Een vila die duidelijk betere tijden heeft gekend. Volgens mij is er wel nog wat van te maken. Maar rendabel? Nu voor slechts 2000 euro/m2 (7 ton in totaal) de jouwe
Verscholen in klein stukje een bos, op google earth nauwelijks waarneembaar:
Hellingproef oefenen voor je de auto binnen zet
Ik krijg van de buiten-views een beetje Frank Lloyd Wright-light gevoel. Wat misschien nog aardig te handhaven is met isolatie van buitenaf.
Naast roestende spiegels en achtergelaten badspulletjes, was dit het moderste stukje equipment dat ik kon vinden. Maar die was dan weer van de makelaar...
Ten tijde van de fotoshoop stond een verhuizer al te trappelen om de boel leeg te trekken:
Het was ooit van een huisarts met praktijk aan huis, onder het huis zowat in de berg. Ik vraag me af hoe lang geleden
Als er ik door heen 'loop', voel je een soort van familie geschiedenis. Een huisarts die er na zijn pensioen nog een hele tijd is blijven wonen, tot... ? Het lijkt dat iemand (dochter? verhuurd?) nog de praktijk gebruikt heeft voor een dieet bureau en nu elders in Gulpen is gevestigd. Eigenlijk ongelooflijk wat je kan vinden na een stukje 'lopen' door een huis.
Vooral de achterste kamers in het sauterein zijn een beetje matige hokken waarbij slaapkamer 5 volgens mij niet eens een slaapkamer mag heten door ontbreken van daglicht. Maar mooie tweaker hobby kamers
linkje
[
Voor 43% gewijzigd door
Wuursj op 13-03-2023 12:38
]
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst