[F1 2022] Race 22 GP van Abu Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 60.968 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Je bent op de hoogte van sarcasme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus32
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 30-01 00:45
HollowGamer schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 17:09:
[...]

Je bent op de hoogte van sarcasme?
Ja hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

AvK

Ready Set Go

Ben ik te oud voor dit soort non humor?
Ik vond de Lama's ook niet leuk, nooit om kunnen lachen.
Rundfunk vind ik dan wel weer heel erg leuk.
Onlangs nog gezien in het plaatselijke theater.

Maar wat een mooie stand voor morgen: RB RB, Fer Fer, Merc Merc.
Dat wordt wat.

Mercedes gaat natuurlijk vol in de aanval op Ferrari.
Ik denk dat Ferrari meer achter hun moeten kijken dan dat ze op RB moeten letten.
Er is een goede kans dat het morgen een leuke race wordt. Met name omdat er in het middenveld nog een boel te halen valt. Ik heb er zin in.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29

JB

Cédric roelt!

HAM had er goed de pee in. “Bouncing is back” en een remschijf die veel warmer was dan de rest? Had RUS er ook last van?

Vorige week nog helemaal lyrisch na de race.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
JB schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:22:
HAM had er goed de pee in. “Bouncing is back” en een remschijf die veel warmer was dan de rest? Had RUS er ook last van?

Vorige week nog helemaal lyrisch na de race.
Zullen wel nog even bij de FIA willen zeuren of de rijhoogte voor 2023 nog wat verder omhoog kan.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Sebastian-Vettel-Aston-Martin-Qualifikation-GP-Abu-Dhabi-2022-169FullWidth-151beb3b-1955979.jpg

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat moet je hem toch weer toegeven..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
Bloodclot schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:03:
[...]

Prima, liften, gecontroleerd afremmen, ja dan kun je nog een slow auto tegenkomen. Je kan niet gelijk op de remmen trappen. Er was overzicht, dus hij kon van het gas af en rustig afremmen. Nergens gevaar te zien. En weer door!
Ik had FP3 en de hele controverse gemist en stond tijdens de Q in de rij bij het huis van Sinterklaas. 😅 Dus zojuist nog eens teruggekeken wat er nou aan de hand was. Maar zelfs met de uitleg van de Stewards begrijp ik niet waarom er geen penalty wordt gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kfG2QIHXT7jjaYDu8CzxrWsnCw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uBVm1OFrResdFHNdoGmXxFxz.jpg?f=user_large

Op de video footage is lastig (niet) te zien of Hamilton waarschuwingen op zijn stuur kreeg, maar op deze foto is duidelijk te zien dat de lichten naast de baan knipperden. En dit is 5(!) seconden voordat hij Norris inhaalt.

Volgens mij kun je dan niet redeneren dat hij geen tijd had om te reageren. Met geel langs de baan had hij op alles voorbereid moeten zijn en kun je niet zeggen dat hij er later alles aan deed om veilig af te remmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 15:44
KlaasjeNL schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 20:02:
[...]

Ik had FP3 en de hele controverse gemist en stond tijdens de Q in de rij bij het huis van Sinterklaas. 😅 Dus zojuist nog eens teruggekeken wat er nou aan de hand was. Maar zelfs met de uitleg van de Stewards begrijp ik niet waarom er geen penalty wordt gegeven.

[Afbeelding]

Op de video footage is lastig (niet) te zien of Hamilton waarschuwingen op zijn stuur kreeg, maar op deze foto is duidelijk te zien dat de lichten naast de baan knipperden. En dit is 5(!) seconden voordat hij Norris inhaalt.

Volgens mij kun je dan niet redeneren dat hij geen tijd had om te reageren. Met geel langs de baan had hij op alles voorbereid moeten zijn en kun je niet zeggen dat hij er later alles aan deed om veilig af te remmen.
Kleur is slecht te zien maar is dat niet gewoon een blauwe vlag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:49
Jorick schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 20:09:
[...]

Kleur is slecht te zien maar is dat niet gewoon een blauwe vlag?
Of wit (langzaam rijdende auto in volgende sector). Daarnaast geeft @KlaasjeNL ook aan dat het paneel knipperde. Maar alle vlaggen zijn op de panelen vol aan meen ik? Alleen dubbel geel knippert in een driehoek om en om? Of ben ik nu gek aan het worden? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:12
[...]

[Afbeelding]

Dat is het waarschuwingslicht voor mensen die de pits verlaten, dat waarschuwt dat er een auto langszij rijd:
During all practice sessions there will be a green and a red light at the end of the pit lane. Cars may only leave the pit lane when the green light is on. Additionally, a blue flag and/or a flashing blue light will be shown in the pit exit to warn drivers leaving the pit lane if cars are approaching on the track.
Hier kan je de bevestiging van die locatie vinden: https://www.fia.com/sites...ng%20and%20Red%20Zone.pdf

Een rode vlag wordt meestal direct door de engineer doorgegeven. Je kan er dus vanuit gaan dat die begint 5 a 6 (maximaal 7) seconden voor dat die engineer het roept.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 20:12
Het vreemde is dan wel weer dat Magnussen de pits uitkomt met Norris op een slow lap naast hem en dan is dat licht uit en als Hamilton aankomt gaat het licht kort aan, terwijl er niemand meer uit de pits komt.
Ik denk dat de verantwoordelijke marshall zat te slapen. :X

erutangiS

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:26
_O- _O-

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:33

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:20

DataGhost

iPL dev

[...]

[Afbeelding]

Als je maar 1 camera met een kammetje doorpluist en direct stopt met zoeken bij de eerste mogelijkheid van goud, mis je wel eens wat inderdaad. In meerdere andere hoeken is precies zichtbaar wanneer de rode vlaggen getoond werden. Zelfs op zijn onboard kan je een van de panelen waar zeker weten een rode vlag op getoond wordt pas aan zien springen net nadat hij Norris voorbij is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hamilton wint morgen.

(brengt het weer in evenwicht ;) )

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:11
DataGhost schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:20:
[...]

Als je maar 1 camera met een kammetje doorpluist en direct stopt met zoeken bij de eerste mogelijkheid van goud, mis je wel eens wat inderdaad. In meerdere andere hoeken is precies zichtbaar wanneer de rode vlaggen getoond werden. Zelfs op zijn onboard kan je een van de panelen waar zeker weten een rode vlag op getoond wordt pas aan zien springen net nadat hij Norris voorbij is.
Waar was dat ook alweer dat Verstappen een straf kreeg omdat een enkele slapende marshall op eigen initiatief een gele vlag besloot te zwaaien? 😅

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:34
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh9ApQ7X0AA-hG2?format=jpg&name=medium

Vervolgens inzoomen op wat Max Verstappen had geschreven :+ :
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh9B7nVWAAAVw2G?format=jpg&name=large

spoiler:
"I know you like me from behind (Silverstone)."

[ Voor 6% gewijzigd door NeverSettle op 19-11-2022 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

KlaasjeNL schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:51:
[...]

Waar was dat ook alweer dat Verstappen een straf kreeg omdat een enkele slapende marshall op eigen initiatief een gele vlag besloot te zwaaien? 😅
Volgens mij was dat omdat er iets aan de hand was op de baan, en dat was iets anders dan een elektronisch bord. Voor zover ik weet hebben de Borg Aarde nog niet overgenomen dus iemand op eigen houtje is iets anders dan een gekoppeld elektronisch systeem. Als dat bord daadwerkelijk rood knipperde had je dat op andere camera's ook moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:51:
[...]

Er was een paar races geleden bij de F1TV tech talk een uitleg over vlaggen, en welke de marshals mogen zwaaien zonder overleg met race control en welke niet, en ook de werking van de panelen. Voor de vlaggen die de marshal niet zelf mag beslissen, heeft race control ook de controle over de lichtpanelen. De rode vlag wordt door race control bepaald en wordt ook op de lichtpanelen gezet vanuit race control.

De gele vlag mag een marshal wel op eigen initiatief zwaaien, en in het incident waar je naar verwijst was er ook een reden om te zwaaien (auto met defect langs de baan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
DataGhost schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:01:
[...]

Volgens mij was dat omdat er iets aan de hand was op de baan, en dat was iets anders dan een elektronisch bord. Voor zover ik weet hebben de Borg Aarde nog niet overgenomen dus iemand op eigen houtje is iets anders dan een gekoppeld elektronisch systeem. Als dat bord daadwerkelijk rood knipperde had je dat op andere camera's ook moeten zien.
Qatar 2020? Waarbij ik meen Gasly technische issues had, er geel was, toen "in opdracht van Race Control" groen was ondanks de nog langzaam rijdende auto, maar een marshall, met een ouderwetse vlag, wel met geel begon te zwaaien toen die auto langs kwam en ik meen zelfs stil viel?
Dus vanuit RC was gezegd "geen geel", maar door veranderende omstandigheid besloot één marshall toch weer geel te zwaaien, ondanks dat die auto aan overkant van de baan reed ver buiten de racelijn en dus geen gevaar veroorzaakte (famous last words).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

RobertMe schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:43:
[...]

Qatar 2020? Waarbij ik meen Gasly technische issues had, er geel was, toen "in opdracht van Race Control" groen was ondanks de nog langzaam rijdende auto, maar een marshall, met een ouderwetse vlag, wel met geel begon te zwaaien toen die auto langs kwam en ik meen zelfs stil viel?
Dus vanuit RC was gezegd "geen geel", maar door veranderende omstandigheid besloot één marshall toch weer geel te zwaaien, ondanks dat die auto aan overkant van de baan reed ver buiten de racelijn en dus geen gevaar veroorzaakte (famous last words).
Het ging meer om het verschil tussen op eigen houtje beslissing maken van een mens tov een bord gekoppeld aan een heel gesynchroniseerd elektronisch systeem. Als ergens een bord rood staat te knipperen doet de rest dat dus ook op hetzelfde moment, niet tig seconden later pas. Maar inderdaad, een mens mag die beslissing maken (met geel, niet rood) terwijl je dat een bord niet uit zichzelf zal zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Ik probeer de tow te begrijpen. Onboard van Checo bekeken. Hij krijgt te horen dat het gat 5 seconden naar Max is...is dat de Window van een goede tow....ik vond het best ver van zijn onboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 19:31
bvbal79 schreef op zondag 20 november 2022 @ 00:06:
Ik probeer de tow te begrijpen. Onboard van Checo bekeken. Hij krijgt te horen dat het gat 5 seconden naar Max is...is dat de Window van een goede tow....ik vond het best ver van zijn onboard
Op de F1TV stream hadden ze het er over dat 5 seconden een goede tow is ja. Genoeg om geen last te hebben van dirty air maar genoeg om er toch wat profijt van te hebben.

En met een verschil van slechts 0.04 seconde scheelt het weinig.

Ik hoop op een gevecht tussen Lec en Per morgen... En dat Lec maar mag "winnen". Want die heeft het dit jaar toch meer laten zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Waah schreef op zondag 20 november 2022 @ 00:14:
[...]

Op de F1TV stream hadden ze het er over dat 5 seconden een goede tow is ja. Genoeg om geen last te hebben van dirty air maar genoeg om er toch wat profijt van te hebben.

En met een verschil van slechts 0.04 seconde scheelt het weinig.

Ik hoop op een gevecht tussen Lec en Per morgen... En dat Lec maar mag "winnen". Want die heeft het dit jaar toch meer laten zien.
Met al die fuckups dit jaar verdient Ferrari echt helemaal niks. Charles uiteraard wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
mark-k schreef op zondag 20 november 2022 @ 01:27:
[...]

Met al die fuckups dit jaar verdient Ferrari echt helemaal niks. Charles uiteraard wel.
Eens. Ferrari verdient het niet. Dus dan maar Charles P1, de Mercedes 2 en 3 en Sainz eraf met Max :+

Leclerc 2e in kampioenschap, en Ferrari 3e in constructor.

Al gun in het merc nog niet. Die hadden van mij wel ff een jaartje of 2 mogen voelen hoe het is om middenmoot te zijn. Maar ze doen het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

mark-k schreef op zondag 20 november 2022 @ 01:27:
[...]

De verhouding fuckups tussen Charles en Ferrari staat niet in verhouding, maar Charles heeft ook nog wat dure onnodige foutjes gemaakt. Als Red Bull de dnf's in de eerste 3 races niet had gehad, had het hele seizoen vanaf het begin af aan nul spanning gehad.

Als Binotto er wonder boven wonder volgend jaar weer bij is, gaat het tussen Red Bull en Merc. Zijn nu de enige teams die een heel jaar op niveau kunnen presteren. En bij Merc gaan we dan weer een Rosberg vs Hamilton krijgen alleen deze keer tussen twee Britten. Als die in het WK meedoen, gaat het interessant worden. En Max de lachende derde.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24
siggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:50:
[...]

De verhouding fuckups tussen Charles en Ferrari staat niet in verhouding, maar Charles heeft ook nog wat dure onnodige foutjes gemaakt. Als Red Bull de dnf's in de eerste 3 races niet had gehad, had het hele seizoen vanaf het begin af aan nul spanning gehad.

Als Binotto er wonder boven wonder volgend jaar weer bij is, gaat het tussen Red Bull en Merc. Zijn nu de enige teams die een heel jaar op niveau kunnen presteren. En bij Merc gaan we dan weer een Rosberg vs Hamilton krijgen alleen deze keer tussen twee Britten. Als die in het WK meedoen, gaat het interessant worden. En Max de lachende derde.
Charles heeft een paar kleine foutjes gemaakt, enige echte grote fout was de crash in Frankrijk denk ik? Maar aan het begin van het seizoen was Ferrari gewoon sterk en af en toe sterker dan RB. De onbetrouwbaarheid van Ferrari maakte het nog spannend en na de winterbreak was RB gewoon beter, maar om nou te zeggen dat RB zonder die dnf's fluitend kampioen was geworden. Ja, uiteindelijk wel, maar het begin van het seizoen was niet minder spannend geweest. Zeker als de Ferrari ook gewoon betrouwbaar was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29

JB

Cédric roelt!

Moeten we ons nog zorgen maken om die Oracle bug in Max zijn auto? Hopelijk geen laatste race met technische problemen voor RBR.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online
Snowdog schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:56:
[...]

Charles heeft een paar kleine foutjes gemaakt, enige echte grote fout was de crash in Frankrijk denk ik? Maar aan het begin van het seizoen was Ferrari gewoon sterk en af en toe sterker dan RB. De onbetrouwbaarheid van Ferrari maakte het nog spannend en na de winterbreak was RB gewoon beter, maar om nou te zeggen dat RB zonder die dnf's fluitend kampioen was geworden. Ja, uiteindelijk wel, maar het begin van het seizoen was niet minder spannend geweest. Zeker als de Ferrari ook gewoon betrouwbaar was geweest.
Zomerbreak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

JB schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:12:
Moeten we ons nog zorgen maken om die Oracle bug in Max zijn auto? Hopelijk geen laatste race met technische problemen voor RBR.
Nah, lijkt mij niet. Een glitch kan altijd gebeuren en bovendien neem ik aan dat iemand bij Red Bull of Honda die crash log al helemaal heeft nageplozen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
Hoop de race live te kunnen volgen vanmiddag anders terugkijken natuurlijk. Maar deze race leeft maar weinignin huize Jasphur :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 20:33
Snowdog schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:56:
[...]

Was het niet Imola waar hij ook met een domme fout eraf schoot en meerdere posities verloor? Leclerc is dit jaar heel goed geweest in Q, maar in de races echt een paar domme fouten. Dat doet kampioenschapsdruk mrt je denk ik, hopelijk volgend jaar minder. Zou gaaf zijn als Russell, Leclerc en Verstappen samen voor P1 mogen strijden _/-\o_

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Arjan90 schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:41:
[...]

Was het niet Imola waar hij ook met een domme fout eraf schoot en meerdere posities verloor? Leclerc is dit jaar heel goed geweest in Q, maar in de races echt een paar domme fouten. Dat doet kampioenschapsdruk mrt je denk ik, hopelijk volgend jaar minder. Zou gaaf zijn als Russell, Leclerc en Verstappen samen voor P1 mogen strijden _/-\o_
En in Imola was het een dermate onnodige fout zonder enige druk. Max had 2 dnf's en 1 win op dat moment. Ja het waren maar een paar puntjes, maar toch, compleet onnodig. Net als in Frankrijk. Leclerc gaat nog altijd te snel over de limiet en doet willekeurig wat rare dingetjes. In Brazilie was het contact ook onnodig met Norris. Hij gaat voorlopig alleen een wk winnen als Ferrari veruit een dominante auto weet te maken en te behouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59
Japan ook zeer domme fout van leclerc.

Als je het lijstje compleet naakt van fuckups van zowel LEC als team. En daar dan de DNF's achter hangt is het wonderbaarlijk dat hij nog mee doet voor p2.

[ Voor 68% gewijzigd door Lynx op 20-11-2022 09:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Voor diegene die het interesseert. Compleet verrassend, maar het is kurkdroog tijdens de F2 race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Waah schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:40:
[...]

Eens. Ferrari verdient het niet. Dus dan maar Charles P1, de Mercedes 2 en 3 en Sainz eraf met Max :+

Leclerc 2e in kampioenschap, en Ferrari 3e in constructor.

Al gun in het merc nog niet. Die hadden van mij wel ff een jaartje of 2 mogen voelen hoe het is om middenmoot te zijn. Maar ze doen het wel goed.
De druk staat er in ieder geval op vandaag bij Ferrari, dus daar gaat gegarandeerd iets mis of kapot :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Lynx schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:55:
Japan ook zeer domme fout van leclerc.

Als je het lijstje compleet naakt van fuckups van zowel LEC als team. En daar dan de DNF's achter hangt is het wonderbaarlijk dat hij nog mee doet voor p2.
Het geeft ook wel aan dat Perez het niet zo geweldig heeft gedaan.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh_wGEOWQAE0h8C?format=jpg&name=small

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh_wGDgXgAAdQrs?format=jpg&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Om 12.00

F1 LIVE: Abu Dhabi Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Waah schreef op zondag 20 november 2022 @ 10:17:
[...]

Het geeft ook wel aan dat Perez het niet zo'n geweldige heeft gedaan coureur is.
Even wat kleine aanpassingen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Danke Seb: Drivers Say Farewell To Sebastian Vettel

FOM dus klikkie ;)

Sebastian Vettel: Legacy of a Champion

[ Voor 46% gewijzigd door Illegal_Alien op 20-11-2022 12:13 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Mooie reactie van Max. Kende dat feitje nog niet.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Er was net tijdens de grand prix build up al een behoorlijk oranje feestje aan de gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Impressive to see you come up and go past. Welldone and best wishes. Always think for yourself and keep going!

In dat opzicht neemt hij de legacy van Seb over bij Redbull, wel symbolisch :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Een lekkere beat van Darude tussendoor. Past goed bij een zandbak race.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zal ik hem nu al voorspellen??

DotD Vettel

(Ik ga hem missen…)

En ja, ook ik ga op Vettel stemmen. Laatste keer dat dit kan. ;w

[ Voor 33% gewijzigd door streamnl op 20-11-2022 13:22 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
TheBrut3 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:13:
Een lekkere beat van Darude tussendoor. Past goed bij een zandbak race.
Buxton kopte hem ook al in. Ik dacht ook net "Sandstorm in Abu Dhabi" en vervolgens maakte Will Buxton hem ook al. Laura lette volgens mij niet helemaal op en riep heel snel "I know". Palmer daarna had het volgens mij echt niet door "De wind is echt hard, zoals Will zei, sandstorm".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Hoop dat Vettel hem uit kan rijden vandaag

[ Voor 4% gewijzigd door Formula one op 20-11-2022 13:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:06
Weten we alvast waar we de donuts mogen verwachten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N4BXJBVoZc0Ybj5gzEEJGjAMOl4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iyYFNt8loDfev7mlGJUqneGD.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
jan390 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:28:
[Afbeelding]
Maar waar moet Vettel nu parkeren als die op het podium finished? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Nu online
RobertMe schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:31:
[...]

Maar waar moet Vettel nu parkeren als die op het podium finished? :+
Drivers who finish the race in the top three positions (and Car #5 if not in the top 3) will be required
to stay on track, drop to the back of the field and then proceed directly to the Grid where there
will be the opportunity for post-championship celebrations should they wish to do so. Following these
celebrations, they should proceed towards the start light gantry where they will find the boards
showing positions from 1, 2, 3.
Dus op de plek waar die finisht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:28
En ook van wie. Seb, Max, Lewis en Alonso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

[Afbeelding]
Geen Latifi of Ricciardo?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Transportman
  • Nu online
siggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:38:
[...]

Voor Ricciardo:
Any other drivers wishing to conduct post-championship celebrations must do so in a safe place off-
track and before the pit entry, and must then return to the pit lane directly.
Voor Latifi, die doet dat ergens tijdens de race al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:28
siggy schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:38:
[...]

Traditiegetrouw alleen de oud wereldkampioenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:11
Goatifi bij de donuts in de muur.
Abu Dhabi afscheid in stijl... :+

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:56

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Bier? Check!
Wat te knagen? Check!

Fijne race allen (y) :)F

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Transportman schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:40:
[...]

Voor Ricciardo:

[...]

Voor Latifi, die doet dat ergens tijdens de race al.
Max doet er ook een paar tijdens de race. De vorige keer was een oefening voor Abu Dhabi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Die hebben niet echt wat bereikt en die hebben ook niet officieel aangegeven dat ze stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:30
Van Ricciardo weiger ik te geloven dat die niet terugkeert in de F1 in 2024.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mooie flyby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vlagpoezen in Abu Dhabi... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:59

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh_tBrhWYAMS8h0?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fh_1aULWYAAdVrW?format=jpg&name=large

Tweakers Discord

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Nou de laatste race van 2022, hopelijk kan Red Bull 1 en 2 worden, iedereen veel plezier met de race.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Fijne race, iedereen! Dat de laatste ook een leuke mag zijn. 8) (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Hey Prins Bril is ook aanwezig 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Max, Perez, Vettel podium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UmbraVitae
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-07-2024
Hopelijk voor 1 x wat meeval voor de rode bolides 🏎️🇮🇹

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De laatste van het seizoen. Iedereen heel veel plezier... en... hou het gezellig zoals altijd. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
Fijne race iedereen :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ook van mij de laatste keer voor de komende maanden…

Een hele fijne en mooie race gewenst!!
Smakelijk en proost :9B

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 20:38

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

* APClll zit weer klaar, wat gaat zo'n jaar snel he... :P

Veel plezier allemaal!

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Fijne race allemaal!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:42
mooi dat in de F1 intro (ik weet niet hoe je het noemt) voor 1 keer de kampioen niet laatst was, maar Vettel.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• renegrunn
  • Nu online
Vliegtuig lijnt ook al weer op Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/op7IRghQ8qM8GLzyg0tbzbCeTEA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5nUdLf5S5N0wK2dYnv5ynG18.png?f=fotoalbum_large

Vette livery wel...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Veel plezier en stabiele streams gewenst iedereen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:57
Fijne race allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Nice touch: de rijders in de standaard F1-intro komen normaal gesproken in omgekeerde volgorde van de stand van het vorig jaar voorbij (dus Latifi -> Verstappen). Dit keer kwam Vettel als laatste voorbij.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Veel plezier deze laatste race van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:47
cy-gor25 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:58:
mooi dat in de F1 intro (ik weet niet hoe je het noemt) voor 1 keer de kampioen niet laatst was, maar Vettel.
Geeft wel aan deze week hoe geliefd die is met alle show eromheen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Phones out and away we go!

Veel plezier allemaal!

Te koop....

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renegrunn
  • Nu online
Veel plezier allen! Kan bijna niet geloven dat het seizoen er alweer op zit....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fijne race allemaal!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

Bedankt voor dit seizoen, allemaal! Op naar een gedenkwaardige seizoensafsluiter.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

renegrunn schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:00:
Misschien moeten we hierook wat donuts doen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

renegrunn schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:00:
Eindelijk in het weekend weer tijd voor andere dingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

GAS op soft is wel verrassend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Kijken wie de troostprijs krijgt (Leclerc of Perez) enjoy :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

sjaool schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:01:
[...]

Eindelijk in het weekend weer tijd voor andere dingen. :P
Nee, familieleden die jouw planning weer willen gaan bepalen ;w

:+

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:06

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Fijne race allemaal!
Moge de beste winnen! 🏆

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

APClll schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:02:
[...]

Hier geen last van. :P

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:50
Fijne race allemaal, wij zitten er klaar voor. *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KuSDWkScKstik7VBpkPbl253jR4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kuCBdz5GWVfB9loDnb93Qf0o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:57
Hopelijk kan Latifi zijn laatste race normaal uitrijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renegrunn
  • Nu online
DoubleDutch schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:03:
Fijne race allemaal, wij zitten er klaar voor. *O*

[Afbeelding]
Wat is het adres? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
APClll schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:02:
[...]

Ik heb ze de deur uit gestuurd hier naar opa en oma :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Goede start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rustige start. Weinig gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Lekker gehannes die eerste ronde oOo

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord