Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 103 Laatste
Acties:
  • 1.730.327 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 15:34
Spherix schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:00:

Dit huis daarentegen, zou ik zo in willen gaan! Mooie (allicht gekke) details ook zoals schaakborden verwerkt in de houten vloer:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...-42012837-julianalaan-51/
Ik hou dan weer heel erg van de boeken die op kleur gesorteerd in de kast staan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micky_
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online
Fiber schreef op maandag 13 februari 2023 @ 23:00:
Hier het andere uiterste: gloedje nieuw, A+++++++ rating of zo, hartstikke luxe en praktisch van binnen, maar toch...

Raar huis:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Check voor de gein ook even de streetview...

https://www.funda.nl/koop...12217-vleermuis-3/#foto-1

Wat moet je hier nou mee? Laat je zoiets naar eigen specifieke smaak bouwen en ga je er niet wonen. Wie zou hier nou willen wonen?
Smaken verschillen. Dat blijkt ook nu maar weer. Ik vind hem mooi (maar voor mij op een compleet verkeerde locatie). En ik vind de donkere kozijnen aan de binnenkant trendy. Wie weet heb je daar over een paar jaat spijt van.

>ga je er niet wonen
Het lijkt mij dat er een verdrietig verhaal bij hoort. Scheiding, overlijden, bedrijf failliet, ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22-08 16:37
L-project schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:38:
[...]

Wat mij ontzettend tegenstaat is dat ze dan zo mooi een stedenbouwkundig interessante inrichting hebben gemaakt, met een hele aardige stijl buiten, maar zodra je binnenkomt wordt je platgeslagen met die naden van de kanaalplaatvloeren en mijn grootste ergenis: opdekdeuren. Dat haalt het klassieke karakter van het huis voor mij helemaal onderuit.
Hoe je het van binnen inricht is uiteraard vrijheid van de bewoners. Staat in principe los van de uitstraling 'buiten'. En is, afhankelijk van je budget, ook eenvoudig weer aan te passen.

Ik vind het bij een nep-oude woning minder storend dan bij mensen die per se een jaren '30 woning willen, maar vervolgens alle authenticiteit binnen door de lokale Bob eruit laten slopen en vervangen door de laatste VT wonen trends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 17:34
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:08:
[...]

Hoe je het van binnen inricht is uiteraard vrijheid van de bewoners. Staat in principe los van de uitstraling 'buiten'. En is, afhankelijk van je budget, ook eenvoudig weer aan te passen.

Ik vind het bij een nep-oude woning minder storend dan bij mensen die per se een jaren '30 woning willen, maar vervolgens alle authenticiteit binnen door de lokale Bob eruit laten slopen en vervangen door de laatste VT wonen trends.
Of andersom, alle na de oorlog huizen waar druk met lijstwerk aan de plafondranden stijl wordt gecreeërd. Liefst met ramen met roedes en glas in lood, paneeldeuren met tierelantijnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Spherix schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:00:
[...]

Ik kwam een kantoor-tot-woning ombouw tegen die het voor mij ook nooit zal worden:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...010500-sint-maartenpad-9/

En dit is dan nog een lichte hoekwoning, de rest lijkt niet meer dan een lange donkere kijkdoos, uitkijkende op de naastgelegen omgebouwde kantoorgebouwen..

Dit huis daarentegen, zou ik zo in willen gaan! Mooie (allicht gekke) details ook zoals schaakborden verwerkt in de houten vloer:

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...-42012837-julianalaan-51/
Ik vind dat appartementengebouw en dat hoekappartement wel leuk gedaan. Maar de tussen-appartementen worden inderdaad erg donker. Dan heb je dus twee slaapkamers zonder ramen, iets wat je volgens mij niet eens slaapkamer mag noemen.

Maar als je budget vijf keer zo groot is, dan heb je uiteraard veel meer keus en dan zou ik ook eerder voor die andere woning gaan. Beetje appels met peren vergelijken dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iketot
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:27
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:26:
[...]

Ik vind dat appartementengebouw en dat hoekappartement wel leuk gedaan. Maar de tussen-appartementen worden inderdaad erg donker. Dan heb je dus twee slaapkamers zonder ramen, iets wat je volgens mij niet eens slaapkamer mag noemen.

Maar als je budget vijf keer zo groot is, dan heb je uiteraard veel meer keus en dan zou ik ook eerder voor die andere woning gaan. Beetje appels met peren vergelijken dus.
Het hoekappartement vind ik ook erg mooi, zeker met de 3.5 meter hoge plafonds..
Ook in de advertentie staat :
Bijzonder:
- is het hebben van een zogenaamde zwerfparkeerplek voor de duur vijf jaar na oplevering in het SmartDock;
Ja zeker bijzonder.. Bijzonder kut, heb je voor 5 jaar een parkeerplek, en daarna ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
Road-runner83 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:02:
Flipperdeflip! >:)

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]

Van 475K naar 885K :D

Ok er is wel heel veel aan gedaan maar 4ton+? Benieuwd hoe snel die weg is in deze tijd...

Huis oud: https://www.markantnvmmak...058-Binnenlandse-Baan-84/

Huis nieuw: https://www.funda.nl/koop...125-binnenlandse-baan-84/
Er is vast een sukkel voor te vinden, maar man man man:
  • geen fotos van echte toestand naast de artist impressions -> daar gaat nog minimaal een halve ton aan afwerking in
  • energielabel B, oftewel de keizer heeft geen kleren. Waarschijnlijk is dakisolatie afwezig gezien oud pannendak en beschikbare afstand tussen gordingen.
  • rijtjeswoning op debiel perceel
  • typische jaren '60 bouw met latere aan-/verbouw met dito constructieve meuk
En 'projectnotaris' voor een losse flip 8)7

Ik kan de 'strakke, moderne vloeren door de hele woning' niet rijmen met de artist impressions waarbij op het ene plaatje een visgraat vloer ligt en op de andere een met recht gelegde planken :?

[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 14-02-2023 11:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meloenen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:45
Rukapul schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:55:
[...]

Er is vast een sukkel voor te vinden, maar man man man:
  • geen fotos van echte toestand naast de artist impressions -> daar gaat nog minimaal een halve ton aan afwerking in
  • energielabel B, oftewel de keizer heeft geen kleren. Waarschijnlijk is dakisolatie afwezig gezien oud pannendak en beschikbare afstand tussen gordingen.
  • rijtjeswoning op debiel perceel
  • typische jaren '60 bouw met latere aan-/verbouw met dito constructieve meuk
En 'projectnotaris' voor een losse flip 8)7

Ik kan de 'strakke, moderne vloeren door de hele woning' niet rijmen met de artist impressions waarbij op het ene plaatje een visgraat vloer ligt en op de andere een met recht gelegde planken :?
De foto's met de visgraat vloer zijn geen artist impressions, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:00

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]

Ok er is wel heel veel aan gedaan maar 4ton+? Benieuwd hoe snel die weg is in deze tijd...

Niet snel, want staat al te koop sinds september 2022. Ze hebben het nu net 10K goedkoper gemaakt en terug op Funda gezet (zal het verschil niet maken, is relatief nu duurder dan in september als je de ontwikkelingen in de markt sindsdien meeneemt...).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
Meloenen schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:05:
[...]

De foto's met de visgraat vloer zijn geen artist impressions, toch?
Moet ik dat als potentiele koper gaan uitzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
Is toch van de gekke dat ze er dit bijzetten:
- Niet-feitelijk bewoond clausule zal in de koopovereenkomst worden opgenomen

Ze hebben alles overhoop gehaald en verbouwd en dan nergens verantwoording voor nemen, alleen de inbouwapp krijg je 2 jaar garantie op.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iketot
Rukapul schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:32:
[...]

Moet ik dat als potentiele koper gaan uitzoeken?
Jeetje, als je het verschil niet ziet tussen de echte foto's

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/170/994/294_2160.jpg

of de artist impression 8)7

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/170/994/296_2160.jpg

Het huis is overduidelijk een flip, dus mensen hebben er nooit in gewoond, er dus zij er geen foto's met meubels.. De artist impressions laten dus zien hoe het met meubels eruit ziet, maar tussen de 73 foto's is ruim de helft 'echte' foto's.. en die zijn niet moeilijk te herkennen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Zit commentaar hierboven te lezen, je ziet duidelijk welke de "artist impressions" zijn en welke de echte. Belichting is van de impressions anders, en zijn bijvoorbeeld de zwarte wandcontactdozen verwijderd.

Ik vind het label alleen té optimistisch, als er alleen "dubbelglas" als isolatie aanwezig is (volgens omschrijving). Energielabel is in 2022 afgegeven (want geldigheid tot 2032), waardoor ik denk dat deze wel afgegeven is na de (grondige) verbouwing.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hielko
pauldaytona schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:47:
[...]

Is toch van de gekke dat ze er dit bijzetten:
- Niet-feitelijk bewoond clausule zal in de koopovereenkomst worden opgenomen

Ze hebben alles overhoop gehaald en verbouwd en dan nergens verantwoording voor nemen, alleen de inbouwapp krijg je 2 jaar garantie op.
Ik woon naast een huis wat recentelijk ook geflipt is. Dan zie je van dichtbij hoe (in ieder geval sommige) flippers het aanpakken. Ziet er van binnen en op de foto's allemaal mooi uit met de standaard zwarte keuken etc, maar wat onzichtbaar is voor de potentiele kopers ziet er echt compleet amateuristisch uit. Vanuit mijn dakraam zie ik het isolatiemateriaal en spaanplaat van het dak van de buren gewoon zitten, daar regent het zo naar binnen en waarschijnlijk rot het ook binnen no time weg. Maar ja, voor potentiële kopers totaal onzichtbaar.... oh ja, en heel magisch heeft het huis ook gewoon een A+ label. Jaren 20 woning zonder zonnepanelen en ik heb ze nergens bezig gezien met isoleren...

[ Voor 7% gewijzigd door Hielko op 14-02-2023 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:54
Is het nog steeds makkelijk te manipuleren dan, het energielabel? Ik bedoel, een 'adviseur' bepaalt dit toch met een rapportje, niet de makelaar? Nu kan die adviseur om de tuin geleid worden met valse informatie wat betreft de energiebesparende maatregelen, maar dat is wel heel frauduleus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Die adviseurs zijn ook niet altijd even best. Hier één binnen gehad voor iets anders, maar die wilde wel even een schatting maken. Dat is ook echt een schatting, want zowel hij als ik weten niet wat er precies aan isolatie in sommige muren zit. Ja ongeveer de dikte en het soort materiaal, maar welke precies 40 jaar geleden is gebruikt en wat de isolatiewaarde ervan is, vooral in vergelijking met wat ditzelfde soort materiaal nu heeft? Geeeen idee. Laat staan dat we weten of het nog helemaal netjes in de muur zit en niet compleet is weggezakt.

Dus tja, dit is vast zoiets als een taxatie. Je bent uiteindelijk toch de opdrachtgever en degene die betaald, dus ze zijn er wel alles aan gelegen om het zo positief mogelijk voor je te laten uitvallen. En vooral bij die flippers die vaak meerdere woningen doen in een jaar is zo iemand te vriend houden goed voor de business.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hielko
wibblemoo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:17:
Is het nog steeds makkelijk te manipuleren dan, het energielabel? Ik bedoel, een 'adviseur' bepaalt dit toch met een rapportje, niet de makelaar? Nu kan die adviseur om de tuin geleid worden met valse informatie wat betreft de energiebesparende maatregelen, maar dat is wel heel frauduleus.
Hier in Groningen zijn de laatste tijd aardig wat zaken geweest voor de huurcommissie, waarbij verhuurders complete panden met een A label hadden weten uit te rusten (en die "onafhankelijk" adviseur natuurlijk exclusief alleen maar werkte voor de malafide huisjesmelkers) en ondertussen blijkt toch uit verschillende onafhankelijk onderzoeken dat al die panden in de E/F/G categorie vallen. Dus zoveel waarde zou ik er niet aan hechten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThePsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:56

ThePsycho

Biertje?

En dan bij het flippen niet de moeite doen om dit hoogteverschil in de deur even gelijk te trekken? Lijkt me dat dit verschil prima te doen is, nu lijkt het me een death trap waar je altijd 'pas op het opstapje' moet gaan afspelen op herhaling.

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/170/994/342_2160.jpg

ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:15
@ThePsycho die achtertuin...... "de fotograaf komt zo, rij jij nog even naar de Gamma voor een kuthekje?" :'(

[ Voor 18% gewijzigd door ozzynator op 14-02-2023 13:54 ]

zeker, zeker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:42

paQ

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het wel mooi :)
te duur? ook

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RonJ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54
ThePsycho schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:41:
[...]

En dan bij het flippen niet de moeite doen om dit hoogteverschil in de deur even gelijk te trekken? Lijkt me dat dit verschil prima te doen is, nu lijkt het me een death trap waar je altijd 'pas op het opstapje' moet gaan afspelen op herhaling.

[Afbeelding]
Wat een enorm gemiste kans idd, dat was tijdens de bouw echt heel makkelijk op te vullen met een paar honderd euro aan OSB-plaatjes oid. Nu kan je om dat te fixen (wat ik zeker zou doen als koper) alle plinten en vloer weer geheel gaan verwijderen, met alle (herstel/verf-)kosten en werk van dien.

All-electric.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 16:29
L-project schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:38:
[...]

Wat mij ontzettend tegenstaat is dat ze dan zo mooi een stedenbouwkundig interessante inrichting hebben gemaakt, met een hele aardige stijl buiten, maar zodra je binnenkomt wordt je platgeslagen met die naden van de kanaalplaatvloeren en mijn grootste ergenis: opdekdeuren. Dat haalt het klassieke karakter van het huis voor mij helemaal onderuit.
Niet alleen de opdekdeuren. Die bovenlichten... en helaas ook overal nog radiatoren. Dat was anno 2002 echt niet nodig geweest.

Potentie in architectuur, matig uitgewerkt

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]

Oud:
[Afbeelding]

Nieuw:
[Afbeelding]

Los van het huis, heb je dat bankstel gezien? Hoe kan je daar in godsnaam op zitten zonder last van je rug te krijgen :')

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/170/994/341_2160.jpg

Soundcloud

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iketot
kaos001 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:29:
[...]

Los van het huis, heb je dat bankstel gezien? Hoe kan je daar in godsnaam op zitten zonder last van je rug te krijgen :')

[Afbeelding]
het... is... een.... render... :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
iketot schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:32:
[...]

het... is... een.... render... :P
Ja nou en :P

Soundcloud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordBusiness
  • Registratie: Oktober 2022
  • Niet online
Die bestaan echt, mocht je het je afvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
LordBusiness schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:39:
Die bestaan echt, mocht je het je afvragen.
Het lijkt alsof banken tegenwoordig alleen zijn om achterover te liggen, "loungen". Een bank met vlak zitvlak schuif je vanzelf op onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
pauldaytona schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:09:
[...]

Het lijkt alsof banken tegenwoordig alleen zijn om achterover te liggen, "loungen". Een bank met vlak zitvlak schuif je vanzelf op onderuit.
Misschien omdat in veel huishoudens de banken daar ook bijna alleen voor worden gebruikt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pauldaytona
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:27:
[...]

Misschien omdat in veel huishoudens de banken daar ook bijna alleen voor worden gebruikt?
Als ik tv kijk zit ik in een stoel, als we gasten krijgen zitten wij of zij op de bank, dan wil dat wie daar zit zonder moeite de hele avond op de bank, rechtop kan zitten. Daar hebben we de bank op uitgezocht. Een Montis Tango.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubbergrover1
pauldaytona schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:36:
[...]

Als ik tv kijk zit ik in een stoel, als we gasten krijgen zitten wij of zij op de bank, dan wil dat wie daar zit zonder moeite de hele avond op de bank, rechtop kan zitten. Daar hebben we de bank op uitgezocht. Een Montis Tango.
Het is uiteraard prima dat je dat doet. Maar bij veel mensen gebeurt dat dus niet.

Zelf zitten we bijvoorbeeld als we gasten hebben vaak juist aan tafel. Daar hebben wij dan weer de stoelen op uitgezocht. En zo heeft iedereen zijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
Rubbergrover1 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:09:
[...]

Het is uiteraard prima dat je dat doet. Maar bij veel mensen gebeurt dat dus niet.

Zelf zitten we bijvoorbeeld als we gasten hebben vaak juist aan tafel. Daar hebben wij dan weer de stoelen op uitgezocht. En zo heeft iedereen zijn voorkeur.
Als ze te eten krijgen aan tafel, dan hebben we daar de Artifort Shark voor uitgezocht. Kan je zowel rechtop in zitten als een beetje in hangen bij na-tafelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:35

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qm_GnRR1UUdLc6eqqYl4_sfAvZM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qE7oavb2W1PTmueoWxsoBdQn.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker auto's tellen in Amsterdam. :+

https://www.funda.nl/koop...njeur-semeynsstraat-76-3/

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 13:06
Vraag me af hoeveel mensen niet proberen om lege blikkies oid op de snelweg te gooien. 8)7

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Lekker hoor. Met je snufferd pal bovenop de ring.
Maar als je een flat dan een "Fraai apparatement" noemt, dan is het al minder erg, en kan dik 4 ton ook ineens.

magic 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Je hebt daar anders best vrij uitzicht :P

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 16:43
Het financieren van dit object is ook nog een ding. Tegen de huidige standaarden zal de erfpacht waarschijnlijk ongeveer €1500-€2000 per jaar worden. Maar dan moet je wel een bank vinden die daar aan wil.

EIGENDOMSSITUATIE:
Het betreft een voortdurend recht van erfpacht, eigendom van de gemeente Amsterdam. De Algemene Bepalingen 2000 zijn van toepassing. De huidige canon bedraagt € 100,32 per jaar en wordt jaarlijks geïndexeerd. Het recht van erfpacht kan voor het eerst worden herzien per achtentwintig februari 2035.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007

Oekol

waka waka hey hey

https://www.funda.nl/koop...uis-42014538-zandkamp-40/

De binnenkant van het huis past echt totaal niet bij de buitenkant.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Oekol schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:27:

De donkere kozijnen op de begane verklapte een klein beetje de te verwachten VT stijl.

Vind de keuken kraan overigens gek geplaatst, als je voor de wasbak staat, is hij links.. lijkt me heel storend, maar misschien is het wel gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona

In ieder geval is bij ep-online het een C label. In 2020 voor 450 te koop aangeboden, en verkocht in 2020. Voor 67k verbouwd? De dakopbouw was er al, de voorgevelindeling beneden is wel compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007

Oekol

waka waka hey hey

iketot schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:38:
[...]

De donkere kozijnen op de begane verklapte een klein beetje de te verwachten VT stijl.

Vind de keuken kraan overigens gek geplaatst, als je voor de wasbak staat, is hij links.. lijkt me heel storend, maar misschien is het wel gewenning.
Heel raar idd. Meeste mensen zijn rechts (dit is een aanname omdat ik 't zelf doe) dan drink je met je hoofd links naar beneden toch? 😜

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1

Vind ik eerlijk gezegd wel meevallen. Ik krijg sterke associaties met hoe geflipte Buitenveldert woningen eruit zien. Van binnen en van buiten.
(Maar dan voor het dubbele van de prijs.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:22

Fiber

Beaches are for storming.

Lattenwandje...

Meer trendy dan dat wordt het even niet... O-)

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/052/770_2160.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wat een MEGA spiegel in de keuken trouwens! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/171/052/768_2160.jpg

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
[...]

Je houd op deze manier wel de meeste vrije ruimte over tussen je fornuis en de spoelbak. Daar komt bij dat je waarschijnlijk met je rechterhand een pan of glas vasthoud en je je linkerhand vrij hebt om de kraan te bedienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pauldaytona
Suggs schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 23:39:
[...]

Je houd op deze manier wel de meeste vrije ruimte over tussen je fornuis en de spoelbak. Daar komt bij dat je waarschijnlijk met je rechterhand een pan of glas vasthoud en je je linkerhand vrij hebt om de kraan te bedienen.
We hebben de kraan midden achter de spoelbak, is nog nooit in me opgekomen dat dat niet de handigste plek zou zijn. Zou het zo weer doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46
En ik ben de tel kwijt qua red flags bij deze flat :+

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Charly
  • Laatst online: 12-09 11:54
UTMachine schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:24:
[...]

Na "Amsterdam" kun je sowieso stoppen met lezen, toch? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaheem_Said
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 22:23
pauldaytona schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:13:
[...]

Als ze te eten krijgen aan tafel, dan hebben we daar de Artifort Shark voor uitgezocht. Kan je zowel rechtop in zitten als een beetje in hangen bij na-tafelen.
Vaak vind ik bij zulke stoelen (gebaseerd op plaatjes) de leuningen te laag. Zijn deze groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
Kaheem_Said schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:29:
[...]

Vaak vind ik bij zulke stoelen (gebaseerd op plaatjes) de leuningen te laag. Zijn deze groter?
De leuningen zijn niet zo ondersteunend als bij een bureaustoel. Maar tijdens eten steunt de arm ook op de tafel, bij na tafelen heb je wel steun omdat je dan je armen laat zakken. Het is ons nooit negatief opgevallen. We hebben lang naar stoelen gezocht en het was ook zo toen m'n vrouw deze had gezien was ze verkocht. Alleen realiseerde ze pas na een tijdje dat een stoffen bekleding(rood) wel besmettelijk is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iketot
Suggs schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 23:39:
[...]

Huh, de ruimte tussen spoelbak en fornuis blijft toch het zelfde als de kraan in t midden achter staat.. Ik heb nog nooit een kraan links of rechts gezien (in een keuken).. Blijf het vreemd vinden.

Maar zoals ik zei, wellicht is het wel gewenning.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Fiber schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:59:
[...]

Lattenwandje...

[Afbeelding]
Volgens mij zijn dat akoestische panelen.

https://akupanel.nl/assortiment/

[ Voor 6% gewijzigd door souljah1h op 15-02-2023 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldaytona
iketot schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:30:
[...]

Huh, de ruimte tussen spoelbak en fornuis blijft toch het zelfde als de kraan in t midden achter staat.. Ik heb nog nooit een kraan links of rechts gezien (in een keuken).. Blijf het vreemd vinden.

Maar zoals ik zei, wellicht is het wel gewenning.
Als je rechtshandig bent moet je onder de straal door als je de kraan bedient, of er langs manoeuvreren. :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 15:07
Fiber schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:59:
[...]

Lattenwandje...

[Afbeelding]
LOL, was dat niet een dingetje van de 70er jaren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pauldaytona
RoosW schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:08:
[...]

LOL, was dat niet een dingetje van de 70er jaren?
Klopt, met schootjes en oranje schilderwerk. zouden schrootjes ook terugkomen? Ik hoop dat niet meer mee te maken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

UTMachine schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:24:
[...]

Zijn er enorm veel, maar dat de makelaar er vrijwillig voor kiest om ze ook actief op de foto's te zetten is ook wel een ding. Wacht dacht je van deze: de kooklucht van je buren gewoon direct in je gezicht...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/170/943/766_2160.jpg

Al zou het me niet verbazen als er ook een interne gekoppelde mechanische ventilatie is. Mijn ervaring daarmee is, dat je ook de kooklucht (of wietlucht) van de onderburen je eigen huis inkrijgt....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kurma
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07-09 13:40
fonsoy schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:00:
[...]

Het financieren van dit object is ook nog een ding. Tegen de huidige standaarden zal de erfpacht waarschijnlijk ongeveer €1500-€2000 per jaar worden. Maar dan moet je wel een bank vinden die daar aan wil.

EIGENDOMSSITUATIE:
Het betreft een voortdurend recht van erfpacht, eigendom van de gemeente Amsterdam. De Algemene Bepalingen 2000 zijn van toepassing. De huidige canon bedraagt € 100,32 per jaar en wordt jaarlijks geïndexeerd. Het recht van erfpacht kan voor het eerst worden herzien per achtentwintig februari 2035.
Bijna heel Amsterdam is erfpacht, financieren is wat dat betreft geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
paQ schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:19:
Lekker hoor. Met je snufferd pal bovenop de ring.
Maar als je een flat dan een "Fraai apparatement" noemt, dan is het al minder erg, en kan dik 4 ton ook ineens.

magic 8)
Ik denk dat iemand die naar deze flat gaat kijken heus wel weet dat die haast op de ring staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
Kurma schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:44:
[...]

Bijna heel Amsterdam is erfpacht, financieren is wat dat betreft geen probleem.
Dat is enkel het geval als er zekerheid is voor minimaal de rentevaste periode. Als daar geen zekerheid over is, dan zijn banken toch wel een stuk terughoudender. Dat zeg ik als erfpachter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubbergrover1
fonsoy schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:55:
[...]

Dat is enkel het geval als er zekerheid is voor minimaal de rentevaste periode. Als daar geen zekerheid over is, dan zijn banken toch wel een stuk terughoudender. Dat zeg ik als erfpachter ;)
Geldt dat ook voor de standaard gemeentelijke erfpacht? Ik heb wel begrepen dat banken van moeilijk doen als je particuliere erfpacht hebt, met afwijkende voorwaarden. Maar dat ze ook bij de standaard gemeentelijke erfpacht moeilijk zouden doen is nieuw voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Het bevind zich in ieder geval in een rustige buurt volgens de advertentie. :D

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Rubbergrover1 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:50:
[...]

Ik denk dat iemand die naar deze flat gaat kijken heus wel weet dat die haast op de ring staat.
Het was meer te doen om de teksten. Zoals ^^ zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:53
https://www.funda.nl/koop...-42014040-windvleugel-29/

De badkamer lijkt niet heel erg schoongemaakt, en ook grote vochtvlekken op de slaapkamer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1yXabqdnvUQuLnx_ftdK8_vHQM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LrBiJurf5QdqHbHh7r6ANH60.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y46uoE5fRa9SW_y8PGvUtIozZkc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/G85ZS4U7HS4rnfuSSen1lT26.png?f=fotoalbum_large

Gezellig ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_scbfUmnIsKFX7kjoTEwqS5a_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HcBft1CdE1FELCb9G0IgAPMO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 109% gewijzigd door zunrob op 15-02-2023 13:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:14
pauldaytona schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:47:
[...]

Als je rechtshandig bent moet je onder de straal door als je de kraan bedient, of er langs manoeuvreren. :(
De meeste rechtshandigen hebben naar mijn weten ook vaak nog een linkerhand :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pauldaytona
zunrob schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:37:

De badkamer lijkt niet heel erg schoongemaakt, en ook grote vochtvlekken op de slaapkamer.
Die badkamer lijkt geschilderde tegels te hebben en wordt waarschijnlijk al lang niet meer gebruikt, de naastgelegen douche is rolstoel vriendelijk, met een reden. Ik zou van die bad badkamer een inloopkast maken voor de slaapkamer.
Maar 775 voor iets wat je uit de jaren 70 moet moderniseren, is best wel wat veel. Geen energielabel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rubbergrover1
zunrob schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:37:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gezellig ook.
[Afbeelding]
In elk geval geen verborgen gebreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeldereM
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 10:46
[...]

Mijn ouders hebben dit ook (geen plek achter de wasbak) en het werkt prima, wel zit bij hun de knop aan de buitenkant want me een stuk logischer lijkt dan op deze manier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fonsoy
pauldaytona schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 14:17:
[...]

Die badkamer lijkt geschilderde tegels te hebben en wordt waarschijnlijk al lang niet meer gebruikt, de naastgelegen douche is rolstoel vriendelijk, met een reden. Ik zou van die bad badkamer een inloopkast maken voor de slaapkamer.
Maar 775 voor iets wat je uit de jaren 70 moet moderniseren, is best wel wat veel. Geen energielabel.
Volgens mij is die hoek van Nijmegen erg gewild. Je zit er vlak bij wat oude bossen, en Nijmegen is met de fiets prima te doen. Beetje het Gooi van Amsterdam. Nu is dat met name voor Berg en Dal en Heilig Landstichting enzovoort het geval. Dit plaatsje ligt daar vlakbij.
Flink woonhuis en dan nog een mega-kelder er onder. Die je inderdaad wel compleet moet renoveren, want de isolatie zal ook nog lekker ouderwets zijn. Niet dat ik er 775K aan zou willen of kunnen spenderen, maar misschien geeft het wat context :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

[...]

Het zal gewenning zijn denk ik, het voordeel hiervan lijkt me dat je het afwaseiland vanaf twee kanten kunt gebruiken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:19

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
pauldaytona schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:19:
[...]

Klopt, met schootjes en oranje schilderwerk. zouden schrootjes ook terugkomen? Ik hoop dat niet meer mee te maken
waarom niet, blijf je zelf toch leker retro in je eigen interieur wonen. :9

Gewoon lekker wonen in waar je blij van wordt. of dat nu hip is of juist totaal een miss match is. En als je ergens op bezoek bent waar ze schrootjes hebben kijk je gewoon naar de mensen in de kamer of naar buiten. Hoef je ook geen mening te hebben over hun interieur. :9 gevaar is dan wel dat je een mening gaat hebben over het huis van de buren en de mensen in de kamer :+

[ Voor 4% gewijzigd door twain4me op 15-02-2023 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Klopt. De meeste bouwmarkten hebben ze sinds een paar maanden opeens ook liggen... :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 15:40

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Boven het bed geeft het inderdaad ineens een heel andere dimensie.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:43
pauldaytona schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 14:17:
[...]

~ € 2500 /m2 lijkt mij een betere prijs

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

twain4me schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:07:
[...]

het is vooral ook fout geqoute.
Het schijnt zelfs geen Pippi quote te zijn, al denkt bijna iedereen dat. Er is blijkbaar geen bron voor te vinden in de Pippi boeken en films. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Fiber schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:20:
[...]

Het schijnt zelfs geen Pippi quote te zijn, al denkt bijna iedereen dat. Er is blijkbaar geen bron voor te vinden in de Pippi boeken en films. :)
Ik kan me vaag herinneren dat het in de tv-serie wel degelijk een keer gezegd werd. Maar dat is een tijdje geleden :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me

twain4me

synoniem schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:22:
[...]

Ik kan me vaag herinneren dat het in de tv-serie wel degelijk een keer gezegd werd. Maar dat is een tijdje geleden :).
mandella effect, niemand heeft het ooit terug kunnen vinden.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• rickysedai
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13-09 13:42

rickysedai

Whoop whoop

machtig interessant als je je erin verdiept. Maar zelfs de schrijfster zelf geeft aan de quote nooit gebruikt te hebben. Hoe het dan zo breed geaccepteerd is blijft een raadsel:

https://kjoek.nl/2020/05/...-denk-dat-ik-het-wel-kan/

https://www.astridlindgren.com/frequently-asked-questions

Leg de lat laag, dan ben je altijd succesvol!

• R20141016
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-09 14:00
Ach gewoon een goede plek om klantjes te ontvangen. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torretje2012
  • Laatst online: 12-09 19:42
R20141016 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Ach gewoon een goede plek om klantjes te ontvangen. >:)
Scheve wcrolhouder, duif op je vensterbank, verf op de gordijnroede en een schuurspons onder de keukenkastjes geklemt, balkonnen hangen naar beneden en kit in de badkamer en wc door een kleuter aangebracht ;)

Daar zullen heel wat wippies gemaakt moeten worden om dat te herstellen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:02
Een executieveiling en het pand mocht niet betreden worden. Wel opmerkelijke (slechte) foto's :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/muknObyDanxKIbsh58Nym0sBATQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aQ92rGBH8Smg28Y4leMeEqcD.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBoOjRX3KH6tzdnIYiveyTODqto=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SyOWhKRYYzDAY8xU4mjkU16q.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a7nX6omdzLkM8c0eV9eHigHyXic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4bXhPw0ApqpQCFHH9mg8mUHP.jpg?f=user_large

https://www.funda.nl/koop...2014823-sandelingeweg-10/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Lekkere flip dit...

Van rond de 5 ton naar 1.2m in 2.5jaar tijd.

oud: https://drimble.nl/adres/eelde/9761EH/hoofdweg-56.html
nieuw: https://www.funda.nl/koop/eelde/huis-42013005-hoofdweg-56/

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Giel
  • Laatst online: 19-08 08:54
Ryan_ schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:57:
Een executieveiling en het pand mocht niet betreden worden. Wel opmerkelijke (slechte) foto's :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

https://www.funda.nl/koop...2014823-sandelingeweg-10/
Wat een puinhoop... Die mensen zullen daar niet heel gelukkig zijn geweest, helemaal gezien het ook nog eens een veiling is..

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-09 16:17

Sharky

Skamn Dippy!

Is het niet iemand die een huis is gaan opknappen en zich toch heeft bedacht? Het is half af en er staat een flinke schuur achter het huis, dat zou een flipper niet zo snel doen.

This too shall pass

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:18
Ik ken de regio niet heel goed, maar is dit niet behoorlijk aan de prijs voor de plek?
Het budget was in ieder geval op bij de keuken, ik mis mijn matzwarte keuken! :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• torretje2012
  • Laatst online: 12-09 19:42
FabianGTI schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:21:
[...]

Ik ken de regio niet heel goed, maar is dit niet behoorlijk aan de prijs voor de plek?
Het budget was in ieder geval op bij de keuken, ik mis mijn matzwarte keuken! :(
Voor de omgeving en het formaat is 1m+ in die regio heel normaal helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Sharky schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:18:
[...]

Is het niet iemand die een huis is gaan opknappen en zich toch heeft bedacht? Het is half af en er staat een flinke schuur achter het huis, dat zou een flipper niet zo snel doen.
Mja, die schuur vond ik ook al vrij apart idd.
Maar voor de rest lijkt het me nou juist ideaal, je kan zelf nog je keuken en vloer kiezen iig (als is het dan idd wel weer apart dat de wc / badkamers wel al gedaan zijn :P )

Hoe dan ook, van 500k naar 1200k in 2.5 jaar tijd vind ik best netjes (er is best een hoop aan gebeurd zo op t eerste gezicht, maar dan nog :X )

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubbergrover1
kamstra schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 12:34:
[...]

Mja, die schuur vond ik ook al vrij apart idd.
Maar voor de rest lijkt het me nou juist ideaal, je kan zelf nog je keuken en vloer kiezen iig (als is het dan idd wel weer apart dat de wc / badkamers wel al gedaan zijn :P )

Hoe dan ook, van 500k naar 1200k in 2.5 jaar tijd vind ik best netjes (er is best een hoop aan gebeurd zo op t eerste gezicht, maar dan nog :X )
Voor dat geld had ik wel verwacht dat er al visgraat en een zwarte keuken in zou zijn...

Maar er is wel flink verbouwd. Het was eerste een boerderij met alleen het verouderde voorhuis als woonhuis en daarbij nog een losse (asbest?) schuur achter de boerderij. Nu hebben ze de losse schuur opgeruimd en de woning flink opgeknapt en de oude schuur daarbij getrokken, dus het is wel een flink stuk groter en beter geworden. En wellicht ook de bestemming veranderd van agrarisch naar wonen?

Maar het blijft een flinke prijsstijging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Bunker met penthouse. Wel A label...

https://www.funda.nl/koop...018180-kabeljauwallee-23/

• Charly
  • Laatst online: 12-09 11:54
Ik zou zeggen, interieur kan een update gebruiken maar het dak ligt zo te zien (op maps) wel vol met zonnepanelen. :P (oh wacht, nu ik weet waar ik naar kijk zie je ze op de foto's van buiten ook.)

Bouwjaar 86 is ook een stuk jonger dan ik afgaande op het interieur gegokt had. :+

Wel mooi wonen denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Charly op 16-02-2023 14:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubbergrover1
Zo, die is flink in prijs gedaald. 7 ton? Stond juni 2022 voor 1,1 miljoen te koop en is in juli 2022 ook op het forum besproken.
roawser in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"
Helaas zijn de foto's inmiddels op het forum niet meer zichtbaar, maar de foto's staan nog wel op de presentatie. (Bv. foto 12 met de draden uit het plafond.)

Het lijkt mij trouwens nog steeds wel een prima woning, als je een flinke zak geld hebt om het ook van binnen weer naar deze tijd te maken kun je volgens mij hier heerlijk wonen. Alleen ik heb er geen 7 ton voor (over).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
Poeh, moest even goed kijken, maar de helft van de foto's zijn dus renders van wat het zou kunnen worden....mits je flink bakstenen gaat slopen.
Die renders zijn wel erg goed gedaan, de kleine details maken het 'lifelike'...

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

TheOmen schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:53:
[...]

Poeh, moest even goed kijken, maar de helft van de foto's zijn dus renders van wat het zou kunnen worden....mits je flink bakstenen gaat slopen.
Volgens Google was het vroeger een stichting/museum. Of alleen administratief, maar dan zet je dat op een bezoek adres en niet op een woon adres.

Stichting Museum Oosterbeekse School
https://maps.app.goo.gl/7QzAEjokPfoHHUnP8?g_st=ic

Mogelijk relatie met de stichting die nu de schilderwerken in kasteel Doorwerth heeft?

[ Voor 4% gewijzigd door Get!em op 16-02-2023 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karim015
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 08:48
Rubbergrover1 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:36:
[...]

Zo, die is flink in prijs gedaald. 7 ton? Stond juni 2022 voor 1,1 miljoen te koop en is in juli 2022 ook op het forum besproken.
roawser in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... - Deel 3"
Helaas zijn de foto's inmiddels op het forum niet meer zichtbaar, maar de foto's staan nog wel op de presentatie. (Bv. foto 12 met de draden uit het plafond.)

Het lijkt mij trouwens nog steeds wel een prima woning, als je een flinke zak geld hebt om het ook van binnen weer naar deze tijd te maken kun je volgens mij hier heerlijk wonen. Alleen ik heb er geen 7 ton voor (over).
Erfgename die probeerde de hoofdprijs te vangen en nu toch maar vanaf willen.. (https://www.gelderlander....3A%2F%2Fwww.google.com%2F)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HvdBent
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:07
TheOmen schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:53:
[...]

Ik vind de huidige situatie mooier dan de renders......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
Zo hier kan je een aardig hok neerzetten. De kabels voor de LED lampen hangen er al. Heb je het zo afbetaald. :+

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/170/827/133_2160.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joe28965
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 08-09 17:03
chim0 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:49:
Zo hier kan je een aardig hok neerzetten. De kabels voor de LED lampen hangen er al. Heb je het zo afbetaald. :+

[Afbeelding]
Oud cafe oid? Link please, wil deze graag zien.

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 13:04
Joe28965 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:52:
[...]

Oud cafe oid? Link please, wil deze graag zien.
Lijkt me qua boog enz eerder op een oud (Italiaans?) restaurant ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
Pagina: 1 ... 12 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. We plaatsen anders eenvoudige linkdumps en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.