Max vraagt aan GP of hij mag inhalen in de tunnel. LOL. Volgens GP mag het.
Eigenaardig, al een jaar lang geen issues met F1TV. Op wat voor apparaat kijk jij?Razkin schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:13:
[...]
Thanks, zelfs dit werkt niet. Echt dit is denk de 10de keer ofzo dat ik qualiy of race delen mis door dat gekloot van F1TV
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 voor F1TV perikelen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hmmz... Waarom gaan Max en Perez...? Zonde van de banden.
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
LAT houdt het alweer voor gezien?
"When you grow up your heart dies"
F1Tv problemen kan beter hier: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Dank je
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max naast de baan in bocht 1. Ach, wat geeft het.
FIA moet echt eens wat aan de Q gaan doen met dat langzaam rijden......
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Seb

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
MultiViewer for F1 is er ook voor Linux.Razkin schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:17:
Linux laptop. Dezelfde waar ik vorige week Brazilië op heb gekeken...
Maar dit is een onderwerp voor de al genoemde thread.
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 19-11-2022 15:19 ]
Blijft bijzonder he, als een auto een cm buiten de baan staat of een rookpluimpje toont is het geel en dikke straffen maar staan ze zomaar stil omdat ze ruzie hebben wie eerst mag kun je er gewoon met 200 doorheen slalommen.
Even leuke middelvinger van MSC zo.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
GAS valt weer tegen.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
We moeten gewoon terug naar single lap qualifying, zijn we van deze onzin af.....
Och jee, die arme Russell met zijn dangerous....
erutangiS
Dat is sowieso niet eerlijk.siggy schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:20:
We moeten gewoon terug naar single lap qualifying, zijn we van deze onzin af.....
? Want?
Zeuren om te zeuren bijnaMrOleo schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:20:
Och jee, die arme Russell met zijn dangerous....
Verschillende omstandigheden. Zie je nu ook. Baan wordt steeds sneller.
dan ben je de lul wanneer je nummer 15 bent in de rij en het gaat regenen.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
gewoon zoals vroeger een uur om de snelste ronde neer te zetten die aan het einde bovenop de heuvel staat die mag pole starten
''Dangerous driving'' zit standaard onder een hot key op dat stuur bij Merc
Single lap is niet eerlijk want de baancondities kunnen dan per coureur flink in het voor- of nadeel zijn. En zo vaak komt dit geklooi nu ook weer niet voor. Dat langzaam rijden zou tijdens de driversmeeting best besproken kunnen worden met de wedstrijdleiding.siggy schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:20:
Dan wil bij 9 van de 10 races alsnog iedereen de laatste minuut aan de ronde beginnen.Wognummer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:22:
gewoon zoals vroeger een uur om de snelste ronde neer te zetten die aan het einde bovenop de heuvel staat die mag pole starten
Edit: oeps te langzaam

[ Voor 90% gewijzigd door MrOleo op 19-11-2022 15:30 ]
erutangiS
Dat is nu toch ook zo? Ik vond dat wel heel cool in 2005 meen ik. En kan me daar maar 1x herinneren dat het extreem scheef was met regen. Plus meer mogelijkheden op wat gekke uitslagen, want genoeg mensen die choken met maar één kans.sjaool schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:22:
[...]
Single lap is niet eerlijk want de baancondities kunnen dan per coureur flink in het voor- of nadeel zijn. En zo vaak komt dit geklooi nu ook weer niet voor. Dat langzaam rijden zou tijdens de driversmeeting best besproken kunnen worden met de wedstrijdleiding.
Er is altijd iemand die de laatste over de finish komt. Ik vind het het beste systeem, die oneerlijkheid valt reuze mee en als dat voorkomt, het zei zo. Gnoeg zaken die 'oneerlijk' zijn, het is topsport.
[ Voor 14% gewijzigd door siggy op 19-11-2022 15:27 ]
Zwaaien naar het beeldscherm in plaats van naar de camera. Snapt niemand dat nu?

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 19-11-2022 15:27 ]
Ach, ik vind het zoals het nu is wel prima. Er is nu tenminste constant actie tijdens het kwalificeren omdat ze wel moeten.siggy schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:25:
[...]
Dat is nu toch ook zo? Ik vond dat wel heel cool in 2005 meen ik. En kan me daar maar 1x herinneren dat het extreem scheef was met regen. Plus meer mogelijkheden op wat gekke uitslagen, want genoeg mensen die choken met maar één kans.
George kan beter gaan punniken.Silent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:22:
''Dangerous driving'' zit standaard onder een hot key op dat stuur bij Merc
Daarom rijdt hij nu ook direct de snelste ronde, lol.Silent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:27:
HAM kan niet remmen?

Edit: hij is natuurlijk de eerste die een tijd zet.
[ Voor 12% gewijzigd door StefanVerkerk op 19-11-2022 15:29 ]
Voor diegene die het filerijden nog willen terugkijken: Pak de boardcam van Albon, die links en rechts iedereen voorbij gaat.
& Hamilton die Max in de laatste bocht nog een hak zet.
& Hamilton die Max in de laatste bocht nog een hak zet.
De Merc van Ham ziet er best nerveus uit bij het insturen.
Wie is dat kind als het niet DEV is?

Max: "I don't know what happened, I had zero rear grip."
[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 19-11-2022 15:34 ]
Perez krijgt even een 0,4s tow van Verstappen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zonde, Max morgen dus geen extra set soft over.
Ja, 2003, Jos Verstappen in een fucking Minardi op "pole". Het is niet nu "toch ook zo", omdat de teams nu de keuze hebben wanneer ze naar buiten willen gaan, die mogelijkheid was/is er met single lap Q niet. Nu heeft iedereen dezelfde condities.siggy schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:25:
[...]
Dat is nu toch ook zo? Ik vond dat wel heel cool in 2005 meen ik. En kan me daar maar 1x herinneren dat het extreem scheef was met regen. Plus meer mogelijkheden op wat gekke uitslagen, want genoeg mensen die choken met maar één kans.
Er is altijd iemand die de laatste over de finish komt. Ik vind het het beste systeem, die oneerlijkheid valt reuze mee en als dat voorkomt, het zei zo. Gnoeg zaken die 'oneerlijk' zijn, het is topsport.
Echt rare kneejerk reacties altijd als er iets niet helemaal 100% naar wens gaat, dan moet het roer volledig om en het liefst terug naar een situatie die jaren geleden al kut is bevonden.
[ Voor 10% gewijzigd door DataGhost op 19-11-2022 15:35 ]
De baby is ie zelfplizz schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:33:
[...]
Volgende keer staat er een kleuter en later een baby?

Ah de zandzakken zijn er uit bij Mercedes.

Ferrari valt toch tegen hoor einde van het seizoen
Verstappen en Perez beide weer naar buiten.
LEC at risk..
Die heeft zijn dag niet
oh laat maar
Die heeft zijn dag niet
oh laat maar
[ Voor 72% gewijzigd door Silent Thunder op 19-11-2022 15:42 ]
Q3 komt nogExocet schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:41:
Max komt echt tekort
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Die gaat dan ook nog niet voluit.Exocet schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:41:
Max komt echt tekort
Beetje lag?
Is het heel vreemd om te denken dat ze 'iets' hebben gedaan met Max zijn auto?
CAR 11 (PER) TIME 1:24.985 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 1 LAP 12 18:39:10
19 Nov 2022, 15:41:44
19 Nov 2022, 15:41:44
Ja.talkatoo schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:42:
Is het heel vreemd om te denken dat ze 'iets' hebben gedaan met Max zijn auto?
Drie keer een Redbull voor zijn neus ook, Vettel tikkie pissig.
2e en 3e?dglavimans schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:36:
Ferrari valt toch tegen hoor einde van het seizoen
Red Bull lijkt de coaching niet echt voor elkaar te hebben gezien de constante akkefietjes op de baan met o.a. Vettel.
Zeikert (blue flag) Vettel weer terug van weggeweest! Nog net op de valreep in z'n laatste raceHippocampus schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:42:
Drie keer een Redbull voor zijn neus ook, Vettel tikkie pissig.
De F1 gaat om duizendsten van seconden maar inmiddels ook om millimeters heb ik wel door.
Wat is dat met de RB's en iedereen ophouden bij start finish? De Mercs, Seb. Er is werkelijk geen reden daar langzaam te rijden. Of je start een lap en bent snel, of je eindigt een lap en bent snel. Anders hoor je in de pit te zijn. Zeer bijzonder.
Max problemen met zijn stuur?
Edit: naar buiten nu.
Edit: naar buiten nu.
[ Voor 30% gewijzigd door StefanVerkerk op 19-11-2022 15:49 ]
Ook cool als je op zo'n party jacht zit naast het track

Epilepsie-alarm op die boot.Silent Thunder schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:49:
Ook cool als je op zo'n party jacht zit naast het track
[Afbeelding]
Max zijn 8th gear is niet gesynct nu (nog).
Trucje van Max om Perez geen tow te moeten geven?
Perez lijkt een tow te verwachten, klonk niet blij
De reactie die ik wist dat zou komensly___ schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:50:
Nah verwacht ik niet
sly___ schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:50:

Nee hij leek echt problemen te hebben op de onboard camera.sly___ schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:50:
Er komt nog een tweede run.Dennism schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:51:
Perez lijkt een tow te verwachten, klonk niet blij
Dat was erover voor Max?
Volgens SkyF1 zou Max binnen de track limits zijn gebleven.
Als er een TL zou zijn geweest neem ik aan dat de computer dat nu al wel gemeld zou hebben.
Poeh, zou me verbazen, leek best ruimte tussen de witte lijn te zitten…StefanVerkerk schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:55:
Volgens SkyF1 zou Max binnen de track limits zijn gebleven.
Maar ach, wat zie ik nou als ze met die snelheid langsklappen
PER zometeen wel achter VER denk ik om een slipstream te krijgen.
Yep. PER nu weer achter VER voor een tow.
DAt was er toch over van Max? Que passa?
Hoplijk zeggen ze bij RB dat ie nog wel ff serieus een 2e rondje moet doen voordat ie achteraft bestraft wordt.
Hoplijk zeggen ze bij RB dat ie nog wel ff serieus een 2e rondje moet doen voordat ie achteraft bestraft wordt.
Max krijgt instructies van GP dat om een engine braking probleem op te vangen in één bepaalde bocht, hij moet wisselen van de ene strat naar de andere strat en gelijk weer terug. Max geeft aan dat hij dat te riskant vind.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |