Het kan natuurlijk zo zijn dat het voorwiel weer terug op de lijn zit wanneer het achterwiel er af gaat.
In slomo lijkt Max er over te zitten.
In slomo lijkt Max er over te zitten.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
TL achteraf heb ik tot nu toe nog nooit zien gebeuren.siggy schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:58:
DAt was er toch over van Max? Que passa?
Hoplijk zeggen ze bij RB dat ie nog wel ff serieus een 2e rondje moet doen voordat ie achteraft bestraft wordt.
"When you grow up your heart dies"
Nog geen melding van van Race Control.Pierre schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:58:
Max toch TL? Roepen ze op F1TV.
Inderdaad, maar volgens leiding dus niet…Pierre schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:58:
Bij Viaplay werd gezegd dat de wedstrijdleiding het goedkeurdeStefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:59:
[...]
Nog geen melding van van Race Control.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
There is a first time for everythingsjaool schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:58:
[...]
TL achteraf heb ik tot nu toe nog nooit zien gebeuren.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik denk dat ze 'm wel op P2 laten staan dan. In de eerste rondes tijdens de race kan 'ie dan zonder DRS rustig achter VER blijven om z'n banden en brandstof te sparen waarbij de eerste bocht ook beter aan te snijden is op het moment dat DRS mogelijk wordt.hansvk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:57:
PER zometeen wel achter VER denk ik om een slipstream te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 19-11-2022 16:01 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Als 'ie morgen gewoon voor LEC kan blijven op eigen kracht.... Kat in 't bakkieDaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:01:
En dan heb je een tow en dan ben je alsnog tweede.
Bij F1TV hadden ze vandaag de bril niet op, of ze kijken naar kleine schermen.Pierre schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:58:
erutangiS
Voor LEC is het te hopen dat zijn team nu eindelijk eens goed werk levert.jaapstobbe schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:02:
Nou hopen dat ze morgen eens goed weg komen die Redbulls.
klopt maar totale chaos omdat er dan nog 20 auto's op de baan rijdenTheBrut3 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:23:
[...]
Dan wil bij 9 van de 10 races alsnog iedereen de laatste minuut aan de ronde beginnen.
Er is nog altijd een factortje 'Ferrari' wat 'm vaak wel in de kaart speeltrenegrunn schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:03:
Perez alles in eigen handen voor P2 WK stand
Naja Perez betere start dan Max en dat Max Leclerc ophoudt zoals Perez Lewis ophield vorig jaarsjaool schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:02:
Ach, PER kan nu niet zeggen dat VER hem niet geholpen heeft. Hij heeft er alles aan gedaan.
Of hij gaat er gewoon zelf voor racen 😊siggy schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:04:
[...]
Naja Perez betere start dan Max en dat Max Leclerc ophoudt zoals Perez Lewis ophield vorig jaar
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou ja, eigenlijk hoeft Ferrari alleen maar zijn strategisten aan het werkt te zetten.siggy schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:04:
[...]
Naja Perez betere start dan Max en dat Max Leclerc ophoudt zoals Perez Lewis ophield vorig jaar
TrackHollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:05:
Met bloed, zweet en tranen.. Max ziet er gesloopt uit - hoe warm is het daar?
Zo daar kwam nog even snel een auto langs.
Nou dat viel wel meeTheBrut3 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:05:
Lekker boeh concert voor Max.
Warm, maar dat circuit sloopt dankzij de G-krachten en Cerbstones ook je nek (én neksteun).....HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:05:
Met bloed, zweet en tranen.. Max ziet er gesloopt uit - hoe warm is het daar?
Zo daar kwam nog even snel een auto langs.
Heh? ik dacht dat in die regionen de luchtvochtigheid nagenoeg 0 zou zijn. Wtf.StefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:05:
[...]
Track
33.0 °C
Air
28.5 °C
Humidity
72.0%
Hoge temperatuur i.c.m. hoge luchtvochtigheid.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lekker negeren dat volk. Een coureur moet zich daar niet druk om maken.StefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:07:
Ik vraag mij toch af waarom niet een van die coureurs eens zegt: 'Goh publiek, stop eens met boe roepen'
Don't Feed The Troll'sStefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:07:
Ik vraag mij toch af waarom niet een van die coureurs eens zegt: 'Goh publiek, stop eens met boe roepen'
Was dat niet de bedoeling?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:01:
En dan heb je een tow en dan ben je alsnog tweede.
Volgens mij nogal wat water in de buurtsiggy schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:07:
[...]
Heh? ik dacht dat in die regionen de luchtvochtigheid nagenoeg 0 zou zijn. Wtf.
Krijg jij er dan ook kramp in je been bij?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:07:
Vroeger had ik echt een hekel aan dit circuit. Maar ik merk nu dat ik stiekem steeds moet glimlachen als ik bocht vijf zie.
Ja joh, dat zijn de woorden van de perschef…HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:08:
[...]
Was dat niet de bedoeling?
Mooie woorden naar elkaar (VER/PER), gemaakte respect?
Het is ook nooit goed hèHollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:08:
[...]
Ik zie Max er niet voor aan om toneel te gaan spelen. Dat is out of character.HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:08:
[...]
Dan heb je niet goed zitten luisteren. Het publiek riep Checo Checo, Checo toen Max stond te wachten. Toen Max begon te praten begon het publiek te boeh'en en werd het publiek geluid eruit gedraaid en het juichbandje werd opgezet.Xfade schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:06:
Nou dat viel wel mee
Gelukkig niet.Chocoball schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:08:
[...]
Krijg jij er dan ook kramp in je been bij?
Dat kan ook de interviewer doen, bij ons deed ook die van Ziggo/VP 'kap ermee' roepen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:07:
[ Voor 27% gewijzigd door HollowGamer op 19-11-2022 16:10 ]
Als Coulthard dat doet, wordt hij gelijk weer een Max bias verweten...HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:09:
[...]
Dat kan ook de interviewer doen, bij ons deed ook die van Ziggo/VP 'kap ermee' roepen.
Guido deed dat goed ja! Al viel het op zandvoort echt mee in ieder geval op onze tribuneHollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:09:
[...]
Dat kan ook de interviewer doen, bij ons deed ook die van Ziggo/VP 'kap ermee' roepen.
[ Voor 20% gewijzigd door StefanVerkerk op 19-11-2022 16:11 ]
Nee, hij is er al vaker geweest.HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:10:
Tiktok sterren? Is dat iets nieuws?
Of word ik gewoon oud?
Die liep de baan op om da tegen ze te zeggen ?HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:09:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door renegrunn op 19-11-2022 16:11 ]
Jup, die zegt nooit iets maar heeft meer views in een jaar dan de F1 😂StefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:10:
Wie is die man in het geel? Is dat die van die 'stomme' filmpjes? Of van die dansjes naast de auto?
Denk dat 'onze fans' wel genoeg respect hebben voor Coulthard, kan inderdaad niet voor de rest spreken.StefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:10:
[...]
Als Coulthard dat doet, wordt hij gelijk weer een Max bias verweten...
Ze gaan mee in de hetze die wordt gecreëerdpietr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:10:
Dat zijn lang niet allemaal Checo fans. Ze balen van de actie van Max vorige week en steunen de underdog.
Een Chinese dataverzamelaarStefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:10:
Wie is die man in het geel? Is dat die van die 'stomme' filmpjes? Of van die dansjes naast de auto?
Ja, die gast die de lui op TikTok die moeilijk dingen verzinnen om iets te doen in de maling neemt.StefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:10:
Sorry, zo was het niet bedoeld.Kenny_026 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:08:
[...]
Ja joh, dat zijn de woorden van de perschef…
Ga het gelijk kijken, heel veel zin in!sjaool schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:14:
Die man in het geel is dus Khaby Lame.
[YouTube: Funniest Khabane Lame TikTok Compilation 2021 | New Khaby Lame TikTok #3]
Vond het een beetje in de trant van best team mate everHollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:14:
[...]
Sorry, zo was het niet bedoeld.
Ik vond het ook echt gemeend, niet echt gemaakt.
Nee, hij (Guido) zei dat voordat Lewis aan het woord kwam, ze waren toen ook aan het boe roepen naar hem.Xfade schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:11:
[...]
Die liep de baan op om da tegen ze te zeggen ?
Humor anno 2022... Tja...sjaool schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:14:
[YouTube: Funniest Khabane Lame TikTok Compilation 2021 | New Khaby Lame TikTok #3]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb je wel nodig ook om al dat gras in de woestijn een beetje groen te houdenStefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:05:
[...]
Track
33.0 °C
Air
28.5 °C
Humidity
72.0%
Hoge temperatuur i.c.m. hoge luchtvochtigheid.
Is Max daar niet te nuchter voor?screamhouse schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:16:
[...]
Vond het een beetje in de trant van best team mate ever
Max heeft als nadeel dat hij dit seizoen te dominant is. Het publiek wil snel weer een nieuwe held.HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:17:
[...]
Nee, hij (Guido) zei dat voordat Lewis aan het woord kwam, ze waren toen ook aan het boe roepen naar hem.
Weet niet waar het vandaan komt, eerst was het Lewis, nu Max, straks weer coureur X.
Verder heb je op social media nog heel veel idioten, erg gezellig wordt het er niet op.
Die video is nog uit 2021 dus de humor is al verouderd.
Tiktok zelf is ook heel erg leuk, daar zou ik gerust al mijn data voor afstaan.
Hij maakt zich normaal gesproken niet zo druk om de media dus ik denk niet dat het zijn gedrag nu zo erg beïnvloed waardoor hij nu opeens veel aardiger zou doen dan normaal.HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:18:
[...]
Denk wel dat hij zich een beetje van zijn goede kant wilt laten zien, beide wellicht, maar dat is best begrijpelijk met dat (social)media gedoe van vorige week.
Dunno, maar voelde voor mij beetje verplicht en idd misschien wel begrijpelijkHollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:18:
[...]
Is Max daar niet te nuchter voor?
Denk wel dat hij zich een beetje van zijn goede kant wilt laten zien, beide wellicht, maar dat is best begrijpelijk met dat (social)media gedoe van vorige week.
Dat begrijp ik, iedereen wilt dat de sport niet steeds door dezelfde wordt gewonnen.pietr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:19:
[...]
Max heeft als nadeel dat hij dit seizoen te dominant is. Het publiek wil snel weer een nieuwe held.
De middelste en de rechter ook toch?sjaool schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:14:
Doe ik iedere dag op het toiletrenegrunn schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:11:
Pfff hersens breken, wie is die gast…
Content creator
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mwoa, tijdens de Lewis dominantie was dat geen probleeem. Te veel Britse fans ofzopietr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:19:
[...]
Max heeft als nadeel dat hij dit seizoen te dominant is. Het publiek wil snel weer een nieuwe held.
Coureurs moeten inderdaad fel stelling nemen tegen dat gemekker vanaf de tribunes. Gewoon tijdens de postquali interviews al.HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:21:
[...]
Dat begrijp ik, iedereen wilt dat de sport niet steeds door dezelfde wordt gewonnen.
Alleen schiet dit natuurlijk niets op, het beste kun je naar de FIA gaan en daar massaal roepen voor eerlijkere regels of auto's die (nog) dichter op elkaar kunnen rijden.
Zijn familie en kennissen werden wel bedreigt, dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.sjaool schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:20:
[...]
Hij maakt zich normaal gesproken niet zo druk om de media dus ik denk niet dat het zijn gedrag nu zo erg beïnvloed waardoor hij nu opeens veel aardiger zou doen dan normaal.
Eens, maar de negatieve invloed van sociale media is de laatste jaren/maanden veel groter geworden.siggy schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:22:
[...]
Mwoa, tijdens de Lewis dominantie was dat geen probleeem. Te veel Britse fans ofzo
Met die idioot (sorry, maar meen het) achter de knoppen, gaat het komende jaren alleen maar erger worden ben ik bang.pietr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:23:
[...]
Eens, maar de negatieve invloed van sociale media is de laatste jaren/maanden veel groter geworden.
Zonde van de energie van de coureurs. Die moeten zich daar niet druk om maken. Dit soort dingen moeten ze aan de organisatie overlaten.pietr schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:22:
[...]
Coureurs moeten inderdaad fel stelling nemen tegen dat gemekker vanaf de tribunes. Gewoon tijdens de postquali interviews al.
Daar heeft hij zich dan ook over uitgesproken in de media.HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:23:
[...]
Zijn familie en kennissen werden wel bedreigt, dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
Gok dat hij er alles aan zal doen om een tribute rap van Ali B te voorkomen dus nee, gaat 'm niet meer worden dit seizoen voor HAMBloodclot schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:28:
Hmm voor het eerst dat lewis geen pole heeft in een f1-seizoen?
En hoogst waarschijnlijk geen win in dit seizoen.
Oostenrijk 2022, Q2, Perez. Die in de "pauze" tussen Q2 en Q3 noted wordt, en ik meen vervolgens pas na de sessie onderzocht is en bestraft. Met als gevolg simpelweg "Q2 tijd telde niet, dus Q3 ook niet".sjaool schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:58:
[...]
TL achteraf heb ik tot nu toe nog nooit zien gebeuren.
Ik had continu het idee, hij geeft Pérez een tow en breekt hem zo af.RobertMe schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:50:
[...]
Oostenrijk 2022, Q2, Perez. Die in de "pauze" tussen Q2 en Q3 noted wordt, en ik meen vervolgens pas na de sessie onderzocht is en bestraft. Met als gevolg simpelweg "Q2 tijd telde niet, dus Q3 ook niet".
Overigens wel "opvallend" dat Verstappen er nu on zijn laatste run wel heel ruim binnen zat. Veilger dan ik denk al zijn eerdere ronden. Dus ik denk wel dat hij het extra veilig gespeeld heeft. Waarschijnlijk ook omdat die al op stuurtje kon zien dat hij 2-tienden onder zijn eigen tijd zat.
HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:19:
[...]
Tiktok zelf is ook heel erg leuk, daar zou ik gerust al mijn data voor afstaan.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq