Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.734.331 views

Onderwerpen

• Joe28965
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 08-12 11:28
Wuursj schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 23:15:
Dit snap ik ook niet.

Deze woning is best aardig geflipt en staat nu (met een pittige prijs) te koop.

Dan heb je als flipper een keer wel moeite in gestoken in duurzaamheid (A+++ label) en is er met veel moeite een ventilatie WTW aangelegd (best een pittige klus in zo'n woning is mijn ervaring), wordt er vervolgens nauwelijks over gerept op de funda site. Je hebt toch een USP van jewelste te pakken, zeker in deze tijd en in een vooroorlogse wijk als deze.

De dure WTW wordt zelfs benoemd als 'mechanische ventilatie' in de specs. Hoe dat huis verwarmd wordt, staat er niet eens. A+++ kan je bijna alleen halen met een warmtepomp toch? Of is dat pas bij A++++?
A++++ kan je alleen halen als je een 0 op de meter huis hebt.
A+++ mag je nog iets van 50kWh/m2 aan "fossiele energie" gebruiken. Dit huis heeft het voordeel dat het 10m muur aan beide kanten met de buren deelt en maar 5m aan voor- en achterkant warmteverlies naar buiten heeft. Daarnaast is het een relatief groot huis. Ik kan mij voorstellen dat dit te halen is, zelfs met een cv ketel.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:38
Out.of.Control schreef op zondag 2 juli 2023 @ 07:26:
[...]

Het kan aan de foto's liggen, maar ik vind het maar een donker hol.
Dat kan. Ieder z'n smaak!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:06
chim0 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 07:11:
Dit is meer mijn smaak > https://www.funda.nl/koop...-88481536-grevelingen-41/
Dat interieur. Echt té sexy voor woorden. Ik hou echt van die donkeren accenten. Alleen jammer dat het niet vrijstaand is. Behoorlijk prijskaartje maar wel een prachtig uitzicht. :9~ O+
Even een foto maken.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/188/680_2160.jpg

O shit, kabels niet weggehaald, maak maar een nieuwe en plaats die ook maar op Funda.
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/188/690_2160.jpg

PSN: Redrafted

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18-12 11:44
[...]

Die vind ik dan weer op een klooster lijken. Zeker van boven.
[Afbeelding]

Maar lijkt erop dat het een bedrijfspand is geweest of kantoorachtig iets. Staat er ook "Kantoor Villa."

Dat interieur. Echt té sexy voor woorden. Ik hou echt van die donkeren accenten. Alleen jammer dat het niet vrijstaand is. Behoorlijk prijskaartje maar wel een prachtig uitzicht. :9~ O+
Prachtig huis, helemaal met je eens. Maar voor dat geld een 2 onder 1 kap, kleine tuin en aan druk vaarwater zou mij toch verder doen zoeken (niet dat ik maar in de buurt van zo'n inkomen).

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Wuursj schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 23:15:
Dit snap ik ook niet.

Deze woning is best aardig geflipt en staat nu (met een pittige prijs) te koop.

Dan heb je als flipper een keer wel moeite in gestoken in duurzaamheid (A+++ label) en is er met veel moeite een ventilatie WTW aangelegd (best een pittige klus in zo'n woning is mijn ervaring), wordt er vervolgens nauwelijks over gerept op de funda site. Je hebt toch een USP van jewelste te pakken, zeker in deze tijd en in een vooroorlogse wijk als deze.

De dure WTW wordt zelfs benoemd als 'mechanische ventilatie' in de specs. Hoe dat huis verwarmd wordt, staat er niet eens. A+++ kan je bijna alleen halen met een warmtepomp toch? Of is dat pas bij A++++?
De aanwezigheid van WTW haal je uit de foto's?

Het niet benoemen van het type verwarming verbaast mij ook overigens. Het is unieke sellingpoint is wat mij betreft de lage energiekosten per maand, daar zou ik bijna mee beginnen.
Joe28965 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 08:11:
[...]

A++++ kan je alleen halen als je een 0 op de meter huis hebt.
A+++ mag je nog iets van 50kWh/m2 aan "fossiele energie" gebruiken. Dit huis heeft het voordeel dat het 10m muur aan beide kanten met de buren deelt en maar 5m aan voor- en achterkant warmteverlies naar buiten heeft. Daarnaast is het een relatief groot huis. Ik kan mij voorstellen dat dit te halen is, zelfs met een cv ketel.
Het is mijn buurt en ik weet toevallig dat er gewoon een warmtepomp in zit.
eltweako schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 23:24:
Hoe VT wonen wil je een huis hebben zeg. Zelfs een folderhouder in de kamer die zo uit de wachtkamer van een tandarts gehaald is.
TV? Daar doen we niet aan, we kijken 's avonds gezellig naar Eigen huis en VT Wonen op het rekje tegen de muur.
Hier woont natuurlijk niemand. Dus zo'n woning wordt ingericht door een stylist zodat je een idee hebt hoe het er uit ziet als er meubels in staan. Die meubels komen dan waarschijnlijk uit een soort opslag en dat zijn dan natuurlijk een beetje neutrale meubels waar de meeste mensen niet op afknappen.

Ik heb zelf ooit een rode muur speciaal voor de verkoop wit geschilderd.

[ Voor 17% gewijzigd door D-e-n op 02-07-2023 10:32 ]

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-12 22:29

Wuursj

want worst is al bezet

twain4me schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 23:42:
[...]

je ziet nagenoeg geen verdikkingen bij de ramen aan de voorgevel voor isolatie, ik kan bijna niet geloven dat dit daadwerkelijk A+++ is.
Ik heb ook twijfels.
Op de BG zie ik wel een verdikking aan de voorgevel. In mijn huis (ook enkelsteens) lag de muur terug tov de ramen. Hier andersom. Zou zomaar een cm of 10 kunnen zitten. Met pir zit je dan al op nieuwbouwwaarde. 1e verdieping lijkt wel wat te missen. De rest van de muren zijn vooral nieuw. Maar ik ben wel benieuwd naar het rapportje ja.
D-e-n schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:25:
[...]

De aanwezigheid van WTW haal je uit de foto's?
En uit de plattegrond, staat genoemd in het tech hok. Een foto van dat tech hok had een hoop duidelijk gemaakt. Is bijvoorbeeld die genoemde 'electrische boiler' niet gevoed door de WP?
Het niet benoemen van het type verwarming verbaasde mij ook overigens. Het is unieke sellingpoint is wat mij betreft de lage energiekosten per maand, daar zou ik bijna mee beginnen.
Ja met een dikke vetgedrukte caption :9

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• Wuursj
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-12 22:29

Wuursj

want worst is al bezet

eltweako schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 23:24:
Hoe VT wonen wil je een huis hebben zeg. Zelfs een folderhouder in de kamer die zo uit de wachtkamer van een tandarts gehaald is.
TV? Daar doen we niet aan, we kijken 's avonds gezellig naar Eigen huis en VT Wonen op het rekje tegen de muur.
Dat rekje met de VT wonens is speciaal als troll voor dit topic neergezet :p
Op de bingokaart kan ik eigenlijk alleen de visgraat vloer afvinken en imho misstaat dat niet eens bij oudere woningen als deze

droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst

• chim0
Xerox schreef op zondag 2 juli 2023 @ 09:54:
[...]

Even een foto maken.
[Afbeelding]

O shit, kabels niet weggehaald, maak maar een nieuwe en plaats die ook maar op Funda.
[Afbeelding]
Dat hoor ik vaker mensen zeggen hier, maar ik stoor me daar totaal niet aan. Ik heb liever foto's van hoe een huis echt is en hoe de mensen echt leven want dat is realistisch en niet alles opruimen en alles spik en span maken voor de foto want dat is nep imho. Bovendien als je het huis gaat kopen, ga je het toch je eigen maken dus al dat soort dingen zijn niet belangrijk.
chevsticks schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:03:
[...]

Prachtig huis, helemaal met je eens. Maar voor dat geld een 2 onder 1 kap, kleine tuin en aan druk vaarwater zou mij toch verder doen zoeken (niet dat ik maar in de buurt van zo'n inkomen).
Mee eens, het is idd veel geld. Ik denk dat je het meest betaalt voor de locatie want er zullen vast mensen zijn die dat waarderen. Ik kom zelf uit Dordt en bij dat punt komen drie rivieren samen dus best uniek en idd vrij druk, maar ik denk dat je weinig hinder zal ondervinden van die schepen. Hoeveel herrie maakt een groot vrachtschip nou? Ik denk dat een gemiddelde spoorlijn door je achtertuin of provinciale weg door je voortuin erger is qua geluid dan langzaam varende schepen. Het is ook best ver weg. Het is niet dat ze 5 meter van je huis varen. Maar goed ook dit is relatief. Bootjes kijken is misschien even leuk, maar na een tijdje ben je het ook zat. Je gaat niet de hele dag in je achtertuin zitten om naar schepen te kijken tenzij je zo'n iemand bent en dat leuk vindt.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:34
manofsteam schreef op zondag 2 juli 2023 @ 07:24:
https://www.funda.nl/koop...260643-postjesweg-288-pp/

Zie de brochure van dit appartement in Amsterdam. :)
Pfffff. van oven tot koelkast, van thermostaat tot jaloezieën, van spiegelverwarming tot vouwgordijnen en van lampen tot zonwering. Zelfs de wc-bril kan je vanaf je telefoon bedienen...! :w Kom de luie bank niet meer af.
Hmmm... misschien dat ik daar m'n vriendin mee kan overtuigen... :P

[Afbeelding]
Een ander appartement in dat gebouw vind ik ook erg mooi gedaan.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ZpAz schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:05:
[...]

Een ander appartement in dat gebouw vind ik ook erg mooi gedaan.
Heel mooi. Alleen jammer dat het geld op was voor zes dezelfde eetkamerstoelen :?

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18-12 11:44
chim0 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 10:49:

Mee eens, het is idd veel geld. Ik denk dat je het meest betaalt voor de locatie want er zullen vast mensen zijn die dat waarderen. Ik kom zelf uit Dordt en bij dat punt komen drie rivieren samen dus best uniek en idd vrij druk, maar ik denk dat je weinig hinder zal ondervinden van die schepen. Hoeveel herrie maakt een groot vrachtschip nou? Ik denk dat een gemiddelde spoorlijn door je achtertuin of provinciale weg door je voortuin erger is qua geluid dan langzaam varende schepen. Het is ook best ver weg. Het is niet dat ze 5 meter van je huis varen. Maar goed ook dit is relatief. Bootjes kijken is misschien even leuk, maar na een tijdje ben je het ook zat. Je gaat niet de hele dag in je achtertuin zitten om naar schepen te kijken tenzij je zo'n iemand bent en dat leuk vindt.
Herrie zal wel meevallen inderdaad, ik dacht meer aan de uitstoot van al die smerige stookolie en fijnstof.
Het uitzicht lijkt me inderdaad wel prachtig op dat punt, zou het vanuit de tuin te zien zijn met die struiken en bomen er tussen? Nu ik wat beter de foto's bekijk is dat zeker te zien. :+

• chim0
Roenie schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:10:
[...]
Heel mooi. Alleen jammer dat het geld op was voor zes dezelfde eetkamerstoelen :?
Dat is natuurlijk bewust gedaan voor het speelse effect. Het is misschien een beetje hippie-achtig maar ik vind het wel wat hebben i.p.v. altijd maar die saaie tafelset met dezelfde stoelen. Past ook goed bij de rest van het interieur.

• chim0
chevsticks schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:20:
[...]

Herrie zal wel meevallen inderdaad, ik dacht meer aan de uitstoot van al die smerige stookolie en fijnstof.
Het uitzicht lijkt me inderdaad wel prachtig op dat punt, zou het vanuit de tuin te zien zijn met die struiken en bomen er tussen? Nu ik wat beter de foto's bekijk is dat zeker te zien. :+
Geen idee, zoveel verstand heb ik niet van scheepvaart, maar er zullen toch geen schepen meer zijn, die op kolen varen? Dus dat zal ook wel meevallen. Je hebt volgens mij wel een jaarlijks evenement met stoombootjes enzo, maar dat is ook maar één keer in het jaar. En af en toe is het wel indrukwekkend want als die Zwijndrechtse brug opengaat, dan weet je dat weer e.o.a. gevaarte langs komt zeilen. Dat zie je niet in je slootje achter. 8)

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:32
Oude kapsalon omgebouwd tot woning/studio. Best leuk gedaan en met de ruimte omgegaan. Je zit daar wel aan een vrij drukke kruising/weg en ook redelijk te kijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HnQUbYEqG-372t0yvE3z0xkAYpI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CGsDvcE4w2U6IsbPgA4Ds5XP.jpg?f=user_large

https://www.funda.nl/koop...8-rustenbergherstraat-11/

• Skywalker27
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:38
Sjurm schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:28:
Oude kapsalon omgebouwd tot woning/studio. Best leuk gedaan en met de ruimte omgegaan. Je zit daar wel aan een vrij drukke kruising/weg en ook redelijk te kijk.

[Afbeelding]

Jemig wat een geld ik kom daar regelmatig langs voor 255k wou ik er dood nog niet liggen.

2 drukke wegen 1 superdruk kruispunt. Andere kant van de hessenweg allemaal bedrijven. Achter je aan 1 kant mooie jaren 30 woningen ++, maar aan de andere kant staan lelijke rode baksteen flats met sociale huur. En voor je deur een hele rij met garageboxen.

[ Voor 24% gewijzigd door Skywalker27 op 02-07-2023 12:32 ]

• Roenie
  • Niet online
Skywalker27 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:27:
[...]

Jemig wat een geld ik kom daar regelmatig langs voor 255k wou ik er dood nog niet liggen.

2 drukke wegen 1 superdruk kruispunt. Andere kant van de hessenweg allemaal bedrijven. Achter je aan 1 kant mooie jaren 30 woningen ++, maar aan de andere kant staan lelijke rode baksteen flats met sociale huur. En voor je deur een hele rij met garageboxen.
De makelaar geeft het zelf ook al aan: "Levendige locatie." :X

• chim0
@Sjurm Even wachten hoor, ik ben het aantal uitroeptekens nog aan het tellen in de beschrijving. Mijn hemel! Volgens mij lijdt degene die dit geschreven heeft aan hondsdolheid (met zoveel enthousiasme is het geschreven) of diegene had al 20 espresso's op voordat ie het schreef. 8)7

Buiten dat zou ik daar nooit willen wonen. Precies wat je zegt: te kijk. Dit gebouwtje kon beter gebruikt worden als tuinhuis voor de buren.

• Immutable
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:11
[...]

Is enkel een twee onder 1 kap, en je overburen zijn wappies:
https://www.google.com/ma...!7i16384!8i8192?entry=ttu

Wat doet zo'n huis is zo'n slechte buurt. Als ik zulks geld uitgeef, wil ik ook dat de buurt op dat niveau zit.

• chim0
Immutable schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:53:
[...]

Whahaha die had ik niet eens gezien. _O- Maar misschien zijn deze mensen nog grotere wappies zonder de stickers. Het ging me meer om het interieur.
Wat doet zo'n huis is zo'n slechte buurt. Als ik zulks geld uitgeef, wil ik ook dat de buurt op dat niveau zit.
Mja ik weet niet of het zo'n slechte buurt is. Ik denk dat dit de "Flodders" zijn van deze buurt, maar verder wel normaal volk.

• karel-jacobse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-12 00:46
[...]

Is dat zo’n “ambassade” bordje?

• Heinemancp
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:54
[...]

Ik vind die twee AMG Mercedes'en in de voortuin, met dat achterlijke hek ervoor, de grootste Tokkies.

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
manofsteam schreef op zondag 2 juli 2023 @ 07:24:
https://www.funda.nl/koop...260643-postjesweg-288-pp/

Zie de brochure van dit appartement in Amsterdam. :)
Pfffff. van oven tot koelkast, van thermostaat tot jaloezieën, van spiegelverwarming tot vouwgordijnen en van lampen tot zonwering. Zelfs de wc-bril kan je vanaf je telefoon bedienen...! :w Kom de luie bank niet meer af.
Hmmm... misschien dat ik daar m'n vriendin mee kan overtuigen... :P

[Afbeelding]
Mooi apartement in een kutbuurt.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12 11:10

Twhomp

Stayin' Alive

karel-jacobse schreef op zondag 2 juli 2023 @ 22:07:
[...]

Is dat zo’n “ambassade” bordje?
Je bedoelt 'soeverein'?

Lijkt er wel op:
Afbeeldingslocatie: https://hogeraadvandekinderen.nl/____impro/1/onewebmedia/OvaalStempel1.jpg?etag=%2275f1-5fcf7d3e%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=438%2B678&extract=0%2B0%2B438%2B673&quality=85

Maar wat een stickers op die tent/auto.
Corona-onzin
Fake news
Soeverein

Ik mis alleen nog de chemtrails.
Ik vraag me altijd af waarom wappies telkens in alle tegenbewegingen tegelijk geloven :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 17:58

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

• handy112
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:52

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:57
Foto's van de achtertuin doen vermoeden dat er ooit een uitbouw van steigerhout heeft gestaan :D

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ideaal voor de permanente klusser: staat je huis altijd in de steigers :P

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 13:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2HOnbc4AL36kRmtioVjvQ7eSoM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/czAWOc8sV1W1E26tBGQKwLzi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7k2y4OT8eu7yA5l2t7eIazs96Lw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NzW7Uaz9HVbj9jDSaCC7uO37.jpg?f=fotoalbum_large

R.I.P. klaprozen.

Gezien de manier waarop de tuinen zijn aangepakt lijkt het op ex-woningbouw. Maar in de regel pakken die ook de binnenkant eerst aan bij verkoop.

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-12 10:23
[...]

Wel een kil uitzicht... :+
Hm, die grap gaat net niet op. De Dordtse Kil ligt een stukje zuidelijker!

Eens met het uitzicht, op Groothoofd en Dordt, mooi stukje daar.

• CvP_tweakers
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12:34
chim0 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 07:00:
[...]

Zo dan, nog verkocht onder voorbehoud ook. Je kan van dat strookje haag wel en slip'n'slide maken direct de plomp in. :+

Maar weinig pittoresk aan Heerjansdam kan ik je vertellen. Er staan verderop wel een paar mooie, dikke villa's waarvan eentje heel mooi, vind ik persoonlijk. Beetje Italiaans achtig. https://goo.gl/maps/yVUKZTwJg9FLem2CA

Vanaf de dijk kan je hem wel zien, maar niet zo goed > https://www.google.com/ma...8192?authuser=0&entry=ttu

Van dichtbij is ie geblurred, geen idee waarom. Misschien toch Italiaanse praktijken daar? :+
sorry, reactie was off topic.

[ Voor 14% gewijzigd door CvP_tweakers op 03-07-2023 10:50 ]

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

• CvP_tweakers
6 warmtepompen (airco-units??) onder een slaapkamerraam en dan nog steeds een gas CV-ketel??
#Hoedan??

Gasloos sinds nov. 2019, 10,5 Kwp, Fronius Symo GEN 24 10 plus, Zonneboiler Wolf BSP 800 + 4x Topson F3-1, CV-Houtkachel Walltherm, Renault Zoe R135 Intens 50

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:10
CvP_tweakers schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:58:
[...]

6 warmtepompen (airco-units??) onder een slaapkamerraam en dan nog steeds een gas CV-ketel??
#Hoedan??
Waarschijnlijk airco units inderdaad, om te koelen. Airco's kunnen ook wel verwarmen maar vaak tot een graad of 7 buiten. Als het daaronder komt heb je in dit geval toch nog de CV nodig.

• micky_
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online

[Afbeelding]

Ik vind de vorm grappig, en de trap ook (een ganzentrap).

Maar huh? De plee en de rest van de badkamer rechtstreeks in het zicht van de buren 8)7 ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WcSvMhJ1geaHz_Sdp8DvMWSNaL0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fEIp0cncfWsfZ0dxRm9p3SRQ.png?f=fotoalbum_large

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:23

_Eend_

🌻🇺🇦

micky_ schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:12:
[...]

Ik vind de vorm grappig, en de trap ook (een ganzentrap).

Maar huh? De plee en de rest van de badkamer rechtstreeks in het zicht van de buren 8)7 ?

[Afbeelding]
Ideaal toch, als je hard hebt zitten kleien op de WC dan hoef je alleen maar op het raam te kloppen om je creatie aan de buren te laten zien :+

Voor de rest wel een leuke flip, alleen jammer van de locatie, daar zou ik echt niet willen wonen. Maar ik zou wel wat aan die ramen in de badkamer doen, dat los je niet op met enkel wat plakfolie tegen het raam. De kleedkamers op mijn werk hebben dat ook, en als er iemand dichtbij het raam gaat staan zie je vaag (maar niet vaag genoeg) iemand staan. Ik kon heel duidelijk zien dat de mevrouw voor het raam zwart ondergoed aan had.. :X

[ Voor 26% gewijzigd door _Eend_ op 03-07-2023 11:18 ]

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:25
Senaxx schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:03:
[...]
Waarschijnlijk airco units inderdaad, om te koelen. Airco's kunnen ook wel verwarmen maar vaak tot een graad of 7 buiten. Als het daaronder komt heb je in dit geval toch nog de CV nodig.
Ik zou dat maar niet roepen in Lucht/lucht warmtepomp om mee te verwarmen en te koelen - #2 ;)

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:36
CvP_tweakers schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:58:
[...]

#Hoedan??
Ach, dan kan die 7e buitenunit er ook makkelijk bij. En als het je echt stoort kan je voor een paar duizend euro makkelijk 1 of 2 multisplit buitenunits laten plaatsen. Daar zou ik een huis in deze prijsklasse niet op laten lopen.

Wel jammer van de saaie tuin, best wel een vreemd contrast met het houten maatwerk interieur.
Senaxx schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:03:
[...]

Waar haal je die wijsheid vandaan? Vrijwel elke airco kan tot -10C, zo niet -20-25C bij de betere modellen verwarmen.

All-electric.

• micky_
  • Niet online

Het uitzicht zal vast fraai zijn, maar er loopt een openbaar pad direct langs je achtertuin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZGPgmtW933ob_ztxkQN--c900Zk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YnPxbP3f9hhKRZxW3r06jQ4i.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0wWRMa7vf3pFw9CdmfS7J9I9QE4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MjkflCwII1J57MVhJeU95W9Z.png?f=fotoalbum_large

Hier ook van binnen te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mLlSNNCLZr2iO5Zb2Hre2ZjX5ao=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ldOJIuVkQH1KiNqzmtTvrVfj.jpg?f=fotoalbum_large

Al met al heel veel geld voor een twee-onder-1-kap met weinig privacy in een dichtbebouwde buurt.

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:10
RonJ schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:23:

Waar haal je die wijsheid vandaan? Vrijwel elke airco kan tot -10C, zo niet -20-25C bij de betere modellen verwarmen.
offtopic:
Ik heb deze wijsheid waarschijnlijk gemixt met monobloc airco's die wij zelf hebben. Deze hebben een backup heater ingebouwd om (beter) te kunnen verwarmen als het heel koud is. Dit verschilt natuurlijk van de traditionele airco's

• Rubbergrover1
RonJ schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:23:
[...]

Ach, dan kan die 7e buitenunit er ook makkelijk bij. En als het je echt stoort kan je voor een paar duizend euro makkelijk 1 of 2 multisplit buitenunits laten plaatsen. Daar zou ik een huis in deze prijsklasse niet op laten lopen.

Wel jammer van de saaie tuin, best wel een vreemd contrast met het houten maatwerk interieur.
Vooral omdat de tekst zo uitgebreid de natuur van het nabij gelegen Landgoed Het Buitenland bespreekt. De doelgroep die dat een belangrijk verkooppunt vindt, zal waarschijnlijk ook iets meer leven in de eigen tuin wensen.

• NicoHF
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
[...]

Dat is inderdaad een mooie woning en interieur. Ik hou wel van Erik kuster styling.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:47
[...]

Zeer mooi! Ik mis net een paar miljoen, maar anders..

• CvP_tweakers
Rubbergrover1 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:04:
[...]

Vooral omdat de tekst zo uitgebreid de natuur van het nabij gelegen Landgoed Het Buitenland bespreekt. De doelgroep die dat een belangrijk verkooppunt vindt, zal waarschijnlijk ook iets meer leven in de eigen tuin wensen.
Sterker nog, dit is het contactadres van Landgoed het Buitenland!
Van de website: "Landgoed Het Buitenland is ingericht als broed- en rustgebied voor vogels."
En dan zelf zo'n kale tuin?

Het zou verboden moeten worden!!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Veel gerookt zo te zien :D Waar rook is, is vuur... tenminste die vloer is flink zwart. Misschien heeft dat een andere reden? Als je goed kijkt zie je een "persoon" in die zwarte vlek op de vloer..

[ Voor 16% gewijzigd door souljah1h op 03-07-2023 14:50 ]

• Rubbergrover1
Geen idee, maar ik gok dat de buren erg blij zullen zijn dat er nieuwe bewoners komen.

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:45

J27

souljah1h schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:44:
[...]

Veel gerookt zo te zien :D Waar rook is, is vuur... tenminste die vloer is flink zwart. Misschien heeft dat een andere reden? Als je goed kijkt zie je een "persoon" in die zwarte vlek op de vloer..
Eenmaal uitgerookt is ie erbij gaan liggen en langzaam weggeteerd zo te zien...

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Lijkt bijna alsof daar een tijdje een lijk heeft gelegen.

Dit is ook wel een heel erg geval van doorgerookt, zelfs de deuren zijn compleet vergeeld.

Hier in buurt was er een huurhuis die ook zo lekker vergeeld was, als je door de ramen naar binnen keek dan hadden ze allemaal zo'n gele gloed alsof je door een nachtbril keek.

• UTMachine
  • Laatst online: 13:05
micky_ schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:23:
[...]

Het uitzicht zal vast fraai zijn, maar er loopt een openbaar pad direct langs je achtertuin.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hier ook van binnen te zien:

[Afbeelding]

Al met al heel veel geld voor een twee-onder-1-kap met weinig privacy in een dichtbebouwde buurt.
Het is een mooi huis, lokatie ook niet verkeerd ... Maarja, weinig privacy en die prijs! Ook staat deze woning al veel langer te koop dan 4 maanden (ik loop er regelmatig langs).

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:20

paQ

gawd ik denk dat je daar met afbijt doorheen moet :D
(maar echt)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• India Sierra
  • Laatst online: 22-12 22:59

India Sierra

Learn by failure

Eerste aanrechtblad kapot gevallen "maar daar kan ik nog wel wat mee". Verder interessante mix&match met de keukenkastjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pU05CeC0gpdpEU5-YjUxMMuoqEk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LTDXAPy0MGPan0LTbLTUVUW4.jpg?f=fotoalbum_large

Het bekende gezegde, 4x boren 1x meten 8)7 :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uP1N4x3I21XFKJIF2l3MCLlNsJg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F8iS33H3isS1KAI87u8y4JMV.jpg?f=fotoalbum_large

Huh waarom zit er een gat in de vloerbedekking? (en die luxaflex kan er nog prima mee door trouwens):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-1mp1MptOmwwMrguBFPyD485BGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sdCJLIfcSaxG3f92AADsiSqW.jpg?f=fotoalbum_large

Oh er was wat nodig voor de garage :+ :
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RcHA1-v9RDYw14vQcS4rD3yasoU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uPLXGyQBEjRfKCwqmWWOBWs5.jpg?f=fotoalbum_large

Schade aan de muur bij het aanleggen van de airco gefixed door Picobello BV? Zie je *bijna* niks meer van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rwI8NGlCIPeTjqaYPiIEVQ79aQ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AriFQ53SjaaKfNCxMS3l6ek5.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe verder ik kijk bij dit huis hoe meer rare dingen ik zie. Raar leidingwerk, de inverter aka shin-destroyer 2000 en vooral heel veel beunwerk :X

https://www.funda.nl/koop...uis-42250372-zuidewijn-1/

Leuke guessing game: Hoe achterlijk veel kastjes staan er in dit huis :?

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:20

paQ

keuken niet meegeteld: 24 kasten! :X (en 1 kist)
Man wat staat het daar vol zeg

[ Voor 8% gewijzigd door paQ op 03-07-2023 17:09 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Zwartoog
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:39
India Sierra schreef op maandag 3 juli 2023 @ 17:01:
Eerste aanrechtblad kapot gevallen "maar daar kan ik nog wel wat mee". Verder interessante mix&match met de keukenkastjes:
[Afbeelding]
...
Ik vind dat aanrechtblad zo wel sierlijk gedaan, zo'n doorlopende spetterplank. Maar gezien de staat van de rest van het huis begin ik te twijfelen of het niet inderdaad een "shit, stukgevallen, zonde"-oplossing is :P

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
Rev! schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:55:
[...]

Lijkt bijna alsof daar een tijdje een lijk heeft gelegen.

Dit is ook wel een heel erg geval van doorgerookt, zelfs de deuren zijn compleet vergeeld.

Hier in buurt was er een huurhuis die ook zo lekker vergeeld was, als je door de ramen naar binnen keek dan hadden ze allemaal zo'n gele gloed alsof je door een nachtbril keek.
Denk dat het beschadging is van de rolstoel die hier heeft rondgereden in combinatie met de grote hoeveelheid teer en nicotine, afmeting van het vierkant zal een bed geweest zijn...

• hfolkers
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18:36
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Huh waarom zit er een gat in de vloerbedekking? (en die luxaflex kan er nog prima mee door trouwens):
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Schade aan de muur bij het aanleggen van de airco gefixed door Picobello BV? Zie je *bijna* niks meer van:
[Afbeelding]

Hoe verder ik kijk bij dit huis hoe meer rare dingen ik zie. Raar leidingwerk, de inverter aka shin-destroyer 2000 en vooral heel veel beunwerk :X

Ook wel leuk, en traphekje voor de keuken, maar niet voor de trap...

• micky_
  • Niet online
UTMachine schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:58:
[...]

Het is een mooi huis, lokatie ook niet verkeerd ... Maarja, weinig privacy en die prijs! Ook staat deze woning al veel langer te koop dan 4 maanden (ik loop er regelmatig langs).
Inderdaad!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fwUVsTOUwhaKULabeAfQcu4ejYk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Kpb8nhBrzXxbdEXTJ5lb8JoJ.png?f=user_large

Op 17 februari 2022 te koop gezet voor 2,8M.

• saaltink
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:57
hfolkers schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:25:
[...]

Ik denk dat hekje voor een hond is die geen trap kan lopen. In de schuur hangt z’n stok om de bal van een hond weg te gooien.

• Kromatic
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14:41
Jolke schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:19:
[...]

Wel een kil uitzicht... :+
Hm, die grap gaat net niet op. De Dordtse Kil ligt een stukje zuidelijker!

Eens met het uitzicht, op Groothoofd en Dordt, mooi stukje daar.
Dit huis staat al een zeer lange tijd te koop. Is aangepakt door Eric Kuster. Volgens mij in de verkoop gekomen, nadat de eigenaar in 2021 is overvallen en zijn privéchauffeur rake klappen heeft moeten ontvangen. Staan altijd de meest dure auto's en dan heb ik het over écht duur. Nieuwe AMG's van 300k of een Rolls Royce Dawn van 450k.

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

jammer dat dit huis niet jouw smaak is O-)

• Rubbergrover1
Kromatic schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:55:
[...]

Dit huis staat al een zeer lange tijd te koop. Is aangepakt door Eric Kuster. Volgens mij in de verkoop gekomen, nadat de eigenaar in 2021 is overvallen en zijn privéchauffeur rake klappen heeft moeten ontvangen. Staan altijd de meest dure auto's en dan heb ik het over écht duur. Nieuwe AMG's van 300k of een Rolls Royce Dawn van 450k.
Dus niet alleen de woning kan het daglicht niet verdragen.

• Erebus1
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19-12 15:37
Best een schappelijke prijs voor oppervlakte en ligging (als je kiest voor rust)

https://www.immoweb.be/nl...op/beaumont/6500/10675598

Maar bij beschrijving : " Aangepast aan mensen met een beperking => Ja"

Welke aanpassing ? Dat er buiten een zetel sta ?

Je moet al een beperking hebben wil je dit renoveren :9

• Rubbergrover1
Erebus1 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 08:28:
Best een schappelijke prijs voor oppervlakte en ligging (als je kiest voor rust)

https://www.immoweb.be/nl...op/beaumont/6500/10675598

Maar bij beschrijving : " Aangepast aan mensen met een beperking => Ja"

Welke aanpassing ? Dat er buiten een zetel sta ?

Je moet al een beperking hebben wil je dit renoveren :9
De woning heeft een slaapkamer en badkamer op de begane grond (bij andere makelaars kun je wel een beschrijving van de woning lezen). En aan de foto's te zien zitten er verder ook weinig trapjes of opstapjes in, dus prima 'levensloopbestendig'.

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-12 08:18
UTMachine schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:58:
[...]

Forse prijs voor 2 onder 1 kap, loop hier ook regelmatig langs.
Gaat naar mijn mening ook zeker niet weg voor die prijs, er mist te veel voor dat bedrag.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:10

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Vier aircounits ;(

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/176/852/251_1440.jpg

Signatures zijn voor boomers.

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12 11:10

Twhomp

Stayin' Alive

Ik snap niet waarom dat kanaal eerst opzij moet lopen?

Ik dacht eerst vanwege 2 gaten in de muur, vanwege binnenunits aan twee kanten van een binnenmuur, maar dat ziet er ook niet logisch uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CN6nflYK1HOE_FuOL72tNV5dg90=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KIapcbQ8rxD1reYs996D1cSi.png?f=user_large
Rare plek voor een muur?

Het ziet er in ieder geval niet uit.

En sowieso: kan er niet een verplichting komen dat kanalen/installaties op de buitenmuur in dezelfde globale kleur als het steenwerk moet?
(aan de andere kant: meeste huizen zijn toch al lelijk door de zonnepanelen :+ )

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• tcw82
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18:09
hfolkers schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:25:
[...]

Dat hadden wij ook in onze vorige woning.
Kan ook voor een hond oid zijn.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:05

steveman

Comfortabel ten onder

[Afbeelding]

Hey, die kwam gelijk bekend voor, daar zat vroegah kapper Zwart... maar toen was het pand nog niet zwart :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Noordvliet in Leeuwarden staat een sloopobject. Al jaren kom ik wekelijks langs het pand waar op de zolder de duiven wonen. Je betaalt 275k voor de voorgevel en de grond, de rest is gewoon afval.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/040/158_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/040/170_1440.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/040/181_1440.jpg

Ingeklemd tussen een volkskroegje en een afhaalpizzaria.

Funda

[ Voor 5% gewijzigd door wheeler op 04-07-2023 11:00 ]

• Rubbergrover1
Twhomp schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:14:
[...]

Ik snap niet waarom dat kanaal eerst opzij moet lopen?

Ik dacht eerst vanwege 2 gaten in de muur, vanwege binnenunits aan twee kanten van een binnenmuur, maar dat ziet er ook niet logisch uit:
Aan de plattegronden kun je zien dat de scheidingsmuur tussen de twee kamers op de eerste verdieping een stuk meer naar rechts is dan op de zolder. De leidingen zullen daarom op de eerste verdieping vermoedelijk ook een stuk meer naar rechts naar binnen gaan.

• Rubbergrover1
wheeler schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:59:
Noordvliet in Leeuwarden staat een sloopobject. Al jaren kom ik wekelijks langs het pand waar op de zolder de duiven wonen. Je betaalt 275k voor de voorgevel en de grond, de rest is gewoon afval.
Het gaat wel om 655 m² grond. Zo veel grond dicht bij het centrum vind je niet heel vaak voor een betaalbare prijs.

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-12 11:58

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-12 22:33
Een raam op de begane grond die uitkijkt op de tuin van je buurman.
Waarschijnlijk is het huis wat nu te koop staat later gebouwd :P
Ondertussen een lekker schuur ervoor zetten

https://www.funda.nl/koop...-42108274-sjorsstraat-47/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OHt-bA0DSA3H3rcAo4kTMAHpO9g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CqmLBIXI3hoK30w6nLr608Ll.jpg?f=fotoalbum_large

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:30

timovd

Voorsprong door techniek

CKSotos schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:32:
Een raam op de begane grond die uitkijkt op de tuin schaatsbaan van je buurman.
...
FTFY

Op Streetview in juli 2009 stond de berging er nog niet, maar zat er wel een raam in de gevel van de buren. Hoe dat raam daar ooit is gekomen, is mij een raadsel. Dat zit veel te dicht op de erfgrens. Ik snap het plaatsen van die berging daar wel.

[ Voor 37% gewijzigd door timovd op 04-07-2023 13:52 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 11:05:
[...]

Het gaat wel om 655 m² grond. Zo veel grond dicht bij het centrum vind je niet heel vaak voor een betaalbare prijs.
Dat klopt, maar de straat biedt niet veel kansen voor woonhuizen. Straat met kroegen, coffeeshops en autobandenhandel. Dan moet je voorhuis als toegangspoort gebruiken en op terrein erachter iets nieuws bouwen.

• HelloIamAldo
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:28
wheeler schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:51:
[...]

Dat klopt, maar de straat biedt niet veel kansen voor woonhuizen. Straat met kroegen, coffeeshops en autobandenhandel. Dan moet je voorhuis als toegangspoort gebruiken en op terrein erachter iets nieuws bouwen.
Kroegen én coffeeshops én pizzeria in de straat? In een universiteitsstad? Studentenhuisvesting kom er maar in! *O*

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:06
Ik kwam net een filmpje tegen over een mooi eilandje in Noord-Holland, alleen bereikbaar met een veerpont, lekker rustig: De Woude. En ja hoor er staat wat te koop:

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/162/353/448_2160.jpg

Hout, je moet er van houden

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/162/353/452_2160.jpg

Strak staaltje kabelmanagement

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/162/353/450_2160.jpg

Geen enorm indrukwekkend afwerkingsniveau voor bijna een miljoen.

https://www.funda.nl/koop/de-woude/huis-42809309-woude-36-d/

Mocht dat te duur zijn, dan is er nog dit:
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/176/393/794_2160.jpg

Op eigen risico :) Mogelijk verhuurd...

https://www.funda.nl/koop/de-woude/huis-42140862-stierop-1/

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:25
Kan zuiniger zijn dan een multisplit.

• chim0
_Eend_ schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:14:
[...]

Maar ik zou wel wat aan die ramen in de badkamer doen, dat los je niet op met enkel wat plakfolie tegen het raam. De kleedkamers op mijn werk hebben dat ook, en als er iemand dichtbij het raam gaat staan zie je vaag (maar niet vaag genoeg) iemand staan. Ik kon heel duidelijk zien dat de mevrouw voor het raam zwart ondergoed aan had.. :X
Ten eerste wat deed jij in de dameskleedkamer? :+ En ten tweede, dat is de goedkopere raamfolie. Die is idd vrij doorzichtig, maar een beetje betere raamfolie zie je vanaf een halve meter niet meer dus dan moet iemand echt met een ladder tegen je badkamerraam opklimmen om naar naar binnen te kijken.
micky_ schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:23:
[...]

Dat is minder inderdaad.
Klopt, het enige mooie vind ik het interieur en het uitzicht, maar een andere locatie had het huis inderdaad meer recht gedaan. De prijs is te gek woorden nu ik erover nadenk. 2,5 miljoen is gewoon lachwekkend voor deze woning. Een derde daarvan zou wat realistischer zijn.
Rubbergrover1 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 13:04:
[...]

Hoe weet je dat? Misschien komt er iemand, die het hele zooitje opentrekt en er 80 bij 80 tegels neer plempt met een zwembad erbij. Dat stukje over het landgoed is gewoon een apart informatiestukje en heeft verder niks met de woning te maken. Dat gaat over het landgoed waarop het spul staat.

Maar misschien is dat hele rijtje een kliekje voor dat landgoed en moet je erbij willen horen als je daar komt wonen. De vraag is of je dat wilt. Is maar een aanname, maar ik kan me het zo voorstellen als ik naar het spul kijkt. Nou, mij niet bellen. Voor 2 miljoen wil eis ik privacy en wil ik niks met niemand te maken hebben.

[ Voor 54% gewijzigd door chim0 op 04-07-2023 22:13 ]

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

chim0 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 21:37:
[...]

Ten eerste wat deed jij in de dameskleedkamer? :+ En ten tweede, dat is de goedkopere raamfolie. Die is idd vrij doorzichtig, maar een beetje betere raamfolie zie je vanaf een halve meter niet meer dus dan moet iemand echt met een ladder tegen je badkamerraam opklimmen om naar naar binnen te kijken.

[...]
Just voor the record: ik zat niet in de kleedkamer, ik liep er voorbij. Dat bewuste raam zit namelijk in de buitenmuur en er loopt een pad vlak langs, en dat is de route naar het fietsenhok :P En die mevrouw stond ook op ongeveer een halve meter of minder van het raam.

En de WC van het huis waar ik op reageerde zat ook hooguit een halve meter afstand van het raam. Op de begane grond. Dus waar jij die ladder nou voor nodig hebt?

• chim0
_Eend_ schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:05:
[...]

Just voor the record: ik zat niet in de kleedkamer, ik liep er voorbij. Dat bewuste raam zit namelijk in de buitenmuur en er loopt een pad vlak langs, en dat is de route naar het fietsenhok :P En die mevrouw stond ook op ongeveer een halve meter of minder van het raam.
Niet zo happen joh. :* Maar uh, deze vrouwelijke collega niet preuts dus. :P
En de WC van het huis waar ik op reageerde zat ook hooguit een halve meter afstand van het raam. Op de begane grond. Dus waar jij die ladder nou voor nodig hebt?
Je hebt het toch over die steigerhout woning of ben ik nou in de war? Daar zit de badkamer boven. Van welke woning is die foto met de plee beneden bij het raam dan?

• Kromatic
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14:41
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 07:15:
[...]

Dus niet alleen de woning kan het daglicht niet verdragen.
Mwah niet zo zeer. Voor zover ik weet is meneer een ondernemer met een vrij succesvolle binnenvaartvloot. Wel van het type showen, dus hoogstwaarschijnlijk ook een paar dikke klokken thuis.

• _Eend_

_Eend_

🌻🇺🇦

chim0 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:12:
[...]

Niet zo happen joh. :* Maar uh, deze vrouwelijke collega niet preuts dus. :P
Ik had honger :+ Maar ik geloof niet dat ze het in de gaten had.
Je hebt het toch over die steigerhout woning of ben ik nou in de war? Daar zit de badkamer boven. Van welke woning is die foto met de plee beneden voor het raam dan?
nee, ik had het over de oude kapsalon in Hardenberg: Sjurm in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023"

• chim0
_Eend_ schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:28:
[...]

Ik had honger :+ Maar ik geloof niet dat ze het in de gaten had.
offtopic:
Denk dat jouw collega ook honger had. Ze zag in jouw een lekker hapje en deed alsof ze het niet in de gaten had door lekker dicht bij het raam te gaan staan in haar Hunkemöller slipje op het moment dat jij voorbij kwam. :9 Oké het is tijd om naar bed te gaan, m'n zieke geest begint op te spelen. :D :+
[...]
nee, ik had het over de oude kapsalon in Hardenberg: Sjurm in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023"
Ah vandaar. Nee, idd niet echt een lekker plekje voor de pleepot, maar misschien kon het niet anders i.v.m. de riolering.

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 04-07-2023 22:37 ]

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:24
Het huis uit “De moeite waard” van vanavond staat weer te koop: https://www.funda.nl/koop...5-van-der-mastenstraat-6/

Toch benieuwd wat er gebeurd is. Koop niet doorgegaan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N-fvjrJ5XkVUQkyN8JBzRbOGugs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sQYSWYTveDVEmZVmngS3VdDu.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L1ed03KO_IPz3DG9R7gxv_YeJL8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8R6mkMzQWuQLmPLmCXnaQrj0.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Thg0MuBaIShmRSW5ScchtE6TcPo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tp2zBtz88BDtg3fhPNSo5Ghp.jpg?f=user_large

[ Voor 61% gewijzigd door kw_nl op 04-07-2023 23:08 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• leto001
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:10
Kalentum schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:35:
Ik kwam net een filmpje tegen over een mooi eilandje in Noord-Holland, alleen bereikbaar met een veerpont, lekker rustig: De Woude. En ja hoor er staat wat te koop:

[Afbeelding]

Hout, je moet er van houden

[Afbeelding]

Strak staaltje kabelmanagement

[Afbeelding]

Geen enorm indrukwekkend afwerkingsniveau voor bijna een miljoen.

https://www.funda.nl/koop/de-woude/huis-42809309-woude-36-d/

Mocht dat te duur zijn, dan is er nog dit:
[Afbeelding]

Op eigen risico :) Mogelijk verhuurd...

https://www.funda.nl/koop/de-woude/huis-42140862-stierop-1/
Het is een mooi eilandje. Kom er weleens en is inderdaad rustig. Wel heel erg ons kent ons en je moet eigenlijk wel ergens een bootje hebben. Dat houten huis staat dan ook wel weer heel dicht op de buren zeg,

De begeleidende tekst bij de veiling is ook mooi. Mogelijk verhuurd en totaal onduidelijk of perceel nu wel of niet bij de verkoop hoort. Ben benieuwd waar dat voor gaat.

• chim0
leto001 schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 23:15:
[...]

Het is een mooi eilandje. Kom er weleens en is inderdaad rustig. Wel heel erg ons kent ons en je moet eigenlijk wel ergens een bootje hebben. Dat houten huis staat dan ook wel weer heel dicht op de buren zeg,
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het is een bijgebouw dienend als B&B.
[quote]De B&B is een apart gebouw en staat rechts achter de woning.[/quote]

Oh wacht, de B&B is dat gebouwtje achter. Ik dacht die grote ernaast. Dat zouden dan idd de buren zijn. Dat is wel minder dan.

[ Voor 12% gewijzigd door chim0 op 05-07-2023 07:51 ]

• Rubbergrover1
kw_nl schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 23:06:
Het huis uit “De moeite waard” van vanavond staat weer te koop: https://www.funda.nl/koop...5-van-der-mastenstraat-6/

Vreemd huis. Erg optimistisch dat ze hierbij zeggen dat het 3 slaapkamers heeft. Dan tellen ze de kamer mee die met doorzichtige suitedeuren aan de woonkamer vast zit en de "tussenruimte", de hal waar de trap op de tweede verdieping en de badkamer op uitkomen. Prima huis voor een stel, maar er zullen weinig mensen die zoeken naar 3 slaapkamers vallen voor dit huis.

• Rubbergrover1
wheeler schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 13:51:
[...]

Ik zou weinig problemen hebben met zulke buren, mits de woning (en met name de voorkant) voldoende "afgezonderd" is (met name geluiddicht). Bij nieuwbouw zou dat prima kunnen. Als je de oude gevel behoudt en achter die gevel een nieuwe tuingerichte woning bouwt, dan denk ik dat je veel waar voor je geld kunt krijgen.

• small2
  • Laatst online: 14:58
Eerste indruk: Grote woning, zal wel veel ruimte inzitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-W4jfhqFaUwE4hD9mywMQ4GRBQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5pBlzHDO4cjDELMfJBYiSXsU.jpg?f=fotoalbum_large

Inhoud:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ltqaDIdOD6Azl4TuH-kxtztwSqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h3CK1zHJDF0WrdFc0gLzXHIt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qsw_x9ysmQCrW01h8y_zvR9ksBo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qmTkx8Ezja7JyRnu4bQqtiTq.jpg?f=fotoalbum_large

Blijft wel een prachtige woning. Ondertussen al verkocht onder voorbehoud.

https://www.funda.nl/koop/ijlst/huis-88501583-zevenpelsen-8/

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:00

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Kalentum schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:35:
Ik kwam net een filmpje tegen over een mooi eilandje in Noord-Holland, alleen bereikbaar met een veerpont, lekker rustig: De Woude.
O, dat is een mooie locatie, daar heb ik vroeger vaak gezwommen en meegezeild. Vraag me af hoe het daar momenteel met de storm is, op het meer daar kan het flink spoken.

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:00

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

small2 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:35:

Eiindelijk eens een huis waar het hele verhaal van de makelaar wel iets toevoegt. Mooi pand, ook met die tuin zo aan het water.

• Inevitable
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-06-2024
wheeler schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 10:59:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ingeklemd tussen een volkskroegje en een afhaalpizzaria.

Funda
Heerlijk dit! Bij het bekijken van de foto's hoor ik een man met een zeemansstem praten over tepels als sigarenpeuken terwijl hij nog eens een zware Vannelle inelkaar rolt terwijl de geur van sigaret en shag je bij het opendoen van de deur tegemoet komt.. _/-\o_

Maar inderdaad, karakteristiek huis waar je heel wat moois van kunt maken, wel een flink budget nodig.

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-12 21:25
small2 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:35:

Mooi huis, hier zie ik mezelf wel wonen!

• CvP_tweakers
Bijzonder Huis/smederij in Blaricum:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fnuqp2hbNVZvG_Xs3odVZhG_R_o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PQIz36enMJQHHWEzCaSC0tHK.png?f=fotoalbum_large

Best wel bijzonder voor een smederij: een prachtig nieuwe rieten (!!) kap:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XyjHtmtLB8oGxa2MolU3hZW6Je0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9f2wEGRD79yixeoyJKSnaQ8U.png?f=fotoalbum_large

En helemaal apart de zolder met een originele houtje-touwtje constructie om de weggezaagde balk over te nemen met daarnaast de originele riemaandrijving van de machines:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kP_SaiyHMFEnA8me8EGAIOR_A3o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p5kg5f0MYahWVYLMS7PlzEFy.png?f=fotoalbum_large

Hier staat ie:
https://www.funda.nl/koop...uis-42138535-brinklaan-8/

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:53

vanDaal

-ismeereentje

"Overdag is het een doodgewoon echtpaar in een burgerlijke villa..."

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/390/638_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/390/641_2160.jpg

"maar 's nachts begeeft hij zich naar beneden waar de bloemetjes worden buitengezet".

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/390/653_2160.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/177/390/665_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop...-42264658-egeltjespad-13/

• (RSH)
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:59
CvP_tweakers schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:22:

[Afbeelding]

Hier staat ie:
De kap is "geschoren" , de kap is niet nieuw. Ik ben geen specialist, maar volgens mij kan een rietenkap 1 keer geschoren worden waarna de kap nog even meekan. Ik gok nog de helft of minder. Is wel iets om rekening mee te houden gezien de kosten van een rietenkap...

Edit, als ik op Streetview kijk is de kap wel vernieuwd (kap ligt eraf op streetview)
Ik kan nou niet zeggen dat het netjes gedaan is, de kap ligt niet echt strak...

Mea Culpa

[ Voor 10% gewijzigd door (RSH) op 05-07-2023 14:59 ]

3x Solaredge, 3x Homewizard Plug-in Batterij, 1x Marstek Venus

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12 17:07
(RSH) schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:57:
[...]

De kap is "geschoren" , de kap is niet nieuw. Ik ben geen specialist, maar volgens mij kan een rietenkap 1 keer geschoren worden waarna de kap nog even meekan. Ik gok nog de helft of minder. Is wel iets om rekening mee te houden gezien de kosten van een rietenkap...

Edit, als ik op Streetview kijk is de kap wel vernieuwd (kap ligt eraf op streetview)
Ik kan nou niet zeggen dat het netjes gedaan is, de kap ligt niet echt strak...

Mea Culpa
De makelaar heeft het ook over
Het dak van de woonboerderij is zeer recent geheel vernieuwd.
...
Het dak van de smederij is zeer recent helemaal vernieuwd.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 20-12 21:51
kw_nl schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 23:06:

Verschrikkelijk programma overigens. Natuurlijk is het de moeite waard - als de markt mee zit. Als de markt tegenzit dan is het ineens niet meer de moeite waard.

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
vanDaal schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:38:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

"maar 's nachts begeeft hij zich naar beneden waar de bloemetjes worden buitengezet".

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Best een stijlvolle bar/bios maar dan wel weer pauperdrank, goedkope wodka, Bacardi, Malibu etc :)

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:30

timovd

Voorsprong door techniek

CvP_tweakers schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:22:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En helemaal apart de zolder met een originele houtje-touwtje constructie om de weggezaagde balk over te nemen met daarnaast de originele riemaandrijving van de machines:
[Afbeelding]

Hier staat ie:
Helaas, daar geen wijnproeverij meer.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:34
vanDaal schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 14:38:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wat een enorm contrast tussen de kelder en de rest van het huis!
Pagina: 1 ... 51 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.