnen netjes uitziet waardoor je bij een renovatie misschien dingen niet gaat doen omdat het er nog wel ok uitziet. Dit terwijl de indeling beroerd is, overal gaskachels hangen, er wel
Je kan goed zien wat de erfgrens is aan de hand van de tegels, handig!

Met een grote schuur in de achtertuin.

Van klussen krijg je grijze haren

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 17:34
fenrir schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:26:
[...]

Vind het wel erg goed van de makelaar dat deze foto’s met lijnen zijn toegevoegd. Maakt een hoop duidelijk.
Verder een huis dat er van binnen netjes uitziet waardoor je bij een renovatie misschien dingen niet gaat doen omdat het er nog wel ok uitziet. Dit terwijl de indeling beroerd is, overal gaskachels hangen, er wel
Je kan goed zien wat de erfgrens is aan de hand van de tegels, handig!

Met een grote schuur in de achtertuin.
Ik denk dat de indeling niet echt veel handiger zou kunnen. Twee dingen die ik wel vervelend zou vinden is de badkamer beneden en dat je boven naar de slaapkamer moet door de andere kamer heen. Het eerste is weinig aan te veranderen, omdat je boven weinig ruimte voor een badkamer hebt. Het tweede zou je met een tussenwandje naast het trapgat kunnen oplossen. Maar bij een woning met 61 m2 woonruimte denk ik dat er niet heel veel 'handiger' alternatieven zijn.

Wat de gaskachels betreft, dat er nog geen CV leidingen en radiatoren zijn maakt dat het in mijn ogen een logische keus zou zijn om de woning met airco's te gaan verwarmen (of eufemistisch lucht-lucht warmtepompen). Mede omdat het een relatief kleine woning is, zou ik geen grote kapitalen uitgeven voor verwarming (en ook niet echt voor extra isolatie)

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[Afbeelding]

[...]

https://www.funda.nl/koop/zwanenburg/huis-42201471-ijweg-48/

Je deelt je ruime vootuin... Ik zou een muurtje zetten zoals op rechts ook gedaan is ...
[Afbeelding]
Ligt er aan wat er is vastgelegd, de voortuin is kadestraal niet gedeeld dus daar kan je mee uit de voeten mocht je willen.

Je mag hopen dat er geen recht van overpad is voor de middelste woning over hun achtertuin.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Truus01 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:43:
[...]

Nou, ik vond die struik in het water toch echt nuttelozer. Hier heb je tenminste nog grond...
Waterpercelen gaan meestal over het recht om te vissen en/of recreatief (dag)gebruik, persoonlijk vind ik dat geen geld waard maar er zijn toch mensen (en organisaties) die daar anders over denken, bijv. een visvereniging kan zo'n stukje water goed gebruiken.

Dit strookje 'grond' mag je niks mee want die garageboxen staan er al, ik denk dat zelfs als je je motor er zou parkern je nog ruzie krijgt omdat je ze in de weg zit.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:02
Dit stukje grond is voor een bedrijf dat er voor de lange adem in zit en al het plan heeft de omliggende percelen ook op te kopen. Best wel een niche dus, maar niet geschoten is altijd mis als je dat stukje grond hebt.

• Rubbergrover1
Caelorum schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:58:
Dit stukje grond is voor een bedrijf dat er voor de lange adem in zit en al het plan heeft de omliggende percelen ook op te kopen. Best wel een niche dus, maar niet geschoten is altijd mis als je dat stukje grond hebt.
Het kost ook nauwelijks wat. Voor een speculant kan het leuk zijn om het met wat 'wisselgeld' te kopen in de hoop dat ze ooit die huizenblokken willen slopen en vervangen door nieuwbouw. En je het weer met leuke winst kunt verkopen. Maar dan nog gaat het om relatief kleine bedragen.

• Jolke
  • Laatst online: 12:10
CaDje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 16:31:
"kluswoning" met:

- ouderdomsclausule;
- funderingsclausule;
- as-is-where-is clausule;
- niet-zelfbewoond clausule.

Ik heb zelf vroeger 2 woningen verderop gewoond, het was vroeger volgens mij een studenten woning.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...116672-waterloostraat-42/
Wat een bak geld voor zo'n kluspand - 365k en dan moet je nog beginnen. :o

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04-2025
Jolke schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:17:
[...]

Wat een bak geld voor zo'n kluspand - 365k en dan moet je nog beginnen. :o
In een van de beste wijken van Rotterdam en voor compleet huis.

Als je zelf handig bent kun je met 145k een heel eind komen en dan zit je er voor 500k.

Ik ken in die wijk mensen die meer neerleggen voor een appartement van dezelfde afmeting.

[ Voor 19% gewijzigd door Sethro op 18-08-2023 09:33 ]

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

Videopac

Rommelt wat aan.

Sethro schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:26:
[...]

In een van de beste wijken van Rotterdam en voor compleet huis.

Als je zelf handig bent kun je met 145k een heel eind komen en dan zit je er voor 500k.

Ik ken in die wijk mensen die meer neerleggen voor een appartement van dezelfde afmeting.
De vraag is wel waarom dit nu zo op de markt komt: is dit een stel dat uit elkaar gaat, bleek de fundering rot of ...?

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:26
Napo schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 08:50:
Ligt er aan wat er is vastgelegd, de voortuin is kadestraal niet gedeeld dus daar kan je mee uit de voeten mocht je willen.
De kadastrale kaart in Funda laat iets anders zien ...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uyoRz3a7frtig5Ki9iqy70ii4Ac=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PXde7zdpIoNBzUmYQVjQaqCm.png?f=user_large

• Sethro
Videopac schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:34:
[...]

De vraag is wel waarom dit nu zo op de markt komt: is dit een stel dat uit elkaar gaat, bleek de fundering rot of ...?
Ja goede vraag, er is al wel flink wat werk in gestopt. Alles gesloopt en hier en daar indeling veranderd.

Als het een studentenhuis was kan ik me ook voorstellen dat het nu beter verkoopbaar is dan hiervoor.

Je kunt nu goed inschatten wat er nodig is. Fundering rechtsachter lijkt me sowieso aandachtspunt gezien de scheuren in achtergevel.

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

Een huis van 7 jaar oud aanbieden voor 1,3 miljoen maar dan geen binnenfoto's plaatsen, alleen een "artist-impression". Wel een oude Rolls Royce op de oprit laten staan (ik zou auto's nooit op Funda foto's zetten) en een container in de tuin? Zijn ze nog steeds of alweer aan het klussen?

Vragen, zoveel vragen...

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

• Rubbergrover1
Sethro schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:42:
[...]

Ja goede vraag, er is al wel flink wat werk in gestopt. Alles gesloopt en hier en daar indeling veranderd.

Als het een studentenhuis was kan ik me ook voorstellen dat het nu beter verkoopbaar is dan hiervoor.
Kan ook zijn dat er te veel eisen waren m.b.t. het beschermd stadsgezicht. En dat bijvoorbeeld het plan voor nieuwe kunststofkozijnen met HR++ glas zo niet door kon gaan.

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:18
Videopac schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:43:
Een huis van 7 jaar oud aanbieden voor 1,3 miljoen maar dan geen binnenfoto's plaatsen, alleen een "artist-impression". Wel een oude Rolls Royce op de oprit laten staan (ik zou auto's nooit op Funda foto's zetten) en een container in de tuin? Zijn ze nog steeds of alweer aan het klussen?

Vragen, zoveel vragen...
Plaats dan ook de foto's in plaats van alleen de linkjes.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/805/465_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/805/483_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/805/500_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/805/513_2160.jpg

• Napo
  • Niet online
martyw schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:35:
[...]

De kadastrale kaart in Funda laat iets anders zien ...
[Afbeelding]
Zoals je op de kaart ziet verspringt de voorgevel, dat zie je ook op de foto
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/834/025_1440.jpg

Dat ze er nu één tuin van maken is een prima keuze, ziet er minder krampachtig uit. Maakt het niet zo dat het linkerdeel van de tuin opeens ook van de buurman is (en andersom)

• Rubbergrover1

Vragen, zoveel vragen...
Op de streetview van zowel 2021 als 2022 zijn ze beneden nog aan het bouwen. Maar in 2021 staat die Rolls al wel in de garage. En zo te zien waren ze in 2009 ook al bezig met het bouwen. Het zou me dus niets verbazen als het beneden nog steeds niet af is.

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-12-2025
CaDje schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 16:31:
"kluswoning" met:

- ouderdomsclausule;
- funderingsclausule;
- as-is-where-is clausule;
- niet-zelfbewoond clausule.

Ik heb zelf vroeger 2 woningen verderop gewoond, het was vroeger volgens mij een studenten woning.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...116672-waterloostraat-42/
Mooi pandjegeveltje, locatie is denk ik ook nog wel OK (in Kralingen gaat het gradueel van dikke villa's naar minder prettige delen). Wel dicht bij het arboretum. Als je leuk in Rotterdam wilt wonen, is dit een mooie kans.

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:34
Rubbergrover1 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 09:55:
[...]

Op de streetview van zowel 2021 als 2022 zijn ze beneden nog aan het bouwen. Maar in 2021 staat die Rolls al wel in de garage. En zo te zien waren ze in 2009 ook al bezig met het bouwen. Het zou me dus niets verbazen als het beneden nog steeds niet af is.
Staat ook in de beschrijving. Binnen moet het nog helemaal afgebouwd worden. Ik vind het wel een gaaf huis trouwens! Maar wellicht voor Drenthe icm de investering die je nog moet doen een tikkeltje aan de prijs.

• Charlie_Root
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:46

Vragen, zoveel vragen...
Wel een foto van binnen, van de plee ;-)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jkiuGtYX3PxVUvRim0iPX_EwhgE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wous4c61FdChaZ4esQVxCUj1.png?f=fotoalbum_large

The cause of the problem is: network down, IP packets delivered via UPS

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

Charlie_Root schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:00:
[...]

[Afbeelding]
Ter verklaring waarom er geen Dixi op de oprit staat ;)

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Videopac schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:42:
[...]

De tekst en de plattegrond zeggen ook hele andere dingen..

- Vier slaapkamers voor optimaal comfort en ruimte.
- 4 badkamers en suite waarvan 3 met douche, toilet en wastafel. 1badkamer met bad, inloopdouche 2 wastafels en separaat toilet.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/S3Kd1mR/Screenshot-2023-08-18-at-10-52-30-Huis-te-koop-Houtlaan-119-9403-EZ-Assen-funda.png

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20:36
pagani schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 21:33:
[...]

Zoals wij het ook hebben gedaan: Buitenzijdig isoleren en een nieuwe muur/dak, in het kader van verduurzaming krijg je daar wel een vergunning voor. Ben je wel een 200-300k verder.
Ja 2a300k én de hele uitstraling van je huis kwijt. Voor mij is van buitenaf isoleren van een oud pand not done.

• Willem30
  • Registratie: November 2015
Huis in de executieverkoop: https://www.funda.nl/koop...445-oosterdorpsstraat-94/

Allemaal onscherpe foto's met deze als topper:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/712/139_2160.jpg
Persoon die de foto maakt staat voor de woning en maakt dan zoiets 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door Willem30 op 18-08-2023 11:53 ]

• pagani
  • Niet online
emot schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:22:
[...]

Ja 2a300k én de hele uitstraling van je huis kwijt. Voor mij is van buitenaf isoleren van een oud pand not done.
Voor die 200-300k zie je (in ieder geval is het mogelijk, wij hebben voor een moderner materiaal gekozen) het verschil niet. Je bouwt gewoon een nieuwe buitenmuur van dezelfde steen en gebruikt dezelfde dakpannensoort voor het dak. Het enige verschil is dat het huis aan alle kanten een centimeter of 20-30 uitdijt, dus diepere vensterbanken en deuropeningen naar buiten.

[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 18-08-2023 11:58 ]

• Videopac

Videopac

Rommelt wat aan.

Willem30 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:50:
Huis in de executieverkoop: https://www.funda.nl/koop...445-oosterdorpsstraat-94/

Allemaal onscherpe foto's met deze als topper:
[Afbeelding]
Persoon die de foto maakt staat voor de woning en maakt dan zoiets 8)7
NB: Ludenhoff Makelaars heeft geprobeerd zo volledig mogelijk alle gegevens weer te geven, hierbij hebben wij onder meer gegevens gebruikt uit de tekst zoals hierboven vermeld, daar wij geen toegang hebben gehad tot de woning kunnen wij niet instaan voor de juistheid hiervan.

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:52
Spannend, criminele ondernemer die een exectutieverkoop moet toelaten of wellicht een agressieve soeverein die niet meer wilde betalen zonder natte handtekening? :) Vragen...

• Charlie_Root
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16:46
Videopac schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:42:
[...]

En maar hopen dat je geen buikgriep oploopt met zo'n wc ;-)

The cause of the problem is: network down, IP packets delivered via UPS

• Bezulba
  • Laatst online: 20:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

Wren schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:28:
[...]

Spannend, criminele ondernemer die een exectutieverkoop moet toelaten of wellicht een agressieve soeverein die niet meer wilde betalen zonder natte handtekening? :) Vragen...
Met mogelijke verhuur aan derde, vraag me af wat hun rechten zijn hierin. Mogen ze dan blijven worden? Worden ze eruit gemikt?

Vragen, vragen...

blup

• Rubbergrover1
Dat is niet ongebruikelijk bij een executieveiling. Eigenaar wil vaak gewoon niet meewerken.

• Sethro
Bezulba schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:51:
[...]

Met mogelijke verhuur aan derde, vraag me af wat hun rechten zijn hierin. Mogen ze dan blijven worden? Worden ze eruit gemikt?

Vragen, vragen...
Koopt breekt geen huur.

Risico van het vak als je dit soort pandjes koopt.

• Rudi01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11:40

Vragen, zoveel vragen...
Aangezien in funda staat:
Het uitzonderlijke aan deze villa is dat de binnenzijde nog moet worden afgebouwd.

De mogelijkheid doet zich in deze fase van de bouw voor, een droom van een woning met 371 vierkante meter aan onbegrensde mogelijkheden volledig naar eigen smaak af te werken zonder enige concessie te hoeven doen aan uw wensen!

Bouwperiode
2011-2020 _/-\o_

Zou ik verwachten:
Help mijn man is klusser (gevolgd door)
Uit elkaar

• Sethro
Rudi01 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:05:
[...]

Aangezien in funda staat:
Het uitzonderlijke aan deze villa is dat de binnenzijde nog moet worden afgebouwd.

De mogelijkheid doet zich in deze fase van de bouw voor, een droom van een woning met 371 vierkante meter aan onbegrensde mogelijkheden volledig naar eigen smaak af te werken zonder enige concessie te hoeven doen aan uw wensen!

Bouwperiode
2011-2020 _/-\o_

Zou ik verwachten:
Help mijn man is klusser (gevolgd door)
Uit elkaar
Vragen vragen vragen!!

Met een Rolls voor de deur wel je de indruk dat er geld voor handen is. Dan kun je het veroorloven om gewoon iemand in te huren om af te maken toch?

En dan waarom is de tuin wel af?

En ook, wat een prijs voor een half af huis, in Assen, op relatief klein perceel. (

[ Voor 10% gewijzigd door Sethro op 18-08-2023 17:13 ]

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04

timovd

Voorsprong door techniek

Charlie_Root schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 10:00:
[...]

[Afbeelding]
Waren ze van plan om twee toiletpotten haaks op elkaar te plaatsen in de zelfde ruimte? Wel gezellig.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Rudi01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11:40
Sethro schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:07:
[...]

Wat ik alleen niet snap, met een Rolls voor de deur wel je de indruk dat er geld voor handen is. Dan kun je het veroorloven om gewoon iemand in te huren om af te maken toch?
Is een oud model RR Silver Shadow. Die zijn nog betaalbaar (los van de wegenbelasting), zie
https://www.autotrack.nl/...dow-benzine-1970-53537847

Ik zie net dat deze te koop staat in dezelfde plaats.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudi01 op 19-08-2023 07:34 ]

• Spherix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:30
[...]

Wat ik alleen niet snap, met een Rolls voor de deur wel je de indruk dat er geld voor handen is. Dan kun je het veroorloven om gewoon iemand in te huren om af te maken toch?
Hier in de buurt zet een makelaar zn eigen Rolls graag op de oprit om het allemaal wat staetiger te laten lijken, zal daar vast ook wel zo zijn.

• Rubbergrover1
timovd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:11:
[...]

Waren ze van plan om twee toiletpotten haaks op elkaar te plaatsen in de zelfde ruimte? Wel gezellig.
Is een aansluiting voor een bidet.

• Rubbergrover1
Rudi01 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:12:
[...]

Is een oud model RR Silver Shadow. Die zijn nog betaalbaar (los van de wegenbelasting), zie

Staat ook al op de Streetview van een paar jaar geleden.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Rubbergrover1 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:15:
[...]

Is een aansluiting voor een bidet.
Dat zou ook nog kunnen. Het lijkt of er een spoelknop boven zit. Qua hoogte en smalle afvoer denk ik eerder een urinoir.
Maar wie laat er tegenwoordig nog een los bidet installeren? Hier zit dat in het toilet zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door timovd op 18-08-2023 17:18 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Rubbergrover1
timovd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:16:
[...]

Dat zou ook nog kunnen. Het lijkt of er een spoelknop boven zit. Qua hoogte en smalle afvoer denk ik eerder een urinoir.
Maar wie laat er tegenwoordig nog een los bidet installeren? Hier zit dat in het toilet zelf.
Urinoir zou inderdaad ook goed kunnen.

• Rubbergrover1
[...]

Vragen vragen vragen!!

Met een Rolls voor de deur wel je de indruk dat er geld voor handen is. Dan kun je het veroorloven om gewoon iemand in te huren om af te maken toch?
Er woont een (keuken) monteur. Goede kans dat die zal vinden dat hij het zelf allemaal kan.

• Jannibal23
Charlie_Root schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:01:
[...]

En maar hopen dat je geen buikgriep oploopt met zo'n wc ;-)
Dan zet je er na afloop een nieuwe osb plaat in ;-)

• Jannibal23
timovd schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 17:16:
[...]

In de beschrijving hebben ze het ook over een urinoir.

• Sethro
[...]

Klopt maar als er een lampje stuk is moet je een extra hypotheek afsluiten.

• Plempie
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 19:40
Iemand nog op zoek naar een rijtjeswoning bioscoop in Groningen?

https://www.funda.nl/koop...2201143-surinamestraat-6/

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/860/829_720x480.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/860/885_720x480.jpg

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:41

Fiber

Beaches are for storming.

Twee badkamers in een rijtjeshuis zie je ook niet dagelijks langskomen. Is wel luxe vind ik. Maar ik zat meer naar die gave salontafel te kijken... _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/860/847_2160.jpg

:7

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

@Fiber dat zijn zeker Topgear fans

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
[...]

1970 is wel wegenbelasting vrij.

• martyw
pauldaytona schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 23:02:
[...]

1970 is wel wegenbelasting vrij.
offtopic:
Onder liefhebbers van oude Rolls is het wel bekend dat je het dubbele van de aankoopprijs kwijt bent voor ze weer de weg op kunnen.... En om ze op de weg te houden ben je ook flink meer kwijt dan het maandelijkse lease bedrag van een Lynk & Co, ze zuipen en onderdelen zijn prijzig...

[ Voor 21% gewijzigd door martyw op 19-08-2023 00:21 ]

• martyw
Fiber schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 19:50:
[...]

Twee badkamers in een rijtjeshuis zie je ook niet dagelijks langskomen. Is wel luxe vind ik. Maar ik zat meer naar die gave salontafel te kijken... _/-\o_

[Afbeelding]

:7
Het is een auto dagje in dit topic vandaag 8)

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:53
Wie houdt er van Oranje en Marilyn Monroe ?

https://www.funda.nl/koop...70-van-arembergelaan-173/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYL1ZcKzZkAwiGXhJkOTO5nVNxQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rX2mukCw580xOxID2pHaaHGf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door duvekot op 20-08-2023 00:59 . Reden: Op verzoek maar een foto toegevoegd ]

• M Raafs
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:55

• Rubbergrover1
Zal ik 'm dan naar inkoppen? Marilyn Mansion.

• keeperson
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Christus te paard wat een interieur... :') Ik snap dat je je huis in wil richten zoals jij dat wil en mooi vindt, maar probeer ook een beetje rekening te houden dat je het ooit nog wil verkopen en wat het grotere publiek ook leuk vindt... Oranje gaat nu ook weer niet heel lekker samen met andere kleuren

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:23
keeperson schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 09:37:
[...]

Christus te paard wat een interieur... :') Ik snap dat je je huis in wil richten zoals jij dat wil en mooi vindt, maar probeer ook een beetje rekening te houden dat je het ooit nog wil verkopen en wat het grotere publiek ook leuk vindt... Oranje gaat nu ook weer niet heel lekker samen met andere kleuren
alle oranje zooi gaat mee, op de gaskachel na waarschijnlijk. Alles wat je ziet is namelijk in lijsten, gordijnen, etc...

Keuken kan je prima de frontjes van vervangen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door torretje2012 op 19-08-2023 10:01 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:02
Ik vraag me ook af wat het met die kinderen doet om in zo'n omgeving op te groeien.

• Rubbergrover1
[...]

Dus je moet je hele leefomgeving inrichten conform de heersende smaak omdat je je woning ooit eens zou willen verkopen? Daar word je gelukkig van... Ik ben blij dat er mensen zijn die gewoon hun eigen smaak hebben en niet alles volgens de laatste VT wonen trend inrichten.

• Rubbergrover1
Caelorum schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 10:00:
Ik vraag me ook af wat het met die kinderen doet om in zo'n omgeving op te groeien.
Misschien krijgen die een net zo zonnig humeur als het interieur?

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:10
Deze staat al even te koop, maar is hier volgens mij nog niet langsgekomen.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/114/829_1440.jpg
De bouw is reeds gestart maar zal niet meer door de bouwer worden afgemaakt
Wel benieuwd wat voor verhaal hier achter zit. Vraagprijs lijkt me knap hoog, gezien wat er nog gedaan moet worden.
https://www.funda.nl/koop...2111524-rosa-parksweg-66/

[ Voor 8% gewijzigd door deejeebv op 19-08-2023 12:18 ]

• keeperson
deejeebv schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:05:
[Afbeelding]

[...]

Wel benieuwd wat voor verhaal hier achter zit. Vraagprijs lijkt me knap hoog, gezien wat er nog gedaan moet worden,.
Ik denk dat je een linkje vergeten bent. :9

• deejeebv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:10
keeperson schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:16:
[...]

Ik denk dat je een linkje vergeten bent. :9
Aangepast

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

[Afbeelding]

[...]

Wel benieuwd wat voor verhaal hier achter zit. Vraagprijs lijkt me knap hoog, gezien wat er nog gedaan moet worden.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/175/114/817_1440x960.jpg
Opstelplaats brandweerauto :? Op eigen erf? Waarom?

Ook bijzonder dat de zelfbewonigsplicht meeverkocht word, alsof ze er nu ook al zelf gewoond hebben….

Van klussen krijg je grijze haren

• keeperson
fenrir schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:26:
[...]

[Afbeelding]

Ook bijzonder dat de zelfbewonigsplicht meeverkocht word, alsof ze er nu ook al zelf gewoond hebben….
Kan ook een kettingbeding zijn vanuit de gemeente. Dat was met mijn CPO-project ook zo.

Ik snap de hele listing alleen niet. Je koopt dus een kavel grofweg à €400 de vierkante meter inclusief architectentekening en bestemmingsplan, maar je moet nog wel zelf een aannemer gaan zoeken om het geheel af te bouwen? De woning is volgens de makelaar ca. 1300 m³ groot. Reken €800 per kuub om het af te bouwen en je bent dan een schamele €1.840.000 (€800.000 + 800 x 1300) kwijt voor een woning... :')

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 20:36
[...]

Het ziet er mijns inziens uit als een goed verzorgd interieur (op een paar ruimtes na dan, maar dat kan een reden hebben) van mensen met een eigen smaak en oog voor detail. Ik zou hier gelukkig van worden bij een bezichtiging. En zoals gezegd, na verhuizing zie je hier nagenoeg niets meer van terug.

Los daar van, over smaakt valt niet te twisten, maar ik vind dit interieur ook veel meer hebben dan een 100 in een dozijn interieur met zwarte kozijnen, zwarte keuken, visgraatvloer en strakke witte muren.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:44
fenrir schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:26:
[...]

[Afbeelding]

Ik vermoed dat men die plek voor een brandweerauto vrij moet houden omdat als er in de buurt brand is, daar een brandweer auto kan staan om water ergens op te pompen. Dat heb ik ooit ergens eerder gezien.
Niets schokkens, behalve dat je het vrij moet houden.

Overigs in opbouw best een geinig huis, behalve dat die 2 schuine daken elkaar kruisen... dat heb ik nooit mooi gevonden

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-12-2025

ResuCigam

BOFH

Ik tel meer dan 50(!) lampen in de huiskamer..

We do what we must because we can.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:39

Herman

FP ProMod
keeperson schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:30:
[...]

Kan ook een kettingbeding zijn vanuit de gemeente. Dat was met mijn CPO-project ook zo.

Ik snap de hele listing alleen niet. Je koopt dus een kavel grofweg à €400 de vierkante meter inclusief architectentekening en bestemmingsplan, maar je moet nog wel zelf een aannemer gaan zoeken om het geheel af te bouwen? De woning is volgens de makelaar ca. 1300 m³ groot. Reken €800 per kuub om het af te bouwen en je bent dan een schamele €1.840.000 (€800.000 + 800 x 1300) kwijt voor een woning... :')
Ik zou ook niet heel blij worden van alle binnenmuren, geraamte etc. die al die maanden open en blood staan. Ik ben bouwkundig niet onderlegd maar ik kan me niet voorstellen dat je dat te lang open en blood wil hebben staan.

Daarnaast; wie geeft garantie op wat er nu staat. Ik ken mensen waarvan de woning ging verzakken omdat de fundering niet goed voor elkaar was. Als dat hier gebeurt, waar klop je dan aan?

Al met al een behoorlijke vraagprijs inderdaad :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006

Sebazzz

3dp

[Afbeelding]
Binnenkort in de Rijdende Rechter…. :+

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

keeperson schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 12:30:
Je bent dan een schamele €1.840.000 kwijt voor een woning... :')
In Almere, of all places.

Nee, dank u. Dan zijn er in Nederland MEER dan genoeg woningen van zeg pak hem beet, 500k minder,
waar je "bijna zo kan intrekken" en ook nog zat geld overhoud voor "een leuke midlife-crises auto".

[ Voor 3% gewijzigd door Ome Ernst op 19-08-2023 22:25 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
[Afbeelding]

[...]

Dit heeft alleen maar voordelen: je koopt hier een fundering, en hebt de mogelijkheid om er wél een mooi pand op te zetten. :P

• mathy_
  • Laatst online: 20:56
[Afbeelding]

[...]

Oosterwold, als je er in de buurt bent moet je er voor de gein eens door heen rijden. Heel wat onafgebouwde projecten, sommige straten dan weer als 1 geheel gebouwd en netjes, grote huizen met een strak aangelegde tuin met er naast een ratjetoe aan containers caravans en onkruid.
Ook weer straten die nog geen verharde weg hebben maar de huizen alwel klaar zijn.

• martyw
mathy_ schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 23:42:
[...]

Oosterwold, als je er in de buurt bent moet je er voor de gein eens door heen rijden. Heel wat onafgebouwde projecten, sommige straten dan weer als 1 geheel gebouwd en netjes, grote huizen met een strak aangelegde tuin met er naast een ratjetoe aan containers caravans en onkruid.
Ook weer straten die nog geen verharde weg hebben maar de huizen alwel klaar zijn.
Oosterwold ligt een paar kilometer zuid-oostelijker, dit project is in Almere Hout. Voor zover ik het ken is dat geen ratjetoe.

• martyw
Hopelijk gaat hier niet de hele champagnevoorraad er in 1 sessie door, dat laddertje wordt lastig na een flesje of twee...
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/870/814_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop...02486-oude-zijlvest-19-a/

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik hou van foto's i.p.v. linkdumps.

Het is best bijzonder dat op het Tweakers forum vaak rigoureus wordt ingegrepen bij het niet volgen van de 'regels' en in dit topic de een na de andere linkdump wordt geplaatst zonder issue.
Terwijl bekend is dat foto's regelmatig van Funda worden verwijderd maar als je ze hier post, ze wel nog een tijd (1 jaar?) zichtbaar blijven.

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:34
martyw schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 00:25:
Hopelijk gaat hier niet de hele champagnevoorraad er in 1 sessie door, dat laddertje wordt lastig na een flesje of twee...
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/koop...02486-oude-zijlvest-19-a/
Dan heb je zoveel tijd gestoken in het inrichten van je huis en dan heb je er zo'n standaard ladder staan

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:53
Piet91 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 00:27:
[...]

Ik hou van foto's i.p.v. linkdumps.

Het is best bijzonder dat op het Tweakers forum vaak rigoureus wordt ingegrepen bij het niet volgen van de 'regels' en in dit topic de een na de andere linkdump wordt geplaatst zonder issue.
Terwijl bekend is dat foto's regelmatig van Funda worden verwijderd maar als je ze hier post, ze wel nog een tijd (1 jaar?) zichtbaar blijven.
Ik hou ook wel van foto's .. maar ook van verrassingen. Maar ik heb er nu een foto aan toegevoegd. Geniet er van.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:55

vanDaal

-ismeereentje

duvekot schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 01:01:
[...]

Ik hou ook wel van foto's .. maar ook van verrassingen. Maar ik heb er nu een foto aan toegevoegd. Geniet er van.
Daardoor mis je wel een hoop mensen, ik was er ook voorbij gegaan zonder het door te hebben. Terwijl het wel een mooie spot is!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:12
duvekot schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 01:01:
[...]

Heb liever een foto als 'teaser'. Enkel een link klik ik nooit op, tenzij er in latere posts op terug wordt gekomen waardoor de interesse gewekt wordt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Napo
  • Niet online
https://www.funda.nl/koop...665255-weteringplein-9-e/

Een zo te zien prima woning op een suboptimale locatie (Nabij Geleenstraat is niet ideaal) maar ook pas in de laatste 2 fotos wellicht het allergrootste nadeel van de locatie

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/843/355_1440.jpg

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:23
Napo schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:32:

Een zo te zien prima woning op een suboptimale locatie (Nabij Geleenstraat is niet ideaal) maar ook pas in de laatste 2 fotos wellicht het allergrootste nadeel van de locatie

[Afbeelding]
Voelt aan als een volledige photoshop bewerking?

• Rubbergrover1
Napo schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:32:

[Afbeelding]
Er zijn proefbalonnetjes om van het Schenkviaduct een soort stadspark te maken. Als dat door zou gaan, dan zal dat wel een positieve invloed hebben op de woningwaarde en kan dit best een goede investering zijn. Beetje vergelijkbaar met de ombouw van het spoorviaduct tot tunnel in Delft.

• Napo
  • Niet online
Rubbergrover1 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:08:
[...]

Er zijn proefbalonnetjes om van het Schenkviaduct een soort stadspark te maken. Als dat door zou gaan, dan zal dat wel een positieve invloed hebben op de woningwaarde en kan dit best een goede investering zijn. Beetje vergelijkbaar met de ombouw van het spoorviaduct tot tunnel in Delft.
Dat zijn wel beperkt gedateerde plannen met bijzonder weinig progressie. Niet dat het niet een positieve ontwikkeling kan zijn. Met de Verlengde Velostrada schakel 2 wordt de verbinding al verbetert en is de aanpassing meer een droom dan wat anders (laat staan dat de autoverkeersstromen dan nog op een gewenst niveau zou zijn tussen Bezuidenhout en de Rivierenbuurt).

Net zoals de verplaatsing van de geleenstraat naar een "erotisch centrum" zou ook helpen maar ook dat, gebed zonder einden helaas.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:15
Echt mega irritant wanneer makelaars verhuurde of verkochten advertenties op hun site laten staan. Wat wil je ermee zeggen? Mij jaloers maken dat het huis niet naar mij is gegaan of dat je zoveel verkoopt? Als je iets verkocht of verhuurd hebt, haal het van de site!

Sorry moest er ff uit :')

• Rubbergrover1
chim0 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 10:45:
Echt mega irritant wanneer makelaars verhuurde of verkochten advertenties op hun site laten staan. Wat wil je ermee zeggen? Mij jaloers maken dat het huis niet naar mij is gegaan of dat je zoveel verkoopt? Als je iets verkocht of verhuurd hebt, haal het van de site!

Sorry moest er ff uit :')
Als er bij staat dat het verkocht is, vind ik het niet zo erg. Dan krijg je een goede indruk van de soort woning die ze verkopen. Wel irritant als het lijkt of de woningen nog beschikbaar zijn, terwijl ze al lang en breed verkocht (of verhuurd) zijn.

• mathy_
  • Laatst online: 20:56
martyw schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 00:13:
[...]

Oosterwold ligt een paar kilometer zuid-oostelijker, dit project is in Almere Hout. Voor zover ik het ken is dat geen ratjetoe.
Letterlijk uit de tekst
Wonen in Oosterwold is bijzonder en de wijk is in zijn opzet uniek. Door grote kavels te combineren met stadslandbouw, doorwaadbare zones, waterberging en een in verhouding tot de grootte van de kavels beperkt bouwvolume, is de ruime opzet gegarandeerd. Immers tegenover iedere m2 Bruto vloeroppervlak staan standaard maar liefst 8 m2 grond.
Over Almere Hout heb je gelijk dat is geen ratjetoe. maar dit valt toch wel onder het nieuwe Oosterwold volgens mij.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:10
https://www.funda.nl/koop...643-kruisbergstraat-15-a/

Wanneer je villa niet speciaal genoeg is, dus ook maar paar foto's van je Ferrari moet delen...
Ohja en de makelaar die even alles in hoofdletters moet typen, omdat hij hoopt dat mensen het dan wel gaan lezen!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

kx22 schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:18:

Wanneer je villa niet speciaal genoeg is, dus ook maar paar foto's van je Ferrari moet delen...
Ohja en de makelaar die even alles in hoofdletters moet typen, omdat hij hoopt dat mensen het dan wel gaan lezen!
“Hij is zo gewoon gebleven. Woont nog midden in de samenleving….” Ding steekt wel af tussen al die wat meer traditionele lokale woningen….

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:34

Het lijkt wel een geflipt huis met een gehuurde Ferrari voor de deur.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

D.deJong schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:38:
[...]

Gezien google steetview zou dat nog wel eens kunnen kloppen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jkRsAmjBXjwUCB1N9DyWB_IB0i4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XCTcAeIEmCzJlkPxwrz1gyDS.png?f=fotoalbum_large

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Nu online

Vind het huis anders best wel gaaf.. ook wel leuk perseeltje.. Maaaarrr wel iets te duur..

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
D.deJong schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:38:
[...]

De cv ketel is zelfs gehuurd. Op de garagefoto's staan nog al wat dure auto's.
De deels houten keukenkasten zien er goedkoop uit. De kookplaat met draaiknoppen voorop heb ik nog nooit gezien zo, lijkt me niet erg praktisch, iedere keer diep kijken wat de stand is. De serre doet afbreuk aan de huiskamer. Echt zo'n aanbouw als de kamer te klein is. Wat ie niet echt is. Is zoiets in Brunsum zoveel waard?

• Kromatic
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 19:52
De cv ketel is zelfs gehuurd. Op de garagefoto's staan nog al wat dure auto's.
De deels houten keukenkasten zien er goedkoop uit. De kookplaat met draaiknoppen voorop heb ik nog nooit gezien zo, lijkt me niet erg praktisch, iedere keer diep kijken wat de stand is. De serre doet afbreuk aan de huiskamer. Echt zo'n aanbouw als de kamer te klein is. Wat ie niet echt is. Is zoiets in Brunsum zoveel waard?
Inderdaad. Er staat voor zeker voor 5 ton aan auto's in de garage. Audi Q5, Q8, BMW 1200 GS, Ferrari 488 Spider, Porsche (997) Turbo (S?) en nog iets van een oldtimer.

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 11:14
(jarig!)
Van dit huis kun je echt een hele vette woning maken, wauw!

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/803/076_2160.jpg

Maar weet iemand wat dit is boven het fornuis:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/803/036_2160.jpg

:X :?
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/178/803/073_2160.jpg
https://www.funda.nl/koop/mierlo/huis-88664361-boslaan-3/

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Aardappel schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 00:16:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Zo te zien het bedienpaneel van de elektrische kookplaat en oven maar ik geef toe dat ik het hier in Nederland nog nooit eerder gezien heb.

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 19:45
pauldaytona schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:21:
De kookplaat met draaiknoppen voorop heb ik nog nooit gezien zo, lijkt me niet erg praktisch, iedere keer diep kijken wat de stand is.
Bora Professional. Goed leesbaar hoor.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SpHGuAVwrPslyknFyPEX_Uq8okk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/skWd4day364kKWeCSacDCefG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Toke_gt op 21-08-2023 00:30 ]

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Kromatic schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:44:
[...]

Inderdaad. Er staat voor zeker voor 5 ton aan auto's in de garage. Audi Q5, Q8, BMW 1200 GS, Ferrari 488 Spider, Porsche (997) Turbo (S?) en nog iets van een oldtimer.
Gezien de enorme rode ster die tegen de achterwand op de grond ligt, een Mercedes.

• koningen
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 06-12-2025
iketot schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:20:
[...]

Vind het huis anders best wel gaaf.. ook wel leuk perseeltje.. Maaaarrr wel iets te duur..
Dit huis heeft wel hele leuke elementen, zoals de dubbele glazen deuren en de BORA proffesional.

De extra lange garage met auto's achter elkaar lijkt me minder praktisch.
Het zwembad super ver weg van je woning is ook niet handig...als je snel even een baantje wilt trekken.
Weer wel als je je woning niet wilt zien en omgeven wilt zijn van groen.

• Rubbergrover1

[Afbeelding]
Prachtig huis. Maar de renders van de makelaar, over hoe je het zou kunnen maken, maken mij wel verdrietig. Want die hebben m.i. maar weinig respect voor de bouwstijl van de woning.

Ik heb het idee dat de stijl van de keuken ook bij de bouw al vintage was. Lijkt mij eerder jaren '50 dan eind jaren '60 - begin jaren '70. Ik zou de keuken zelf ook niet vervangen, maar de vloeren en muren zou ik wel aanpakken. (Net als de koelkast en vaatwasser.)

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:23

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind alleen jammer dat ze bij de renders het er niet duidelijk bijzetten. Maar wat hebben al die grote oude huisjes met trapjes op en trapjes af :+

• Leipo
  • Niet online
[Afbeelding]

[...]

ik zou zweren dat ik deze al eens eerder langs heb zien komen in inclusief discussie, maar ik kan het niet meer terugvinden.. vreemd
Pagina: 1 ... 64 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.